abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:08:03 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143136159
Voor elk wat wils dus.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2014 @ 20:14:06 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_143136536
Ik hou me alleen maar voor dat ie niet ver kan zijn, en iig kan zwemmen, dat scheelt in ons geval al meer dan de helft.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_143136695
Jen kan niet zwemmen en we wonen aan een haven. Ze weet dat ze er niet mag komen, maar luisteren zit er niet in. Dus je weet het gewoon niet.
Horloge met alarm werkt niet, ze werd naar huis gestuurd door een andere moeder om te eten. En ze weigert gewoon.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:24:27 #4
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_143137172
'Ze lopen niet in 7 sloten tegelijk'
Nou soms heb ik daar een hard hoofd in!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2014 @ 20:27:18 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_143137300
Dat ik als kind bij diezelfde haven in de buurt woonde ben ik ook ooit eens weggelopen, ik was 3, als straf mocht ik alleen nog maar met een zwemvest aan op pad, trauma
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_143137507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef moussy het volgende:
Dat ik als kind bij diezelfde haven in de buurt woonde ben ik ook ooit eens weggelopen, ik was 3, als straf mocht ik alleen nog maar met een zwemvest aan op pad, trauma
Ik snap de straf ergens wel.... weet niet of ik dat zou doen, denk het niet, maar ik snap het wél.

Maar jeuj, wat onhandig die weglopers! :o
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2014 @ 20:41:59 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_143138022
Ik heb het met C. eens psies zo gedaan, wij hebben hier op het dorp ook veel water. Als je niet wil luisteren, dan niet, maar zo zijn de spelregels. (en dat was geen shiny zwemvest met een rits, want die is zo uit natuurlijk)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_143138303
Pfff ik moet er niet aan denken,maar Roy kijkt ook totaal nergens naar. We waren van de week naar een speeltuin, eerst samen gespeeld en daarna in het zand erbij gaan zitten,Roy ging op onderzoek uit,niet omkijkend of wij er nog waren,en zo steeds verder weg gaan. Niks geen paniek. (wij zijn er daarna wel naar toe gegaan maar,weten ni helemaal dat we met Roy op moeten passen)

Succes ticootje en joene!

Saffier dat is ook wel balen hopelijk heeft hij alsnog snel vakantie!

Woonkamer is versierd,zo nog wat opruimen en zijn stoel versieren. Een vierjarige in bed en morgen haalt peter een 5jarige uit bed.ik werk nog even morgenochtend
tijd vliegt toch voorbij.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143140359
Tot nu toe valt het hier mee met fratsen. Oma was jongste (5) laatst even kwijt, maar die bleek dus naar huis te zijn gelopen om pakjes drinken te halen (gelukkig).
En als ze buiten gaan spelen en ik nog maar een keer de afspraken herhaal, dan word ik al zuchtend aangekeken: Jaaa, mama...

Ze weten het wel, maar of ze het ook daadwerkelijk zo doen dat zal de tijd moeten leren.
Mogen jullie kinderen alleen buiten spelen (in de speeltuin bijvoorbeeld).
We hebben eind van de straat een speeltuintje en als ik naar buiten loop kan ik ze wel zien, maar ik vind het niet fijn als ze in hun uppie daar spelen. Als ze er willen spelen en er zijn andere kinderen laat ik ze prima alleen gaan, maar als er niemand is dan zorg ik toch dat ik er ofwel bij ga zitten of dat ik bijvoorbeeld in de voortuin wat onkruid ga plukken ofzo ;).
Het is ook niet dat ze hier in de tuin niet kunnen spelen, maar ik snap ook wel dat ze steeds wat meer ruimte nodig hebben om te ontdekken, en groter en wijzer te worden.
Maar soms wel lastig om te bepalen hoeveel je de touwtjes kan laten vieren zeg maar.
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:22:31 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143140542
Mijn wegloper heeft vandaag een nieuwe hobby ontdekt.



Voor de eerste keer op de snowboard. En hij had er wel gevoel voor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2014 @ 21:24:25 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143140675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef livelink het volgende:
Mijn wegloper heeft vandaag een nieuwe hobby ontdekt.

[ afbeelding ]

Voor de eerste keer op de snowboard. En hij had er wel gevoel voor.
wat leuk!
pi_143140906
Gaaf livelink! Wat een contrast met buiten, een hal met sneeuw en kou.
Maar leuk zeg, ook dat hij er gevoel voor heeft! Klinkt geslaagd :)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_143141713
Wat stoer!

Die van ons liep ook weg toen ze vier was. Resultaat was een week huisarrest en niet met d'r beste vriendin spelen. Vorig jaar was ze (weer) op verboden terrein. Resultaat was weer een week niet met vriendinnen spelen. Het gaat nu al een hele tijd goed, maar het zou me niks verbazen als blijkt dat ze met datzelfde vriendinnetje volgende week weer ergens heen gaat waar ze niet mag komen. Ben wel érg blij met het zwemdiploma en dat ze ons adres uit d'r hoofd kent.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_143141871
Binnenhouden... Dan zadel ik mn gastouder dus op met een jennife die compleet door het lint gaat omdat ze haar zin niet krijgt. En mn gastouder zit momenteel met 2 benen in het gips.

Bovendien werkt het toch niet, geen enkele manier van straffen werkt namelijk. Het boeit de dame namelijk toch niet. Ze sluit zich af en gaat daarna gewoon door met waar ze mee bezig was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143142599
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef Ticootje het volgende:[/

Bovendien werkt het toch niet, geen enkele manier van straffen werkt namelijk. Het boeit de dame namelijk toch niet. Ze sluit zich af en gaat daarna gewoon door met waar ze mee bezig was.
Dit is hier thuis ook zo. Straffen is een spel.

nijna nee hier word niet alleen buiten gespeeld,zelfs in de tuin niet.

livelink stoer!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143143627
Hier was het vooral een grote straf dat ze niet met d'r vriendin mocht spelen. Juist omdat ze samen op stap gingen, had ze goed door dat ze allebei stout waren geweest. Met jullie kinderen is dat wel lastiger denk ik ticootje en bar, dan hebben consequenties sowieso misschien geen zin.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_143144186
Ze mag het in elk geval eens een weekje zonder ds doen. Geen logische consequentie. Maar het tijdperk van begrip, geduld en logica ben ik wel voorbij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143144889
Waarom niet proberen, wie weet vind je ineens wel "de manier" of consequentie die werkt.
Succes!!!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_143145971
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:26 schreef YPPY het volgende:
Hier was het vooral een grote straf dat ze niet met d'r vriendin mocht spelen. Juist omdat ze samen op stap gingen, had ze goed door dat ze allebei stout waren geweest. Met jullie kinderen is dat wel lastiger denk ik ticootje en bar, dan hebben consequenties sowieso misschien geen zin.
Roy lacht je keihard uit,hoe boos je ook doet. En negeer je hem of strafplek dat doet hem echt niks. Nog niet eens huilen. :')
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143146536
Gastouder met twee gegipste benen is sowieso niet erg handig :D

Mijn oudste mag alleen in de speeltuin achter het huis, de andere twee mogen alleen in de tuin :) mijn oudste mocht dat met 3,5 geloof ik al wel een korte periode. Middelste voorlopig echt nog niet. Kan niet praten, loopt weg, kan de regel "in de speeltuin blijven" niet begrijpen. Of zelfs maar snappen dat die regel er is.... mooi niet ;) en bij hem werkt straffen niet, omdat hij verband tussen straf en daad niet kan leggen....


En de mini is nog geen twee :P dus die msg fijn in onze eigen zandbak voorlopig.
pi_143155481
Ik twijfel over gps armbandjes. :')

Kunnen die ook met stroomstootjes als je een bepaald gebied uit gaat. Net als honden? :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:03:13 #22
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_143156438
Tico hier heeft de oudste (vergeet ook vaak om te komen zwaaien als ze buiten spelen, naar huis te komen) een horloge om. Niet om de tijd te lezen want dat begint nu net pas een beetje te komen. Maar als het bijv. half is en ze moeten op heel even komen zwaaien (geen zicht op de speeltuin hier) dat de wijzer dan naar boven moet staan. Eerst begonnen met een kwartiertje en nu mogen ze een half uurtje wegblijven.
If you can dream it, you can do it...
pi_143157281
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Books1 het volgende:
Tico hier heeft de oudste (vergeet ook vaak om te komen zwaaien als ze buiten spelen, naar huis te komen) een horloge om. Niet om de tijd te lezen want dat begint nu net pas een beetje te komen. Maar als het bijv. half is en ze moeten op heel even komen zwaaien (geen zicht op de speeltuin hier) dat de wijzer dan naar boven moet staan. Eerst begonnen met een kwartiertje en nu mogen ze een half uurtje wegblijven.
Ja maar ze trekt haar eigen plan. Ze wordt gister naar huis gestuurd om te eten en ze heeft gewoon geen zin en dus doet ze dat niet. Dus het zal haar aan haar kont roesten dat de wijzer boven staat. als ze geen zin heeft om zich te melden dan doet ze het niet. Ongeacht de consequenties.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:50:55 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143157521
Nou, ze mocht van mij dus niet meer alleen 'verplaatsen'. :N dus halen en brengen of laten brengen en als dat niet kan dus niet spelen. Niet uit de tuin zonder supervisie.
Als jij je gedraagt als een kind van 3 dan behandel ik je ook zo. En meer vrijheid is te verdienen met gedrag van je eigen leeftijd.

Maar goed, misschien heeft ze wel een dusdanige (sociale/emotionele/noem iets) beperking dat het niet tot haar doordringt. Maar dan is het misschien wel helemaal beter zo.
En niet als straf. Maar als consequentie van haar gedrag én ter bescherming van haarzelf.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_143157653
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ze mocht van mij dus niet meer alleen 'verplaatsen'. :N dus halen en brengen of laten brengen en als dat niet kan dus niet spelen. Niet uit de tuin zonder supervisie.
Als jij je gedraagt als een kind van 3 dan behandel ik je ook zo. En meer vrijheid is te verdienen met gedrag van je eigen leeftijd.

Maar goed, misschien heeft ze wel een dusdanige (sociale/emotionele/noem iets) beperking dat het niet tot haar doordringt. Maar dan is het misschien wel helemaal beter zo.
En niet als straf. Maar als consequentie van haar gedrag én ter bescherming van haarzelf.
Daar begin ik nu dus over te denken idd. Haar vrijheid dus behoorlijk te beperken. Want blijkbaar kan ze die verantwoording niet aan.
Maar ik vind het wel vervelend mijn gastouder dan dus op te zadelen met een boze Jennifer die niet meer buiten de tuin mag. Maar het is zo ook gewoon niet te doen.

Ik zit dus ook te twijfelen om Jennifer weer op de dagopvang te laten opvangen waar gewoon een hek om het terrein staat. Dan is het gewoon helemaal klaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:06:10 #26
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143157905
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar begin ik nu dus over te denken idd. Haar vrijheid dus behoorlijk te beperken. Want blijkbaar kan ze die verantwoording niet aan.
Maar ik vind het wel vervelend mijn gastouder dan dus op te zadelen met een boze Jennifer die niet meer buiten de tuin mag. Maar het is zo ook gewoon niet te doen.

Ik zit dus ook te twijfelen om Jennifer weer op de dagopvang te laten opvangen waar gewoon een hek om het terrein staat. Dan is het gewoon helemaal klaar.
ja, snap ik wel dat je dat vervelend vindt. Maar ik verwacht dat je gastouder liever een kwaaie Jennifer in de tuin heeft dan een jennifer die zoek is. En dan nog wat: ze kan de boom in met haar kwaaie bui. :@ zo kan ik ook vrijheid afdwingen. :@
Nou heb ik makkelijk lullen. Dat realiseer ik me heel heel heel erg. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_143158120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar begin ik nu dus over te denken idd. Haar vrijheid dus behoorlijk te beperken. Want blijkbaar kan ze die verantwoording niet aan.
Maar ik vind het wel vervelend mijn gastouder dan dus op te zadelen met een boze Jennifer die niet meer buiten de tuin mag. Maar het is zo ook gewoon niet te doen.

