abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 10 augustus 2014 @ 17:16:46 #1
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143267964
In dit topic kun je je feedback over V&A kwijt. Wil je iets wijzigen? Wil je een slotje op je topic? Plaats dan bij voorkeur een TR (Topic Report). Dit doe je door in je topic op het icoontje warnbig.png te klikken. Plaats ook een post in je topic om het omhoog te schoppen, een moderator zal het topic voor je aanpassen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld

Lees altijd de policy en FAQ door: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
Heb je een product gekocht/verkocht en wil je daarover melden hoe het is verlopen kijk dan hier: V&A / [V&A Ervaringen] Voor kopers en verkopers

Heb je vragen, tips, opmerkingen, ben je het ergens niet mee eens? Daar is dit topic voor.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zondag 10 augustus 2014 @ 17:18:02 #2
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143268024
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Is een richtprijs verplicht bij GEZ-topics?
Nee, dat is niet verplicht. Het kan wel helpen aan te geven wat voor prijs je aan denkt, maar het hoeft niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:21:02 #3
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_143268161
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Nee, dat is niet verplicht. Het kan wel helpen aan te geven wat voor prijs je aan denkt, maar het hoeft niet.
Duidelijk! ^O^
Wist trouwens niet of het wel gewaardeerd zou worden als een gewone user een nieuw deel van een fb-topic opent.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 10 augustus 2014 @ 18:03:51 #4
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143269732
Sticky?
  Moderator zondag 10 augustus 2014 @ 18:07:54 #5
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143269858
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Sticky?
Dank u

quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Duidelijk! ^O^
Wist trouwens niet of het wel gewaardeerd zou worden als een gewone user een nieuw deel van een fb-topic opent.
Is voor ons geen probleem hoor ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:42:10 #6
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_143271002
Wat een TT _O_
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_143313236
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
In dit topic kun je je feedback over V&A kwijt. Wil je iets wijzigen? Wil je een slotje op je topic? Plaats dan bij voorkeur een TR (Topic Report). Dit doe je door in je topic op het icoontje [ afbeelding ] te klikken. Plaats ook een post in je topic om het omhoog te schoppen, een moderator zal het topic voor je aanpassen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld

Lees altijd de policy en FAQ door: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
Heb je een product gekocht/verkocht en wil je daarover melden hoe het is verlopen kijk dan hier: V&A / [V&A Ervaringen] Voor kopers en verkopers

Heb je vragen, tips, opmerkingen, ben je het ergens niet mee eens? Daar is dit topic voor.
Als je een topic opent, mag je dan ook gewoon doorverwijzen naar een advertentie op een andere site, of is dat niet de bedoeling? Alleen voor de foto's dan.
Dare to be different.
  Moderator maandag 11 augustus 2014 @ 20:19:24 #8
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143313995
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:03 schreef PassThatShit het volgende:

[..]

Als je een topic opent, mag je dan ook gewoon doorverwijzen naar een advertentie op een andere site, of is dat niet de bedoeling? Alleen voor de foto's dan.
Nee, dat is niet de bedoeling. Je kunt de foto's makkelijk uploaden via www.imgur.com en makkelijk in je topic plaatsen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_143314507
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Nee, dat is niet de bedoeling. Je kunt de foto's makkelijk uploaden via www.imgur.com en makkelijk in je topic plaatsen.
Dat dacht ik al ;).

Bedankt.
Dare to be different.
pi_143330747
Al 4 tr's geplaatst, maar jullie hebben 't druk denk ik ;)

Mag deze dicht: V&A / [TK] Duo kinderwagen

Bedankt!
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:32:37 #11
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143330914
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Al 4 tr's geplaatst, maar jullie hebben 't druk denk ik ;)

Mag deze dicht: V&A / [TK] Duo kinderwagen

Bedankt!
Er zijn er wat op vakantie en een TR plaatsen werkt alleen als je ook je topic kickt. Dan gaat de rest vanzelf ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_143332547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:32 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er zijn er wat op vakantie en een TR plaatsen werkt alleen als je ook je topic kickt. Dan gaat de rest vanzelf ;)
Dan schiet eens op ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:09:27 #13
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143332985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:50 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dan schiet eens op ;)
Het zal niet altijd in 5 minuten gaan. Doorgaans zijn we heel snel, maar het is nu vakantietijd, dus dan kan het wat langer duren. Als jij hebt gemeld dat je topic dicht kan, een TR hebt geplaatst en je topic hebt gekickt is dat alles wat je kunt doen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:11:48 #14
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_143333026
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:32 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er zijn er wat op vakantie en een TR plaatsen werkt alleen als je ook je topic kickt. Dan gaat de rest vanzelf ;)
is het dan geen idee om vakantie Mods aan te stellen? Wordt bij de buren wel gedaan...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_143333069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het zal niet altijd in 5 minuten gaan. Doorgaans zijn we heel snel, maar het is nu vakantietijd, dus dan kan het wat langer duren. Als jij hebt gemeld dat je topic dicht kan, een TR hebt geplaatst en je topic hebt gekickt is dat alles wat je kunt doen.
Hahaha, ik heb al 5 TR's geplaatst in 4 dagen of zo. Moet ik nog langer wachten? :D

Ik heb geduld hoor, maar ik wil de elite 'n beetje helpen door aan te geven dat 't topic dicht mag.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:16:29 #16
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143333145
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:11 schreef Geckoo het volgende:

