abonnement Unibet Coolblue
pi_143247048


Waarom dit topic?
Zodat iedereen makkelijk een room kan vinden en eentje aan kan bieden om medespelers te vinden, je hoeft dan niet meer te zoeken in de SC of in een of ander livetopic. Dus als je wil spelen, post je linkje in dit topic en spelen maar! Standaardwachtwoord voor FOK! is Alba.

Wat is HaxBall?
Bij Haxball speel je met twee teams tegen elkaar, het rode team en het blauwe team, dat tegen elkaar zoveel en zo rap mogelijk moeten scoren. Er wordt aangeraden om twee tegen twee of drie tegen drie te spelen, maar je kan natuurlijk ook met meer of minder tegen elkaar.

Hoe werkt het?
Om het spel te spelen ga je naar www.Haxball.com, dan kom je op een scherm waar je je naam moet kiezen, kies een naam en klik op 'Play Now!'. Als je dit gedaan hebt kom je op een lijst met allemaal 'rooms' die staan gerangschikt van hoe ver de host (=de maker van de room) zich van jou bevindt, hoe dichter hij is, hoe minder kans je hebt dat het spel blokkeert.

Kies dus een zo dicht mogelijke room en dubbelklik op de naam nu moet je even wachten, na even te wachten kom je op een scherm waar je ziet wie er allemaal in dezelfde room zit als jij. Nu kan OF de host van de room een teamverdeling maken OF voor aanvang van het partijtje kan iedereen zelf een team kiezen.

Als de host het spel heeft gestart kom je op het speelveld en kun je bewegen met je pijltjestoetsen en schieten doe je met de 'X-toets' de 'Ctrl-toets' of de 'Spatie'.

Een Room maken
Als je op de room list bent, kun je niet alleen een room joinen maar ook een room maken, dit gaat als volgt.

Eerst heb je de Room Name (in dit geval OkanSaglam.Com.TR's Room), in dit veld kun je dus je Room een naam geven.

Daaronder heb je Password (in dit geval okansaglam123, voor FOK! rooms kun je het best Alba gebruiken, dat is hier een algemeen bekende term ;)), dit dient voor als je bijvoorbeeld wilt voorkomen dat er mensen die je niet kent in je room komen, de spelers moeten eerst het passwoord dat jij kiest invullen voor ze binnen kunnen (dit is handig voor als je alleen met vrienden wilt spelen). Als je wel wilt dat er meer mensen komen laat je dit veld open.

Dan heb je Everyone is Admin (in dit geval No) ik raad je aan om dit altijd op No te laten, anders geef je andere mensen ook het recht om de tijd te kiezen, de ploegen te kiezen en het stadium te kiezen.

Show on room list op NO zetten.

Max Players, spreekt voor zich, hoeveel spelers er maximum in je room mogen, als jij het liefst 3 tegen 3 speelt zet je dit op 6, zo simpel is het. 10 is vaak goed voor een redelijk lagg-vrij potje, maar op drukke tijdstippen zoals bij live-topics loop je dan het risico dat veel users niet kunnen deelnemen. Met 22 man kan ook, maar misschien is dat voor veel mensen te hectisch of te laggy.

Dan als je room gemaakt is kan je nog enkele dingen kiezen zoals hoelang elk spel duurt (Time Limit), welk Stadium je neemt (Stadium) en bij hoeveel goals het team is gewonnen (Score Limit).

Uitleg geleend van deze site

SPOILER: lolroepquote
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toernooi!
Zo, we kunnen beginnen. Gekozen is voor een competitievorm waarin we allemaal 2 keer tegen elkaar spelen, een uit en thuiswedstrijd.

De teams:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamesettings:
- Score limit: 0
- Time limit: 5 minuten (na 5 minuten ook echt stoppen, geen overtime)
- Stadium: Big
- 3v3

FOK!League page, programma en tussenstand kan je hier vinden:
http://www.haxball.gr/league/view/142464

Admin wachtwoord stuur ik wel even per DM naar de C's, dan kunnen zij hem wel doorsturen naar de rest van het team (heb geen zin om 21 DM's rond te sturen). Maar zo kan iedereen dus uitslagen en replays uploaden.

Zorg dat je vooraf even afspreekt wie record, wel zo handig. Misschien ook wel slim om een printscreen te maken mocht het recorden falen oid.

Wisselen tijdens een wedstrijd mag, maar laten we afspreken dat we dit alleen doen als het spel stil ligt (na een goal dus).

Volgens mij is dit alles wat vanuit mijn kant te organiseren valt. Zlata wenst iedereen heel veel plezier en succes!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2014 20:02:15 ]
(she/her)
pi_143247273
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
ik wil ook inschrijven
Zet je naam er dan maar bij.
★★★
pi_143247556
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zet je naam er dan maar bij.
waar
(she/her)
pi_143247896
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

waar
Hier:

quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
- Zlata1234
- Paxcon
- Toto
- Euribob
- GGMM
- Alba
- Opreis
- Mani
- Ono
- --3S--
- Tchock
- Alors
- Martgod
- Sneakydesert
- FireFox1
- Drogba
- Tralalala
- OProg
- Frozen-assassin
- Pepe

Inschrijven kan tot 23:59 uur.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_143248537
Zo, we kunnen beginnen. Gekozen is voor een competitievorm waarin we allemaal 2 keer tegen elkaar spelen, een uit en thuiswedstrijd.

