abonnement Unibet Coolblue
pi_174823736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:39 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Genny's liefje mag er ook wezen.

Italiaanse vrouwen :P
Die vrouwen van Ciro en Dwerg (dat was zijn naam in de ondertiteling althans) waren ook wel nice O+
Oh.
  donderdag 2 november 2017 @ 14:41:44 #102
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174824602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die vrouwen van Ciro en Dwerg (dat was zijn naam in de ondertiteling althans) waren ook wel nice O+
Zijn echte naam is Rosario. Zijn vrouw was inderdaad een verrassing.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 2 november 2017 @ 20:12:54 #103
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174831236
Jammer dat dit topic nog niet echt populair is op Fok! Dit is toch één van de betere series van de afgelopen jaren. Kan niet wachten op seizoen 3.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 21:55:54 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_174834112
Misschien toch een beetje een 'niche' markt de maffiaseries. Het topic over El Chapo loopt ook niet supersnel. Al is dat een heel ander soort maffiaserie natuurlijk.

Ik vind Gomorra wel een beetje iets weghebben van het oude La Piovra, dat was ook een moderne serie over de maffia (nou ja, destijds was het modern, die serie is al jarenoud). Wel een aanrader ook trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_174834141
Beste Europese serie. _O_
pi_174835184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:41 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Zijn echte naam is Rosario. Zijn vrouw was inderdaad een verrassing.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond in het laatste seizoen alleen die Patrizia sympathiek :') (van de grotere rollen dan)

Die Rosario was ook een klootzak joh, en die Prins met zijn panter :')
Oh.
pi_174998245
Gisteren laatste twee afleveringen van seizoen 2 gezien. Wat een serie! _O_ Helaas wel veel "leuke" hoofdpersonen dood.
pi_174998343
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:19 schreef Slurrrrp het volgende:
Had don pietro nou ook de intentie om genny om te leggen? 🤔
Volgens mij niet en wilde hij de macht overdragen aan Genny. Gezien de afloop met Ciro concludeer ik dat don Pietro ongewapend was.

Ik neem aan dat Genny en Ciro nu samen de macht overnemen in Secondigliano maar dat het uiteindelijk toch weer oorlog wordt tussen die twee.
pi_174998399
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 22:20 schreef TLC het volgende:
Zojuist seizoen 2 gezien, en weer bijzonder ijzersterk ! alleen de tweede aflevering in Duitsland vond ik weinig aan het verhaal toevoegen, die had best weggelaten kunnen worden.

Maar waar ik toch van schrok...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht het zal toch niet? Hij zal haar wel kidnappen... :X
pi_174998547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond in het laatste seizoen alleen die Patrizia sympathiek :')
Terwijl zij ook veranderde van een hardwerkende meid die niets van de maffia moest hebben in een bitch die over lijken gaat. Het is een rauwe serie waarin eigenlijk niemand echt sympathiek moet zijn.
pi_174998609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Terwijl zij ook veranderde van een hardwerkende meid die niets van de maffia moest hebben in een bitch die over lijken gaat. Het is een rauwe serie waarin eigenlijk niemand echt sympathiek moet zijn.
Klopt, maar ze was wel een schatje dus daardoor was ik bevooroordeeld. Maar uiteindelijk had ze er ook weinig moeite mee dat Pietro een kind vermoordde.
Oh.
pi_174998714
Wie gaat nu de plaats van don Pietro overnemen? Voor Malammore, Patrizia, etc moet het toch duidelijk zijn dat Genny de locatie van de ontmoeting doorgegeven heeft aan Ciro. Zou wel leuk zijn als Patrizia dat gaat doen met haar oom als rechterhand.
pi_175011936
Ik begreep sowieso niet waarom Ciro daar stervende was door vergif. En Malamore was zó trouw aan Pietro, die zal hem echt nog wel vergelden. Zou wel leuk zijn inderdaad als hij de clan overneemt, hij was toch net weer goed opgebouwd.

Weet iemand nog waar eerder bleek dat Scianel de zus was van Zechinetta? Dat werd verteld door haar toen zij Trak vermoordde, maar heb dit nergens eerder terug zien komen. Overviel me een beetje.
pi_175148044
quote:
Vanaf nu kan je hier - https://www.lumiereseries.com/gomorra - tegelijkertijd met Italië en dus zonder gevaar op spoilers - het derde, bloedstollende seizoen van Gomorra bekijken. Dit is uniek in de Benelux!

Zes weken lang komen er elke zaterdag twee nieuwe afleveringen online.Na aankoop van dit derde seizoen krijg je toegang tot de beschikbare afleveringen en worden nieuwe afleveringen automatisch toegevoegd aan je account.

