abonnement Unibet Coolblue
pi_143806394
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:06 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Thanks!

Echt specifiek LA zelf of ook nog andere delen van California?

[..]

Ah das ook prima :Y hoop dat ik er een beetje goed met het ov kan komen.. we gaan het zien :)
Whut... geen auto gehuurd in LA? Das niet heel verstandig. Alles is bereikbaar, maar het duur 2 tot 3 keer zo lang.
pi_143807782
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:09 schreef Retarded het volgende:

[..]

Whut... geen auto gehuurd in LA? Das niet heel verstandig. Alles is bereikbaar, maar het duur 2 tot 3 keer zo lang.
Vriend en ik hebben beiden geen rijbewijs dus dan moet je wel ;) en ben wel eerder met ov naar LA gegaan, dat ging ook prima. En tjah, dan duurt het wat langer, zie je nog wat van de stad :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_143809120
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:05 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben in april/mei van dit jaar geweest. Het was m'n mooiste vakantie ooit! De reis ging van LA naar LA over zo'n 6000 km en mijn toenmalige vriendin en ik hebben zo veel als we konden bezocht en gezien. De nadruk lag daarbij op de national parks. Ik ga volgend jaar terug als het aan mij ligt. Waarschijnlijk alleen, en dat vind ik enigszins spannend, vooral vanwege de lange stukken rijden.
Ik heb zo'n soort reis ook met mijn vriendin gedaan. Allemaal Nationale parken bezoeken, flink wat miles op de teller gezet, alleen reden wij van San Francisco en zijn uiteindelijk in Salt Lake City geeindigd.
Omdat mijn vriendin nog geen rijbewijs heeft, heb ik toen alles moeten rijden. Maar dat viel echt reuze mee. Dus over die lange stukken rijden zou ik me niet zo'n zorgen maken.
Every living creature on earth dies alone
  Moderator dinsdag 26 augustus 2014 @ 03:15:30 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_143836820
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:06 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Nope, dat staat los van elkaar!

Jullie zitten dus net in het vliegtuig. Veeeel plezier!
we zijn na 16 uur dan eindelijk op de plek van bestemming, helemaal kapot :D maar door de fantastische suite in Aria en prachtig uitzicht op de strip krijg ik ook wel weer zin om dingen te gaan doen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_143848893
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

we zijn na 16 uur dan eindelijk op de plek van bestemming, helemaal kapot :D maar door de fantastische suite in Aria en prachtig uitzicht op de strip krijg ik ook wel weer zin om dingen te gaan doen O+
Veel plezier!
pi_143848921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:30 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Je gaat van Yellowstone NP -> Grand Teton -> Garden City in 1 dag?
Grand Teton is niet zo'n groot park, maar ik vind het wel een park dat zeker 1 hele dag verdiend.
Erg mooi.
[ afbeelding ]
En dan ook ff het leuke cowboy stadje Jackson Hole meepakken
[ afbeelding ]
Jackson Hole is leuk! 1 nacht gebleven na een hikedag in Teton, wat een waanzinnig mooie omgeving is dat he?! :)
pi_143853635
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

we zijn na 16 uur dan eindelijk op de plek van bestemming, helemaal kapot :D maar door de fantastische suite in Aria en prachtig uitzicht op de strip krijg ik ook wel weer zin om dingen te gaan doen O+
Heel veel plezier!!
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:26:25 #58
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_143854310
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

we zijn na 16 uur dan eindelijk op de plek van bestemming, helemaal kapot :D maar door de fantastische suite in Aria en prachtig uitzicht op de strip krijg ik ook wel weer zin om dingen te gaan doen O+
Ga je naast Las Vegas ook nog naar andere steden/gebieden?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:45:40 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_143857182
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ga je naast Las Vegas ook nog naar andere steden/gebieden?
Jazeker :Y hierna komen Zion, Bryce, Capitol Reef, Moab, Salt Lake City, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Laughlin, LA, kustroute, San Francisco, Yosemite en Death Valley nog aan de beurt O+

Bedankt allemaal!!

Sarah, Aria is echt ziek mooi! Wij hebben een fantastische suite, denk 100m2 wat bestaat uit drie kamers en nog een luxe badkamer. Ben benieuwd wat voor kamer jullie krijgen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:09:01 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_143858067
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jazeker :Y hierna komen Zion, Bryce, Capitol Reef, Moab, Salt Lake City, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Laughlin, LA, kustroute, San Francisco, Yosemite en Death Valley nog aan de beurt O+

Bedankt allemaal!!

