abonnement Unibet Coolblue
pi_143232661



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:16:06 #2
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_143233105
Zijn er trouwens locaties in Nederland waar je strongman kunt trainen?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_143233171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zijn er trouwens locaties in Nederland waar je strongman kunt trainen?
In Baarn zit een simpele gym in een schuur met veel materieel. 1x per jaar is er een grote meet met bbq en veel gasten van DBB. Een paar gasten bij mij uit de gym gingen er ook weleens heen.

Er moet er nog eentje zijn, maar er zijn genoeg strongman plekken in NL.

Op DBB kan je vast wel wat info vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/
If not now, then when.
pi_143233204
Goedemiddag allemaal,

Na ~1 jaar stilletjes te hebben meegelezen heb ik nu eindelijk een account aangemaakt. Ik zou graag wat advies willen inwinnen over krachttraining en de lifestyle (voeding met name) die daarbij hoort. M’n doel is sterker worden in de compounds, met een beetje aesthetics on the side. Een hardwerkende reus als Ray verwacht ik niet te worden, maar gezonde gains moet nog wel lukken hoop ik.

Ik zou jullie aanraden om het helemaal te lezen, maar als het te lang lijkt kan je de onderste twee paragrafen (Voortgang, en Nieuw Probleem) lezen voor een kleine samenvatting. Het is een voor mij nogal lang verhaal, maar moest het even kwijt. :D

Background
Een klein beetje over mijzelf. Ik ben 24 en wegens persoonlijke (zelfvertrouwen om het zacht uit te drukken) problemen pas vorig jaar uit huis is gegaan. Toen ik 23 was en met moeite m’n studie heb weten af te maken, heb ik toch die stap gezet in combinatie met een leuke nieuwe baan.

Ik at erg slecht, en was onder het gewicht dat ik zou moeten hebben. Ten tijde was ik 73kg en 1 meter 92 lang, ja 73kg en 1,92m, dat lees je goed. De hormonale balans was er niet, ik was constant ziek of voelde mij (mentaal) kut. Nog nooit in m’n leven had ik iets aan sport gedaan buiten de verplichte gym uren in de basisschool wat meestal alleen op voetbal uitkwam. Gedurende m’n laatste studiejaar heb ik gelezen over krachttraining, maar daarbij heb ik nog nooit de stap gezet naar een sportschool omdat ik dit niet durfde. Omdat ik toch iets wilde doen, heb ik na enige tijd na m’n diploma een squatrack, een multibench, wat dumbbells en een barbell met 140kg aan gewicht gekocht. Tevens enige tijd hierna heb ik ook een riem, polsbanden en kniebanden gekocht.

Voedingsgeschiedenis
Ik ben in vrij korte tijd van 1.300 calorieën naar 2.200 calorieën gegaan en na drie maanden naar zo’n 2.900 calorieën. In het begin kon ik niet veel eten, omdat m’n lichaam er niet aan gewend was en heb mijzelf praktisch moeten force-feeden. Rijst wegdrinken met melk etc. Hoewel ik de focus altijd op eiwitten legde, wist ik nog altijd niet heel veel over voeding. Ik dacht altijd meer calorieën dan je gebruikt > meer spier, en meer vet en minder calorieën dan moet je wel afvallen. Advies was altijd hoog in de eiwitten (1.5-2.0 gram/KG), vet (1.0 gram/KG) en de rest aanvullen met koolhydraten. Dit heb ik dan ook gedaan, en langzaam ben ik dat wat strakker aan gaan vullen.

Starting Strength, Wendler
Ik ben begonnen met starting strength, omdat dit hoewel je lichaam niet helemaal in balans zal zijn dit toch een redelijk goede basis is voor een beginner. Na het boekje te hebben gelezen, ging ik al snel aan de slag. Om een idee te geven, de barbell van 20kg was voor mij te zwaar voor enkele oefeningen. Op marktplaats heb ik een barbell van 15kg voor ¤ 30 op de kop weten te tikken en hier ben ik dan ook mee begonnen. Vervolgens ben ik youtube gaan gebruiken om mijzelf de vorm van het squatten, benchen en het deadliften aan te leren. Dit heb ik zo’n 10 maanden volgehouden, voordat ik m’n programma omwisselde voor Beyond 531 van Wendler. Ik kon (en kan) nog steeds geen pull-ups, chin-ups en rowen gaat erg moeilijk omdat er (denk ik) een imbalans is in m’n lichaam door 10 maanden Starting Strength te hebben gevolgd. Uiteraard gingen m’n squats, deadlifts, powercleans en benches omhoog maar de rest? Nope. Nu zit ik al zo’n 2 maanden aan te klooien met Wendler, maar ik kom niet echt heel veel meer vooruit ondanks het feit dat ik volgens de ervaring van anderen nog ver uit te voeten zou moeten kunnen met Starting Strength of Wendler.

Hoewel ik door enkele blessures niet altijd netjes in gewicht omhoog ben gegaan (SS schrijft een lineaire progressie voor van 2,5kg op de benches en presses en 5,0kg op de squats en deadlifts), ben ik buiten dat wel trots op m’n voortgang in kracht gezien m'n start.

Voortgang
01-08-2013:
Gewicht: 73kg
Lengte: 1,92 m
Bench: 15kg/5 reps
Squat: 15kg/5 reps
Deadlift: 15kg/5 reps
Press: 15kg/5 reps

08-08-2013:
Gewicht 91,9kg
Bench: 77,5kg/6 reps (E1RM 90kg, tested 1RM 90kg)
Squat: 102,5kg/6 reps (E1RM 119kg, tested 1RM 120kg)
Deadlift: 122,5kg/7 reps (E1RM 147 kg, tested 1RM 145kg)
Press: 47,5kg/8 reps (E1RM 59 kg, tested 1RM 60kg)

Squat (met knee-wraps): 97,5kg/9 reps (E1RM 125kg, tested 1RM 125kg)

1RM = 1 rep max
E1RM = estimated 1 rep max volgens de Brzycki formule

Zoals je kunt lezen ben ik dus wel vooruit gegaan, maar zeer zeker niet zo snel als de optimale progressie dat Starting Strength doet voorschrijven. Deels is dit waarschijnlijk te wijten aan onkunde op het gebied van voeding, form en motivatie.

Nieuw probleem
Op dit moment zit ik er aan te denken om te gaan cutten. Omdat 20kg gewichtstoename in 1 jaar never nooit alleen spier is, en ik behoorlijk wat aan vet aangekomen ben (had ik ook nodig). Met zo’n Defender Caliper, mits ik het goed opmeet, zit ik via een driepuntmeting op 85 punten wat duidt op een vetpercentage van 24%. Wat veel te veel is. Op bv powerliftingtowin.com wordt aangeraden om niet boven de 15% te zitten. Een lange weg te gaan dus. Daarom zou ik graag na (nu) deze overmoedige bulk willen cutten, zodat ik op een wat gezonder vetpercentage terecht kom en tegelijkertijd meer over voeding kan leren.

Op dit moment weeg, eet en drink ik het volgende (kip kan ook vis of vlees zijn, en groente/fruit niet meegerekend):
2 á 3 liter water
2 liter melk (960 cal, 72 eiwitten, 96 carbs, 30.0 fat)
2 banaan (220 cal, 2 eiwitten, 60 carbs)
75 gram havermout (260 cal, 11.3 eiwitten, 47.3 carbs, 4.5 fat)
Voor trainen: Witte rijst 175 gram ongekookt (630 cal, 12.3 eiwitten, 140 carbs, 1.2 fat)
Voor trainen: Kip 100 gram (110 cal, 22eiwitten, 5 fat)
Na trainen: Witte rijst 175 gram ongekookt (630 cal, 12.3 eiwitten, 140 carbs, 1.2 fat)
Na trainen: Kip 100 gram (110 cal, 22eiwitten, 5 fat)
Caseïne schep 30 gram (112 cal, 24.6 eiwitten, 1.9 carbs, 0.9 fat)
Avocado 300 gram (492 cal, 4.8 eiwitten, 28.8 carbs, 33.9 fat)

Totaal:
Calorieën: 3524
Eiwitten: 183,2 (2 gram @ 92kg BW = 180 gram)
Carbs: 514
Fat: 81,5 (1 gram @ 92kg BW = 92 gram)

Al met al, een raar diet wat in het bijzonder op rijst en melk is gebaseerd. Nu ben ik geen voedingsexpert. En ik heb geen (wetenschappelijk) inzicht in wat carbs bijvoorbeeld met mij en het maken van vet doen. Buiten deficit in cals (afvallen) en surplus in cals (aankomen), rekening houdend met voldoende eiwitten @ 2g/kg en vet @ 1g/kg kom ik niet.

Als iemand tips, hulp, links of een direct advies heeft over hoe nu verder zou ik diegene heel dankbaar zijn. Want ik denk niet dat verder bulken als ik al 24% vet heb erg goed voor mij is.

Dank voor het lezen. ;)
pi_143233293
Lol, ga je een boek schrijven of zo. Man man man. :D

Waarom squat je met knee wraps trouwens? Of bedoel je knee sleeves?
If not now, then when.
pi_143233333
Je zit wel gigantisch hoog in carbs zeg, denk als je die halveert dat je dan al 2-3kg aan vocht kwijt bent
pi_143233375
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ga je een boek schrijven of zo. Man man man. :D

Waarom squat je met knee wraps trouwens? Of bedoel je knee sleeves?
Misschien wel! ;)

Vond het wel leuk om uit te proberen, maar ik ben de wraps (oranje Titan Max RPM.) de laatste tijd minder gaan gebruiken omdat het toch wel behoorlijk als cheaten aanvoelt. Alleen bij singles gebruik ik ze nog, wat 1-maal per 4 weken voor komt.
pi_143233479
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Misschien wel! ;)

Vond het wel leuk om uit te proberen, maar ik ben de wraps (oranje Titan Max RPM.) de laatste tijd minder gaan gebruiken omdat het toch wel behoorlijk als cheaten aanvoelt. Alleen bij singles gebruik ik ze nog, wat 1-maal per 4 weken voorkomt.
Ik zou ze helemaal niet gebruiken als ik jou was. Ik weet niet of je ooit ambieert om RAW te gaan competen, maar daar zijn ze niet toegestaan.
If not now, then when.
pi_143233839
Je stats zijn echt netjes hoor. Starting strength is na een tijdje ook de fut uit. Vanaf hie ga je 't idd niet meer trekken met SS.
En zoals je zelf al zegt op een ander schema ovet gegaan
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:44:56 #10
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_143233925
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Misschien wel! ;)

Vond het wel leuk om uit te proberen, maar ik ben de wraps (oranje Titan Max RPM.) de laatste tijd minder gaan gebruiken omdat het toch wel behoorlijk als cheaten aanvoelt. Alleen bij singles gebruik ik ze nog, wat 1-maal per 4 weken voor komt.
Ik zou sowieso niet gebruiken als je ze nog niet nodig hebt
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_143236287
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Je stats zijn echt netjes hoor. Starting strength is na een tijdje ook de fut uit. Vanaf hie ga je 't idd niet meer trekken met SS.
En zoals je zelf al zegt op een ander schema ovet gegaan
Dank. Nu nog 'even' cutten en dan weer vers beginnen met een normale clean-bulk. Kijken of ik m'n gewicht stabiel kan krijgen en dan 500 cals eruit gooien. 3.500 deficit per week moet lukken dus zo'n halve kilo. Liever nu dan als ik op 30% zit, toch?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:39:54 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143236876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef Lightweight het volgende:
Goedemiddag allemaal,

-knip-
Even ietsjes ingekort. :P

Well done. Misschien had je iets meer verwacht maar dan nog steeds, mooie progress.

Maar waarom ben je van SS naar beyond 531 gegaan en niet eerst 531 of 531 BBB? Bijvoorbeeld.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:45:29 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143237031
Van Facebook. Ik vond het al raar dat er geen filmpje kwam van Andy. Jammer.

quote:
Great show great Deadlifters
Did not lift good
No excuses
Eddie Hall abd Benedikt Magnusson were on another level
Well done all athletes...
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:45:54 #14
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143237048
Het idee van SS is ook echt niet dat je de gewichten ELKE KEER omhoog kan gooien he. Het is gewoon lineaire progressie wat sowieso werkt en je doet alle grote bewegingen dus je traint je hele lichaam. Je bent goed vooruit gegaan idd. Maar ook veel fatgains. Dus ga iets minder eten of rustig cardio doen en dan word je een lean beast ;)
WFPB!
pi_143237746
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef Lightweight het volgende:
Goedemiddag allemaal,

-knip-
Mijn 2 centen:
Ik zou nooit tegelijk alles omgooien. Daarmee bedoel ik dat ik eerst een ander schema zou gaan volgen, een met grotere focus op je UB. Als je dat een tijdje volgt zou ik pas gaan kijken naar andere aanpassingen, dus bijvoorbeeld naar je dieet.

Wat ook meespeelt is dat je bij SS relatief weinig reps doet. Omdat je UB achterloopt zou ik even enkele maanden kijken naar een meer bb schema ervoor. Ergo, je spieren flink aanpakken met een flink volume en dus zal je voldoende moeten eten om ze te laten groeien. Ook hierom zou ik dus je dieet pas na enkele maanden onder de loep nemen.

Succes anyways!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:16:42 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143238096
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Snakey het volgende:
Ha, 91 en nog 130 kilo deadliften. Great. :)

https://www.facebook.com/(...)23640&type=2&theater
Dat doe jij ook toch. :P

:@
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:24:07 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143238130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:22 schreef Atemno het volgende:

[..]

Dat doe jij ook toch. :P

:@
130? Dat is een warming up gewicht. :P
pi_143238189
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Snakey het volgende:
Ha, 91 en nog 130 kilo deadliften. Great. :)

https://www.facebook.com/(...)23640&type=2&theater
lol 130 kg maar :')

does he even lift? :')
If not now, then when.
pi_143238193
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

130? Dat is een warming up gewicht. :P
Doelde meer op het feit dat jij 91 bent, aangezien je hier redelijk 'oud' bent. Kut humor van Atemno ook. :')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:28:31 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143238247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

lol 130 kg maar :')

does he even lift? :')
Je kan alleen maar hopen dat je er toe in staat ben wanneer je zelf 91 bent. Mijn opa sprong nog op de fiets op zijn 95ste. :P
pi_143238283
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je kan alleen maar hopen dat je er toe in staat ben wanneer je zelf 91 bent. Mijn opa sprong nog op de fiets op zijn 95ste. :P
Troll ook maar. Kende het filmpje al. Echt supertof. Hoop ook dat ik nog mijn hele leven kan liften.
If not now, then when.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:30:37 #23
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143238306
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:26 schreef Atemno het volgende:

[..]

