abonnement Unibet Coolblue
pi_143237433
ik zit met een vraag en hoop dat iemand me ermee kan helpen(tips geven)

ik heb begin dit jaar 2 keer een klein beetje bloedverlies gehad tijdens de sex(met nu mijn ex)
toen ermee naar de dokter gegaan een uitstrijkje gehad dat was allemaal prima!
toen heeft de dokter me een zwaardere pil gegeven, sinds april slik ik die pil .. ben sinds die pil niet echt ongesteld geweest meer 2 keer 1 dagje een heel kleine beetje bloedverlies dit was bijna niks
(met de vorige pil was ik altijd 7 dagen ongesteld nooit korter)
in het begin van die nieuwere pil had ik toen nog een vriend en met die nieuwere pil had ik 4 keer ook geen bloedverlies alleen de laatste 2 keer met de lichtere pil

nu heb ik een nieuwe vriend en zou het er tog eens van komen maar ben bang dat ik tijdens de sex weer wat bloedverlies krijg doordat ik niet ongesteld geweest ben,
zou dit kunnen?
of zou ik die vorige 2 keer bloedverlies gehad kunnen hebben door de te lichte pil?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:03:02 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143237520
Kan, kan ook niet. Verwacht je gericht antwoord? Bespreek het met je huisarts.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_143237565
quote:
Bespreek het met je huisarts.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_143237612
Bespreek het met je huisarts waarom je niet echt ongesteld kan worden!
pi_143237647
ben daarvoor al bij de huisarts geweest die zijn omdat de pil nieuw is moet je lichaam eraan wennen en kan de menstuartie anders zijn of worden..

alleen maak ik me druk omdat ik nu tegenover me vriend smoesjes verzin waaorm het niet kan
zou ik een bloeding kunnen krijgen weer ? iemand een idee?

omdat ik een zwaardere pil juist ervoor heb ..
pi_143237688
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef angel02 het volgende:
ben daarvoor al bij de huisarts geweest die zijn omdat de pil nieuw is moet je lichaam eraan wennen en kan de menstuartie anders zijn of worden..

alleen maak ik me druk omdat ik nu tegenover me vriend smoesjes verzin waaorm het niet kan
zou ik een bloeding kunnen krijgen weer ? iemand een idee?

omdat ik een zwaardere pil juist ervoor heb ..
Ga dan toch terug naar jouw huisarts? Wij kunnen toch moeilijk zeggen "ja hoor, neem een zwaardere pil of zo".
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_143237761
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef angel02 het volgende:
ben daarvoor al bij de huisarts geweest die zijn omdat de pil nieuw is moet je lichaam eraan wennen en kan de menstuartie anders zijn of worden..

alleen maak ik me druk omdat ik nu tegenover me vriend smoesjes verzin waaorm het niet kan
zou ik een bloeding kunnen krijgen weer ? iemand een idee?

omdat ik een zwaardere pil juist ervoor heb ..
waarom bespreek je dat ook niet met je vriend?
Hoe erg is het als je een beetje bloed? Ik snap dat je het liever niet hebt maar je weet nog niet eens of het gaat gebeuren...

En verder: bespreek het met je huisarts inderdaad
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143237839
Bloeding kan altijd, maar gebeurt vaker bij ruwe seks (hard stoten) en in standjes waarbij hij wat dieper naar binnen gaat (bij voorbeeld op z'n hondjes of jij bovenop). Probeer het wat rustiger aan te pakken en vermijd effies de diepe standjes. Gaat dat goed, dan kun je voorzichtig verder proberen.
Overigens: wat is er zo dramatisch aan bloedverlies als je weet dat t goed zit? Het zijn toch geen liters die je verliest?
Professioneel gifmenger.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:33:43 #9
308473 Lalavy
Is een apart gevalletje..
pi_143238395
Smoes voor vriend: Zeg gewoon dat je maagdenvliesje gebroken is :D

