abonnement Unibet Coolblue
pi_143296387
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:52 schreef Oksel het volgende:

[..]

Beter dan een jaloerse buurman met Adidas-sneakers, nietwaar.
Mwa, niet als je ook nog een viesdikke mongool met hangtieten bent.
pi_143296413
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mwa, niet als je ook nog een viesdikke mongool met hangtieten bent.
Ik gok op een ban.

Waar komt de jaloezie bij jou toch vandaan?
pi_143296424
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:54 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik gok op een ban.
Voor het constant linken naar namaak uit china? Ik hoop het.
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:55:37 #154
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143296446
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mwa, niet als je ook nog een viesdikke mongool met hangtieten bent.
Doe effe normaal. Die beledigingen mag je voor je houden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143296463
Alsof Knut ooit een discussie gevoerd heeft zonder scheldwoorden/beledigingen te gebruiken. :')
pi_143296473
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:54 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik gok op een ban.
Ik vrees van niet, want GGMM is natuurlijk behalve de mod die hier de boel in goede banen zou moeten leiden ook een VBL-vriendje van Knut, dus zoals gewoonlijk gebeurt er weer eens niks. Ze hebben vast al driftig zitten PM-en voordat die blauwe hierheen kwam.

Moet zeggen dat ik dat ongefundeerde schelden van knut ook niet zo relaxed vindt, zelfs al koop jij die gruwelijke nepwielen dan kan ie nog gewoon normaal blijven doen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_143296519
GGMM is van het VBL gedeelte, niet van het SPT gedeelte. Die heeft hier dus helemaal niets te zeggen. ;)
pi_143296531
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:56 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik vrees van niet, want GGMM is natuurlijk behalve de mod die hier de boel in goede banen zou moeten leiden ook een VBL-vriendje van Knut, dus zoals gewoonlijk gebeurt er weer eens niks. Ze hebben vast al driftig zitten PM-en voordat die blauwe hierheen kwam.

Moet zeggen dat ik dat ongefundeerde schelden van knut ook niet zo relaxed vindt, zelfs al koop jij die gruwelijke nepwielen dan kan ie nog gewoon normaal blijven doen.
GGMM is hier niet eens mod, dat weet je zelf ook
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:59:18 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143296547
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:56 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik vrees van niet, want GGMM is natuurlijk behalve de mod die hier de boel in goede banen zou moeten leiden ook een VBL-vriendje van Knut, dus zoals gewoonlijk gebeurt er weer eens niks. Ze hebben vast al driftig zitten PM-en voordat die blauwe hierheen kwam.
Wat bizkit zegt
quote:
Moet zeggen dat ik dat ongefundeerde schelden van knut ook niet zo relaxed vindt, zelfs al koop jij die gruwelijke nepwielen dan kan ie nog gewoon normaal blijven doen.
Zeker!
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
GGMM is van het VBL gedeelte, niet van het SPT gedeelte. Die heeft hier dus helemaal niets te zeggen. ;)
Mwah. In principe hoort hij (en ik) hier niet te modden. Maar mocht het nodig zijn dan is het wel toegestaan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143296553
En ik ben al helemaal geen vrienden met GGMM, ik krijg nog tijgernootjes van hem.
pi_143296568
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat bizkit zegt

[..]

Zeker!

[..]

Mwah. In principe hoort hij (en ik) hier niet te modden. Maar mocht het nodig zijn dan is het wel toegestaan.
Ja, ik had 'in princiepe' er eigenlijk nog bij moeten zetten. :@
pi_143296570
Wat ik niet snap is dat je blijkbaar het geld wel hebt, met al die schoenen en horloges van 1400 euro voor je vriendin, maar je wel namaakspul koopt?
pi_143296595
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat ik niet snap is dat je blijkbaar het geld wel hebt, met al die schoenen en horloges van 1400 euro voor je vriendin, maar je wel namaakspul koopt?
Voor een fiets waarmee het valrisico wat groter is (wedstrijd en zulks), zou ik ook als ik het geld heb niet heel veel geld aan uitgeven. ;)
pi_143296612
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
GGMM is van het VBL gedeelte, niet van het SPT gedeelte. Die heeft hier dus helemaal niets te zeggen. ;)
Is dat ongeveer hetzelfde als een wijkagent die op het kruispunt waar zijn wijk ophoudt ziet hoe een jongetje in elkaar geslagen wordt door een grote groep hangjongeren en zegt "Sorry, dit valt buiten mijn jurisprudentie"