Doelde meer op het feit dat jij 91 bent, aangezien je hier redelijk 'oud' bent. Kut humor van Atemno ook. :')
91 is nog erg ver weg voor me vriend.
pi_143238536
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

91 is nog erg ver weg voor me vriend.
Weet ik wel, het was een grapje over jouw leeftijd. Je bent 45 ofzo toch? Niets meer dan respect hoor.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:42:02 #25
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143238656
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:38 schreef Atemno het volgende:

[..]

Weet ik wel, het was een grapje over jouw leeftijd. Je bent 45 ofzo toch? Niets meer dan respect hoor.
48. 49 in november. En thanks.

Andy Bolton is 44 trouwens, en nog 1 van de sterksten.
pi_143238689
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:39 schreef Snakey het volgende:
Even ietsjes ingekort. :P
Well done. Misschien had je iets meer verwacht maar dan nog steeds, mooie progress.
Maar waarom ben je van SS naar beyond 531 gegaan en niet eerst 531 of 531 BBB? Bijvoorbeeld.
Was ook één van mijn overwegingen. Prioriteit lag met name op kracht en niet zozeer op hypertrofie. Vind het erg leuk om op de wat hogere %en te liften.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Dizorn het volgende:
Het idee van SS is ook echt niet dat je de gewichten ELKE KEER omhoog kan gooien he. Het is gewoon lineaire progressie wat sowieso werkt en je doet alle grote bewegingen dus je traint je hele lichaam. Je bent goed vooruit gegaan idd. Maar ook veel fatgains. Dus ga iets minder eten of rustig cardio doen en dan word je een lean beast ;)
Heb ik goed gemerkt. :D Inderdaad minderen met eten, te beginnen met iets minder carbs.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:
Wat ook meespeelt is dat je bij SS relatief weinig reps doet. Omdat je UB achterloopt zou ik even enkele maanden kijken naar een meer bb schema ervoor. Ergo, je spieren flink aanpakken met een flink volume en dus zal je voldoende moeten eten om ze te laten groeien. Ook hierom zou ik dus je dieet pas na enkele maanden onder de loep nemen.
Succes anyways!
Thanks. Klopt helemaal, zoals Snakey al aangaf was een 531 BBB variant wellicht iets beter geweest om toch wat hypertrofie te pakken. Pulleys, rows etc. op 10-12 reps zou al wat schelen met de imbalans. Of gewoonweg pullups (proberen) aan te leren door te starten met negatives.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:52:38 #27
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143238956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:42 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Was ook één van mijn overwegingen. Prioriteit lag met name op kracht en niet zozeer op hypertrofie. Vind het erg leuk om op de wat hogere %en te liften.

[..]

Heb ik goed gemerkt. :D Inderdaad minderen met eten, te beginnen met iets minder carbs.

[..]

Thanks. Klopt helemaal, zoals Snakey al aangaf was een 531 BBB variant wellicht iets beter geweest om toch wat hypertrofie te pakken. Pulleys, rows etc. op 10-12 reps zou al wat schelen met de imbalans. Of gewoonweg pullups (proberen) aan te leren door te starten met negatives.
Pull ups moet je gewoon doen, punt. Die helpen je op vele manieren om sterker te worden. Maar sowieso moet je juist waar je zwak in bent aanpakken. Probleem is dat we juist daarvan weg willen lopen omdat het niet lukt. Ik had er ook vreselijk moeite mee, maar ik heb een pull up bar opgehangen in m´n huis en doe ze whenever ik langs die bar loop.

Het is dan een kwestie van weken voor je makkelijk 5 reps doet.
pi_143239312
Ik kan amper 1 pull-up. ;( Ik vind tot nu toe de lat pulldown dan ook fijner.
If not now, then when.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:06:01 #29
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143239357
Voordeel van lightweight (niet de user) zijn: 'record' is 9 volledige pull-ups ^^
WFPB!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:08:34 #30
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143239454
Daar hoef je geen lichtgewicht voor te zijn. Gewoon je lats harder trainen.
pi_143239476
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan amper 1 pull-up. ;( Ik vind tot nu toe de lat pulldown dan ook fijner.
Ben al zolang benieuwd naar jouw fysiek..
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:14:45 #32
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143239675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Dizorn het volgende:
Voordeel van lightweight (niet de user) zijn: 'record' is 9 volledige pull-ups ^^
Sinds ik 10 kilo kwijt ben vlieg ik omhoog. :D

Maar na 5 reps wordt het weer behoorlijk zwaar. :')

quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan amper 1 pull-up. ;( Ik vind tot nu toe de lat pulldown dan ook fijner.
Gewoon blijven proberen. Elke workout een paar pull ups doen.
pi_143239713
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ben al zolang benieuwd naar jouw fysiek..
Haha, niet zoveel om benieuwd naar te zijn denk ik. Mijn fysiek interesseert mijzelf al vrij weinig. Beetje buff, beetje fluffy. 105kg, bij 20-25% denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-08-2014 20:21:17 ]
If not now, then when.
pi_143239725
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Sinds ik 10 kilo kwijt ben vlieg ik omhoog. :D

Maar na 5 reps wordt het weer behoorlijk zwaar. :')

[..]

Gewoon blijven proberen. Elke workout een paar pull ups doen.
Haha, ja kan het wel proberen. Alleen het voelt niet zo chill bij mijn schouders (steekjes). Wellicht doe ik het technisch niet goed.
If not now, then when.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:30:40 #35
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143240167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Daar hoef je geen lichtgewicht voor te zijn. Gewoon je lats harder trainen.
Als ik zo'n weighted suit aandoe zodat ik net zo zwaar ben als Ray ben ik benieuwd of ik uberhaubt omhoog kom :P
WFPB!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:36:55 #36
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143240331
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:30 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Als ik zo'n weighted suit aandoe zodat ik net zo zwaar ben als Ray ben ik benieuwd of ik uberhaubt omhoog kom :P
Geen idee hoeveel Ray weegt, maar als ik bw+10kg doe (totaal ongeveer 95kg) kan ik nog bijna 5x5 doen. En ik ben echt niet bijzonder sterk, verre van zelfs.
pi_143240472
Ik kan er net 2x5 nu met 114.4 kg (ja er is al weer 2.4 bij gekomen :') ).
Geen referral hier.
pi_143240517
Ik heb ook relatief zwakke lats, wss omdat ik ze nooit echt trainde. Pak ze sinds een paar weken 3x p.w. aan. Hopelijk trekken ze snel bij.
If not now, then when.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:49:36 #39
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143240705
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef Lightweight het volgende:
Goedemiddag allemaal,

Nice man. Vooral de stap waarom je bent ggaan liften :-). En heel mooie progressie
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:50:20 #40
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143240728
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook relatief zwakke lats, wss omdat ik ze nooit echt trainde. Pak ze sinds een paar weken 3x p.w. aan. Hopelijk trekken ze snel bij.
Dat is een probleem bij veel lifters. Een sterke voorkant en een zwakke achterkant. Met als gevolg: schouders die naar binnen staan waardoor men eruit ziet als een gorilla.
pi_143240761
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is een probleem bij veel lifters. Een sterke voorkant en een zwakke achterkant. Met als gevolg: schouders die naar binnen staan waardoor men eruit ziet als een gorilla.
Klopt. Dat heb ik gelukkig niet.
If not now, then when.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:54:00 #42
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143240848
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel Ray weegt, maar als ik bw+10kg doe (totaal ongeveer 95kg) kan ik nog bijna 5x5 doen. En ik ben echt niet bijzonder sterk, verre van zelfs.
111kg. Op een goeie dag kan ik 8x maar ben er mee gestopt omdat ik pijn in mn elleboog kreeg bij de aanhechting van mn onderarm spier. Ik deed het als eerste oefening, maar ben gewoon te zwaar om dat te beginnen daarmee, waardoor ik didie spieren gelijk tezwaar belast. Ik moet echt nieuwe ellebogen voor sinterklaas :'( Klote dingen geven met een pull dag echt problemen.... ;(
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:56:59 #43
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143240953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is een probleem bij veel lifters. Een sterke voorkant en een zwakke achterkant. Met als gevolg: schouders die naar binnen staan waardoor men eruit ziet als een gorilla.
Typische curl/bench boy houding ja.
Icm met een totaal verkeerde form tijdens schouderoefeningen
pi_143240982
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

111kg. Op een goeie dag kan ik 8x maar ben er mee gestopt omdat ik pijn in mn elleboog kreeg bij de aanhechting van mn onderarm spier. Ik deed het als eerste oefening, maar ben gewoon te zwaar om dat te beginnen daarmee, waardoor ik didie spieren gelijk tezwaar belast. Ik moet echt nieuwe ellebogen voor sinterklaas :'( Klote dingen geven met een pull dag echt problemen.... ;(
Ik doe pull ups als eerste oefening op m'n pull dag, maar ik warm eerst even op met de pulldown machine. ;)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:58:34 #45
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143241020
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, ja kan het wel proberen. Alleen het voelt niet zo chill bij mijn schouders (steekjes). Wellicht doe ik het technisch niet goed.
Borst open en vooruit, schoudes draaien daardoor naar achter, en je hoofd naar achter trekken alsof je een dubbele kin trekt
pi_143241065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Borst open en vooruit, schoudes draaien daardoor naar achter, en je hoofd naar achter trekken alsof je een dubbele kin trekt
Thanks.
If not now, then when.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:00:01 #47
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143241073
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:57 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik doe pull ups als eerste oefening op m'n pull dag, maar ik warm eerst even op met de pulldown machine. ;)
Dat is wel een goeie idd.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:03:30 #48
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143241178
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Thanks.
En niet helemaal gaan uithangen naar boven. Dat laatste stuk heeft voor de oefening totaal geen zin. Maar heel veel gasten zie je altijd helmaal uit gaan hangen waardoor je heel je schouders uit de juiste stand laat komen.
pi_143241497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:03 schreef RaymondK het volgende:

[..]

En niet helemaal gaan uithangen naar boven. Dat laatste stuk heeft voor de oefening totaal geen zin. Maar heel veel gasten zie je altijd helmaal uit gaan hangen waardoor je heel je schouders uit de juiste stand laat komen.
Goeie tips dit. Maandag eens proberen.
If not now, then when.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:05:36 #50
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143243483
Muscle-ups ftw.
Deathlift or Die.
pi_143246697
Belangerijker is dat je juist hoger komt. Veel mensen zie je van zo'n halve pull-ups maken :( .
Sad story.

Damn dacht deze week te kunnen trainen, al is het lightweight, trekt de pijn weer aan.
Hoeren tyfus aids zooi. Ben mentaal ook dood aan het gaan zonder sport en zoveel binnen hangen. :(
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:39:11 #52
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143246825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:35 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Belangerijker is dat je juist hoger komt. Veel mensen zie je van zo'n halve pull-ups maken :( .
Sad story.

Damn dacht deze week te kunnen trainen, al is het lightweight, trekt de pijn weer aan.
Hoeren tyfus aids zooi. Ben mentaal ook dood aan het gaan zonder sport en zoveel binnen hangen. :(
Waar heb je last van?
pi_143247175
Aids. Maar dan op mijn borst. Ter hoogte van mijn hart. Iets in de richting van costochronditis. Ik HAAT dokters, fysios eigenlijk nog niet geweest maar goed.
Aan costochrondytis valt ook niet veel te doen. Is gewoon een oneindige ontsteking ongeveer.
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:55:51 #54
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143250510
Bulking season weer begonnen voor mij! Boterhammen met pindakaas & bakken kwark.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  zondag 10 augustus 2014 @ 05:05:10 #55
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143252007
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:55 schreef Teydelyk het volgende:
Bulking season weer begonnen voor mij! Boterhammen met pindakaas & bakken kwark.
Goodluck, voor mij begint de bulk ook deze week.

P.s. boterhammen met kaas onderwater opeten voor die eckte classics.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_143252435
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 05:05 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Goodluck, voor mij begint de bulk ook deze week.

P.s. boterhammen met kaas onderwater opeten voor die eckte classics.
wat? :')
  zondag 10 augustus 2014 @ 10:06:39 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143253109
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel Ray weegt, maar als ik bw+10kg doe (totaal ongeveer 95kg) kan ik nog bijna 5x5 doen. En ik ben echt niet bijzonder sterk, verre van zelfs.
Ik had een dude in mn vorige gym die bw+25 kg for reps deed. Echt een stuk of 20 ofzo en ook reglmatig een pull up en dan bovenin van links naar rechts en weer vrolijk verder gaan. Wel satéprikkertjes though altijd trainen met lange broek. Wel een aesthetic as fuck upperbody.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 10 augustus 2014 @ 10:28:08 #58
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143253363
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:51 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Aids. Maar dan op mijn borst. Ter hoogte van mijn hart. Iets in de richting van costochronditis. Ik HAAT dokters, fysios eigenlijk nog niet geweest maar goed.
Aan costochrondytis valt ook niet veel te doen. Is gewoon een oneindige ontsteking ongeveer.
Ontsteking vd aanhechting van je ribben op borstbeen?

Maar dat moet toch een oorzaak hebben? Overbelasting? Verkeerde houding?
Werken ontstekingsremmers daarvoor niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 10-08-2014 10:35:49 ]
  zondag 10 augustus 2014 @ 10:32:35 #59
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143253428
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik had een dude in mn vorige gym die bw+25 kg for reps deed. Echt een stuk of 20 ofzo en ook reglmatig een pull up en dan bovenin van links naar rechts en weer vrolijk verder gaan. Wel satéprikkertjes though altijd trainen met lange broek. Wel een aesthetic as fuck upperbody.
Die 25kg miste hij aan zn sate prikkers dan? Hahha. Toch nogwel knap....

Hier liep ook altijd zo een ventje ( zit nu in de gevangenis lol) . Redelijk ontwikkeld bovenlichaam goeie lats, en dan echt alleen maar botten kwa benen lol. Kon niet teveel beenmassa want rennen voor pliesie denk :')

Wel aardige goser was het, maar ziet er srs niet uit lol
pi_143253503
Hier ook een gast, goeie upper body maar benen als een Ethiopiër. Staan onder de douche met een lange broek aan en kleden zich in het donker om ofzo.
  zondag 10 augustus 2014 @ 10:39:19 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143253532
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Xa1pt het volgende:
Hier ook een gast, goeie upper body maar benen als een Ethiopiër. Staan onder de douche met een lange broek aan en kleden zich in het donker om ofzo.
Dat is hier in het land zo ongeveer de standaard. Men schaamt zich er ook niet voor ofzo :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 10 augustus 2014 @ 11:00:48 #62
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143253903
Lazar Angelov komt volgende maand langs voor een clinic, inspiratiepraatje etc. :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143255754
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ontsteking vd aanhechting van je ribben op borstbeen?