Ik zit dus ook te twijfelen om Jennifer weer op de dagopvang te laten opvangen waar gewoon een hek om het terrein staat. Dan is het gewoon helemaal klaar.
kan ze haar boosheid ergens in kwijt?
de gastouder en jullie kunnen misschien eens kijken waar en hoe ze haar boosheid kan uiten.
en misschien idd wel kort houden.
onze situatie is nog anders.
wij zijn nu juist de tuin aantrekkelijker aan het maken voor Roy dat hij de tuin straks niet uit wilt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:29:53 #28
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143158424
Ik vind het best wel vreemd dat een gastouder kinderen buiten haar zicht laat spelen, gebroken benen of niet?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_143159070
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het best wel vreemd dat een gastouder kinderen buiten haar zicht laat spelen, gebroken benen of niet?
Jennifer wordt in principe gewoon thuis opgevangen, en als wij thuis zijn mag ze gewoon naar de speeltuin en buiten spelen met vriendinnen. Dus het is vrij logisch dat ze dat ook mag als de gastouder er is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:57:52 #30
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_143159242
Als jullie thuis zijn heeft ze ook geen besef van op tijd thuiskomen of luisteren als er gezegd wordt naar huis komen. Dan is misschien de ruimte beperken wel een goed idee alleen zou ik dat dan denk ik ook doen als jullie gewoon thuis zijn. Pas als dat goed gaat weer met kleine stapjes de teugels wat losser maar ik heb hier het probleem niet zo en ik snap dat jullie waarschijnijk alles al geprobeerd hebben.

Maar hoe jullie het dan duidelijker moeten krijgen.

Met haar mee naar de speeltuin en weer terug zodat ze idd niet de ruimte krijgt om weg te blijven vind ik ook een goede. Dan moet je daar wel de tijd voor hebben aangezien Jen niet het enige meisje in jullie gezin is.
If you can dream it, you can do it...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:58:27 #31
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_143159266
oh dus jullie hebben een gastouder-aan-huis! luxe hoor. :) maar wat een schrik zeg gisteren. pfff! :{ en hoe kan je gastouder met 2 benen in 't gips überhaupt haar werk doen?
in de haak.
pi_143159373
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:58 schreef trui het volgende:
oh dus jullie hebben een gastouder-aan-huis! luxe hoor. :) maar wat een schrik zeg gisteren. pfff! :{ en hoe kan je gastouder met 2 benen in 't gips überhaupt haar werk doen?
Ze heeft zelf ook 3 kinderen...
De jongste 2 blijven gewoon in de tuin en haar oudste helpt bijvoorbeeld met Bram uit bed halen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 augustus 2014 @ 13:32:51 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_143162217
Lastig... Maar ik ben het wel eens met buuf eigenlijk.

En een gastouder met twee gebroken benen, jeetje, daar zou ik ook niet echt vrolijk van worden :o
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:52:11 #34
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143162870
Drie of zes is nog best een verschilletje, zelfs zonder gebroken benen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:02:08 #35
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_143163250
ja, zeker als bij die eigen 3 een paar oudere, zelfredzame kinderen bij zitten. Ik snap echt niet hoe ze 't doet!
in de haak.
pi_143173204
Nou, met die van mij zou het haar niet lukken _O- oudere kinderen erbij of niet.
Net een knie-operatie gehad en ik had écht hulp nodig bij de kinderen.

Die halen altijd juist alles uit als ze weten dat je niet kan lopen :+
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:03:16 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143174758
Ik denk dat ik Ticootje wel begrijp. Soms lijken oplossingen zo voor de hand liggend, maar zijn ze toch zo onbereikbaar.
Mijn kind laat zich niet of nauwelijks stoppen door sloten of hekken als hij echt weg wil. Het lukte hem meermalen te ontsnappen op een gesloten afdeling. Vorig jaar konden we een nieuwe voordeur kopen nadat J. alles op slot had gedaan om hem binnen te houden. Hij ging er dwars doorheen. Op school hebben ze hoge hekken met scherpe punten, maar het houdt hem niet tegen. Hij komt er toch overheen als hij echt weg wil.

Nou is Jen misschien nog niet zo sterk, maar als ik het zo lees zal het ook een hele zware klus zijn om haar tegen te houden als ze echt weg wil.

En misschien begrijpen wij ook niet hoe sterk die behoefte kan zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 augustus 2014 @ 21:25:34 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_143178362
Ik heb ook wel makkelijk praten inderdaad, zo van de zijlijn...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:58:42 #39
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143179997
Oh, zo bedoelde ik het niet, Sjeen. Het was alleen dat ik me zo goed voor kon stellen dat de meest voor de hand liggende oplossing (kind verbieden uit de tuin te gaan) niet altijd makkelijk is te bereiken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:59:50 #40
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_143200565
Ik ben op zoek naar een leuk, gezellig, knus, b&b. In nl, liefst aan de kust. Iemand tips?
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:01:46 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143200612
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:59 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk, gezellig, knus, b&b. In nl, liefst aan de kust. Iemand tips?
ik heb alleen een tip voor een b&b in de omgeving van roermond waar je vooral NIET heen moet :(
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:01:53 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_143200618
Nou, ik zit aan de kust, maar ben er met Saffier achter gekomen dat het hier onbetaalbaar is nu :X
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:07:37 #43
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_143200779
haha, nou... dit schiet op zo.. ;-)
pi_143200932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef mikoxx het volgende:
haha, nou... dit schiet op zo.. ;-)
Zoek eens in Zoutelande. Of Dishoek. Geen concrete tips helaas.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:22:26 #45
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_143201284
tnx cathmar. Meer tips zijn welkom!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:31:37 #46
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_143201607
moussy, tnx! Zit je zelf in één van deze?
pi_143201814
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:59 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk, gezellig, knus, b&b. In nl, liefst aan de kust. Iemand tips?
In mijn dorp zit wel wat leuks:

http://www.bedandbreakfas(...)rkg8ACFQjItAodJXAAOw

Direct aan zee dus, maar wel de waddenzee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:58:53 #48
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_143204352
tico, ziet er leuk uit, maar de Waddenzee trekt me toch minder dan de Noordzeekust.....
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2014 @ 17:50:21 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_143206088
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:31 schreef mikoxx het volgende:
moussy, tnx! Zit je zelf in één van deze?
Ik woon in dat durp :D

Er zijn hier ook 3 (of meer) vakantieparken, blokhutten en nog meer van dat soort. En véél duitsers!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:43:03 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143207888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:59 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk, gezellig, knus, b&b. In nl, liefst aan de kust. Iemand tips?
Geen B&B, maar wel mooi en goede lokatie: http://vakantieappartementenegmond.nl/
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143215805
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:58 schreef mikoxx het volgende:
tico, ziet er leuk uit, maar de Waddenzee trekt me toch minder dan de Noordzeekust.....
wat is het verschil dan volgens jou behalve een Breder strand ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_143216168
In Zeeland kun je ook kijken in Vrouwenpolder, Veere, kamperland of Domburg.
Of richting zuid-holland: ouddorp is ook erg leuk.
Ik weet geen b&b's. Maar er is cast genoeg. En inderdaad zijn zoutelande en dishoek ook aanraders. Wij hadden altijd een strandhuisje in dishoek O+
pi_143216306
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef danic het volgende:
In Zeeland kun je ook kijken in Vrouwenpolder, Veere, kamperland of Domburg.
Of richting zuid-holland: ouddorp is ook erg leuk.
Ik weet geen b&b's. Maar er is cast genoeg. En inderdaad zijn zoutelande en dishoek ook aanraders. Wij hadden altijd een strandhuisje in dishoek O+
zeeland is sowieso leuke provincie ja :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_143217150
Jep. Maar dan vooral in de zomer hoor.
pi_143225930
Ik vind Zeeland juist in de winter fijn.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 augustus 2014 @ 09:19:30 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_143226104
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:58 schreef livelink het volgende:
Oh, zo bedoelde ik het niet, Sjeen. Het was alleen dat ik me zo goed voor kon stellen dat de meest voor de hand liggende oplossing (kind verbieden uit de tuin te gaan) niet altijd makkelijk is te bereiken.
nee, begrijp ik! En ik vat het ook niet verkeerd op ;)

late reactie ivm slechte internetverbinding boven op berg in Frankrijk :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:18:53 #57
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_143226605
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:01 schreef moussy het volgende:
Nou, ik zit aan de kust, maar ben er met Saffier achter gekomen dat het hier onbetaalbaar is nu :X
Best jammer dat hoogseizoen -O-
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_143229887
Ieuwgatveryikes. Ik heb zo'n vies ouwewijvenbultje op mn oogwit. :X
pi_143231217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 17:50 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik woon in dat durp :D

Er zijn hier ook 3 (of meer) vakantieparken, blokhutten en nog meer van dat soort. En véél duitsers!
Hier is de voertaal gewoon duits in het hoogseizoen ofzo? Ik hoor niets anders in de lokale super.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:51:39 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_143231594
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier is de voertaal gewoon duits in het hoogseizoen ofzo? Ik hoor niets anders in de lokale super.
Hier ook, ik doe mn boodschappen al in Den Helder, want de schappen zijn hier ook chronisch leeg :(
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_143232064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:51 schreef moussy het volgende:

[..]

Hier ook, ik doe mn boodschappen al in Den Helder, want de schappen zijn hier ook chronisch leeg :(
Oh ja. Zwaar irritant ook ja. Ga jij ook naar die budget food zaak? Wij hebben vandaag daar wat spul gekocht alvast voor leyla dr verjaardag. Scheelt best hoop euro's.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:36:33 #62
7074 moussy
kuttekop
pi_143232312
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja. Zwaar irritant ook ja. Ga jij ook naar die budget food zaak? Wij hebben vandaag daar wat spul gekocht alvast voor leyla dr verjaardag. Scheelt best hoop euro's.
Ja! Welke ben je geweest, bij mij op het durp? Die heeft wat meer en is wat groter lijkt wel. Je moet wel opletten hoor, sommige dingen zijn niet goedkoper. En laatst had ik wit uitgeslagen chocola (bah) En die knakworsten met blauw label (merk onbekend) zit geen smaak aan. Ik sloeg meteen 8 blikjes in :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_143232719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:36 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja! Welke ben je geweest, bij mij op het durp? Die heeft wat meer en is wat groter lijkt wel. Je moet wel opletten hoor, sommige dingen zijn niet goedkoper. En laatst had ik wit uitgeslagen chocola (bah) En die knakworsten met blauw label (merk onbekend) zit geen smaak aan. Ik sloeg meteen 8 blikjes in :')
Bij het winkelcentrumpje in den helder. Want dan kan ik gewoon de cola, energiedrink en spul bij de budgetfood halen. Dan kan ik aan de overkant ff de aldi in om in de bakken te kijken. En de rest bij de albert heijn of deka.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:23:44 #64
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143233305
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:21 schreef -Spring het volgende:
Ieuwgatveryikes. Ik heb zo'n vies ouwewijvenbultje op mn oogwit. :X
Een strontje? Die zijn zo irritaaaaant :X

Zo en pfft ik heb mezelf een migraine geslapen. Was op de bank in slaap gevallen gisteravond en manlief vond me wel vredig liggen dus die liet me liggen. Toen werd ik vanmorgen wakker, strontmisselijk met mn nek in de knoop :(
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_143234486
Ik werd pas om kwart voor 9 wakker en vanmiddag lag ik weer voor pampus. Ik word oud.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:08:10 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143234592
Oh nou ik ben ook weer teruggegaan tot 13.00 uur en ben nu alweer toe aan bijslapen :')
Ik word ook oud :'(
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_143235194
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Een strontje? Die zijn zo irritaaaaant :X

Zo en pfft ik heb mezelf een migraine geslapen. Was op de bank in slaap gevallen gisteravond en manlief vond me wel vredig liggen dus die liet me liggen. Toen werd ik vanmorgen wakker, strontmisselijk met mn nek in de knoop :(
Nee, echt op mn oogwit.

Oh god ja, ik ken die pijn. ;(
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:35:14 #68
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_143235274
Ik heb de hele middag liggen slapen op de bank 😳
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_143237127
Er zit ook echt iets heel slaperigs in de lucht geloof ik :?
Ik liep ook te gapen en te chagrijnen en sinds mijn jongste doorslaapt doe ik dat eigenlijk nooit :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:51:25 #70
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143237192
Hier ook ruim 3 uur geslapen, mijn dochter sliep er ruim 4.5 uur vanmiddag :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:00:03 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_143237438
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier ook ruim 3 uur geslapen, mijn dochter sliep er ruim 4.5 uur vanmiddag :o
Heerlijk!
Hoe gaat het met jullie?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_143239105
Ik ga zo mn verloren tijd vanmiddag maar ff inhalen in de kroeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:11:06 #73
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143239532
Goed plan, Ticootje. Ik ben net onderweg terug naar huis na in de kroeg te hebben gehangen. En slapen doe ik nauwelijks de laatste tijd. Vannacht ging ik om 01.00 naar bed en 04.30 zat ik alwweer beneden. Stuur mij wat van die lucht
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:34:21 #74
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143242324
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Saffier het volgende:

[..]