Sarah, Aria is echt ziek mooi! Wij hebben een fantastische suite, denk 100m2 wat bestaat uit drie kamers en nog een luxe badkamer. Ben benieuwd wat voor kamer jullie krijgen!
Klinkt goed! En dan dacht ik dat wij met 27 dagen veel gezien hebben in de US! Al werd dat gecompenseerd met ook veel zien aan de oostkust.

Veel plezier in ieder geval! Vooral Yosemite en de Grand Canyon vond ik erg tof. LA is een erg leuke stad waar ik zeker nog meerdere malen naar terug wil!

Vegas had ik persoonlijk niet zo veel meer, maar het lag wel in een mooie omgeving en nabij de Canyon :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 03:10:40 #61
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_143871429
Zion _O_. Vergeet Kolob niet!
pi_143872094
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 15:43 schreef exode het volgende:

[..]

Jackson Hole is leuk! 1 nacht gebleven na een hikedag in Teton, wat een waanzinnig mooie omgeving is dat he?! :)
Ja echt heel mooi.
Lijkt wel alsof het een van de meest ondergewaardeerde parken is.
We hebben daar echt een paar hele mooie hikes gelopen.
Oa rondom Phelps Lake
Every living creature on earth dies alone
pi_143872493
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 03:10 schreef BoerBert het volgende:
Zion _O_. Vergeet Kolob niet!
Oeh ja ook al, Kolob, maar dat is voor de standaard route redelijk om, toch? Wij hebben het in ons Yellowstone-MOAB-Denver etc rondje gedaan niet het California rondje. Sowieso vond ik Zion geweldig.

Ik wil teruuuuug!
pi_143872523
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:01 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Ja echt heel mooi.
Lijkt wel alsof het een van de meest ondergewaardeerde parken is.
We hebben daar echt een paar hele mooie hikes gelopen.
Oa rondom Phelps Lake
[ afbeelding ]
Wij werden in Teton voornamelijk door Amerikanen aangesproken waarom we geen bearspray en zo'n bel aan onze rugtas hadden hangen. Laatste 10 meter tot onze auto kwamen we inderdaad een beer tegen, nou ja tegen, we zagen van een paar meter afstand zijn kont, hij liep net weg van het pad.

We hebben 1 foto in Teton waarop het net lijkt alsof we voor zo'n groen scherm staan en dat daar de canyon op is afgebeeld. Ik zal hem eens zoeken als ik thuis ben.
pi_143872631
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:16 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Vriend en ik hebben beiden geen rijbewijs dus dan moet je wel ;) en ben wel eerder met ov naar LA gegaan, dat ging ook prima. En tjah, dan duurt het wat langer, zie je nog wat van de stad :P
Ah op die manier ;) wel jammer, want persoonlijk vind ik rondrijden in Los Angeles in een mooie auto één van de gavere dingen op te doen :D raampje open, muziekje aan, de Strip afrijden... daarna door naar Griffith Park en vervolgens Mulholland Drive afrijden _O_
pi_143874121
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

we zijn na 16 uur dan eindelijk op de plek van bestemming, helemaal kapot :D maar door de fantastische suite in Aria en prachtig uitzicht op de strip krijg ik ook wel weer zin om dingen te gaan doen O+
En terecht :D
pi_143874223
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jazeker :Y hierna komen Zion, Bryce, Capitol Reef, Moab, Salt Lake City, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Laughlin, LA, kustroute, San Francisco, Yosemite en Death Valley nog aan de beurt O+

Bedankt allemaal!!

Sarah, Aria is echt ziek mooi! Wij hebben een fantastische suite, denk 100m2 wat bestaat uit drie kamers en nog een luxe badkamer. Ben benieuwd wat voor kamer jullie krijgen!
Dit klinkt als een heel mooie route! Ik heb niet alles hiervan gezien, maar het meeste wel en het was om te smullen. Ik wil ook terug O+ Vergeet bij Page niet Horsehoe Bend en/of Antelope Canyon. Wij hebben indertijd de lower canyon gedaan, en die was al prachtig genoeg. In Page kun je trouwens heerlijk en goedkoop eten bij Blue Bakery & Wine Bar.
pi_143874466
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:18 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dit klinkt als een heel mooie route! Ik heb niet alles hiervan gezien, maar het meeste wel en het was om te smullen. Ik wil ook terug O+ Vergeet bij Page niet Horsehoe Bend en/of Antelope Canyon. Wij hebben indertijd de lower canyon gedaan, en die was al prachtig genoeg. In Page kun je trouwens heerlijk en goedkoop eten bij Blue Bakery & Wine Bar.
Lower lijkt me zo gaaf! Wij hebben Upper gedaan omdat Lower gesloten was.
pi_143882457
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:57 schreef Retarded het volgende:

[..]

