abonnement Unibet Coolblue
pi_143336430
De Slankreeks

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_143336593
Nog even een reactie op een vorige topic.
Ik snap jullie kant echt, dat respecteer ik.
Ik zou het alleen fijn vinden als jullie mij een kans geven. Ik wou juist eerlijk zijn, maar nu denk ik haast; had ik maar niets gezegd.
Ik vind het nu fijn om te sporten en goed met eten om te gaan en ik ben blij met mijn gezonde lichaam. Ik zou nooit meer terug willen naar ondergewicht, heb we ervaren hoe slecht dat is.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:05:58 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143336645
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:04 schreef Niene het volgende:
Nog even een reactie op een vorige topic.
Ik snap jullie kant echt, dat respecteer ik.
Ik zou het alleen fijn vinden als jullie mij een kans geven. Ik wou juist eerlijk zijn, maar nu denk ik haast; had ik maar niets gezegd.
Ik vind het nu fijn om te sporten en goed met eten om te gaan en ik ben blij met mijn gezonde lichaam. Ik zou nooit meer terug willen naar ondergewicht, heb we ervaren hoe slecht dat is.
Zoals ik al zei, ik merkte het al aan je opmerkingen over de magnum en de suikerwafel en het feit dat je aangaf geen hongergevoel te hebben. Ook zonder het feit dat je niets zei gingen bij mij de alarmbellen al af. Je bent trouwens niet de enige hier: er post hier nog een meisje met een eetprobleem, al is zij er niet zo eerijk over (en dan bedoel ik niet cots).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143336725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik merkte het al aan je opmerkingen over de magnum en de suikerwafel en het feit dat je aangaf geen hongergevoel te hebben. Ook zonder het feit dat je niets zei gingen bij mij de alarmbellen al af. Je bent trouwens niet de enige hier: er post hier nog een meisje met een eetprobleem, al is zij er niet zo eerijk over (en dan bedoel ik niet cots).
Ik was juist bang dat jullie zouden zeggen; oooh Magnum slecht! Suikerwafel slecht!
Tuurlijk weet ik dat je best wel een keer zoiets kunt nemen.
Door te variëren en goed te eten probeer ik mijn hongergevoel te triggeren en zin te maken :)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:16:26 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143336977
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:09 schreef Niene het volgende:

[..]

Ik was juist bang dat jullie zouden zeggen; oooh Magnum slecht! Suikerwafel slecht!
Tuurlijk weet ik dat je best wel een keer zoiets kunt nemen.
Door te variëren en goed te eten probeer ik mijn hongergevoel te triggeren en zin te maken :)
Fijn om te horen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143337176
Hoi!
Ja ik vind het echt weinig wat jullie eten, zou bijna mijn ontbijt kunnen zijn. :+
Wat ik zelf probeer en wat redelijk goed werkt is zo min mogelijk koekjes/suiker enzo te eten. Daar zit niks in qua voedingsstoffen behalve suiker. Als ik dan toch wil eten/snacken dan eet ik een banaan, paprika, tomaatjes, ei of nootjes ofzo tussendoor. Daar heeft je lichaam wat aan, daar zitten of goede vetten, koolhydraten, eiwitten of mineralen in.
En als ik alleen 'puur' eet, dus onbewerkte dingen, voel ik me ook nog eens een stuk fitter. Maar sla daar ook niet in door, af en toe wat ongezonds eten is prima, het moet allemaal wel leuk blijven :)

Mijn lijstje vandaag:
O 4 bth gekookt ei met kaas en ham, beker melk
T banaan
L 4 bth pindakaas, kip
T walnoten (50 gram denk ik)
T 200 gram kwark
S rondje sportschool, ik kan nu de spierpijn al bijna voelen..
D 300 gram witvis met lemongrass curry, 400 gram groenten, 100 gram zilvervliesrijst
T 200 gram kwark met 100 gram blauwe bessen
T denk nog een paprika of banaan

Ik eet ook redelijk hoog in koolhydraten, maar alle bronnen (behalve fruit dan) zijn volkoren dingen, dus iets beter dan de 'witte' varianten. Zelf vond ik het in het begin lastig om genoeg goede vetten te eten. Ik ben daarom wat meer noten gaan eten en af en toe vette vis.
pi_143337617
Lijst vandaag:

O: 2 boterhammen (1 chocopasta, 1 pindakaas
T: banaan
L: 3 boterhammen (2 chocopasta, 1 pindakaas)
T: 'iets van een salade', even kijken wat ze in de kantine hebben aan gezonds, met wat vis ofzo.
S: 5km hardlopen op zeer rustig tempo, 'taperen' voor de 26km in de Ardennen van zaterdag.
D: Minced meat pie met zoete aardappelkorst

Uni-dagje, dus wat meer brood.
Ja doei.
pi_143338117
Ik denk niet dat het triggert voor mij (om even op de vraag van het vorige topic in te gaan), maar juist stimuleert. Iedereen is hier bezig met goed voor zichzelf te zorgen en dat is stimulerend. Daarnaast weet ik dat ik niet op dieet moet en dat ik gewoon moet eten wat mij geleerd is (ook al is het volgens de ideeën van de O..zo gehate voedingscentrum), alleen een andere visie zien en eventueel kleine details veranderen, kan nooit kwaad en leerzaam zijn.
Wanneer ik enigszins merk dat dit gaat jeuken aan mijn eetstoornis ben ik weer weg.

Mijn lijstje van deze dag is
O. Drie boterhammen met halverine, eentje met pindakaas, eentje met kokos en eentje met hagelslag
T. Pakje evergreen maar dan van jumbo Huismerk
L. Drie boterhammen met halverine, eentje met kaas, eentje met sandwichspread en eentje met pindakaas
T. Wordt denk ik een stuk chocolade
T. Stuk galiameloen
S. Uur groepsles (rondspringen met gewichtjes)
D. Pasta met aubergine, tomaat, bosui, feta en duizend kruiden. Magere yoghurt toe
T. Koekje oid (hangt er vanaf of ik bij een vriend wat bij de thee krijg of thuis mijn T neem)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:32:49 #9
70532 loveli
N
pi_143339740
Ervaring uit het verleden leert dat het wel triggert, uitzonderingen daargelaten.

Een eetstoornis is moeilijker te overwinnen dan een alcohol- of drugsverslaving, juist omdat je je verslaving niet kunt mijden. Je kunt zonder alcohol of drugs, maar eten doe je elke dag meerdere keren (of niet), dus meerdee keren op een dag word je met je verslaving geconftonteerd.

Meeposten in een topic als dit is een trigger.
En wat Tink zei.
crap in = crap out
pi_143339755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar juist stimuleert
Ik vind je vrij naief..
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:38:26 #11
70532 loveli
N
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:55:23 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143340599
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_143340714
Mijn lijstje tot nu toe:

O: flinke bak havermout, met melk bereid, met wat pure hagelslag
(Morgen wil ik er appel, kaneel en rozijnen door doen, zo lekker!)
L: 1 volkeren boterham met salade
1 volkeren boterham met appelstroop
T: Appel

Voor de rest heel veel thee gedronken
En vanmorgen een rondje hardlopen met mijn vriend, iets van 4,5 km

Vanavond nog even kijken wat we gaan eten :)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:07:15 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143341062
Mijn lijstje van vandaag
o. boterham met gebakken ei + boterham boter en jam + stuk taart
t. pruim + blokje kaas
l. opscheplepel rijst + 3 opscheplepels sperziebonen + kipfilet in roomtandoorisaus (2 soepopscheplepels)
t. straks een ijsje in de bioscoop
d. nog onbekend

Geen sport. Nog even in vegetatieve toestand na de vakantie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143341512
De lijst van vandaag;

O: Havermout, blauwe bessen, rozijnen
T: Kwark met aardbeien
L: 2x volkoren cracker, gekookt ei, 2 plakjes kipfilet en cottage cheese
T: Whey
T: Pannenkoekjes met pindapasta
D: Broccoli, kip, zoete aardappel en cottage cheese
T: Nog geen idee
S: Als het niet regent vanavond. Heb geen auto ter beschikking (sportschoolis zo'n 20 minuten fietsen) en erg gezellig weer wordt het niet :{ .

Iemand nog een lekkere combi met havermout? Eet nu altijd overnight oats met blauwe bessen, scheutje melk, rozijnen en lijnzaad. Ben het nog niet zat, maar een nieuwe combinatie kan geen kwaad.

M'n vriend heeft zich ook ingeschreven voor de sportschool, helaas niet dezelfde, maar denk dat het een goede motivatie is. Samenwonen is leuk, maar ons eetpatroon (en de inhoud daarvan) sloeg nergens op :')
pi_143342660
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:58 schreef Niene het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe:

O: flinke bak havermout, met melk bereid, met wat pure hagelslag
(Morgen wil ik er appel, kaneel en rozijnen door doen, zo lekker!)
L: 1 volkeren boterham met salade
1 volkeren boterham met appelstroop
T: Appel

Voor de rest heel veel thee gedronken
En vanmorgen een rondje hardlopen met mijn vriend, iets van 4,5 km

Vanavond nog even kijken wat we gaan eten :)
Dit is echt heel weinig... Ik kan natuurlijk niet zien hoeveel havermout je eet, maar dat is vast geen 500 gram.
Misschien komt het zeurderig over maar ik vind je lijstje niet zo gevarieerd. probeer wat meer eiwitten en goede vetten te eten. Havermout, brood, appel(stroop) zijn bijna alleen maar koolhydraten. Alleen melk heeft nog wat vetten en eiwitten, maar ook koolhydraten (lactose). (ok en brood zit ook wat eiwit in maar dat telt niet aan..)
pi_143342958
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dit is echt heel weinig... Ik kan natuurlijk niet zien hoeveel havermout je eet, maar dat is vast geen 500 gram.
Misschien komt het zeurderig over maar ik vind je lijstje niet zo gevarieerd. probeer wat meer eiwitten en goede vetten te eten. Havermout, brood, appel(stroop) zijn bijna alleen maar koolhydraten. Alleen melk heeft nog wat vetten en eiwitten, maar ook koolhydraten (lactose). (ok en brood zit ook wat eiwit in maar dat telt niet aan..)
Dit is ook nog maar tot nu toe, komt nog wel wat bij ;)
Verder wissel ik qua ontbijt wel af, nu havermout, soms melk of yoghurt met muesli of cruesli, brood vind ik s ochtens niet zo fijn dus lijkt mij dit het beste en lekkerst :P (of heb je misschien nog een ander idee?)
Vanavond zal denk ik of iets met rijst, vlees en groente worden of ovenaardappeltjes met vlees of vis en groenten.
en een toetje en misschien nog iets tussendoor (geen idee hangt soms ook van m'n vriend af :P )
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:06:58 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143343238
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:20 schreef TailorMade het volgende:

Iemand nog een lekkere combi met havermout? Eet nu altijd overnight oats met blauwe bessen, scheutje melk, rozijnen en lijnzaad. Ben het nog niet zat, maar een nieuwe combinatie kan geen kwaad.

- met kokos
- met kokos en cacaobits
- met noten en honing
- met kaneel en appel
- met een beetje cruesli
- met banaan
- met zaden
- met frambozen
- willekeurige combinatie van bovenstaande

Bovenstaande maak ik afwisselend met melk, amandelmelk, kokosmelk of -sap en water. Soms als geweekte havermout, soms warm uit de magnetron
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143343352
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

- met kokos
- met kokos en cacaobits
- met noten en honing
- met kaneel en appel
- met een beetje cruesli
- met banaan
- met zaden
- met frambozen
- willekeurige combinatie van bovenstaande

Bovenstaande maak ik afwisselend met melk, amandelmelk, kokosmelk of -sap en water. Soms als geweekte havermout, soms warm uit de magnetron
Thanks! heb ik ook wel wat aan :)
Zelf vind ik met stukjes appel, kaneel en rozijnen heel lekker of ander vers fruit,
Pure hagelslag ook, alleen iets minder fris.
pi_143343389
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef Niene het volgende:

[..]

Dit is ook nog maar tot nu toe, komt nog wel wat bij ;)
Verder wissel ik qua ontbijt wel af, nu havermout, soms melk of yoghurt met muesli of cruesli, brood vind ik s ochtens niet zo fijn dus lijkt mij dit het beste en lekkerst :P (of heb je misschien nog een ander idee?)
Vanavond zal denk ik of iets met rijst, vlees en groente worden of ovenaardappeltjes met vlees of vis en groenten.
en een toetje en misschien nog iets tussendoor (geen idee hangt soms ook van m'n vriend af :P )
ok, maar ook tot nu toe vind ik het niet zo veel.
Je O zal iets van 200-300 kcal zijn, lunch iets van 300-400 en een appel 100 kcal. Dus je zal max 800 kcal hebben gegeten terwijl je waarschijnlijk iets van rond de 2000 nodig hebt vandaag, misschien zelfs meer omdat je gesport hebt. Al moet ik wel zeggen dat het lastig schatten is omdat ik je porties niet ken.

En als alternatief zou je kunnen ontbijten met kwark, fruit en eventueel noten. of zie wat tink heeft gepost. Je zou ook je zoete broodbeleg kunnen vervangen door hartig beleg zoals (gekookt) ei, kip, advocado etc. Dan eet je direct minder koolhydraten en meer eiwitten en vetten.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:14:52 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143343467
Zelf eet ik 1000 - 1200 kcal voor 14.00 uur en daarna nog 600 - 1000 kcal verdeeld over de dag. In principe probeer ik daarnaast voor 14.00 alle 'noodzakelijke' voedingsstoffen binnen te krijgen (fruit, volkoren, groente).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143343699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:11 schreef the85mc het volgende:

[..]

ok, maar ook tot nu toe vind ik het niet zo veel.
Je O zal iets van 200-300 kcal zijn, lunch iets van 300-400 en een appel 100 kcal. Dus je zal max 800 kcal hebben gegeten terwijl je waarschijnlijk iets van rond de 2000 nodig hebt vandaag, misschien zelfs meer omdat je gesport hebt. Al moet ik wel zeggen dat het lastig schatten is omdat ik je porties niet ken.

En als alternatief zou je kunnen ontbijten met kwark, fruit en eventueel noten. of zie wat tink heeft gepost. Je zou ook je zoete broodbeleg kunnen vervangen door hartig beleg zoals (gekookt) ei, kip, advocado etc. Dan eet je direct minder koolhydraten en meer eiwitten en vetten.
Je hebt denk ik ook wel gelijk, m'n vriend vind ook dat ik wat te weinig eet en ben de laatste tijd ook weer iets afgevallen maar we werken er samen aan. Ik ben een beetje aan het zoeken wat een goede hoeveelheid voor me is en waarmee ik mijn gewicht stabiel hou. Wordt aan gewerkt!
Verder is kwark ook wel een goeie, zal ik eens proberen. Havermout met melk toch wel wat eiwitten toch? En verder heb je als mens wel iets van koolhlydraten nodig voor energie toch? Ik merk namelijk dat als ik daar heel weinig van heb (heb ik wel eens oop gelet) ik een stuk sneller duizelig wordt.
pi_143344056
Woehoe dag 1 van "no crap" is goed gelukt.. vandaag dag 2 had t zakje chips op mn werk al weer open maar heb hem daarna zonder pardon in de prullenbak gegooid.. (collega was er niet anders had hij m op mogen eten) Stom hoe gedachteloos dat gaat, even een chipje eten..

O: 2 gekookte eieren en en "groene" smoothie met spinazie, banaan, blauwe bessen en havermout
T: Handje amandelen
L: Salade met ijsbergsla, linzen, zwarte bonen, gerookte kip, halve avocado en een beetje 30+ kaas
T: 2 rijstwafels en een kop boullion
A: Weet ik nog niet zo goed.. er zijn twee opties in mijn koelkast

1. bloemkoolpuree met krieltjes uit de oven en witvis
2. wraps met kip en veel groente

even kijken waar mijn vriend trek in heeft!

Verder ben ik het eens met wat de rest een beetje gezegd heeft over een eetstoornis.. het lijkt mij niet verstandig om hier te posten... maar jullie zijn natuurlijk altijd welkom!
pi_143344057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef Niene het volgende:

[..]

Je hebt denk ik ook wel gelijk, m'n vriend vind ook dat ik wat te weinig eet en ben de laatste tijd ook weer iets afgevallen maar we werken er samen aan. Ik ben een beetje aan het zoeken wat een goede hoeveelheid voor me is en waarmee ik mijn gewicht stabiel hou. Wordt aan gewerkt!
Verder is kwark ook wel een goeie, zal ik eens proberen. Havermout met melk toch wel wat eiwitten toch? En verder heb je als mens wel iets van koolhlydraten nodig voor energie toch? Ik merk namelijk dat als ik daar heel weinig van heb (heb ik wel eens oop gelet) ik een stuk sneller duizelig wordt.
Vaak eet je meer dna genoeg koolhydraten. Ik focus op de andere voedingsstoffen en dan krijg ik alsnog prima koolhydraten binnen. In het begin kan het even wennen zijn, omdat we vaak van jongs af aan worden volgegooid met suikers, maar na een tijdje voel je je er prima mee. Je lichaam kan ook energie uit vetten gebruiken en zelfs eiwitten. Koolhydraten zijn dus niet per definitie noodzakelijk voor ons.
Ik eet zelden nog iets met veel suikers. Soms als ik inkak bijvoorbeeld met uitgaan neem ik wel eens een cola en dan sta ik gelijk helemaal te stuiteren omdat ik zoveel suiker ineens niet meer gewend ben. Best rare gewaarwording dat het zo'n sterk effect kan hebben.


