abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143120786


No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
• Wickedmen - Vak R (in du midden)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143120805
Danny Verbeek is er vrijdag ook nog niet bij ivm een blessure... :{
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143121363
quote:
13s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Danny Verbeek is er vrijdag ook nog niet bij ivm een blessure... :{
Ik had niet anders verwacht. Ik neem aan dat Barazite en Kum ook nog stuk gaan voor die tijd, zo niet dan heb je geluk.
pi_143121390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:16 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht. Ik neem aan dat Barazite en Kum ook nog stuk gaan voor die tijd, zo niet dan heb je geluk.
Er is vandaag getraind in deze opstelling:

Ruiter
Maarel-Leeuwin-Heerings-Kum
Toornstra-Kali-Janssen
Diemers-De Kogel-Barazite
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143123090
quote:
Hoe stevig is de Hollandse School van FC Utrecht?

Met een blik vol herkenning werd onlangs vanuit Utrecht naar Groningen gekeken. Waar de noorderlingen nog niet zo heel lang geleden als helden werden geëerd vanwege het bereiken van Europees voetbal, liep het avontuur uit op een mislukking. Natuurlijk, de uitschakeling door de Schotse subtopper Aberdeen was minder dramatisch en blamerend dan die van FC Utrecht vorig jaar tegen de kantoorklerken van Dudelange uit Luxemburg. Maar de teleurstelling van de anticlimax zorgde in Groningen voor een déjà vu in de Domstad.

Nu, een jaar later, heeft de clubleiding de bezem door de voetbaltak gehaald. De ambities worden hardop verkondigd: FC Utrecht wil gaan aanvallen, volgens de Hollandse School, met aantrekkelijk voetbal. Het is een opvallende en afwijkende visie in een periode waarin reactievoetbal en 5-3-2-systemen voet proberen te krijgen op Nederlandse bodem. De basis daarvoor moet van bovenaf worden gecreëerd. Co Adriaanse werd aangetrokken als adviseur, Harry van den Ham als seniorcoach en Robby Alflen schoof door naar de post van hoofdtrainer.

Minstens zo belangrijk is dat het mes in de selectie werd gezet, waarbij de pijnlijke erfenis uit het verleden weer verder werd weggesneden. Marcus Nilsson en Johan Mårtensson, de twee Zweedse miljoenenaankopen die samen met Alexander Gerndt in 2011 naar Utrecht kwamen maar geen moment konden overtuigen, werden van de hand gedaan. En ook Jacob Mulenga verdween uit beeld. De Zambiaan stond vijf jaar onder contract in Stadion Galgenwaard, maar was slechts sporadisch topfit om in actie te komen. Toch vond de spits het gepast meer geld te vragen bij de aanbieding die de club hem deed. FC Utrecht had echter geleerd van het verleden en nam afscheid. De exotische en Scandinavische invloeden zijn verdwenen, de Hollandse School moet worden toegepast door jongens uit eigen land.

Chris Kum, Willem Janssen, Ruud Boymans, Danny Verbeek, Ramon Leeuwin, Nacer Barazite en de Utrechtse Marokkaan Anouar Kali moeten de glimlach terugbrengen in Utrecht. Zoals bij vrijwel alle clubs was de voorbereiding louter gevuld met hoopgevende perspectieven. De sfeer was volgens de spelers al veel beter dan vorig jaar, toen mannen als Steve De Ridder en Dave Bulthuis met cynische gedachten vaak een negatieve invloed hadden op de groep. Dat de clubleiding een kleine drie miljoen euro voor beiden wist op te halen, is een zegen in de nog altijd harde strijd tegen de rode cijfers. Bovendien bleek vorige week uit cijfers van VI dat FC Utrecht qua salarissen de negende club van Nederland is. Geen exorbitante loonstrookjes meer in het midden van het land.

Een mix van realisme en optimisme heerst nu in Utrecht, maar pas de komende maanden wordt duidelijk hoe stevig het nieuwe fundament is. Zolang het goed gaat, zullen de diverse kapiteins op het schip elkaar lachend op de schouders slaan, maar hoe is dat bij tegenspoed? Eigenaar Frans van Seumeren moest onlangs instemmend lachen toen we hem dit toekomstbeeld voorschotelden. ‘Ach, het zijn allemaal baasjes, in de goede zin van het woord’, zei hij. ‘Maar is het erg als het soms eens flink knalt? In de voetballerij wordt daar vaak zo angstig over gedaan, maar ik juich het alleen maar toe. Als alles gelaten wordt geaccepteerd, hebben we pas echt een probleem.’ In Utrecht is de kleur grijs niet langer toegestaan. Komende vrijdag verricht de FC samen met PEC Zwolle de aftrap in de Eredivisie. Hoe stevig de glorieuze plannen met de Hollandse School zijn, zal de komende tijd blijken. Het wordt sowieso een boeiend seizoen in de Domstad.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143156841
quote:
De directie van FC Utrecht heeft voor het komende seizoen een verruimde doelstelling. Niet alleen eindigen tussen de zesde en de twaalfde plaats, maar voor alles meer publiek in de Galgenwaard krijgen.
„Utrecht ligt midden in het land, met denk ik het grootste verzorgingsgebied van alle clubs. Maar het zit niet vol. En dat is gek”, constateert technisch adviseur Co Adriaanse. „Er kunnen 24.000 mensen in het stadion. En die moeten er altijd zitten."
Als trainer kent ook Rob Alflen maar één bindende opdracht: „Het stadion zien vol te krijgen." Om dat te bereiken is de wijze van klantenbinding duidelijk. „Aanvallend en dominant voetballen, met veel druk naar voren." Of zoals Adriaanse het aanduidt: „Proberen zeer aantrekkelijk voetbal te spelen, waarbij de mensen geboeid raken."
Hoewel de eredivisie nog moet aftrappen, loopt de stad langzaam warm voor het opgefriste FC Utrecht. De club verkocht al 10.000 seizoenkaarten. „Vorig seizoen zaten we op een totaal van iets minder dan 11.000. Maar we hebben nog niets gepresteerd. We hebben er alle vertrouwen in dat we het gaan waarmaken”, gelooft algemeen directeur Wilco van Schaik.
En ook bij de nos gisteren hetzelfde verhaal:

http://nos.nl/video/68355(...)ht-en-zwakheden.html
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143157260
Lukoki komt in ieder geval niet (is naar PEC) dus dat is fijn, vind het geen goede speler. Mokotjo is weg bij PEC dus ook gunstig.
pi_143175287
Verbeek ook geblesseerd :')

Echt, we kopen alle kneusjes. Uiteraard voor de hoofdprijs. Geweldig :Y
pi_143178142
Gelukkig hebben we de Kogel nog.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143191100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:21 schreef Matip het volgende:
Gelukkig hebben we de Kogel nog.
Toppertje is dat toch ook hé. 7 doelpunten uit 36 (eredivisie)wedstrijden. :')
Postbezorger.
pi_143191146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:20 schreef _pieterpost het volgende:

[..]

Toppertje is dat toch ook hé. 7 doelpunten uit 36 (eredivisie)wedstrijden. :')
Leon gaat vanavond de trekker overhalen
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143191453
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:20 schreef _pieterpost het volgende:

[..]

Toppertje is dat toch ook hé. 7 doelpunten uit 36 (eredivisie)wedstrijden. :')
Dit inderdaad, heerlijk gemiddelde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Leon gaat vanavond de trekker overhalen
Want Leon is met de trekker richting Zwolle gereden? :)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143191462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:41 schreef Matip het volgende:
Want Leon is met de trekker richting Zwolle gereden? :)
Nee, hij schiet met scherp natuurlijk
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143191716
HET IS DE KOGEL JA ECHT!
HET IS DE KOGEL JA ECHT!
HET IS DE KOGEL JA ECHT!
DEEEEEE KOGEL VAN UTRECHT!!!

In de voorbereidingen de ene na de andere prachtige goal! Gaat er vanavond 2 inrammen. Zelfde als Vorm, die had ook een jaartje rust elders nodig om vervolgens kei en keihard door te stoten!

LEEEOOONNNNNN!
LEEEOOONNNNNN!
LEEEOOONNNNNN!

JOCHIE KNAL DIE BAL DERIN!!
pi_143191736
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:58 schreef Tha_Duck het volgende:
HET IS DE KOGEL JA ECHT!
HET IS DE KOGEL JA ECHT!
HET IS DE KOGEL JA ECHT!
DEEEEEE KOGEL VAN UTRECHT!!!

In de voorbereidingen de ene na de andere prachtige goal! Gaat er vanavond 2 inrammen. Zelfde als Vorm, die had ook een jaartje rust elders nodig om vervolgens kei en keihard door te stoten!

LEEEOOONNNNNN!
LEEEOOONNNNNN!
LEEEOOONNNNNN!

JOCHIE KNAL DIE BAL DERIN!!
_O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143191765
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:20 schreef _pieterpost het volgende:

[..]

Toppertje is dat toch ook hé. 7 doelpunten uit 36 (eredivisie)wedstrijden. :')
Sulejmani ging voor 16 miljoen naar 020 en heeft daar in 103 wedstrijden 29 keer gescoord. 1 op 3,5
de Kogel 36 wedstrijden met 7 doelpunten. 1 op 5,1.

Ofwel, de Kogel is beter dan de duurste binnenlandse transfer ooit! *O* _O- w/ c_/ O+ :9 :6
pi_143192190
Jullie blijven vanavond natuurlijk na de wedstrijd wel extra lang in het uitvak zitten om ons te huldigen voor het winnen van de Johan Cruijffschaal? :*
Postbezorger.
pi_143192346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:23 schreef _pieterpost het volgende:
Jullie blijven vanavond natuurlijk na de wedstrijd wel extra lang in het uitvak zitten om ons te huldigen voor het winnen van de Johan Cruijffschaal? :*
Uiteraard, juichend om de afstraffing in eigen huis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143192710
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:23 schreef _pieterpost het volgende:
Jullie blijven vanavond natuurlijk na de wedstrijd wel extra lang in het uitvak zitten om ons te huldigen voor het winnen van de Johan Cruijffschaal? :*
Achteraf? Handig, hoe kan je nog vrolijk dansen en springen als je met 0-3 afgedroogd bent?
pi_143192777
0-3, 1-4, 2-5, 3-6

Gekkenhuis vanavond
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143192917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
0-3, 1-4, 2-5, 3-6

Gekkenhuis vanavond
He-le-maal los! *O*
pi_143193539
Ja het gaat weer beginnen! *O* pakken die hap
pi_143193559
Daar gaan we weer, wel zin in maar zoals altijd houd ik me hart vast haha.
pi_143194112
Geen probleem! Leon gaat vlammen vanavond! *O*
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143194132
En anders Nacer wel, of Jens, of Willempie
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143194453
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143194536
Als ik zo eens naar de vermoedelijke opstelling van vanavond kijk, hebben we helemaal niet zo'n slecht elftal denk ik hoor;

Barazite - de Kogel - Diemers
Toornstra - Janssen
Kali
Kum - Heerings - Leeuwin - vd Maarel
Ruiter

Natuurlijk afwachten hoe de Kogel en Diemers het gaan doen, maar we hebben een middenveld om van te smullen.

Ik zeg overigens een 1-2 overwinning. Doelpunten Leeuwin en Barazite.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143194602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:53 schreef Matip het volgende:
Als ik zo eens naar de vermoedelijke opstelling van vanavond kijk, hebben we helemaal niet zo'n slecht elftal denk ik hoor;

Barazite - de Kogel - Diemers
Toornstra - Janssen
Kali
Kum - Heerings - Leeuwin - vd Maarel
Ruiter

Natuurlijk afwachten hoe de Kogel en Diemers het gaan doen, maar we hebben een middenveld om van te smullen.

