abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:07:40 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145118494
quote:
12s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:05 schreef Altron het volgende:

[..]

Np ;)

Je moet het eigenlijk anders zien.
In principe koop je het spel voor maar 30 dollar , en krijg je het simpelste/goedkoopste schip er gratis bij.
Als je dat standaard schip niks vind kan je dus besluiten om meer geld uit te geven en wel een schip te kopen naar je zin.

Dit is puur je starters schip , ingame kan je die andere gewoon kopen/maken met ingame credits , dus zonder er voor te betalen.
Ah Oké! Tof :). Je betaald gewoon met echt geld wanneer je geen geduld hebt dus. Dat neemt meteen een deel van mijn zorgen weg. Ik was in de foute veronderstelling dat de schepen enkel te koop waren met echt geld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_145118571
quote:
17s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah Oké! Tof :). Je betaald gewoon met echt geld wanneer je geen geduld hebt dus. Dat neemt meteen een deel van mijn zorgen weg.
Idd , dit hebben ze in eerste instantie natuurlijk gedaan om te zorgen dat er genoeg geld binnenkomt voor het hele project.
Maar daarnaast kunnen mensen met minder tijd gelijk een beter schip kopen om mee te beginnen.
Zelf ben ik voor de Avenger gegaan omdat me die wel tof lijkt om mee te beginnen , vanaf daar kijk ik wel weer voor welk schip ik daarna ga.

quote:
Ik was in de foute veronderstelling dat de schepen enkel te koop waren met echt geld.
Ingame kan je zo ver ik weet alle schepen gewoon verkrijgen met ingame credits.
Behalve die paar speciale schepen die tijdelijk beschikbaar waren tijdens het begin van het kickstarters project.

Volgens mij zijn veel schepen niet eens te koop met echt geld , en deze moet je dus echt ingame bij elkaar verdienen.

Je kan trouwens ook elk schip weer upgraden met andere onderdelen die weer ingame te koop/te maken zijn etc.
Dus een betere motor , betere wapens etc etc.


Maar goed , ik hoop dat je zo een iets beter inzicht over de game heb gekregen en de keus iets makkelijker is gemaakt voor je. ;)

Zelf ga ik binnenkort ook effe een nieuwe pc kopen , omdat mijn huidige pc niet meer voldoet :'(
Één van de redenen om m'n pc te upgraden is voor spellen zoals Star Citizen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Altron op 02-10-2014 10:18:43 ]
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:40:09 #78
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145120855
Vrij vroeg dit spel gebacked, moet zeggen dat ik de ontwikkeling echt totaal niet volg :')

Hoop dat ik in 2015/16 een nieuwe Pc heb :P
pi_145425313
holy SHIIIIIIIIT



deze game

De volledige livestream: http://www.twitch.tv/starcitizen/b/576890938

Op 2:15:10 zegt hij dat het team dat Squadron 42 maakt, schat dat alle SQ42 episodes bij elkaar 50 uur duren om uit te spelen _O_ En dan heb je de PU en al de andere modules niet eens aangeraakt Nu zal dat wel wat overdreven zijn, maar toch _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door bjorntju op 11-10-2014 19:29:31 ]
pi_145594024
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:02 schreef bjorntju het volgende:
holy SHIIIIIIIIT [ afbeelding ]



deze game

De volledige livestream: http://www.twitch.tv/starcitizen/b/576890938

Op 2:15:10 zegt hij dat het team dat Squadron 42 maakt, schat dat alle SQ42 episodes bij elkaar 50 uur duren om uit te spelen _O_ En dan heb je de PU en al de andere modules niet eens aangeraakt Nu zal dat wel wat overdreven zijn, maar toch _O_
Ziet er toch wel erg tof uit al allemaal , ook al is het nog lang niet af.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146191143
FPS reveal van de livestream vanochtend (die weer zoals vanouds lekker continue wegviel als ik het goed begrepen heb :') ):
Ziet er erg tof uit, ben wel benieuwd hoe het gaat besturen, ben niet zo'n fan van de ARMA achtige besturing met dat je wapen niet in het midden gecentreerd is. Is misschien wel realistischer misschien maar ik vond dat in ARMA nooit zo prettig spelen.