Edit: net even half bord pasta naar binnen geschoven ipv noten, even carbloaden voor KT zometeen. Wel met volkoren pasta en veel groenten O-)

[ Bericht 7% gewijzigd door the85mc op 12-08-2014 16:53:20 ]
pi_143345756
Even een voorbeeldje dat beter kan ;)

O: bak met 3/4e ananas had geen trek in mijn speltvlokken
T: hazelnoot-gojibes en cranberry mix
L: vier speltboterhammen, 3 met filet Americano en 1 met pure hagelslag
T: de andere helft van de 175 gram mix
D: geitenkaas salade (klein beetje pasta met veel geitenkaas/veldsla en appel plus walnoten en zonder dressing
T: nog geen idee
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143346844
Goede discussie hier. Ik ben het met de meesten wel eens. Maar nu durf ik niet zo goed meer mijn vastendag lijstje te posten, vanwege mogelijke gevolgen :')

Anyway, dat dus en een uurtje yoga vandaag. *nu de mat op springt!
pi_143346887
Yoga, het is een idee. Heb geen zin in de sportschool en ben bang dat ik op fiets of skates de dijk af waai :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143347048
Ik las trouwens dat de aminozuren uit eiwitten ook omgezet worden in glucosen als er niets met de eiwitten gedaan wordt of als je te weinig koolhydraten hebt gegeten.
Iemand die mij daar meer over kan vertellen?
pi_143347104
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:48 schreef An24 het volgende:
Goede discussie hier. Ik ben het met de meesten wel eens. Maar nu durf ik niet zo goed meer mijn vastendag lijstje te posten, vanwege mogelijke gevolgen :')

Anyway, dat dus en een uurtje yoga vandaag. *nu de mat op springt!
Van mij mag je je vastenlijstje best plaatsen hoor.
pi_143347112
Lijstje dan maar.
O: Wheyshake
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen, 2 met ei 1 met nutella. Halve rode paprika, stuk komkommer en wat cherrytomaatjes.
T: Sinasappel
S: Bootcamp
D: courgette, aardappels, feta en oregano in de wok gemikt > voer.

En misschien nog een wheyshake na de S. Vanavond mijn verzoekje. Buikspieren :+
pi_143347892
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:55 schreef Niene het volgende:
Ik las trouwens dat de aminozuren uit eiwitten ook omgezet worden in glucosen als er niets met de eiwitten gedaan wordt of als je te weinig koolhydraten hebt gegeten.
Iemand die mij daar meer over kan vertellen?
Wanneer er een tekort aan glucose is en er ook niet voldoende vet aanwezig is om als brandstof te fungeren, kan het lichaam uit aminozuren glucose maken. Eiwitten worden dan niet gebruikt als bouwstof, maar als brandstof. Dit gebeurt bij een te streng dieet, waarbij onvoldoende vetten en koolhydraten worden gegeten. Wanneer er ook niet genoeg eiwitten in de voeding zitten, dan gaat het lichaam het eigen spierweefsel afbreken om als brandstof te gebruiken.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143349960
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:48 schreef An24 het volgende:
Goede discussie hier. Ik ben het met de meesten wel eens. Maar nu durf ik niet zo goed meer mijn vastendag lijstje te posten, vanwege mogelijke gevolgen :')

Anyway, dat dus en een uurtje yoga vandaag. *nu de mat op springt!
Waarom zou je het niet durven? Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen gezondheid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:32:58 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143351154
Een meisje? :D NOu ja ook goed :P

Lijstje hier dan maar:
O: boterham gekookt ei, meergranen beschuit (nee is niet lekker, volkoren de volgende keer weer) met aardbeien, beker melk
T: granny smith, paar aardbeien, stukje eierkoek uit de winkel
L: 2 boterhammen met lever
T: nectarine, peer, paar dropjes, je eigen bloed :')
D: gebakken opperdoezen, zelfgemaakte tartaarcordonbleu, boterslasalade, sperziebonen, roergebakken groente, mosterd
T: vla, kwark, aardbeien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:43:55 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143351649
Mijn D is een ongezonde geworden: een Whopper jr. en een half Kitkatijsje. Nu nog een borreltje tegen het maagzuur :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:50:07 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143352005
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:48 schreef An24 het volgende:
Goede discussie hier. Ik ben het met de meesten wel eens. Maar nu durf ik niet zo goed meer mijn vastendag lijstje te posten, vanwege mogelijke gevolgen :')

Anyway, dat dus en een uurtje yoga vandaag. *nu de mat op springt!
Ja ik dacht idd aan jou, maar niet omdat ik het stom vind ofzo hoor! Meer omdat jij je lichaam kennelijk snapt, maar dat niet voor iedereen geldt :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_143352031
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:20 schreef Californium het volgende:

[..]

Wanneer er een tekort aan glucose is en er ook niet voldoende vet aanwezig is om als brandstof te fungeren, kan het lichaam uit aminozuren glucose maken. Eiwitten worden dan niet gebruikt als bouwstof, maar als brandstof. Dit gebeurt bij een te streng dieet, waarbij onvoldoende vetten en koolhydraten worden gegeten. Wanneer er ook niet genoeg eiwitten in de voeding zitten, dan gaat het lichaam het eigen spierweefsel afbreken om als brandstof te gebruiken.
Bedankt! :)
pi_143352067
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet durven? Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen gezondheid
Euhmmm ja, dat zullen mensen met een eetstoornis misschien denken. Maar er naar handelen is wat anders. Ik vind het allemaal prima, maar wees dan niet verbaast als we gewoon zeggen wat we van jullie lijstjes vinden. Ik vind het een beetje vermoeiend eigenlijk om hier op eieren te moeten lopen omdat hier mensen met een eetstoornis meeposten.

Maar goed, dan juist expres:

O: een gekookt ei en 100 gram ananas
T: koffie, thee, water
S: uurtje yoga
D: tom khai soep met kip, champignons, lenteui en een snee speltbrood met een beetje boter
pi_143352275
:W Eens even kijken of lijstjes posten me weer wat extra motivatie kan geven. Merk dat ik steeds op een zelfde gewicht uit kom (61 kg) en dan zijn er weer iets teveel etentjes/wijntjes/ijsjes enzovoorts en kom ik weer aan. Wil nu toch graag naar de 57 kg en met een beetje werk moet dat best lukken.

O: yoghurt met muesli
T: banaan + appel
L: groot bord couscous salade (met gegrilde groenten), groene smoothie
T: handje noten, nectarine, waterijsje
D: stuk zalm, gebakken aardappeltjes, spinazie
T: cappuccino, stuk chocola
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_143352585
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:20 schreef Californium het volgende:

[..]

Wanneer er een tekort aan glucose is en er ook niet voldoende vet aanwezig is om als brandstof te fungeren, kan het lichaam uit aminozuren glucose maken. Eiwitten worden dan niet gebruikt als bouwstof, maar als brandstof. Dit gebeurt bij een te streng dieet, waarbij onvoldoende vetten en koolhydraten worden gegeten. Wanneer er ook niet genoeg eiwitten in de voeding zitten, dan gaat het lichaam het eigen spierweefsel afbreken om als brandstof te gebruiken.
Lichaam gebruikt altijd alle 3 de macro's voor verbranding, de verhouding is echter afhankelijk van de voorraad en intensiteit van de beweging.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143353022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lichaam gebruikt altijd alle 3 de macro's voor verbranding, de verhouding is echter afhankelijk van de voorraad en intensiteit van de beweging.
Je wilt geen eiwitten verbranden. Aminozuren ok. Eiwitten minder oke.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143353732
Goedenavond!

Beetje druk geweest, niet met sporten nog... :')
Heb Jillian bekeken en nu denk ik na!
Verder mbt meeposters; ik denk dat een ieder oud en wijs genoeg is om hierin een keuze te maken. En volgens mij zijn jullie allemaal ook redelijk duidelijk over wat gezond is en wat niet. We komen ook voor advies toch en delen van kennis.
Beter dat mensen met eetstoornissen hier posten dan bij van die anorexia fora!

Anyways... Lijst best ok:

O: yoghurt met een hand nootjes en aardbeien
T: cappuchino en stukje choco
L: salade met tomaten, komkommer, olijven en beetje feta daarbij 2 knäckebröd met ham
T: banaan
D: grote wrap met veel gerookte zalm, avocado, sla en tomaat
Don't go breaking my heart
pi_143353901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef Californium het volgende:

[..]

Je wilt geen eiwitten verbranden. Aminozuren ok. Eiwitten minder oke.
:?
Eiwitten zijn ketens van aminozuren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143354277
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef KikiD het volgende:
Goedenavond!

Beetje druk geweest, niet met sporten nog... :')
Heb Jillian bekeken en nu denk ik na!
Verder mbt meeposters; ik denk dat een ieder oud en wijs genoeg is om hierin een keuze te maken. En volgens mij zijn jullie allemaal ook redelijk duidelijk over wat gezond is en wat niet. We komen ook voor advies toch en delen van kennis.
Beter dat mensen met eetstoornissen hier posten dan bij van die anorexia fora!

Anyways... Lijst best ok:

O: yoghurt met een hand nootjes en aardbeien
T: cappuchino en stukje choco
L: salade met tomaten, komkommer, olijven en beetje feta daarbij 2 knäckebröd met ham
T: banaan
D: grote wrap met veel gerookte zalm, avocado, sla en tomaat
Mee eens, ik zie mijzelf verder ook niet meer als 'ziek' en heb het idee dat ik het zelf wel goed kan inschatten of het verstandig is. Nu gewoon op een gezonde manier en leuke manier omgaan met eten en goed voor mijn lichaam zorgen :)

En oeh! Die wrap met zalm klinkt echt lekker! O+
pi_143354463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:?
Eiwitten zijn ketens van aminozuren.
Joh :'). Maar losse aminozuren verbranden is geen probleem. Eiwitten hebben ook nog andere functies in cellen enzo :')…. dus die wil je niet verbranden, dan krijg je spierafbraak enzo.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143354528
Het probleem zit 'm in de tips die gegeven worden, als lijstjes te weinig zijn. En wat daar dan mee gedaan wordt. Maar zeg dat maar eens. Dan is het nééé! NEE!!! Het is voor mij genoeg. Nou ja, ok dan.

Mensen met eetstoornissen horen bij een specialist.

Dat lijstje van KiKiD bijvoorbeeld is véél te weinig. Zelfde geldt voor andere lijstjes hierboven.
Ja doei.
pi_143354556
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef An24 het volgende:

[..]

Euhmmm ja, dat zullen mensen met een eetstoornis misschien denken. Maar er naar handelen is wat anders. Ik vind het allemaal prima, maar wees dan niet verbaast als we gewoon zeggen wat we van jullie lijstjes vinden. Ik vind het een beetje vermoeiend eigenlijk om hier op eieren te moeten lopen omdat hier mensen met een eetstoornis meeposten.

Maar goed, dan juist expres:

O: een gekookt ei en 100 gram ananas
T: koffie, thee, water
S: uurtje yoga
D: tom khai soep met kip, champignons, lenteui en een snee speltbrood met een beetje boter
Jouw IF-dag toch?
Ja doei.
pi_143354566
Vanochtend gesport, morgenochtend weer *)

Heupopeners gingen heel goed, harmstringdingen juist totaal niet :')

D is dat stuk vlees waar ik het gister nog over had maar kan niet op de naam komen nu :') met 200/300 gram sperziebonen en veel pindasaus (Calvé)

Rest van de dag:
Bulletproof chai thee, banaan, glas chocomel :D, verse jus, 2 gluten vrij roggebrood sneetjes. Een met sla, tomaat, avocado, bacon. De andere met sla, prosciutto, veel veel parmigiano en pijnboompitjes. Uhmm o ja en nog een snee glutenvrij brood met 2 plakken old Amsterdam.

Zo misschien nog avocado met zalm of ik maak er iets anders van.
Worry is a misuse of imagination
pi_143354582
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef Niene het volgende:

[..]

Mee eens, ik zie mijzelf verder ook niet meer als 'ziek' en heb het idee dat ik het zelf wel goed kan inschatten of het verstandig is. Nu gewoon op een gezonde manier en leuke manier omgaan met eten en goed voor mijn lichaam zorgen :)

En oeh! Die wrap met zalm klinkt echt lekker! O+
Was hij ook! Heel simpel; wrap uit verpakking halen (volgende keer zelf maken :P)
Gerookte zalm erop, rijpe avocado in plakjes, wat reepjes komkommer en tomaat, beetje citroensap, peper en zout :9
Don't go breaking my heart
pi_143354617
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:16 schreef Ml-etje het volgende:
Even een voorbeeldje dat beter kan ;)

O: bak met 3/4e ananas had geen trek in mijn speltvlokken
T: hazelnoot-gojibes en cranberry mix
L: vier speltboterhammen, 3 met filet Americano en 1 met pure hagelslag
T: de andere helft van de 175 gram mix
D: geitenkaas salade (klein beetje pasta met veel geitenkaas/veldsla en appel plus walnoten en zonder dressing
T: nog geen idee
Wat een lekker lijstje! :9
Ja doei.
pi_143354684
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Het probleem zit 'm in de tips die gegeven worden, als lijstjes te weinig zijn. En wat daar dan mee gedaan wordt. Maar zeg dat maar eens. Dan is het nééé! NEE!!! Het is voor mij genoeg. Nou ja, ok dan.

Mensen met eetstoornissen horen bij een specialist.

Dat lijstje van KiKiD bijvoorbeeld is véél te weinig. Zelfde geldt voor andere lijstjes hierboven.
Volgens mij valt dat best mee. M'n diner was al 750 kcal ofzo.
Ik sport niet en ben ook niet lang. Denk dat t ook snel anders ingeschat wordt.
Maar nu ben ik mezelf ook aan t verdedigen natuurlijk.
Don't go breaking my heart
pi_143354958
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Het probleem zit 'm in de tips die gegeven worden, als lijstjes te weinig zijn. En wat daar dan mee gedaan wordt. Maar zeg dat maar eens. Dan is het nééé! NEE!!! Het is voor mij genoeg. Nou ja, ok dan.

Mensen met eetstoornissen horen bij een specialist.

Dat lijstje van KiKiD bijvoorbeeld is véél te weinig. Zelfde geldt voor andere lijstjes hierboven.
Ik ben al een hele tijd bij de specialisten weg en genezen verklaard, dat zie ik toch wel anders dan als je er nog helemaal in zit.
pi_143354990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:46 schreef Niene het volgende:

[..]

Ik ben al een hele tijd bij de specialisten weg en genezen verklaard, dat zie ik toch wel anders dan als je er nog helemaal in zit.
Maar je was toch ook al bij een diëtist geweest? Wat zei die?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143355041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jouw IF-dag toch?
Si!
pi_143355147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Si!
Yoga-vraagje: Je doet veel met je polsen. Dat wordt vanzelf sterker/beter. I get that.
Maar bij bijvoorbeeld down-dog wordt er gezegd dat je naast op je polsen, of nou ja, dat je vooral ook je knokkels in de grond moet duwen. Dus vanuit je hele hand zeg maar om zo de druk niet compleet op je polsen te hebben. Ik vind dat vrij moeilijk, die druk echt verdelen over m'n hele hand. Zijn daar nog tips voor? :P Verder gaat 't wel prima, en de practice die ik doe geeft ook regelmatig tijd voor rust van de polsen, dus dat is fijn, maar ik heb 't gevoel dat ik 't beter kán doen dan dat ik nu doe, gewichtsverdeeltechnisch gezien!

(nu even douchen en eten. Net 5km gehobbeld met O+ Mr.Mo O+ Samen lopen is zo gezellig! )
Ja doei.
pi_143355154
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:47 schreef Californium het volgende:

[..]

