abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:08:27 #1
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143163465




De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.



iOS 7 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 18 september 2013 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4 en hoger en de vijfde generatie iPod touch.

Meer informatie

Bekijk deze YouTube-video



Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_143163609
Vind het wel grappig het verschil van wat mensen fijn vinden. Ondanks dat ik nu een iphone heb vind ik HTC nog steeds ontzettend fijne telefoons maken.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:12:31 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_143163612
Inspiratieloos qua TT? Opening Applestore Den Haag kan een leuke zijn me dunkt.

Qua toetsen: fysiek zit ik netjes binnen een toets of een link, maar vreemd genoeg slaat ie dus vaak verkeerd aan. Ook had ik de haptische trillingfeedback uitgezet maar blijft ie gebruiken, zelfde voor woordsuggestie/correctie :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_143163627
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat een aids-omgeving, toetsenbord reageert bijzonder slecht (maar dat betreft ironisch genoeg ook geen verschil tussen mijn budgetphone en de HTC one van mijn vriendin: ik tik er gewoon standaard naast volgens de verwerking, op iphone nooit echt last van gehad) en hoewel het systeem verrassend snel is voor de prijs die ik ervoor betaald heb ademt het vooral veel net niet, vooral qua OS-structuur en gebrek aan intuitief gebruik daarvan.
Dit is veel leuker om te lezen. Haten op Android is veel beter dan op Apple in dit topic.
pi_143163644
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Inspiratieloos qua TT? Opening Applestore Den Haag kan een leuke zijn me dunkt.

Qua toetsen: fysiek zit ik netjes binnen een toets of een link, maar vreemd genoeg slaat ie dus vaak verkeerd aan. Ook had ik de haptische trillingfeedback uitgezet maar blijft ie gebruiken, zelfde voor woordsuggestie/correctie :')
Hm dat is wel vaag heb dat nog nooit gehad.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:14:51 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_143163698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vind het wel grappig het verschil van wat mensen fijn vinden. Ondanks dat ik nu een iphone heb vind ik HTC nog steeds ontzettend fijne telefoons maken.
Najah, prachtige dingen en hun aanpassingen binnen android zijn vaak ook echt doordachte dingen. Ik vind het alleen niet prettig werken.

Grootste voordeel van Android voor mij is het totale gebrek aan externe programma's om iets op je telefoon te krijgen (muziek, strips, foto's), maar met iTunes kan ik wel leven als ik het domweg niet te vaak doe (kom niet met streaming want prijs/stabiliteit is nog lang niet interessant genoeg om daar aan te blijven hangen IMO).
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:12 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dit is veel leuker om te lezen. Haten op Android is veel beter dan op Apple in dit topic.
Duh, ik ga ook niet naar het android topic om daar te zeiken of naar het PS4 topic als ik de Xbox One geweldig vind.
Beiden zijn verre van perfect, maar android vind ik domweg niet prettig werken omdat ze het zichzelf nodeloos moeilijk hebben gemaakt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_143163769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Najah, prachtige dingen en hun aanpassingen binnen android zijn vaak ook echt doordachte dingen. Ik vind het alleen niet prettig werken.

Grootste voordeel van Android voor mij is het totale gebrek aan externe programma's om iets op je telefoon te krijgen (muziek, strips, foto's), maar met iTunes kan ik wel leven als ik het domweg niet te vaak doe (kom niet met streaming want prijs/stabiliteit is nog lang niet interessant genoeg om daar aan te blijven hangen IMO).
Ja maar vind het raar van dat toetsenbord dat lijkt me toch niet helemaal te kloppen.

En idd ik vind dat gekloot met iTunes echt een groot nadeel aan Apple. Maarja alle merken hebben wel wat. Enige wat ik echt niet wil is een Samsung. Brr plastic
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143164510
Ik vind iTunes eigenlijk best wel een fijne dienst. Ik heb er niet zoveel op aan te merken.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:09:00 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_143165639
quote:
11s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef Dimens het volgende:
Ik vind iTunes eigenlijk best wel een fijne dienst. Ik heb er niet zoveel op aan te merken.
Het vervelende is dat het op windows iig niet echt lekker loopt, op een apple is het sneller je standaard mediaprogramma lijkt me.
Maar het wil EN je media beheren EN je standaard mediaspeler EN je aankoopportaal EN je iDevices managen, ook al wil je vooral dat laatste ermee doen. En zelfs dat gaat vrij omslachtig/foutgevoelig ("Playlist in de map die je versleept? Prima, naast dat ik hem overpomp speel ik hem standaard af, aardig van mij he? Want ja, ach, ik maak wel onderscheid in context waarheen je me versleept maar flikker die buiten de transferfunctie compleet overboord!").
Al met al is het nogal een omvangrijk programma geworden, elke update is je icoontje van de taakbalk vervallen omdat ie dat niet conform de meeste programma's bijwerkt en is het jammer dat je zonder iTunes niet even snel muziek over kunt pompen dmv drag n drop.

Pluspunt: in de tien jaar dat het nu bestaat en gegroeid is, is het iets logischer en stabieler gaan werken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_143181920
Oplossing: iTunes Match. 25 euro per jaar, en je hele library staat automatisch online op al je iDevices.

Ik download mijn muziek. Stel de tags goed in, vooral bij compilatiealbums, drag-n-drop naar iTunes en klaar is kees. Overal muziek.