Maar dat moet toch een oorzaak hebben? Overbelasting? Verkeerde houding?
Werken ontstekingsremmers daarvoor niet?
Wss overbelasting met squat/ te diep dips/te diep bankdrukken. Te snel te zwaar. Of een grote combo.
Is nu een jaar geleden dat ik problemen kreeg maar was toen niet ernstig. Nu is het alweer bijna voorbij op zich. Soms is het er soms niet.
Ik kom hier alleen mijn gal en frustatie even tonen. Denk niet dat ik mijn doelen nog haal dit jaar haha.

Oja ik kan toch nket 24/7 ibuprofen slikken... Moet eigenlijk iets natuurlijks onstekingsremmend hebben.
Dat ik uberhaupt een barbbell aanrak dit jaar.
pi_143255940
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Xa1pt het volgende:
Hier ook een gast, goeie upper body maar benen als een Ethiopiër. Staan onder de douche met een lange broek aan en kleden zich in het donker om ofzo.
XD

Heb er hier ook een rondlopen. Boven lichaam is mirin' maar je ziet gewoon dat z'n benen knudde zijn. Altijd erg jammer om te zien.
  zondag 10 augustus 2014 @ 12:25:42 #65
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143255967
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Xa1pt het volgende:
Hier ook een gast, goeie upper body maar benen als een Ethiopiër. Staan onder de douche met een lange broek aan en kleden zich in het donker om ofzo.
Eerst boxershorts en nu dit? _O-

Weet iemand nog een goede sportschool in Amersfoort?
pi_143256156
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:55 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik vind (lees: voor m'n gevoel geen onderbouwing) vet nog aardig hoog zitten, heeft dat een reden? Of komt het omdat je veel (moet) eet? :)
1g vet per kg bw is m.i. zeker niet veel (ongeveer 20%). Vet is essentieel voor de aanmaak van bepaalde hormonen, zoals testosteron.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nic1 op 10-08-2014 12:57:18 ]
pi_143256495
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Xa1pt het volgende:
Hier ook een gast, goeie upper body maar benen als een Ethiopiër. Staan onder de douche met een lange broek aan en kleden zich in het donker om ofzo.
_O- :')
pi_143256774
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Nic1 het volgende:

[..]

1g vet per kg bw is m.i. zeker niet veel. Vet is essentieel voor de aanmaak van bepaalde hormonen, zoals testosteron.
Ik wist dat het in die zin essentieel is. Maar ik heb eigenlijk nooit op aantallen gelet. Ik zit op +-0.7gr per kg. Hoeveel zit de rest/of adviseren jullie?
pi_143258582
Vet vind ik wel lastig in m'n dieet te gooien, tenzij je je gek eet aan pindakaas, noten of avocado's. Kom ook met moeite aan de 1g/kg.
  zondag 10 augustus 2014 @ 13:45:53 #70
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143258829
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:52 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik wist dat het in die zin essentieel is. Maar ik heb eigenlijk nooit op aantallen gelet. Ik zit op +-0.7gr per kg. Hoeveel zit de rest/of adviseren jullie?
Zolang je niet low-fat gaat zit je goed. Je hebt maar een paar gram aan essentiële vetten die je binnen hoort te krijgen. Zit zelf op plus-minus 1,2-1,5gr per kg. Maar dat komt vooral door de keuzes die ik maak qua eten en wat ik zelf lekker vind. Bijvoorbeeld: Kaas, Vlees-soorten hoog in vet(Chorizo, droge worst etc.), noten, volle melk etc.

quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 07:56 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

wat? :')
Moest er toevallig aan denken:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_143261578
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Lightweight het volgende:
Vet vind ik wel lastig in m'n dieet te gooien, tenzij je je gek eet aan pindakaas, noten of avocado's. Kom ook met moeite aan de 1g/kg.
Met zuivel (dus geen magere melk etc), vlees e.d. vind ik het wel makkelijk. Zonder moeite te doen kom ik aan 1g/kg.
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:55:47 #72
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143267057
Voor wie z´n (PL) BP sterker wil maken of vast zit op de BP, en niks te doen heeft op zondagmiddag. Dit is een goed stuk van Dave Tate.

http://articles.elitefts.(...)-bench-press-manual/
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:01:10 #73
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143267304
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Met zuivel (dus geen magere melk etc), vlees e.d. vind ik het wel makkelijk. Zonder moeite te doen kom ik aan 1g/kg.
Ik ook hoor. Melk en olijfolie en visolie.
Deathlift or Die.
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:21:49 #74
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143268186
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef Snakey het volgende:
Voor wie z´n (PL) BP sterker wil maken of vast zit op de BP, en niks te doen heeft op zondagmiddag. Dit is een goed stuk van Dave Tate.

http://articles.elitefts.(...)-bench-press-manual/
quote:
Ultra-wide bench presses

Grip should be forefinger on the rings using a Texas power bar.
Is dat al ultra-wide? Zo bench ik altijd :@
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:26:36 #75
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143268381
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef seto het volgende:

[..]

[..]

Is dat al ultra-wide? Zo bench ik altijd :@
Ik heb al eens gezocht, maar ik weet niet precies wat de afstand tussen de ringen is op een texas power bar.

Maar je benched dan waarschijnlijk BB stijl.(?)
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:40:27 #76
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143268972
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb al eens gezocht, maar ik weet niet precies wat de afstand tussen de ringen is op een texas power bar.

Maar je benched dan waarschijnlijk BB stijl.(?)
Nee, PL-stijl. Ik heb best lange armen en las vaak dat een wijde grip dan beter is voor BP omdat je anders te ver doorzakt met je ellebogen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:51:18 #77
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143269335
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:40 schreef seto het volgende:

[..]

Nee, PL-stijl. Ik heb best lange armen en las vaak dat een wijde grip dan beter is voor BP omdat je anders te ver doorzakt met je ellebogen.
Dan zou je je schouders overbelasten inderdaad met een smallere grip. Zolang je je lats goed aangespannen krijgt is een wijde grip geen probleem. Voor competitie mag je niet wijder dan 85cm. Eigenlijk 32 inch wat 81cm is, maar ik geloof dat 85cm de breedste toegestane grip is. Niet dat het belangrijk is als je geen competitielifter bent uiteraard. :P
pi_143269983
2e dag op de cut, ik verhonger :')
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:15:02 #79
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143270431
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:00 schreef Dven het volgende:
Lazar Angelov komt volgende maand langs voor een clinic, inspiratiepraatje etc. :D
Toen ik zag hoe klein die vent is had ik zowat alle respect voor hem verloren.
If not now, then when.
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:28:45 #81
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143270596
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Toen ik zag hoe klein die vent is had ik zowat alle respect voor hem verloren.
_O-
Heel veel gasten vallen in het niets zodra je ze in een deuropening zet. Of een foto met een handvat van een deur of zo iets op de achtergrond zodat er referentie is
pi_143270693
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

_O-
Heel veel gasten vallen in het niets zodra je ze in een deuropening zet. Of een foto met een handvat van een deur of zo iets op de achtergrond zodat er referentie is
Idd. Niks mis met korte mensen (lobi verbo), maar had hem langer verwacht. :')
If not now, then when.
pi_143270700
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Idd. Niks mis met korte mensen (lobi verbo), maar had hem langer verwacht. :')
Hoe lang is hij dan?
pi_143270787
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hoe lang is hij dan?
Op internet staat 1.80. Ik ben 1.81. Dat kan nooit. :') Hij ziet er echt klein uit.
If not now, then when.
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:42:12 #85
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143271003
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Idd. Niks mis met korte mensen (lobi verbo), maar had hem langer verwacht. :')
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar dan heb je pas een referentie. Ook in de breedte
pi_143271235
Vandaag 2e dag van een nieuw schema (Candito 6 week program). Toch wel even wennen met de sets van 6, 8 en 10 reps als ik voornamelijk ervaring heb met 3x5 en Wendler. Lijkt mij wel een leuk programma met wat optional exercises voor m'n rug om ook hier wat sterker te worden.

Ook een powercage + latpulley bestelt (powercage.nl). Jammer van de lange levertijd (~7 weken). Kan niet wachten! :D

Weet iemand een goede omgeving (breed publiek) om video's te plaatsen om kritisch advies te krijgen? Ik weet niet in hoeverre mensen hier PL compounds uitvoeren op een juiste manier. Yuri, RaymondK, Snakey en Verbosity zover ik weet.
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:55:10 #87
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_143271459
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef Lightweight het volgende:
Vandaag 2e dag van een nieuw schema (Candito 6 week program). Toch wel even wennen met de sets van 6, 8 en 10 reps als ik voornamelijk ervaring heb met 3x5 en Wendler. Lijkt mij wel een leuk programma met wat optional exercises voor m'n rug om ook hier wat sterker te worden.

Ook een powercage + latpulley bestelt (powercage.nl). Jammer van de lange levertijd (~7 weken). Kan niet wachten! :D

Weet iemand een goede omgeving (breed publiek) om video's te plaatsen om kritisch advies te krijgen? Ik weet niet in hoeverre mensen hier PL compounds uitvoeren op een juiste manier. Yuri, RaymondK, Snakey en Verbosity zover ik weet.
Woow, thats hurts buddy -O-
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_143271594
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef Lightweight het volgende:
Vandaag 2e dag van een nieuw schema (Candito 6 week program). Toch wel even wennen met de sets van 6, 8 en 10 reps als ik voornamelijk ervaring heb met 3x5 en Wendler. Lijkt mij wel een leuk programma met wat optional exercises voor m'n rug om ook hier wat sterker te worden.

Ook een powercage + latpulley bestelt (powercage.nl). Jammer van de lange levertijd (~7 weken). Kan niet wachten! :D

Weet iemand een goede omgeving (breed publiek) om video's te plaatsen om kritisch advies te krijgen? Ik weet niet in hoeverre mensen hier PL compounds uitvoeren op een juiste manier. Yuri, RaymondK, Snakey en Verbosity zover ik weet.
Mja, ik ben lid van veel facebook groepen waar je eventueel vids kan plaatsen, maar daar krijg je imo teveel verschillende meningen over hoe een lift uitgevoerd moet worden.

Je kan ze beter hier plaatsen dan. Wat je ook kan doen is zelf leren te analyseren wat niet goed gaat. Candito's channel heeft veel waardevolle info over de lifts, evenals PowerliftingToWin.
If not now, then when.
pi_143271825
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mja, ik ben lid van veel facebook groepen waar je eventueel vids kan plaatsen, maar daar krijg je imo teveel verschillende meningen over hoe een lift uitgevoerd moet worden.

Je kan ze beter hier plaatsen dan. Wat je ook kan doen is zelf leren te analyseren wat niet goed gaat. Candito's channel heeft veel waardevolle info over de lifts, evenals PowerliftingToWin.
Vaste klant van Candito en PTW. :D Ik zal even kijken wat ik kan doen. Deadliften gaat wel goed, squatten (highbar) is een beetje een probleem aan het worden en benchen is m'n zwakke kant.
pi_143271917
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Vaste klant van Candito en PTW. :D Ik zal even kijken wat ik kan doen. Deadliften gaat wel goed, squatten (highbar) is een beetje een probleem aan het worden en benchen is m'n zwakke kant.
Ik raad je aan om lowbar te gaan squatten. Benchen is eigenlijk best wel simpel zodra je het uitgevogeld hebt. Je kan ook Starting Strength eens doorlezen als je dat nog niet gedaan hebt.
If not now, then when.
pi_143272792
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik raad je aan om lowbar te gaan squatten. Benchen is eigenlijk best wel simpel zodra je het uitgevogeld hebt. Je kan ook Starting Strength eens doorlezen als je dat nog niet gedaan hebt.
Vanwaar het advies voor lowbar? SS wel gelezen, maar niet helemaal en ik heb hier voornamelijk op de programma's zelf ingezoomd en niet zozeer de uitvoer van de lifts (wat best wel stom is, bedenk ik mij nu). Werk aan de winkel!
pi_143273695
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Vanwaar het advies voor lowbar? SS wel gelezen, maar niet helemaal en ik heb hier voornamelijk op de programma's zelf ingezoomd en niet zozeer de uitvoer van de lifts (wat best wel stom is, bedenk ik mij nu). Werk aan de winkel!
Met lowbar train je je hele posterior chain die je juist sterk wilt hebben, met lowbar zijn er veel meer spieren involved (hams, glutes, hips) waardoor je uiteindelijk ook meer gewicht kan verplaatsen i.t.t. highbar (quad dominant).

Staat allemaal in SS trouwens.
If not now, then when.
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:45:23 #93
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143276274
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef Lightweight het volgende:
Vandaag 2e dag van een nieuw schema (Candito 6 week program). Toch wel even wennen met de sets van 6, 8 en 10 reps als ik voornamelijk ervaring heb met 3x5 en Wendler. Lijkt mij wel een leuk programma met wat optional exercises voor m'n rug om ook hier wat sterker te worden.

Ook een powercage + latpulley bestelt (powercage.nl). Jammer van de lange levertijd (~7 weken). Kan niet wachten! :D

Weet iemand een goede omgeving (breed publiek) om video's te plaatsen om kritisch advies te krijgen? Ik weet niet in hoeverre mensen hier PL compounds uitvoeren op een juiste manier. Yuri, RaymondK, Snakey en Verbosity zover ik weet.
Je kan het hier posten, maar ook op het SS forum bv. Volgens Rip krijgje daar goeie feedback.
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:47:42 #94
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143276388
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Vaste klant van Candito en PTW. :D Ik zal even kijken wat ik kan doen. Deadliften gaat wel goed, squatten (highbar) is een beetje een probleem aan het worden en benchen is m'n zwakke kant.
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef Snakey het volgende:
Voor wie z´n (PL) BP sterker wil maken of vast zit op de BP, en niks te doen heeft op zondagmiddag. Dit is een goed stuk van Dave Tate.

http://articles.elitefts.(...)-bench-press-manual/
pi_143276710
Dussss... protein timing is blijkbaar wel belangrijk; http://suppversity.blogsp(...)yet-only-in.html#123

quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Goede link man. _O_
If not now, then when.
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:24:01 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:50:27 #97
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143279261
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mja, ik ben lid van veel facebook groepen waar je eventueel vids kan plaatsen, maar daar krijg je imo teveel verschillende meningen over hoe een lift uitgevoerd moet worden.