Ah op die manier ;) wel jammer, want persoonlijk vind ik rondrijden in Los Angeles in een mooie auto één van de gavere dingen op te doen :D raampje open, muziekje aan, de Strip afrijden... daarna door naar Griffith Park en vervolgens Mulholland Drive afrijden _O_
Been there done that :P vind LA niet zo heel erg bijzonder eigenlijk. Vind San Francisco veel toffer O+ maar dat zit er deze keer niet in helaas, hopelijk volgend jaar :Y en dan hopelijk heeft 1 van ons een rijbewijs tegen die tijd hehe.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_143887459
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Sarah, Aria is echt ziek mooi! Wij hebben een fantastische suite, denk 100m2 wat bestaat uit drie kamers en nog een luxe badkamer. Ben benieuwd wat voor kamer jullie krijgen!
Dat klinkt super!! Ik ben ook heel benieuwd, lol :D
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 18:18:39 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_143889023
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:18 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dit klinkt als een heel mooie route! Ik heb niet alles hiervan gezien, maar het meeste wel en het was om te smullen. Ik wil ook terug O+ Vergeet bij Page niet Horsehoe Bend en/of Antelope Canyon. Wij hebben indertijd de lower canyon gedaan, en die was al prachtig genoeg. In Page kun je trouwens heerlijk en goedkoop eten bij Blue Bakery & Wine Bar.
Horseshoe Bend en Antelope Canyon staan op de planning ^O^ Wij hebben voor de upper gekozen, ben benieuwd!

We vertrekken zo richting Zion, via Valley of Fire O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_143889068
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Horseshoe Bend en Antelope Canyon staan op de planning ^O^ Wij hebben voor de upper gekozen, ben benieuwd!

We vertrekken zo richting Zion, via Valley of Fire O+
Valley of Fire was mooi om te zien, maar niet heel bijzonder in mijn optiek. Herinner me het vooral van het wespennest in een van die toilethuisjes! :D Enjoy!
pi_143921576
Opnieuw een vraagje. Op dag 13 zullen wij een jeeptour in Monument Valley doen en daarna overnachten in Mexican Hat. Dag 14 ziet er oorspronkelijk zo uit:

- Van Mexican Hat naar Gooseneck State Park
- Naar Monument Valley (daar een uurtje paardrijden)
- Naar de Grand Canyon

We zouden rond 11u in MV willen zijn, zodat we rond 13.00u naar de Grand Canyon kunnen vertrekken.

Is het haalbaar/aangeraden om Muley Point te gaan bekijken? Dus dan zou het zo worden:

- Van Mexican Hat naar Muley Point (Moki Dugway)
- Naar Gooseneck State Park
- Naar Monument Valley (daar een uurtje paardrijden)
- Naar de Grand Canyon

Vroeg opstaan is uiteraard geen probleem, maar ik wil ook niet dat het een race tegen de tijd wordt. We moeten niet per se vroeg in de Grand Canyon zijn (we blijven daar toch twee nachten) maar we zouden daar wel graag nog een paar viewpoints zien aan de east-rim. Dus: zouden jullie Muley Point toevoegen?

En laatste vraag: is de Moki Dugway goed berijdbaar met een gewone personenwagen (geen SUV)?
pi_143985213
Wij gaan komende winter een "standaard" rondje doen. Zijn er ook mensen die een globale route op de bonnefooi rijden of heeft iedereen elke dag ingepland? Ik heb roadmaps gelezen waarin mensen zelfs opschreven dat ze om 9:10 boodschappen gaan doen bij Wallmart. Of achteraf reisverslagen waarin staat beschreven welk beleg ze op hun brood doen.
Ik heb wel diverse overnachtingen geboekt, maar dat is meer omdat het goede deals zijn/lijken (bv Aria :P) en alles is annuleerbaar ;).

Wachten duurt wel lang :( liefst vertrek ik morgen ;)
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:05:50 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_143990902
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:20 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Valley of Fire was mooi om te zien, maar niet heel bijzonder in mijn optiek. Herinner me het vooral van het wespennest in een van die toilethuisjes! :D Enjoy!
we zijn er helaas niet meer aan toegekomen omdat we te lang in de outlet bij Vegas zijn blijven hangen :@

Sarah wij zijn pas in Bryce dus ik kan je niet helpen. Het is zo mooi hier, niet normaal O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')