Maar je was toch ook al bij een diëtist geweest? Wat zei die?
Dat was toen ik nog in behandeling was.
Nu eet ik al weer een hele poos (paar jaar) op gevoel en zonder eetlijsten en heb m'n gewicht gezond weten te houden.
pi_143355159
1. Vijf eiwitten, 2 eigelen, 2 kaiserbroodjes, plak jonge goudse kaas 48+, 300ml melk
2. Twee Belvita koekjes
3. 75 gram meergranan macaroni, 250 gram kipfilet, 175 gram boontjes, 3 plakjes cheddar
4. Appel
5. 450 gram kwark

Kcal: 1995
F: 57
C: 158
P: 197

S: 2 uur KT
pi_143355315
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:38 schreef Probability het volgende:
Vanochtend gesport, morgenochtend weer *)

Heupopeners gingen heel goed, harmstringdingen juist totaal niet :')

D is dat stuk vlees waar ik het gister nog over had maar kan niet op de naam komen nu :') met 200/300 gram sperziebonen en veel pindasaus (Calvé)

Rest van de dag:
Bulletproof chai thee, banaan, glas chocomel :D, verse jus, 2 gluten vrij roggebrood sneetjes. Een met sla, tomaat, avocado, bacon. De andere met sla, prosciutto, veel veel parmigiano en pijnboompitjes. Uhmm o ja en nog een snee glutenvrij brood met 2 plakken old Amsterdam.

Zo misschien nog avocado met zalm of ik maak er iets anders van.
O en net kwark met warme cranberries en honing

Ik heb alweer honger :D
Worry is a misuse of imagination
pi_143355667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yoga-vraagje: Je doet veel met je polsen. Dat wordt vanzelf sterker/beter. I get that.
Maar bij bijvoorbeeld down-dog wordt er gezegd dat je naast op je polsen, of nou ja, dat je vooral ook je knokkels in de grond moet duwen. Dus vanuit je hele hand zeg maar om zo de druk niet compleet op je polsen te hebben. Ik vind dat vrij moeilijk, die druk echt verdelen over m'n hele hand. Zijn daar nog tips voor? :P Verder gaat 't wel prima, en de practice die ik doe geeft ook regelmatig tijd voor rust van de polsen, dus dat is fijn, maar ik heb 't gevoel dat ik 't beter kán doen dan dat ik nu doe, gewichtsverdeeltechnisch gezien!

(nu even douchen en eten. Net 5km gehobbeld met O+ Mr.Mo O+ Samen lopen is zo gezellig! )
Ik heb daar ook nog wel eens moeite mee. Was lang zoeken, zeker een jaar, voordat ik het door had. (in dat eerste jaar zat ik dan ook geregeld met icepacks op de bank van de pijn :') )

Deze lijkt nog het meest op wat ik mezelf aanleer:



Knokkels zijn lastig voor mij omdat ik de boel uit de kom kan duwen. Zoals je hierboven ziet verdeel je de kracht over een aantal vingers. je weet dat je goed zit, als je de pols een paar milimeter een seconde omhoog kan 'duwen'. (Dat roze deel dus)

Verder doe ik voor elke sessie mijn polsen goed opwarmen:

- Van boven naar beneden opschudden
- van links naar rechts schudden

- Arm strekken, handpalm naar boven, dan de vingers naar achter duwen, zo ver je kunt, ik kom in een hoek.
- Daarna arm gestrekt houden en pols naar binnen duwen (palm richting de pols, met de duim tussen de vingers).

- Daarna kathouding aannemen, je polsen gewoon neer zetten en een beetje kracht zetten. Dan je
polsen telkens een kwart slag draaien en je armen goed gestrekt houden (ik met EDS kan 360
graden -dat heb ik dus afgeleerd-, maar 180 is ook goed :') )

- Tot slot nog een keer goed los schudden. En dan aan de slag :+
pi_143355885
Bij balance zeggen ze nu:
Doe de crocodile of upword dog (volgens mij!)
Maar ik ken die namen niet dus doe maar wat haha

Ooo en downward dog lukte niet door m'n voet/teen en dat was juist zo'n fijne ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_143356584
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat een lekker lijstje! :9
Thanks :) toch ben ik blij als ik straks weer meer thuis ben en dus aan het uitgebreid koken kan ;)
Dit is te simpel :D en dan nu eens rekken en strekken want m'n computernekje is er weer.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143356721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

- met kokos
- met kokos en cacaobits
- met noten en honing
- met kaneel en appel
- met een beetje cruesli
- met banaan
- met zaden
- met frambozen
- willekeurige combinatie van bovenstaande

Bovenstaande maak ik afwisselend met melk, amandelmelk, kokosmelk of -sap en water. Soms als geweekte havermout, soms warm uit de magnetron
Hoe bedoel je inspiratieloos. Bijna alle ingrediënten staan in de kast haha, thanks :) Ga morgen voor de noten en honing.
Heb me keurig aan m'n lijst gehouden, alleen zoete aardappel uit de oven is zoo lekker, dus t werd wat meer dan gedacht..

Wat een kutdag op werk, een 'spookfactuur' ontvangen waarvan ik 100% zeker weet dat ik geen overeenkomst ben aangegaan. Ze hebben zelfs m'n 06 nummer en volledige naam (hoe de hell komen ze daar aan?!) het bandje is onderweg zeggen ze. We krijgen wel vaker spookfacturen, maar zodra ik met wetsartikelen begin te slingeren hoor ik er nooit meer wat van. Bij deze werkt dat dus (nog) niet. Een factuur van ¤450,-. Wordt er sacherijnig van, begin er bijna in te geloven dat ik een overeenkomst ben aangegaan.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:22:19 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143356723
Ja sjezus is het al vrijdag??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dus, kutzooi

Net zoals kokos, dat is ook kutzooi :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:23:20 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143356773
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:22 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Hoe bedoel je inspiratieloos. Bijna alle ingrediënten staan in de kast haha, thanks :) Ga morgen voor de noten en honing.
Heb me keurig aan m'n lijst gehouden, alleen zoete aardappel uit de oven is zoo lekker, dus t werd wat meer dan gedacht..

Wat een kutdag op werk, een 'spookfactuur' ontvangen waarvan ik 100% zeker weet dat ik geen overeenkomst ben aangegaan. Ze hebben zelfs m'n 06 nummer en volledige naam (hoe de hell komen ze daar aan?!) het bandje is onderweg zeggen ze. We krijgen wel vaker spookfacturen, maar zodra ik met wetsartikelen begin te slingeren hoor ik er nooit meer wat van. Bij deze werkt dat dus (nog) niet. Een factuur van ¤450,-. Wordt er sacherijnig van, begin er bijna in te geloven dat ik een overeenkomst ben aangegaan.
Heb de rrest nog niet gelezen, maar de beste reactie op dit soort facturen is er niet op te reageren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143356857
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:22 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Hoe bedoel je inspiratieloos. Bijna alle ingrediënten staan in de kast haha, thanks :) Ga morgen voor de noten en honing.
Heb me keurig aan m'n lijst gehouden, alleen zoete aardappel uit de oven is zoo lekker, dus t werd wat meer dan gedacht..

Wat een kutdag op werk, een 'spookfactuur' ontvangen waarvan ik 100% zeker weet dat ik geen overeenkomst ben aangegaan. Ze hebben zelfs m'n 06 nummer en volledige naam (hoe de hell komen ze daar aan?!) het bandje is onderweg zeggen ze. We krijgen wel vaker spookfacturen, maar zodra ik met wetsartikelen begin te slingeren hoor ik er nooit meer wat van. Bij deze werkt dat dus (nog) niet. Een factuur van ¤450,-. Wordt er sacherijnig van, begin er bijna in te geloven dat ik een overeenkomst ben aangegaan.
Dat bedrag, dat moet haast wel een fok!er zijn ;)

Net weer heerlijk gesport O+ alhoewel ik stiekem wel blij ben als mn trainster weer terug is van vakantie. De vervanger is ook prima hoor, maar zijn trainingen liggen mij toch vaak wat minder goed (als in, veeeeeel hardlopen en daar heb ik de schurft aan in een groep. Doe ik liever alleen in mn eigen tempo)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:26:50 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143356932
Prob, Calve satesaus is vies!!
De enige satesaus k&k is die van de Fano maar dat is alleen voor industrieel gebruik en emmers van 10 kg :(
Maken, lekker makkelijk (deze is zonder kokosmelk, kan met maar dat doen we niet!)
Schep pindakaas, halve schep bruine suiker, scheut ketjap, beetje geperste knoflook, ui en gember, melk of water, cayennepeper, mespuntje trassi...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:27:12 #66
70532 loveli
N
pi_143356948
Wyko!
crap in = crap out
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:27:59 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143356984
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:27 schreef loveli het volgende:
Wyko!
Te zurig en te weinig pindakaas/romige smaak
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143357130
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Te zurig en te weinig pindakaas/romige smaak
Dat! Ik vind prefab satesaus ook niet te vreten :D (En ik maak hem dus ook zelf)
pi_143357252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, Calve satesaus is vies!!
De enige satesaus k&k is die van de Fano maar dat is alleen voor industrieel gebruik en emmers van 10 kg :(
Maken, lekker makkelijk (deze is zonder kokosmelk, kan met maar dat doen we niet!)
Schep pindakaas, halve schep bruine suiker, scheut ketjap, beetje geperste knoflook, ui en gember, melk of water, cayennepeper, mespuntje trassi...
Oke ik vond deze wel normal klinken en ik hou van Calvé pindakaas!
Worry is a misuse of imagination
pi_143357273
Ff pinda's in de shredder (staafmixer met opzet hier) en dan wat Uniek zegt zonder de suiker.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143357292
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! Ik vind prefab satesaus ook niet te vreten :D (En ik maak hem dus ook zelf)
Ik had een fastfood dag (sperzieboontjes uit de vriezer, wel biologisch)

Sta nu in de ap
In m'n pyjama

Honger :D
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:35:55 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143357348
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had een fastfood dag (sperzieboontjes uit de vriezer, wel biologisch)

Sta nu in de ap
In m'n pyjama

Honger :D
Ja foto :D

Had ook biologische sperziebonen, gisteren geplukt.. Deze waren heerlijk, de vorige soort van schoonpa was goor :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143357395
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja foto :D

Had ook biologische sperziebonen, gisteren geplukt.. Deze waren heerlijk, de vorige soort van schoonpa was goor :')
Haha heb je niet op whatsapp
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:38:54 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143357489
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha heb je niet op whatsapp
Ja wacht :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143357671
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja wacht :D
Iets met A en B haha
Worry is a misuse of imagination
pi_143357762
Lijstje

O: shake met eiwit poeder, raw cacao, cocos melk, chia & hennep
L: runderworst en een salade met tzazitiki,ijsbergsla, feta
T: rogge/zuurdesem cracker met sambal smeerkaas
S: 30 min Shabam, 30 min grit, 1 uur body pump
T: bekertje sport drank tussen grit en bodypump in
D: spelt pasta carbonara achtig met broccoli en wat cashew nootjes
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143357881
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had een fastfood dag (sperzieboontjes uit de vriezer, wel biologisch)

Sta nu in de ap
In m'n pyjama

Honger :D
Wat uniek zegt! Fotoooooow *O*
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:49:55 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143358010
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat uniek zegt! Fotoooooow *O*
Nah, hoeft niet hoor, zo'n stomme flanellen pyjama met konijnentoffels, je mist niks
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143358426
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nah, hoeft niet hoor, zo'n stomme flanellen pyjama met konijnentoffels, je mist niks
:P

Vrolijkheid hier. Ik had volgens de baas heel hard gewerkt en ik ben nooit ziek/ afwezig. Dus ik moest maar vaker vrij nemen als beloning. Dus drie weken lang maar drie dagen per week werken. Het leven is goed O+
pi_143358429
Zie dat ook een paar oude bekenden weer meeposten, leuk!
Net terug van de sportschool.. Zo, dat viel niet mee! Was er een paar maanden niet geweest maar moest gemiddeld 25% terug in gewicht. Vooral in borstspier gebied. Ik voel nu mn triceps al.. Maar, mijn conditie was wel prima. Bij zelfde inspanning als tijdje geleden lag mijn hartslag 20bpm lager :)
pi_143358656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:27 schreef loveli het volgende:
Wyko!
eens. Maar liever zelf maken met pindakaas van de Lidl!
Ja doei.
pi_143358743
O haiz! Berlijn is tof <3

Relaxte sfeer, we doen veel lopend want lekker weer en ontdekken onderweg nieuwe winkeltjes, eettentjes etc.

Vanaaf een superlekker tentje ontdekt met Mexicaans eten. Superlekkere nachos gehad. Burrito was ook erg goed en een Mexicaans biertje gehad.

Ik wil niet terug naar huis ;( :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143358777
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb de rrest nog niet gelezen, maar de beste reactie op dit soort facturen is er niet op te reageren.
Ja dat is zo, heb nu alleen 3 herinneringen ontvangen en op internet zijn meerdere mensen door dit bedrijf met een malafide incassobureau opgezadeld. Ga maar een mooie brief dichten denk ik..

¤450 kan ook echt niet, maargoed, morgen weer een dag :)
pi_143358786
Trouwens Prob, dat bulletproof coffee, maak je dat zelf?

I'm all for butter....but not in my coffee!!!111111einzeinz!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143358913
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:09 schreef _aurum_ het volgende:
O haiz! Berlijn is tof <3

Relaxte sfeer, we doen veel lopend want lekker weer en ontdekken onderweg nieuwe winkeltjes, eettentjes etc.

Vanaaf een superlekker tentje ontdekt met Mexicaans eten. Superlekkere nachos gehad. Burrito was ook erg goed en een Mexicaans biertje gehad.

Ik wil niet terug naar huis ;( :P
Beste restaurant in Berlijn ( voor mij so far)


Bocca di bacco
Friedrichstraße 167, 10117 Berlin, Germany

:9

Edit: wel een beetje netjes kleden wordt op prijs gesteld 8-)
pi_143359305
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb daar ook nog wel eens moeite mee. Was lang zoeken, zeker een jaar, voordat ik het door had. (in dat eerste jaar zat ik dan ook geregeld met icepacks op de bank van de pijn :') )

Deze lijkt nog het meest op wat ik mezelf aanleer:

[ afbeelding ]

Knokkels zijn lastig voor mij omdat ik de boel uit de kom kan duwen. Zoals je hierboven ziet verdeel je de kracht over een aantal vingers. je weet dat je goed zit, als je de pols een paar milimeter een seconde omhoog kan 'duwen'. (Dat roze deel dus)

Verder doe ik voor elke sessie mijn polsen goed opwarmen:

- Van boven naar beneden opschudden
- van links naar rechts schudden

- Arm strekken, handpalm naar boven, dan de vingers naar achter duwen, zo ver je kunt, ik kom in een hoek.
- Daarna arm gestrekt houden en pols naar binnen duwen (palm richting de pols, met de duim tussen de vingers).

- Daarna kathouding aannemen, je polsen gewoon neer zetten en een beetje kracht zetten. Dan je
polsen telkens een kwart slag draaien en je armen goed gestrekt houden (ik met EDS kan 360
graden -dat heb ik dus afgeleerd-, maar 180 is ook goed :') )

- Tot slot nog een keer goed los schudden. En dan aan de slag :+
Dankje!!
Ja doei.
pi_143359481
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dankje!!
^O^
pi_143359712
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:10 schreef _aurum_ het volgende:
Trouwens Prob, dat bulletproof coffee, maak je dat zelf?

I'm all for butter....but not in my coffee!!!111111einzeinz!
Ja!! Denk niet dat er een toko hier zo gek is om dat te verkopen :D

Het smaakt gewoon als een betere versie van koffie met volle melk of slagroom zonder suiker
Worry is a misuse of imagination
pi_143360091
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:48:22 #90
70532 loveli
N
pi_143360175
quote:
O hai!
crap in = crap out
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:00:17 #92
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_143360713
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:56 schreef douche-eendje het volgende:
Lijstje dan maar.
O: Wheyshake
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen, 2 met ei 1 met nutella. Halve rode paprika, stuk komkommer en wat cherrytomaatjes.
T: Sinasappel
S: Bootcamp
D: courgette, aardappels, feta en oregano in wok gemikt > voer.

En misschien nog een wheyshake na de S. Vanavond mijn verzoekje. Buikspieren :+
:9
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_143361069
quote:
:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143361628
Wel bijgelezen maar geen zin om discussie weer op gang te brengen ;) welkom nieuwkomers!

Pfoe, dag 2 kamp overleefd. Lijst geen idee, doe te veel tegelijk met te weinig slaap dus mijn geheugen is een zeef. In elk geval een banaan, twee 'neptosti's' (2 bth met plak kaas en ketchup maar dan niet getoast), twee boterhammen met kaas en salami, twee koekjes en pasta met bolognese saus met champignons en broccoli. Heel veel koolhydraten dus, dingen als kwark eten is hier nogal lastig (kan ik niet tussen de kinderen eten want dan gaan ze zeuren dat zij ook willen, en geen tijd om t te eten waar de kinderen niet bij zijn). Haal ik vanaf morgenavond weer in. Lijst kan ook zomaar nog meer zijn wat ik me niet meer herinner. Wel van 7.30-18.30 de hele tijd in de weer geweest.