Heerlijk!
Hoe gaat het met jullie?
Heel goed! :)
Eline is een heel lief, makkelijk en ondernemend meisje van 4.5 maand nu!

Ze lacht werkelijk nog net niet de hele dag door! O+

We zijn vorige week begonnen met kleine hapjes groente en dat gaat heel aardig! :) helaas heeft ze nu last van krentenbaard :{
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_143244170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 08:50 schreef lily het volgende:
Ik vind Zeeland juist in de winter fijn.
Ja?
Ik vind er dan weinig te beleven moet ik zeggen. Toch merk ik dat ik steeds meer weer die kant op neig.
De rust en de vrijheid nodigt toch uit. Gewoon het feit dat je niet bij alles berekend moet zijn op diefstal en bedrog enzo. Dat heb je in en rondom Rotterdam echt zoveel meer.

En die vermoeidheid! Ik word er gek van. Ik slaap prima 7 a 8 uur per nacht. En dan letterlijk zitten knikkebollen op mijn werk :X
Ik heb echt wegtrekkers soms.
pi_143247610
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef danic het volgende:

[..]

Ja?
Ik vind er dan weinig te beleven moet ik zeggen. Toch merk ik dat ik steeds meer weer die kant op neig.
De rust en de vrijheid nodigt toch uit. Gewoon het feit dat je niet bij alles berekend moet zijn op diefstal en bedrog enzo. Dat heb je in en rondom Rotterdam echt zoveel meer.

En die vermoeidheid! Ik word er gek van. Ik slaap prima 7 a 8 uur per nacht. En dan letterlijk zitten knikkebollen op mijn werk :X
Ik heb echt wegtrekkers soms.
Rust, ruimte en vrijheid? Kom naar de noordkop. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:27:46 #77
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143249854
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef danic het volgende:

[..]

Ja?
Ik vind er dan weinig te beleven moet ik zeggen. Toch merk ik dat ik steeds meer weer die kant op neig.
De rust en de vrijheid nodigt toch uit. Gewoon het feit dat je niet bij alles berekend moet zijn op diefstal en bedrog enzo. Dat heb je in en rondom Rotterdam echt zoveel meer.


Er gebeurt wel wat hoor in de winter maanden. Alleen dan zijn er een stuk minder toeristen ;)

en qua inbraken dat weet ik nog niet goed,bij de grensstreek dorpen word behoorlijk ingebroken,je zit snel in België.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143252671
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Rust, ruimte en vrijheid? Kom naar de noordkop. :D
Ik ben daar nog nooit geweest. Hoger dan Amsterdam (of eigenlijk Waterland) kom ik nooit.
Zeeland is voor ons wel wat dichterbij. De noordkop is bijna 300 km.
pi_143252692
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef danic het volgende:

[..]

Ja?
Ik vind er dan weinig te beleven moet ik zeggen. Toch merk ik dat ik steeds meer weer die kant op neig.
Ik wil niks te beleven hebben ;)
Ik houd niet van drukte op stranden. En zwemmen in de zee hoeft van mij ook niet.

Heerlijk uitwaaien met een dikke jas aan op lege stranden en een gezellig huisje. Meer hebben wij niet nodig. De kinderen vinden dat ook fijn.
pi_143255163
Ah ja. Dat is ook heerlijk.
Maar ik heb er 20 jaar gewoond en dat deden we misschien 2x per jaar. Terwijl we in de zomer op het strand woonden zo'n beetje. Nou ja dat dus....De vrijheid in de zomer vind ik heerlijk.
Gewoon even een uurtje naar het strand, desnoods na het eten nog. Nu zitten we bijna 45 minuten in de auto voordat we er zijn. En ik weet dat dat voor sommigen nog luxe is....
Maar toch, dat mis ik wel een beetje.
En Bar, tuurlijk wordt er in Zeeland ook ingebroken. Een paar jaar geleden bij mijn ouders nog. Maar het gaat me meer om de simpelheid der dingen. Dat als je op straat wordt aangesproken, je niet gelijk het ergste hoeft te verwachten zoals in Rotterdam. Dat idee.
Spring zette ooit een foto op fb van een marktkraampje bij een boer, waarbij de boer volgens mij even was gaan eten, maar een bakje neer had gezet voor het geld. Onder het mom: bedien uzelf.
Hier zou je dan bestolen worden. Mensen doen dat niet meer. In Zeeland, en zeker de kleinere dorpjes, kom je dat gewoon tegen.

En ik weet het, dat is niet alleen in Zeeland. Maar het gaat om het contrast met de randstad. En die vind ik best groot.
pi_143255397
Zulke marktkraamjes heb je hier in de Betuwe ook. Gewoon langs de weg een tafeltje met zakjes fruit, bordje met de prijs erbij en een bakje om het geld in te doen.

Ik vind de kust ook vooral leuk om uit te waaien in herfst/winter/voorjaar. Maar goed, dagje strand is vanuit deze kant toch net iets te ver dus dan ga ik net zo lief naar de plas op fietsafstand.
pi_143255829
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:57 schreef danic het volgende:
Ah ja. Dat is ook heerlijk.
Maar ik heb er 20 jaar gewoond en dat deden we misschien 2x per jaar. Terwijl we in de zomer op het strand woonden zo'n beetje. Nou ja dat dus....De vrijheid in de zomer vind ik heerlijk.
Gewoon even een uurtje naar het strand, desnoods na het eten nog. Nu zitten we bijna 45 minuten in de auto voordat we er zijn. En ik weet dat dat voor sommigen nog luxe is....
Maar toch, dat mis ik wel een beetje.
En Bar, tuurlijk wordt er in Zeeland ook ingebroken. Een paar jaar geleden bij mijn ouders nog. Maar het gaat me meer om de simpelheid der dingen. Dat als je op straat wordt aangesproken, je niet gelijk het ergste hoeft te verwachten zoals in Rotterdam. Dat idee.
Spring zette ooit een foto op fb van een marktkraampje bij een boer, waarbij de boer volgens mij even was gaan eten, maar een bakje neer had gezet voor het geld. Onder het mom: bedien uzelf.
Hier zou je dan bestolen worden. Mensen doen dat niet meer. In Zeeland, en zeker de kleinere dorpjes, kom je dat gewoon tegen.

En ik weet het, dat is niet alleen in Zeeland. Maar het gaat om het contrast met de randstad. En die vind ik best groot.
de hele noordkop is 1 marktstal ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_143255873
En de randstad zuigt apenballen qua mentaliteit van mensen en die drukte :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_143255932
Ik ben ook meer van rust en water. Zo weinig mogelijk mensen in ieder geval.
De noordkop lijkt me wel wat... sowieso, haventjes O+
  zondag 10 augustus 2014 @ 12:24:48 #85
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143255941
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:05 schreef Kyara het volgende:
Zulke marktkraamjes heb je hier in de Betuwe ook. Gewoon langs de weg een tafeltje met zakjes fruit, bordje met de prijs erbij en een bakje om het geld in te doen.

Ik woon 20 km. van Utrecht en ook hier hebben we overal dit soort onbemande fruitstalletjes. Je hoeft dus niet zo heel ver uit de Randstand te zijn om dat tegen te komen. Gelukkig maar.
Ik zou best graag dichter bij het strand wonen. Lijkt me heerlijk voor mezelf om in de herfst/winter lekker uit te waaien en voor de kinderen om in de zomer lekker te kunnen spelen en zwemmen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_143255970
Ja, water is echt fijn. Het liefst een huis aan het water...zucht...droomt verder..
  zondag 10 augustus 2014 @ 12:26:27 #87
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_143255991
Hier ook overal fruit/groente/bloemenstandjes in de polder op 14 km van rotterdam af en ja wij laten ook gewoon de achterdeur open en onlangs stond de hele dag de voordeur open toen we werken en naar school waren en de buuf had het wel gezien maar dacht van ach het zal wel een reden hebben en guess what: de inboedel was er nog.
If you can dream it, you can do it...
pi_143256194
Ik reed vrijdag door Durgerdam (Amsterdam Noord). Oh my....daar wil ik wonen!
pi_143256729
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef Books1 het volgende:
Hier ook overal fruit/groente/bloemenstandjes in de polder op 14 km van rotterdam af en ja wij laten ook gewoon de achterdeur open en onlangs stond de hele dag de voordeur open toen we werken en naar school waren en de buuf had het wel gezien maar dacht van ach het zal wel een reden hebben en guess what: de inboedel was er nog.
:o
Wel fijn dat buuf het al had geconstateerd.
Wij wonen ongeveer dezelfde afstand van Rotterdam en ondanks dat alles potdicht zat tijdens een weekendje weg, hebben ze de boel toch open weten te breken met een koevoet. Tja...als ze naar binnen willen lukt het ze toch wel.

Maar wat ik al zei...ik vind het contrast zo groot. En ik kom uit Zeeland vandaar dat ik dan daarmee vergelijk. Gelukkig geldt deze mentaliteit niet alleen in Zeeland.

Ik zou graag de gemakken van de grote stad gecombineerd willen met de rust en mentaliteit van Zeeland. En dan ook dat mooie huis aan het water. Met een zeilbootje aan de privé steiger....*blijft duimen voor de staatsloterij van vandaag*
pi_143256881
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik woon 20 km. van Utrecht en ook hier hebben we overal dit soort onbemande fruitstalletjes. Je hoeft dus niet zo heel ver uit de Randstand te zijn om dat tegen te komen. Gelukkig maar.
Ik zou best graag dichter bij het strand wonen. Lijkt me heerlijk voor mezelf om in de herfst/winter lekker uit te waaien en voor de kinderen om in de zomer lekker te kunnen spelen en zwemmen.
Heerlijk he!

Ik ben zelf blij met waar ik woon. Zee en strand vind ik best leuk voor een weekendje weg maar ik ben opgegroeid tussen bos en uiterwaarden en dat is ook de omgeving waar ik het meest tot rust kom.
  zondag 10 augustus 2014 @ 13:09:11 #91
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143257355
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:56 schreef Kyara het volgende:

[..]

Heerlijk he!

Ik ben zelf blij met waar ik woon. Zee en strand vind ik best leuk voor een weekendje weg maar ik ben opgegroeid tussen bos en uiterwaarden en dat is ook de omgeving waar ik het meest tot rust kom.
Jij woont op een hartstikke mooi plek :)
En een dito woonwijk, werkelijk alles binnen handbereik! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_143257812
Oh ja, jij bent bekend hier :D
  zondag 10 augustus 2014 @ 13:43:02 #93
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143258686
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, jij bent bekend hier :D
Ik kom helaas niet meer in Arnhem..
Toen ik je pakketje kleren kreeg kwam ik erachter dat die vriend van ons en jullie echt letterlijk bij elkaar om de hoek wonen :o ;)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_143258842
Wat grappig!
pi_143259154
Ik ben geboren en getogen Groningse en toen ik ging studeren naar Utrecht verhuisd. Ik vind het noorden nog steeds voelen als thuis; de ruimte, de rust en de mentaliteit. Ik heb een paar jaar terug twee jaar in Groningen gewerkt en merkte toen pas hoe fijn ik die zogenaamde stugge houding eigenlijk vind. Maar na tien jaar randstad ben ik verwend en zou ik er niet meer goed mee om kunnen gaan dat altijd alles een roteind rijden is. Nu wonen we net buiten Utrecht en ik vind het ideaal, 20 minuten met de bus en ik sta midden in de stad, en als ik dan weer uit de bus stap na lekker eten of borrelen, dan loop ik door onze straat en ruikt het naar bos O+

Maar ik ben sowieso altijd weemoedig naar andere plekken; als ik bij het strand ben, wil ik aan zee wonen, als ik in Amsterdam ben wil ik een grachtenpandje en als ik het oosten ben wordt ik direct verliefd op de bossen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_143259542
Ik ben in zuidlimburg geboren en getogen en toen ik ging studeren naar utrecht verhuisd. Ik woon nog in het centrum. Ik hou zo van O+ Utrecht O+, zelfs nu met 2 kinderen. Het enige dat ik mis is een tuin.
Wij hebben vorig jaar met Koninginnedag de zooi ook zeker anderhalf uur onbeheerd achtergelaten met een geldpot erbij. Mooiste spul was toen wel al weg, maar ging onverwacht goed. Best wat spul weg en best wat geld in het potje.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_143260259
Ik ben een geboren Dellufse. Zou er weer graag willen wonen maar mijn echtgenoot wil niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2014 @ 14:46:13 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143261501
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef Vicky het volgende:
Ik ben een geboren Dellufse. Zou er weer graag willen wonen maar mijn echtgenoot wil niet.
delft is zeker leuk! O+
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:03:18 #99
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143262157
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef Vicky het volgende:
Ik ben een geboren Dellufse. Zou er weer graag willen wonen maar mijn echtgenoot wil niet.
Zo wil ik dolgraag naar Leiden terug, maar met alles wat ik hier heb: een (betaalbare) koopwoning en een (goede) baan kan ik dat niet zomaar opzeggen!

