abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:48:06 #251
63722 z80
I fink you freaky
pi_145140643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Holy S! Was afgelopen weekend in DE in de Kaufland en bijna alle kassa's waren open (zeker een stuk of 10, als het niet meer was) en aan iedere kassa stond wel rij met 6/7 wagens. :') Normaal gesproken gaan we vroeg in de ochtend en hebben we niet zo'n last van de drukte, maar dit keer waren we laat op de middag gegaan. Nooit meer!

(Is dit normaal eigenlijk? Zoooo druk?)
ja. de Duitsers die zelf boodschappen doen en een heleboel Hollanders die karen vol komen kopen.
vandaag was ook weer een "feest" als je inkopen wou doen morgen zit alles dicht en dan breekt er de pleuris uit bij de Duitsers en moet er voor een complete hongerwinter worden ingekocht.

ook nooit in het weekeinde naar de aldi net over de grens gaan. en helemaal niet als er wijn in de aanbieding is. alle bejaarden die dan met karren vol tergend langzaam de kassa voorbij strompelen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:53:58 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145140912
Kerst gaat dit jaar ook fijn vallen voor de paniekkopers
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_145141126
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:56 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Da's idd jammer....Ik vind Sisi zo af en toe wel lekker

Net ff voorraadje Pepsi gehaald:
[ afbeelding ]

En de mettenden worst van de Edeka, lekker :Y)
:o, hoe lang doen jullie hiermee? Ik drink het net als Piet zelden, denk dat ik met een fles wel een jaar kan doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_145141244
Ik ga best vaak in het weekend naar de (kleine) Kaufland in Kleve, maar eigenlijk nooit echt extreme drukte meegemaakt, geluk? :P
  donderdag 2 oktober 2014 @ 23:01:23 #255
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_145141306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:58 schreef Felagund het volgende:

[..]

:o, hoe lang doen jullie hiermee? Ik drink het net als Piet zelden, denk dat ik met een fles wel een jaar kan doen.
Geen idee eigenlijk....Nooit zo op gelet.. Ik zal t hier wel neerzetten als ik door mn voorraad heen ben ok? :P
pi_145141943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef z80 het volgende:

[..]

ja. de Duitsers die zelf boodschappen doen en een heleboel Hollanders die karen vol komen kopen.
vandaag was ook weer een "feest" als je inkopen wou doen morgen zit alles dicht en dan breekt er de pleuris uit bij de Duitsers en moet er voor een complete hongerwinter worden ingekocht.

ook nooit in het weekeinde naar de aldi net over de grens gaan. en helemaal niet als er wijn in de aanbieding is. alle bejaarden die dan met karren vol tergend langzaam de kassa voorbij strompelen.
Dit was in Duisburg (Marxloh), niet echt 'vlak over de grens' te noemen en ik bespeurde verder ook geen Nederlanders. :P Maar zelf woon ik wel vlakbij de grens en kom ik verder zowat mijn hele leven wel een paar keer per jaar in DE voor boodschappen, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Dacht dat er misschien een nationale feestdag opkomst was of zo. :P

Maar eh, voortaan zeker de boodschappen voor 12 uur in de middag blijven doen! pfff

[ Bericht 0% gewijzigd door Bortecinem op 02-10-2014 23:24:03 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:41:18 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_145147074
Feestdagen zijn aanleiding om extra in te kopen want dan kun je een dag geen boodschappen doen :P

En op de feestdag zelf (vandaag dus) gaan ze dan met zijn allen in NL boodschappen doen want daar kan het wel :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:54:50 #258
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_145156423
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Feestdagen zijn aanleiding om extra in te kopen want dan kun je een dag geen boodschappen doen :P