De teams:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamesettings:
- Score limit: 0
- Time limit: 5 minuten (na 5 minuten ook echt stoppen, geen overtime)
- Stadium: Big
- 3v3

FOK!League page, programma en tussenstand kan je hier vinden:
http://www.haxball.gr/league/view/142464

Admin wachtwoord stuur ik wel even per DM naar de C's, dan kunnen zij hem wel doorsturen naar de rest van het team (heb geen zin om 21 DM's rond te sturen). Maar zo kan iedereen dus uitslagen en replays uploaden.

Zorg dat je vooraf even afspreekt wie record, wel zo handig. Misschien ook wel slim om een printscreen te maken mocht het recorden falen oid.

Wisselen tijdens een wedstrijd mag, maar laten we afspreken dat we dit alleen doen als het spel stil ligt (na een goal dus).

Volgens mij is dit alles wat vanuit mijn kant te organiseren valt. Zlata wenst iedereen heel veel plezier en succes!

★★★
pi_143248587
Team 4
1. Jessica Alba (C)
2. Tchock
3. Pepe
4. Fylax
5. Ono

Jezus dit team _O_
pi_143248632
Ziet er goed uit, ook een stuk meer evenwichtige teams op het oog.

Succes ^O^

Wat doe je trouwens na de groepsfase. Is de nr 1 dan de winnaar, of volgen (halve) finales?
pi_143248709
Team 4 op weg naar hun eerste ster _O_ . Nog maar 8 kampioenschappen hierna _O_ .

WZT4WZDB

Team 5 is ook best goed.
pi_143249042
Team 3 is wel heel sterk, favoriet voor de titel
pi_143249050
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:43 schreef Grifte het volgende:
Ziet er goed uit, ook een stuk meer evenwichtige teams op het oog.

Succes ^O^

Wat doe je trouwens na de groepsfase. Is de nr 1 dan de winnaar, of volgen (halve) finales?
Het is een competitie, dus zonder finales. Nummer een gaat de CL spelen, de rest gaat de EL in.
★★★
pi_143249052
Top Zlata _O_
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:03:09 #12
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_143249169
Mooi mensen.

Team 1 begint al op de juiste plaats, gaan we niet meer weggeven. _O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_143249236
Als het goed is hebben de C's een DM. Zo niet, laat het dan even weten.
★★★
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:08:42 #14
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143249300
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:03 schreef Euribob het volgende:
Mooi mensen.

Team 1 begint al op de juiste plaats, gaan we niet meer weggeven. _O_
EuriGod _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Forum Admin zondag 10 augustus 2014 @ 01:09:26 #15
35723 crew  GGMM
pi_143249313
Niet echt eerlijk verdeeld. Als je ziet dat ik bij opreis, 3S en Tralalala zit dan vraag ik me toch af hoe de anderen dit in godsnaam moeten gaan winnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:11:00 #16
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_143249350
Krijgen de wedstrijden ook een onpartijdige scheidsrechter? Want dan wil ik GGMM. *O*
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:11:15 #17
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143249357
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:09 schreef GGMM het volgende:
Niet echt eerlijk verdeeld. Als je ziet dat ik bij opreis, 3S en Tralalala zit dan vraag ik me toch af hoe de anderen dit in godsnaam moeten gaan winnen.
Een team is zo goed als zijn zwakste schakel GGMM, wij als Team 1 gaan dus opreis flink onder druk zetten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:11:25 #18
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_143249360
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

EuriGod _O_
MaGod. _O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Forum Admin zondag 10 augustus 2014 @ 01:11:44 #19
35723 crew  GGMM
pi_143249370
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:11 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een team is zo goed als zijn zwakste schakel GGMM, wij als Team 1 gaan dus opreis flink onder druk zetten.
Opreis haxballt cirkels om jullie team. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:11:51 #20
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_143249374
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:11 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een team is zo goed als zijn zwakste schakel GGMM, wij als Team 1 gaan dus opreis flink onder druk zetten.
Die gaat wat reisjes achter de bal aan maken, inderdaad.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:19:05 #21
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_143249595
Houden we nog topscorers bij trouwens?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_143250159
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:09 schreef GGMM het volgende:
Niet echt eerlijk verdeeld. Als je ziet dat ik bij opreis, 3S en Tralalala zit dan vraag ik me toch af hoe de anderen dit in godsnaam moeten gaan winnen.
_O-
pi_143250183
enneh wanneer beginnen we
(she/her)
pi_143253124
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:19 schreef Euribob het volgende:
Houden we nog topscorers bij trouwens?
Als jij dat bij wil houden vind ik dat prima. Dat is voor Toto wel een reden om helemaal niet meer mee te verdedigen. :')

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef Fylax het volgende:
enneh wanneer beginnen we
Vanaf vandaag mogen de wedstrijden gespeeld worden.

Speelschema 1:
Team 2 - Team 5
Team 3 - Team 4
★★★
pi_143253389
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:09 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Als jij dat bij wil houden vind ik dat prima. Dat is voor Toto wel een reden om helemaal niet meer mee te verdedigen. :')

_O-
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')