Voor een soortgelijke woning in Leiden betaal je hier een aanzienlijk stuk minder!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 10 augustus 2014 @ 19:54:01 #100
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_143274024
Ik woon op nog geen 10 km afstand van Rotterdam en hier staan volop tomaten, bloemen, potplanten e.d. aan de weg met een geldkistje erbij. Ingebroken word er hier wel eens, maar dat is overal. Aan de andere kant ga ik regelmatig de deur uit terwijl de achterdeur en het tuinhek openstaat en er is nog nooit iets weggenomen. Of dat ik er smorgens achter kwam dat ik vergeten was mn auto op slot te doen.

Een paar jaar geleden wilden wij verhuizen naar het oosten van het land, een soort noodsprong nadat we net voor het eerst een kind hadden gekregen. Maar nu, het bevalt me hier prima eigenlijk en wil niet weg. Alles op loop- en fietsafstand. Onze zaak zit in Rotterdam, daar rijden we ook binnen 10 minuten naartoe, ideaal.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_143274531
Ik ben nu bij mijn schoonouders met mijn vriend. Die wonen dichtbij Den Helder. Gisteren nog zijn dochter op de boot naar Texel gezet en naar Callantsoog geweest. Uitwaaien kun je daar zeker goed! Omgeving Assen heb je dat niet in de buurt voor zover ik dat weet.
Sowieso merk ik wel dat het hier duidelijk meer waait, maar dat is geloof ik wel normaal dicht bij de kust. :)
pi_143274745
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben nu bij mijn schoonouders met mijn vriend. Die wonen dichtbij Den Helder. Gisteren nog zijn dochter op de boot naar Texel gezet en naar Callantsoog geweest. Uitwaaien kun je daar zeker goed! Omgeving Assen heb je dat niet in de buurt voor zover ik dat weet.
Sowieso merk ik wel dat het hier duidelijk meer waait, maar dat is geloof ik wel normaal dicht bij de kust. :)
Callantsoog is echt heel fijn. Ik werk er in de buurt. In de duinen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143274903
Was een leuk uitje! Het waaide wel keihard, maar daar krijg je leuke taferelen mee met ijsje eten en fatsoenlijk op de foto komen :) En heule hoge golven. Tis een soort mini vakantie hier voor mij.
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:14:04 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143274969
Nou moet ik zeggen dat er sowieso een harde woei is, hier nu ook hoor. (40 km van Assen)
Maar dat is zo lekker van zee. O+ en dat je zoveel lucht ziet. Ik hou van weids uitzicht.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2014 @ 01:03:04 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_143288029
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Was een leuk uitje! Het waaide wel keihard, maar daar krijg je leuke taferelen mee met ijsje eten en fatsoenlijk op de foto komen :) En heule hoge golven. Tis een soort mini vakantie hier voor mij.
dinsdag naar de juttermarkt in Den Helder?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 11 augustus 2014 @ 07:01:53 #106
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_143291609
Ik hou van het groen van Nederland. En de ruimte, inderdaad. En het poppenhuis-achtige. Alles is zo lief, en klein, en netjes :)
pi_143296021
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:03 schreef moussy het volgende:

[..]

dinsdag naar de juttermarkt in Den Helder?
Met de kinderen naar de helderse vallei, is ook erg leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2014 @ 11:48:41 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_143296256
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Met de kinderen naar de helderse vallei, is ook erg leuk.
Die van mij hebben vorige week in Quelderduyn gezwommen :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_143296460
Wij liggen hier een beetje te staan weg te lopen regenen in Zwitserland. Wát een pleurisweer. En de komende twee weken geen veranderingen. Het valt met bakken uit de hemel, inclusief onweer.
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:01:25 #110
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143296596
Balen, Spring. Dan zou je nu beter zitten op jullie camping, denk ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:02:48 #111
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143296639
quote:
8s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:56 schreef -Spring het volgende:
Wij liggen hier een beetje te staan weg te lopen
Ik ben wel benieuwd. Wie van jullie ligt, wie staat en wie loopt weg?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_143296715
quote:
8s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:56 schreef -Spring het volgende:
Wij liggen hier een beetje te staan weg te lopen regenen in Zwitserland. Wát een pleurisweer. En de komende twee weken geen veranderingen. Het valt met bakken uit de hemel, inclusief onweer.
Spullen oppakken is geen optie? Gewoon verder rijden naar het zuiden...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143296765
Ik lig te lopen Fokken, N zit te liggen studeren en L loopt te zitten spelen in de plassen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:09:14 #114
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143296833
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:07 schreef -Spring het volgende:
Ik lig te lopen Fokken, N zit te liggen studeren en L loopt te zitten spelen in de plassen.
:D
Thx voor het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid. Het geeft een goed beeld.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_143296950
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Spullen oppakken is geen optie? Gewoon verder rijden naar het zuiden...
Duuuur. We hebben een stacaravan geboekt (en betaald) dus dan wordt het een dubbele vakantie. N heeft net wel Vrij Uit gebeld voor een alternatief en die gaven aan dat er de laatste week van onze vakantie nog een plekje vrij was op een camping in zuid Frankrijk. Wij wikken en wegen want duuuur en spaargeld en dan de rest van het jaar geen uitjes meer, toch besloten het te doen, en nét toen we terug wilden bellen voor akkoord checkten we de weersverwachtingen nog ff en toen zag het er in Zuid Frankrijk ineens slechter uit en hier een stuk beter. :'D. Dus we blijven toch maar.
pi_143297504
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:12 schreef -Spring het volgende:

[..]

Duuuur. We hebben een stacaravan geboekt (en betaald) dus dan wordt het een dubbele vakantie. N heeft net wel Vrij Uit gebeld voor een alternatief en die gaven aan dat er de laatste week van onze vakantie nog een plekje vrij was op een camping in zuid Frankrijk. Wij wikken en wegen want duuuur en spaargeld en dan de rest van het jaar geen uitjes meer, toch besloten het te doen, en nét toen we terug wilden bellen voor akkoord checkten we de weersverwachtingen nog ff en toen zag het er in Zuid Frankrijk ineens slechter uit en hier een stuk beter. :'D. Dus we blijven toch maar.
:D
Dan ben ik toch wel blij met de tourcaravan.. Dat je je zooi kunt oppakken en weer verder kunt rijden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143297757
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D
Dan ben ik toch wel blij met de tourcaravan.. Dat je je zooi kunt oppakken en weer verder kunt rijden.
Het stomme is dat wij er ook een hebben. Maar pas gekocht nadat we deze vakantie geboekt hadden.
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:23:43 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143311477
Spring soms is het zo dat je als je naar een andere berg zou rijden het weer ineens heel anders kan zijn.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143312817
Ik weet het, maar momenteel is het hier overal bagger, bar. Je redt het niet eens om acht meter verderop naar je auto te lopen, dan ben je doorweekt. Het komt met bakken naar beneden. Maar goed, het lijkt iets beter te worden. :)

Hoe was het gisteren?
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:25:17 #120
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143314319
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef -Spring het volgende:
Ik weet het, maar momenteel is het hier overal bagger, bar. Je redt het niet eens om acht meter verderop naar je auto te lopen, dan ben je doorweekt. Het komt met bakken naar beneden. Maar goed, het lijkt iets beter te worden. :)

Hoe was het gisteren?
ik ga het hopen voor jullie!

Je bedoelt Roy zijn feestje? (die was zaterdag) maar die was goed prachtig weer,Kinderen konden spelen in de speeltuin.Roy glunderde van oor tot oor. Top!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143319056
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:03 schreef moussy het volgende:

[..]

dinsdag naar de juttermarkt in Den Helder?
Ik zal het eens vragen!
pi_143368846
We zijn eruit, we peren 'm.

Het water staat hier enkeldiep, spuit uit de putten en alles ruikt naar riool. Het regent en inweert zo hard dat we elkaar in de caravan niet kunnen verstaan. En de weerberichten zijn weer slechter geworden.

Er was nog een plekje vrij op een camping in zuid Frankrijk, daar rijden we zaterdag naartoe. Hebben we hopelijk de laatste week nog wat zon.
pi_143369801
Jeetje spring! Waar jullie naartoe rijden is dat nog ver? Kunnen jullie niet al eerder door en dan ergens onderweg overnachten? Met 3moet het nog wel lukken zoeken op kamer vrij.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143369995
Dat wordt echt te duur. We betalen nu al een deel van de vakantie dubbel. :)
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:07:53 #126
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143370023
En dan klagen de mensen hier in NL al over het weer, wat een drama joh!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:54:07 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143371393
:o Spring! Wat vreselijk! :o
***
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:50:01 #128
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143373227
Jeetje! :o en geen kans dat je (een deel van je) geld terug kunt krijgen? :o dit is toch wel overmacht. Ofzo
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:06:27 #129
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143373809
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje! :o en geen kans dat je (een deel van je) geld terug kunt krijgen? :o dit is toch wel overmacht. Ofzo
:D Als campings dat moesten doen bij slecht weer dan konden ze er wel mee ophouden denk ik!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_143373916
Jemig spring, wat een ellende. Als het financieel een beetje haalbaar is zou ik doorrijden idd, of anders lekker naar huis. Hier heb je ook niks aan.

Wij mogen niet mopperen, zo in de Ardennen. Overdag is het meestal droog, soms wat zon zelfs. Zo aan het eind vd dag meestal een bui maar dan zitten we meestal toch weer veilig in ons blokhutje ;). We vermaken ons prima, grotten van Han gezien, abdij van maredsous bezocht ( :9 ) en vandaag relaxen op het park. Net even wezen zwemmen met de uk :).
pi_143375052
Jeutje spring! Wat een ellende, hopenlijk is het in Frankrijk beter te doen.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:05:25 #132
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143375859
Wij kunnen met een beetje goeie wil ook wel met een kano het tuinpad af. :') het regent hier ook niet te zuinig. :P maar ja, in een huis is dat heul niet erg.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_143376498
Spring, wat een heftigheid. Goed dat jullie besloten hebben om verder te trekken hoor. Moeilijk is dat hè? Bij ons op de camping, in Luxemburg, begonnen ook al mensen in te pakken om huiswaarts te gaan. En dat was dan vooral om de drap die niet meer verdween, want op dat moment waren de buien nog wel te overzien.

Ik vind het altijd heel moeilijk om te bepalen op welk punt je anders beslist.

Toen er bij ons een weekend lang regen voorspeld werd heb ik de kinderen voorgesteld eerder naar huis te rijden. Gelukkig waren die het daar helemaal niet mee eens en kregen we meer zon dan aanvankelijk voorspeld was.

[ Bericht 0% gewijzigd door groofskendezoveelste op 13-08-2014 14:13:18 ]
pi_143376598
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ik zag er een beetje tegen op, de pak-stress, het rijden, de tent opzetten in mijn eentje. 's Avonds alleen voor de tent (eerste keer echt met z'n drietjes weg). Maar het ging allemaal heel gemakkelijk en de kinderen hebben 12 dagen nonstop goede zin gehad. ^O^

Voel me helemaal voldaan ^O^ .

[ Bericht 7% gewijzigd door groofskendezoveelste op 13-08-2014 14:12:59 ]
pi_143377938
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij kunnen met een beetje goeie wil ook wel met een kano het tuinpad af. :') het regent hier ook niet te zuinig. :P maar ja, in een huis is dat heul niet erg.
ik zit in de zon in de speeltuin. Behoorlijk warm hier..

fijn Groofs!!

Hopelijk beter weer in Frankrijk Spring!

ik hoop dat het vanaf volgejde week vrijdag mooi weer in het Drentse wordt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143379381
Dat klinkt als een heerlijke vakantie, Groof :)

En wat ernorm balen, Spring...bah..
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:55:59 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_143381278
Hier is eigenlijk alleen vandaag een beetje pruts. 't Is koud (13 graden :o ) en het heeft vanochtend flink geregend, maar vooral gewaaid. Zo de luifel maar weer eens opzetten ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_143381465
Hier hebben ze nog 2 dagen vakantie en dan is het weer klaar. Het is hier nu redelijk weer.

Oh en we krijgen een gezinscoach. Ook wel fijn. Dus nieuwe schooljaar ook weer een hoop veranderingen. De zwemlessen beginnen weer. De logopedie. En vanaf oktober een nieuwe school.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143382512
Het is in het Zeeuwse heerlijk weer,hey waait wat maar droog zonnig en lekker temperatuurtje.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143383209
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:01 schreef Ticootje het volgende:
Hier hebben ze nog 2 dagen vakantie en dan is het weer klaar. Het is hier nu redelijk weer.