Ken je deze? Hier krijg je vaak wel goede feedback, zeker van de gasten van deze page zelf.

https://www.facebook.com/PowerliftingMotivation
pi_143281498
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ken je deze? Hier krijg je vaak wel goede feedback, zeker van de gasten van deze page zelf.

https://www.facebook.com/PowerliftingMotivation
Ken hem wel maar nog niet geliked zag ik. Nice, thanks. Ik stuur je wel wat groepen.
If not now, then when.
  zondag 10 augustus 2014 @ 22:33:07 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143281660
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ken hem wel maar nog niet geliked zag ik. Nice, thanks. Ik stuur je wel wat groepen.
Ik denk dat ik George Leeman er maar weer afgooi. Al dat persoonlijke gejank zit ik niet zo op te wachten. Het is soms wel vermakelijk, maar hij jankt wel erg veel. :')
pi_143282337
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dat ik George Leeman er maar weer afgooi. Al dat persoonlijke gejank zit ik niet zo op te wachten. Het is soms wel vermakelijk, maar hij jankt wel erg veel. :')
Haha yeah. Ik heb ook zowat alle respect voor hem verloren. Hij is wel sterk, maar eigenlijk het enige wat die kan is deadliften.

Lees deze thread ook; http://www.reddit.com/r/w(...)eman_aka_babyslayer/
If not now, then when.
  zondag 10 augustus 2014 @ 22:59:25 #101
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143283093
Deed dreamerbulk niet ook zo'n schema? :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_143283235
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:59 schreef seto het volgende:
Deed dreamerbulk niet ook zo'n schema? :P
Yeah, heeft 'ie 1x gedaan en daarna ging die The Cube doen.
If not now, then when.
pi_143283482
Van George Leeman lees ik allemaal G2P en scamming berichten over z'n 'coaching' via Skype. Beetje gare gozer. :D
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:14:37 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143283856
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha yeah. Ik heb ook zowat alle respect voor hem verloren. Hij is wel sterk, maar eigenlijk het enige wat die kan is deadliften.

Lees deze thread ook; http://www.reddit.com/r/w(...)eman_aka_babyslayer/
Van die online schema´s zijn een goudmijntje volgens mij. Leeman heeft net een hele nieuwe home gym aangeschaft, en een dure camera om zichzelf te filmen. :')

Als je iets nooit moet doen is het zo´n online schema kopen. Ze geven je gewoon een standaard schema, en rekenen er zonder blikken of blozen 2tot 300 dollar voor. :+
pi_143284149
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Van die online schema´s zijn een goudmijntje volgens mij. Leeman heeft net een hele nieuwe home gym aangeschaft, en een dure camera om zichzelf te filmen. :')

Als je iets nooit moet doen is het zo´n online schema kopen. Ze geven je gewoon een standaard schema, en rekenen er zonder blikken of blozen 2tot 300 dollar voor. :+
Precies dat ja. Ik las in die thread ook dat het dagen duurde voordat je een reply krijgt. Waarschijnlijk heeft hij gewoon zwaar gecashed en iets van 100-den cliënten aangenomen en dan idd zo'n kant-en-klaar schema opgestuurd. Kwaliteit coaches nemen maar een klein groepje mensen aan om zodoende kwaliteit te leveren.
If not now, then when.
pi_143288594
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dussss... protein timing is blijkbaar wel belangrijk; http://suppversity.blogsp(...)yet-only-in.html#123
Beetje nutteloos onderzoek, aangezien ze meteen na de training met 6 uur later vergelijken. Als het nou meteen vs 1 uur later was...

[ Bericht 0% gewijzigd door Nic1 op 11-08-2014 01:31:42 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:19:39 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143292654
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Toen ik zag hoe klein die vent is had ik zowat alle respect voor hem verloren.
Mwoah, hij is toch langer dan dat ik ben en ik steek net boven de 1.75 uit :P

Wat wel dubieus is dat hij meer vragen krijgt over z'n baard dan over z'n fysiek :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:41:31 #108
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143293007
Ik weet dat dit als gay wordt gezien in onze wereld, maar ik moet er echt aan geloven. Door diverse redenen (met als hoofdreden hygiene) heb ik besloten met handschoenen te gaan trainen. Jullie hoeven me niet te overtuigen dat het gay is, dat weet ik zelf ook wel. :')

Ik wil hiervoor wel handschoenen van goede kwaliteit aanschaffen. Iemand tips?
Deathlift or Die.
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:46:11 #109
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143293102
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet dat dit als gay wordt gezien in onze wereld, maar ik moet er echt aan geloven. Door diverse redenen (met als hoofdreden hygiene) heb ik besloten met handschoenen te gaan trainen. Jullie hoeven me niet te overtuigen dat het gay is, dat weet ik zelf ook wel. :')

Ik wil hiervoor wel handschoenen van goede kwaliteit aanschaffen. Iemand tips?
ik snap je hoofdreden niet... Zit er poep op de dumbels bij jullie? if so then legit
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:52:50 #110
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143293212
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:46 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik snap je hoofdreden niet... Zit er poep op de dumbels bij jullie? if so then legit
Nee Ray, mijn handen zijn nogal gevoelig voor schimmel / andere aandoeningen. Maar zoals ik al zei, dit hoefde ik niet te horen.
Deathlift or Die.
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:54:39 #111
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143293242
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nee Ray, mijn handen zijn nogal gevoelig voor schimmel / andere aandoeningen.
ah, oke. Maar dan heb je in het dagelijks leven nog veel meer andere dingen waar je je ook druk om moet maken denk ik zo :o
handvat van een winkeldeur, geld, telefoons, toetsenborden, knopje v.h. stoplicht....

ja ik vind het vervelend voor je dat dat zo is, maar of gloves in de gym dit gaan oplossen :?
Die zelfde schimmels en bacterieen zitten na 1x beetpakken ook in je handschoenen namelijk...
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:01:10 #112
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143293357
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ah, oke. Maar dan heb je in het dagelijks leven nog veel meer andere dingen waar je je ook druk om moet maken denk ik zo :o
handvat van een winkeldeur, geld, telefoons, toetsenborden, knopje v.h. stoplicht....

ja ik vind het vervelend voor je dat dat zo is, maar of gloves in de gym dit gaan oplossen :?
Je loopt het vooral op bij sportcomplexen. Ik heb er al mijn hele leven veel last van en nu ben ik er een keer klaar mee.

quote:
Die zelfde schimmels en bacterieen zitten na 1x beetpakken ook in je handschoenen namelijk...
Dat begrijp ik, ze moeten ook wel wasbaar zijn.
Deathlift or Die.
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:11:22 #113
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143293595
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:46 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik snap je hoofdreden niet... Zit er poep op de dumbels bij jullie? if so then legit
Ik zag laatst een programma op de BBC, zo´n dokter programma waar ze allerlei rare ziekten behandelen. In dat programma doen ze ook allerlei onderzoekjes, waaronder eens kijken waar allemaal poep zit. Blijkt dat er heel wat mensen zijn die hun handen niet wassen nadat ze hebben gepoept, waardoor er wat miniscule restjes achterblijven op hun handen. Waardoor ze zelfs sporen vonden in mensen hun gezicht enzo...

De kans dat je dus poep op een bar vind is redelijk groot.
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:12:54 #114
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143293631
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zag laatst een programma op de BBC, zo´n dokter programma waar ze allerlei rare ziekten behandelen. In dat programma doen ze ook allerlei onderzoekjes, waaronder eens kijken waar allemaal poep zit. Blijkt dat er heel wat mensen zijn die hun handen niet wassen nadat ze hebben gepoept, waardoor er wat miniscule restjes achterblijven op hun handen. Waardoor ze zelfs sporen vonden in mensen hun gezicht enzo...

De kans dat je dus poep op een bar vind is redelijk groot.
ja, daarom zit er ook een afweersysteem in je lichaam. En zijn mensen die overdreven hygienisch/smetvrees achtig leven ook vaker/makkelijker ziek.

Ik doel hier uiteraard niet op Ethan z'n geval, ik hoop dat het hem helpt....
pi_143293644
http://www.fitness-seller.nl/trainingshandschoenen-classic/

Deze heb ik een tijdje gehad, opzich wel fijn, of je ze echt vaak kunt wassen is de vraag, maar op die site hebben ze redelijk wat modellen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:45:18 #116
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143294338
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:13 schreef Questular het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/trainingshandschoenen-classic/

Deze heb ik een tijdje gehad, opzich wel fijn, of je ze echt vaak kunt wassen is de vraag, maar op die site hebben ze redelijk wat modellen.
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:01 schreef Ethanolic het volgende:

Dat begrijp ik, ze moeten ook wel wasbaar zijn.
misschien is er wel wat voor. Voor bowlingschoenen zijn er van die antibacteriele spuitbussen.
Spuitje er in en klaar misschien....

als je dat elke training gaat wassen blijft er van geen een handschoen wat over denk :@
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:47:26 #117
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143294411
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:13 schreef Questular het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/trainingshandschoenen-classic/

Deze heb ik een tijdje gehad, opzich wel fijn, of je ze echt vaak kunt wassen is de vraag, maar op die site hebben ze redelijk wat modellen.
Thanks brah, ff bekijken.
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef RaymondK het volgende:

als je dat elke training gaat wassen blijft er van geen een handschoen wat over denk :@
Dat vrees ik wel :')
Ik ga binnenkort toch cutten dus eventuele progressie zal het niet in de weg gaan staan. Zodra mijn handen weer genezen zijn ga ik gewoon weer R4W liften hoor, Ray.
Deathlift or Die.
pi_143294463
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zag laatst een programma op de BBC, zo´n dokter programma waar ze allerlei rare ziekten behandelen. In dat programma doen ze ook allerlei onderzoekjes, waaronder eens kijken waar allemaal poep zit. Blijkt dat er heel wat mensen zijn die hun handen niet wassen nadat ze hebben gepoept, waardoor er wat miniscule restjes achterblijven op hun handen. Waardoor ze zelfs sporen vonden in mensen hun gezicht enzo...

De kans dat je dus poep op een bar vind is redelijk groot.
Dat snap ik dus echt niet. Als je hebt lopen zeiken prima, maar nadat je hebt lopen schijten was je toch gewoon je handen? Maar ik ben wat dat betreft nog allergischer voor vaatdoeken rond het aanrecht. Smerig hoe die dingen soms ruiken en mensen rustig naast zo'n dot bacteriën hun vlees snijden. M'n ex had daar ook een handje van terwijl ze notabene OCD had.
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:49:16 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143294469
Enige reden waarom ik handschoenen zou aanschaffen is om m'n tere meisjeshanden te beschermen : :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:49:28 #120
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143294474
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Thanks brah, ff bekijken.

[..]

Dat vrees ik wel :')
Ik ga binnenkort toch cutten dus eventuele progressie zal het niet in de weg gaan staan. Zodra mijn handen weer genezen zijn ga ik gewoon weer R4W liften hoor, Ray.
haha, gewoon doen wat jezelf het beste lijkt. We doen hier alleen de beachboys met gematchte hadnschoentjes uitlachen :D

ik hoop dat het wat helpt! c_/
pi_143294517
Tuinhandschoenen kopen voor 2¤ bij de bouwmarkt. Als ne stoffen zoekt die je kunt wassen kun je ze vaker gebruiken.
Ik heb van zo'n katoenen handschoenen thuis voor als er teerzalf op mijn handen zit, maar daar kun je niet echt mee trainen denk ik.
+ je lijkt wel op michael jackson hahaha.
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:51:23 #122
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143294537
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat snap ik dus echt niet. Als je hebt lopen zeiken prima, maar nadat je hebt lopen schijten was je toch gewoon je handen? Maar ik ben wat dat betreft nog allergischer voor vaatdoeken rond het aanrecht. Smerig hoe die dingen soms ruiken en mensen rustig naast zo'n dot bacteriën hun vlees snijden. M'n ex had daar ook een handje van terwijl ze notabene OCD had.
haha

als een doek opdroogt en een dag droog is, is het overgrote deel v.d. bacterieen dood. Niet als er een bonk kip aan hangt uiteraard, maar het gros v.d. bacterieen kan daar helemaal neit tegen.

Het wassen van je handen op de manier zoals de meeste mensen dat doen heeft totaal geen nut
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:51:24 #123
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143294539
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Thanks brah, ff bekijken.

[..]

Dat vrees ik wel :')
Ik ga binnenkort toch cutten dus eventuele progressie zal het niet in de weg gaan staan. Zodra mijn handen weer genezen zijn ga ik gewoon weer R4W liften hoor, Ray.
Je kan ook eens kijken naar van die padjes. Die bedekken de hele bar. Met handschoentjes heb je nog steeds contact met de bar met je vingers.
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:53:03 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143294587
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

haha

als een doek opdroogt en een dag droog is, is het overgrote deel v.d. bacterieen dood. Niet als er een bonk kip aan hangt uiteraard, maar het gros v.d. bacterieen kan daar helemaal neit tegen.

Het wassen van je handen op de manier zoals de meeste mensen dat doen heeft totaal geen nut
Natmaken, minuutje in de magnetron. Knappe bacterie die dat overleeft.

Al gooi ik ze zelf altijd na een dag weg. Vind het er gewoon smerig uitzien.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:53:30 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143294603
Eigen bar meenemen naar de gym.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:54:29 #126
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143294634
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
Eigen bar meenemen naar de gym.
Mja, het gaat natuurlijk ook om dumbbells en eventuele machines enzo.
pi_143294698
http://www.discovery.com/(...)er-on-toothbrush.htm

Maakt niet uit hoe goed je je handen wast, je poetste je tanden toch altijd nog met poepresten op je tandenborsten :P
pi_143295816
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, het gaat natuurlijk ook om dumbbells en eventuele machines enzo.
Eigen gym dan maar :')
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:37:20 #129
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143295923
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet dat dit als gay wordt gezien in onze wereld, maar ik moet er echt aan geloven. Door diverse redenen (met als hoofdreden hygiene) heb ik besloten met handschoenen te gaan trainen. Jullie hoeven me niet te overtuigen dat het gay is, dat weet ik zelf ook wel. :')

Ik wil hiervoor wel handschoenen van goede kwaliteit aanschaffen. Iemand tips?
Veel succes met het vinden van handschoenen waarmee je én kunt liften én die geen bacteriën doorlaten. Ik betwijfel of je ze gaat vinden...
pi_143297026
Buiten het nodig zijn of niet, kan ik mij niet voorstellen dat je normaal kan deadliften met de gemiddelde handschoen. Dat scheurt toch je hele grip uit elkaar of niet?
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:23:26 #131
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143299100
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:15 schreef Lightweight het volgende:
Buiten het nodig zijn of niet, kan ik mij niet voorstellen dat je normaal kan deadliften met de gemiddelde handschoen. Dat scheurt toch je hele grip uit elkaar of niet?
Daarnaast krijg je een ongelofelijke eelt build-up. Normaal gesproken slijt je dat er dus af zonder handschoenen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143299280
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:23 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Daarnaast krijg je een ongelofelijke eelt build-up. Normaal gesproken slijt je dat er dus af zonder handschoenen.
Eelt is toch juist een beschermlaag die ontstaat vanwege/tegen slijtage. Dus als er geen slijtage is zul je ook geen eelt opbouwen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:28:53 #133
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143299302
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:28 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Eelt is toch juist een beschermlaag tegen slijtage. Dus als er geen slijtage is zul je ook geen eelt opbouwen.
Harde druk op je palmen krijg je ook eelt van.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143299518
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:28 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Harde druk op je palmen krijg je ook eelt van.
Dat zou best kunnen, ik heb geen idee. Maar het ging toch over deadliften, waarom zou er dan harde druk op de palmen zijn? Lijkt me dat je dan zoals bij vrijwel alle pull oefeningen vooral eelt opbouwt net onder de vingers.