Houd dus alvast deze zaterdagen vrij, want maffia was nooit eerder zo verslavend.

18/11/2017 – aflevering 1 en 2
25/11/2017 – aflevering 3 en 4
02/12/2017 – aflevering 5 en 6
09/12/2017 – aflevering 7 en 8
16/12/2017 – aflevering 9 en 10
23/12/2017 – aflevering 11 en 12

¤19,99
pi_175151371
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:15 schreef showtimer het volgende:

[..]

Lumière heeft goede series maar ik vind het wel duur.
  donderdag 23 november 2017 @ 16:21:16 #116
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_175261762
Net seizoen 2 gekeken

Rip prince, in mijn ogen het tofste karakter in de serie

Heeft iemand enig idee wanneer seizoen drie op Netflix komt?
pi_175261811
Vind het best een gave serie alleen hebben Italianen geen humor? Er zit geen enkele luchtige scene in alleen maar serieuze hoofden en geweld. Daardoor kan ik niet echt meeleven met de personages ,ze zijn erg een dimensionaal.
pi_175261976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:24 schreef Duveldrinker het volgende:
Vind het best een gave serie alleen hebben Italianen geen humor? Er zit geen enkele luchtige scene in alleen maar serieuze hoofden en geweld. Daardoor kan ik niet echt meeleven met de personages ,ze zijn erg een dimensionaal.
Dat maakt het juist steengoed.
pi_175262107
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat maakt het juist steengoed.
Het maakt het vrij klinisch voornamelijk. Maar goed als je daar van houdt dan vind je het top. Ik vind het een aardige serie maar vind zelf Suburra iets beter.
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:18:37 #120
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_175355513
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:15 schreef showtimer het volgende:

[..]

Aha, dus daar komen ze vandaan. Vond het al zo vreemd dat ik aflevering 1 en 2 met nl subs op internet zag staan.

Wel top, die gaan we tijdens kerst lekker bingen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_175365116
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:18 schreef PirE het volgende:

[..]

Aha, dus daar komen ze vandaan. Vond het al zo vreemd dat ik aflevering 1 en 2 met nl subs op internet zag staan.
Geen Sky Atlantic?
pi_175367433
Godver wat is dit verslavende televisie. Ook seizoen 3. Fijn dat Patrizia nog steeds een rol heeft, al vrees ik het ergste. Sopranos, Wire, Breaking Bad, Fargo; schuif eens wat op.
  woensdag 6 december 2017 @ 01:55:49 #123
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175520607
Heb vorige maand seizoen 1 en 2 gekeken, leuke serie. Wacht met seizoen 3 wel tot een maat de blu-ray in huis heeft :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 13:05:28 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_176234678
Voor diegenen die de serie 'gewoon' op tv willen volgens, vanavond aflevering 1 op Canvas.

Maffiabaas in het gevang in Gomorra(2014)
2 januari 2018, 23:05 - 00:00 uur Canvas
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_176241683
Ik heb besloten niet verder te kijken na seizoen drie. De ontwikkeling van het verhaal is zodanig dat het interessante er voor mij af is en ik vind de serie gewoonweg deprimerend.
pi_176740519
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:34 schreef depsycholoog het volgende:
Ik heb besloten niet verder te kijken na seizoen drie. De ontwikkeling van het verhaal is zodanig dat het interessante er voor mij af is en ik vind de serie gewoonweg deprimerend.
Staat er al een s4 gepland dan?
Vond het einde van s3 ook verre van sterk overigens.
pi_176740599
Ik kijk nu Suburra. Ook wel goed, maar kan niet tippen aan Gomorra. Suburra is gewoon soft vergeleken bij Gomorra.
pi_176743491
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kijk nu Suburra. Ook wel goed, maar kan niet tippen aan Gomorra. Suburra is gewoon soft vergeleken bij Gomorra.
Suburra de serie heb ik nog niet gezien maar toevallig eergisteren wel de film gekeken. Sfeer doet erg denken aan Gomorra maar wel softer.
pi_176743570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Suburra de serie heb ik nog niet gezien maar toevallig eergisteren wel de film gekeken. Sfeer doet erg denken aan Gomorra maar wel softer.
Oneens Suburra is beter.
Gamorra is alleen maar boos kijken , Suburra is veel meer dan dat.
pi_176743681
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:15 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Oneens Suburra is beter.
Gamorra is alleen maar boos kijken , Suburra is veel meer dan dat.
De film vond ik anders niet meer diepgang hebben dan Gomorra.
pi_176743908
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De film vond ik anders niet meer diepgang hebben dan Gomorra.
Welke film ? Zijn beiden series toch ?
pi_176743946
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:29 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Welke film ? Zijn beiden series toch ?
Suburra (2015) - IMDb