Heb wel zin in morgenavond weer lekker naast mn vriend slapen. Heb m al sinds vrijdag avond niet meer gezien en we zien elkaar bijna nooit langer dan 1 dag niet..
pi_143362945
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Beste restaurant in Berlijn ( voor mij so far)


Bocca di bacco
Friedrichstraße 167, 10117 Berlin, Germany

:9

Edit: wel een beetje netjes kleden wordt op prijs gesteld 8-)
Ah, daar hebben we vd week in de buurt gegeten ( gendarmenmarkt). Ik noteer 'm voor volgend jaar :)

Morgen gaan we naar Hamburger Heaven :9~
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143362984
Uniek zou trots op me zijn, wandel tussen de 10 a 15 km per dag :o >:O
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143363086
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we vd week in de buurt gegeten ( gendarmenmarkt). Ik noteer 'm voor volgend jaar :)

Morgen gaan we naar Hamburger Heaven :9~
Die is ook lekker :9
pi_143369198
Zoo.. benen helemaal moe van t hardlopen van gisteren.. gelukkig kan ik vandaag lekker rustig blijven zitten op het werk en heb ik geen spannende dingen gepland haha

Dag 2 van "crap free" eten is ook goed verlopen, als je er bewust bij nadenkt is het echt niet zo lastig.. merk wel hoe verslaafd ik ben aan "hartige snacks"

Planning voor vandaag:

O: banaan, blauwe bessen, spinazie en chia zaadjes in de blender + 2 hardgekookte eitjes en nog een glas appelsap
T: Rijstwafel met amandelpasta + appel
Lunch: Bloemkool puree met een gehaktballetje en wat gewokte groentes
T: Handje amandelen
A: Wraps met kip, bonen, tomatenblokjes, mais, avocado, sla en een beetje 30+ kaas
T: stukje "raw 80% chocolade"
pi_143369623
Plan voor de dag:
O: 3 boterhammen met halverine, eentje met hagel, eentje met kokos en eentje met pindakaas
T: 2 biscuitjes
L: 3 boterhammen met halverine en sandwichspread
B: drie uur wandelen
T: 2 biscuitjes en een appel
D: salade met aardappeltjes en schol
T: appel en een stukje chocolade
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 09:55:47 #100
70532 loveli
N
pi_143369783
HalvArine ;)

Roomboter is een nog betere spelling.
crap in = crap out
pi_143369811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:55 schreef loveli het volgende:
HalvArine ;)

Roomboter is een nog betere spelling.
Ah :P in spreektaal spellen... Lekker snugger van me

Waarom is roomboter beter?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 09:57:29 #102
70532 loveli
N
pi_143369813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:51 schreef Timmos het volgende:
1. Vijf eiwitten, 2 eigelen,
Zachte eierdooiers zijn vreselijk gezond :9
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 10:01:17 #103
70532 loveli
N
pi_143369896
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ah :P in spreektaal spellen... Lekker snugger van me

Waarom is roomboter beter?
In spreektaal is het ook halva :P

Omdat roomboter betere vetzuurketens heeft dan halvarine en het is veeeeeeel lekkerder. Om deze nog maar eens te quoten: I trust cows more than I trust chemists.
Margarine en halvarine zijn gemaakt van bewerkte olien. De vetzuurketens in roomboter zijn relatief kort. Ook al zijn het verzadigde vetzuren (grasboter bevat meer onverzadigd dan gewone boter), dan nog is het niet per definitie ongezond. Het wordt pas ongezond als je een pakje per dag eet. Maar dat wil je ook niet met halvarine doen.
crap in = crap out
pi_143369938
Margarine :r :')

Ik dacht altijd dat ik boter niet lekker vond.
Dat was dus margarine :r
Ja doei.
pi_143370016
Lijst van de dag;

O: Havermout, honing en noten
T: Kwark met aardbeien
L: 3 volkoren crackers, gekookt ei, kipfilet en babybel :')
T: Paprika, tomaat, whey
S: Uurtje sportschool
D: Bloemkool, kip en zoete aardappel
T: 2 rijstwafels, cottage cheese en pindapasta

Zonet aan de telefoon gezeten met de meneer van de spookfactuur. Heb het bandje mogen horen, en inderdaad, ik zeg gewoon JA, hoe doen ze dat toch. Gelukkig voor mij heb ik een juridische achtergrond en heeft meneer zich niet aan de regeltjes gehouden. Na een hoop gevloek en getier zijn we meteen van de site gehaald en wordt de factuur vernietigd :s) Sjoooongejonge
pi_143370095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Margarine :r :')

Ik dacht altijd dat ik boter niet lekker vond.
Dat was dus margarine :r
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef loveli het volgende:

[..]

In spreektaal is het ook halva :P

Omdat roomboter betere vetzuurketens heeft dan halvarine en het is veeeeeeel lekkerder. Om deze nog maar eens te quoten: I trust cows more than I trust chemists.
Margarine en halvarine zijn gemaakt van bewerkte olien. De vetzuurketens in roomboter zijn relatief kort. Ook al zijn het verzadigde vetzuren (grasboter bevat meer onverzadigd dan gewone boter), dan nog is het niet per definitie ongezond. Het wordt pas ongezond als je een pakje per dag eet. Maar dat wil je ook niet met halvarine doen.
Ik vind boter ook echt verschrikkelijk. Ik gebruik het alleen als het moet plakken :')
Wij hebben dan ook altijd halvarine, zal eens roomboter kopen.
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 10:14:50 #107
70532 loveli
N
pi_143370203
Margarine/halvarine boter noemen :'(

Kokosolie is ook te gebruiken als smeermiddel op brood.

Margarine is een prima middel om je handen mee schoon te maken als er smeer op zit.
crap in = crap out
pi_143370340
Haha, ik ga het eens proberen.
Ik bak in kokosolie maar heb het eigenlijk nog nooit op brood gesmeerd
pi_143370547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef TailorMade het volgende:
Lijst van de dag;

O: Havermout, honing en noten
T: Kwark met aardbeien
L: 3 volkoren crackers, gekookt ei, kipfilet en babybel :')
T: Paprika, tomaat, whey
S: Uurtje sportschool
D: Bloemkool, kip en zoete aardappel
T: 2 rijstwafels, cottage cheese en pindapasta

Zonet aan de telefoon gezeten met de meneer van de spookfactuur. Heb het bandje mogen horen, en inderdaad, ik zeg gewoon JA, hoe doen ze dat toch. Gelukkig voor mij heb ik een juridische achtergrond en heeft meneer zich niet aan de regeltjes gehouden. Na een hoop gevloek en getier zijn we meteen van de site gehaald en wordt de factuur vernietigd :s) Sjoooongejonge
Dit hebben wij ook gehad, gelukkig hadden wij vanwege stalking/belaging een telefoon tap er opstaan en heb ik ook dat bandje opgevraagd.. heel ander gesprek.. word gewoon in geknipt en geplakt dus..:)
pi_143370662
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Margarine :r :')

Ik dacht altijd dat ik boter niet lekker vond.
Dat was dus margarine :r
Dat! En dan vooral wel eens met hagelslag. Dan kreeg het zo'n funky smaakje, maar mijn ouders verklaarden mij dan voor gek ;( Gelukkig bleek precies het tegenovergestelde waar _O-

En hier in huis ruikt het verschrikkelijk lekker. Ik ben namelijk dit aan het maken:

http://deliciouslyella.com/recipe/nutty-cinnamon-granola/



:9
pi_143370751
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! En dan vooral wel eens met hagelslag. Dan kreeg het zo'n funky smaakje, maar mijn ouders verklaarden mij dan voor gek ;( Gelukkig bleek precies het tegenovergestelde waar _O-

En hier in huis ruikt het verschrikkelijk lekker. Ik ben namelijk dit aan het maken:

http://deliciouslyella.com/recipe/nutty-cinnamon-granola/

[ afbeelding ]

:9
Oeh nice!!! :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143370842
Ik heb vandeweek voor 't eerst zo'n one-pot-pasta gemaakt. Dat was echt zó lekker! O+
Ja doei.
pi_143370920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vandeweek voor 't eerst zo'n one-pot-pasta gemaakt. Dat was echt zó lekker! O+
Wat houdt dat in? Ik begin weer in de kook flow te komen O+
pi_143370979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat houdt dat in? Ik begin weer in de kook flow te komen O+
Je pleurt alles in een pan, kookt het, en eet het! :P

http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700

Deze had ik, was lekker! :9

En er zijn er nog meer: http://www.buzzfeed.com/e(...)2302_2803498#1fr5zto
Ja doei.
pi_143371095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je pleurt alles in een pan, kookt het, en eet het! :P

http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700

Deze had ik, was lekker! :9

En er zijn er nog meer: http://www.buzzfeed.com/e(...)2302_2803498#1fr5zto
Ohw ja, dat heb ik wel eens eerder gezien inderdaad. Jammer dat ik met pasta voorzichtig moet doen, maar ik ga het eens proberen.
pi_143371242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je pleurt alles in een pan, kookt het, en eet het! :P

http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700

Deze had ik, was lekker! :9

En er zijn er nog meer: http://www.buzzfeed.com/e(...)2302_2803498#1fr5zto
*bookmarkt* :9
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 11:00:07 #117
70532 loveli
N
pi_143371620
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef TailorMade het volgende:
Lijst van de dag;

O: Havermout, honing en noten
T: Kwark met aardbeien
L: 3 volkoren crackers, gekookt ei, kipfilet en babybel :')
T: Paprika, tomaat, whey
S: Uurtje sportschool
D: Bloemkool, kip en zoete aardappel
T: 2 rijstwafels, cottage cheese en pindapasta

Zonet aan de telefoon gezeten met de meneer van de spookfactuur. Heb het bandje mogen horen, en inderdaad, ik zeg gewoon JA, hoe doen ze dat toch. Gelukkig voor mij heb ik een juridische achtergrond en heeft meneer zich niet aan de regeltjes gehouden. Na een hoop gevloek en getier zijn we meteen van de site gehaald en wordt de factuur vernietigd :s) Sjoooongejonge
Aangifte gedaan?
crap in = crap out
pi_143371816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Aangifte gedaan?
Nog niet, heb het wel gemeld bij het steunpunt Acquisitiefraude.
Kan er uiteraard een melding van maken bij de politie. Ik heb echter alleen een factuur wat samen met het bandje (wat de man aan de telefoon liet horen) wel tot het bewijs kan leiden. Ik heb geen bevestiging gehad van de opdracht, de man heeft niet gemeld dat hij een opname aan het maken was én de organisatie had ineens een andere naam (Bedrijfsinformatiewijzer Rotterdam ipv Bedrijfsinformatiewijzer.nl). Kreeg niet de kans op het bandje op te vragen en ze nemen de telefoon niet meer op.
pi_143373338
Weer gesport *)
Morgen dan maar rustdag O-)
Worry is a misuse of imagination
pi_143373813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef loveli het volgende:

[..]

In spreektaal is het ook halva :P

Omdat roomboter betere vetzuurketens heeft dan halvarine en het is veeeeeeel lekkerder. Om deze nog maar eens te quoten: I trust cows more than I trust chemists.
Margarine en halvarine zijn gemaakt van bewerkte olien. De vetzuurketens in roomboter zijn relatief kort. Ook al zijn het verzadigde vetzuren (grasboter bevat meer onverzadigd dan gewone boter), dan nog is het niet per definitie ongezond. Het wordt pas ongezond als je een pakje per dag eet. Maar dat wil je ook niet met halvarine doen.
Oke... Klinkt als een goede reden... Maar bevat het niet zo'n beetje het dubbele aan kcal? Anderzijds, ik doe ruim een maand (als het niet langer is) met een vlootje boter
Hm...het is wel iets dat ik bij de volgende aanschaf van boter ga overwegen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_143373841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Nog niet, heb het wel gemeld bij het steunpunt Acquisitiefraude.
Kan er uiteraard een melding van maken bij de politie. Ik heb echter alleen een factuur wat samen met het bandje (wat de man aan de telefoon liet horen) wel tot het bewijs kan leiden. Ik heb geen bevestiging gehad van de opdracht, de man heeft niet gemeld dat hij een opname aan het maken was én de organisatie had ineens een andere naam (Bedrijfsinformatiewijzer Rotterdam ipv Bedrijfsinformatiewijzer.nl). Kreeg niet de kans op het bandje op te vragen en ze nemen de telefoon niet meer op.
Wat een griezelige situatie... Hopelijk lukt het je om dit op te lossen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_143374272
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oke... Klinkt als een goede reden... Maar bevat het niet zo'n beetje het dubbele aan kcal? Anderzijds, ik doe ruim een maand (als het niet langer is) met een vlootje boter
Hm...het is wel iets dat ik bij de volgende aanschaf van boter ga overwegen
Kcals zijn niet belangrijk als je gezond eet :P ja, roomboter in koekjes is slecht ja. De verhouding is meestal 50/50 aan suiker/vet, waardoor de dopamine in je brein op hol slaat en je meer wilt eten. Het gaat dus om bepaalde combinaties: een boterham met boter, kaas en een tomaatje en verder veel groenten en fruit op een dag is alleen maar goed voor je. En dat heeft minder kcals, waardoor je niet meer hoeft te tellen. Als je er maar voldoende van eet!
pi_143374812
Van Kcals ga je dood.
Ja doei.
pi_143374864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Van Kcals ga je dood.
:') :+
pi_143375571
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:34 schreef An24 het volgende:

[..]

:') :+
Klopt, eet er maar eens 50.000 op een dag ;)

Lijstje:
O 2bth ei, 1pindakaas
S rug en benen training
L leftover rijst groenten kip
T banaan, 2 wilde perziken
T 200 gram kwark
D weet niet, eet bij mn zus
T?
pi_143375839
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Van Kcals ga je dood.
Van water ook.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143376630
Lijstje:

O: speltbrood met avocado, een tomaat en ei, een likje mayo. Thee met melk
T: een eetlepel proeven van mijn granola
L: speltwrappizzabodem met paprika, ui, champignons, olijven, corizo en kaas
T: yoghurt met aardbeien
D: erwten-kokossoep met munt
S: uur en kwartier yoga (een proefles bij een echte ashtanga school *O* )

Wat een lekker dagje :9

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 13-08-2014 13:43:44 ]
pi_143376904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Zachte eierdooiers zijn vreselijk gezond :9
Ik zou ze ook wel alle 5 op willen eten maar heb graag nog wat vetten voor later op de dag *)
pi_143377375
Ook een lijstje! :9

O: Kom Griekse yoghurt met banaan, walnoot en wat honing
L: een omeletwrap (3 eieren) gevuld met guacamole van 1 avocado, pepertje, uitjes, knoflook, 3 plakjes chorizo, wat creme fraiche en geraspte kaas
T: misschien iets van een volkorenpannenkoek ofzo. Even zien waar ik zin in heb.
B: 40 minuten yoga
D: Minced meat pie met een topping van zoete aardappel/wortel/pompoenpuree en wat kaas
Ja doei.
pi_143377666
Ik moet echt van mijn kwark verslaving af. Heb deze week al 2 keer bijna een kilo kwark per dag gegeten. Maar zo lekker! O+ scheelt dat ik toch geen gram lijk aan te komen de laatste tijd..... eerder wat eraf.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143377709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! En dan vooral wel eens met hagelslag. Dan kreeg het zo'n funky smaakje, maar mijn ouders verklaarden mij dan voor gek ;( Gelukkig bleek precies het tegenovergestelde waar _O-

En hier in huis ruikt het verschrikkelijk lekker. Ik ben namelijk dit aan het maken:

http://deliciouslyella.com/recipe/nutty-cinnamon-granola/

[ afbeelding ]

:9
OH wow dat ziet er lekker uit!! Ik zocht nog wat ontbijtinspiratie, dus dat ga ik snel eens uitproberen :9
pi_143379772
Lijstje

O: shake met cocosmelk, whey, chai , hennep
L: broodje filet american met ei en ui
T: babybel 2x
D: geen idee nog, iets met vlees & groenten

Heb me eindelijk aangemeld als bloeddonor, vandaag getest...
Ben het al slechts 300 jaar :+ van plan. Maar het is nog maar de vraag of het gaat lukken, met heel veel moeite 1 ader gevonden, dus even afwachten de volgende keer of het gaat lukken met de iets dikkere naald die gebruikt wordt dan ....
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143379788
Filet American O+ Nog 4 nachtjes slapen en dan kan ik weer wat eten :9
Ja doei.
pi_143379842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! En dan vooral wel eens met hagelslag. Dan kreeg het zo'n funky smaakje, maar mijn ouders verklaarden mij dan voor gek ;( Gelukkig bleek precies het tegenovergestelde waar _O-

En hier in huis ruikt het verschrikkelijk lekker. Ik ben namelijk dit aan het maken:

http://deliciouslyella.com/recipe/nutty-cinnamon-granola/

[ afbeelding ]

:9
lekker. Ik had laatst ook gemaakt, maar ik moest even weg en vroeg mijn man op de oven te letten...
En toen heeft ie het perongeluk laten verbranden (raar, want mijn man is eigenlijk een prima kok)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143379867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

OH wow dat ziet er lekker uit!! Ik zocht nog wat ontbijtinspiratie, dus dat ga ik snel eens uitproberen :9
Het is ook lekker!