Ik zeg overigens een 1-2 overwinning. Doelpunten Leeuwin en Barazite.
Eens, ik snap alleen niet zo waarom men middenvelder Diemers rechtsbuiten laat spelen, in Jong lopen toch wel nog wat echte vleugelspelers? (Antwi, Kerk, Boukhari al is die dit weekend niet beschikbaar geloof ik...)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143194698
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Eens, ik snap alleen niet zo waarom men middenvelder Diemers rechtsbuiten laat spelen, in Jong lopen toch wel nog wat echte vleugelspelers? (Antwi, Kerk, Boukhari al is die dit weekend niet beschikbaar geloof ik...)
Ik snap het ook niet zo heel goed, zal wel meer een hangende rechtsbuiten zijn neem ik aan. Boukhari deed tegen Konyaspor gewoon mee dacht ik, wellicht dat ie tussen die wedstrijd en vandaag geblesseerd is geraakt.. Antwi en Kerk ken ik heel eerlijk gezegd niet zo, maar lees net dat zij tegen Konyaspor ook hebben gespeeld. Vreemd inderdaad.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143195517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:58 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet zo heel goed, zal wel meer een hangende rechtsbuiten zijn neem ik aan. Boukhari deed tegen Konyaspor gewoon mee dacht ik, wellicht dat ie tussen die wedstrijd en vandaag geblesseerd is geraakt.. Antwi en Kerk ken ik heel eerlijk gezegd niet zo, maar lees net dat zij tegen Konyaspor ook hebben gespeeld. Vreemd inderdaad.
Op fcu.net riep iemand dat Boukhari voor privézaken naar Marokko is dit weekend, anders had ie bij de selectie gezeten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143202654
Bitchfight op fcu.net trouwens :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143215495
Goed om te zien dat er niets verandert is......vd Maarel kost je nog steeds punten :-(
De Kogel kan er ook echt helemaal niets van dat is me wel duidelijk geworden, ze moeten echt nog een spits aantreken, want dit is niks zo.
pi_143215602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:21 schreef Thrills het volgende:
Daar gaan we weer, wel zin in maar zoals altijd houd ik me hart vast haha.
Nou, dit gevoel zal wel even aanhouden de komende tijd. Van de momenten die ik heb gezien zag het er inspiratieloos uit. De Kogel heb ik het al nooit in gezien maar hij probeert mij tot nu toe niet anders te laten denken...
pi_143217037
Ik snap nooit zo goed dat men zo positief is over de kogel. Hij presteert al jaren niet. Maar goed het seizoen is nog jong...
pi_143231232
Gelukkig niet hoeven kijken, was weer dramatisch begreep ik?

Krijgen we weer al die jank excuses van de staf over blessures en dat het beter kan. Wat mij betreft is de toon voorlopig gezet :'(

Ik ga denk ik de extra kaart voor willem ii niet eens ophalen, schaam me kapot.
pi_143234277
Utrecht vangt niets voor Vorm....
pi_143240234
Misschien moeten ze eens wat betere medische tests uitvoeren bij nieuwe spelers en anders gaan trainen. Elk seizoen beginnen we met een half elftal aan geblesseerden, dat kan geen toeval meer zijn.

Overigens ben ik blij dat ik geen seizoenskaart heb dit jaar.
Allemaal loze beloftes, aanvallend voetbal, druk zetten, stadion moet vol, wat een onzin zeg, heb gister niets van dit alles gezien, zag alleen een angstige ploeg zonder vertrouwen.
En dan durft Alflen in de telegraaf te zeggen dat ze niet fris waren, hoe kan dat dan?
Hoe kun je nou niet fris zijn in de eerste competitiewedstrijd, dat beloofd dan nog wat de rest van de competitie.

[ Bericht 54% gewijzigd door wortel1981 op 09-08-2014 20:40:36 ]
pi_143240828
Vind het vrij voorbarig om het nu al loze beloftes te noemen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143247393
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef OmniRocket het volgende:o
Utrecht vangt niets voor Vorm....
Heb het gelezen ja.. Swansea denkt slim te zijn maar de spelers die ze hebben gekregen in ruil voor Vorm vertegenwoordigen een bepaalde waarde dus ik verwacht dat Swansea gewoon moet dokken als Utrecht juridische stappen neemt
pi_143247424
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb het gelezen ja.. Swansea denkt slim te zijn maar de spelers die ze hebben gekregen in ruil voor Vorm vertegenwoordigen een bepaalde waarde dus ik verwacht dat Swansea gewoon moet dokken als Utrecht juridische stappen neemt
Het laatste woord zal er nog niet over gesproken zijn...
Als dit mag, dan zullen zulke clausules niet meer zo in het contract terecht komen.
Als het niet mag, dan gaat Utrecht nog wat geld vangen
pi_143247746
quote:
99s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:00 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Het laatste woord zal er nog niet over gesproken zijn...
Als dit mag, dan zullen zulke clausules niet meer zo in het contract terecht komen.
Als het niet mag, dan gaat Utrecht nog wat geld vangen
Volgens mij krijgt een club wel een opleidingsvergoeding wanneer sprake is van spelersruil. Zou dus niet weten waarom het in dit geval anders zou zijn. Zou het heel logisch vinden als een rechter concludeert dat Swansea moet dokken.
pi_143289315
Idd er moet dan gekeken worden naar de spelerswaarde. Bewuste gemene truc van Swansea.
pi_143292343
Ongelooflijk eigenlijk dat Markiet er voor de Kogel in kwam.. Dat kun je in de voorbereiding tegen schubbekutteveen 13 doen, maar toch niet in een eredivisie wedstrijd?

De Kogel :')

Toornstra totaal niet in vorm, Diemers die geen fatsoenlijke voorzet kan geven, laat staan zijn tegenstander kan passeren, oké het is geen aanvaller, maar dan moet je toch een fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Ook lekker zitten ergeren aan Barazite, 36 keer de bal onder z'n voet laten gaan, om je vervolgens af te laten troeven door Moro. :')

Cortie viel trouwens erg goed in. ^O^

Nu maar hopen dat er nog een aanvallende versterking bij komt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143292378
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:55 schreef Matip het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk dat Markiet er voor de Kogel in kwam.. Dat kun je in de voorbereiding tegen schubbekutteveen 13 doen, maar toch niet in een eredivisie wedstrijd?
Markiet deed het 10 keer beter dan De Kogel, dat dan weer wel...

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:55 schreef Matip het volgende:
De Kogel :')
Dit dus, voortaan hooguit als pinch-hitter gebruiken maar het liefste lekker laten gaan...

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:55 schreef Matip het volgende:
Toornstra totaal niet in vorm, Diemers die geen fatsoenlijke voorzet kan geven, laat staan zijn tegenstander kan passeren, oké het is geen aanvaller, maar dan moet je toch een fatsoenlijke voorzet kunnen geven.

Cortie viel trouwens erg goed in. ^O^

Nu maar hopen dat er nog een aanvallende versterking bij komt.
Janssen bakte er ook helemaal niks van en zijn teksten achteraf sloegen écht helemaal nergens op, irriteerde me wel... (hij zei dat het allemaal zo slecht nog niet was..)

Wat me het meeste is tegengevallen is dat men nog altijd veel te vaak voor de makkelijke oplossing kiest, breed of achteruit. Natuurlijk kun je jarenlang ''controlevoetbal'' niet in 6 weken voorbereiding eruit krijgen maar het was aan het einde gewoon een beetje sneu om Alflen continu ''vooruit!'' te horen schreeuwen maar de spelers nog altijd vooral naar achteren bleven passen..

Op fcu.net gaat het gerucht dat er deze week een jonge Duitse rechtsbuiten gehuurd gaat worden.

Trouwens, a.s. zondag tegen Willem II zal ook wel lastig worden, die gaan met hun snelle aanvallers natuurlijk exact dezelfde tactiek als Zwolle gebruiken. (alle ballen op Ondaan in hun geval)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143292443
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Markiet deed het 10 keer beter dan De Kogel, dat dan weer wel...

[..]

Dit dus, voortaan hooguit als pinch-hitter gebruiken maar het liefste lekker laten gaan...

[..]

Janssen bakte er ook helemaal niks van en zijn teksten achteraf sloegen écht helemaal nergens op, irriteerde me wel... (hij zei dat het allemaal zo slecht nog niet was..)

Wat me het meeste is tegengevallen is dat men nog altijd veel te vaak voor de makkelijke oplossing kiest, breed of achteruit. Natuurlijk kun je jarenlang ''controlevoetbal'' niet in 6 weken voorbereiding eruit krijgen maar het was aan het einde gewoon een beetje sneu om Alflen continu ''vooruit!'' te horen schreeuwen maar de spelers nog altijd vooral naar achteren bleven passen..

Op fcu.net gaat het gerucht dat er deze week een jonge Duitse rechtsbuiten gehuurd gaat worden.
Ik vind het vrij bijzonder dat je in de 59e minuut wordt vervangen door een verdediger die het in de voorbereiding in de spits goed gedaan heeft (2x gescoord tegen Spakenburg :')) Hij deed het inderdaad beter, zegt genoeg over de Kogel.

Niet meer opstellen. :W

van Halst liet het in de rust al zien, het verschil in druk zetten. Zwolle voetbalde daar heel makkelijk onderuit waar wij het heel moeilijk hadden, zal vast wel liggen aan het feit dat we een aantal spelers missen....

Jonas Hoffmann zag ik voorbij komen, nog nooit van gehoord.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143292479
Die Ondaan zou hier niet misstaan trouwens..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143292483
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik vind het vrij bijzonder dat je in de 59e minuut wordt vervangen door een verdediger die het in de voorbereiding in de spits goed gedaan heeft (2x gescoord tegen Spakenburg :')) Hij deed het inderdaad beter, zegt genoeg over de Kogel.
Precies, De Kogel kan ondanks zijn postuur totaal niet de bal vasthouden, iedere bal op Leon was direct balverlies terwijl een Markiet wel af en toe de bal zij zich hield en kaatste...

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Matip het volgende:
van Halst liet het in de rust al zien, het verschil in druk zetten. Zwolle voetbalde daar heel makkelijk onderuit waar wij het heel moeilijk hadden, zal vast wel liggen aan het feit dat we een aantal spelers missen....
Ik denk vooral aan het feit dat het helemaal nieuw is voor de meeste spelers, als je jarenlang vanuit de controle moet voetballen en op eigen helft pas druk zet duurt het meestal wel even voordat het goed werkt. Als er 1 speler niet mee jaagt valt het hele plan al in duigen, dat zag je bij die analyse van Van Halst ook een keer toen Janssen echt veel te laat druk ging zetten terwijl de rest dat al wel deed.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Matip het volgende:
Jonas Hoffmann zag ik voorbij komen, nog nooit van gehoord.
(Voormalig) Duits jeugdinternational en al een aantal basisplaatsen bij Dortmund, tsja, we zien het wel... :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143293163
Nog niet bijgekomen van de ellende vrijdagavond. Wat een vertoning. Inderdaad niets veranderd ten opzichte van vorig seizoen.

Het is niet voorbarig om het nu al loze beloftes te noemen. De competitie is begonnen, ze hadden nu gewoon een elftal moeten hebben dat het kan doen.

Leuk al die woorden dat we aanvallend attractief moeten spelen... maar je hebt de spelers gewoonweg niet. Wouters deed het echt niet slecht hoor met zijn terughoudende aanpak. Hij was gewoon realistisch met deze spelers. Er zit niet meer in... veel randje of over het randje jupiler.

De verhalen elke keer, er moet een Utrechter als trainer zijn... laat er eens een trainer van buiten de club zijn die ook in de wandelgangen waardering krijgt. Niet zoals bij Erwin Koeman dat je tegen gewerkt word. Die had maar mooi gelijk met de waardeloze trainingsfaciliteiten en de vele blessures hierdoor.

We gaan gelukkig wel weer heerlijk Utregs zeiken de komende weken/maanden O~)
pi_143293215
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:49 schreef DiMacho het volgende:
Nog niet bijgekomen van de ellende vrijdagavond. Wat een vertoning. Inderdaad niets veranderd ten opzichte van vorig seizoen.

Het is niet voorbarig om het nu al loze beloftes te noemen. De competitie is begonnen, ze hadden nu gewoon een elftal moeten hebben dat het kan doen.
Verschil van mening dan, snap alleen niet hoe je kunt verwachten dat een compleet andere (!) speelstijl er nu al ingeslepen zou moeten zitten, dat vind ik iig onrealistisch.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:49 schreef DiMacho het volgende:
Leuk al die woorden dat we aanvallend attractief moeten spelen... maar je hebt de spelers gewoonweg niet. Wouters deed het echt niet slecht hoor met zijn terughoudende aanpak. Hij was gewoon realistisch met deze spelers. Er zit niet meer in... veel randje of over het randje jupiler.

De verhalen elke keer, er moet een Utrechter als trainer zijn... laat er eens een trainer van buiten de club zijn die ook in de wandelgangen waardering krijgt. Niet zoals bij Erwin Koeman dat je tegen gewerkt word. Die had maar mooi gelijk met de waardeloze trainingsfaciliteiten en de vele blessures hierdoor.

We gaan gelukkig wel weer heerlijk Utregs zeiken de komende weken/maanden O~)
Echt onzin als je het mij vraagt, vorig jaar ben je ´´gewoon´´ 10e geworden hoor, ondanks een dramatisch seizoen. Zou echt niet weten waarom je nu op het randje of over het randje Jupiler zou zitten.

Uiteraard, maar dat hoort erbij. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143293282
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:

Echt onzin als je het mij vraagt, vorig jaar ben je ´´gewoon´´ 10e geworden hoor, ondanks een dramatisch seizoen. Zou echt niet weten waarom je nu op het randje of over het randje Jupiler zou zitten.