Ik wil na twee jaar iTunes match echt niets meer anders. Vooral dat ik toegang heb tot 40Gb muziek op mijn 16Gb iPhone.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:22:51 #11
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143183879
iTunes match
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  FOK!fotograaf donderdag 7 augustus 2014 @ 23:30:59 #12
159915 -Menn0-
MNO
pi_143184195
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:41 schreef RoW_0 het volgende:

Ik wil na twee jaar iTunes match echt niets meer anders. Vooral dat ik toegang heb tot 40Gb muziek op mijn 16Gb iPhone.
Wait whut? Kost dat dan data ofzo? Stream je je muziek?
,,/
pi_143184830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Wait whut? Kost dat dan data ofzo? Stream je je muziek?
Yup, zit op de cloud.
DolphinScreensaver.exe
pi_143184881
quote:
17s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef n8n het volgende:
iTunes match
Topdienst, alhoewel ik het een stuk minder gebruik sinds ik Spotify op mijn devices heb.
pi_143184928
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:41 schreef RoW_0 het volgende:
Oplossing: iTunes Match. 25 euro per jaar, en je hele library staat automatisch online op al je iDevices.

Ik download mijn muziek. Stel de tags goed in, vooral bij compilatiealbums, drag-n-drop naar iTunes en klaar is kees. Overal muziek.

Ik wil na twee jaar iTunes match echt niets meer anders. Vooral dat ik toegang heb tot 40Gb muziek op mijn 16Gb iPhone.
Misschien is dit het dat ik iTunes zo fijn vindt werken. Ik hoef het maar op een device te veranderen en het wordt direct op de andere devices ook veranderd. Nieuwe muziek, veranderen van tags, playlist toevoegen of wijzigen etc.

En direct de kwaliteit van iTunes. Je zou dus gewoon een rip van Youtube downloaden om vervolgens na het matchen de iTunes versie te downloaden.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 00:04:13 #16
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143185560
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:47 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Topdienst, alhoewel ik het een stuk minder gebruik sinds ik Spotify op mijn devices heb.
ik heb ook een Apple tv. Vind de interface en beperking van 1 stream tegelijk ook naadje.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 00:04:42 #17
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143185575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef Dimens het volgende:

[..]

Misschien is dit het dat ik iTunes zo fijn vindt werken. Ik hoef het maar op een device te veranderen en het wordt direct op de andere devices ook veranderd. Nieuwe muziek, veranderen van tags, playlist toevoegen of wijzigen etc.

En direct de kwaliteit van iTunes. Je zou dus gewoon een rip van Youtube downloaden om vervolgens na het matchen de iTunes versie te downloaden.
lekker 'gratisch' muziek witwassen. Wordt wel tijd dat iTunes radio een keer naar nl komt. Werkt dat trouwens—ff algemeen—op proxy of het land dat gekoppeld is aan je account? Anders maak heb ik nog wel een US account liggen, 25 dollar is ¤1,60 ofzo
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_143191331
Nou mn iPhone 5C is gister netjes geleverd :) Mooi ding en ligt heel fijn in de hand. Ook leuk dat er een opbergdoosje bij zit voor je oortjes, dat scheelt veel gedoe. Maar de verpakking van de iPhone zelf (plastic doosje) is echt om te huilen zo cheap :')

Maar pfoeh wat gaat hij lekker snel! Nu hopen dat vodafone mijn simkaart snel activeert, dan kan ik 4G en bellen uitproberen :) (Doen ze van 08-20, 17.45 gedaan en nog niet gebeurt. Ik wacht tot 12 en dan ga ik ff bellen)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:48:53 #19
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143191582
Ik wil ook 4G, 3G begint op steeds meer plekken waardeloze dekking te leveren. Vaak een E in plaats van 3G. :')
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:11:50 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_143191978
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:41 schreef RoW_0 het volgende:
Oplossing: iTunes Match. 25 euro per jaar, en je hele library staat automatisch online op al je iDevices.
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef Skull-splitter het volgende:

Grootste voordeel van Android voor mij is het totale gebrek aan externe programma's om iets op je telefoon te krijgen (muziek, strips, foto's), maar met iTunes kan ik wel leven als ik het domweg niet te vaak doe (kom niet met streaming want prijs/stabiliteit is nog lang niet interessant genoeg om daar aan te blijven hangen IMO).
Tel daarbij op je batterijduur die flink naar de maan gaat.

Vaker benoemd hier, ik mijn standpunten, jij de jouwe, prima, maar je mist mijn punt/mening kennelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_143192320
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

Tel daarbij op je batterijduur die flink naar de maan gaat.

Vaker benoemd hier, ik mijn standpunten, jij de jouwe, prima, maar je mist mijn punt/mening kennelijk.
iTunes Match is niet alleen streamen. Je kunt muziek ook gewoon downloaden naar je devices om het offline te gebruiken.

Dus nee, dat gaat niet op.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:47:48 #22
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_143192721
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:29 schreef Dimens het volgende:

[..]

iTunes Match is niet alleen streamen. Je kunt muziek ook gewoon downloaden naar je devices om het offline te gebruiken.

Dus nee, dat gaat niet op.
Dan kan ik hem dus net zo goed aan mijn PC hangen en die 25 dollar besparen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_143192826
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:34 schreef JoelBaka het volgende:
Maar de verpakking van de iPhone zelf (plastic doosje) is echt om te huilen zo cheap :')

Alleen al de moeite nemen om dat te typen :') . Wat boeit dat.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:47:19 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143194355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:48 schreef BigSmurf het volgende:
Ik wil ook 4G, 3G begint op steeds meer plekken waardeloze dekking te leveren. Vaak een E in plaats van 3G. :')
volgens mij wordt 3g nergens uitgefaseerd, dus dat is persoonlijke perceptie
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:48:27 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143194394
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:48 schreef BigSmurf het volgende:
Ik wil ook 4G, 3G begint op steeds meer plekken waardeloze dekking te leveren. Vaak een E in plaats van 3G. :')
???
Welke operator?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')