[..]

is het dan geen idee om vakantie Mods aan te stellen? Wordt bij de buren wel gedaan...
Waarom? Alle belangrijke zaken worden eerst afgehandeld, topics sluiten is iets minder belangrijk.
Volgens mij zitten we volgende week weer op volle sterkte, dus niets om je zorgen over te maken, alleen sluiten van topics kan iets langer duren.
Er staan nu 11 topics met een TR, het valt allemaal reuze mee, om daar iemand anders voor aan te stellen slaat natuurlijk nergens op.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:13 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb al 5 TR's geplaatst in 4 dagen of zo. Moet ik nog langer wachten? :D

Ik heb geduld hoor, maar ik wil de elite 'n beetje helpen door aan te geven dat 't topic dicht mag.
1 is voldoende, het topic wordt er echt niet rozer op als je er meer plaatst ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_143333265
Maar je kunt als mod dus geen topics sluiten van 'n ander subforum? Hoe zit 't dan met gastslotjes, die zie ik wel eens geplaatst worden.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:35:51 #18
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143333621
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar je kunt als mod dus geen topics sluiten van 'n ander subforum? Hoe zit 't dan met gastslotjes, die zie ik wel eens geplaatst worden.
Het kan, maar je doet het alleen bij calamiteiten en dat zijn dit natuurlijk niet. Vanmiddag komt er echt wel weer iemand van ons en die ruimt alles op, gisteren blijkbaar allemaal druk gehad. We zijn net mensen af en toe joh :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 09:04:13 #19
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143368866
Ohja, als je topic op slot kan natuurlijk een TR in je topic, niet in dit topic _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_143371586
Wat is dit nu voor beleid. ik loop al 4 dagen te melden dat 't topic op slot kan en dan wordt 't niet gedaan omdat 't een gastslotje zou zijn en nu maak je 'm alsnog dicht :'). Intussen wel onzin in dat topic gepost ook nog :X

Nou ja, 't zal wel. Ik ga me er ook niet veel drukker om maken.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 11:06:30 #21
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143371811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat is dit nu voor beleid. ik loop al 4 dagen te melden dat 't topic op slot kan en dan wordt 't niet gedaan omdat 't een gastslotje zou zijn en nu maak je 'm alsnog dicht :'). Intussen wel onzin in dat topic gepost ook nog :X

Nou ja, 't zal wel. Ik ga me er ook niet veel drukker om maken.
Hoezo beleid? Er zijn 2 van de 4 mods op vakantie, de andere 2 waren even druk, dan kan het gebeuren dat je topic wat langer open blijft. Je plaatst 4 TR's in je topic, vandaag heb ik alle openstaande TR's behandeld en dan is het slecht beleid?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_143377050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Hoezo beleid? Er zijn 2 van de 4 mods op vakantie, de andere 2 waren even druk, dan kan het gebeuren dat je topic wat langer open blijft. Je plaatst 4 TR's in je topic, vandaag heb ik alle openstaande TR's behandeld en dan is het slecht beleid?
Je gaat eerst tegen me in door te reageren met dat 't te druk is voor de mods door vakantie, etc en dat je geen gastslotjes kunt zetten (of in ieder geval niet doet) en 'n dag later sluit je vrolijk 't topic. Ik vind 't verder prima, en ik heb ook geen idee wie waar mod is, maar waarom dan niet meteen doen in plaats van "commentaar" leveren op mijn 4 TR's?

Ik wil er verder niet teveel woorden aan vuil maken, want dat is 't niet waard. Ik vond 't alleen vreemd dat 24u later 't topic ineens wel gesloten kan worden door dezelfde mod die dat eerder niet leek te gaan doen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 13:47:46 #23
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143377220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:42 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Je gaat eerst tegen me in door te reageren met dat 't te druk is voor de mods door vakantie, etc en dat je geen gastslotjes kunt zetten (of in ieder geval niet doet) en 'n dag later sluit je vrolijk 't topic. Ik vind 't verder prima, en ik heb ook geen idee wie waar mod is, maar waarom dan niet meteen doen in plaats van "commentaar" leveren op mijn 4 TR's?

Ik wil er verder niet teveel woorden aan vuil maken, want dat is 't niet waard. Ik vond 't alleen vreemd dat 24u later 't topic ineens wel gesloten kan worden door dezelfde mod die dat eerder niet leek te gaan doen.
Ik ben V&A-mod hoor, ik had gisteren nog wel even tijd om te antwoorden, maar niet om de hele lijst door te lopen. Waar jij vandaan haalt dat ik gastmod ben weet ik ook niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_143377549
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik ben V&A-mod hoor, ik had gisteren nog wel even tijd om te antwoorden, maar niet om de hele lijst door te lopen. Waar jij vandaan haalt dat ik gastmod ben weet ik ook niet.
Dat is wat ik zeg, ik heb geen idee waar iedereen mod is en 't leek dus alsof jij gastmod was. Maar goed, laten we dit verhaal afsluiten. Weinig zin om over zoiets onzinnigs woorden te hebben :)
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 14:15:58 #25
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_143378153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:58 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg, ik heb geen idee waar iedereen mod is en 't leek dus alsof jij gastmod was. Maar goed, laten we dit verhaal afsluiten. Weinig zin om over zoiets onzinnigs woorden te hebben :)
Dat kun je hier vinden :D
http://forum.fok.nl/index/forumindex
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')