Uiteraard, maar dat hoort erbij. :P
Bedoel ook een deel van de spelers randje Jupiler. Als team totaal ben je echt wel eredivisie waardiger. Plekje 9-14 moet lukken ;)
pi_143293316
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:57 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Bedoel ook een deel van de spelers randje Jupiler. Als team totaal ben je echt wel eredivisie waardiger. Plekje 9-14 moet lukken ;)
Ik heb nog genoeg vertrouwen in een aardig seizoen iig. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143293348
Ik had voor Zwolle het idee dat je met dit spelersmateriaal toch zeker wel voor de plaatsen 6-10 kunt spelen, maar daar kom ik toch maar even op terug.

10-14 is wat realistischer, van wat ik tegen Zwolle heb gezien. :)

Kali vond ik overigens wel sterk spelen, jammer dat dat ten koste moet gaan van Ayoub..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143293356
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb nog genoeg vertrouwen in een aardig seizoen iig. :P
*O* Gaat me ook meer om die stomme praat van Wilco. Bah! Voorbarig spreken over wat we allemaal wel niet gaan doen. Maar vervolgens geen echte verbetering in het elftal bij de start van het nieuwe seizoen.

Wat me overigens ook tegenviel was dat er geen teleurstelling te zien was bij de jongens na de verloren wedstrijd. Net alsof ze niet om te winnen waren gekomen. Waren vrolijk aan het lachen en spelers van Zwolle aan het omhelsen. Bah!
pi_143293481
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:01 schreef DiMacho het volgende:

[..]

*O* Gaat me ook meer om die stomme praat van Wilco. Bah! Voorbarig spreken over wat we allemaal wel niet gaan doen. Maar vervolgens geen echte verbetering in het elftal bij de start van het nieuwe seizoen.
Tsja wat ik al zei, als je jarenlang (!) een vrij behoudende speelstijl hebt leren spelen dan krijg je dat er niet in 6 weken voorbereiding uit.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:01 schreef DiMacho het volgende:
Wat me overigens ook tegenviel was dat er geen teleurstelling te zien was bij de jongens na de verloren wedstrijd. Net alsof ze niet om te winnen waren gekomen. Waren vrolijk aan het lachen en spelers van Zwolle aan het omhelsen. Bah!
Ik heb het gelijk uitgezet na het laatste fluitsignaal, pas op zondag nog wat commentaren gelezen en gekeken.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:00 schreef Matip het volgende:
Ik had voor Zwolle het idee dat je met dit spelersmateriaal toch zeker wel voor de plaatsen 6-10 kunt spelen, maar daar kom ik toch maar even op terug.

10-14 is wat realistischer, van wat ik tegen Zwolle heb gezien. :)

Kali vond ik overigens wel sterk spelen, jammer dat dat ten koste moet gaan van Ayoub..
Ik vind echt dat je niet op basis van 1 wedstrijd al voorspellingen kunt gaan doen. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143302957
quote:
Van Zweden doet aangifte na doodsbedreigingen

John van Zweden stapt naar de politie om aangifte te doen van doodsbedreigingen. Dat vertelde de mede-eigenaar van Swansea City zojuist aan FOX Sports.

Van Zweden krijgt telefoontjes van zogenaamde FC Utrecht-supporters. ,,Zij zeggen de vreselijkste dingen. Dat ze langs mijn behangzaak komen en de boel in brand zullen steken bijvoorbeeld. En het gaat nog verder, mijn gezin wordt er zelfs bij betrokken. Ik stap daarom naar de politie om aangifte te doen.''

De bedreigingen hebben direct te maken met het nieuws dat FC Utrecht naar de FIFA is gestapt inzake de transfer van Michel Vorm . De Domstedelingen menen geld te goed te hebben van Swansea City, die de keeper deze zomer transfereerde naar Tottenham Hotspur. Utrecht zegt recht te hebben op een doorverkooppercentage van 30 procent, maar Swansea heeft Vorm volgens de boeken voor een bedrag van 0 euro laten gaan. De club meent alles volgens de regels gedaan te hebben, Utrecht vindt dat er iets niet klopt en heeft de zaak bij de FIFA neergelegd.

,,Ik heb hier helemaal niets mee te maken en weet er helemaal niets van'', aldus Van Zweden. ,,Ik ben net terug van vakantie en vlieg komend weekend voor het eerst weer naar Swansea. Ik heb natuurlijk wel gebeld met mensen daar. Zij zeggen dat er niets illegaals is gebeurd. Daar moet ook ik het mee doen. Ik vind het zeer vervelend, want ik heb juist een uitstekende band met Wilco van Schaik (algemeen directeur FC Utrecht, red.) en Frans van Seumeren (eigenaar FC Utrecht, red.). Ik kom juist heel graag bij FC Utrecht.''

De club neemt de bedreigingen aan het adres van Van Zweden hoog op. ,,Wij nemen daar natuurlijk afstand van. Ik heb morgen een gesprek met onze supporterscoördinator en wacht het onderzoek van de politie af'', aldus Van Schaik.

Op 14 september staat de wedstrijd FC Utrecht-ADO Den Haag op het programma. Normaal gesproken een duel waar Van Zweden bij aanwezig zou zijn.
...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143304708
Terecht. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143322020
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:49 schreef DiMacho het volgende:
Leuk al die woorden dat we aanvallend attractief moeten spelen... maar je hebt de spelers gewoonweg niet. Wouters deed het echt niet slecht hoor met zijn terughoudende aanpak. Hij was gewoon realistisch met deze spelers. Er zit niet meer in... veel randje of over het randje jupiler.
Van deze spelers speelden er slechts enkelen onder Wouters. En dan hebben we nog de geblesseerden die hopelijk snel terug zijn die ook niet onder Wouters speelden.

Maar ben het wel eens met je punt, je hebt simpelweg te weinig kwaliteit staan op dit moment. Hopelijk wordt dat met het terugkeren van Boymans, Verbeek en Oar al een stuk beter.
pi_143329547
Las dat Verbeek er zondag ook nog niet bij is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143330100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 06:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Las dat Verbeek er zondag ook nog niet bij is.
Gevalletje Nilsson aan het worden? :{ Die liep zijn eerste jaar ook constant met een of andere zeurblessure.

Boymans er wel bij? Dat zou al schelen voorin, dan hoef je niet te starten met die flapdrol de kogel.
pi_143330252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Gevalletje Nilsson aan het worden? :{ Die liep zijn eerste jaar ook constant met een of andere zeurblessure.

Boymans er wel bij? Dat zou al schelen voorin, dan hoef je niet te starten met die flapdrol de kogel.
Boymans is er zeker nog niet bij helaas..

Laten we hopen dat die Rubin dit keer wel speelgerechtigd is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143330321
quote:
FC Utrecht-middenvelder Elroy Pappot verhuurd aan Fortuna Sittard

Fortuna Sittard heeft zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van FC Utrecht-middenvelder Elroy Pappot.

De 21-jarige nummer tien wordt voor een jaar gehuurd van de eredivisionist. Maandagochtend verscheen Pappot voor het eerst op de training van de Sittardenaren. Tot dusver speelde de twintiger zes duels in de hoofdmacht van de FC.
Ruimte aan het vrijmaken voor een nieuwe speler? ;)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143330441
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:43 schreef Matip het volgende:

[..]

Ruimte aan het vrijmaken voor een nieuwe speler? ;)
Sowieso goed voor die jongen dat ie eens een seizoen aan spelen toe gaat komen, heeft echt wel talent imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143330466
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:43 schreef Matip het volgende:

[..]

Ruimte aan het vrijmaken voor een nieuwe speler? ;)
Hopelijk.

En zoals PB al zegt, goed dat hij aan spelen toekomt. Vond het bij ons altijd een leuke speler, maar nog niet goed genoeg om echt door te breken.
pi_143336780
En de teller staat op 9.780 seizoenskaarten... En we krijgen er nog meer stoelen bij (inclusief de hoeken).
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:31:11 #65
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_143339678
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:10 schreef Wopper1 het volgende:
En de teller staat op 9.780 seizoenskaarten... En we krijgen er nog meer stoelen bij (inclusief de hoeken).
worden de panden in de hoeken gesloopt dan?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_143339842
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:10 schreef Wopper1 het volgende:
En de teller staat op 9.780 seizoenskaarten... En we krijgen er nog meer stoelen bij (inclusief de hoeken).
Inclusief hoeken?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143368533
quote:
FC Utrecht wil duidelijkheid over de transfer van Michel Vorm. De Domstedelingen hebben de zaak nu overgedragen aan de FIFA. Volgens advocaat Keje Molenaar heeft Swansea City een probleem als er een doorverkoopclausule in het contract staat. FC Utrecht heeft recht op een flink bedrag, ook al is er volgens Swansea sprake van een ruildeal met Tottenham Hotspur.

"Als in het contract een doorverkoopclausule staat, kan een club daar niet onderuit", zegt Molenaar, naast advocaat ook bestuurslid van Ajax, in gesprek met het Algemeen Dagblad. Dat Swansea City zegt dat Vorm betrokken is bij een ruildeal met Ben Davies (die ook naar Tottenham trok) en de naar Swansea gekomen Gylfi Sigurdsson, lijkt een dekmantel. "Dat Vorm is doorverkocht, en niet is weggegeven, staat vast. De FIFA weet heus wel dat hij niet de transferwaarde nul heeft."

"Het enige probleem zal worden de transferwaarde van Vorm vaststellen. Ik verwacht dat de bond daarvoor deskundigen aanstelt, of in huis heeft", vervolgt Molenaar zijn verhaal. "Die moeten bepalen wat hij waard is. Zij zullen dit afzetten tegen de waarde van spelers die te vergelijken zijn met Vorm. Hij is een van de meest gewilde keepers in Engeland. Nul euro kan dat niet zijn."

Wilco van Schaik, directeur van FC Utrecht, rekent op een transferwaarde tussen de zes en zeven miljoen euro. De club uit de Eredivisie zou dan recht hebben op twee miljoen euro. "Krijgen we dit niet, dan hoeven we het in de voetbalwereld nooit meer over doorverkopen te hebben. Zoals ik al eerder zei, wat let clubs dan nog om de sterspeler voor één euro te verkopen en de koffiejuf er voor tien miljoen euro bij te doen?"

Naast FC Utrecht wil ook FC Den Bosch duidelijkheid over de transfer van Vorm. De goalie speelde een jaar bij de club uit de Jupiler League, FC Den Bosch zou daardoor recht hebben op een bedrag van 30.000 euro.
Fuck Swansea.

Insiders hebben het op fcu.net erover dat er nog twee spelers bij gaan komen, een linksback en een aanvaller. Spannend weekje weer.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143368641
Ik hoop dat Swansea op papier een giga transfersom krijgt opgelegd waardoor wij en Den Bosch nog wat extra krijgen. Daarnaast lijkt een boete vanuit de FIFA wel op zijn plaats voor dit soort gedrag.

Linksback en aanvaller is precies wat we nodig hebben, als we daar iets van niveau krijgen en Verbeek, Boymans en Oar zijn weer fit dan verwacht ik dat we in ieder geval wel wat leukere wedstrijden gaan spelen.
pi_143368900
Die Keje Molenaar weet echt wel hoe dit soort dingen zitten, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.

Trouwens, volgens mij moet Tottenham ook 5% opleidingsvergoeding aan ons betalen.

[ Bericht 29% gewijzigd door PBateman1978 op 13-08-2014 09:14:50 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143374667
Anders komt die sigurdsson maar voor 30% van zijn tijd bij Utrecht spelen!
pi_143440805
Opstelling op de training vandaag:

--------------------Ruiter--------------------

Maarel--Leeuwin--Heerings--Kum

---------Kali-----------Ayoub------------
Janssen----Toornstra----Barazite

--------------------Rubin--------------------
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143443063
Rubin _O_

Nu al.

Zolang de Kogel maar niet meer speelt. :+
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143443181
Opvallende opstelling trouwens!

Vanavond wordt er voor ons team een training door Robby Alflen verzorgd, neemt ook een speler mee als het goed is, even een hartig woordje met robby wissel mbt de kogel. :Y
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143447272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef Matip het volgende:
Opvallende opstelling trouwens!

Vanavond wordt er voor ons team een training door Robby Alflen verzorgd, neemt ook een speler mee als het goed is, even een hartig woordje met robby wissel mbt de kogel. :Y
De Kogel heeft een beenblessure. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143450412
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Kogel heeft een beenblessure. :P
_O-

Zoveel wedstrijden in 1 maand op hoogste niveau kan onze Koning niet aan :')
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:13:11 #76
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_143472839
Alflen wisselt van dug-out in Galgenwaard

In zijn eerste thuiswedstrijd als hoofdtrainer van FC Utrecht voert Robby Alflen een opvallende verandering door. De oefenmeester heeft besloten dat zijn staf en wisselspelers dit seizoen in de Galgenwaard plaatsnemen in de dug-out die voorheen bestemd was voor de gasten.