Oh en we krijgen een gezinscoach. Ook wel fijn. Dus nieuwe schooljaar ook weer een hoop veranderingen. De zwemlessen beginnen weer. De logopedie. En vanaf oktober een nieuwe school.
een gezinscoach is zeker fijn. Wij hebben er ook recht op alleen moeten we dan een dag tjasker opvang opgeven ervoor. Wij doen dit jammer genoeg nu niet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143383474
Fijn Tico!!

Hier hebben ze nog 2,5 week. Ik moet zeggenndat de weken wel snel voorbik vliegen. Ook omdat de dames 3w 3dgn naar de opvang gaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:15:23 #142
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143387325
Wat doet een gezinscoach? Ik merk dat ik juist behoefte heb aan iemand voor mij alleen :@
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:22:45 #143
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143387633
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:01 schreef Ticootje het volgende:
Hier hebben ze nog 2 dagen vakantie en dan is het weer klaar. Het is hier nu redelijk weer.

Oh en we krijgen een gezinscoach. Ook wel fijn. Dus nieuwe schooljaar ook weer een hoop veranderingen. De zwemlessen beginnen weer. De logopedie. En vanaf oktober een nieuwe school.
Waarom een nieuwe school, Ticootje? Ik had het idee dat je heel enthousiast was over deze school.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 augustus 2014 @ 20:15:43 #144
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_143389736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef livelink het volgende:
Wat doet een gezinscoach? Ik merk dat ik juist behoefte heb aan iemand voor mij alleen :@
is dat niet te vinden Livelink? Misschien een vrijwilliger via een buddyprogramma? Gewoon iemand waar je een paar uur per week ongenuanceerd tegenaan kunt kletsen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_143389832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef livelink het volgende:

[..]

Waarom een nieuwe school, Ticootje? Ik had het idee dat je heel enthousiast was over deze school.
School krijgt een nieuw gebouw. ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143390926
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef livelink het volgende:
Wat doet een gezinscoach? Ik merk dat ik juist behoefte heb aan iemand voor mij alleen :@
Die helpt hier mee in het gezin, die zet bijvoorbeeld Roy onder de douche,of helpt met eten. ze gaat ook met Roy spelen, zodat wij het huishouden en of kunnen gaan koken.
Verder is ze een luisterend oor voor ons.

Bij ons kun je dat aanvragen via cis.
Alleen wij willen dat Roy 5 dagen naar de Tjasker gaat is beter voor hem zelfde ritme, zelfde dagindelingen.
Als wij een dag moeten inleveren voor 2x2 uur een gezicht coach over de vloer, daar zijn wij niet bij gebaat.
Roy is een week thuis geweest, maar was echt onhandig, telkens boos smorgens omdat de taxi er niet was, boos omdat we ineens smorgens gingen autorijden en ga zo maar door.

En het is juist voor ons heel fijn dat er iemand thuis is die helpt zodra Roy uit de taxi komt en uit moet razen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143392681
Hier zal de gezinscoach zich vooral richten op ons als ouder. Echt ter ondersteuning van hoe we dingen wat anders of beter kunnen aanpakken. Weer een nieuw inzicht kunnen geven en het reiken van handvatten.
Jennifer krijgt daarnaast ook speltherapie om te zien of we meer inzicht kunnen krijgen wat er nou in het koppie omgaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:38:20 #148
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143395764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Ticootje het volgende:
Hier zal de gezinscoach zich vooral richten op ons als ouder. Echt ter ondersteuning van hoe we dingen wat anders of beter kunnen aanpakken. Weer een nieuw inzicht kunnen geven en het reiken van handvatten.
Jennifer krijgt daarnaast ook speltherapie om te zien of we meer inzicht kunnen krijgen wat er nou in het koppie omgaat.
Oh ja, dat hebben wij eigenlijk al wel gehad in de vorm van ouderbegeleiding. Best wel zwaar vond ik het.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_143395901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Oh ja, dat hebben wij eigenlijk al wel gehad in de vorm van ouderbegeleiding. Best wel zwaar vond ik het.
Ik denk ook niet dat het heel makkelijk is hoor. Maar aan de andere kant ken ik J iets te goed dat als iemand in ons huis geen enkele vorm van positiviteit kan brengen en alleen maar gaat lopen zeiken dat diegene ook snel weer buiten staat. :)

Ik wil er eigenlijk gewoon open in gaan. Ik ga er gewoon even vanuit dat onze vraag om hulp nu eindelijk wordt gehoord.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:43:18 #150
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143395981
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

is dat niet te vinden Livelink? Misschien een vrijwilliger via een buddyprogramma? Gewoon iemand waar je een paar uur per week ongenuanceerd tegenaan kunt kletsen.
Ja, wie weet. Het gaat me er inderdaad om dat ik gewoon kan praten zonder het gevoel te hebben dat ik alles direct weer moet relativeren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:45:21 #151
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143396084
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het heel makkelijk is hoor. Maar aan de andere kant ken ik J iets te goed dat als iemand in ons huis geen enkele vorm van positiviteit kan brengen en alleen maar gaat lopen zeiken dat diegene ook snel weer buiten staat. :)

Ik wil er eigenlijk gewoon open in gaan. Ik ga er gewoon even vanuit dat onze vraag om hulp nu eindelijk wordt gehoord.
Dat is ook zo. En je kunt echt iets met de handvatten die je aangereikt krijgt. Het is alleen heel hard werken en je moet het echt samen doen. Ik had soms meer het gevoel dat we in relatietherapie zaten dan dat we ouderbegeleiding kregen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_143398466
Wij hebben videobegeleiding/training om onze opvoeding inzichtelijk te krijgen en het zoveel mogelijk te kunnen aanpassen op behoefte van A. Dat vind ik best wel pittig, vooral omdat het confronterend is. Maar ook erg leerzaam en nuttig. vanuit het mkd krijgen we ook gezinsbegeleiding, maar dat moet nog opgestart worden. Wij kunnen dan met allerlei hulpvragen terecht en ze hebben tips voor bepaalde cursussen die je kan doen bijvoorbeeld ter versteviging van de band.

@Tico Ik hoop dat het voor jullie en voor J gaat werken. fijn dat er nu hulp komt :)
  woensdag 13 augustus 2014 @ 23:38:00 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_143398490
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef Ticootje het volgende:

Ik wil er eigenlijk gewoon open in gaan. Ik ga er gewoon even vanuit dat onze vraag om hulp nu eindelijk wordt gehoord.
Goed dat jullie dit doen, ik hoop dat het jullie veel oplevert!
in de haak.
pi_143402975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat is ook zo. En je kunt echt iets met de handvatten die je aangereikt krijgt. Het is alleen heel hard werken en je moet het echt samen doen. Ik had soms meer het gevoel dat we in relatietherapie zaten dan dat we ouderbegeleiding kregen.
Dat kan hier geen kwaad. We staan qua opvoeden vaak niet op 1 lijn. Ik vind J vaak te hard en te opvliegend en J vindt mij vooral niet consequent en te soft.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143403445
Wij hebben in september weer een zorgplan overleg, en dan komt thuisbegeleiding ook weer ter sprake.
We gaan sowieso een nieuwe aanvraag indienen en hopen dat het nu wel kan en mag naast de opvang die we nu hebben.
Want we lopen hier steeds meer tegen onhandige situaties aan. Overgens zijn die situaties bij hem in de klas ook, en lukt het hun ook niet om Roy bepaalde dingen te leren/afleren enz.

Wat een nat vies weer trouwens hier, we wilden eigenlijk vandaag verder in de tuin maar dat word hem even niet.
Dan de zolder maar op en verder uitzoeken en opruimen en weggooien
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143414867
Het is hier prima weer eigenlijk. Gewoon beetje wind en wat bewolkt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2014 @ 20:27:22 #157
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143424126
godskanonne, na tig emails heeft die b&b me nu al twee keer gebeld of ik die review al aangepast of verwijderd heb.
ik word niet goed van die lui.
als ik OOIT nog van een b&b gebruik zal maken, geef ik een fake adres en emailadres en nooit meer mijn telefoonnummer.

ik ben er ondertussen wel achter dat je aan het lezen van reviews geen enkele waarde hoeft te hechten, omdat ze klanten met kritiek net zo lang lastigvallen tot ze het verwijderen of aanpassen zodat het wel in hun straatje past.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:32:37 #158
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143424387
Serieus? Ik zou die review op elke review site zetten die je maar kan vinden :+
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:34:11 #159
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_143424475
welk b&b was dat lady? Wij zoeken er nog één, maar mss beter niet die dan... ;-)
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2014 @ 20:37:26 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143424651
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef mikoxx het volgende:
welk b&b was dat lady? Wij zoeken er nog één, maar mss beter niet die dan... ;-)
jij wou toch naar de kust? dit was limburg.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:38:15 #161
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_143424696
;-) klopt!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:34:02 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_143427650
ik zou echt bij elk mailtje of telefoontje een nieuwe review maken 8)7 wat een leipo's..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:40:05 #163
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_143428006
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
godskanonne, na tig emails heeft die b&b me nu al twee keer gebeld of ik die review al aangepast of verwijderd heb.
ik word niet goed van die lui.
als ik OOIT nog van een b&b gebruik zal maken, geef ik een fake adres en emailadres en nooit meer mijn telefoonnummer.

ik ben er ondertussen wel achter dat je aan het lezen van reviews geen enkele waarde hoeft te hechten, omdat ze klanten met kritiek net zo lang lastigvallen tot ze het verwijderen of aanpassen zodat het wel in hun straatje past.
Joh, das haast klachtwaardig voor de politie. Dat is gewoon een vorm van stalken :{ :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:41:48 #164
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143428117
Oh my, dat is iets voor een ombudsman of zo, wat een eikels!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:42:08 #165
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143428136
Ik zou gelijk zware antireclame gaan maken op FB voor ze..
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:28:02 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143430378
Ik hoop wel dat je goed boos bent geworden aan de telefoon, Lady!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_143430608
Tjonge wat een volhouders... ik zou er geloof ik nog een review bij plaatsen dat ze je blijven benaderen om de bestaande review te veranderen... ;). Zucht zeg.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_143431226
Ergens is het ook wel sneu,als je b&b je eigen reviews niet zelf kunt verwijderen als ze je niet aanstaan. :')

Ik zou ook bij elke mail of telefonische benadering een nieuwe review plaatsen. Over hoe gastvrij ze zijn en vriendelijk :7
Maar dan net even iets onvriendelijker. :+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143566089
Is het weer beter in Frankrijk Spring?
  maandag 18 augustus 2014 @ 20:07:12 #170
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143566316
nou, ik zou nog even een reviewtje er tegenaan gooien dat ze willen dat je de review aanpast. Dat je dus beter niet je echte gegevens kunt geven. :P

Wat een droeftoeters zeg. Hadden ze het maar beter moeten doen. hadden ze ook geen slechte review verdient.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2014 @ 21:24:23 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143569833
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik zou nog even een reviewtje er tegenaan gooien dat ze willen dat je de review aanpast. Dat je dus beter niet je echte gegevens kunt geven. :P

Wat een droeftoeters zeg. Hadden ze het maar beter moeten doen. hadden ze ook geen slechte review verdient.
maar buuf, het was helemaal geen slechte review. (vind ik dan. ik heb alleen maar positieve dingen gezegd, maar er werd ook gevraagd naar verbeterpunten. daar heb ik bij vermeld dat ik het trapgat, dat zich nog geen meter van mijn bed bevond, doodeng vond. geen woord van gelogen, ik ben een nachtelijke wandelaar en nachtblind en ik zag me daar zo inkukelen. ik gaf ze de tip er een stevigere oplossing voor te verzinnen dan de stok die we er nu eventueel tussen konden klemmen met een gordijn erover. en dat konden ze dus niet waarderen)
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:50:56 #172
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143571157
Nou, dan zijn het helemaal minkukels. :D jemig!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_143587412
Is het bij jullie ook zulk noodweer? Flinke onweer erbij, leek net of het achter het huis insloeg. Brrr, vind t niet prettig om er doorheen te fietsen.
pi_143587542
Hier is het koud. Met af en toe wat regen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:35:03 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143588808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is het koud. Met af en toe wat regen.
Heb jij al uitzicht op een (vaste) baan ? Zo nu net na de vakantie?
pi_143588922
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb jij al uitzicht op een (vaste) baan ? Zo nu net na de vakantie?
:N ;( :{ :'(
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:40:28 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143589043
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