Verder natuurlijk gewoon met vriend en of de huisarts bespreken, geld voor eigenlijk alle medische dingen... waarom FOK?
Fuck the sky, i'm the limit!
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:48:44 #10
432957 Dj-YpDutch
Proud owner of my 206
pi_143608047
quote:
Smoes voor vriend: Zeg gewoon dat je maagdenvliesje gebroken is :D
amen! _O_
pi_143621099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef angel02 het volgende:
ik zit met een vraag en hoop dat iemand me ermee kan helpen(tips geven)

ik heb begin dit jaar 2 keer een klein beetje bloedverlies gehad tijdens de sex(met nu mijn ex)
toen ermee naar de dokter gegaan een uitstrijkje gehad dat was allemaal prima!
toen heeft de dokter me een zwaardere pil gegeven, sinds april slik ik die pil .. ben sinds die pil niet echt ongesteld geweest meer 2 keer 1 dagje een heel kleine beetje bloedverlies dit was bijna niks
(met de vorige pil was ik altijd 7 dagen ongesteld nooit korter)
in het begin van die nieuwere pil had ik toen nog een vriend en met die nieuwere pil had ik 4 keer ook geen bloedverlies alleen de laatste 2 keer met de lichtere pil

nu heb ik een nieuwe vriend en zou het er tog eens van komen maar ben bang dat ik tijdens de sex weer wat bloedverlies krijg doordat ik niet ongesteld geweest ben,
zou dit kunnen?
of zou ik die vorige 2 keer bloedverlies gehad kunnen hebben door de te lichte pil?
jezus gewoon niet neuken als een oversext konijn
pi_143621851
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:33 schreef Lalavy het volgende:
Smoes voor vriend: Zeg gewoon dat je maagdenvliesje gebroken is :D

Verder natuurlijk gewoon met vriend en of de huisarts bespreken, geld voor eigenlijk alle medische dingen... waarom FOK?
Bang voor huisarts?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 19:52:27 #13
308473 Lalavy
Is een apart gevalletje..
pi_143640932
Anders kicken jullie een topic van meer dan een week oud :')
Fuck the sky, i'm the limit!
pi_143641126
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef angel02 het volgende:
ik zit met een vraag en hoop dat iemand me ermee kan helpen(tips geven)

ik heb begin dit jaar 2 keer een klein beetje bloedverlies gehad tijdens de sex(met nu mijn ex)
toen ermee naar de dokter gegaan een uitstrijkje gehad dat was allemaal prima!
toen heeft de dokter me een zwaardere pil gegeven, sinds april slik ik die pil .. ben sinds die pil niet echt ongesteld geweest meer 2 keer 1 dagje een heel kleine beetje bloedverlies dit was bijna niks
(met de vorige pil was ik altijd 7 dagen ongesteld nooit korter)
in het begin van die nieuwere pil had ik toen nog een vriend en met die nieuwere pil had ik 4 keer ook geen bloedverlies alleen de laatste 2 keer met de lichtere pil

nu heb ik een nieuwe vriend en zou het er tog eens van komen maar ben bang dat ik tijdens de sex weer wat bloedverlies krijg doordat ik niet ongesteld geweest ben,
zou dit kunnen?
of zou ik die vorige 2 keer bloedverlies gehad kunnen hebben door de te lichte pil?
Een doorbraak bloeding is iets anders dan een bloeding na de seks, dan is er een gevoelig bloedvaatje geraakt of hoe ze dat in het Nederlands noemen.. Dat kan namelijk ook gebeuren tijdens de zwangerschap en veel vrouwen raken dan uiteraard gelijk in de stress... Al kun je aan elke bloeding weinig doen.. Daarbij geef je geen informatie of je continue de pil doorslikt of elke maand netjes een stopweek neemt. Daarbij was ik vroeger ook anders ongesteld dan nu, anti conceptie heeft maar tot op bepaalde hoogte invloed, er zijn ook heel veel andere factoren die je hormonen weer beinvloeden en daarop weer je menstruatie.. Maar bloeden na de seks, heeft geen drol te maken welke pil je slikt.. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')