„Ik vond het als assistent-trainer altijd heel vervelend dat de grensrechter steeds voor mijn neus dartelde. Dat maakte het een soort voetbal kijken met hindernissen. Daarom wisselen we van dug-out”, aldus Alflen, die nog een bijkomend voordeel ziet. „Ik vind het prettig dat we wat dichter bij de Bunnik-side zitten. Bovendien doen we nu onze warming-up voor onze fanatieke aanhang, wat iets kan losmaken bij de spelers en fans.”

Bron
http://www.telegraaf.nl/s/22971607


Wel oke dat ze wat dichter op de bside gaan warm lopen.
Ben benieuwd naar die Rubin
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_143485591
Ik vind het ook een top beslissing!
pi_143515520
Uiteindelijk verdiend gewonnen vandaag, bedankt Leon. :P

Rubin is wel een talentje!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143520434
Ik vond het niet best, maar laten we het eens positief houden vandaag:

Leeuwin is een aanwinst, kwam ook geregeld mee naar voren
Ayoub goede eerste helft
Kum viel mij ook positief mee ondanks de kritieken her en der
Markiet en vd Maarel wederom hard gewerkt en geregeld goed verdedigend werk
pi_143520519
Wel klaar met Toornstra trouwens. Stond weer in een interview te jammeren dat hij nu weg wil en niet over 6 maanden of een jaar.

Als dat je instelling is mag je van mij wieberen, hebben we niets aan. Laat hem maar lekker voor paar miljoen naar feyenoord gaan naar billenmaatjes verhoek en immers :r
pi_143539244
Als hij weg wil dan moet hij maar een club zoeken die voor hem wil betalen..Hij snapt toch zelf ook wel dat ze hem niet zomaar laten gaan.

Mooi dat eerste 3 puntjes binnen zijn :)
pi_143542903
Zolang er maar 5+ miljoen voor Toornstra wordt betaald, lager dan dat is gefaald imo.

Dan snel Turuc van Go Ahead halen, een nieuwe back en evt nog een rechtsbuiten op huurbasis ofzo en je doet goede zaken.

Volgende week hopelijk Verbeek en Boymans erbij en Jens gelijk een nederlaag bezorgen in eigen huis, of til de transfer over t weekend heen. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143543155
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 07:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Zolang er maar 5+ miljoen voor Toornstra wordt betaald, lager dan dat is gefaald imo.
Een ontevreden speler is ook niet alles, 4.9 doen we het ook voor ;)

quote:
Volgende week hopelijk Verbeek en Boymans erbij en Jens gelijk een nederlaag bezorgen in eigen huis, of til de transfer over t weekend heen. :+
Dat gebeurd nooit, zal je zien dat hij in die wedstrijd door zijn directe concurrent door midden gezaagd wordt :')
pi_143544425
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 10:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Alflen wisselt van dug-out in Galgenwaard

[...]

Wel oke dat ze wat dichter op de bside gaan warm lopen.

Moest ze toch aan de andere kant warm lopen... handig, geen direct contact tussen de warmlopers en de bank... zucht!

Mazzel dat we toch nog de drie punten hebben gepakt!
Leeuwin is echt een positieve aanwinst. Kum is leuk, maar erg blessure gevoelig. De tegenstander weet dit en ging er in de eerste minuten al vol op.

Vd Maarel en Ayoub redden ons wel een aantal keer.

Waar om speelt die Terell Ondaan niet bij ons? http://nl.wikipedia.org/wiki/Terell_Ondaan Heerlijke speler om naar te kijken. Balvast en snel. Nee, Utje moest weer een oude afgedane speler bij Monaco halen... zucht!
pi_143544638
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:59 schreef DiMacho het volgende:
Waar om speelt die Terell Ondaan niet bij ons? http://nl.wikipedia.org/wiki/Terell_Ondaan Heerlijke speler om naar te kijken. Balvast en snel. Nee, Utje moest weer een oude afgedane speler bij Monaco halen... zucht!
Vond Barazite bij vlagen wel aardig spelen, conditioneel nog een achterstand en wat aanpassing nodig maar heeft het wel in zich. Schuwde het duel niet, fysiek sterk en technisch vond ik het er wel redelijk uitzien.

Rubio vond ik ook wel goed meedoen, jammer dat hij in de 70e minuut kramp kreeg. Maar begreep dat dit zijn eerste wedstrijd op niveau was, dan mag dat.

De Kogel maakte een echte spitsengoal, als hij dit het hele jaar doet dan stel ik mijn mening bij over die gozer.

En waarom een Ondaan niet bij ons speelt lijkt mij duidelijk, we hebben meer dan genoeg kwaliteit voorin. We hebben gewoon de pech dat we zoveel blessures hebben. Halen van een nieuwe speler is het stomste wat je nu kan doen, die beland zeker op de tribune als de rest weer terug is.

Een linksback moet er wel echt nodig bijkomen. Dan kan je met Leeuwin en Kum centraal spelen met Heerings op de bank. Leeuwin doet het inderdaad prima.
pi_143545254
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]
En waarom een Ondaan niet bij ons speelt lijkt mij duidelijk, we hebben meer dan genoeg kwaliteit voorin. We hebben gewoon de pech dat we zoveel blessures hebben. Halen van een nieuwe speler is het stomste wat je nu kan doen, die beland zeker op de tribune als de rest weer terug is.

Het gaat mij ook meer er om dat dit soort jonge voetballers gemist worden door Utje. Kijk naar Groningen die zijn echt wel wat beter met scouten.

Laten we maar blij zijn dat iig die Zweden weg zijn. Die Aussies zijn nog te doen... Zullo kan ook linksback! Dus heb je daar niemand nodig.

Leuk voor de Kogel dat ie hem er intikt. Je zag ook zijn ontlading. Hoop echt dat ie het gaat redden.

Ik vond Janssen trouwens vrij kleurloos in het elftal, door Kali en Ayoub denk ik ook. Wel opvallend dat de aanvoerdersband naar Kali ging bij de wissel en niet naar Toornstra!
pi_143545349
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:39 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Het gaat mij ook meer er om dat dit soort jonge voetballers gemist worden door Utje. Kijk naar Groningen die zijn echt wel wat beter met scouten.
Groningen heeft iets minder eigen jeugd voor mijn gevoel, dan moet je wel.

quote:
Laten we maar blij zijn dat iig die Zweden weg zijn. Die Aussies zijn nog te doen... Zullo kan ook linksback! Dus heb je daar niemand nodig.
Zullo is zeker 9 maanden weg, ik verwacht hem dit seizoen niet meer op het veld. Je zal dus wel echt iets moeten toch? Cortie is te licht en vd Winden te zwaar ( :')).

quote:
Ik vond Janssen trouwens vrij kleurloos in het elftal, door Kali en Ayoub denk ik ook. Wel opvallend dat de aanvoerdersband naar Kali ging bij de wissel en niet naar Toornstra!
Toornstra zijn rol is uitgespeeld, hij wil en mag weg.
pi_143545383
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:59 schreef DiMacho het volgende:
Waar om speelt die Terell Ondaan niet bij ons? http://nl.wikipedia.org/wiki/Terell_Ondaan Heerlijke speler om naar te kijken. Balvast en snel. Nee, Utje moest weer een oude afgedane speler bij Monaco halen... zucht!
Wij hebben zat vleugelspelers als iedereen fit is.

Barazite zou normaal gesproken helemaal nog niet in de basis staan en al zeker niet als linksbuiten, maar door alle blessures moest ie nu wel terwijl ie daar overduidelijk nog niet klaar voor is. Maar als ie straks weer ritme heeft is hij echt wel een aanwinst, let maar op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143545472
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wij hebben zat vleugelspelers als iedereen fit is.

Barazite zou normaal gesproken helemaal nog niet in de basis staan en al zeker niet als linksbuiten, maar door alle blessures moest ie nu wel terwijl ie daar overduidelijk nog niet klaar voor is. Maar als ie straks weer ritme heeft is hij echt wel een aanwinst, let maar op.
Barazite heeft idd geen wedstrijdritme. Maar komen we zo niet in een cirkeltje terecht. Te vroeg mensen er in brengen... blesures... etc. Hoop echt dat eht wat wordt. Wel een echt klassieke voetballer met zn zwarte schoenen, daardoor heeft hij bij mij al een stapje voor!
pi_143545534
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Barazite heeft idd geen wedstrijdritme. Maar komen we zo niet in een cirkeltje terecht. Te vroeg mensen er in brengen... blesures... etc. Hoop echt dat eht wat wordt. Wel een echt klassieke voetballer met zn zwarte schoenen, daardoor heeft hij bij mij al een stapje voor!
Mocht Jens vertrekken kun je als Barazite fit is een volledig Marokkaans middenveld opstellen met Ayoub, Barazite en Kali.

Misschien dat de Kanaleneiland-Zuid boys dan ook naar het stadion komen. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143545675
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mocht Jens vertrekken kun je als Barazite fit is een volledig Marokkaans middenveld opstellen met Ayoub, Barazite en Kali.

Misschien dat de Kanaleneiland-Zuid boys dan ook naar het stadion komen. :+
Haha! Had ik het gister met mn maatje ook al over. Er gaat een nieuwe markt open voor Wilco! Kom maar op met die Marokkaanse straattaal in het stadion.

Nu we het over Wilco hebben... Het stadion is niet schoongemaakt sinds de laatste wedstrijd. Echt ongelofelijk, stoeltjes vies, overal nog dezelfde peuken en propjes. In de toiletruimte nog steeds dezelfde kraantje die het niet doen of heel hard spuiten waardoor je zeiknat word. In de toiletten nog steeds de zelfde roggelvlekken op de tegels. Echt bizar? Misschien leuk voor een werkproject?
pi_143545934
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wij hebben zat vleugelspelers als iedereen fit is.

Barazite zou normaal gesproken helemaal nog niet in de basis staan en al zeker niet als linksbuiten, maar door alle blessures moest ie nu wel terwijl ie daar overduidelijk nog niet klaar voor is. Maar als ie straks weer ritme heeft is hij echt wel een aanwinst, let maar op.
Van alle aankopen verwacht ik het grootste plezier te gaan beleven aan Leeuwin, Barazite en Rubio. Noodgedwongen staat het nu even anders dan we willen, maar als volgende week Boymans er weer is en misschien zelfs Verbeek dan valt er al wat meer op zijn plek voorin.
pi_143545976
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:57 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Haha! Had ik het gister met mn maatje ook al over. Er gaat een nieuwe markt open voor Wilco! Kom maar op met die Marokkaanse straattaal in het stadion.
Wordt die gebedsruimte van Ayouperdepoep tenminste goed gebruikt :')

quote:
Nu we het over Wilco hebben... Het stadion is niet schoongemaakt sinds de laatste wedstrijd. Echt ongelofelijk, stoeltjes vies, overal nog dezelfde peuken en propjes. In de toiletruimte nog steeds dezelfde kraantje die het niet doen of heel hard spuiten waardoor je zeiknat word. In de toiletten nog steeds de zelfde roggelvlekken op de tegels. Echt bizar? Misschien leuk voor een werkproject?
Het is gewoon schandalig, juist de zomer is een mooi moment om even met de hogedrukspuit over de stoelen en door de WC ruimtes te gaan. Blijkbaar kost het een dubbeltje te veel :'(
pi_143546079
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:57 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Haha! Had ik het gister met mn maatje ook al over. Er gaat een nieuwe markt open voor Wilco! Kom maar op met die Marokkaanse straattaal in het stadion.

Nu we het over Wilco hebben... Het stadion is niet schoongemaakt sinds de laatste wedstrijd. Echt ongelofelijk, stoeltjes vies, overal nog dezelfde peuken en propjes. In de toiletruimte nog steeds dezelfde kraantje die het niet doen of heel hard spuiten waardoor je zeiknat word. In de toiletten nog steeds de zelfde roggelvlekken op de tegels. Echt bizar? Misschien leuk voor een werkproject?
Misschien moeten we er zelf ook minder troep van maken; ik bedoel maar roggelvlekken op tegels?
pi_143546321
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Misschien moeten we er zelf ook minder troep van maken; ik bedoel maar roggelvlekken op tegels?
Er is één toilet achter VakP daar zit een vieze roggel er al bijna 8 maanden. Hou hem elke keer in de gaten. Is mijn indicatie of er is schoongemaakt haha. En dan de knoppen waarmee je de deur dicht moet doen. Die zijn bruin omrand!

Heb maar eens een mail naar info@fcutrecht.nl gestuurd.