Maar wel een tip: houd je eerder aan 30 minuten baktijd, dan aan 40. Ik deed 35 en hij ging al wat bitter smaken (tijdens bakken een paar keer geproefd). De volgende batch bak ik ook 30. Gelukkig is hij nog wel goed te eten, zeker met yoghurt denk ik :9
pi_143379896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef Skoap het volgende:

[..]

lekker. Ik had laatst ook gemaakt, maar ik moest even weg en vroeg mijn man op de oven te letten...
En toen heeft ie het perongeluk laten verbranden (raar, want mijn man is eigenlijk een prima kok)
Zie hierboven, het luistert blijkbaar ook nauw met de baktijd :Y
pi_143379933
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is ook lekker!

Maar wel een tip: houd je eerder aan 30 minuten baktijd, dan aan 40. Ik deed 35 en hij ging al wat bitter smaken (tijdens bakken een paar keer geproefd). De volgende batch bak ik ook 30. Gelukkig is hij nog wel goed te eten, zeker met yoghurt denk ik :9
Bedankt! Zal het erbij zetten ^O^
pi_143379935
Ha ja, precies. Ik wilde de volgende keer (hopelijk dit weekend) ook 30 min proberen i.p.v. 40.
En vooral blijven proeven ondertussen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143379946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef Skoap het volgende:
Lijstje

O: shake met cocosmelk, whey, chai , hennep
L: broodje filet american met ei en ui
T: babybel 2x
D: geen idee nog, iets met vlees & groenten

Heb me eindelijk aangemeld als bloeddonor, vandaag getest...
Ben het al slechts 300 jaar :+ van plan. Maar het is nog maar de vraag of het gaat lukken, met heel veel moeite 1 ader gevonden, dus even afwachten de volgende keer of het gaat lukken met de iets dikkere naald die gebruikt wordt dan ....
Veel drinken van tevoren? Helpt bij mij altijd. Ik ben geen donor, maar ben vaak lek geprikt :+
pi_143379980
An ken jij yacon siroop? En klopt het dat het idd een gezonde keuze is qua siroop?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143380004
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Veel drinken van tevoren? Helpt bij mij altijd. Ik ben geen donor, maar ben vaak lek geprikt :+
Ja dat zei de arts inderdaad. De volgende keer als ik "echt" ga doneren moet ik van te voren vooral goed drinken en niet met een lege maag komen (en het liefste iets zouts eten van te voren)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143380098
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja dat zei de arts inderdaad. De volgende keer als ik "echt" ga doneren moet ik van te voren vooral goed drinken en niet met een lege maag komen (en het liefste iets zouts eten van te voren)
^O^

Die siroop ken ik niet. Ff gegoogled, maar er gingen geen belletjes rinkelen. Ik ga binnenkort eens op onderzoek ^O^
pi_143380110
Wat is trouwens een redelijke hoeveelheid om van die granola in je yoghurt te gooien?

Bij cruesli staat er op de verpakking dat een portie 30 g is en dat vond ik er altijd als zo weinig uit zien (en vulde ook niet bepaald langdurig), dat ik er altijd veel meer in gooide. Maar dat was bij die cruesli dan juist ook weer niet zo gezond...
pi_143380140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat is trouwens een redelijke hoeveelheid om van die granola in je yoghurt te gooien?

Bij cruesli staat er op de verpakking dat een portie 30 g is en dat vond ik er altijd als zo weinig uit zien (en vulde ook niet bepaald langdurig), dat ik er altijd veel meer in gooide. Maar dat was bij die cruesli dan juist ook weer niet zo gezond...
Naar gelang je trek hebt :') Ik heb geen idee. Op gevoel zeg ik drie eetlepels of zo...
pi_143380158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat is trouwens een redelijke hoeveelheid om van die granola in je yoghurt te gooien?

Bij cruesli staat er op de verpakking dat een portie 30 g is en dat vond ik er altijd als zo weinig uit zien (en vulde ook niet bepaald langdurig), dat ik er altijd veel meer in gooide. Maar dat was bij die cruesli dan juist ook weer niet zo gezond...
450 gram. Echt fantastisch.
Ja doei.
pi_143380194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

450 gram. Echt fantastisch.
Bedankt he ^O^
pi_143380263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja dat zei de arts inderdaad. De volgende keer als ik "echt" ga doneren moet ik van te voren vooral goed drinken en niet met een lege maag komen (en het liefste iets zouts eten van te voren)
En als je dat niet doet merk je dat wel. Zegt degene die flauwviel na donatie #6 :')
pi_143383228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja dat zei de arts inderdaad. De volgende keer als ik "echt" ga doneren moet ik van te voren vooral goed drinken en niet met een lege maag komen (en het liefste iets zouts eten van te voren)
Goed hoor! Ik heb ook nog een uitnodiging liggen om weer te gaan. Ik eet die week sowieso wat gezonder, veel groene groenten, rood vlees en vitamine C. En natuurlijk veel drinken. Een goede ader zullen ze vast wel vinden, die mensen daar prikken de hele dag door :)
pi_143383459
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:59 schreef the85mc het volgende:

[..]

Goed hoor! Ik heb ook nog een uitnodiging liggen om weer te gaan. Ik eet die week sowieso wat gezonder, veel groene groenten, rood vlees en vitamine C. En natuurlijk veel drinken. Een goede ader zullen ze vast wel vinden, die mensen daar prikken de hele dag door :)
Er hebben 4 verschillende mensen aan mijn armen zitten voelen. Een van die 4 durfde maar te prikken en prikte eerst nog mis ook :+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:57:30 #150
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_143384869
Dag dames, even een vraagje. Kan ik het onderstaande opeten zonder extra pondjes aan te komen? Ik heb namelijk ook een bakje tiramisu staan :@

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_143385308
De botjes zou ik laten liggen.
Ja doei.
pi_143385340
Krijg je zware botten van. Jeweetsch.
Ja doei.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:18:26 #153
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143385447
Zou een dieet iets te kunnen maken hebben met duizeligheid? Ik heb nu soms als ik opsta een halve minuut dat ik duizelig ben. Het voelt alsof ik stomdronken ben.

Voorheen had ik dit soms ook maar nooit zo erg ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143385525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef Skoap het volgende:

[..]

Er hebben 4 verschillende mensen aan mijn armen zitten voelen. Een van die 4 durfde maar te prikken en prikte eerst nog mis ook :+
Ik ga standaard op een bepaalde dag dat er een aantal dames werken die mijn ader wel weten te vinden. De rest lukt het namelijk niet zo goed. Truuk is bij mij overigens dat ze de stuwband gebruiken om de ader te voelen, hem dan iets losser zetten, ik een goede vuist maak en dan pas prikken. Anders rolt mn ader gewoon weg zodra de naald er tegenaan komt :')

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
Dag dames, even een vraagje. Kan ik het onderstaande opeten zonder extra pondjes aan te komen? Ik heb namelijk ook een bakje tiramisu staan :@

[ afbeelding ]
Moet lukken, maar ik adviseer je wel om binnen een kwartier na consumptie minstens een 100 burpees te doen om het in ieder geval een 2e keer te verteren. Zou zonde zijn als je er maar 1 keer van kunt genieten. ^O^
pi_143385663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zou een dieet iets te kunnen maken hebben met duizeligheid? Ik heb nu soms als ik opsta een halve minuut dat ik duizelig ben. Het voelt alsof ik stomdronken ben.

Voorheen had ik dit soms ook maar nooit zo erg ;(
Ik las laatst ergens dat dat te maken kan hebben met een hoger fitheitsniveau --> lagere hartslag daardoor. Maar dat is een klok-klepel antwoord. Loveli weet daar vast meer van.
Ja doei.
pi_143385792
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zou een dieet iets te kunnen maken hebben met duizeligheid? Ik heb nu soms als ik opsta een halve minuut dat ik duizelig ben. Het voelt alsof ik stomdronken ben.

Voorheen had ik dit soms ook maar nooit zo erg ;(
Kan ook te weinig vocht of een lage bloeddruk, laag Hb. Laat je bloeddruk eens meten, is een goed begin.
pi_143390364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zou een dieet iets te kunnen maken hebben met duizeligheid? Ik heb nu soms als ik opsta een halve minuut dat ik duizelig ben. Het voelt alsof ik stomdronken ben.

Voorheen had ik dit soms ook maar nooit zo erg ;(
Je beweegt veel, hoe is je zink inname?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:34:49 #158
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143390414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik las laatst ergens dat dat te maken kan hebben met een hoger fitheitsniveau --> lagere hartslag daardoor. Maar dat is een klok-klepel antwoord. Loveli weet daar vast meer van.
Zou kunnen, natuurlijk heb ik dit jaar en eind vorig jaar wel extreem veel gesport, maar ook daarvoor heb ik jaren gehad waarin ik 3 keer per week anderhalf uur kanoede en dan ook nog wedstrijden/op zaterdag of zondag een beetje aanklooien.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan ook te weinig vocht of een lage bloeddruk, laag Hb. Laat je bloeddruk eens meten, is een goed begin.
Drinken doe ik opzich genoeg. Ik ga liever niet naar de dokter voor dingen die niet echt hoeven :@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:35:51 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143390452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je beweegt veel, hoe is je zink inname?
Geen idee. Eet normaal. Groente, fruit, aardappel/rijst. Biertje zo af en toe. iig geen patat/pizaa dieet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143390842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Geen idee. Eet normaal. Groente, fruit, aardappel/rijst. Biertje zo af en toe. iig geen patat/pizaa dieet.
Kun je een tientje lijden? Probeer eens ZMA supplement, kijk wel voorbij die prietpraat van webshops, maar zink en magnesium zijn vrij belangrijk als je veel sport.

Misschien dat Li kan aangeven welke vormen het beste opneembaar zijn.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:47:58 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143390897
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zou een dieet iets te kunnen maken hebben met duizeligheid? Ik heb nu soms als ik opsta een halve minuut dat ik duizelig ben. Het voelt alsof ik stomdronken ben.

Voorheen had ik dit soms ook maar nooit zo erg ;(
Ik krijg hier last van als ik te weinig koolhydraten/te veel eiwit eet. Ben zelfs een keer volledig onderuit gegaan en bijna een minuut 'weg' geweest. In het ziekenhuis konden ze niet heel veel vinden, ijzer was toen goed. Er was wel iets met eiwitten, maar weet niet meer of het nu te veel of te weinig was.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:50:41 #162
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143390995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kun je een tientje lijden? Probeer eens ZMA supplement, kijk wel voorbij die prietpraat van webshops, maar zink en magnesium zijn vrij belangrijk als je veel sport.

Misschien dat Li kan aangeven welke vormen het beste opneembaar zijn.
Zal eens kijken. Weet jij zo snel een goede?
En kan dat de duizeligheid verklaren of is dat een algemeen iets?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik krijg hier last van als ik te weinig koolhydraten/te veel eiwit eet. Ben zelfs een keer volledig onderuit gegaan en bijna een minuut 'weg' geweest.
Wat is te weinig/te veel? Ik eet normale porties in mijn ogen. Eet elke dag zeker 6, zo niet 8 sneen brood. Eet soms een halfe liter kwark op een dag. Zou zeggen zo 2 keer per week.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 20:54:09 #163
70532 loveli
N
pi_143391117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Filet American O+ Nog 4 nachtjes slapen en dan kan ik weer wat eten :9
Over 4 dagen ben je niet meer zwanger? O~)
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 20:55:21 #164
70532 loveli
N
pi_143391170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:13 schreef Skoap het volgende:
An ken jij yacon siroop? En klopt het dat het idd een gezonde keuze is qua siroop?
Ze vallen imho allemaal in de categorie suiker, alleen heeft de een meer fructose dan de ander. Gezond hangt af van de hoeveelheid, niet van de soort siroop.
crap in = crap out
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:56:16 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143391216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zal eens kijken. Weet jij zo snel een goede?
En kan dat de duizeligheid verklaren of is dat een algemeen iets?

[..]

Wat is te weinig/te veel? Ik eet normale porties in mijn ogen. Eet elke dag zeker 6, zo niet 8 sneen brood. Eet soms een halfe liter kwark op een dag. Zou zeggen zo 2 keer per week.
Ik at in die tijd weinig koolhydraten (bijna low carb). Volgens mij eet jij normaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 20:56:21 #166
70532 loveli
N
pi_143391220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
Dag dames, even een vraagje. Kan ik het onderstaande opeten zonder extra pondjes aan te komen? Ik heb namelijk ook een bakje tiramisu staan :@

[ afbeelding ]
Ja. Nee. Ligt eraan. Eet ze.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 20:59:09 #167
70532 loveli
N
pi_143391357
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kun je een tientje lijden? Probeer eens ZMA supplement, kijk wel voorbij die prietpraat van webshops, maar zink en magnesium zijn vrij belangrijk als je veel sport.

Misschien dat Li kan aangeven welke vormen het beste opneembaar zijn.
Magnesium (bis)glycinaat :Y Daar kwam ik achter toen ik een tijdje pidolaat heb geprobeerd, niet te vergelijken.

Zink zou ik citraat nemen, iig niet oxide,
crap in = crap out
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:06:49 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143391711
Lijstje
o. havermout met een klein stukje verkruimelde kwarktaart
t. banaan
l. sushi: 3 'puntzakjes' met avocado, rijst, zalm, zeewier en mayo, 2 bakjes gember, 1 zeewiersalade, 6 stukjes inside-out, 2 borden tempura, 2 aardappel-bonen-sesam-honing-balletjes, misosoep, gegrilde courgette en een liter groen thee
t. -
d. krop sla met halve avocado, 5 radijs, halve paprika, 5 tomaatjes, 2 plakken zalm en 15 jaar oude balsamico condiment (druivenmost zonder azijnzuur)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143392037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zal eens kijken. Weet jij zo snel een goede?
En kan dat de duizeligheid verklaren of is dat een algemeen iets?

[..]

Wat is te weinig/te veel? Ik eet normale porties in mijn ogen. Eet elke dag zeker 6, zo niet 8 sneen brood. Eet soms een halfe liter kwark op een dag. Zou zeggen zo 2 keer per week.
Li is koningin van de kennis wat betreft opneembaarheid daarvan. Wat zij zegt vanuit gaan.
Ben zelf slecht referentiemateriaal dus kan verder geen oordeel geven :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:15:46 #170
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143392105
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Li is koningin van de kennis wat betreft opneembaarheid daarvan. Wat zij zegt vanuit gaan.
Ben zelf slecht referentiemateriaal dus kan verder geen oordeel geven :@
Ik zie nog geen duidelijk antwoord staan :@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143392297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zie nog geen duidelijk antwoord staan :@
In mijn belevenis heb ik mensen meegemaakt waarvan ik inschatte dat zij tekort kwamen in of wel magnesium dan wel zink en zijn flauwgevallen en heb daarom de neiging om flauwte daar aan toe te wijten.

Zelf nooit last gehad.

Mijn oordeel kan dan onjuist zijn of juist maar heb niets om het aan te staven.
Mocht het daar aan liggen zou ik het advies van loveli meenemen en haar advies aannemen wat betreft type magnesium en zink qua opneembaarheid.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143392729
Ijzer? Trage schildklier? Lage bloeddruk?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143396700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef TailorMade het volgende:
Lijst van de dag;

O: Havermout, honing en noten
T: Kwark met aardbeien
L: 3 volkoren crackers, gekookt ei, kipfilet en babybel :')
T: Paprika, tomaat, whey
S: Uurtje sportschool
D: Bloemkool, kip en zoete aardappel
T: 2 rijstwafels, cottage cheese en pindapasta

Zonet aan de telefoon gezeten met de meneer van de spookfactuur. Heb het bandje mogen horen, en inderdaad, ik zeg gewoon JA, hoe doen ze dat toch. Gelukkig voor mij heb ik een juridische achtergrond en heeft meneer zich niet aan de regeltjes gehouden. Na een hoop gevloek en getier zijn we meteen van de site gehaald en wordt de factuur vernietigd :s) Sjoooongejonge
Knippen/plakken. Was eens bij Kassa of zo.
Worry is a misuse of imagination
pi_143399102
Ik heb na m'n uitputtende dag vandaag toch nog de energie gevonden om met mn vriendje en twee vrienden van hem nog wat te drinken en drankspelletje te doen. Best wel trots op want normaal drink ik nauwelijks alcohol met andere mensen en nu dus meer en veel sneller dan ik anders zou doen (3 in 1.5 uur ipv 0.5 a 1 in 2 uur). (sociale angststoornis, vnl bang te moeten overgeven/diarree te krijgen wanneer ik met anderen ben, door verleden met parasiet/lintworm waarin dat ook regelmatig gebeurde, waardoor het voelt alsof alles wat mogelijk tot overgeven/diarree zou kunnen leiden eng is en ontweken moet worden).

