abonnement Unibet Coolblue
pi_16458337
Ik heb seizoen 1 t/m 5 op dvd. Ben op t moment bezig met seizoen 4. Vroeger heb ik ooit eens een aflevering gezien die best wel goed vond. Maar ik ben m nog niet tegengekomen. In die aflevering stranden Mulder en Scully in een motel (vanwege een orkaan). In dat motel hebben ze last van een soort waterworm Weet iemand in welk seizoen die komt? 4 5 6 of 7?
----
pi_16459719
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:39 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 5 op dvd. Ben op t moment bezig met seizoen 4. Vroeger heb ik ooit eens een aflevering gezien die best wel goed vond. Maar ik ben m nog niet tegengekomen. In die aflevering stranden Mulder en Scully in een motel (vanwege een orkaan). In dat motel hebben ze last van een soort waterworm Weet iemand in welk seizoen die komt? 4 5 6 of 7?
Ik denk dat je Agua Mala bedoelt. Die zit in seizoen 6. Samenvatting:
quote:
As Hurricane Leroy wreaks havoc on Florida's Gulf Coast, Mulder and Scully are called to the town of Goodland by retired FBI Agent Arthur Dales to investigate local residents claims of an attack by a sea monster. Arthur Dales explains that he spoke to a neighbour Sara Shipley, a marine biologist, on the radio. She had witnessed her husband being choked by tentacles in their bathroom, Arthur Dales had heard nothing from her since that time. Arthur Dales persuades Mulder and Scully to investigate a possible X-file. They start at the Shipley residence but can find no trace of them, they do however encounter their cat, hiding in the washing machine. As they leave, local sheriff's Deputy Greer mistakes the two agents for looters until they are able to identify themselves as FBI Agents. On their way back to see Arthur Dales, to tell him they are giving up on the case, the weather worsens and they are forced to take refuge at the Breakers Condominium. Only to discover Deputy Greer and one of the residents have been attacked and injured by an unknown creature, that appears to be using the buildings plumbing system to travel. Putting the lives of the other residents in jeopardy, a point borne out when Mulder is himself attacked by the creature in the hallway. The situation is further complicated when a pregnant woman's waters break forcing Scully to choose between helping Mulder or delivering the baby, at the same time being held at gun point by a deranged resident.
pi_16460203
Goh.. X-files. Daar heb ik jarenlang met puur genot naar gekeken. Toch jammer (imho) dat ze na seizoen 5 nog door zijn gegaan. Het ging toen al nogal bergafwaarts met originaliteit enzo. Ik ben nu helemaal hooked aan 24. De nieuwe top serie van Fox. Nu hopen dat ze 't daarmee wel bij 4, misschien 5 seizoenen houden.

maar X-files seizoen 1 t/m 5

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_16464989
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:24 schreef diddel het volgende:

[..]

Ik denk dat je Agua Mala bedoelt. Die zit in seizoen 6. Samenvatting:
[..]


Thnx. Ik zal dan nog heel wat moet kijken voordat ik bij seizoen 6 ben. Ach morgen is t koopavond bij de mediamarkt. Eventjes een seizoen erbij halen. Daar verkopen ze ze voor ongeveer 50 euro.
----
pi_16477016
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:39 schreef wolfrolf het volgende:
Goh.. X-files. Daar heb ik jarenlang met puur genot naar gekeken. Toch jammer (imho) dat ze na seizoen 5 nog door zijn gegaan. Het ging toen al nogal bergafwaarts met originaliteit enzo.
Ben ik niet helemaal met je eens. De eerste 5 waren wel de beste, dat geef ik toe, maar seizoen 6 vond ik toch ook niet slecht. 7 was nog acceptabel. 8&9 waren slecht. Zonder Mulder geen goede X-files.
pi_16480966
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 00:31 schreef diddel het volgende:

Zonder Mulder geen goede X-files.


Yeah!!!
----
pi_16482096
Ik heb seizoen 1 - 7 op dvd liggen. S8+S9 heb ik niet veel van gezien, maar de paar episodes die ik heb gezien vond ik wel originele verhalen hebben - met de Brady Bunch vorige week enzo, best leuke afleveringen.

Maar ik wen maar niet aan Robert Patrick - ik verwacht ieder moment dat ie in vloeibaar ijzer veranderd

Bleuh.
pi_16483353
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:48 schreef PimD het volgende:

Maar ik wen maar niet aan Robert Patrick - ik verwacht ieder moment dat ie in vloeibaar ijzer veranderd


!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_16490311
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:07 schreef KingLysandus het volgende:
Ach morgen is t koopavond bij de mediamarkt. Eventjes een seizoen erbij halen. Daar verkopen ze ze voor ongeveer 50 euro.
Ben net bij de Mediamarkt Groningen geweest. Daar was het 90 euro... Alleen dvdzone2.com verkoopt ze nog voor 50 euro, maar heb geen creditcard
pi_16646280
Hij was weer leuk!
Ik ben benieuwd waar ze volgende week mee gaan komen.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  woensdag 28 januari 2004 @ 01:21:38 #186
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_16646322
Hij was super leukie .. zeker als je lange tijd niets gezien hebt..
Meteen alles duidelijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_16666842
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 01:18 schreef UFOtje het volgende:
Hij was weer leuk!
Ik ben benieuwd waar ze volgende week mee gaan komen.
Uhm - gisteravond was de laatste aflevering.... Of vergis ik me nu heel ernstig ? Zo kwam het wel op mij over tenminste.
Bleuh.
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:32:10 #188
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_16667309
Zo kwam het ook op mij over ja, maar is dat ook echt zo?
pi_16668481
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:32 schreef haarb0l het volgende:
Zo kwam het ook op mij over ja, maar is dat ook echt zo?
Ja - ik wist dat het zou eindigen met spoiler:
de datum van de overname van de aliens
en dat gebeurde idd in deze aflevering.
Bleuh.
pi_16668690
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:18 schreef PimD het volgende:

[..]