Maar je kunt wel goed zien in vergelijking met ongeveer een jaar terug dat ze echt goede vooruitgang hebben geboekt :)

Arena Commander heeft ook een nieuwe update gehad welke de besturing totaal heeft verbeterd, speelt echt véél fijner nu :D

[ Bericht 18% gewijzigd door bjorntju op 01-11-2014 18:43:03 ]
pi_146212106
Dit weekend ook weer even Arena Commander opgestart na 2 maanden niet aanraken. En holy shit, wat een verschil. Het speelt echt heerlijk nu. Heb trouwens ook die nieuwe Drake Herald unit gekocht, met het oog op LTI en een chassis upgrade later. Heb ik straks een Hornet, Phoenix en een nader te bepalen schip allemaal met LTI ^O^
  zondag 2 november 2014 @ 14:48:24 #83
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_146214542
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:15 schreef VulpX het volgende:
Dit weekend ook weer even Arena Commander opgestart na 2 maanden niet aanraken. En holy shit, wat een verschil. Het speelt echt heerlijk nu. Heb trouwens ook die nieuwe Drake Herald unit gekocht, met het oog op LTI en een chassis upgrade later. Heb ik straks een Hornet, Phoenix en een nader te bepalen schip allemaal met LTI ^O^
Mooi zo, want ik vond het aardig kut een paar maand geleden :(
pi_146246237
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:35 schreef bjorntju het volgende:
FPS reveal van de livestream vanochtend (die weer zoals vanouds lekker continue wegviel als ik het goed begrepen heb :') ):
Ziet er erg tof uit, ben wel benieuwd hoe het gaat besturen, ben niet zo'n fan van de ARMA achtige besturing met dat je wapen niet in het midden gecentreerd is. Is misschien wel realistischer misschien maar ik vond dat in ARMA nooit zo prettig spelen.

Maar je kunt wel goed zien in vergelijking met ongeveer een jaar terug dat ze echt goede vooruitgang hebben geboekt :)

Arena Commander heeft ook een nieuwe update gehad welke de besturing totaal heeft verbeterd, speelt echt véél fijner nu :D
Klopt , de stream viel elke keer weg.
Voordat ik moest voetballen nog effe zitten kijken ....wat een drama met die klote streams elke keer :X

Maar goed , daarnaast zag het er allemaal erg nice uit.
Weet het ook niet met die randen van die helm die je continue in beeld ziet en die condens in je helm als je sneller rent etc.

Realisme komt de gameplay niet altijd ten goede idd.
Maar goed, we zullen het zien straks.
Het ziet er iig erg strak uit allemaal.

Heb het spel al een tijd niet aangeraakt , maar dit komt omdat mijn pc gewoon een upgrade nodig heeft die er binnenkort komt.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146387875
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 10:52 schreef Altron het volgende:

[..]

Klopt , de stream viel elke keer weg.
Voordat ik moest voetballen nog effe zitten kijken ....wat een drama met die klote streams elke keer :X

Maar goed , daarnaast zag het er allemaal erg nice uit.
Weet het ook niet met die randen van die helm die je continue in beeld ziet en die condens in je helm als je sneller rent etc.

Realisme komt de gameplay niet altijd ten goede idd.
Maar goed, we zullen het zien straks.
Het ziet er iig erg strak uit allemaal.

Heb het spel al een tijd niet aangeraakt , maar dit komt omdat mijn pc gewoon een upgrade nodig heeft die er binnenkort komt.
Die randen van de helm mag van mij ook wel iets minder ja, ook die head bob mag wat minder. Nu heb ik er zelf niet zo heel veel last van, maar ik kan best begrijpen als mensen daar motion sickness van krijgen :P

Game heeft nu bijna 62 miljoen opgehaald trouwens :D
  donderdag 6 november 2014 @ 23:23:30 #86
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146387990
Deze week maar eens opstarten weer, tijdje niet gedaan. Kijken hoe mijn 980 hem oppakt :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 7 november 2014 @ 08:28:09 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_146392232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:23 schreef Scorpie het volgende:
Deze week maar eens opstarten weer, tijdje niet gedaan. Kijken hoe mijn 980 hem oppakt :D
Vertel me hoe het is dan, kaukasiër!
pi_146394459
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:20 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Die randen van de helm mag van mij ook wel iets minder ja, ook die head bob mag wat minder. Nu heb ik er zelf niet zo heel veel last van, maar ik kan best begrijpen als mensen daar motion sickness van krijgen :P

Game heeft nu bijna 62 miljoen opgehaald trouwens :D
Echt bizar idd wat ze al binnen hebben geharkt idd.
Nu maar hopen dat het in z'n geheel een toffe game gaat worden , al heb ik er alle vertouwen in.

Echt een tijd geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een bepaalde game , maar we zitten er nu ook al weer een aardige tijd op te wachten natuurlijk :)
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:40:55 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_146394681
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:30 schreef Altron het volgende:

[..]

Echt bizar idd wat ze al binnen hebben geharkt idd.
Nu maar hopen dat het in z'n geheel een toffe game gaat worden , al heb ik er alle vertouwen in.