Gomorra (2008) - IMDb
pi_176744051
quote:
Ik heb alleen de series gezien. Vind film en serie appels en peren.
  donderdag 25 januari 2018 @ 20:16:07 #134
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176744861
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:15 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Oneens Suburra is beter.
Gamorra is alleen maar boos kijken , Suburra is veel meer dan dat.
beide gezien maar vond Gamorra veel mooier, ergerde me echt kapot aan die homo zigeuner _O- ,valt me in beide series wel echt op hoe mega rascistisch Italianen zijn
pi_176745292
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:16 schreef jigggy het volgende:

[..]

beide gezien maar vond Gamorra veel mooier, ergerde me echt kapot aan die homo zigeuner _O- ,valt me in beide series wel echt op hoe mega rascistisch Italianen zijn
Die zigeuner was juist leuk. Daarom smaken verschillen. Beiden bovengemiddelde series voor mij.
pi_177010272
Seizoen 3 is echt _O_ Ik kan niet wachten op een volgend seizoen, vreselijk dit.
pi_178589238
Ik ben nu eindelijk halverwege serie drie. Wel grappig dat er nu een soort hipster-gangsters zijn. Met baarden dus.
anonieme razernist
pi_178591596
- Jammer dat de oude garde niet meer aan de macht is gekomen
- Genny maakt na Walter White de meest indrukwekkende en geloofwaardige verandering mee
- Helaas Ciro zo'n slechte dingen laten doen, en uiteindelijk laten meemaken dat verzoening onmogelijk werd
- Hierdoor miste ik die band tussen Genny en Ciro

En dus niet omdat ik de serie slecht vind, maar zo fokking moeilijk kan inzien dat het er beter op gaat worden, mocht het doorgaan. Het is de beste Italiaanse serie die ik ooit heb mogen zien!
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 11:53:18 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_178596730
Ik vond het raar dat Ciro opeens in Bulgarije zat en daar al helemaal ingeburgerd was. Dat was best snel gegaan. Ik hoop dat (ben bij afl. 4) Ciro en Genny wel weer samen iets gaan doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_178663107
Klaar. Mis Malamore nog wel een beetje eigenlijk.
anonieme razernist
pi_178673146
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:40 schreef NoCigar het volgende:
Klaar. Mis Malamore nog wel een beetje eigenlijk.
Ik Zecchinetta en Carluciello. Oa zij maakten het eerste seizoen zo geloofwaardig.

pi_178678716
Toch nog even dit artikel weer uit de Volkskrant van twee jaar geleden. Ik las het net weer eens en het sluit nog steeds helemaal aan bij de serie. (Andersom natuurlijk.)
Het fotootje van de buste van de omgekomen negentienjarige Emanuele Sibillo zou ook zo uit de serie kunnen komen: grote bril, weggeschoren haar en hipsterbaard.

In de arme wijken van Napels tikt een sociale bom'
Maffiosi in Napels steeds jonger
ARTIKELSteeds jonger worden ze, de Napolitaanse capo's. En ze sterven bij bosjes. Maar hun strijd eist ook onschuldige levens.

Door: Sarah Venema 4 augustus 2016, 19:57

https://s.vk.nl/s-a4351894/
In bijna iedere steeg van Napels staat tussen de kleine donkere woningen wel ergens een altaar voor Maria, Jezus of Padre Pio. Soms hebben de buurtbewoners foto's van geliefden en kaarsjes naast de beschilderde pop in de etalage gezet, andere keren staan de heiligen aan hun lot overgelaten tussen de voorbijrijdende scooters.

Ook in de Vico Santi Filippo e Giacomo, een zijstraatje van een drukke toeristenstraat, staat zo'n altaar, een beetje verstopt achter de open deuren van een binnenplaats. Voor het altaar staan drie grote bossen bloemen. Achter het raam is een levensgroot nagemaakt hoofd neergezet van een jonge Napolitaan met een lange baard. Zijn zwart geschilderde haar is aan de zijkanten opgeschoren, zoals de Napolitaanse mode dicteert, en op zijn voorhoofd balanceert een designerbril. Het is een geschenk van de winkeliers uit de buurt. Een aandenken aan de jonge Emanuele Sibillo, wiens initialen in de omliggende straten in felgekleurde graffitiletters staan. Een automobilist die onbekenden ziet weglopen bij het altaar, houdt onmiddelijk stil.

'Sorry', zegt de bestuurder, met dwingende stem. 'Zag ik je daar nou een foto maken?'