En op de feestdag zelf (vandaag dus) gaan ze dan met zijn allen in NL boodschappen doen want daar kan het wel :+
Jup. Vanochtend file in de straat bij de H&P in Siebengewald....
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:54:44 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145259040
Kwam vrijdag voorbij een supermarkt, zag een paar verbaasde Nederlandse bejaarden voor een dichte deur staan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:42:36 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_145263750
Piet, bedankt dat je ooit de tip gaf om bij Aldi Sued de wilde zalm te kopen. Prima van smaak en prijs ^O^
Spoilers!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:13:19 #261
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_145286079
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwam vrijdag voorbij een supermarkt, zag een paar verbaasde Nederlandse bejaarden voor een dichte deur staan
Wij waren zaterdag bij de K+K en zagen een paar verbaasde medewerkers dat ze klanten hadden. En dan helemaal uit het verre Nederland. Er was letterlijk alleen personeel in de winkel.
Kassière vroeg ons nog of we nou echt speciaal voor de cola aanbieding naar Duitsland waren gereden.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:15:42 #262
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145286130
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piet, bedankt dat je ooit de tip gaf om bij Aldi Sued de wilde zalm te kopen. Prima van smaak en prijs ^O^
:P
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:16:27 #263
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145286145
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:13 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Wij waren zaterdag bij de K+K en zagen een paar verbaasde medewerkers dat ze klanten hadden. En dan helemaal uit het verre Nederland. Er was letterlijk alleen personeel in de winkel.
Kassière vroeg ons nog of we nou echt speciaal voor de cola aanbieding naar Duitsland waren gereden.
Geen wonder dat de winkel leeg was, alle Duitsers zaten in NL aan de kust volgens mij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:17:46 #264
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_145286174
Het grootste deel stond bij de Kaufland denk ik :P Daar waren wel lange rijen
pi_145398185
Morgen ga ik voor het eerst naar Kleve om boodschappen te halen. Zijn blikjes frisdrank daar ook flink goedkoper? Ik begrijp uit deze reeks dat flessen drinken daar erg goedkoop zijn, maar aangezien ik verder nooit in DE kom, is het zonde van het statiegeld.

En is de Aldi nog een bezoekje waard nadat ik bij Kaufland ben geweest?
pi_145398312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:45 schreef Negentiendertig het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst naar Kleve om boodschappen te halen. Zijn blikjes frisdrank daar ook flink goedkoper? Ik begrijp uit deze reeks dat flessen drinken daar erg goedkoop zijn, maar aangezien ik verder nooit in DE kom, is het zonde van het statiegeld.
En is de Aldi nog een bezoekje waard nadat ik bij Kaufland ben geweest?
Op blikjes zit ook statiegeld.

Ik ga altijd naar Aldi Sued (Emmericherstrasse 237) voordat ik naar Kaufland ga, Aldi is nog goedkoper dan Kaufland meestal. Naast de Aldi zit ook de DM drogist, ook een aanrader voor douchegel, haarverf, tissues, etc. Als je naar Kaufland op de Flutstrasse gaat, zit die Aldi trouwens erg dichtbij.
Spoilers!
pi_145398602
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Op blikjes zit ook statiegeld.

Ik ga altijd naar Aldi Sued (Emmericherstrasse 237) voordat ik naar Kaufland ga, Aldi is nog goedkoper dan Kaufland meestal. Naast de Aldi zit ook de DM drogist, ook een aanrader voor douchegel, haarverf, tissues, etc. Als je naar Kaufland op de Flutstrasse gaat, zit die Aldi trouwens erg dichtbij.
Haha meen je niet? Misschien is dat dan toch een mooie reden om evt vaker naar DE te gaan voor boodschappen.. Helaas woon ik niet bepaald om de hoek ;-) ook jammer dat je dan ergens flessen/blikjes moet gaan verzamelen.

Maar Aldi eerst dus. De DM ken ik wel, veel make-up gekocht toen ik voor het laatst zo'n winkel bezocht. Tissues is een goede tip, ja!
pi_145399186
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:58 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Haha meen je niet? Misschien is dat dan toch een mooie reden om evt vaker naar DE te gaan voor boodschappen.. Helaas woon ik niet bepaald om de hoek ;-) ook jammer dat je dan ergens flessen/blikjes moet gaan verzamelen.
Maar Aldi eerst dus. De DM ken ik wel, veel make-up gekocht toen ik voor het laatst zo'n winkel bezocht. Tissues is een goede tip, ja!
150 tissues voor 65 cent :Y Geen Kleenex kwaliteit maar dat maakt voor mij niet uit.
Spoilers!
pi_145400585
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

150 tissues voor 65 cent :Y Geen Kleenex kwaliteit maar dat maakt voor mij niet uit.
Wow, daar gaan zeker een paar pakken van mee.