Echt een tijd geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een bepaalde game , maar we zitten er nu ook al weer een aardige tijd op te wachten natuurlijk :)
Ik vooral in het begin (2011) keihard te fappen. Maar nu is het alweer zo veel later dat ik 'het wel zie'.
Maaarja dan wordt het schijnbaar ook een nieuwe PC :')
pi_146394860
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik vooral in het begin (2011) keihard te fappen. Maar nu is het alweer zo veel later dat ik 'het wel zie'.
Maaarja dan wordt het schijnbaar ook een nieuwe PC :')
Had een beetje hetzelfde :)
Half jaartje eigenlijk totaal niet aan gedacht , maar de laatste week zie ik ineens weer van alles voorbij komen , en dan krijg ik toch wel ineens heel veel zin in deze game.

Vooral omdat ik op dit moment niet echt een game heb waar ik hele avonden mee zoet kan zijn.

Die nieuwe pc ga ik binnenkort even kopen , wacht even op de nieuwe lading vid kaarten die uit gaan komen en al aangekondigd zijn.

Mijn huidige pc is echt aan vervanging toe , alles draait nog wel... maar niet van harte.
En vooral met een game als SC moet alles gewoon soepel draaien imo.
- Djehoetie / Jehuty -
  zondag 16 november 2014 @ 21:22:15 #91
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146724414
quote:
17s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah Oké! Tof :). Je betaald gewoon met echt geld wanneer je geen geduld hebt dus. Dat neemt meteen een deel van mijn zorgen weg. Ik was in de foute veronderstelling dat de schepen enkel te koop waren met echt geld.
Zou ik juist tof vinden!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 16 november 2014 @ 22:57:40 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146729078
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zou ik juist tof vinden!
Waarom? Als het beide kan is het alleen maar beter. Een spel wat je moet kopen en dat elk schip ook nog eens gekocht moet worden zou wel ernstig kut zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_146753419
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 22:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarom? Als het beide kan is het alleen maar beter. Een spel wat je moet kopen en dat elk schip ook nog eens gekocht moet worden zou wel ernstig kut zijn.
Gewoon ik hou er van als dingen echt waarde hebben, je gaat dan ook echt anders spelen en als je het ''makkelijk'' vrij kan spelen heeft iedereen vrij snel het beste tot z'n beschikking.

Net als in een free roam race game als meteen iedereen in een Veyron ziet rijden dat is minder tof, lijkt me juist mooi als je echt een schip koopt wat dan ook meteen echt iets is dan moet je echt een keuze maken.

Wel moet er dan een verzekering zijn o.i.d. voor een euro of wat :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 17 november 2014 @ 20:48:22 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146754681
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gewoon ik hou er van als dingen echt waarde hebben, je gaat dan ook echt anders spelen en als je het ''makkelijk'' vrij kan spelen heeft iedereen vrij snel het beste tot z'n beschikking.

Net als in een free roam race game als meteen iedereen in een Veyron ziet rijden dat is minder tof, lijkt me juist mooi als je echt een schip koopt wat dan ook meteen echt iets is dan moet je echt een keuze maken.

Wel moet er dan een verzekering zijn o.i.d. voor een euro of wat :P
Mwoah, 100 uur moeten spelen om een bepaald schip te kunnen kopen met credits geeft het vergelijkbare waarde. Ik zie het in mmo's waar de legendaries nog steeds bekijks opleveren en niet zomaar iedereen dat ding kan krijgen. Maak het anders 'realistisch' en zet er ook nog eens een productielimiet op ofzo, kom je op een wachtlijst terecht :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_146754870
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2014 20:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, 100 uur moeten spelen om een bepaald schip te kunnen kopen met credits geeft het vergelijkbare waarde. Ik zie het in mmo's waar de legendaries nog steeds bekijks opleveren en niet zomaar iedereen dat ding kan krijgen. Maak het anders 'realistisch' en zet er ook nog eens een productielimiet op ofzo, kom je op een wachtlijst terecht :P.
Die 100 uur kan ook ja, als je maar niet te snel alles hebt en als het maar echt een waarde heeft zodat je er ook voorzichtig mee moet doen dat is wat mij betreft het tofst.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 17 november 2014 @ 20:57:16 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146755068
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die 100 uur kan ook ja, als je maar niet te snel alles hebt en als het maar echt een waarde heeft zodat je er ook voorzichtig mee moet doen dat is wat mij betreft het tofst.
Eens, het zou het stoerst zijn dat kapot ook echt kapot is en gekaapt ook echt gekaapt :P. Dus vlieg je met je dronken kop en je peperdure superjacht de zon in heb je gewoon dikke vette pech.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_146766795
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die 100 uur kan ook ja, als je maar niet te snel alles hebt en als het maar echt een waarde heeft zodat je er ook voorzichtig mee moet doen dat is wat mij betreft het tofst.
Mee eens.