Bloedige strijd
Een aandenken aan de jonge Emanuele Sibillo, de 19-jarige maffiabaas is een jaar geleden doodgeschoten.
------
De 19-jarige maffiabaas Emanuele Sibillo is een jaar geleden doodgeschoten, maar dit is nog altijd zijn territorium. Volgens zijn volgers tenminste, die er alles aan doen om die boodschap over te brengen. Want om de smalle straten van Napels wordt een bloedige strijd gestreden, die vorig jaar volgens de Napolitaanse politie 32 doden tot gevolg had, en in de eerste zes maanden van dit jaar al meer dan 35. Het is een ongekende situatie, want de meerderheid van de slachtoffers is jong.

Op het plein van stadswijk Sanità staan militairen met mitrailleurs. Ze zijn door de Italiaanse regering gestuurd om te laten zien dat de staat hier aanwezig is op straat. Niet zoals in de Romeinse metrostations ter preventie van islamitisch terrorisme, maar vanwege de scooterjongens met de schaduw van snorretjes boven hun lippen.

'Natuurlijk zijn wij de baas op straat', zegt Guido Marino, hoofd van de Napolitaanse politie. Hij raakt geïrriteerd als hij het moet hebben over wat de Italiaanse media 'baby-baasjes' noemen. Zelf noemt hij ze liever een stel 'analfabeten'. 'Ruggegraatlozen.' Of: 'hongerigen'.

Jochies
Ze hebben niks maffia-achtigs, maar dat maakt ze niet minder gevaarlijk

Guido Marino, hoofd van de Napolitaanse politie
De politie heeft de afgelopen jaren hard gewerkt in Napels. De maffiabazen die wereldberoemd werden door de bestseller Gomorra, zijn bijna allemaal in de cel beland. Toen de Napolitaanse maffia de kopstukken verving, arresteerde de politie ook hun opvolgers. Maar door de vele arrestaties zijn gaten in de Napolitaanse drugsmarkt ontstaan. En wie zijn daar in gesprongen? Twintigers en tieners, soms nog niet eens meerderjarig.

'Ze hebben niks maffia-achtigs, maar dat maakt ze niet minder gevaarlijk', zegt Marino. 'De oude maffiabazen hadden een georganiseerde structuur met regels en rollen. Ze wilden hun belangen ontwikkelen en laten doorgroeien, als ondernemers. Ze hadden er dus belang bij niet te veel aandacht te trekken. Maar deze jochies denken alleen aan geld verdienen. Er zijn geen regels, er is geen groepsdiscipline en ze hebben geen vaardigheden. Het enige dat telt, is wie het beste schiet.'

Buiten het stadscentrum weten leden van de Camorra, de Napolitaanse maffia, nog altijd groot geld te verdienen met het binnenhalen van bouwaanbestedingen en andere projecten. De tieners in het centrum zijn vergeleken met hen maar kleine visjes. Maar ze bezorgen de politie handenvol werk. Zodra een jonge bende gearresteerd is, stort de volgende tienergroep zich op hun terrein. 'Vorig jaar hebben we alleen al in de wijk Forcella honderd jonge en heel jonge mensen gearresteerd, en niemand durf te zeggen dat het probleem daar is opgelost', zegt politiehoofd Marino.

Voortdurend conflict
Omringd door op geld azende leeftijdsgenoten is wild in het rond schieten de enige manier waarop de jonge criminelen hun binnengehaalde territorium kunnen behouden, vertelt het politiehoofd. 'Ze gaan schietend over straat om de rest van de wijk te intimideren. En ze zijn voortdurend met elkaar in conflict over het territorium. De enige manier om het conflict op te lossen, is door de tegenstander te elimineren.'

Op het plein van Sanità kreeg een voorbijganger in november een kogel in zijn buik toen op een zaterdagmiddag een maffiabaas werd geëlimineerd. Hij overleefde, maar de priester die in een klein appartement boven het plein woont, is nog altijd geschokt.'Om half vijf 's middags', zegt priester Alex Zanotelli - blauw gebatikt shirt, leren sandalen. 'Kun je je voorstellen wat hier kan gebeuren?'

Een paar meter bij zijn deur vandaan staat een gedenksteen voor de 17-jarige Genny, die in september midden in de nacht werd doodgeschoten, zonder enige band met de misdaad. Verderop verspreidt een groep tieners een wietlucht over het plein. De middelbare school van deze wijk is een van de nationale recordhouders schoolverlaters. De jeugdwerkloosheid ligt hoger dan in Griekenland. Geld verdienen in de drugshandel is een van de weinige toekomstperspectieven, vertelt de priester. 'In de arme wijken van Napels tikt een sociale bom', zegt hij. 'En die bom dreigt te ontploffen.'