En dat is volgens mij toch ook de reden dat veel beachboys handschoenen dragen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:38:07 #135
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143299615
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:35 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, ik heb geen idee. Maar het ging toch over deadliften, waarom zou er dan harde druk op de palmen zijn? Lijkt me dat je dan zoals bij vrijwel alle pull oefeningen vooral eelt opbouwt net onder de vingers.

En dat is volgens mij toch ook de reden dat veel beachboys handschoenen dragen.
Overhead grip zal dat inderdaad kloppen, maar je klampt toch met je handen om de bar heen, ook je palmen maken dus hard contact met de barbell.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143299708
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:38 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Overhead grip zal dat inderdaad kloppen, maar je klampt toch met je handen om de bar heen, ook je palmen maken dus hard contact met de barbell.
Maar genoeg om eelt op te bouwen? Het lijkt me dat de druk op je palmen tijdens push oefeningen zoals bijvoorbeeld de benchpress en stuk hoger is.

Ik heb in ieder geval nog nooit eelt op m'n palmen gehad, het zit net onder de vingers en een beetje bij de vingerkootjes. Overal waar de huid dubbel wordt geduwd (bij pull oefeningen) als het ware.
pi_143300081

Zoals hij zelf al aangeeft, dat soort geluiden kan je niet in een public gym maken. :D Wat een reps met dat gewicht.
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:05:08 #138
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143300569
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:40 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Maar genoeg om eelt op te bouwen? Het lijkt me dat de druk op je palmen tijdens push oefeningen zoals bijvoorbeeld de benchpress en stuk hoger is.

Ik heb in ieder geval nog nooit eelt op m'n palmen gehad, het zit net onder de vingers en een beetje bij de vingerkootjes. Overal waar de huid dubbel wordt geduwd (bij pull oefeningen) als het ware.
Stiefzus/zwager klimmen altijd met handschoenen, maar toch eelt op de handen en palmen. Ook bij mij is dat toch wel de ervaring. Maar inderdaad bij pull zul je meer op je vingers dan op je palmen krijgen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143300662
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:05 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Stiefzus/zwager klimmen altijd met handschoenen, maar toch eelt op de handen en palmen. Ook bij mij is dat toch wel de ervaring. Maar inderdaad bij pull zul je meer op je vingers dan op je palmen krijgen.
Het ging over deadliften, en dit is een bodybuilding topic. Waarom heb jij het in godsnaam over klimmen?

Ik zou ook maar een riem gaan dragen tijdens het curlen als ik jou was. Een neef van me is bouwvakker en heeft tijdens het werken ontzettende last van z'n rug, maar die riem helpt hem enorm! :')
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:12:13 #140
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143300820
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:40 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Maar genoeg om eelt op te bouwen? Het lijkt me dat de druk op je palmen tijdens push oefeningen zoals bijvoorbeeld de benchpress en stuk hoger is.

Ik heb in ieder geval nog nooit eelt op m'n palmen gehad, het zit net onder de vingers en een beetje bij de vingerkootjes. Overal waar de huid dubbel wordt geduwd (bij pull oefeningen) als het ware.
Ik heb momenteel wel eelt op m'n palmen van het liften. Kwestie van de bar anders vasthouden.
pi_143300893
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb momenteel wel eelt op m'n palmen van het liften. Kwestie van de bar anders vasthouden.
Van het deadliften?
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:14:17 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143300912
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:13 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Van het deadliften?
Denk het wel ja. Geen idee waarbij ik het opgelopen, ik houd niet bij hoeveel eelt ik heb bijgekregen na iedere oefening. :P
pi_143300965
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Denk het wel ja. Geen idee waarbij ik het opgelopen, ik houd niet bij hoeveel eelt ik heb bijgekregen na iedere oefening. :P
Haha nee, uiteraard. Maar ik merk bij bepaalde oefeningen (pullups, pulldowns, rows) dat m'n handen gevoelig zijn op de plaatsen waar ik eelt heb.
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:22:59 #144
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143301272
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:07 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Het ging over deadliften, en dit is een bodybuilding topic. Waarom heb jij het in godsnaam over klimmen?

Ik zou ook maar een riem gaan dragen tijdens het curlen als ik jou was. Een neef van me is bouwvakker en heeft tijdens het werken ontzettende last van z'n rug, maar die riem helpt hem enorm! :')
Ben je echt zo achterlijk? :')

Het ging er even over of je eelt op je palmen/vingers kreeg als je handschoenen aan hebt. Dus gebruik ik een voorbeeld waaruit blijkt dat dat wel zo is.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143301315
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:22 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ben je echt zo achterlijk? :')

Het ging er even over of je eelt op je palmen/vingers kreeg als je handschoenen aan hebt. Dus gebruik ik een voorbeeld waaruit blijkt dat dat wel zo is.
Het ging over eelt op je palmen tijdens het deadliften met handschoenen. Nogal specifiek.
pi_143301348
Ik krijg altijd eelt op mijn rug van de lower back-extention, maar sinds ik een riem gebruik...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:08:30 #147
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143302911
Andy Bolton over zijn fail afgelopen weekend:

quote:
Watching the 446k fail no idea what happened to the left hand
Strap slid or something but my left elbow is fucked up
No idea any video's please
Ben benieuwd wat er gebeurd is.
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:55:55 #148
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_143304537
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet dat dit als gay wordt gezien in onze wereld, maar ik moet er echt aan geloven. Door diverse redenen (met als hoofdreden hygiene) heb ik besloten met handschoenen te gaan trainen. Jullie hoeven me niet te overtuigen dat het gay is, dat weet ik zelf ook wel. :')

Ik wil hiervoor wel handschoenen van goede kwaliteit aanschaffen. Iemand tips?
Werkhandschoenen met rubber coating op de palm? Zijn meestal wegwerpmodellen. Bovenzijde is ademend aangezien ze van katoen zijn.
pi_143305562
Lekker dat kickbox als cardio, trainingen van 2 uur 3x in de week en maximaal kapot gaan.. Schouders verzuurd, armen verzuurd, benen verzuurd, bb en kickbox gaan dus niet samen op 1 dag :') nu is 't probleem dat ik dus morgen waarschijnlijk zieke spierpijn ga hebben en dan ook nog naar de gym moet. Juiste manier van cutten? Eten blijft netjes, maar dat kickbox is wel echt pittig, het ene moment houd je rust, het andere moment ga je helemaal naar de klote. Niet echt goede cardio lijkt mij naast alle pijn :P of praat ik nu onzin?
  maandag 11 augustus 2014 @ 16:31:43 #150
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143305805
Cardio betekent dat je langere tijd je hartslag flink omhoog schroeft. Weet niet wat je doet met trainingen maar waarschijnlijk korte oefeningen met veel rust ertussen, dus denk dat je hartslag gemiddeld te laag ligt om het echt cardio te noemen.

maar vet verbranden doe je heus wel ;)
WFPB!
pi_143305870
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:31 schreef Dizorn het volgende:
Cardio betekent dat je langere tijd je hartslag flink omhoog schroeft. Weet niet wat je doet met trainingen maar waarschijnlijk korte oefeningen met veel rust ertussen, dus denk dat je hartslag gemiddeld te laag ligt om het echt cardio te noemen.

maar vet verbranden doe je heus wel ;)
nouja, veel rust, af en toe 2 minuutjes een stopwatch vasthouden tot ik weer mag.
pi_143307988
57,5 op de OHP is teveel, tijd voor een deload.
Geen referral hier.
  maandag 11 augustus 2014 @ 17:50:06 #153
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143308306
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:31 schreef Dizorn het volgende:
Cardio betekent dat je langere tijd je hartslag flink omhoog schroeft. Weet niet wat je doet met trainingen maar waarschijnlijk korte oefeningen met veel rust ertussen, dus denk dat je hartslag gemiddeld te laag ligt om het echt cardio te noemen.

maar vet verbranden doe je heus wel ;)
Het lijkt mij niet dat kickboks training veel verschilt van boks training. Toen ik bokste was er niet veel rust in een uur trainen. Ik denk dat met dit soort trainingen je hartslag hoger blijft in een uur dan de meeste andere cardio trainingen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 18:19:30 #154
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_143309122
ik heb teveel last van mijn rotator cuffs, zelfs met de rotator-cuff vriendelijke oefeningen krijg ik nu ontzettend veel last en heb vandaag zelfs mijn chest flyes moeten opgeven. het doet geen pijn maar het lijkt telkens te knakken.

wat moet ik doen? totale rust of licht trainen? kan gelukkig nog altijd de buik en benen trainen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_143309400
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb teveel last van mijn rotator cuffs, zelfs met de rotator-cuff vriendelijke oefeningen krijg ik nu ontzettend veel last en heb vandaag zelfs mijn chest flyes moeten opgeven. het doet geen pijn maar het lijkt telkens te knakken.

wat moet ik doen? totale rust of licht trainen? kan gelukkig nog altijd de buik en benen trainen.
Naar je lichaam luisteren ;)
hhhhh
  maandag 11 augustus 2014 @ 18:34:29 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143309686
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb teveel last van mijn rotator cuffs, zelfs met de rotator-cuff vriendelijke oefeningen krijg ik nu ontzettend veel last en heb vandaag zelfs mijn chest flyes moeten opgeven. het doet geen pijn maar het lijkt telkens te knakken.

wat moet ik doen? totale rust of licht trainen? kan gelukkig nog altijd de buik en benen trainen.
Zorgen dat je meer ruimte krijgt in je schouders. Zijn genoeg oefeningen voor te vinden.
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:11:15 #157
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143310930
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:07 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Het ging over deadliften, en dit is een bodybuilding topic. Waarom heb jij het in godsnaam over klimmen?

Ik zou ook maar een riem gaan dragen tijdens het curlen als ik jou was. Een neef van me is bouwvakker en heeft tijdens het werken ontzettende last van z'n rug, maar die riem helpt hem enorm! :')
Carry-over ditdat.

Met klimmen kweek je ook een behoorlijke grip. Ken klimmers die zich optrekken met 2 vingers per hand. Weinig knullen in mn gym die dat nadoen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_143311074
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Carry-over ditdat.

Met klimmen kweek je ook een behoorlijke grip. Ken klimmers die zich optrekken met 2 vingers per hand. Weinig knullen in mn gym die dat nadoen.
Dat geloof ik ook wel hoor. Het ging mij erom dat hij begon over iets dat naar mijn mening helemaal niet relevant was voor de discussie over een vrij specifiek onderwerp.

Maar goed. We hadden duidelijk allebei een ander idee over waar de discussie over ging. Het heeft geen zin om daar verder over door te gaan.
pi_143319142
Wat doe ik met m'n ohp bij Sheiko?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143320046
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef Beach het volgende:
Wat doe ik met m'n ohp bij Sheiko?
Niet
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_143320522
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet dat dit als gay wordt gezien in onze wereld, maar ik moet er echt aan geloven. Door diverse redenen (met als hoofdreden hygiene) heb ik besloten met handschoenen te gaan trainen. Jullie hoeven me niet te overtuigen dat het gay is, dat weet ik zelf ook wel. :')

Ik wil hiervoor wel handschoenen van goede kwaliteit aanschaffen. Iemand tips?
Whahahhaha, dit is echt het meest homoseksuele verhaal dat ik ooit gelezen heb. :')

do u even afweersysteem? :')
do u even strong body? :')
do u even masterrace anti-bodies? :')
do u even lift? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef Beach het volgende:
Wat doe ik met m'n ohp bij Sheiko?
Die is er niet. De OHP is geen lift die in competities gedaan wordt hé. :P Je kan hem er wel bij doen als je wilt, zolang die maar niet je bench press progress hindert. Ik doe hem 3x p.w. op licht gewicht max reps; voornamelijk voor mijn shoulder health.
If not now, then when.
pi_143323669
wuttt, dit is gewoon zwaar boven parallel?

If not now, then when.
pi_143323831
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet dat dit als gay wordt gezien in onze wereld, maar ik moet er echt aan geloven. Door diverse redenen (met als hoofdreden hygiene) heb ik besloten met handschoenen te gaan trainen. Jullie hoeven me niet te overtuigen dat het gay is, dat weet ik zelf ook wel. :')

Ik wil hiervoor wel handschoenen van goede kwaliteit aanschaffen. Iemand tips?
Neem dan in ieder geval van die dingen met polsondersteuning.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:27:21 #164
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143323982
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wuttt, dit is gewoon zwaar boven parallel?

Bij sommige federaties kan je bijna halveROM liften. Erg slecht, vind ik.
pi_143324724
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef Snakey het volgende:

[..]

Bij sommige federaties kan je bijna halveROM liften. Erg slecht, vind ik.
Zeer slecht. Het zou de PL wereld sowieso goed doen als 99% van de federaties worden verboden. :P
If not now, then when.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:11:40 #166
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143330003
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Whahahhaha, dit is echt het meest homoseksuele verhaal dat ik ooit gelezen heb. :')

do u even afweersysteem? :')
do u even strong body? :')
do u even masterrace anti-bodies? :')
do u even lift? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Die is er niet. De OHP is geen lift die in competities gedaan wordt hé. :P Je kan hem er wel bij doen als je wilt, zolang die maar niet je bench press progress hindert. Ik doe hem 3x p.w. op licht gewicht max reps; voornamelijk voor mijn shoulder health.
HEy hey HEEEEYYYY!!!!! Beetje lief doen tegen Ethan he. :D ;)
Hij heeft echt een legite reden....

eerst dacht ik stiekem ook wtf smetvrees, maar dit is echt :@

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 12-08-2014 08:19:36 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:17:58 #167
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143330057
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Carry-over ditdat.

Met klimmen kweek je ook een behoorlijke grip. Ken klimmers die zich optrekken met 2 vingers per hand. Weinig knullen in mn gym die dat nadoen.
ja i.c.m. zero legg mass, pezen i.p.v. spieren enz enz kan je dat zo...