:N ;( :{ :'(
Balen :-(
pi_143589114
Het lijkt of wel of er amper formatie bijkomt. Of het ligt aan mij.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:45:49 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143589279
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Het lijkt of wel of er amper formatie bijkomt. Of het ligt aan mij.
of met onredelijke eisen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:46:59 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143589331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Het lijkt of wel of er amper formatie bijkomt. Of het ligt aan mij.
D'r komt wel her en der formatie. Blijf zoeken. (En hopen)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:47:37 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143589363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

of met onredelijke eisen
In het onderwijs heb je niet echt veel te eisen ;-)
pi_143589411
Ik heb eigenlijk helemaal geen eisen. Alleen ga ik niet 100km reizen. Dat is niet te doen.
Heb wel een sollicitatie verstuurd voor een fulltime baan.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:52:04 #183
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_143589589
ferrari, ken je edustaf? Van hen zie ik best regelmatig vacatures voorbij komen...!
pi_143589623
Ik had een sollicitatiegesprek. Een leuk gesprek! Van tevoren via de brief aangegeven dat ik parttime wilde werken. Via de telefoon ook weer. In het gesprek ook weer. En ik ben afgewezen op het feit dat ik parttime wil werken :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_143589709
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef mikoxx het volgende:
ferrari, ken je edustaf? Van hen zie ik best regelmatig vacatures voorbij komen...!
nee, dank je. Meteen even gekeken momenteel niks in mijn regio wat aansluit bij mijn opleiding. Maar ik zet hem vast kan ik vaker kijken.
pi_143589775
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Tally het volgende:
Ik had een sollicitatiegesprek. Een leuk gesprek! Van tevoren via de brief aangegeven dat ik parttime wilde werken. Via de telefoon ook weer. In het gesprek ook weer. En ik ben afgewezen op het feit dat ik parttime wil werken :')
:{ ik tijdelijk ft geen optie?
pi_143589899
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

:{ ik tijdelijk ft geen optie?
Nope. Hoewel ik erg flexibel ben (vind ik) konden ze het toch niet plaatsen op de afdeling. En dan in het gesprek zeggen: als we dachten dat het niet kon dan hadden we je niet uitgenodigd! :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:04:48 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143590205
Suf zeg Tally
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:05:21 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143590232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen eisen. Alleen ga ik niet 100km reizen. Dat is niet te doen.
Heb wel een sollicitatie verstuurd voor een fulltime baan.
nee niet jij, maar 7999 jaar werkervaring maar wel 22 zijn etc
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:05:55 #190
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143590263
ik heb vanmorgen een solli gedaan en net gebeld om op gesprek te komen vrijdag :X
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143590268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee niet jij, maar 7999 jaar werkervaring maar wel 22 zijn etc
ah zo. Ik ben voor vele volgens mij ook al te duur.
pi_143590279
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef amaranta het volgende:
Suf zeg Tally
Ja hoewel ik achteraf mijn twijfels kreeg over het bedrijf was ik wel enorm boos dat ik er zoveel tijd in had gestoken voor niets eigenlijk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_143590719
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Ynske het volgende:
ik heb vanmorgen een solli gedaan en net gebeld om op gesprek te komen vrijdag :X
*O* succes
pi_143592069
spannend Ynske!!

hoe suf Tal!

bij ons wordt er maandag gesproken over de afspiegeling. Dinsdag en woensdag vinden de gesprekken plaats wie mag blijven en wie weg moet. Ik ben op vakantie en heb aangegeven dat ik het na mijn vakantie pas wil horen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:54:57 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143592101
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ah zo. Ik ben voor vele volgens mij ook al te duur.
Nee joh!
bij ons staan nu 2 moeders van leerlingen op de loonlijst, en die zijn echt niet jong meer
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:55:29 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143592113
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Ynske het volgende:
ik heb vanmorgen een solli gedaan en net gebeld om op gesprek te komen vrijdag :X
Succes
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:56:25 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143592136
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef Vicky het volgende:
spannend Ynske!!

hoe suf Tal!

bij ons wordt er maandag gesproken over de afspiegeling. Dinsdag en woensdag vinden de gesprekken plaats wie mag blijven en wie weg moet. Ik ben op vakantie en heb aangegeven dat ik het na mijn vakantie pas wil horen.
Ook spannend. Succes.
pi_143622489
succes met de werkperikelen, Ynske en Vicky!

Vanochtend met zoon de boeken opgehaald.
35 stuks en vanaf dit jaar mag er niet meer geschreven worden in de werkboeken. 35 stuks kaften

:'( ;( :'(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 augustus 2014 @ 11:26:30 #199
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143622516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:25 schreef lily het volgende:
succes met de werkperikelen, Ynske en Vicky!

Vanochtend met zoon de boeken opgehaald.
35 stuks en vanaf dit jaar mag er niet meer geschreven worden in de werkboeken. 35 stuks kaften

:'( ;( :'(
thnx :)

waar is een werkboek dan voor?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143622559
Tja, bezuinigingen. De werkboeken blijven nu ook eigendom van de school.
Hij had vorig jaar per ongeluk in een werkboek geschreven. Het enige werkboek waar hij toen niet in mocht schrijven.
Ik mocht 43 euro aftikken ..
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:40:20 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143622881
Zo zijn bij ons de rekbare kaften verboden. Jippie. :P

Gelukkig hadden we er al niet zoveel. Maar verbaasde me erover dat het goed werd gevonden. Want het beschermt voor geen meter natuurlijk.
Maar er moesten dus nog wat harde boeken nagekaft worden. :P

(35 boeken? :o dat is veeeeeeel!)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_143622933
Ja, 35. Gek zijn ze geworden.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:43:34 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_143622951
Want zo'n papieren kaftje is beter ofzo?

Ik zou serieus meteen naar een kopieerapparaat stappen om het werkboek te kopieren. Kom op zeg, daar is een werkboek toch voor, om in te werken :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:43:51 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_143622962
En meteen ben ik blij dat dat soort dingen hier pas over een jaar of 5 komen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_143623005
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef Troel het volgende:
Ik zou serieus meteen naar een kopieerapparaat stappen om het werkboek te kopieren. Kom op zeg, daar is een werkboek toch voor, om in te werken :(
De boeken zijn gewoon stervensduur. Ik snap het wel van zo'n school. Het is gewoon niet te betalen.
Ze zouden iets aan die boekenprijs moeten doen.

En nu moeten ze dus een gewoon boek en werkboek en voor alles nog een schrift erbij. Niet schrijven in de werkboeken maakt het niet makkelijker/overzichtelijker.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:46:39 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_143623036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:45 schreef lily het volgende:

[..]

De boeken zijn gewoon stervensduur. Ik snap het wel van zo'n school. Het is gewoon niet te betalen.
Ze zouden iets aan die boekenprijs moeten doen.

En nu moeten ze dus een gewoon boek en werkboek en voor alles nog een schrift erbij. Niet schrijven in de werkboeken maakt het niet makkelijker/overzichtelijker.
En nu gaat de school grotere tafels aanschaffen omdat het allemaal niet meer past :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_143623056
hehehe

kopieren is an sich een idee maar het zijn er gewoon teveel
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:51:37 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_143623166
Ik snap wel dat steeds meer scholen die boeken gaan scannen en dat je dan met een ipad door school loopt enzo. Ik hoop dat tegen de tijd dat mijn jongens zo ver zijn, die werkboeken gewoon een of andere applicatie zijn en dat je dus op de computer alles invult. Dan mooi elke dag versturen naar de docent en ze kunnen meteen afgerekend worden op het feit of ze hun huiswerk maken of niet :P

*toekomstmuziek*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 augustus 2014 @ 11:57:20 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143623306
mja, maar of je zoveel meer opsteekt vanaf een iPad/computer dan vanaf papier?

ik merk juist dat digitaal veel minder blijft hangen hier, generatiekloof :+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143623329
Oh, maar de boeken zijn al beschikbaar voor een ipad. Maar ik koop geen ipad voor mijn zoon.
Hoe dat met de werkboeken zit weet ik eigenlijk niet? Digitaal invullen zal niet lukken nee...

en mijn zoon is echt een schrijver, wat Ynske al zegt. Ook met proefwerk bestuderen schrijft hij veel.
  Licht Ontvlambaar woensdag 20 augustus 2014 @ 12:27:20 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_143624188
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef lily het volgende:
Oh, maar de boeken zijn al beschikbaar voor een ipad. Maar ik koop geen ipad voor mijn zoon.
Hoe dat met de werkboeken zit weet ik eigenlijk niet? Digitaal invullen zal niet lukken nee...

en mijn zoon is echt een schrijver, wat Ynske al zegt. Ook met proefwerk bestuderen schrijft hij veel.
het is ook gewoon zo dat je feiten beter onthoudt als je ze eens opgeschreven hebt, samenvattingen maken enzo...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 augustus 2014 @ 14:13:20 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143627757
Heeft hier iemand al eens een pedicure behandeling laten doen? En is dat ontspannend?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:16:24 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_143627875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef Ynske het volgende:
Heeft hier iemand al eens een pedicure behandeling laten doen? En is dat ontspannend?
Ligt eraan waarvoor ;) Als je het doet voor een likdoorn verwijderen, dan is het in mijn ogen niet ontspannend te noemen, maar als je het doet omdat je een keer je nagels echt goed bijgewerkt wil hebben, je fatsoenlijk in je open hak sandalen wilt kunnen lopen en dus met grof geschut aan het werk moet omdat je altijd op blote voeten loopt, ja, dan is het best ontspannend ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_143629486
Ik vind het verschrikkelijk,maar houd ook echt niet van gefrunnik aan de voeten. Dat kieteld. Brrrr
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:58:22 #215
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_143631713
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:51 schreef Troel het volgende:
*toekomstmuziek*
Hoezo toekomstmuziek? Het wiskundeboek staat hier op cd. En het grootste deel van 'groot' huiswerk (dus projecten e.d.) wordt digitaal ingeleverd.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:11:41 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_143632339
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Hoezo toekomstmuziek? Het wiskundeboek staat hier op cd. En het grootste deel van 'groot' huiswerk (dus projecten e.d.) wordt digitaal ingeleverd.
Voor de meeste scholen is het nog toekomstmuziek denk ik ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:59:43 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143751876
ze zijn hier koud een week bezig en de rekening voor de stedenreis ergens in maart 2015 viel al op de mat. wat een feest :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:00:58 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143751925
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
ze zijn hier koud een week bezig en de rekening voor de stedenreis ergens in maart 2015 viel al op de mat. wat een feest :')
mag ik vragen hoeveel zoiets kost?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:03:24 #219
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143752010
Hoe was je gesprek gisteren, Ynske?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:03:42 #220
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143752024
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

mag ik vragen hoeveel zoiets kost?
ze durven het volgens mij niet eens te zeggen. er staat alleen in de brief dat het bedrag de 350 euro niet zal overschrijden :')

vorig jaar was pas een duur jaar (vanwege diverse kampen, zomerweekendkamp van roeien was een koopje, de ardennenreis kwam op ruim 200 euro en nawaka was nog een tikkie duurder, maar dat was natuurlijk vrijwillig en voor de lol)
gelukkig hebben we nog een paar jaar kinderbijslag. die bewaar ik gedeeltelijk voor dit soort dingen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:13:52 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143752381
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:03 schreef livelink het volgende:
Hoe was je gesprek gisteren, Ynske?
gesprek ging wel goed, maar ze zoeken specialisten, bieden opleiding heb aangegeven dat ik me wil specialiseren. K weet t niet of ze dat willen. Hoop t. Hoor dinsdag meer.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:14:55 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143752425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:03 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ze durven het volgens mij niet eens te zeggen. er staat alleen in de brief dat het bedrag de 350 euro niet zal overschrijden :')

vorig jaar was pas een duur jaar (vanwege diverse kampen, zomerweekendkamp van roeien was een koopje, de ardennenreis kwam op ruim 200 euro en nawaka was nog een tikkie duurder, maar dat was natuurlijk vrijwillig en voor de lol)
gelukkig hebben we nog een paar jaar kinderbijslag. die bewaar ik gedeeltelijk voor dit soort dingen.
jeetje, vind dat best een hoog bedrag voor een schoolkamp
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143752987
Ze houden een nieuw feest hier in het centrum,p is er naartoe. Nu staat de wind zo dat ik net de tv een slag harder moest zetten omdat de bas en muziek hier te horen zijn en goed ook. :')

ik heb heel geen kaartje nodig ik luister live mee.

heel de dag droog weer en nu begint het te regenen. Beetje jammer hopelijk is de bui snel over.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143753330
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef Troel het volgende:
Want zo'n papieren kaftje is beter ofzo?