Sowieso mods op fok met hun koninkrijkjes :')
Als mensen zonder aanleiding beginnen te schelden en beledigen dan moet er gewoon direct gemod worden en mag er wat mij betreft ook best een ban voor een paar dagen (liefst nog wat langer natuurlijk in het geval van Knut) uitgedeeld worden.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_143296662
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

GGMM is hier niet eens mod, dat weet je zelf ook
weet ik veel stomme kut ijsbeer met je kromme harige voetbal O-benen. Ik ga toch niet bijhouden wie er allemaal mod is van welk gedeelte, ik heb ook nog een leven naast fok.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_143296696
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als je kiest voor een andere wielset zou ik kijken naar iets als de fulcrum r7. Daar kan je je geen buil aan vallen.
Ik heb even zitten rondkijken, en die r7 lijkt me wel wat. Zag dat er snelspanners bij worden geleverd, is dat om zelf de spanning te zetten? En moet je dat voor je ze op je fiets zet ook doen of zijn good-to-go? Oh, en welke buitenbanden moeten er dan op, wat zijn goede en niet te duur? Sorry dat ik zoveel vraag :@
pi_143296732
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:01 schreef Gripper het volgende:

[..]

Als mensen zonder aanleiding beginnen te schelden en beledigen dan moet er gewoon direct gemod worden en mag er wat mij betreft ook best een ban voor een paar dagen (liefst nog wat langer natuurlijk in het geval van Knut) uitgedeeld worden.
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:03 schreef Gripper het volgende:

[..]

weet ik veel stomme kut ijsbeer met je kromme harige voetbal O-benen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:08:05 #168
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_143296784
Oe, het is gezellig hier zie ik :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Fretwork op 11-08-2014 12:08:42 (Ik typ als een melaatse) ]
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_143296805
Ik hoorde dat hier een fittie was _O_
pi_143296853
Haha het lijkt hier wel vrijdag middag. Genieten! Fijn dat Oksel weer terug is. Heb hem gemist :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_143296864
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:01 schreef Gripper het volgende:

[..]

Is dat ongeveer hetzelfde als een wijkagent die op het kruispunt waar zijn wijk ophoudt ziet hoe een jongetje in elkaar geslagen wordt door een grote groep hangjongeren en zegt "Sorry, dit valt buiten mijn jurisprudentie"

Sowieso mods op fok met hun koninkrijkjes :')
Als mensen zonder aanleiding beginnen te schelden en beledigen dan moet er gewoon direct gemod worden en mag er wat mij betreft ook best een ban voor een paar dagen (liefst nog wat langer natuurlijk in het geval van Knut) uitgedeeld worden.
Mods op fok hebben geen drol te vertellen over waar ze modden en wie ze hoe lang willen bannen. Dat wordt allemaal geregeld door de FA's.

ontopic: vanmiddag een kleine rondje rijden met dit prachtige weer!
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_143296869
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:01 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Voor een fiets waarmee het valrisico wat groter is (wedstrijd en zulks), zou ik ook als ik het geld heb niet heel veel geld aan uitgeven. ;)
Dat kan ook prima, door goedkoop materiaal te kopen of als het uit china moet no-name carbonwielen,

Maar het sneue is juist dat er wel overal een merkje op moet staan. Anders is hij niet stoer bij zn fietsvriendjes ofzo.
pi_143296923
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:01 schreef Gripper het volgende:

[..]

Is dat ongeveer hetzelfde als een wijkagent die op het kruispunt waar zijn wijk ophoudt ziet hoe een jongetje in elkaar geslagen wordt door een grote groep hangjongeren en zegt "Sorry, dit valt buiten mijn jurisprudentie"

Sowieso mods op fok met hun koninkrijkjes :')
Als mensen zonder aanleiding beginnen te schelden en beledigen dan moet er gewoon direct gemod worden en mag er wat mij betreft ook best een ban voor een paar dagen (liefst nog wat langer natuurlijk in het geval van Knut) uitgedeeld worden.
Hoho jurisprudentie betekent wat anders
Maar ik kan 't mis hebben...
  Forum Admin maandag 11 augustus 2014 @ 12:11:32 #174
35723 crew  GGMM
pi_143296925
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
GGMM is van het VBL gedeelte, niet van het SPT gedeelte. Die heeft hier dus helemaal niets te zeggen. ;)
Dat bepaal ik zelf wel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143296965
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Maar het sneue is juist dat er wel overal een merkje op moet staan. Anders is hij niet stoer bij zn fietsvriendjes ofzo.
Haha net als Oksel zijn Twentse fietsmaat op een neppe Specialized. Kan nie dale nie en klimme nie :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')