Verder heb ik op 't lijstje oa amandelmeel, gedroogde kruiden, en een hoop biologische dingen staan. Ben benieuwd.
pi_145401548
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wow, daar gaan zeker een paar pakken van mee.
Verder heb ik op 't lijstje oa amandelmeel, gedroogde kruiden, en een hoop biologische dingen staan. Ben benieuwd.
Ik vind de gedroogde kruiden qua prijzen erg tegenvallen in Duitsland. Die koop ik liever bij de Turk of in Polen. Aldi heeft ook veel biologische dingen staan, de pasta is erg goedkoop. Ik heb de pasta nog niet geproefd trouwens.
Spoilers!
pi_145404295
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wow, daar gaan zeker een paar pakken van mee.
Verder heb ik op 't lijstje oa amandelmeel, gedroogde kruiden, en een hoop biologische dingen staan. Ben benieuwd.
Amandelmeel is altijd verkrijgbaar bij Kaufland, maar sinds gisteren ook (tijdelijk) bij de bakprodukten in Lidl. Ligt daar bij het meel enzo.
Er is zowel bij Lidl als Kaufland ook een speciale feestdagen bakhoek met goedkope zakjes kruiden (39ct bij beiden). En bij Lidl 2 vanillestokjes voor 99ct.
Dat is echt heel goedkoop. Ze zijn goed, kopen die al jaren. Nu ze er weer waren er vanmiddag direct 8 verpakkingen van gekocht.
pi_145404321
Kaufland heeft veel eigen huismerk K Bio. En sindskort ook blauwe verpakkingen glutenvrije pasta enzo.
pi_145408094
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Amandelmeel is altijd verkrijgbaar bij Kaufland, maar sinds gisteren ook (tijdelijk) bij de bakprodukten in Lidl. Ligt daar bij het meel enzo.
Er is zowel bij Lidl als Kaufland ook een speciale feestdagen bakhoek met goedkope zakjes kruiden (39ct bij beiden). En bij Lidl 2 vanillestokjes voor 99ct.
Dat is echt heel goedkoop. Ze zijn goed, kopen die al jaren. Nu ze er weer waren er vanmiddag direct 8 verpakkingen van gekocht.
Lidl NL of DE? Ik kom hier namelijk nooit bij de Lidl want lange rijen en kansloos filiaal enzo, maar als ze leuke dingen hebben kan ik op een loze dinsdagochtend wel even langsgaan.

Zijn er nog leuke dingen te doen in de omgeving van Kleve? Las dat ze een winkelstraat(je) hebben, maar verder weinig boeiends dacht ik?

Een volgende keer hoop ik een boodschappentripje naar DE te kunnen combineren met Dusseldorf of Köln ofzo. Helaas geen tijd voor dit keer.
pi_145408569
Aldi Sud heeft deze week de prijzen van kaas weer verlaagd, en gek genoeg betaal je daar nu per kilo minder voor kaas dan hier in Nederland. En dat terwijl de 'Duitse' kaas gewoon uit Nederland komt :')

Muesli repen en chocoladerepen zijn in Duitsland dan weer stukken goedkoper dan in Nederland. Thee ook, koffie niet. De blikjes pinda's ook, maar cranberry's e.d. dan weer niet.

Ben benieuwd wat ze morgen weer afprijzen, volgens mij doen ze dat elke zaterdag!
pi_145409397
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:46 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Lidl NL of DE? Ik kom hier namelijk nooit bij de Lidl want lange rijen en kansloos filiaal enzo, maar als ze leuke dingen hebben kan ik op een loze dinsdagochtend wel even langsgaan.
Zijn er nog leuke dingen te doen in de omgeving van Kleve? Las dat ze een winkelstraat(je) hebben, maar verder weinig boeiends dacht ik?
Een volgende keer hoop ik een boodschappentripje naar DE te kunnen combineren met Dusseldorf of Köln ofzo. Helaas geen tijd voor dit keer.
Lidl DLD, daar gaat het forum immers over.
Wij hoeven nooit heel lang te wachten in een rij bij de Lidl, dan komt er wel een kassa bij. Sta eerder te wachten bij Kaufland die dan al 8 kassa's open hebben :Y

je zou Centro Oberhausen kunnen bezoeken wanneer je echt veel winkels bij elkaar wil, maar dat is voor onze dagelijkse boodschappen geen must
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')