Overigens neem ik altijd even een toiletpapiertje mee om de stoel te cleanen... maar je zou maar als nieuwe supporter binnen komen... Ze willen toch nieuwe mensen binden met de club?
pi_143546533
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:22 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Er is één toilet achter VakP daar zit een vieze roggel er al bijna 8 maanden. Hou hem elke keer in de gaten. Is mijn indicatie of er is schoongemaakt haha. En dan de knoppen waarmee je de deur dicht moet doen. Die zijn bruin omrand!

Ik had al door over welke toiletten je het had met die harde kraan; iedere keer weer nat door dat kutding :D
pi_143546909
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wordt die gebedsruimte van Ayouperdepoep tenminste goed gebruikt :')

Dat lulverhaal moeten we gauw vergeten, Ayoub liet gisteren zien dat je hem absoluut niet via de achterdeur moet laten vertrekken wegens 1 of ander verhaal over gebedsruimtes enzo...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143547052
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:30 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik had al door over welke toiletten je het had met die harde kraan; iedere keer weer nat door dat kutding :D
Haha! Eerst mijn maatje, "verdomme weer die kraan". Ga ik even later, "Bam, weerrrr"
pi_143547220
FC Utrecht - Willem II (Opkomst + 1 minuut stilte) 17-08-2014
Tegen het moderne voetbal
pi_143581515
Het zal een dezer dagen wel rond gaan komen met Toornstra naar Feyenoord, in principe geen groot probleem als er maar genoeg betaald wordt, denk ik dan.

Alleen lees ik dan vanochtend het AD en zie ik Van Schaik roepen dat Michael de Leeuw van Groningen wel ''een mooie speler is ja'' in een artikel over het mogelijke vertrek van Toornstra.

Daar word ik niet vrolijk van, aardige speler maar niet voor niets bankzitter in Grunn, en die moet dan onze belangrijkste speler gaan vervangen? -O-
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143581806
Na mijn mailtje gisteren naar Fc Utrecht snel berichten terug. Ze gaan het sanitair iig aanpakken! Dat is mooi om te horen. Ook meer controles uitvoeren.

Zal ik ook invloed kunnen krijgen omtrent transfers? hihi
pi_143581812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:07 schreef DiMacho het volgende:
Na mijn mailtje gisteren naar Fc Utrecht snel berichten terug. Ze gaan het sanitair iig aanpakken! Dat is mooi om te horen. Ook meer controles uitvoeren.

Zal ik ook invloed kunnen krijgen omtrent transfers? hihi
Wilco (of zijn secretaresse) antwoord altijd. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143581823
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wilco (of zijn secretaresse) antwoord altijd. :)
Ik had de Coördinator Operations! :-D

Ook bezig met de stoeltjes... doet normaal de reclassering...

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Daar word ik niet vrolijk van, aardige speler maar niet voor niets bankzitter in Grunn, en die moet dan onze belangrijkste speler gaan vervangen? -O-
Is toch niet echt bankzitter. Heeft allebei de wedstrijden gespeeld en scoort net als Toornstra behoorlijk wat belangrijke goals als middenvelder! (edit was idd invaller! Maar wel scoren!)

[ Bericht 19% gewijzigd door DiMacho op 19-08-2014 09:14:55 ]
pi_143581893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zal een dezer dagen wel rond gaan komen met Toornstra naar Feyenoord, in principe geen groot probleem als er maar genoeg betaald wordt, denk ik dan.

Alleen lees ik dan vanochtend het AD en zie ik Van Schaik roepen dat Michael de Leeuw van Groningen wel ''een mooie speler is ja'' in een artikel over het mogelijke vertrek van Toornstra.

Daar word ik niet vrolijk van, aardige speler maar niet voor niets bankzitter in Grunn, en die moet dan onze belangrijkste speler gaan vervangen? -O-
Waarom zou Toornstra vervangen moeten worden? Je hebt op het middenveld kali, Diemers, Janssen, Ayoub, Quesada, Sarota en Klaiber. 7 man voor 4 posities. En dan hebben we het niet over wat jeugd.

Als je Toornstra verkoopt doe je er toch goed aan om een aardige speler te halen en ook een LB en eventueel ergens een aanvaller te huren?
pi_143581931
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Waarom zou Toornstra vervangen moeten worden? Je hebt op het middenveld kali, Diemers, Janssen, Ayoub, Quesada, Sarota en Klaiber. 7 man voor 4 posities. En dan hebben we het niet over wat jeugd.

Als je Toornstra verkoopt doe je er toch goed aan om een aardige speler te halen en ook een LB en eventueel ergens een aanvaller te huren?
Sarota wellicht naar Excelsior: http://www.rtvutrecht.nl/sport/1223292
pi_143581942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:18 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Sarota wellicht naar Excelsior: http://www.rtvutrecht.nl/sport/1223292
Ik zie het niet gebeuren, een potentiële WK speler. En zeker als Toornstra vertrekt dan kan hij toch op een basisplaats rekenen?
pi_143582149
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:19 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zie het niet gebeuren, een potentiële WK speler. En zeker als Toornstra vertrekt dan kan hij toch op een basisplaats rekenen?
Staat ook bij dat ze de gesprekken wel aangaan. Maar lijkt me niet dat het doorgaat.
pi_143582305
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:32 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Staat ook bij dat ze de gesprekken wel aangaan. Maar lijkt me niet dat het doorgaat.
Het zou een optie zijn voor een half of heel jaar huur misschien. Als Toornsta blijft dan zou ik het een goede optie vinden voor Sarota. Zal wel een soort van 3 hoek gesprek zijn, Excelsior en feyenoord zijn 1 club zowat.

Denk dat het wel goed is als Toornstra of Sarota vertrekt. Scheelt een hoop centen.
pi_143582472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zal een dezer dagen wel rond gaan komen met Toornstra naar Feyenoord, in principe geen groot probleem als er maar genoeg betaald wordt, denk ik dan.

Alleen lees ik dan vanochtend het AD en zie ik Van Schaik roepen dat Michael de Leeuw van Groningen wel ''een mooie speler is ja'' in een artikel over het mogelijke vertrek van Toornstra.

Daar word ik niet vrolijk van, aardige speler maar niet voor niets bankzitter in Grunn, en die moet dan onze belangrijkste speler gaan vervangen? -O-
Sowieso vreemd, de Leeuw is een spits toch? Op die positie kun je 'm er wel bij hebben. Ik denk dat er dan geschoven gaat worden, Ayoub - Kali - Janssen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143582568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:54 schreef Matip het volgende:

[..]

Sowieso vreemd, de Leeuw is een spits toch? Op die positie kun je 'm er wel bij hebben. Ik denk dat er dan geschoven gaat worden, Ayoub - Kali - Janssen.
Een aanvaller iig. Totaal niet te vergelijken met Toornstra.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143582707
De Leeuw is geen spits. Meer type Tomasson tussen spits en middenveld. Alleen lang niet zo goed natuurlijk. Denk dat hij wel een aanwinst voor Utrecht zou zijn. Hij is in ieder geval te goed om op de bank te laten zitten. Het is dan ook de vraag waarom hij bij Groningen steeds op de bank zit. Mentaliteit? Fitheid?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143582834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
De Leeuw is geen spits. Meer type Tomasson tussen spits en middenveld. Alleen lang niet zo goed natuurlijk. Denk dat hij wel een aanwinst voor Utrecht zou zijn. Hij is in ieder geval te goed om op de bank te laten zitten. Het is dan ook de vraag waarom hij bij Groningen steeds op de bank zit. Mentaliteit? Fitheid?
Kwaliteit?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143583105
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
De Leeuw is geen spits. Meer type Tomasson tussen spits en middenveld. Alleen lang niet zo goed natuurlijk. Denk dat hij wel een aanwinst voor Utrecht zou zijn. Hij is in ieder geval te goed om op de bank te laten zitten. Het is dan ook de vraag waarom hij bij Groningen steeds op de bank zit. Mentaliteit? Fitheid?
Ze geven de voorkeur voor Lindgren. Leeuw is twee keer ingevallen en scoorde beide keren belangrijke goals tegen Kowet en Heracles.
pi_143583698
quote:
'Schaken mogelijk betrokken in deal Toornstra'
Gerucht - Waar Jens Toornstra mogelijk de overstap naar Feyenoord maakt, wil FC Utrecht op zijn beurt ook een speler van Feyenoord halen. Volgens het Algemeen Dagblad is de club uit de Domstad met Michael de Leeuw van FC Groningen als opvolger voor de middenvelder al zo goed als rond. En Tjerkstra Media meldt dat FC Utrecht in Ruben Schaken een versterking ziet voor de aanval.
Utrecht zou geïnteresseerd zijn in de 32-jarige aanvaller, die bij Feyenoord nog maar weinig uitzicht heeft op speelminuten. Eerder haalden de Rotterdammers Bilal Basacikoglu al op bij sc Heerenveen en ook de kersverse Feyenoorder Colin Kazim-Richards kan als rechtsbuiten uit de voeten. Het contract van Schaken loopt nog door tot medio 2015.

Schaken aast zelf niet op een vertrek, ondanks dat die verhalen wel de media inkwamen na het aantrekken van Basacikoglu. "Ach, dat soort verhalen waren er ook al in mijn eerste jaar bij Feyenoord", legde hij eerder uit aan Metro. "Over dat ik beter kon vertrekken enzovoorts. Ik moet altijd vechten tegen 'haters', zoals ik ze noem. Dat hoort er allemaal bij, ik moet zorgen dat ik rustig blijf en net als tegen Heerenveen goed inval."

"Weet je, van mijn part haalt de club nog vijf spelers. Ik heb er wel meer voorbij zien komen en toch kwam ik veel aan spelen toe." Schaken maakte er geen geheim van dat hij graag nog een buitenlands avontuur aangaat, maar dan moet wel 'alles kloppen', liet hij eerder al weten. Of hij trek heeft in een avontuur bij FC Utrecht is niet bekend.
Schaken... :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143583763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:58 schreef Matip het volgende:

[..]

Schaken... :')
Waardeloze aanvaller. Loopt 1 op 10 ofzo. Kan je net zo goed jeugd inzetten, scheelt bakken met geld. Ook voor de toekomst geen fuk waard, is al 32 en de groei is er al jaren uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tha_Duck op 19-08-2014 11:25:49 ]
pi_143583836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:58 schreef Matip het volgende:

[..]

Schaken... :')
Man man man.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:31:15 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143584547
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Man man man.....
No worries. Die wil alleen nog ergens geld scheppen in het buitenland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143585403
Amerikaanse middenvelder Brek Shea wordt aan ons gelinkt. (huur van Stoke City)



Aldus Fox Sports
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143586273
Utrecht moet gewoon geld vragen aan Feyenoord want dat hebben ze! Een wisselspeler van ze maakt dit elftal echt niet sterker. dan kan je beter zelf geld uitgeven.
pi_143586299
Volgens VI is de vraagprijs van Toornstra 4 miljoen euro. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143586602
WTF met dat contract zou je eerder naar de 6 gaan. En een gedeelte gaat naar ADO he.
pi_143587163
Laten we Schaken maar niet hopen. Met die taal al in dat stukje...

Leuk stukje met Rubio:
http://www.mlssoccer.com/(...)fc-utrecht-are-right
pi_143619082
quote:
Ook is FC Utrecht niet geïnteresseerd in spelers van Feyenoord als 'ruilobject' voor Toornstra. Dat heeft de Utrechtse clubleiding aan Feyenoord-directeur Martin van Geel laten weten. Ruben Schaken en Wesley Verhoek werden in dat verband nadrukkelijk genoemd, maar algemeen directeur Wilco van Schaik zegt geen interesse te hebben in welke speler dan ook uit De Kuip.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)oop-doorhakken.dhtml

Wat natuurlijk goed nieuws is, we hoeven geen derderangs voetballers terug.
pi_143619169
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)oop-doorhakken.dhtml

Wat natuurlijk goed nieuws is, we hoeven geen derderangs voetballers terug.
Zeker goed nieuws.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143622777
Ik ben toch wel benieuwd of Jens zondag nog in het shirt van de FC speelt.
Wat denken jullie?
Tegen het moderne voetbal
pi_143622861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:36 schreef Sfeerfan1 het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of Jens zondag nog in het shirt van de FC speelt.
Wat denken jullie?
Ik denk dat Jens zondag helemaal niet op het veld staat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143661474
quote:
Het is nog maar de vraag of Jens Toornstra voor 1 september de overstap van FC Utrecht naar Feyenoord maakt. Zijn werkgever is niet van plan om hem voordelig van de hand te doen. De 25-jarige Toornstra heeft bij Utrecht nog een contract tot de zomer van 2017, waardoor de Domstedelingen een flinke transfersom kunnen vragen.