Lijst: twee tosti's, twee boterhammen met kaas en salami, een koekje, 3 biertjes, smoothie van yoghurt, banaan, kersen, frambozen en mango. Vergeet ongetwijfeld vanalles. En 7.00-19.30 actief geweest. Spullen neerzetten, opruimen, dingen tillen, heen en weer lopen, rennen, met kinderen op rug rondlopen, etcetera.

Vanaf morgen weer het normale leven, ritme en eetpatroon! Slaap lekker!
pi_143402711
Lijstje van gister
O dubbele boterham pindakaas
B fietsen naar werk
T appel
L 4 boterhammen met gebraden gehakt en komkommer, cup a soup
T pakje optimel, mineola
D pizza, 2 biertjes, 1 koffie met klein koekje in de stad
pi_143404821
Ik weet niet wat crossfit is. Leef ik nu onder een steen :o
Worry is a misuse of imagination
pi_143404939
Plan voor de dag :)
O. Drie boterhammen met halvarine en pindakaas
T. Eierkoek
L. Drie boterhammen met halvarine en kaas
T. Twee biscuitjes en een appel
S. Uur groepsles cardio, uur groepsles kracht en een uurtje yoga
D. Aardappeltjes, bietjes en een vegaburger. Yoghurt toe
T. Stukje chocola en een appel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_143404982
Zo, ontbijt...een gebakje :')

O: gebakje
T: bramen/frambozen met speltvlokken en amandelmelk
L: 3 of 4 speltboterhammen met o.a. pindakaas/frambozenjam
T: nootjes (gezonde keuze maar doen)
D: tikka masala met bulghur
T: banaantje
T: stukje chocolade

Gisteren, vrije dag en druk:
O/L: speltboterhammen geroosterd met 2 gebakken eieren
T: stroopwafel en dropstengel
D: broccoli met wat ovenfrites en gemarineerd rundvlees (en mayo, ik moet dat weer eens zelf gaan maken)
T: handje heartbreakers
Wel heul veul groene thee..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? donderdag 14 augustus 2014 @ 10:49:48 #179
70532 loveli
N
pi_143405882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zie nog geen duidelijk antwoord staan :@
Was druk bezig met de belangerike dingen in het leven, scheetkussen was lek en is geplakt *)

Tenzij je 300 gram groene groente per dag eet, heb je waarschijnlijk sowieso een tekort aan magnesium. Een directe link tussen flauw worden en magnesium zie ik niet, magnesium heeft wel invloed op de bloeddruk (verlaagt een te hoge bloeddruk), maar dat verklaart flauwte ook niet. Zink is ook een element wat het bij veel mensen gewoon goed doet (o.a. weerstand).

Als je niet naar een dokter wilt, kijk dan in je kennissenkring of iemand een bloeddrukmeter heeft. Dikke kans dat imand thuis meet. Hb kun je zien aan de binnenkant van je (onder)ooglid. Als dat heel bleek is, zou je een te laag hb kunnen hebben. Hoe roder, des te hoger je hb. Of word bloeddonor, dan worden die dingen ook nagekeken ;)

Koolhydraten hebben invloed op het sympatisch zenuwstelsel las ik hier. Maar of dat ermee te maken heeft...
crap in = crap out
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:01:44 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143406211
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:04 schreef Probability het volgende:
Ik weet niet wat crossfit is. Leef ik nu onder een steen :o
Crossfit is nieuw en hipperdepip om te doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Was druk bezig met de belangerike dingen in het leven, scheetkussen was lek en is geplakt *)

Tenzij je 300 gram groene groente per dag eet, heb je waarschijnlijk sowieso een tekort aan magnesium. Een directe link tussen flauw worden en magnesium zie ik niet, magnesium heeft wel invloed op de bloeddruk (verlaagt een te hoge bloeddruk), maar dat verklaart flauwte ook niet. Zink is ook een element wat het bij veel mensen gewoon goed doet (o.a. weerstand).

Als je niet naar een dokter wilt, kijk dan in je kennissenkring of iemand een bloeddrukmeter heeft. Dikke kans dat imand thuis meet. Hb kun je zien aan de binnenkant van je (onder)ooglid. Als dat heel bleek is, zou je een te laag hb kunnen hebben. Hoe roder, des te hoger je hb. Of word bloeddonor, dan worden die dingen ook nagekeken ;)

Koolhydraten hebben invloed op het sympatisch zenuwstelsel las ik hier. Maar of dat ermee te maken heeft...
Bedankt voor de info. Zal eens kijken onder mijn ooglid en of iemand een bloeddrukmeter heeft. Ik heb dat artikel even doorgelezen maar die is wel heel, heel lang :o
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143406362
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Crossfit is nieuw en hipperdepip om te doen.

[..]

Bedankt voor de info. Zal eens kijken onder mijn ooglid en of iemand een bloeddrukmeter heeft. Ik heb dat artikel even doorgelezen maar die is wel heel, heel lang :o
Ja nu weet ik nog niks :P
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:14:56 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143406535
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143406988
Lijstje

O: spelt Flakes&Fruit Cranberry-kokos met cocos melk
T: 3x koffie met halfvolle melk :+
L: gebakken ei (3 eieren) met truffelolie
T: rogge/zuurdesem cracker met sambal smeerkas
S: 30 min git & 1 uur body-pump
D: tonijn steak met sesam + egg noodles met o.a. pinda, bosui, olie en een zut kruiden, etc
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143406993
Crossfit waar mensen blessures oplopen omdat ze het met begeleiders doen die zelf eigenlijk ook deelnemer zijn... haha sorry nee sommige mensen worden er erg fit van (check bijv. eens de meiden achter de website fitgirlcode)

Mijn planning vandaag:

O: Eiwit shake met banaan en wat lijnzaad (had haaaaaasstt)
T: Gedroogd fruit
L: Meergranen wrap met kip, bonen, sla en wat 30+ kaas
T: rijstwafel met amandelpasta of wat gedroogd fruit.. of gewoon beide ;) en er zitten ook nog 5 ongezoute cashew nootjes in mijn gedroogd fruit bakje
D: Broccoli, aardappels en kleine gehaktballetjes met een beetje zelfgemaakte pindasaus

Verder voor de 2e keer hardlopen deze week.. een kort en snel rondje vanavond want mijn pootjes zijn nog moe van mijn "lange" afstand van dinsdag en ik heb vanochtend n paar kettlebell oefeningen gedaan (die van het blogilates filmpje)
pi_143409521
Crossfit, waar mensen voorbij de kotsgrens sporten. 1x gezien(mn fysio zit bij een crossfitcentrum), ik hou het wel bij bootcamp.
pi_143410935
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef douche-eendje het volgende:
Crossfit, waar mensen voorbij de kotsgrens sporten. 1x gezien(mn fysio zit bij een crossfitcentrum), ik hou het wel bij bootcamp.
Ik dacht dat het een soort aerobics was
Worry is a misuse of imagination
pi_143411488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
Dag dames, even een vraagje. Kan ik het onderstaande opeten zonder extra pondjes aan te komen? Ik heb namelijk ook een bakje tiramisu staan :@

[ afbeelding ]
Nee, gewoon dit voer aan een ander gecven en direct aan de tiramisu gaan ^O^ :9
pi_143411491
Mijn coach is crossfitter.. Binnenkort mee naar kwalificatie en hopelijk finales van de benelux hier in Nederland.. Niks voor mij maar volg het wel, Rich Froning is een baas :D en de vrouwtjes lopen er ook niet vervelend bij :9
pi_143411496
*O*

Weekend

*O*
pi_143412317
Iemand liegt er tegen mij.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:19:10 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143412331
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:18 schreef Californium het volgende:
Iemand liegt er tegen mij.
Liegt iemand tegen jou? Hier?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143412392
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Liegt iemand tegen jou? Hier?
Het is namelijk nog geen weekend :P
pi_143412459
Ik heb zojuist houtje-touwtje-wise mijn hardloopclubhoodierits gefixed met een nieuwe slider. Ik voel me zó handig nu 8-)

Lunchen dan maar!
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:24:12 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143412487
Lijstje vandaag
o. havermout met cacao bits en banaan
t. brownie (vierkantje) + koffie verkeerd
l. vitello tonnato met sla
t. appel denk ik
d. iemand inspiratie? ik heb wortels, sla, paprika, uien, knoflook, camembert, aardappels, een vriezer vol varkensvlees (diverse onderdelen) en diverse soorten diepvriesgroenten + de koolhydraten basics in huis. En GEEN inspiratie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143412505
Dat :P maar ik bedoelde iemand hier op werk is niet helemaal eerlijk en ik pik wel 10 signalen op. Irriteert me. Mijn hersenen gaan on full alert en stress.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143412534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje vandaag
o. havermout met cacao bits en banaan
t. brownie (vierkantje) + koffie verkeerd
l. vitello tonnato met sla
t. appel denk ik
d. iemand inspiratie? ik heb wortels, sla, paprika, uien, knoflook, camembert, aardappels, een vriezer vol varkensvlees (diverse onderdelen) en diverse soorten diepvriesgroenten + de koolhydraten basics in huis. En GEEN inspiratie.
Ik had afgelopen weekend dus zo'n pastaschotelding met brie. Dat kan vast ook met camembert!

Deze dus: http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700

Met knoflook, ui, paprika en eventueel nog wat andere groenten een prima gerecht?
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:29:48 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143412687
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had afgelopen weekend dus zo'n pastaschotelding met brie. Dat kan vast ook met camembert!

Deze dus: http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700

Met knoflook, ui, paprika en eventueel nog wat andere groenten een prima gerecht?
Ziet er heerlijk uit. Had #m al gebookmarkt. Helaas geen gedroogde tomaat en basilicum in huis.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143412713
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ziet er heerlijk uit. Had #m al gebookmarkt. Helaas geen gedroogde tomaat en basilicum in huis.
Er zijn ook nog wat andere varianten met andere groenten enzo: http://www.buzzfeed.com/e(...)2302_2803498#1fr5zto

Vanavond hier pasta met een lading groenten en met creme fraiche met uitgebakken chorizo, wat uitgebakken spekjes en knoflook. Voor onderweg naar Belgie *O*
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:39:35 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143413064
Smaakt het echt anders dan een losse saus trouwens?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143413166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
Smaakt het echt anders dan een losse saus trouwens?
In dit geval eindigde je niet echt met een saus-saus, maar gewoon met een pastagerecht, zeg maar. Het is niet specifiek beter ofzo, maar wel makkelijker. Ook voor tijdens kamperen bijvoorbeeld, als je maar één pit hebt ofzo! :P
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:44:51 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143413270
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

In dit geval eindigde je niet echt met een saus-saus, maar gewoon met een pastagerecht, zeg maar. Het is niet specifiek beter ofzo, maar wel makkelijker. Ook voor tijdens kamperen bijvoorbeeld, als je maar één pit hebt ofzo! :P
Lijkt een beetje op de eenpanspastagerechten die ik tijdens mijn studententijd maakte. Geen idee eigenlijk waarom ik er ooit mee ben gestopt. Mijn favoriet was toen pasta met bouillon, uien, knoflook, pesto en doperwten. Pesto deed ik er toen op het laatst doorheen, knoflook, uien en doperwten kookten mee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143413318
Soms is het ook makkelijk te vergeten dat hele simpele gerechten vaak ook gewoon heel lekker zijn O+ :9
Ja doei.
pi_143413811
Zoals bruine bonen met spek :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143413884
Ik heb nog steeds 100x liever capucijners. Bruine bonen vind ik te melig ;(
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:24:08 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143414668
Met dank aan mo heb ik net toch maar een uitgebreide T gemaakt (honger!):
volkorenspaghetti + camembert + knoflook + pepertje + kleine tomaatjes + bosui + normale peper en zout + eetlepel room + 5 blokjes diepvriespinazie + beetje gedroogde basilicum

Was goed eetbaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143414716
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nog steeds 100x liever capucijners. Bruine bonen vind ik te melig ;(
+1
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143414746
quote:
12s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is namelijk nog geen weekend :P
Voor jullie niet nee! Maar ik ben jarig en ik heb vrij genomen de rest van de week....dusch :7

@Cali: wel vervelend. Gewoon naast je neer leggen, anders kost het jou meer energie dan voor de liegert/ liegerd :? / liegbeest/ leugenachtig persoon :+
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:27:16 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143414766
An, hele dikke tût lieve vrouw O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:27:54 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143414791
Gefeliciteerd An.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:28:31 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143414809
Weekend *O* hier ook *O*
Morgen wokken en hotelletje O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143414829
Ik heb je net gefeliciteerd op FB ! Maar hier ook nog maar even dan! Feli! :*

En klinkt lekker tink! :9
Ja doei.
pi_143414860
Thanks meiden :*
pi_143414874
Gefeli An!
Moet eigenlijk een verslag schrijven maar ik heb nog geen zin :@
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:33:22 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143414982
Ben mijn theorie aan het leren voor het motorrijbewijs. Waar ik het 20 jaar geleden nog met 2 vingers in mijn neus deed, gaat het nu een stuk moeizamer. Verkeersregels in D blijken net wat anders te zijn dan in NL :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:33:22 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143414983
Lijstje dan maar

O: kwark/vla/suiker/aardbeien
T's: 2 appels
L: 2 boterhammen met 1 gekookt ei /tomaat/ham, 2 bekers melk, kom dikke champignonscremesoep met ballen
T's: 2 nectarines, paar dropjes, blokje choco, nog een beker melk O+
D: Bloemkool, broccoli, gebakken kipfilet, verse rode bieten met ui, gebakken opperdoezen, rabarbermoes
T: chips (klein bakje)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143416925
Succes Tink, lijkt me lastig inderdaad. Ik zou ook best willen, maar mijn lijf wil niet ;( Maar jij gaat het vast en zeker halen ^O^

Hier mijn lijstje, eigenlijk vastendag, maar jullie snappen dat ik iets meer eet vandaag dan 500 kcals. Maar wel nog steeds netjes:

O: een gekookt eitje en 100 gram ananas
T: koffie, thee en water
L: geen
T: gezonde notencake/ cupcakes van Amber, 3 stuks (uit bakboek met wat kleine aanpassingen, echt een topper). Thee met melk, thee en water
D: salade van gemengde sla, komkommer, paprika, verse guacamole en kipfilet
T: misschien nog 1 cupcake

Happy O+
pi_143418272
Gefeliciteerd An! Ik neem altijd vrij op m'n verjaardag en dat bevalt prima!

Mijn lijstje voor vandaag is niet echt noemenswaardig.
Lunch van thuis vergeten en er lagen op kantoor welgeteld 2 crackers, een babybell, smeerworst en een zak m&ms, here are the results:

O: 2 boterhammen met 1 plak kaas (30+, dat dan weer wel)
T: Ongeveer een liter groene thee
L: 2 volkoren crackers, babybell en smeerworst
T: m&ms tot ik misselijk werd
D: gaan we zo eens bekijken
S: uurtje sportschool
pi_143419359
Thanks! Heb alleen vanmorgen gewerkt, was ook prima.

Ik mag van Freudmans niet vasten vandaag. Dus 1 van zijn cadeautjes was de witte magnum celebration! OKAY :') :9
pi_143422261
Hier ook nog een feli voor An *O* En goede zet van Freudmans :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ben mijn theorie aan het leren voor het motorrijbewijs. Waar ik het 20 jaar geleden nog met 2 vingers in mijn neus deed, gaat het nu een stuk moeizamer. Verkeersregels in D blijken net wat anders te zijn dan in NL :')
Waarom doe je dan je motor in DLD? Of is het daar goedkoper?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:24:29 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143423977
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:35 schreef V1z0R het volgende:
Hier ook nog een feli voor An *O* En goede zet van Freudmans :Y

[..]