Ik zou serieus meteen naar een kopieerapparaat stappen om het werkboek te kopieren. Kom op zeg, daar is een werkboek toch voor, om in te werken :(
De rekbare kaften trekken de rug van de boeken kapot en de omslag. Tenminste, van de boeken met een zachtere kaft.
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:04:26 #225
7074 moussy
kuttekop
pi_143754346
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
ze zijn hier koud een week bezig en de rekening voor de stedenreis ergens in maart 2015 viel al op de mat. wat een feest :')
ik heb kamp al moeten betalen, toen was ze nog niet eens naar school :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:06:07 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143754408
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef moussy het volgende:

[..]

ik heb kamp al moeten betalen, toen was ze nog niet eens naar school :D
wow die zijn pas echt vlot :D
  zondag 24 augustus 2014 @ 08:57:58 #227
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143764028
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

mag ik vragen hoeveel zoiets kost?
ik heb bijna 500 euro betaald. Geen geld voor bijna een week naar Rome met het vliegtuig en in een hotel (vind ik echt! Het is veel geld natuurlijk en ik had gespaard en kon in termijnen betalen maar voor een reis naar Rome vind ik het een koopje)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 24 augustus 2014 @ 08:58:55 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_143764040
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb bijna 500 euro betaald. Geen geld voor bijna een week naar Rome met het vliegtuig en in een hotel (vind ik echt! Het is veel geld natuurlijk en ik had gespaard en kon in termijnen betalen maar voor een reis naar Rome vind ik het een koopje)
Dat is inderdaad een nette prijs :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2014 @ 09:53:10 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143764531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

De rekbare kaften trekken de rug van de boeken kapot en de omslag. Tenminste, van de boeken met een zachtere kaft.
bij de zacht boeken stop ik er een stuk stucloper bij ter versteviging.
pi_143764606
Scholen leggen ook nog veel bij voor die reizen hoor, ik schrok ervan toen ik eens bedragen hoorde.
  zondag 24 augustus 2014 @ 10:08:06 #231
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143764683
Oh ja, dat zal best ja. Maar goed, het is wel een ervaring voor het leven. :Y
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_143765195
Dat zeker. Mijn eigen werkweek kan ik mij ook nog wel goed herinneren.
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2014 @ 13:14:03 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143768828
ik vind eerlijk gezegd 4 dagen londen niet zo heel spectaculair
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2014 @ 13:34:03 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_143769479
die van mij gaat bodemonderzoek (en nog wat) doen in Orvelte
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 24 augustus 2014 @ 13:39:06 #235
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143769626
Ik hoop niet dat je voor een werkweek Orvelte ook 500 euro moet betalen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 augustus 2014 @ 13:49:24 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143769953
Bodemonderzoek dat lijkt me best gaaf.

Ik net gaan hardlopen, gaat mn bh kapot :') zo niet handig.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2014 @ 13:56:20 #237
7074 moussy
kuttekop
pi_143770200
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:39 schreef livelink het volgende:
Ik hoop niet dat je voor een werkweek Orvelte ook 500 euro moet betalen.
100 euro, schijntje ;)
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:50:14 #238
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143772421
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef moussy het volgende:

[..]

100 euro, schijntje ;)
Vergeleken met 5 dagen Rome, daarentegen....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2014 @ 14:51:14 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_143772453
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:50 schreef livelink het volgende:

[..]

Vergeleken met 5 dagen Rome, daarentegen....
2 dagen orvelte, of 3, dat weet ik zo niet uit mn hoofd
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:51:34 #240
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143772466
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:49 schreef Ynske het volgende:
Bodemonderzoek dat lijkt me best gaaf.

Ik net gaan hardlopen, gaat mn bh kapot :') zo niet handig.
Hoe krijg je dat voor elkaar :D
Lijkt me inderdaad heel vervelend als je aan het hardlopen bent. Ligt natuurlijk een beetje aan je cupmaat, maar voor mij zou het einde hardlopen zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_143774791
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:49 schreef Ynske het volgende:
Bodemonderzoek dat lijkt me best gaaf.

Ik net gaan hardlopen, gaat mn bh kapot :') zo niet handig.
Zware tetten?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 augustus 2014 @ 15:51:00 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143775040
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:51 schreef livelink het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar :D
Lijkt me inderdaad heel vervelend als je aan het hardlopen bent. Ligt natuurlijk een beetje aan je cupmaat, maar voor mij zou het einde hardlopen zijn.
sluiting van bandje gebroken.
Idd gestopt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:35:12 #243
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_143779176
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef moussy het volgende:
die van mij gaat bodemonderzoek (en nog wat) doen in Orvelte
Oe de Sallandse Heuvelrug is daar ook heel erg geschikt voor. Ik begin dat gebied steeds leuker te vinden O+
pi_143784689
Hallo! Wij zijn weer terug van vakantie. Het was heerlijk!

En bizar goed nieuws gehad net. Mn opa, die kwieke van negentig die wel al een paar jaar prostaatkanker had, met uitzaaiingen naar zn botten, en daarvoor behandeld werd, blijkt helemaal geen kanker te hebben. :o


Zn prostaat was gewoon ontstoken en de uitzaaiingen bleken kliertjes oid te zijn.

Hij vond het al zo raar dat ie nog steeds leefde en nergens last van had. :D
pi_143785463
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:36 schreef -Spring het volgende:
Hallo! Wij zijn weer terug van vakantie. Het was heerlijk!

En bizar goed nieuws gehad net. Mn opa, die kwieke van negentig die wel al een paar jaar prostaatkanker had, met uitzaaiingen naar zn botten, en daarvoor behandeld werd, blijkt helemaal geen kanker te hebben. :o

Zn prostaat was gewoon ontstoken en de uitzaaiingen bleken kliertjes oid te zijn.

Hij vond het al zo raar dat ie nog steeds leefde en nergens last van had. :D
Heel goed nieuws zeg!

Ennuh hoe was deel 2 van de vakantie? Jullie hadden zo'n zin in die super camping aan het meer. Was camping 2 leuk?
Met een meidenkwartet
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:56:56 #246
56471 pinquit
oh my lama!
pi_143785735
Jemig Spring. Heel fijn nieuws natuurlijk! maar hoe kan zoiets nou :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_143788170
Bizar inderdaad Spring, wat fijn!
Mama van 2 lieve meiden :)
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2014 @ 20:55:17 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143789129
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:36 schreef -Spring het volgende:
Hallo! Wij zijn weer terug van vakantie. Het was heerlijk!

En bizar goed nieuws gehad net. Mn opa, die kwieke van negentig die wel al een paar jaar prostaatkanker had, met uitzaaiingen naar zn botten, en daarvoor behandeld werd, blijkt helemaal geen kanker te hebben. :o

Zn prostaat was gewoon ontstoken en de uitzaaiingen bleken kliertjes oid te zijn.

Hij vond het al zo raar dat ie nog steeds leefde en nergens last van had. :D
dat is bizar zeg! maar wel fijn!
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:56:29 #249
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143789210
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:50 schreef livelink het volgende:

[..]

Vergeleken met 5 dagen Rome, daarentegen....
6 dagen zelfs ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2014 @ 20:57:33 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143789289
ik heb van het weekend een hele bak kruidnootjes gebakken en ze zijn nu al bijna op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 augustus 2014 @ 21:12:57 #251
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143790369
Nog een week, dan zijn er weer yoghurtkruidnoten. De enige die ik eet :9
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_143790519
Camping 2 was kwalitatief stukken minder, Cathmar. Geen warm water, vies en harig en je moest best een eind lopen voor het kiezelstrand, maar de zon maakte alles goed. We hadden leuke buren waarmee we gezellig geborreld hebben en de zee was heerlijk. Dan maakt dat warme water en de smerigheid geen zak meer uit.
pi_143790571
Pinquit, een paar jaar geleden had ie een te hoge psa-waarde. Hij is hiervoor naar de uroloog gegaan en die constateerde dmv scans prostaatkanker met uitzaaiingen naar de aorta in zn buik. Hij kon toen kiezen tussen chemo (met een langer maar mindere kwaliteit van leven) en een minder heftige behandeling (oa hormoonspuiten die maximaal twee jaar zouden werken). Hij heeft toen gekozen voor het laatste. Die spuiten werkten goed. Elke maand liet ie bloed prikken en zn psa-waarden waren goed. Tot ze vorige maand weer stegen. De uroloog ging er vanuit dat de hormonen , zoals voorspeld, niet meer werkten en stuurde m door naar de oncoloog. Die heeft toen vastgesteld dat ie 'gewoon' (waarschijnlijk weer) een prostaatontsteking heeft en dat de uitzaaiingen van destijds inmiddels verschrompeld en dus ws goedaardig waren.
  zondag 24 augustus 2014 @ 21:38:46 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143792296
Wat fijn Spring! In dit soort gevallen denk ik altijd maar: "Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan".
En ook fijn dat de vakantie nog goed is gekomen voor jullie.

Wat een goed idee van die kruidnootjes, Lady. Het is er ook echt het weer voor. Het voelt al zo herfstig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 24 augustus 2014 @ 21:47:56 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143792927
Fijn Spring! En wat een opluchting moet dat geweest zijn voor je opa!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143796879
Doet iemand hier aan sporten thuis? Workout met een schema of filmpjes? Tips iemand?
Jilian 30 min workout ken ik maar kan wel wat inspiratie gebruiken. Iets yoga, pilates achtigs misschien...
Met een meidenkwartet
pi_143807151
Lady, die kruidnoten klinken heerlijk, ook echt weer voor!

Wij hebben gisteren eindelijk een nieuw koffie-machine besteld. Geen idee wat er met de senseo (of de koffie) is, maar dat smaakt al maanden gewoon niet lekker meer. Al een keer gemaild erover, pads opgestuurd, die waren oud (ik had het pak net open) en wat nieuwe zakken gekregen, maar het bleef anders smaken.
Dus eindelijk weer fatsoenlijke koffie vandaag of morgen!
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:14:30 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143807729
Ik vind Senseo-koffie sowieso niet te drinken. Ik hou het nog steeds op een hele pot filterkoffie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:16:38 #259
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143807771
Oh ik heb sinds kort zo een cafetière, ik hoef nooit meer een apparaat!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:14:51 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_143810861
Ik lust helemaal geen koffie. Nog makkelijker! :D Kruidnoten daarentegen.... mmm ik moet zo boodschappen doen. :P
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:09:38 #261
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143812660
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik lust helemaal geen koffie. Nog makkelijker! :D Kruidnoten daarentegen.... mmm ik moet zo boodschappen doen. :P
Ik heb ze nog niet gesignaleerd in de winkel. Nog heel even geduld voor mij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:11:27 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143812719
koffie lust ik wel. Ik vind Senseo geen koffie. :P
En kruidnoten koop ik gewoon niet eerder dan na 12 november. Dat is het pact dat ik met mijn weegschaal en rechtlijnige karakter heb gesloten. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:12:57 #263
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143812760
Ik dronk echt jaren maar af en toe koffie en altijd liters thee, tot ik dat ding won op FB via zo een like actie en nu ben ik weer koffiejunk :D c_/
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:55:03 #264
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143814059
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
koffie lust ik wel. Ik vind Senseo geen koffie. :P
En kruidnoten koop ik gewoon niet eerder dan na 12 november. Dat is het pact dat ik met mijn weegschaal en rechtlijnige karakter heb gesloten. :P
Mijn karakter kronkelt als het om kruidnoten gaat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:56:36 #265
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_143814093
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:55 schreef livelink het volgende:

[..]

Mijn karakter kronkelt als het om kruidnoten gaat.
:D Ik was niet de enige die Buuf wel heel erg sterk van karakter vond?
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:57:15 #266
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143814116
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:55 schreef livelink het volgende:

[..]

Mijn karakter kronkelt als het om kruidnoten gaat.
ja, de geest wil wel maar het vlees is zo zwak. :P

(legendarische zin uitgesproken door een oud-collega van mij die uit huis trouwde en dus nog niet samengewoond had. ging over sex voor het huwelijk. :+ )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:59:58 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143814197
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:56 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

:D Ik was niet de enige die Buuf wel heel erg sterk van karakter vond?
Alleen op het gebied van kruidnoten helaas. ;( vraag maar aan de weegschaal. :'(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:18:30 #268
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143814782
Niet aan thuis sporten cathmar.