Hier ook een paar klimmers in het gebouw, maar dus echt allemaal peesjes ipv spieren... srs :X

ik bedoel niet dat ik ze bij hou of ook maar in de buurt kom kwa klimmen, onderste boven hangen, benen boven lichaam doen e.d. maar heel erg knap vind ik het niet aan 2 vingers optrekken als je 60kg weegt... :D ;)
ieder z'n ding dough

c_/
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:27:42 #168
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143330147
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Whahahhaha, dit is echt het meest homoseksuele verhaal dat ik ooit gelezen heb. :')

do u even afweersysteem? :')
do u even strong body? :')
do u even masterrace anti-bodies? :')
do u even lift? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :') sukkel

Zou ik eventueel kunnen proberen ja, maar vraag me af of dat echt heel chill is. Ademt natuurlijk totaal niet.

Lol zit nu bij een dokter, moeten mensen de trap op lopen om in de wachtruimte te komen. Niet meer dan 40 treden, maar mensen zijn echt buiten adem als je boven zijn en moeten helemaal bijkomen. Echt zo sick man, als je zo'n slechte conditie heb. Ik zou me kapot schamen.

Sowieso vrouwen waarbij hun buik verder uitsteekt dan haar borsten :')
Deathlift or Die.
pi_143331386
Sterk hongergevoel al in de cut. Kan niet wachten tot het avondeten. Egyptische kipstukjes bij De Kameel (Den Hagistan, highly recommended), aardappelschijfjes, verse komkommer, tomaatjes en sla. Knoflooksausje erbij. :D :D Uurtje daarna de 3e dag van Candito week 1 met wat goede benches, rows and presses. Wat is het leven toch mooi.

Iemand ervaring met BCAA's en of het daadwerkelijk helpt t.b.v. spierafbraak tijdens de cut? Buiten het Leucine gehalte, waar zou ik op moeten letten? Je ziet overal die 2:1:1 of 4:1:1 (Leucine, Isoleucine, Valine) ratio's.
pi_143331434
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet dat kickboks training veel verschilt van boks training. Toen ik bokste was er niet veel rust in een uur trainen. Ik denk dat met dit soort trainingen je hartslag hoger blijft in een uur dan de meeste andere cardio trainingen.
Alleen jammer van de ongelovelijke spierpijn overal, hoe ging jij hiermee om? Was 1e les dit dus zal nog wel minder worden neem ik aan, maar liften zit er vandaag niet meer in
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:18:07 #171
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143331762
Spierpijn komt meestal als je spieren voor het eerst gebruikt (of overtraint, maar in dit geval duideiljk dat het eerste keer is). Gaat met elke training minder worden, veel meer dan een week dat je echt forse spierpijn hebt zal het niet moeten duren.

Je kán trouwens prima liften met spierpijn als je kracht niet minder is, vooral als je andere spiergroepen traint.
WFPB!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:34:47 #172
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143332173
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:02 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Alleen jammer van de ongelovelijke spierpijn overal, hoe ging jij hiermee om? Was 1e les dit dus zal nog wel minder worden neem ik aan, maar liften zit er vandaag niet meer in
Dat went wel. Maar ik denk dat 3x per week kickboksen en 3x per week krachttraining niet vol te houden is.
pi_143332339
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat went wel. Maar ik denk dat 3x per week kickboksen en 3x per week krachttraining niet vol te houden is.
Wat raad je aan? Ik zit nu in de cut, kickbox duurt nog tot eind augustus
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:42:15 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143332350
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat went wel. Maar ik denk dat 3x per week kickboksen en 3x per week krachttraining niet vol te houden is.
Mwah, doe al jaren 2 a 3x per week Football en 3x per week krachttraining. Kwestie van doseren en luisteren naar je lichaam, er lopen in onze gym professionele judokas en K1 vechters rond die misschien nog wel meer doen dan dat
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_143332353
Melatonine is echt een aanrader voor de slechte slapers onder ons
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:50:53 #176
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143332552
Ik loop s'avonds bijna dagelijks dit met de honden. Geldt dat ook als cardio? Is het te veel om ideaal te zijn? Loop gemiddeld zo'n 5 a 6 km/h maar gezien het hoogteverschil en de temperatuur is dat zwaarder dan het op het eerste oog lijkt.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:58:52 #177
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143332743
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
Ik loop s'avonds bijna dagelijks dit met de honden. Geldt dat ook als cardio? Is het te veel om ideaal te zijn? Loop gemiddeld zo'n 5 a 6 km/h maar gezien het hoogteverschil en de temperatuur is dat zwaarder dan het op het eerste oog lijkt.

[ afbeelding ]
Alles geldt als cardio. Ik reken sex ook altijd.
Deathlift or Die.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:59:10 #178
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143332752
Neem je hartslagmeter een keer mee dan kan je het zien ;)
WFPB!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:00:30 #179
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143332778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:59 schreef Dizorn het volgende:
Neem je hartslagmeter een keer mee dan kan je het zien ;)
Die gaat alle kanten op, afhankelijk van het stijgings of dalingspercentage :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:29:07 #180
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143333457
Hij houdt toch wel een gemiddelde danwel zone bij? Stel je je zone in op 140-165, kijk je hoeveel tijd je daar tussen blijft, als dat redelijk wat tijd is dan is het 'cardio'.
WFPB!
pi_143334807
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:29 schreef Dizorn het volgende:
Hij houdt toch wel een gemiddelde danwel zone bij? Stel je je zone in op 140-165, kijk je hoeveel tijd je daar tussen blijft, als dat redelijk wat tijd is dan is het 'cardio'.
Als je met wandelen zo'n hoge hartslag krijgt kan je beter niet meer bewegen en snel naar een dokter denk ik.
Geen referral hier.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:31:14 #182
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143335443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Als je met wandelen zo'n hoge hartslag krijgt kan je beter niet meer bewegen en snel naar een dokter denk ik.
Het is wandelen, klimmen en rennen bij temperaturen rond de 30 a 35 graden, soms meer. Op de heuvels daarachter. Hartje wil soms echt wel eens tekeer gaan :+

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:53:39 #183
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:01:27 #184
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143343056
quote:
Tof ding :D

Nu nog met voedsel :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:20:34 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143343619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:39 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Glucosamine is nooit aangetoond ter verbetering van de ellebogen en schouders. Het heeft dan wel een zeer klein effect bij knieatrose en nog minder bij heupatrose. Van visolie is wel bekend dat het pijnvermindering kan leveren bij ontstekingsprocessen.

Heb dit volgens mij al vaker verteld.
Week verder. Moeilijk te zeggen. In m'n schouders voel ik geen enkel verschil, ik heb een beetje last van m'n ellenbogen. Maar ik ben ook weer begonnen met JM presses, wat een behoorlijk druk op de ellenbogen geeft, of in ieder geval precies op de gevoelige plek in m'n ellebogen, dus dat kan makkelijk daardoor komen.
pi_143343904
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wuttt, dit is gewoon zwaar boven parallel?

Zwaar boven is wel overdreven imo, volgens mij is het wel gewoon parallel of in ieder geval in de buurt. Die squat op 00:50 kon wel iets dieper inderdaad.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:43:03 #187
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143344396
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zwaar boven is wel overdreven imo, volgens mij is het wel gewoon parallel of in ieder geval in de buurt. Die squat op 00:50 kon wel iets dieper inderdaad.
Dat is dezelfde :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:53:33 #188
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143344833
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
57,5 op de OHP is teveel, tijd voor een deload.
53 gisteravond. Durf nog niet hoger, rug geblesseerd geweest. Op een bw van 68kg... Toch wel een van m'n favo lifts.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:54:48 #189
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143344884
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef RaymondK het volgende:
https://www.myvessyl.com/

ongelooflijk bijna....
Dat is wel gaaf ja, maar praktisch is anders. Heb daar sowieso geen behoefte aan, kan dat makkelijk in m'n hoofd bijhouden tegenwoordig.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143345111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef seto het volgende:

[..]

Dat is dezelfde :P
Ik vind dit eerder zwaar boven parallel, niet als het twee centimeter scheelt:



Maar verder wel terecht, zie liever strengere federaties.
pi_143347636
Net even m'n BP 1RM getest: 75KG :P Rep ging zo sloom als een slak maar 't is me gelukt. :+

En ook even sumo deadlift geprobeerd, vele malen chiller dan conventional :D

[ Bericht 24% gewijzigd door BredeBroeder op 12-08-2014 19:22:05 ]
pi_143354365

_O-

Het was een no lift ook nog. _O-
If not now, then when.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:40:42 #193
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143354675
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

_O-

Het was een no lift ook nog. _O-
_O-
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:52:46 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:21:24 #195
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143372259
Heeft iemand hier een goede power clean manual / video? Ben niet bekend met deze oefening, maar volgens mij staat er op YouTube zeer veel bullshit :')
Deathlift or Die.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:23:23 #196
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143372316
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft iemand hier een goede power clean manual / video?
Geen powerclean, maar heeft mij veel geholpen:

Plus veel video's kijken van pro's die cleans doen in wedstrijden.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:27:19 #197
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143372444
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_143372582
Eindelijk 60 gebencht :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143372620
quote:
hnnng

quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef Beach het volgende:
Eindelijk 60 gebencht :')
Congratz man!
If not now, then when.
pi_143372637
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

hnnng

[..]

Congratz man!
Ja ben wel blij na maanden tobben met m'n schouders.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143372664
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja ben wel blij na maanden tobben met m'n schouders.
Precies. Vanaf hier is het alleen maar gainz on gainz on gainz.
If not now, then when.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:54:57 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143373436
Mooi werk hier allemaal

Heb 1 doel dit offseason, 200 KG sled drag (excl slee). Kilo voor kilo kom ik er in de buurt

Squat en Bench zijn wel prima in orde zo, train vooral op explosiviteit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_143373569
Gisteren weer eens lunges gedaan.... pfff die oefening moet ik echt erin houden :P

En deze oefening ga ik nu ook in mn schema gooien

http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/BWSupineRow.html
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:58:55 #204
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143373577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja ben wel blij na maanden tobben met m'n schouders.
Mooi man :)

Bij mij is de linkerschouder een bijzonder zwak punt. Bij geboorte verlamd geweest en pas na een jaar kwam er enigszins beweging in. Altijd een zwakke plek gebleven.

Ideeen hoe dit het beste op te trainen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143373882
quote:
12s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Precies. Vanaf hier is het alleen maar gainz on gainz on gainz.
Ik hoop het. Pushpress zit er akelig dichtbij.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Mooi man :)

Bij mij is de linkerschouder een bijzonder zwak punt. Bij geboorte verlamd geweest en pas na een jaar kwam er enigszins beweging in. Altijd een zwakke plek gebleven.

Ideeen hoe dit het beste op te trainen?
Ik kan uiteraard niks zeggen over jou specifiek noch heb ik de kennis die anderen hier wel hebben, maar facepulls vond ik zelf erg helpen.
Zowel rustig aan als explosief met uitvoering.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143373949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef kidkash19 het volgende:
Mooi werk hier allemaal

Heb 1 doel dit offseason, 200 KG sled drag (excl slee). Kilo voor kilo kom ik er in de buurt

Squat en Bench zijn wel prima in orde zo, train vooral op explosiviteit
Dope man. Op hoeveel zit je nu?

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:08 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik hoop het. Pushpress zit er akelig dichtbij.

[..]

Ik kan uiteraard niks zeggen over jou specifiek noch heb ik de kennis die anderen hier wel hebben, maar facepulls vond ik zelf erg helpen.
Zowel rustig aan als explosief met uitvoering.
Lol, push press is een nietszeggende oefening man. Niet op die nummers letten.
If not now, then when.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:20:01 #207
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143374288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dope man. Op hoeveel zit je nu?

Afgelopen zaterdag 185 gedaan 15 meter (standaardafstand voor me), geen idee wat de slee weegt maar wel redelijk wat. Met slee zit ik denk ik wel ruim boven de 200
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_143374423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag 185 gedaan 15 meter (standaardafstand voor me), geen idee wat de slee weegt maar wel redelijk wat. Met slee zit ik denk ik wel ruim boven de 200
Ik weet niet of dat impressive is (zelf nooit gedaan), maar ik weet dat je erg sterk bent. Good luck.
If not now, then when.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:25:40 #209
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143374524
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag 185 gedaan 15 meter (standaardafstand voor me), geen idee wat de slee weegt maar wel redelijk wat. Met slee zit ik denk ik wel ruim boven de 200
Doe je dat bij je rugby of heb je een gym met die faciliteiten? Bij die kleine gym in Rotterdam waar jij trainde kwam ik ook wel eens toen mijn vriendin nog in Rotterdam woonde. Daar was echt geen ruimte ondanks ze die sleds hadden.
Deathlift or Die.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:25:53 #210
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143374531
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat impressive is (zelf nooit gedaan), maar ik weet dat je erg sterk bent. Good luck.
Ook geen idee hoe dat zich vergelijkt :D vond het een mooi getal om me op te richten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:26:32 #211
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143374559
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:25 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Doe je dat bij je rugby of heb je een gym met die faciliteiten? Bij die kleine gym in Rotterdam waar jij trainde kwam ik ook wel eens toen mijn vriendin nog in Rotterdam woonde. Daar was echt geen ruimte ondanks ze die sleds hadden.
Doe ik in de gym waar ik zit inderdaad (ja die kleine), ligt kunstgras en genoeg ruimte om een slee heen en weer te trekken en te duwen :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:27:06 #212
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143374581
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:26 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Doe ik in de gym waar ik zit inderdaad, ligt kunstgras en genoeg ruimte om een slee heen en weer te trekken en te duwen :)
Ah tof, moet je wel uitkijken dat er niemand de kleedkamer uit komt lopen :D
Deathlift or Die.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:28:14 #213
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143374627
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:27 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ah tof, moet je wel uitkijken dat er niemand de kleedkamer uit komt lopen :D
zij moeten uitkijken dat er niemand bezig is :P Ongeschreven regel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:32:12 #214
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143374791
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:28 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

zij moeten uitkijken dat er niemand bezig is :P Ongeschreven regel
_O_

Wel toffe gym is dat, benauwd hok _O_

Mijn huidige gym heeft 2 powerrack, maar daar houdt het dan wel op. Helemaal niets qua sled, ropes oid. Brb farmers walk in deadsquat bar _O-
Deathlift or Die.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:33:30 #215
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143374842
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:32 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

_O_

Wel toffe gym is dat, benauwd hok _O_

Mijn huidige gym heeft 2 powerrack, maar daar houdt het dan wel op. Helemaal niets qua sled, ropes oid. Brb farmers walk in deadsquat bar _O-
Ja ik vind het er heerlijk, alles wat ik nodig heb, geen loze ruimte en goede gym gangers ook buiten de professionele atleten om dan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_143375079
Even een korte vraag van een lurker:
Welke gym hebben jullie het over hierboven?
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:53:32 #217
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_143375516
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zorgen dat je meer ruimte krijgt in je schouders. Zijn genoeg oefeningen voor te vinden.
ik snap niet echt waar ik op moet zoeken, is hier een speciale term voor ofzo?

tevens waarom hebben mensen die crossfit doen altijd een crossfit trui aan als ze buiten zijn en zijn ze skinny ecto's?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:57:09 #218
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143375626
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:39 schreef Statiegeld het volgende:
Even een korte vraag van een lurker:
Welke gym hebben jullie het over hierboven?
Fitnesscentrum Noord in Rotterdam
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:00:41 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:02:29 #220
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143375770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ik snap niet echt waar ik op moet zoeken, is hier een speciale term voor ofzo?
Een paar die ik doe:
- High rows en inverse fly's. Met een sterkere rug komen je schouders in een gezondere positie en staat er minder druk op de rotator cuff
- Horizontale exorotations en verticale (kan ik geen gif van vinden, is het zelfde als horizontaal maar dan met je bovenarm parallel aan de grond en je onderarm gaat van beneden naar boven).
- Stretches: doorway en sleeper stretch (ook geen gif van, het is zoiets).