Waarom doe je dan je motor in DLD? Of is het daar goedkoper?
Omdat ik daar woon.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143424024
Mooi man, Tink! Motorrijden lijkt me ook best mooi! Maar ik ben nogal impulsief en dat lijkt me niet zo handig icm veel te veel power. Waarschijnlijk rij ik me dan binnen een jaar kapot.. Dus ja, dan hou ik het maar bij autorijden. Al hoop ik ooit wel een Honda S2000 te hebben :)
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:30:18 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143424269
Lijstje vandaag
o. havermout met cacao bits en banaan
t. brownie (vierkantje) + koffie verkeerd
l. vitello tonnato met sla
t. appel denk iktosti ham, kaas (2x), paprika en een appel
d. iemand inspiratie? ik heb wortels, sla, paprika, uien, knoflook, camembert, aardappels, een vriezer vol varkensvlees (diverse onderdelen) en diverse soorten diepvriesgroenten + de koolhydraten basics in huis. En GEEN inspiratie.
volkorenspaghetti + camembert + knoflook + pepertje + kleine tomaatjes + bosui + normale peper en zout + eetlepel room + 5 blokjes diepvriespinazie + beetje gedroogde basilicum
s. geen yoga }:| vanwege de vakantie
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? donderdag 14 augustus 2014 @ 20:47:14 #223
70532 loveli
N
pi_143425206
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef the85mc het volgende:
Mooi man, Tink! Motorrijden lijkt me ook best mooi! Maar ik ben nogal impulsief en dat lijkt me niet zo handig icm veel te veel power. Waarschijnlijk rij ik me dan binnen een jaar kapot.. Dus ja, dan hou ik het maar bij autorijden. Al hoop ik ooit wel een Honda S2000 te hebben :)
Of je koopt een <25 kW motor ;)
crap in = crap out
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:52:43 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143425470
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Of je koopt een <25 kW motor ;)
Bleh. Als is de mijne ook niet heel zwaar (35 kW).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143427167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdat ik daar woon.
Duidelijk. :D

Leek me alleen makkelijker om dat dan ook in NLD te doen :P
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef the85mc het volgende:
Mooi man, Tink! Motorrijden lijkt me ook best mooi! Maar ik ben nogal impulsief en dat lijkt me niet zo handig icm veel te veel power. Waarschijnlijk rij ik me dan binnen een jaar kapot.. Dus ja, dan hou ik het maar bij autorijden. Al hoop ik ooit wel een Honda S2000 te hebben :)
:?
Juist op een motor weet je hoe kwetsbaar je bent, denk persoonlijk dat je sneller minder oplet in een auto omdat je dat gevoel van veiligheid hebt.
Ben zelf al minder voorzichtig in m'n huidige auto dan in m'n oude 205...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 14 augustus 2014 @ 21:26:15 #226
70532 loveli
N
pi_143427203
Als je genoeg je best doet kun je je ook wel doodrijden op een snorfiets.

En de mijne had damals 96pk in de folder. Geen idee hoeveel paarden inmiddels ontsnapt zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 augustus 2014 @ 21:31:26 #227
70532 loveli
N
pi_143427509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef V1z0R het volgende:
Juist op een motor weet je hoe kwetsbaar je bent, denk persoonlijk dat je sneller minder oplet in een auto omdat je dat gevoel van veiligheid hebt.
Mjah, dat ene moment waarop je niet oplet komt op de motor harder aan dan in de auto. Ik ben een onbekende golf-rijder nog steeds dankbaar dat hij wel oplette waar mijn dode hoek zat.

Op mijn motor (naked) is boven de 120 rijden niet leuk meer omdat je zelf alle rijwind voor je kiezen krijgt, vorig jaar proefritje gedaan op eentje met kuip en toen voelde ik de >180 niet eens. Dat gaf ook een vals gevoel van veiligheid.

Ik stap alleen op de motor als ik volledig scherp en uitgerust ben.
crap in = crap out
pi_143427581
Zo, mn verslag is af. *trots
Auto vandaag weer voor 140 euro gerepareerd ;(
pi_143429270
Goedzo van je verslag Puff ^O^

En nu raak ik ietwat jaloers op de motorrijders. Genieten jullie dubbel voor mij? O+
pi_143429439
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Mjah, dat ene moment waarop je niet oplet komt op de motor harder aan dan in de auto. Ik ben een onbekende golf-rijder nog steeds dankbaar dat hij wel oplette waar mijn dode hoek zat.

Op mijn motor (naked) is boven de 120 rijden niet leuk meer omdat je zelf alle rijwind voor je kiezen krijgt, vorig jaar proefritje gedaan op eentje met kuip en toen voelde ik de >180 niet eens. Dat gaf ook een vals gevoel van veiligheid.

Ik stap alleen op de motor als ik volledig scherp en uitgerust ben.
Tijdens proefrit ook gewoon 180+ rijden :D :P

Zou mijzelf wel rekenen tot een veilige bestuurder maar dat is puur omdat ik andere bestuurders niet vertrouw. :+ Als ik motorrijders, scooters/brommers, wielrenners, scholieren op fiets in de buurt heb ga ik automatisch over op ubervoorzichtig rijden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:18:54 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143429972
Nog gefeliciteerd an!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143430010
Dank allen O+
pi_143432074
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Voor jullie niet nee! Maar ik ben jarig en ik heb vrij genomen de rest van de week....dusch :7

@Cali: wel vervelend. Gewoon naast je neer leggen, anders kost het jou meer energie dan voor de liegert/ liegerd :? / liegbeest/ leugenachtig persoon :+
Congrats!

En ik weet het, maar dit persoon gaat mij aan het hart. En als ik dit soort dingen naast mijn neer kon leggen was mijn leven makkelijker geweest en had ik ook niet bij een psycholoog gelopen :P ;). Thx iig :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 23:34:05 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143433142
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:08 schreef Californium het volgende:

[..]

Congrats!

En ik weet het, maar dit persoon gaat mij aan het hart. En als ik dit soort dingen naast mijn neer kon leggen was mijn leven makkelijker geweest en had ik ook niet bij een psycholoog gelopen :P ;). Thx iig :)
Is dat eng, zo'n psycholoog? En helpt zoiets? En moet je dan niet constant janken?
Ik zou mij echt zo schuldig voelen om hem/haar mijn, nikszeggende, ellende te vertellen terwijl diegen misschien wel op scheiden ligt ofzo :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 14 augustus 2014 @ 23:42:55 #235
70532 loveli
N
pi_143433487
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is dat eng, zo'n psycholoog? En helpt zoiets? En moet je dan niet constant janken?
Ik zou mij echt zo schuldig voelen om hem/haar mijn, nikszeggende, ellende te vertellen terwijl diegen misschien wel op scheiden ligt ofzo :')
Hij/zij wordt daar gewoon voor betaald (en als het een goeie is mag je aannemen dat 'ie niet in scheidig ligt (8> ).
crap in = crap out
pi_143433568
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is dat eng, zo'n psycholoog? En helpt zoiets? En moet je dan niet constant janken?
Ik zou mij echt zo schuldig voelen om hem/haar mijn, nikszeggende, ellende te vertellen terwijl diegen misschien wel op scheiden ligt ofzo :')
Heel eng, maar ik vind het zooooo fijn! Toen eenmaal alles eruit was gekomen was ik opgelucht en vaak ben je ook bezig met constructief denken omdat zij inzichten heeft! En jouw ellende is niet nietszeggende als het JOUW ELLENDE is! Blijkbaar is het in jouw hoofd ellende en heb jij er dus last van, dus dan is het belangrijk dat je dat kan oplossen. Ik snap precies hoe je denkt hoor ;) Been there… En veel janken valt nog wel mee. Ik zit natuurlijk ook aan de AD die mij redelijk helpen! Ik heb toevallig net drie weken vakantie gehad van mijn psycholoog omdat ze weg was en de laatste week sliep ik zegt, at ik slecht en had ik allerlei opgestapelde gedachten die eruit moesten en heb ik maandag huilend tegen mijn collega lopen klagen en zeuren. Maar toen ik dinsdag eindelijk weer bij dr was en ik het allemaal kwijt was was ik zo opgelucht. Het is toch anders als je gedachten bij een vriend kwijt kunnen ofzo vanwege de inzichten en feedback en constructieve meningen die je krijgt! Echt een aanrader tegen de stress hoor (als je een goede hebt inderdaad)

[ Bericht 0% gewijzigd door Californium op 14-08-2014 23:50:04 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143433662
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Hij/zij wordt daar gewoon voor betaald (en als het een goeie is mag je aannemen dat 'ie niet in scheidig ligt (8> ).
:+

Uniek! Dat hoeft helemaal niet eng te zijn. Hij is ook maar een mens, net als ieder ander die voor zijn werk betaalt wordt. En goede psychologen plegen ook intervisie, zodat jij je daar niet druk over hoeft te maken.

Tis onzin dat jij jezelf niet voldoende waardevol vindt om jezelf eens lekker te laten gaan bij iemand die er aan verdient :*
  donderdag 14 augustus 2014 @ 23:58:28 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143434088
Dank!!

Wat moet een mensch zonder Fok :D

Cali, denk dat ik je wel helemaal snap. Succes babe!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143434495
Thx! Jij ook succes O+!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143434872
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is dat eng, zo'n psycholoog? En helpt zoiets? En moet je dan niet constant janken?
Ik zou mij echt zo schuldig voelen om hem/haar mijn, nikszeggende, ellende te vertellen terwijl diegen misschien wel op scheiden ligt ofzo :')
Oooh ik dacht dat ik een mega saai duf leven had en daar niets te zoeken
Maar dat was dus niet zo dus

En niet eens per se saai of duf maar niet met genoeg dynamiek om naar een psycholoog te gaan

Of zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door Probability op 15-08-2014 00:27:03 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_143438155
Psychologen helpen ook mensen waar eigenlijk "niets" mee is maar die gewoon bijv. stress van hun werk daar komen ventileren etc.

planning voor vandaag, had niets meer in huis dus word een beetje n slechte dag;

O: Pistolet met filetamericain ei en ui
T: gedroogd fruit
L: Pistolet gezond zonder boter en mayo
T: Rijstwafel met pindakaas
A: Pasta of sushi
pi_143438248
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:42 schreef Danter het volgende:
Psychologen helpen ook mensen waar eigenlijk "niets" mee is maar die gewoon bijv. stress van hun werk daar komen ventileren etc.

planning voor vandaag, had niets meer in huis dus word een beetje n slechte dag;

O: Pistolet met filetamericain ei en ui
T: gedroogd fruit
L: Pistolet gezond zonder boter en mayo
T: Rijstwafel met pindakaas
A: Pasta of sushi
Dus wat is er mis in je planning? Slecht eten omdat er niets meer in huis is, vind ik een slecht excuus. Dan ga je tijdens je lunch of na het werk toch wat halen? Of je doet anders boodschappen :P
pi_143438264
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Dus wat is er mis in je planning? Slecht eten omdat er niets meer in huis is, vi d ik een slecht excuus. Dan ga je tijdens je lunch of na het werk toch wat halen? Of je doet anders boodschappen :P
Avond eten is ook niks mis mee ;) ik ga voor welke van de twee het word gewoon boodschappen doen en zelf maken! maar ik eet zelf liever niet 2x brood omdat ik dan de hele dag naar t toilet blijf lopen.. overigens kan ik overdag dus geen boodschappen doen op vrijdag.. :) ben de enige op de afdeling en moet dus ook in de pauze aanwezig blijven voor telefoon!

Edit: oh ik snap nu wat je bedoeld, waar is het met de boodschappen mis gegaan met de planning? Ach ja gewoon verkeerd ingeschat deze week! gebeurd welleens

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2014 08:55:48 ]
  Vis een optie? vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:40:32 #244
70532 loveli
N
pi_143438926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:54 schreef Danter het volgende:
ik snap nu wat je bedoeld
[..]
gebeurd welleens
:'(
crap in = crap out
pi_143439053
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:54 schreef Danter het volgende:

[..]

Avond eten is ook niks mis mee ;) ik ga voor welke van de twee het word gewoon boodschappen doen en zelf maken! maar ik eet zelf liever niet 2x brood omdat ik dan de hele dag naar t toilet blijf lopen.. overigens kan ik overdag dus geen boodschappen doen op vrijdag.. :) ben de enige op de afdeling en moet dus ook in de pauze aanwezig blijven voor telefoon!

Edit: oh ik snap nu wat je bedoeld, waar is het met de boodschappen mis gegaan met de planning? Ach ja gewoon verkeerd ingeschat deze week! gebeurd welleens
Mjah met avondeten is ook niets mis als je de rest van de dag voedzamer zou eten. Ik snap het wel dat je de hele dag naar de wc moet op zo'n dag. Als je dan overdag zo eet, maak het dan goed in de avond door de carbs te laten staan. Dat zou ik doen in ieder geval.

Maar goed, ik snap hoe het nu gaat, maar wat betekent dat voor de volgende keer?
pi_143439142
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:47 schreef An24 het volgende:
s ook niets mis als je de rest van de dag voedzamer zou eten. Ik snap het wel dat je de hele dag naar de wc moet op zo'n dag. Als je dan overdag zo eet, maak het dan goed in de avond door de carbs te laten staan. Dat zou ik doen in ieder geval.

Maar goed, ik snap hoe het nu gaat, maar w
ik eet niet low-carb :) dus van "goedmaken" is in mijn geval geen sprake? Maar als jij low carb eet kan ik dat wel begrijpen ja.

Maar volgende keer als ik een week "uit de vriezer" ga eten moet ik beter nadenken over of ik dan niet wel nog even eten moet kopen voor de lunch :)
pi_143439295
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:53 schreef Danter het volgende:

[..]

ik eet niet low-carb :) dus van "goedmaken" is in mijn geval geen sprake? Maar als jij low carb eet kan ik dat wel begrijpen ja.

Maar volgende keer als ik een week "uit de vriezer" ga eten moet ik beter nadenken over of ik dan niet wel nog even eten moet kopen voor de lunch :)
Gezond slank gaat ook over goede voedingsstoffen binnen krijgen. Ik heb het niet over low carb. Vandaag eet je eentonig. Tarwe, tarwe, tarwe. Voedingsstoffen krijg je voornamelijk binnen door in de basis groenten, fruit en proteinen te eten. Zo makkelijk is het.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:07:25 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143439360
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Gezond slank gaat ook over goede voedingsstoffen binnen krijgen. Ik heb het niet over low carb. Vandaag eet je eentonig. Tarwe, tarwe, tarwe. Voedingsstoffen krijg je voornamelijk binnen door in de basis groenten, fruit en proteinen te eten. Zo makkelijk is het.
Ik denk dat je hier pas echt wat over kunt zeggen als je het eetpatroon over langere termijn hebt gezien. Een dagje meer carbs is echt geen drama als het eetpatroon over een langere periode in balans is.

Met deze zin..
quote:
. Voedingsstoffen krijg je voornamelijk binnen door in de basis groenten, fruit en proteinen te eten.
..,ben ik het niet eens overigens. Ook koolhydraten horen m.i. in een gezond voedingspatroon en ook in koolhydraten zitten voedingsstoffen. Eenzijdig alleen proteinen eten is net zo ongezond als alleen koolhydraten eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143439395
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Gezond slank gaat ook over goede voedingsstoffen binnen krijgen. Ik heb het niet over low carb. Vandaag eet je eentonig. Tarwe, tarwe, tarwe. Voedingsstoffen krijg je voornamelijk binnen door in de basis groenten, fruit en proteinen te eten. Zo makkelijk is het.
op die manier, ja dan geef ik je gelijk :) sorry ik ben allergisch voor de "low carb police" maar ik eet inderdaad erg veel tarwe vandaag. Gelukkig de rest van de week erg goed gegeten dus dat is dan waarom ik mijn avond eten niet perse ga veranderen.. maar ik kan als ik sushi besluit te eten wel er meer groente bij maken dan gepland.. (pasta zou sowieso vega zijn met 300/350 gr groente)
pi_143439410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier pas echt wat over kunt zeggen als je het eetpatroon over langere termijn hebt gezien. Een dagje meer carbs is echt geen drama als het eetpatroon over een langere periode in balans is.
Is ook, maar als ik signalen lees als: niets meer in huis, vaak naar de wc moeten als er veel brood gegeten wordt etc, vermoed ik dat het vaker gebeurt. Maar ik trek me weer terug ;)
  Vis een optie? vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:13:19 #251
70532 loveli
N
pi_143439466
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:07 schreef Tinkepink het volgende:
..,ben ik het niet eens overigens. Ook koolhydraten horen m.i. in een gezond voedingspatroon en ook in koolhydraten zitten voedingsstoffen. Eenzijdig alleen proteinen eten is net zo ongezond als alleen koolhydraten eten.
Er zijn geen essentiele koolhydraten, wel essentiele vetzuren en aminozuren. Dus bovenstaande is niet waar.
crap in = crap out
pi_143439474
Pfff er zitten koolhydraten in groenten en fruit mensen....en ik heb het over de basis, want vetten noemde ik ook nog niet. Net zo belangrijk. Als je basis goed is kun je inderdaad gewoon gevarieerd eten, zoals tarwe, proteinen en vetten erbij. Maar laat maar, eeuwige gezemel hier :')
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:15:18 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143439501
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:13 schreef An24 het volgende:
Pfff er zitten koolhydraten in groenten en fruit mensen....en ik heb het over de basis, want vetten noemde ik ook nog niet. Net zo belangrijk. Als je basis goed is kun je inderdaad gewoon gevarieerd eten, zoals tarwe, proteinen en vetten erbij. Maar laat maar, eeuwige gezemel hier :')
Rustig joh :D
Heb alleen net zo als Danter wat moeite met de nadruk op het weglaten van koolhydraten. Tien jaar geleden was vet de duivel, nu suikers/tarwe/brood etc. Daar mag ik toch net zo goed wat van zeggen als jij?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:15:20 #254
70532 loveli
N
pi_143439503
Liever haverzemelen dan tarwe :P
crap in = crap out
pi_143439706
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef An24 het volgende:
Goedzo van je verslag Puff ^O^

En nu raak ik ietwat jaloers op de motorrijders. Genieten jullie dubbel voor mij? O+
Driedubbel, ook voor mij?