Uhm - gisteravond was de laatste aflevering.... Of vergis ik me nu heel ernstig ? Zo kwam het wel op mij over tenminste.


Ja, dat klopt!
Dit was de laatste aflevering van het laatste seizoen.
Maar het lijkt mij onlogisch dat Yorin even 3 uitzendingen doet en daarna weer stopt.

Ik bedoel dat ze nu misschien weer met seizoen 1 kunnen gaan beginnen.

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_16668734
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:10 schreef UFOtje het volgende:

[..]
Ik bedoel dat ze nu misschien weer met seizoen 1 kunnen gaan beginnen.


Zou best kunnen - maar die heb ik al op DVD

ben benieuwd of de 2e bioscoopfilm er nog ooit komt - ik geloof dat dit jaar "Resist or Serve" uitkomt, een nieuwe game met stemmen van Duchovny en Andersson en andere karakters....

Bleuh.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:41:15 #192
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_16860015
Wat de fuck , stond op de programmering dat X-Files the Movie op tv was, is er nu een of andere film uit zak van Max met Richard Gere bezig.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:42:29 #193
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_16860045
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:41 schreef Kang-He het volgende:
Wat de fuck , stond op de programmering dat X-Files the Movie op tv was, is er nu een of andere film uit zak van Max met Richard Gere bezig.
Zie ook X-files the movie komt niet?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_16860284
Maar The x-files staat gewoon wel gepland voor vanavond op Yorin. Ben benieuwd welk seizoen ze nu gaan pakken.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_16861647
Van de Yorin site:

Momenteel is het achtste seizoen van The X-files bij Yorin te zien. John Doggett (Robert Patrick) is na de mysterieuze verdwijning van Fox Mulder aangewezen als nieuwe partner van Dana Scully (Gillian Anderson). Ze proberen helderheid te brengen in onopgeloste misdaadzaken, waarvan de FBI het dossier heeft gesloten. Daarbij is Doggett nu juist de scepticus en toont Scully zich meer ontvankelijk voor onconventionele verklaringen.

No trumpets sound when the important decisions of our life are made. Destiny is made known silently
pi_16862987
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:34 schreef Moodymen het volgende:
Van de Yorin site:

Momenteel is het achtste seizoen van The X-files bij Yorin te zien. John Doggett (Robert Patrick) is na de mysterieuze verdwijning van Fox Mulder aangewezen als nieuwe partner van Dana Scully (Gillian Anderson). Ze proberen helderheid te brengen in onopgeloste misdaadzaken, waarvan de FBI het dossier heeft gesloten. Daarbij is Doggett nu juist de scepticus en toont Scully zich meer ontvankelijk voor onconventionele verklaringen.


Damn.... begin dan gewoon weer met seizoen 1.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_16864585
quote:
Damn.... begin dan gewoon weer met seizoen 1. :
Zeker, ik heb nog nooit een aflevering gezien, zou het wel leuk vinden om het eens vanaf het begin te zien.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_16866820
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:58 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Zeker, ik heb nog nooit een aflevering gezien, zou het wel leuk vinden om het eens vanaf het begin te zien.


'x-files pilot'

tik dat maar ergens in

pi_16883543
Ik snap er bijna niks meer van. Vroeger was de X files nog wel leuk want toen was er elke aflevering een ander verhaal en soms had je dan een enkele keer een verhaal die uit 2 afleveringen bestond. Maar nu is het een heel verhaal geworden waarvan je elke aflevering moet hebben gezien.

En bij Yorin loopt het niet helemaal goed, want vorige week was er een aflevering waar mulder en scully bij elkaar waren en agent dogget ook alles geloofde van de aliens. (inc. supersoldiers en die ene smoking man)

Ik kijk liever op BBC vrijdag avond daar zijn al die oude afleveringen er

  woensdag 4 februari 2004 @ 16:08:56 #200
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_16883693
Het einde vond ik ronduit teleurstellend. Daar laat ik het verder maar even bij om niet te spoilen.

Seizoen 8 & 9 heb ik met plezier bekeken. Robert Patrick is naar mijn mening een verrijking voor The X-files. Goede acteur en voerde zijn rol als Doggett zeer verdienstelijk uit. De afknapper qua seizoen vond ik persoonlijk seizoen 7. Wat een B-bagger was dat zeg. Niet alle afleveringen waren slecht, maar er zat toch waardeloze rommel tussen.

Ik wacht ooit nog eens op de boxset(s).

Love will be my strongest weapon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')