Zelf een tijd Pirates of the Burning Sea gespeeld , daar moest je je eigen schepen maken met een hele productielijn.
Je begon met wat crappy schepen , maar uiteindelijk kon je ships of the line maken.
Dit kon gewoon maanden duren voordat je eindelijk zo'n schip in elkaar gezet had omdat je weet ik hoeveel onderdelen nodig had.

Je moest ook de hele Caribbean doorvaren om al je onderdelen op te pikken bij mines etc etc.
Als je dan uiteindelijk zo'n schip in elkaar had gezet zat daar een bepaalde durability op.
Meestal was dit maar 2 ofzo , wat dus betekende dat je 1x afgeknald kon worden , maar de keer daarop je dus gewoon echt je schip kwijt was. ( schepen konder ook door piraten overgenomen worden )

Het leuke was dat je hierdoor echt voorzichtig moest spelen omdat je je schip niet kwijt wilde waar je zo lang mee bezig was geweest om te bouwen , het nadeel was dat veel mensen de pvp zones niet meer in durfde met hun schip omdat ze bang waren hun schip kwijt te raken.

Maar ik moet zeggen dat het stukken leuker is om met dingen te spelen die ook echt waarde hebben , dus wat dat betreft ben ik het wel met je eens.
Maar dan moeten die schepen ingame wel te bouwen zijn , en niet alleen met echt geld te koop zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Altron op 18-11-2014 10:19:46 ]
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:08:25 #98
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_146784457
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 22:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarom? Als het beide kan is het alleen maar beter. Een spel wat je moet kopen en dat elk schip ook nog eens gekocht moet worden zou wel ernstig kut zijn.
Nouja, ik zie wel ongelooflijk veel mensen die meer dan 150 euro uitgeven aan het ene schip na het andere. Dus ik blijf sceptisch in hoeverre dit zal wezen.
Ik geloof wel dat je alles zelf kan halen, maar dat dat echt een onmogelijke grind van jaren wordt.

aangezien ik nu werk kan ik natuurlijk nooit in hetzelfde tempo gamen als die rasautisten die de hele dag aan het gamen zijn.
Het moet wel leuk blijven en geen eindeloze grind.

Als er "schepen" zijn die permanent kapot kunnem dan wordt dat ook geen pretje voor mij. Genoeg rasautisten die een superschip hebben en simpelweg alles kapot knallen dat ook maar een leveltje lager is waardoor je nooit veilig bent en altijd maar afhankelijk van anderen bent.
pi_146785467
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:08 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nouja, ik zie wel ongelooflijk veel mensen die meer dan 150 euro uitgeven aan het ene schip na het andere. Dus ik blijf sceptisch in hoeverre dit zal wezen.
Ik geloof wel dat je alles zelf kan halen, maar dat dat echt een onmogelijke grind van jaren wordt.

aangezien ik nu werk kan ik natuurlijk nooit in hetzelfde tempo gamen als die rasautisten die de hele dag aan het gamen zijn.
Het moet wel leuk blijven en geen eindeloze grind.

Als er "schepen" zijn die permanent kapot kunnem dan wordt dat ook geen pretje voor mij. Genoeg rasautisten die een superschip hebben en simpelweg alles kapot knallen dat ook maar een leveltje lager is waardoor je nooit veilig bent en altijd maar afhankelijk van anderen bent.
Maar jij kunt dan ook als geflipte spacepiraat huis houden Rocko!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 18 november 2014 @ 23:15:31 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146793568
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:08 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nouja, ik zie wel ongelooflijk veel mensen die meer dan 150 euro uitgeven aan het ene schip na het andere. Dus ik blijf sceptisch in hoeverre dit zal wezen.
Ik geloof wel dat je alles zelf kan halen, maar dat dat echt een onmogelijke grind van jaren wordt.

aangezien ik nu werk kan ik natuurlijk nooit in hetzelfde tempo gamen als die rasautisten die de hele dag aan het gamen zijn.
Het moet wel leuk blijven en geen eindeloze grind.

Als er "schepen" zijn die permanent kapot kunnem dan wordt dat ook geen pretje voor mij. Genoeg rasautisten die een superschip hebben en simpelweg alles kapot knallen dat ook maar een leveltje lager is waardoor je nooit veilig bent en altijd maar afhankelijk van anderen bent.
Dan heb je gewoon pvp gebieden/servers (dan wel niet ironman/non ironman versies) waar je kan vliegen en stiekem heb ik wel het idee dat de ontwikkelaars en balans houden tussen kopen/verdienen. De meeste mensen die nu een vloot kopen doen het om het spel te sponsoren en die goodwill verdwijnt als sneeuw voor de zon als deze een pay to win model aan gaan houden. Het is geen EA waar we het over hebben denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')