Goedemorgen trouwens!

Even bijlezen.
Bij mij is vet/suiker/tarwe allemaal van de duivel :+

Lijstje:

O: speltvlokken met amandelmelk en frambozen en bramen plus een beetje hagelslag :9
T: handje chipjes die als testmonster voorbij kwamen
T: komkommer, die staart me aan
L: speltboterhammen pindakaas en frambozenjam
T: nog geen idee denk noten
D: speltpasta met een tomatensaus en alles dat er aan groente ligt erdoor
T: wat mij betreft even niks, vroeg naar mijn bedje en zaterdag een verjaardag dus dat komt er dan wel bij.

Oh er liggen nog nectarines...die wil ik denk ik als toetje O+

[ Bericht 18% gewijzigd door Ml-etje op 15-08-2014 10:33:30 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143439725
Ik ben team koolhydraten. Maar dat was al bekend geloof ik.
  Vis een optie? vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:34:45 #257
70532 loveli
N
pi_143439837
Als het werkt voor je, waarom niet.
crap in = crap out
pi_143439846
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is dat eng, zo'n psycholoog? En helpt zoiets? En moet je dan niet constant janken?
Ik zou mij echt zo schuldig voelen om hem/haar mijn, nikszeggende, ellende te vertellen terwijl diegen misschien wel op scheiden ligt ofzo :')
Dat helpt, mits je iemand zoekt waarmee het klikt.
Heb een verplicht rondje psycholoog gedaan op mijn 19e en dat hielp niks want ik vond die vent vreselijk en het moest.

Maar wanneer je iemand treft waar je mee kunt praten dan is het fijn.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143439931
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:34 schreef loveli het volgende:
Als het werkt voor je, waarom niet.
Ieder lijf is anders :Y en wanneer je leert te luisteren naar je lichaam heb je de helft al gewonnen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:46:27 #260
70532 loveli
N
pi_143440074
Mijn lichaam vertelde me gisteren 5 minimagums te eten :') Mijn impulscontrole is minimaal.
crap in = crap out
pi_143440375
Mogguh!

Waren de magnums lekker Li? :P

Straks lekker rommelen in de keuken, brood en chili maken :9

Vandaag een balansdagje na gister, denk aan pretzels, kwarktasche, dropjes, gehaktballetjes.

Bij mijn ontbijt had ik wel groente ):O
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143440478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:46 schreef loveli het volgende:
Mijn lichaam vertelde me gisteren 5 minimagums te eten :') Mijn impulscontrole is minimaal.
5 :o ik ben na 1 al misselijk.

Toch een keertje een maandje geen suiker? Dan hoef je ze niet meer hoor :D
Ik vind alles te zoet, word er letterlijk misselijk van. Met name handig op verjaardagen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143440501
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Waren de magnums lekker Li? :P

Straks lekker rommelen in de keuken, brood en chili maken :9

Vandaag een balansdagje na gister, denk aan pretzels, kwarktasche, dropjes, gehaktballetjes.

Bij mijn ontbijt had ik wel groente ):O
Chili, jij hebt er vast een culifantastic recept voor?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:10:12 #264
70532 loveli
N
pi_143440556
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
Waren de magnums lekker Li? :P
Geen idee, ze waren op voor ik het kon proeven :')
crap in = crap out
pi_143441453
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ieder lijf is anders :Y en wanneer je leert te luisteren naar je lichaam heb je de helft al gewonnen.
Jij zegt wat bij mij tussen de regels zat. Iedereen mag zeggen, vinden, denken wat ze willen. Juist! Wat ik zag was iemand die niet naar het lijf luistert: van veel pistoletjes spelen de darmen op. En dan denk ik: wees zuinig op je lijf. Daarom reageerde ik even emo :+
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:51:12 #266
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143441553
Vanavonden de rest van de tijd tot het op is pasta a la kano

2 preien
400 gram champignon
3 paprika's
200 gram tauge
uitje oid
500 gram gehakt
500 gram pasta
1 kg tomaten
1 (misschien 2) potjes saus
beetje sambal.

Als ik daar morgen niet goed mee fiets weet ik 't ook niet meer *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143441654
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Jij zegt wat bij mij tussen de regels zat. Iedereen mag zeggen, vinden, denken wat ze willen. Juist! Wat ik zag was iemand die niet naar het lijf luistert: van veel pistoletjes spelen de darmen op. En dan denk ik: wees zuinig op je lijf. Daarom reageerde ik even emo :+
Ik vul even aan :*
En de wereld redden is leuk maar daar ben ik mee gestopt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143441665
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
Vanavonden de rest van de tijd tot het op is pasta a la kano

2 preien
400 gram champignon
3 paprika's
200 gram tauge
uitje oid
500 gram gehakt
500 gram pasta
1 kg tomaten
1 (misschien 2) potjes saus
beetje sambal.

Als ik daar morgen niet goed mee fiets weet ik 't ook niet meer *O*
Welke saus gebruik je?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:56:37 #269
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143441696
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Welke saus gebruik je?
Gewoon uit een potje :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143441779
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Jij zegt wat bij mij tussen de regels zat. Iedereen mag zeggen, vinden, denken wat ze willen. Juist! Wat ik zag was iemand die niet naar het lijf luistert: van veel pistoletjes spelen de darmen op. En dan denk ik: wees zuinig op je lijf. Daarom reageerde ik even emo :+
Dat begrijp ik ook wel An! Er is verder weinig qua darmen nog bij mij om zuinig op te zijn maar dat is een andere discussie :) Ik luister al sinds diagnose erg goed naar mijn lichaam maar soms schiet dat er bij in en ik snap dat je dan denkt "luister er naar" en dat je daar emo van kan reageren (dat doe ik namelijk ook vaak genoeg) en ik reageer op mijn beurt weer "emo" omdat ik ook heus weet dat je gelijk hebt alleen soms vind ik het erg oneerlijk dat ik niet "normaal" ben haha

edit: Lang verhaal kort, ik begrijp je punt en ik wilde er verder geen hele discussie van maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2014 12:00:27 ]
pi_143441905
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gewoon uit een potje :P
:D dat dacht ik al, tomatensaus zelf kruiden geen optie?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:05:24 #272
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143441938
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D dat dacht ik al, tomatensaus zelf kruiden geen optie?
Vast. Maar niet bij mij :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:05:39 #273
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143441945
Ik vond een hoop tomaten ipv een potje saus al een hele stap
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143441968
Haha, grappig om te lezen dat hier ook koolhydraat "discussies" zijn..
(Hoi, ik post eigenlijk altijd mee in dieet, maar ik kijk hier ook vaak mee)
Waarom wordt er overal altijd zo "fel" gereageerd als het over koolhydraten gaat? :P daar was ik gewoon benieuwd naar :@
Zelf laat ik ze namelijk wel liever staan.. En ik val eindelijk af.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:07:35 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143442004
Je moet gewoon doen wat voor je werkt. En waar je in gelooft. Geloof ik.

In mijn geval is dat veel sporten omdat ik het leuk vind. En veel eten, omdat honger voor Afrikanen is. En bier drinken, omdat ik een vent ben.

En dat werkt. Vast niet het gezondste, maar zeker niet het ongezondste.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143442069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
En veel eten, omdat honger voor Afrikanen is. En bier drinken, omdat ik een vent ben.
Haha :D
Als het maar werkt en je je er goed bij voelt idd :)
pi_143442118
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vond een hoop tomaten ipv een potje saus al een hele stap
^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143442250
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Chili, jij hebt er vast een culifantastic recept voor?
Ik vind van wel :P

Deze: http://www.bbcgoodfood.com/recipes/3228/chilli-con-carne

Ik gebruik alleen maar 250 gr gehakt, anders is het imo erg veel kcals :X

En ik rooster de komijn in een pannetje voor ik 'm maal, dat voegt zoveel smaak toe :9~
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143442402
Chili staat te pruttelen O+

In Berlijn trouwens veel inspiratie opgedaan bij leuke woonwinkeltjes, nu wil ik het huis anders gaan inrichten :') alsof ik me verveel :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:49:04 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143443110
Tof Aurum, altijd fijn leuke dingen in de planning, dat houdt de mens blij :P

Lijst:
O: boterham ham, beschuit kaas
T: appel
L: tosti hawai met curry, zachtgekookt eitje, beker melk, ow en een paar happen koude rode bietjes :')
T: sinaasappel, peer, bier
D: Uit wokken O+ en rode wijntjes

[ Bericht 12% gewijzigd door uniekhoorn op 15-08-2014 12:55:53 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143444162
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is dat eng, zo'n psycholoog? En helpt zoiets? En moet je dan niet constant janken?
Ik zou mij echt zo schuldig voelen om hem/haar mijn, nikszeggende, ellende te vertellen terwijl diegen misschien wel op scheiden ligt ofzo :')
Ik heb bij een psycholoog gezeten omdat ik plotseling faalde met mijn (universitaire) master en mezelf daardoor niet meer herkende. Dat zal voor de doorsnee Nederlander ook een non-issue zijn :+. Uitkomst is wel dat ik nu (weer) gelukkig ben en eind van deze maand mijn diploma in ontvangst mag nemen (met bijbehorend vette jurkje dat ik hier al eens gepost heb).

OT: mn darmen zijn van slag, alweer. Wist niet dat rundergehakt, ciabatta, mozzarella, tomaat of rucola nu blijkbaar ook op de 'zwarte lijst' moeten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:10:18 #282
70532 loveli
N
pi_143445557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:23 schreef Chicolate het volgende:
ciabatta, mozzarella
Eerste verdachten...
crap in = crap out
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:08:24 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143447461
Zo lekker hoog on hotel, zo stad maar in, terras pakken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143448962
Nog gefeliciteerd An!
3 dagen hockeykamp en dan 's avonds nog drinken was blijkbaar wat teveel van mn lichaam gevraagd, gister hele dag plat gelegen met migraine. Vandaag de hoofdpijn grotendeels wel weg maar nog steeds vrij moe, dus vriendje is zo lief om straks boodschappen te doen. Hij had beloofd wat gezonds mee te nemen, maar wat mn D wordt is dus nog een verrassing.

O: speltpannenkoek met kaas
L: kaastosti van speltbrood met beetje ketchup
T: smoothie melk, diepvries cranberries en diepvries granaatappelpitjes. Die pitjes laat ik voortaan eruit, mn vorige blender maakte die goed klein, maar deze helaas niet. En al die hele pitjes zijn niet te eten haha!
D: ?
pi_143452375
:o Ik deed iets stoers vandaag....

Ik bleef voor het eerst zo staan:



Het voorste been nog wel gebogen en naar achter, maar hey, it's a start :o

En nu heb ik last van mijn polsen :+ *O*
pi_143455281
Wow, knap An!

Mijn D is geworden een omelet van 3 eieren, een boel champignons, wat spekjes en een beetje kaas
pi_143458352
Wow, dat vereist echt kracht en controle An!

Ik zoek een onderjurkje. Heb een blauw jurkje van stretch en dat schijnt door.
Althans met bepaalde lichtval.

En het is zo'n fijn jurkje ;( iemand tips waar ik een onderjurkje kan scoren?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143460354
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
Wow, dat vereist echt kracht en controle An!

Ik zoek een onderjurkje. Heb een blauw jurkje van stretch en dat schijnt door.
Althans met bepaalde lichtval.

En het is zo'n fijn jurkje ;( iemand tips waar ik een onderjurkje kan scoren?
http://www.vd.nl/search.jsf?searchQuery=onderrok&SearchSuggestUsed=true
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143460788
quote:
Dat was dus simpel :D thanks!
De dame van de hunkemöller zeiden dat ze dat niet hadden...uhuh!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143462502
Thanks! De volgende keer zal ik niet vergeten mijn Gopro op te stellen. Ohw en be prepared to be foodie diner photobombed :9
pi_143463891
Nog even inhakend op het koolhydratenverhaal. Ze zijn niet evil, afhankelijk van bron die je gebruikt en wanneer je welke carbs inzet.

Succes met carbloos eten als er zoveel voor handen zijn tegenwoordig. Het lichaam heeft toch echt een week of wat nodig om van carbs naar vetten te gaan als primaire brandstof. Dan voel je je vertieft kan ik uit ervaring zeggen. Dan ga je een poos carbloos om weer wat carbs te eten en uit ketose te gaan, met weer vertiefdheid als gevolg om weer carbloos te gaan.

We zijn geen freakin inuiten uit het jaar 1900 die voornamelijk dierlijke vetten en eiwitten aten.

Beter leer je leven met carbs en weet ze goed te gebruiken dat mensen na kunnen denken ipv breinconstipatie.

/rant :P
pi_143464435
Nomsies:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_143471481
Lekker An!

Had me voorgenomen met.de fiets naar werk te gaan as het droog is op de heenweg. Nu twijfel ik nog over de terugweg. Heb eigenlijk geen zin om ook nog een regenjas mee te nemen.
  Vis een optie? zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:58:47 #294
70532 loveli
N
pi_143472678
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:04 schreef Mufasa208 het volgende:
Nog even inhakend op het koolhydratenverhaal. Ze zijn niet evil, afhankelijk van bron die je gebruikt en wanneer je welke carbs inzet.
Je mag in je achterhoofd houden dat ik gek ben op artikelen die mijn overtuiging onderstrepen, deze vond ik verfrissend en (als je 'em nog niet gelezen had) zeker interessant voor jouw tak van sport.
http://www.simplyshredded(...)s-a-carb-a-carb.html
Conclusie: a carb is a carb.
quote:
Succes met carbloos eten als er zoveel voor handen zijn tegenwoordig. Het lichaam heeft toch echt een week of wat nodig om van carbs naar vetten te gaan als primaire brandstof. Dan voel je je vertieft kan ik uit ervaring zeggen. Dan ga je een poos carbloos om weer wat carbs te eten en uit ketose te gaan, met weer vertiefdheid als gevolg om weer carbloos te gaan.

We zijn geen freakin inuiten uit het jaar 1900 die voornamelijk dierlijke vetten en eiwitten aten.

Beter leer je leven met carbs en weet ze goed te gebruiken dat mensen na kunnen denken ipv breinconstipatie.

/rant :P
Volgens sportvasten kan het in 3. Onder deskundige begeleiding en met ondersteuning van supplementen om spierverlies te voorkomen omschakelen van koolhydraatverbranding naar vetverbranding. Door erbij te sporten gaat de omschakeling sneller. Duursporters hebben daar baat bij om hun prestaties te verbeteren, weet niet of het voor krachtsporters ook interessant is. Geen tip voor de gemiddelde slankie, overigens.
crap in = crap out
pi_143473897
We zijn toch echt een foto nodig om te bepalen of dat jurkje echt doorschijnend is, Ml-etje... Foto nemen met flitser aan helpt :Y
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef An24 het volgende:
Nomsies:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Ziet er lekker uit! :9

Heb nog halve pot wildfond, ma heeft vast nog wel flesje port.
Nu nog ergens hert zien te regelen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143474035
o hai, Nogal raar lijstje

O: 500 gram kwark met beetje hagelslag en bakje ananas
L: Salade van gister over met kip, augurk, paprika, tomaat, komkommer, geitenkaas
D: ?

Geen idee wat de D wordt, waarschijnlijk buiten de deur. Nu even omkleden en wat warmers aantrekken want vind het nogal koud :X
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143474766
O en! Als ik even mag zeggen: My ass looks awesome in my new jeans O+!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143474881
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:13 schreef V1z0R het volgende:
We zijn toch echt een foto nodig om te bepalen of dat jurkje echt doorschijnend is, Ml-etje... Foto nemen met flitser aan helpt :Y

[..]

Ziet er lekker uit! :9

Heb nog halve pot wildfond, ma heeft vast nog wel flesje port.
Nu nog ergens hert zien te regelen.
_O- as if!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:18:47 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143478298
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:58 schreef Californium het volgende:
O en! Als ik even mag zeggen: My ass looks awesome in my new jeans O+!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze post is echt waardeloos zonder foto, dat snap je!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143478494
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 09:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Je mag in je achterhoofd houden dat ik gek ben op artikelen die mijn overtuiging onderstrepen, deze vond ik verfrissend en (als je 'em nog niet gelezen had) zeker interessant voor jouw tak van sport.
http://www.simplyshredded(...)s-a-carb-a-carb.html
Conclusie: a carb is a carb.
Maar ook:
quote:
alories from sugar may not differ from calories from sweet potatoes, but sugar still contains empty calories, whereas sweet potatoes are packed with other stuff that’s good for your health.
Dus de bron doet er wel degelijk toe.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:21:41 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143479775
Tja iedereen kan wel wat roepen natuurlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')