Toornstra speelt pas anderhalf jaar bij Utrecht en kwam destijds voor een kleine miljoen euro over van ADO Den Haag. "Als Feyenoord de prijs wil betalen die wij willen ontvangen, werken we mee aan een transfer", zegt Utrecht-directeur Wilco van Schaik tegen De Telegraaf. "Een absolute noodzaak voor onze financiële huishouding is een transfer van Jens echter niet."

Vertrek Clasie
Naar verluidt wil Utrecht een bedrag van rond de zeven miljoen euro vangen voor Toornstra, die in de Domstad de belangrijkste speler en aanvoerder is van de ploeg van Robbi Alflen. Of Feyenoord it wil betalen hangt waarschijnlijk af van de toekomst van Jordy Clasie.

De middenvelder van de Rotterdammers staat in de belangstelling van FC Porto en maakt mogelijk deze zomer nog een transfer. Als dit doorgaat, is de kans groot dat Feyenoord bereid is om aan de vraagprijs van Utrecht te voldoen.
7 miljoen vind ik wel een realistisch bedrag voor Toornstra. Lekker poot stijf houden.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143661540
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef Matip het volgende:

[..]

7 miljoen vind ik wel een realistisch bedrag voor Toornstra. Lekker poot stijf houden.
Ook dat is giswerk van goal.com, deze zomer is er geen enkel bedrag genoemd door Van Schaik. (alleen VI, Telegraaf, Voetbalzone, Goal.com etc roepen bedragen)

Vorige zomer zei Wilco er wel iets over:

http://www.voetbalprimeur(...)ljoen-voor-toornstra

(8-10 miljoen euro)

Ik kan mij daarom écht niet voorstellen dat ie nu voor 4 miljoen de deur uit zou mogen gaan. (zoals Telegraaf e.d. melden)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143661685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ook dat is giswerk van goal.com, deze zomer is er geen enkel bedrag genoemd door Van Schaik. (alleen VI, Telegraaf, Voetbalzone, Goal.com etc roepen bedragen)

Vorige zomer zei Wilco er wel iets over:

http://www.voetbalprimeur(...)ljoen-voor-toornstra

(8-10 miljoen euro)

Ik kan mij daarom écht niet voorstellen dat ie nu voor 4 miljoen de deur uit zou mogen gaan. (zoals Telegraaf e.d. melden)
Ik heb inderdaad heel wat aantal verschillende bedragen voorbij zien komen, waarvan ik denk dat een bedrag tussen de 7 en 10 miljoen realistisch is. Voor 4 miljoen moet je 'm nóóóit weg laten gaan.

De nood om 'm te verkopen is er volgens van Schaik niet, dus lekker poot stijf houden.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143661918
De nood is er natuurlijk wel, niet zozeer financieel maar vooral sportief. Toornstra heeft er geen zin meer in en straalt dat ook al weken (maanden) uit.
pi_143663412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:59 schreef Tha_Duck het volgende:
De nood is er natuurlijk wel, niet zozeer financieel maar vooral sportief. Toornstra heeft er geen zin meer in en straalt dat ook al weken (maanden) uit.
Onzin imo.

Zie trouwens dat de grens van 10.000 seizoenskaarten is gehaald, 10.551 stuks afgelopen maandag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143666558
Toornstra is er altijd een die zich helemaal het leplazarus werkt... Hij heeft het volste recht om hogerop te willen, zolang hij zich nog steeds maar vol inzet voor zijn huidige team.
pi_143669019
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef m0ridin het volgende:
Toornstra is er altijd een die zich helemaal het leplazarus werkt... Hij heeft het volste recht om hogerop te willen, zolang hij zich nog steeds maar vol inzet voor zijn huidige team.
Absoluut het volste recht om hogerop te willen, dat gun ik hem ook. Maar vol inzetten, ik betwijfel het. In een interview van de week net na de wedstrijd gaat het bij hem 2 seconden over de wedstrijd en 5 minuten over hoe graag hij nu weg wil en hoe mooie stap feyenooit is.

Dat is zijn goed recht, maar ga dan gewoon. Hij is nooit meer 100% gemotiveerd en zal als dit afketst in ieder geval tot de winterstop voorzichtig spelen en kans op blessures willen voorkomen. Allemaal begrijpelijk, maar je hebt er als club toch niks aan?
pi_143671109
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Absoluut het volste recht om hogerop te willen, dat gun ik hem ook. Maar vol inzetten, ik betwijfel het. In een interview van de week net na de wedstrijd gaat het bij hem 2 seconden over de wedstrijd en 5 minuten over hoe graag hij nu weg wil en hoe mooie stap feyenooit is.
Gek he, als de desbetreffende interviewer na 2 seconden vraagt hoe het ervoor staat met de transfer. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143689057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Absoluut het volste recht om hogerop te willen, dat gun ik hem ook. Maar vol inzetten, ik betwijfel het. In een interview van de week net na de wedstrijd gaat het bij hem 2 seconden over de wedstrijd en 5 minuten over hoe graag hij nu weg wil en hoe mooie stap feyenooit is.

Dat is zijn goed recht, maar ga dan gewoon. Hij is nooit meer 100% gemotiveerd en zal als dit afketst in ieder geval tot de winterstop voorzichtig spelen en kans op blessures willen voorkomen. Allemaal begrijpelijk, maar je hebt er als club toch niks aan?
Njah, ga dan gewoon? Als je club je niet laat gaan kun je er ook weinig aan doen. Maar ik heb niet het idee dat hij er met de pet naar zal gooien, qua instelling is hij voorbeeldig heb ik het idee (en hel, met 90% instelling is het nog altijd beter dan de 100% van sommige anderen).

Maar ik ben wat dat betreft wat nuchter geworden, voor mij en Utrecht supporters is Utrecht nr 1, maar voor spelers is het een werkgeven (al dan niet met een speciaal gevoel erbij), zal het ze niet snel kwalijk nemer als ze een volgende stap maken... als ze het maar fair doen. En voor mijn gevoel is Toornstra heel oprecht.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 02:18:10 #136
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143691687
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Njah, ga dan gewoon? Als je club je niet laat gaan kun je er ook weinig aan doen. Maar ik heb niet het idee dat hij er met de pet naar zal gooien, qua instelling is hij voorbeeldig heb ik het idee (en hel, met 90% instelling is het nog altijd beter dan de 100% van sommige anderen).

Maar ik ben wat dat betreft wat nuchter geworden, voor mij en Utrecht supporters is Utrecht nr 1, maar voor spelers is het een werkgeven (al dan niet met een speciaal gevoel erbij), zal het ze niet snel kwalijk nemer als ze een volgende stap maken... als ze het maar fair doen. En voor mijn gevoel is Toornstra heel oprecht.
Eens met dit.
Er zit echt weinig Utrecht meer in de ploeg zover ik weet, dat vind ik wel kwalijk en vechtspirit voor de club en het team mis ik ook al meerdere maanden zo niet meer dan een jaar.

Ik keek vanmiddag een reportage van Kali op YouTube en daarin zei Kali dat er in de kleedkamer ook best rustig is en iedereen gezellig op zijn eigen telefoon zit te koekeloeren. :')
Is toch zeer kwalijk!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 02:28:42 #137
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143691775
Mijn favo-opstelling van dit seizoen btw:

Dikgedrukt = Basisplaats
Sterretje = Meerdere posities inzetbaar
Favoriete speler op de positie van links naar rechts (minst geliefd)

--- Oar/Verbeek ----- Boymans/De Kogel/Rubin/Badjeck ----- Duplan*/Van Velzen/Toornstra*/Boukhari

-----------------------Toornstra* (gaat misschien weg)/Quesada*/Barazite/El Assati*/Ambrabat
-Kali/Quesada*/El assati* ----- Ayoub/Duplan* (geblesseerd)/Sarota/Jansen/Van Velzen*

--- Van Der Winden/Cortie/Kum*/Zullo(gebleseerd) ----- Heerings/Kum*/Markiet* -----Leeuwin/Markiet* ----- Rechtsback: Klaiber*/Markiet*/Van Der Maarel (verkopen graag) ---

--- Ruiter/Verhoeven ---

4-3-3 verdedigend en druk zetten

Dus 4-3-3 met 2 cvm's (Kali en Ayoub) en 1 cam (Toornstra)
pi_143693268
quote:
Willem Janssen voelt zich verplicht aan FC Utrecht

Willem Janssen is terug. Na een zware knieblessure kan de 28-jarige middenvelder zichzelf eindelijk laten zien bij FC Utrecht. De Limburger is gretig, op jacht naar eerherstel. Een liefhebber is op zijn plek in het midden van het land. ‘Ik heb tegen mijn zaakwaarnemer gezegd dat ik alleen naar FC Utrecht wilde.’

Het gesprek is ruim anderhalf uur aan de gang, als Willem Janssen tot een opvallende conclusie komt. ‘Soms lijkt het me heerlijk om lekker kortzichtig te zijn. Jezelf de beste van de wereld vinden, geen twijfel hebben en vol bravoure elke dag op het veld staan. Er lopen genoeg van die types rond in de voetballerij, en daar ben ik weleens jaloers op.’ Janssen heeft al bijna tien jaar profvoetbal erop zitten. Net als eerder bij VVV-Venlo, Roda JC en FC Twente is de middenvelder ook bij FC Utrecht een loper, die behoort tot de categorie met de populaire term box-to-box-spelers. Maar hij is óók een denker. Na een uitwedstrijd in de bus terug filosofeert hij altijd hardop over de wedstrijdsituaties die even daarvoor hebben plaatsgevonden. Alle details komen voorbij totdat hij van medespelers te horen krijgt dat het genoeg is. Veel ploeggenoten zitten dan al lang met hun koptelefoon op aan heel andere dingen dan voetbal te denken. Maar voor Janssen is dat geen optie.

‘Pas na twee dagen kan ik een nederlaag vaak een plek geven, en dat is nog snel vergeleken met vroeger...’

‘Een wedstrijd blijft bij mij dagen hangen. Zoals onze eerste competitiewedstrijd, tegen PEC Zwolle. Die nederlaag maalt dan de avond, nacht en volgende dag constant door mijn hoofd. Man, wat kan ik daar ziek van zijn. Pas na twee dagen kan ik het vaak een plek geven, en dat is nog snel vergeleken met vroeger.’ Janssen geeft een bijzonder openhartig kijkje in zijn gedachten. Na 277 competitieduels, van spelen in de Jupiler League tot de Europa League, en in allerlei verschillende selecties, kan hij een groep en zichzelf snel doorgronden. ‘Vroeger vond ik het vreemd dat niet iedereen dezelfde beleving had als ik. Voor mij is het voetbal alles, ik kon daar eindeloos mee bezig zijn. Bij andere spelers zag ik dat veel minder. Die speelden hun wedstrijdje en klaar. Na verloop van tijd heb ik gemerkt hoe prettig zoiets kan zijn. Ik trek me een nederlaag aan, en heb ook altijd een bepaalde twijfel gehad. Oké, na verloop van tijd bouw je ervaring op, herken je situaties en ben je zelfbewuster geworden. Maar een denker zal ik altijd blijven.’

Janssen denkt en praat dus graag over voetbal, vorig seizoen was dat nog het enige wat hij kon doen op een wedstrijddag. Op 28 september sloeg het noodlot toe in het thuisduel met zijn voormalige club Roda JC. Janssen verdraaide een knie. ‘Ik hoorde knak, en wist: Dit zit helemaal fout. Het gekke is dat ik niet eens verging van de pijn. Ik sloeg een paar keer hard op het gras en hoorde de fysio met de clubarts komen. Zij deden testen met mijn knie op het veld, waarna ik ze door hun microfoontjes hoorden zeggen dat het foute boel was. Dat moment vergeet ik niet snel meer. Het was de eerste bevestiging van mijn vrees. Twee dagen later was de mri-scan: afgescheurde kruisband. Ik wist genoeg: einde seizoen.’

De maanden die volgden, stonden in het teken van herstel. Van voorzichtig fietsen, tot squats en kracht- en stabiliteitsoefeningen. ‘Ik had er bewust voor gekozen om bij FC Utrecht te revalideren. Ik was pas net een paar weken bij de club, had het goed naar mijn zin en wilde de binding met de omgeving behouden. Bovendien heeft de medische staf bij FC Utrecht veel ervaring met de revalidatie bij kruisbandletsel.’ Het bleek voor hem de juiste keuze te zijn. Elke dag zag hij zijn ploeggenoten, rond de wedstrijden en trainingen deed hij zoveel mogelijk mee in het groepsproces, en in de tussentijd was Janssen een vaste bewoner van het krachthonk. ‘De eerste drie dagen na mijn blessure heb ik nog flink stuk gezeten. Daarna ging voor mij de knop om. Ik ben positief ingesteld en had het voordeel dat ik mezelf stapje voor stapje sterker zag worden. Ik heb geen terugslag gekend, waardoor elke nieuwe verbetering zo goed voelde. Vanaf de winterstop kon ik weer veel op het veld gaan doen en werd ik vaak omgeven door andere geblesseerde spelers. Dat waren er nogal wat, waardoor het niet langer meer een eenzaam herstel werd.’