Ben wel sinds een week met harlopen begonnen. Lopen met Evy en vind het heerlijk!
Beetje conditie opbouwen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 augustus 2014 @ 15:19:24 #269
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143814807
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:42 schreef Cathmar het volgende:
Doet iemand hier aan sporten thuis? Workout met een schema of filmpjes? Tips iemand?
Jilian 30 min workout ken ik maar kan wel wat inspiratie gebruiken. Iets yoga, pilates achtigs misschien...
Ik vind dat echt knap. daar kan ik me totaal niet toe zetten.
hier 1x per week hockey en daarnaast 3x per week hardlopen waarvan 1x in groepsverband
maar goed dat is weer langzaam opbouwen na de aanrijding
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143814828
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef _Bar_ het volgende:
Niet aan thuis sporten cathmar.

Ben wel sinds een week met harlopen begonnen. Lopen met Evy en vind het heerlijk!
Beetje conditie opbouwen.
Goed bezig!
Heb ik ook gedaan, maar ik heb nu een hernia en hardlopen is echt niet te doen. Helaas. Want als het eenmaal goed gaat met lopen is het heerlijk.
Met een meidenkwartet
pi_143814892
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ik vind dat echt knap. daar kan ik me totaal niet toe zetten.
hier 1x per week hockey en daarnaast 3x per week hardlopen waarvan 1x in groepsverband
maar goed dat is weer langzaam opbouwen na de aanrijding
Heerlijk lijkt me dat.
Ik heb niet zo heel veel keuze helaas. Man door de week weg van huis en ik heb geen oppas. Ik wil echt meer bewegen. En het is ook echt nodig :X
Met een meidenkwartet
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:22:53 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143814926
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Goed bezig!
Heb ik ook gedaan, maar ik heb nu een hernia en hardlopen is echt niet te doen. Helaas. Want als het eenmaal goed gaat met lopen is het heerlijk.
Straks ben ik wel wat meer op de piste te vinden en bouw je ook wel op maar nu alvast wat opbouwen.
En straks werk ik ook bij de sport school en dan is het ook wel fijn als je beetje sportief voor de dag komt ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 augustus 2014 @ 15:23:05 #273
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143814931
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:21 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Heerlijk lijkt me dat.
Ik heb niet zo heel veel keuze helaas. Man door de week weg van huis en ik heb geen oppas. Ik wil echt meer bewegen. En het is ook echt nodig :X
tis ook lekker, en n vriend geeft t duwtje dat ik ook echt ga na t werk
maar goed, dat is het voordeel (soms dan) van alleen zijn he. Niemand die op je zit te wachten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:23:50 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143814957
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:21 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Heerlijk lijkt me dat.
Ik heb niet zo heel veel keuze helaas. Man door de week weg van huis en ik heb geen oppas. Ik wil echt meer bewegen. En het is ook echt nodig :X
Is joga niks voor je dan?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143815022
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:21 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Heerlijk lijkt me dat.
Ik heb niet zo heel veel keuze helaas. Man door de week weg van huis en ik heb geen oppas. Ik wil echt meer bewegen. En het is ook echt nodig :X
lijkt me eerlijk gezegd geen goed plan om het hernia zelfstandig te gaan sporten. Heb je geen rugschool in de buurt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143815075
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Is joga niks voor je dan?
Ik denk het wel. Maar ik weet er niets van. Ik zal me er van de week eens in verdiepen. Youtube kan heel handig zijn maar meestal ben ik snel verloren in dat oneindige aanbod fimpjes.
Het is echt jammer dat ik niet bij een club kan ofzo, maar dat zit er gewoon niet in voorlopig. En ik kan dat niet langer als een excuus gebruiken om niets te doen.
Doelstelling 1: volgende zomer leuk op het strand liggen. Dat gaat nog wat inspanning kosten.

Vicky, dat zou heel fijn zijn, maar ik krijg dat niet voor elkaar qua planning. Maar staat op mijn lijstje om dit te overleggen met de fysio.
Met een meidenkwartet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 augustus 2014 @ 15:32:22 #277
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143815252
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Maar ik weet er niets van. Ik zal me er van de week eens in verdiepen. Youtube kan heel handig zijn maar meestal ben ik snel verloren in dat oneindige aanbod fimpjes.
Het is echt jammer dat ik niet bij een club kan ofzo, maar dat zit er gewoon niet in voorlopig. En ik kan dat niet langer als een excuus gebruiken om niets te doen.
Doelstelling 1: volgende zomer leuk op het strand liggen. Dat gaat nog wat inspanning kosten.

Vicky, dat zou heel fijn zijn, maar ik krijg dat niet voor elkaar qua planning. Maar staat op mijn lijstje om dit te overleggen met de fysio.
Als je in de buurt woont wil ik wel komen oppassen ;)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143815356
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

Als je in de buurt woont wil ik wel komen oppassen ;)
Hahahaha... weet wat je zegt :D
Met een meidenkwartet
pi_143815604
Oh dat is jammer.. ik had een fysio/rugschool in 1..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2014 @ 17:12:23 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143818257
ik loop nog steeds hard. ooit zat ik in een groepje, maar vanaf de ramadan is het drama met afspreken.
ik ben de enige die stug door is blijven lopen en ik haat het nog steeds uit de grond van mijn hart.
het gaat nog steeds niet heel hard (8 km per uur is niet echt indrukwekkend :') ) maar goed, ik hou het nog steeds vol. ik trek alleen steeds de verkeerde kleding aan. (ik kleed me veel te warm en raak halverwege oververhit) wat dragen jullie?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 augustus 2014 @ 17:38:23 #281
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143818954
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik loop nog steeds hard. ooit zat ik in een groepje, maar vanaf de ramadan is het drama met afspreken.
ik ben de enige die stug door is blijven lopen en ik haat het nog steeds uit de grond van mijn hart.
het gaat nog steeds niet heel hard (8 km per uur is niet echt indrukwekkend :') ) maar goed, ik hou het nog steeds vol. ik trek alleen steeds de verkeerde kleding aan. (ik kleed me veel te warm en raak halverwege oververhit) wat dragen jullie?
hier ook 8km/h
dunne broek 3/4 en shirtje met korte mouwen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2014 @ 18:07:28 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143819858
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:38 schreef Ynske het volgende:

[..]

hier ook 8km/h
dunne broek 3/4 en shirtje met korte mouwen
ik twijfelde al tussen 3/4 broek en lang en ik had vandaag weer een lange aan.
vorige week liep ik met een shirt met lange mouwen. dat ging echt niet lekker :N
maar ik dacht echt dat ik het nodig zou hebben
de eerste 100 meter ja, daarna leek ik de olympische fakkel wel :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 18:19:12 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143820199
Lange broek,en shirt lange mouw.
Maar is niet fijn echt over de kook halverwege.
Wil morgen om een shirt korte mouw.
En zag bij de lidl renbroeken liggen die me wel aanspreken,daar wil ik ook nog om.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 25 augustus 2014 @ 18:59:59 #284
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_143821431
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef Cathmar het volgende:
Ik denk het wel. Maar ik weet er niets van. Ik zal me er van de week eens in verdiepen. Youtube kan heel handig zijn maar meestal ben ik snel verloren in dat oneindige aanbod fimpjes.
Het is echt jammer dat ik niet bij een club kan ofzo, maar dat zit er gewoon niet in voorlopig. En ik kan dat niet langer als een excuus gebruiken om niets te doen.
Waar zit je hernia? Bij mij is het juist het zetje naar de hernia toe geweest, en heel veel yoga leraren krijgen zelf te maken met hernia's. Yoga is niet zo onschuldig en goed-voor-elk. Ik zou het heel graag weer doen, maar ik kan echt teveel niet.
pi_143822644
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Waar zit je hernia? Bij mij is het juist het zetje naar de hernia toe geweest, en heel veel yoga leraren krijgen zelf te maken met hernia's. Yoga is niet zo onschuldig en goed-voor-elk. Ik zou het heel graag weer doen, maar ik kan echt teveel niet.
Dank je! Beter eerst eens afwachten wat de fysio zegt dus. Vanavond maar eens eet lijstjes maken dan zet ik in ieder geval weer een stapje.
Met een meidenkwartet
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:36:50 #286
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143822706
En wandelen kan ook altijd hè. Liggen en lopen is het hersteladvies dacht ik. Zo min mogelijk zitten en staan.

Met een stappenteller elke dag 10000 stappen lopen bereik je ook veel mee.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_143822916
Werkt ook zeker! Ik doe overdag mijn best om de 10000 te halen.
Stilstaan is inderdaad echt een straf.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:55:56 #288
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143838954
Ik ben overstag gegaan. Het was nog maar 18 graden in huis en ik heb net de verwarming aangedaan :'(
In de winter zet ik de verwarming ook op 19, waarom moet ik dan in de zomer in zo'n kil huis zitten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_143839708
Ohhh ik ben zooooooooooo blij!!

De afspiegeling is gedaan, gisteren hebben alle teamleiders gehoord wie er weg moet en wie er mag blijven.. Vanmorgen een appje van mijn teamleider...

*O* *O* IK MAG BLIJVEN *O* *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:59:41 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143840428
Oef wat een fijn bericht Vicky *O* Dat voelt vast enorm fijn :)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:19:35 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143840945
*O* Vicky *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:19:56 #292
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143840955
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef _Bar_ het volgende:
Lange broek,en shirt lange mouw.
Maar is niet fijn echt over de kook halverwege.
Wil morgen om een shirt korte mouw.
En zag bij de lidl renbroeken liggen die me wel aanspreken,daar wil ik ook nog om.

Hier is de stelregel lange mouwen bij <15 graden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:04:45 #293
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_143842339
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik twijfelde al tussen 3/4 broek en lang en ik had vandaag weer een lange aan.
vorige week liep ik met een shirt met lange mouwen. dat ging echt niet lekker :N
maar ik dacht echt dat ik het nodig zou hebben
de eerste 100 meter ja, daarna leek ik de olympische fakkel wel :')
Bij hardlopen is de 'regel': "kleed je alsof het 10 graden warmer is"

Ik loop dus het grootste deel van het jaar in korte light en korte mouwen shirt :)
(overigens heeft je snelheid geen invloed op de warmte.. wel de mate van inspanning die dus voor jou bij 8km/u hoog genoeg is.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:39:12 #294
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_143845203
Vicky, wat fijn voor je!! Wel heel naar voor de anderen die vandaag slecht nieuws te horen hebben gekregen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_143846201
Wat fijn Vicky, proficiat!!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:48:59 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143851389
Echt hoor wat bezielt iemand om als de taxi er staat,kwaad de deur in te stappen en dan schelden en vloeken op de chauffeur vanwege een akkefietje eerder in het weekend :{
De kinderen die nog in de taxi zaten waren overstuur, die heb ik proberen sussen. De man die boos werd heb ik getracht te kalmeren. En de chauffeur heb ik even zijn verhaal aangehoord.

Maar dat stoort me niet maar zo tekeer gaan tegen de kinderen en waar zijn eigenkind bij stond. Echt dat snap ik niet :{
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:44:46 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143853054
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:04 schreef E.T. het volgende:

[..]

Bij hardlopen is de 'regel': "kleed je alsof het 10 graden warmer is"

Ik loop dus het grootste deel van het jaar in korte light en korte mouwen shirt :)
(overigens heeft je snelheid geen invloed op de warmte.. wel de mate van inspanning die dus voor jou bij 8km/u hoog genoeg is.. )
Hier idem, ik ga pas over op een lange mouwen shirt als we in de buurt van de 10-15 graden komen en pas onder de 10, maar meer in de richting van 5, ga ik voor een lange broek.

Bij mijn loopje gisteren heb ik halverwege mijn shirt onder mijn bh gestopt, niet charmant die blote buik, wel lekker. ;)
***
pi_143864525
Ik ben weer moed aan het verzamelen om weer te gaan lopen. Maar mn luie hol wil echt nog niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143865167
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben weer moed aan het verzamelen om weer te gaan lopen. Maar mn luie hol wil echt nog niet.
7x per week 5 km ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_143872033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:39 schreef livelink het volgende:
Vicky, wat fijn voor je!! Wel heel naar voor de anderen die vandaag slecht nieuws te horen hebben gekregen.
dankje. En idd niet leuk voor de anderen

ik weet er 2 die weg moeten. Een niet in mijn functie. De ander wel. Zij zat ook in mijn leeftijdscategorie maar was 3 maanden later in dienst gekomen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143872057
Mogge.

ik zit hier met twee kleuters aan tafel. Een van vier en een van 38 met een ochtendhumeur.

L: 'jij mag dat bord niet op mijn knutseltafel zetten! Dat is MIJN tafel!'
N: 'Oh? Is dat zo? Dan is dít míjn tafel! *Gooit L's boekjes van de eettafel op de grond.
L: 'Mamaaaaaa! Papa gooit met mijn boeken!'
N: 'Als je dan gaat klikken bij mama, moet je er wel bijvertellen wat je zelf deed!'

Echt. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')