De kist van de 17-jarige Genny, die in september vorig jaar midden in de nacht werd doodgeschoten, zonder enige band met de misdaad, wordt door de straten van Napels getild.
De kist van de 17-jarige Genny, die in september vorig jaar midden in de nacht werd doodgeschoten, zonder enige band met de misdaad, wordt door de straten van Napels getild. © EPA
In de buitenwijk Ponticelli was de 19-jarige Ciro Colonello op 7 juni op het verkeerde moment op de verkeerde plaats: hij zat met zijn vrienden in een soort jeugdhonk. Ze hadden het zelf ingericht. Gewoon een plek om een potje tafelvoetbal te spelen en een colaatje te drinken. Dat de 24-jarige Raffaele Cepparullo die er die dagen rondhing een crimineel was, wist niet eens iedereen. De daders hadden het op Cepparullo gemunt, maar Ciro wist niet snel genoeg weg te komen. 'Ze waren met zijn tweeën, de daders', zegt Ciro Sanino (18), de buurjongen van zijn overleden naamgenoot. 'Ciro wilde wegrennen, maar zijn bril was gevallen. Hij had hem net drie dagen en wilde hem oppakken. Hij had daar niet eens moeten zijn. Hij zou met een vriend naar het postkantoor, maar het regende buiten. Hij had geen zin om te gaan.' Hij zucht. 'Negentien jaar. Je denkt dat je nog een heel leven voor je hebt.'

Het is geen onderwerp waarover graag gesproken wordt in Ponticelli. 'Stel liever niet te veel vragen', zegt een vrouw in een gele legging. 'Het leven gaat door', zegt metselaar Michele Sanino, de vader van buurjongen Ciro Sanino. 'Zo gaat dat.'

Zwijgen
Maar zijn 9-jarige zoontje Antonio vertelt dat ook hij voor het jeugdhonk stond, vlak voordat de daders aan het eind van de middag kwamen binnenvallen. Alleen omdat het regende, was hij met een vriendje mee naar huis gegaan. 'We hebben de schoten gehoord', zegt Antonio. 'Ik was bang.' Zijn vader begint zwijgend te knikken als hem wordt gevraagd of het geweld op straat ook hem beangstigt. 'Nu schieten ze zelfs aan het begin van de avond al', mompelt de metselaar in dialect.

De inwoners van Ponticelli zijn de straat op gegaan voor Ciro. Met honderden liepen ze over het versleten asfalt, een sigaret tussen de samengeknepen lippen en een kaars in de hand. Verderop torende de vulkaan Vesuvius boven de betonnen woonblokken uit. Als hij zou uitbarsten, zou de sociale woningbouw van deze wijk waarschijnlijk worden verwoest. 'De wijk zwijgt niet', schreeuwde een man door een megafoon.

Maar politiehoofd Guido Marino vertelt een ander verhaal. Toen zijn mannen op zoek gingen naar getuigen van de moord, bleek niemand uit de wijk een dader te hebben gezien of gehoord.
anonieme razernist
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 23:56:58 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_178904273
Wat een roteind -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_178972600
Ik dacht dat deze serie over die vrouw in Guardians of de Galaxy zou gaan.
  maandag 25 juni 2018 @ 16:21:42 #146
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_180037239
Net seizoen 2 uit. Holy shitsnacks wanne finale :o :'(
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 29 juli 2018 @ 17:27:58 #147
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_180817008
Seizoen 3 ook uit :'(
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_180846246
Kan ik dit alleen op netflix kijken of ook elders? Heb ooit een aflevering gezien op NPO3 en vond het erg realistisch weergegeven. Vergeleken met dit is The Sopranos een soort GTST :')
pi_180848156
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 00:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Kan ik dit alleen op netflix kijken of ook elders? Heb ooit een aflevering gezien op NPO3 en vond het erg realistisch weergegeven. Vergeleken met dit is The Sopranos een soort GTST :')
Je kan het ook kijken via KPN (betaald) waarbij je ook seizoen 3 kunt zien. :)
pi_180850579
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 07:16 schreef Quantic het volgende:

[..]

Je kan het ook kijken via KPN (betaald) waarbij je ook seizoen 3 kunt zien. :)
Thanks. Helaas heb ik dat ook niet. Ik koop nauwelijks DVDs en blurays, maar van iets wat ik echt goed vind, wil ik dat wel doen. En deze serie vind ik wel erg goed.

Het gebeurt in het echt ook zo. En niet alleen de maffia: dit is een kant van het leven die de meesten niet kennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')