Je merkt na een tijdje dat je bench, je dips en je OHP erop vooruit gaan (tenminste: ik merkte dat :P )
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:05:39 #221
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_143375870
quote:
en die 'ruimte' dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Een paar die ik doe:
- High rows en inverse fly's. Met een sterkere rug komen je schouders in een gezondere positie en staat er minder druk op de rotator cuff
- Horizontale exorotations en verticale (kan ik geen gif van vinden, is het zelfde als horizontaal maar dan met je bovenarm parallel aan de grond en je onderarm gaat van beneden naar boven).
- Stretches: doorway en sleeper stretch (ook geen gif van, het is zoiets).

Je merkt na een tijdje dat je bench, je dips en je OHP erop vooruit gaan (tenminste: ik merkte dat :P )
ik ga wat ervan proberen, thanks!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_143378617
Het zal wellicht heel simpel zijn, en rekenen heb ik eigenlijk ook geen probleem mee.. Maar hoe zou je kunnen berekenen hoeveel vet je kwijt bent in kilo's en hoeveel spier je bent aangekomen?

Dat bedoel ik dan tijdens een flink afval proces (-30kg).. Als ik percentages van het begin uitreken en vergelijk met die van nu heb ik niet direct het idee dat het klopt..

Stats zijn evt vanmiddag via dm/pm beschikbaar..
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:47:41 #223
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143379177
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb teveel last van mijn rotator cuffs, zelfs met de rotator-cuff vriendelijke oefeningen krijg ik nu ontzettend veel last en heb vandaag zelfs mijn chest flyes moeten opgeven. het doet geen pijn maar het lijkt telkens te knakken.

wat moet ik doen? totale rust of licht trainen? kan gelukkig nog altijd de buik en benen trainen.
Schouders laag houden bij alle oefeningen. Dus niet je schouders op trekken naar je oren, maar aan je traps laten hangen
Bij alle pull oefeningen je borst vooruit en open zetten, dan draaien vanzelf je schouders naar achter toe. En je hoofd niet naar voren laten gaan om te cheaten, maar met een aangespannen nek naar achter houden alsof je een dubbele kin trekt. Bij alle oefeningen voor schouders en rug.

Op schouderdagen, na goed opwarmen eerst beginnen met je rear delts zodat je daar nog alle energie van de wereld voor hebt om die goed hard te pakken.

En ik zou je bench techniek ff goed onder de loep nemen.
En wat sneaky al zei, schouder rek oefeningen doen, maar ook je borst rekken na elke training.

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 13-08-2014 14:55:03 ]
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:25:00 #224
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_143380271
Vandaag voor het eerst gesquat, voelt goed ^O^
pi_143380835
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Vandaag voor het eerst gesquat, voelt goed ^O^
Wacht maar tot morgen. :D

pi_143384161
85 kg was net te veel. Tijd voor een deload dus.
Geen referral hier.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:34:55 #227
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143384244
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
85 kg was net te veel. Tijd voor een deload dus.
85kg wat?
pi_143384485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

85kg wat?
BP.
Geen referral hier.
pi_143386678
Goedenavond,

Kort vraagje:
Kent er iemand een natuurlijk middel om wat sneller in slaap te vallen en wat zijn je bevindingen?

Sinds kort train ik wat later op de avond, met de fiets ook nog terug. Ben dan vaak rond 2215 thuis en als ik rond 2300 in mijn bed plof lig nog redelijk lang wakker. Dit heeft volgens mij te maken met het trainen. Eerder trainen is soms wel, maar vaker niet een optie helaas.

Alvast bedankt!
pi_143387357
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:
Goedenavond,

Kort vraagje:
Kent er iemand een natuurlijk middel om wat sneller in slaap te vallen en wat zijn je bevindingen?

Sinds kort train ik wat later op de avond, met de fiets ook nog terug. Ben dan vaak rond 2215 thuis en als ik rond 2300 in mijn bed plof lig nog redelijk lang wakker. Dit heeft volgens mij te maken met het trainen. Eerder trainen is soms wel, maar vaker niet een optie helaas.

Alvast bedankt!
Cafeïne niet te laat nemen, geen intensieve dingen doen (computer, tv).

ZMA pillen als je een tekort hebt (diepe slaap, leuke dromen), of Melatonine (schijnt te werken, geen ervaring mee).
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:17:27 #231
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143387415
Melatonine pillen met 3mg.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_143388184
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:17 schreef seto het volgende:
Melatonine pillen met 3mg.
Met een half of 1 mg beginnen kan natuurlijk ook gewoon
"Fear is only as deep as the mind allows."
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:38:27 #233
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143388260
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:36 schreef Push. het volgende:

[..]

Met een half of 1 mg beginnen kan natuurlijk ook gewoon
Die doen niet echt veel heb ik mij door meerdere mensen laten vertellen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_143388590
Ik slik al een maand 0.5 mg (minimale aangeraden dosis) per nacht en het werkt perfect, nog steeds. Beter laag beginnen, maar sommige mensen reageren idd niet op een lage dosis.
If not now, then when.
pi_143388879
Hier nog een site met legit vlees; http://schotsehooglanders.nl/ Dit vlees is nog beter dan die van MuscleMeat en KoopEenKoe.nl
If not now, then when.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:56:10 #236
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_143388924
PR DAY

29 juli 2013 stapte gekoeld net zo lekker voor het eerst deadlift platform op deed zijn eerste dltjes
1 jaar en een paar dagen na dato hitte ik zojuist 250 RAW no straps no belt zelfs geen schoenen
Waar ik zo lang stuck zat op 240 en dat was nog met belt
Je snapt dat ik een glimlach van oor tot oor had at the gym

/ einde dagboek
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:56:27 #237
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_143388942
Ik ben douchen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_143389174
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
PR DAY

29 juli 2013 stapte gekoeld net zo lekker voor het eerst deadlift platform op deed zijn eerste dltjes
1 jaar en een paar dagen na dato hitte ik zojuist 250 RAW no straps no belt zelfs geen schoenen
Waar ik zo lang stuck zat op 240 en dat was nog met belt
Je snapt dat ik een glimlach van oor tot oor had at the gym

/ einde dagboek
Sickeninnnnng! Congratz brah! Mooi je doel behaald en nu tijd om te cutten. :Y)

Toevallig gefilmd?
If not now, then when.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:14:02 #239
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_143389662
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sickeninnnnng! Congratz brah! Mooi je doel behaald en nu tijd om te cutten. :Y)

Toevallig gefilmd?
Nah niet gefilmd, lag niet eens in de planning.
Ja cut komt eerst nog maandje smolov jr om mn bench beetje omhoog te krikken, zit daar ook al te lang vast op 120 :P

Ik ben echt beetje ziek, ik wil telkens meer dus beetje dubio telkens ~O> ~O> ~O>
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_143390188
Oh men waarom heb ik toch altid shin splints.
Maar eens meer stretchen. Toch is het op een net iets andere plaats maar zullen vast wel shin splints zijn.
Ik eet ook al iets meer bananen, want dat scheen te helpen met bepaalde vitamine. Maar nog niet genoeg bananen wss. Moet er van kotsen.

Progres....
pi_143390620
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Nah niet gefilmd, lag niet eens in de planning.
Ja cut komt eerst nog maandje smolov jr om mn bench beetje omhoog te krikken, zit daar ook al te lang vast op 120 :P

Ik ben echt beetje ziek, ik wil telkens meer dus beetje dubio telkens ~O> ~O> ~O>
Imo kan je beter eerst cutten. Je bench zal wss wel droppen omdat je bodyweight gaat droppen. Echter als je gains wilt blijven maken kun je misschien beter op onderhoud of net iets eronder eten. Dan drop je net zoals ik nu doe over een langere periode vet, en kan je eventueel een periode voor de zomer nog cutten als dat nodig is.
If not now, then when.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:47:37 #242
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143390884
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier nog een site met legit vlees; http://schotsehooglanders.nl/ Dit vlees is nog beter dan die van MuscleMeat en KoopEenKoe.nl
Geniaal. _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
PR DAY

29 juli 2013 stapte gekoeld net zo lekker voor het eerst deadlift platform op deed zijn eerste dltjes
1 jaar en een paar dagen na dato hitte ik zojuist 250 RAW no straps no belt zelfs geen schoenen
Waar ik zo lang stuck zat op 240 en dat was nog met belt
Je snapt dat ik een glimlach van oor tot oor had at the gym

/ einde dagboek
250kg _O_ sickenin', grats brah!
op hoeveel bw?
Deathlift or Die.
pi_143391234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Geniaal. _O_

[..]

250kg _O_ sickenin', grats brah!
op hoeveel bw?
Ja bro. Ik ga volgende week bestellen. :9~ :9~
If not now, then when.
pi_143394207
Is het erg als je zma en melatonine combineert? Ik wil zma slikken puur om die dromen eens te ervaren.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:22:12 #245
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_143395060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Geniaal. _O_

[..]

250kg _O_ sickenin', grats brah!
op hoeveel bw?
Teveel, maar daar gaan we binnenkort ook wat aan doen :+
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_143396681
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef seto het volgende:

[..]

Die doen niet echt veel heb ik mij door meerdere mensen laten vertellen.
Gaat prima voor mij
"Fear is only as deep as the mind allows."
  woensdag 13 augustus 2014 @ 23:48:52 #247
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143398928
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Is het erg als je zma en melatonine combineert? Ik wil zma slikken puur om die dromen eens te ervaren.
Met alleen zink heb je ook al heftigere dromen.
pi_143399998
Van mela heb je soms ook wel zieke dromen imo.
If not now, then when.
pi_143402873
Wat is het verschil tussen een duurdere olympic bar + weights en een goedekopere? Is er nou echt zoveel kwaliteitsverschil? Ik lift sowieso met handschoentjes, dus als een bar niet supersmooth is maakt mij niet zoveel uit.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 07:33:38 #250
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143402915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 07:24 schreef IrCute het volgende:
Wat is het verschil tussen een duurdere olympic bar + weights en een goedekopere? Is er nou echt zoveel kwaliteitsverschil? Ik lift sowieso met handschoentjes, dus als een bar niet supersmooth is maakt mij niet zoveel uit.
Olympische bars hebben een bepaalde dikte, lengte en gewicht (2,2 meter lang, 2,8cm doorsnede en 20kg zwaar). Andere bars hebben andere afmetingen, goedkoper is waarschijnlijk kleiner en/of lichter. Daarnaast zitten de grips op een goedkopere bar soms op een andere plek dan op een olympische bar.

Op zich maakt dat niets uit, tenzij je ooit competitief wilt gaan liften. Dan is het makkelijk als je gewend bent aan de officiële bars.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 10:18:15 #251
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143405103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik slik al een maand 0.5 mg (minimale aangeraden dosis) per nacht en het werkt perfect, nog steeds. Beter laag beginnen, maar sommige mensen reageren idd niet op een lage dosis.
Melatonine kent ook zijn gewenning. Wat veel mensen ook verkeerd doen is het tijdstip van inname. Of innemen maar nog wel vrolijk de hele avond in volle licht zitten, computeren, op de telefoon spelen etc. etc. etc. en dat breekt de melatonine weer net zo snel af als dat je het binnenkrijgt volgens mij.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 10:28:30 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143405310
Na een tijdje zonder noemenswaardig gewicht de deadlift te oefenen nu voor het eerst met wat meer gewicht. Gegaan tot m'n eigen gewicht (ongeveer 80kg), was prima vol te houden. Binnenkort maar eens een goed schemaatje ervoor opzoeken :) Iemand tips/ideeen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143405363
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 07:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Olympische bars hebben een bepaalde dikte, lengte en gewicht (2,2 meter lang, 2,8cm doorsnede en 20kg zwaar). Andere bars hebben andere afmetingen, goedkoper is waarschijnlijk kleiner en/of lichter. Daarnaast zitten de grips op een goedkopere bar soms op een andere plek dan op een olympische bar.

Op zich maakt dat niets uit, tenzij je ooit competitief wilt gaan liften. Dan is het makkelijk als je gewend bent aan de officiële bars.
T grootste verschil zit in de bouwkwaliteit van het ding zelf. Dus draagkracht en buigzaamheid. Jij noemt de verschillen tussen wel en niet olympische bars, niet tussen dure en goedkope oly bars.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 10:38:07 #254
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143405548
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:28 schreef Dven het volgende:
Na een tijdje zonder noemenswaardig gewicht de deadlift te oefenen nu voor het eerst met wat meer gewicht. Gegaan tot m'n eigen gewicht (ongeveer 80kg), was prima vol te houden. Binnenkort maar eens een goed schemaatje ervoor opzoeken :) Iemand tips/ideeen?
5x5
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 10:48:34 #255
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143405850
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:30 schreef Push. het volgende:

[..]

T grootste verschil zit in de bouwkwaliteit van het ding zelf. Dus draagkracht en buigzaamheid. Jij noemt de verschillen tussen wel en niet olympische bars, niet tussen dure en goedkope oly bars.
En de afwerking van de sleeves en hoe die gelagerd zijn.
pi_143408049
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:38 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

5x5
Een deadlift doe je 1*5 imo.
pi_143408100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 07:24 schreef IrCute het volgende:
Wat is het verschil tussen een duurdere olympic bar + weights en een goedekopere? Is er nou echt zoveel kwaliteitsverschil? Ik lift sowieso met handschoentjes, dus als een bar niet supersmooth is maakt mij niet zoveel uit.
http://www.roguefitness.com/weightlifting-bars-plates/bars/
"Fear is only as deep as the mind allows."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:06:05 #258
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143408111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:30 schreef Push. het volgende:

[..]