Morele plicht

Zonder speelminuten vormde zich toch een hechte band tussen Janssen en FC Utrecht. Hij miste zelden een uitduel en voor de thuiswedstrijden werd hij ingezet als uithangbord. Samen met algemeen directeur Wilco van Schaik struinde Janssen de skyboxen af om voor de wedstrijd de sponsors te voorzien van een voorbeschouwing. ‘Ik heb dat altijd een leuke bezigheid gevonden. Ik praat makkelijk en zodoende kon ik toch nog een beetje van waarde zijn voor de club.’

Van waarde zijn voor FC Utrecht: het is inmiddels de ultieme drijfveer geworden van de speler. Waar de voetballerij bol staat van individuen, die bovenal aan de eigen portemonnee denken, voelt Janssen plichtsbesef richting zijn huidige club. Het ging zelfs zo ver dat hij salaris inleverde en nieuwe uitdagingen liet schieten. Aangezien Janssen een jaar was gehuurd van FC Twente, had zijn verblijf in Utrecht beperkt kunnen blijven tot vijf competitieduels en een lang revalidatietraject. ‘Maar dat wilde ik niet, dat kon ik niet maken. Profiteren van alle voorzieningen, van alle hulp, en dan vervolgens de deur achter me dichttrekken... Moreel onverantwoord voor mij. Nadat FC Utrecht in de winterstop al had aangegeven mij graag definitief over te nemen, heb ik tegen mijn zaakwaarnemer Louis Laros gezegd dat ik alleen naar FC Utrecht wilde.’

Toch was een transfer niet zomaar een zekerheid. FC Twente had Janssen juist uitgeleend aan de Domstedelingen zodat hij zich in de kijker kon spelen en nog een mooi transferbedrag kon opleveren. De middenvelder had nog een doorlopend contract en verdiende in Enschede bovendien een veelvoud van wat hij in Utrecht kon krijgen. ‘Dat telde voor mij niet. Ik moest financieel inleveren, maar dat was op dit moment niet het belangrijkste voor me. Het zijn nog altijd prima bedragen en ik wil gewoon iets rechtzetten. Van directeur Wilco van Schaik tot aan de kantinebeheerder, iedereen heeft afgelopen seizoen met me meegeleefd. Ze probeerden er altijd voor mij te zijn en me overal bij te betrekken. Dat goede gevoel is voor mij veel meer waard dan een paar centen. Gelukkig was de houding van FC Twente heel meegaand. Zij deden niet moeilijk en gunden me deze transfer, daar ben ik ze zeker dankbaar voor.’

Toch viel zijn naam nog bij andere clubs. Er was contact met Martin van Geel (Feyenoord) en Mohammed Allach (Vitesse), clubs waar Janssen zowel sportief als financieel een stuk beter af zou zijn geweest dan bij FC Utrecht. ‘Geen optie, hoezeer ik het ook waardeerde dat ze me, ondanks maandenlang blessureleed, nog steeds als versterking zagen. Maar ik moest en zou naar FC Utrecht. Ik ben de club veel verschuldigd. Bovendien is het voor mij belangrijk na zo’n lange tijd weer veel aan spelen toe te komen. Die kans is voor mij groter bij FC Utrecht.’ Geld als motief is sowieso niet aan Janssen besteed. ‘Ik weet nog dat mijn zaakwaarnemer vlak voor mijn vertrek bij FC Twente belde met de mededeling dat er interesse was vanuit Rusland. Terek Grozny, of ik erover wilde nadenken, want financieel was het geweldig. Ik heb meteen gezegd dat het voor mij geen optie was. Het is daar levensgevaarlijk, daar zie ik mezelf met mijn gezin echt niet zitten.’

‘Misschien is een club als FC Utrecht wel gewoon mijn top, maar wat is daar mis mee?’

Het was weer eens een andere ervaring voor de clubleiding. Terwijl Jacob Mulenga met soortgelijk blessureleed tijdens onderhandelingen de absolute hoofdprijs vroeg, koos Janssen voor sportief eerherstel in de Domstad. Een keuze waar hij nog geen seconde spijt van heeft gehad. De middenvelder is volledig fit, heeft nog geen training gemist en is door trainer Robby Alflen naar voren geschoven als de aanvoerder van de ploeg. ‘Ik voel me hier op mijn plek. Natuurlijk denk ik nog weleens terug aan mijn tijd bij FC Twente. Ik heb het daar net niet gered, hoewel ik zeker veel mooie momenten heb meegemaakt. Die befaamde uitwedstrijd tegen PSV, die we met 2-6 wonnen en waarin ik twee keer scoorde. Mijn doelpunt uit bij Schalke 04 in de Europa League. En al met al heb ik toch meer dan zestig wedstrijden gespeeld, waarvan heel veel als basisspeler. Zowel onder Co Adriaanse, Steve McClaren als Alfred Schreuder ben ik basisspeler geweest en van alle drie trainers heb ik heel veel opgestoken. Genoeg mooie herinneringen, maar uiteindelijk was ik misschien wel de ideale twaalfde man. Daar kan je genoegen mee nemen, denken: Ik pak mijn geld en zit mijn tijd wel uit, maar daarvoor ben ik te veel liefhebber. Ik wil wekelijks spelen, een constant niveau halen en belangrijk zijn. Die aspecten waren op het laatst bij FC Twente niet meer aanwezig. Dat is geen schande. Sterker nog: misschien is een club als FC Utrecht wel gewoon mijn top. Prima toch, wat is daar mis mee? Ik heb hier voor vier jaar getekend en ben vastberaden om met deze club een mooie tijd mee te maken.’

Ontwikkeling

Van het zuiden, via het oosten, naar het midden van het land. Samen met vrouw Nyves, dochter Jolie van twee en zoontje Derre van een jaar zit Janssen nu midden in een verhuizing. Van Leidsche Rijn naar Houten, waar het gezin een huis heeft gekocht. ‘Hier willen we de komende jaren blijven en iets gaan opbouwen. Voor ons is het de ideale omgeving. Niet midden in de drukke stad, maar wel dichtbij, net als allerlei andere steden. En ook naar ons ouderlijk huis is de afstand zo te berijden.’ Met het ouderlijk huis doelt Janssen op het kleine dorpje Well in Noord-Limburg. Het kerkdorp, tegen de Duitse grens met een kleine drieduizend inwoners, vormde in zijn jeugd het middelpunt van het sociale leven. Janssen trok vanaf zijn achtste dagelijks richting Venlo, om te voetballen in de jeugdopleiding van VVV-Venlo, maar daaromheen vond alles in het centrum van het dorp plaats. ‘Een hechte gemeenschap, waarbij iedereen ook betrokken is in het verenigingsleven. Als jongetje ga je bij de voetbalclub, als meisje naar de dansschool. Mijn oudere zus Martine heeft sinds een paar jaar de dansschool in het dorp. Eigenlijk blijft iedereen in het dorp hangen, zo gaat dat, alleen mijn broertje Jaap en ik zijn weggetrokken. Maar als ik vrij heb, ga ik nog graag naar de plaatselijke voetbalclub. Gewoon even ouwehoeren met oude bekenden, heerlijk vind ik dat.’

De sociale prikkel is Janssen met de paplepel ingegoten. Vader Sjaak is al decennialang uitbater van de kroeg Onder de Linden, hartje dorp. ‘Vroeger woonden we ook enige tijd boven het café, dus ik kreeg alles al van jongs af aan mee. Het is echt zo’n dorpskroeg, een ontmoetingsplaats voor iedereen. Als kleine jongen hielp ik ook nog weleens mee, met de kermis of carnaval. Dan was het vier dagen bomvol in het café en haalde ik de glazen op of verkocht muntjes.’ De gedachten dwalen verder af naar zijn jeugd. ‘Een fijne, ongedwongen opvoeding. Mijn ouders waren druk met werken, want het café was dagelijks open. En altijd in de weekenden, zodat ze niet vaak bij mijn wedstrijden konden komen kijken. Aan de ene kant jammer, maar ik heb het nooit als een gemis ervaren. Bij teamgenootjes zag ik heel fanatieke vaders, die liepen te pronken met hun kind, of juist heel kritische ouders, die daarin doorsloegen. Gelukkig heb ik dat nooit hoeven meemaken. Mijn ouders steunden me, maar vonden het vooral belangrijk dat ik plezier had. Of dat nu wel of niet bij een profclub was.’

Janssen kwam los van de hechte gemeenschap en heeft daar geen spijt van. ‘Alles was vertrouwd, maar daarmee ook wel bekrompen. Ik heb door de jaren heen ervaren dat er veel meer is, heb een ander leven opgebouwd en dat heeft me verrijkt. Zonder negatief te doen, want ik zal nooit vergeten waar ik vandaan kom. Maar het leven buiten mijn vertrouwde omgeving heeft me completer gemaakt.’ Hij bleek niet alleen succesvol met de bal, maar ook met de studieboeken. Janssen rondde het atheneum af en doorliep met succes de eerste jaren van de managementopleiding van de VVCS Academy. ‘Mijn drang om er alles uit te halen, was ook lange tijd een soort uitvalsbasis voor me. Veel jochies om me heen riepen dat ze profvoetballer wilden worden, ik was daar lange tijd heel afwachtend in. Ook toen ik zestien jaar was en als een van de grootste talenten van de regio werd beschouwd, had ik niet het gevoel dat ik het zou halen. Die twijfel heb ik altijd en overal wel gehad. Ook toen ik van VVV naar Roda JC ging, had ik tijd nodig. Het was een hoger niveau, kon ik dat wel aan? En later bij FC Twente was het weer een stap hoger. In gedachten ben ik een laatbloeier, terwijl ik in de praktijk overal toch redelijk snel het vertrouwen van mijn omgeving afdwing.’

Dat vertrouwen is in de Domstad al zichtbaar. Janssen wordt gewaardeerd en is gretig dat de komende jaren te beantwoorden met goed spel. En na elke wedstrijd zal zijn gewoonte terugkeren. ‘Ik ben bang dat menig medespeler me nog wel tot kalmte zal moeten manen na een wedstrijd, als ik weer eindeloos over de momenten praat. Terecht, want ik word soms helemaal gek van mezelf. Altijd maar denken over voetbal, altijd maar met het spelletje bezig zijn. Aan de andere kant: zo zit ik in elkaar en misschien heeft die drang me wel zo ver gebracht. En gelukkig kan het dit seizoen weer gaan over wedstrijden waarin ik heb meegedaan.’
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143693812
Leuk stukje om te lezen, klinkt als een hele goede gast. Hoop dat hij zich dit seizoen echt kan gaan laten zien.
pi_143693837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 08:35 schreef m0ridin het volgende:
Leuk stukje om te lezen, klinkt als een hele goede gast. Hoop dat hij zich dit seizoen echt kan gaan laten zien.
Topgozer inderdaad!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143694414
Mooi stukje, topgozer! Hopelijk kan hij nog belangrijk zijn dit seizoen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143698259
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 02:18 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Eens met dit.
Er zit echt weinig Utrecht meer in de ploeg zover ik weet, dat vind ik wel kwalijk en vechtspirit voor de club en het team mis ik ook al meerdere maanden zo niet meer dan een jaar.

En dan de enige echte Utrechtspeler wil jij dat die verkocht word... Van der Maarel! Die ons de afgelopen wedstrijd toch wel in de wedstrijd heeft gehouden. Toch wel van belang die jongen! Met het hart op de goede plek en dat is in Utreg!

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 08:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Topgozer inderdaad!
Wow mooi stukje! Nu al een held!
pi_143698801
Niks tegen vd Maarel, qua inzet een topper, maar kwalitatief vind ik wel dat hij tekort komt.

Maar daar kan hij weinig aan doen en zolang hij het maximale uit zichzelf haalt kan ik hem weinig kwalijk nemen.
pi_143699622
quote:
In De Kuip treft FC Utrecht zondag Feyenoord. Het Eredivisieduel in Rotterdam begint om 14.30 uur. Trainer/coach Robby Alflen van FC Utrecht heeft zin in het treffen met de topclub, die eergisteren nog in Kiev tegen Zorya Luhansk speelde.

Het oog van oefenmeester Robby Alflen van FC Utrecht viel deze week op een statistisch overzicht van balbezitpercentages van de Eredivisieteams. Op de eerste plek: FC Utrecht. Het team van Alflen noteerde 61 procent balbezit tijdens de eerste twee speeldagen van de nieuwe jaargang. Meer dan welke andere ploeg dan ook. "We geven onze tegenstanders weinig tijd om de bal rond te laten gaan", zegt Alflen, die zijn team dit seizoen middels aanvallend voetbal naar een mooi puntenaantal wil stuwen. "Door snel druk te zetten willen wij zo snel mogelijk de bal veroveren, als we die niet hebben. Dat verklaart waarom wij een hoog percentage balbezit hebben."