T grootste verschil zit in de bouwkwaliteit van het ding zelf. Dus draagkracht en buigzaamheid. Jij noemt de verschillen tussen wel en niet olympische bars, niet tussen dure en goedkope oly bars.
Lijkt me dat IrCute dat zelf ook wel kan bedenken.

Maar goed, op beide invalshoeken is er geantwoord, dus hij zal nu wel z'n antwoord hebben. :P
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:20:27 #259
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143408590
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Lijkt me dat IrCute dat zelf ook wel kan bedenken.

Maar goed, op beide invalshoeken is er geantwoord, dus hij zal nu wel z'n antwoord hebben. :P
Zij. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 07:24 schreef IrCute het volgende:
Wat is het verschil tussen een duurdere olympic bar + weights en een goedekopere? Is er nou echt zoveel kwaliteitsverschil? Ik lift sowieso met handschoentjes, dus als een bar niet supersmooth is maakt mij niet zoveel uit.
Ik zou, als ik een bar zou kopen, naar een winkel gaan om ze te voelen. De kans dat een bar die je online besteld niet lekker voelt is vrij groot.
pi_143409827
quote:
Ik heb de Ohio bar. Niet aan te raden. De sleeves hebben 'grip' ringetjes, ofwel als je een beetje ruwe interne diameter ringen hebt in je plates maakt het een KUT geluid en je slijt hiermee constant je plates kapot. Ok, het is ijzer en kan tegen een stootje, maar je hebt constant een zooi aan ijzerpoeder aan je klauwen. Lekker gezond ook als je het met water moeilijk van je handen krijgt. Vitamine pillen met ijzer erin zijn niet meer nodig, dat weer wel. :')
  donderdag 14 augustus 2014 @ 13:22:13 #261
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143410365
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:03 schreef Atemno het volgende:

[..]

Een deadlift doe je 1*5 imo.
5x5 schema

dus stronglifts bijvoorbeeld
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143412860
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:22 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

5x5 schema

dus stronglifts bijvoorbeeld
Ahja, excuus!
pi_143414666
quote:
Mja, dat vind ik dus weer te duur voor alleen een bar. Moet nog een hoop andere dingen kopen :') Zat te denken aan deze set: http://www.fitnessexchang(...)eight-set-p-910.html
pi_143414747
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

En de afwerking van de sleeves en hoe die gelagerd zijn.
Maar voor een meisje die waarschijnlijk nooit boven de 100 kilo uitkomt is er toch geen dramatisch verschil? :P
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:29:18 #265
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143414843
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef IrCute het volgende:

[..]

Maar voor een meisje die waarschijnlijk nooit boven de 100 kilo uitkomt is er toch geen dramatisch verschil? :P
Nee. Ik zou voor een bar gaan die niet al te duur is en lekker aanvoelt.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:30:43 #266
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143414894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:24 schreef IrCute het volgende:

[..]

Mja, dat vind ik dus weer te duur voor alleen een bar. Moet nog een hoop andere dingen kopen :') Zat te denken aan deze set: http://www.fitnessexchang(...)eight-set-p-910.html
Ik kan het op het plaatje niet zo goed zien, maar die platen zijn vaak iets kleiner dan de gemiddelde schijven. Misschien is het voor jou geen probleem, maar ik vind het irritant met deadlifts.
pi_143415038
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik kan het op het plaatje niet zo goed zien, maar die platen zijn vaak iets kleiner dan de gemiddelde schijven. Misschien is het voor jou geen probleem, maar ik vind het irritant met deadlifts.
Ok. Ik ga wel op zoek naar een fysieke locatie om ze uit te testen. Bedankt voor de info allemaal :D
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:39:50 #268
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143415184
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef IrCute het volgende:

[..]

Ok. Ik ga wel op zoek naar een fysieke locatie om ze uit te testen. Bedankt voor de info allemaal :D
Dat zou ik je echt aanraden ja. Als je een bar krijgt die klote aanvoelt moet je hem weer terug sturen enzo. Gedoe allemaal. :P

We hebben hier een paar verschillende bars liggen, maar ik wacht altijd tot die bar vrijkomt die voor mij het beste aanvoelt. Nou ben ik wel een beetje een zeikert wat dat betreft, maar als het m'n lift in de weg zit werk ik er niet mee. :D
pi_143415696
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef Snakey het volgende:
We hebben hier een paar verschillende bars liggen, maar ik wacht altijd tot die bar vrijkomt die voor mij het beste aanvoelt. Nou ben ik wel een beetje een zeikert wat dat betreft, maar als het m'n lift in de weg zit werk ik er niet mee. :D
Haha same. We hebben maar 1 powerliftstang en de rest zijn allemaal olympische. De powerliftstang is 100x keer fijner voor squats en deads vanwege de grove grip.
If not now, then when.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:06:07 #270
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143416062
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha same. We hebben maar 1 powerliftstang en de rest zijn allemaal olympische. De powerliftstang is 100x keer fijner voor squats en deads vanwege de grove grip.
Daar vind ik een oly bar dan weer fijner voor, juist om de wat lichtere grip. :P

Ik vind de Eleiko's die ze in de David Lloyd hebben het fijnst. Maar die zijn niet echt goedkoop. Ik ben aan het kijken voor een home gym. Met het tweede apartement hier heb ik ook een tweede berging die een stuk groter is dan die we nu hebben. En hoogte genoeg voor een OHP. :P

Hoewel het in de garage is is de warmte wel een beetje een probleem. Dus ik moet er nog even over nadenken.
pi_143416377
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daar vind ik een oly bar dan weer fijner voor, juist om de wat lichtere grip. :P

Ik vind de Eleiko's die ze in de David Lloyd hebben het fijnst. Maar die zijn niet echt goedkoop. Ik ben aan het kijken voor een home gym. Met het tweede apartement hier heb ik ook een tweede berging die een stuk groter is dan die we nu hebben. En hoogte genoeg voor een OHP. :P

Hoewel het in de garage is is de warmte wel een beetje een probleem. Dus ik moet er nog even over nadenken.
Ja, die Eleiko's zijn duur lol. Wel goede shit.

Gewoon zo'n grote ventilator kopen. ;) Vergeet www.powercage.nl niet.
If not now, then when.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 18:55:44 #272
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143420963
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:03 schreef Atemno het volgende:

[..]

Een deadlift doe je 1*5 imo.
Dat is wel heel erg kort door de bocht.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:14:24 #273
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143423602
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg kort door de bocht.
Als beginner ga je wel het snelst vooruit met 1x5 denk ik.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_143423669
Zijn er eigelijk gyms waar je wel gewichten mag laten vallen? Als ik boven de 120kg olympische lifts of power cleans doe en het normaal laat zakken dan ben ik echt bang dat ik een blessure krijg
pi_143423738
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef Henrys het volgende:
Zijn er eigelijk gyms waar je wel gewichten mag laten vallen? Als ik boven de 120kg olympische lifts of power cleans doe en het normaal laat zakken dan ben ik echt bang dat ik een blessure krijg
Ja.
If not now, then when.
  FOK!fotograaf donderdag 14 augustus 2014 @ 20:20:57 #276
159915 -Menn0-
MNO
pi_143423850
Bij mijn Basic Fit (Aalsmeer) hebben ze in het "losse gewichten hok" zo'n rubberen vloer, met deadliften ook alles gewoon laten vallen.
,,/
pi_143427124
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:31 schreef Timmos het volgende:
Het zal wellicht heel simpel zijn, en rekenen heb ik eigenlijk ook geen probleem mee.. Maar hoe zou je kunnen berekenen hoeveel vet je kwijt bent in kilo's en hoeveel spier je bent aangekomen?

Dat bedoel ik dan tijdens een flink afval proces (-30kg).. Als ik percentages van het begin uitreken en vergelijk met die van nu heb ik niet direct het idee dat het klopt..

Stats zijn evt vanmiddag via dm/pm beschikbaar..
Niemand ;-)? Of is het gewoon niet te vergelijken..
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:29:55 #278
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143427404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef Timmos het volgende:

[..]

Niemand ;-)? Of is het gewoon niet te vergelijken..
vraag het eens in LIF. Je bent daar altijd zo behulpzaam, iemand wil vast wel helpen :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_143427553
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef stinkie het volgende:

[..]

vraag het eens in LIF. Je bent daar altijd zo behulpzaam, iemand wil vast wel helpen :')
Ow god die ene discussie van vanmiddag :').. No thanks..
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:32:23 #280
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143427554
Zojuist DL als warming up gedaan voor een HIIT circuitje gevolgd door nog 20 minuten loopband. Max hartslag was 214 :@

Als ik niet elk half uur iets van me laat horen, kan iemand dan 112 bellen?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:33:40 #281
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143427624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:32 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ow god die ene discussie van vanmiddag :').. No thanks..
niet alleen vanmiddag......


Maar het is heel simpel.

Delta gewicht voor na
Vp voor en na en dan delta vetvrij massa voor en na. That's it.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_143427708
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:32 schreef stinkie het volgende:
Zojuist DL als warming up gedaan voor een HIIT circuitje gevolgd door nog 20 minuten loopband. Max hartslag was 214 :@

Als ik niet elk half uur iets van me laat horen, kan iemand dan 112 bellen?
214???? :o

das wel heeeeul veeul
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:39:56 #283
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143427992
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

214???? :o

das wel heeeeul veeul
ja, was op zo'n schuin staande loopband, ff alles geven in sprint. Alles wat daarna kwam ging beduidend rustiger
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_143435524
Wooooow, check die ROM.

If not now, then when.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:55:01 #286
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143435569
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:32 schreef stinkie het volgende:
Zojuist DL als warming up gedaan voor een HIIT circuitje gevolgd door nog 20 minuten loopband. Max hartslag was 214 :@

Als ik niet elk half uur iets van me laat horen, kan iemand dan 112 bellen?
Mhhh,

De standaard formule is als volgt:
208 − (0.7 × age)

Stel je bent 35 dan is het als volgt:
208- (0.7 × 35)=183,5

Met een standaard deviatie van ±20 hartslagen per minuut..... 203,5

Ik heb ze al aan de lijn, moet alleen het adres nog doorgeven. :@
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:58:23 #287
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143435641
quote:
The fuck @ een halve squat van bijna 300kg :o
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_143435762
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:58 schreef Verbosity het volgende:

[..]

The fuck @ een halve squat van bijna 300kg :o
+ geared
If not now, then when.
pi_143435820
quote:
De fuck is dat :')?

Die heeft meer test dan ik.
Geen referral hier.
pi_143435841
quote:
Zeer zeker interessant en underrated onderwerp.
Ik ging altijd met vrienden trainen, welke een luizen leven hebben in principe, en zij zijn veel verder gekomen dan mij. Zij hebben waarschijnlijk niks aan hun hoofd, niet dat ik wil zeggen dat ik het super zwaar had/heb, maar goed. Het is hier thuis allerminst rustig.

Na het lezen van het artikel realiseer ik mij dat ik mij in een jaar gewoon zwaar overtrained heb.
Het ging best goed, maar op gegeven moment volgens mij rond een deadline ook of iets ben ik geknapt. En sindsdien heb ik ook niet echt meer getraind.
Ik wou vorig jaar ook zo graag stoppen met mijn opleiding (maar ook weer niet, dat is het klote) maar dan zou ik alles achterlaten.
Tevens wordt het tijd om op mezelf te wonen want dan hoef ik ook niet meer met die onzin thuis te dealen...

Iig, stress wordt zwaar onderschat denk ik.
Het gaat verder dan voeding en nachtrust. Ik denk dat meditatie o.i.d. hier ook een rol in kan spelen. (Volgens Elliot sowieso).
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 02:49:28 #291
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_143436820
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Bij mijn Basic Fit (Aalsmeer) hebben ze in het "losse gewichten hok" zo'n rubberen vloer, met deadliften ook alles gewoon laten vallen.
Dat is echt naar bij mijn sportschool. Geen rubberen vloer, maar een paar van die losse tegels die je zelf neer moet leggen als je gaat deadliften etc. :')
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:17:36 #292
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143437593
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

De fuck is dat :')?

Die heeft meer test dan ik.
Respect dat "ze" niet wegglijd zo wijd als ze staat :')

Wat een "wijf" 8)7 :X
pi_143437659
quote:
Vrouwen :') ze kunnen alleen de "mannegewichten" doen met kut rom, net zoals dat kind die bench press doet met zieke arch.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:33:58 #294
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143437662
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 02:49 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dat is echt naar bij mijn sportschool. Geen rubberen vloer, maar een paar van die losse tegels die je zelf neer moet leggen als je gaat deadliften etc. :')
ik moer DL op een laminaat vloer......

En ja, iemand heeft al een keer door de vloer heen gebeukt :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:18:35 #295
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143444014
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 02:49 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dat is echt naar bij mijn sportschool. Geen rubberen vloer, maar een paar van die losse tegels die je zelf neer moet leggen als je gaat deadliften etc. :')
Heb datzelfde probleem. Zeker bij clean & jerks is dat een probleem. Dan heb je die baar boven je hoofd, moet ie eerst terug op de schouders, dan terug squatten en dan voorzichtig neerleggen. Als je 'm van hoger laat vallen, gaat ofwel de vloer ofwel de schijf eraan.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:25:37 #296
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_143446067
Zo. Weer thuis na drie weken vakantie. Maandag weer aan de bak! Zal morgen ofzo een postje maken met mijn workout / dieet plan.

Wil gaan cutten en ben tevens mentaal eventjes klaar met 5/3/1, dus het roer gaat om.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_143446422
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 07:33 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Vrouwen :') ze kunnen alleen de "mannegewichten" doen met kut rom, net zoals dat kind die bench press doet met zieke arch.
die 12 jarige blonde Russin?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143446596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:58 schreef Verbosity het volgende:

[..]

The fuck @ een halve squat van bijna 300kg :o
Volgens mij heeft de helft van de posters hier grotere tieten dan haar.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_143446759
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:37 schreef Beach het volgende:

[..]

die 12 jarige blonde Russin?
Ja inderdaad die.

pi_143446822
quote:
Lol, ze gaat maar een paar cm naar beneden omdat ze zo krom ligt. :')
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:00:44 #301
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143447208
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:25 schreef star_gazer het volgende:
Zo. Weer thuis na drie weken vakantie. Maandag weer aan de bak! Zal morgen ofzo een postje maken met mijn workout / dieet plan.

Wil gaan cutten en ben tevens mentaal eventjes klaar met 5/3/1, dus het roer gaat om.
Bodyweight @ 105kg nu na 3 weken bij moeders?
:+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')