In het seizoen 2013/2014 eindigde FC Utrecht op de balbezitranglijst op plek vijftien. Nu staat het team in die lijst dus aan kop. "Dat zou je tekenend kunnen noemen voor de omslag die we hebben gemaakt", aldus Alflen.

Kwam de beoogde speelstijl in Zwolle tijdens PEC-uit niet altijd goed uit de verf, in het thuisduel met Willem II leverde een wedstrijd lang gáán als de brandweer de Utrechters drie punten op. Een stijgende lijn was zichtbaar, concludeerden velen na afloop van het duel met de Brabanders. "Dat het tegen Willem II beter ging dan tegen PEC Zwolle heeft ook met een stukje ritme te maken", zegt Alflen. "Je komt in zo’n ritme door wedstrijden te spelen. Nu merk je dat al. Je traint doordeweeks, speelt in het weekend een wedstrijd. Je spanning is bij een eerste wedstrijd van het seizoen anders dan bij de andere wedstrijden. Nu is die gezonder, juist omdat je in dat ritme zit."

FC Utrecht’s tegenstander Feyenoord maakte midweeks een trip naar Oekraïne voor het spelen van een voorrondewedstrijd in de Europa League. In Kiev werd een goed resultaat behaald door de Rotterdammers tegen Zorya Luhansk: 1-1. "Dat soort reisjes zijn erg vermoeiend", zegt ervaringsdeskundige Alflen. "Of het een voordeel voor ons is, dat we Feyenoord na een Europese uitwedstrijd treffen? Nou, het is in elk geval geen nadeel." Maar rijk rekent de Utrechtse oefenmeester zich nog lang niet. "Feyenoord is een ploeg die écht speelt voor de punten", zegt Alflen. "Voor ons is het zaak dat we ons eigen ding doen. Dicht bij onze eigen speelstijl blijven, met daarin natuurlijk wel wat nuances."

Hoe dan ook kijkt Alflen uit naar de wedstrijd in Rotterdam. "Als speler heb ik bij uitwedstrijden in De Kuip goede resultaten geboekt. Als Utrechter gaat er niets boven spelen in Stadion Galgenwaard, maar ook De Kuip is een prachtig stadion om in te spelen."
Opstelling op basis van de training vandaag:

Oar - Badjeck - Antwi

Ayoub - Kali - Janssen

Kum-Leeuwin-Markiet-vd Maarel

Ruiter
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:50:00 #145
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143699909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef DiMacho het volgende:
En dan de enige echte Utrechtspeler wil jij dat die verkocht word... Van der Maarel! Die ons de afgelopen wedstrijd toch wel in de wedstrijd heeft gehouden. Toch wel van belang die jongen! Met het hart op de goede plek en dat is in Utreg!

Vorige wedstrijd helaas niet gezien ivm vakantie maar Van Der Maarel heeft er al tijden geen zin meer in en is echt puur slecht.
Utrechter of niet hij komt al jaren te kort en dat kost je gewoon elk jaar punten, vooral met snelle buitenspelers terwijl je een soort veredele rechtsback hebt die het een keer 100% goed deed.
pi_143701980
O+ Ik hou van Mark vd Maarel O+
pi_143702010
Er is maar 1 echte Utrecht speler en dat is Kali, jongons. En zo slecht is van der Maarel niet vind ik, ik denk dat we niet beters hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Opstelling op basis van de training vandaag:

Oar - Badjeck - Antwi

Ayoub - Kali - Janssen

Kum-Leeuwin-Markiet-vd Maarel

Ruiter
Aardige opstelling vind ik. Antwi is watervlug zag ik tegen Willem II, kans mocht er wel in overigens. Badjeck kan ik niet over oordelen, te weinig zien spelen. Denk wel dat we blij kunnen zijn dat Oar er weer bij is.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143702871
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:52 schreef Matip het volgende:
Aardige opstelling vind ik. Antwi is watervlug zag ik tegen Willem II, kans mocht er wel in overigens. Badjeck kan ik niet over oordelen, te weinig zien spelen. Denk wel dat we blij kunnen zijn dat Oar er weer bij is.
Ik vraag me alleen af waar Rubin ineens is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143703360
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af waar Rubin ineens is.
Vreemd inderdaad. Misschien is dat toch iets teveel van het goede? Volle Kuip enzo.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143703385
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:29 schreef Matip het volgende:

[..]

Vreemd inderdaad. Misschien is dat toch iets teveel van het goede? Volle Kuip enzo.
Of geblesseerd?

Rubin lijkt mij geen jongen die onder de indruk zal zijn van een volle Kuip eigenlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143703596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:52 schreef Matip het volgende:
Er is maar 1 echte Utrecht speler en dat is Kali, jongons. En zo slecht is van der Maarel niet vind ik, ik denk dat we niet beters hebben.

[..]

Aardige opstelling vind ik. Antwi is watervlug zag ik tegen Willem II, kans mocht er wel in overigens. Badjeck kan ik niet over oordelen, te weinig zien spelen. Denk wel dat we blij kunnen zijn dat Oar er weer bij is.
kali :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_143703635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of geblesseerd?

Rubin lijkt mij geen jongen die onder de indruk zal zijn van een volle Kuip eigenlijk.
Nouja, ik denk dat als je vorige week je eerste profwedstrijd hebt gespeeld, dat de Kuip dan toch wel indrukwekkend zal zijn.

Waar heb je die opstelling vandaan trouwens?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143703660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

kali :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Waarom? Die jongen brengt juist voetbal in het spel.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143703734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:38 schreef Matip het volgende:

[..]

Nouja, ik denk dat als je vorige week je eerste profwedstrijd hebt gespeeld, dat de Kuip dan toch wel indrukwekkend zal zijn.

Waar heb je die opstelling vandaan trouwens?
fcu.net, iemand die de training heeft bezocht.

Voor wie het gemist heeft trouwens, item bij FCU.tv deze week, Rubin tegen Willem II met zijn eigen commentaar:


En speciaal voor Duckie:

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143703820
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

fcu.net, iemand die de training heeft bezocht.

Voor wie het gemist heeft trouwens, item bij FCU.tv deze week, Rubin tegen Willem II met zijn eigen commentaar:


En speciaal voor Duckie:

Ben jij Henk op fcu.net? :D
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143703832
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef Matip het volgende:

[..]

Ben jij Henk op fcu.net? :D
})
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143703960
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

})
:+
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143704115
quote:
UTRECHT - Robbie Alflen gaat er vanuit dat Jens Toornstra de overstap naar Feyenoord maakt. FC Utrecht is in onderhandeling met de Rotterdamse club over een transfer.

Toevallig spelen FC Utrecht en Feyenoord zondag tegen elkaar. Alflen heeft weinig hoop meer dat hij Toornstra nog kan behouden.

Toch lijkt de transfer nog niet op heel korte termijn rond te komen. "Ik verwacht niet dat hij zondag bij Feyenoord meedoet", zegt Alflen. "Hij is geblesseerd aan zijn rug. Het is heel toevallig."

Voor de opvolging van Toornstra zoekt FC Utrecht in de Engelse competitie. Alflen hoopt niet een middenvelder, maar een rechteraanvaller aan zijn selectie toe te voegen.
rtvu.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143704220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

rtvu.nl
Brek Shea dan. Zag ik laatst op fcu.net voorbij komen.

Sympathieke kerels trouwens, die Alflen en Ultee.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143704254
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Matip het volgende:

[..]

Brek Shea dan. Zag ik laatst op fcu.net voorbij komen.

Sympathieke kerels trouwens, die Alflen en Ultee.
Brek Shea is een middenvelder volgens mij. Ook al zo'n blessure-geval trouwens.

En vd Ham ook wel! Vind alleen dat Robbie er wat onverzorgd uit ziet voor een hoofdtrainer van een Eredivisieclub. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143704634
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:39 schreef Matip het volgende:

[..]

Waarom? Die jongen brengt juist voetbal in het spel.
Er is niets Utregs aan die luis, het is een smerige graaier. Na 3 goede wedstrijden tonnen per jaar eisen en roepen dat de topclubs in de rij staan, vervolgens afzakken naar Roda en daar mede verantwoordelijk zijn voor degradatie. Vervolgens zijn wij wel weer goed genoeg voor meneer en moeten we hem maar alle egard van de wereld geven?

Nee, hij zal zich eerst maar eens 2 of meer seizoenen moeten bewijzen. Niet enkel voetballend op het veld maar vooral als persoon.

Voor mij gelijk aan karim touzani en leroy george, allemaal luizen met een grote bek.

Aan de andere kant geniet ik dan dus ook extra van een Willem Janssen, een man die begrijpt hoe het zou moeten werken.

Een Toornstra is voor mij het randje, roept mij iets te hard dat hij weg wil en vind zichzelf erg goed. Zijn track record is echter Ado en Utreg, niet echt de toppers in de wereld. Aan de andere kant heeft hij zich 1,5 jaar top ingezet en belangrijke doelpunten gescoord, gun hem dus wel een overgang naar een betere club.

En nee, ik vind het niet erg als spelers doorgroeien. Ik juich het toe. Mensen als Vorm, Kuyt, etc. gun ik het allerbeste en kijk met plezier op ze terug bij ons en met plezier naar hun huidige carrière.

Wat ik dan weer erg jammer vind is een transfer zoals vd Hoorn. Vind het zo sneu dat zo iemand enkel naar het grote geld kijkt. Is nu weer naar de bank verbannen als ik het goed gelezen heb, en zoals het er nu uitziet zit hij daar weer een jaar. Dood en doodzonde. Is gewoon gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer, zelf altijd een voorbeeldige prof geweest bij ons. Gewoon inzet en strijd en op de achtergrond zijn plannen uitgebroed.
pi_143705302
Alflen verwacht dat Rubin zondag kan spelen, is inderdaad niet fit geweest deze week omdat de wedstrijd tegen Willem II er toch wel heeft ingehakt bij m.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143705316
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Er is niets Utregs aan die luis, het is een smerige graaier. Na 3 goede wedstrijden tonnen per jaar eisen en roepen dat de topclubs in de rij staan, vervolgens afzakken naar Roda en daar mede verantwoordelijk zijn voor degradatie. Vervolgens zijn wij wel weer goed genoeg voor meneer en moeten we hem maar alle egard van de wereld geven?

Nee, hij zal zich eerst maar eens 2 of meer seizoenen moeten bewijzen. Niet enkel voetballend op het veld maar vooral als persoon.

Voor mij gelijk aan karim touzani en leroy george, allemaal luizen met een grote bek.

Aan de andere kant geniet ik dan dus ook extra van een Willem Janssen, een man die begrijpt hoe het zou moeten werken.

Een Toornstra is voor mij het randje, roept mij iets te hard dat hij weg wil en vind zichzelf erg goed. Zijn track record is echter Ado en Utreg, niet echt de toppers in de wereld. Aan de andere kant heeft hij zich 1,5 jaar top ingezet en belangrijke doelpunten gescoord, gun hem dus wel een overgang naar een betere club.

En nee, ik vind het niet erg als spelers doorgroeien. Ik juich het toe. Mensen als Vorm, Kuyt, etc. gun ik het allerbeste en kijk met plezier op ze terug bij ons en met plezier naar hun huidige carrière.

Wat ik dan weer erg jammer vind is een transfer zoals vd Hoorn. Vind het zo sneu dat zo iemand enkel naar het grote geld kijkt. Is nu weer naar de bank verbannen als ik het goed gelezen heb, en zoals het er nu uitziet zit hij daar weer een jaar. Dood en doodzonde. Is gewoon gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer, zelf altijd een voorbeeldige prof geweest bij ons. Gewoon inzet en strijd en op de achtergrond zijn plannen uitgebroed.
Ik vind dat je een beetje overdrijft. Ben het overigens wel met je eens dat meneer met alle geweld weg moest en zogenaamd naar Anderlecht en Ajax kon..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143705628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Mensen als Vorm, Kuyt, etc. gun ik het allerbeste en kijk met plezier op ze terug bij ons en met plezier naar hun huidige carrière.
Daar snap ik dan helemaal niks van, Kuyt heeft toen misbruik gemaakt van het feit dat de club achterliep met betalingen aan zijn pensioenfonds om voor het lachwekkend lage bedrag van 1 miljoen gulden (of was het al euro?) naar Feyenoord te vertrekken.

Samen met zijn toenmalige zaakwaarnemer Piet Buter. :r
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143706023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik vind dat je een beetje overdrijft. Ben het overigens wel met je eens dat meneer met alle geweld weg moest en zogenaamd naar Anderlecht en Ajax kon..
Dat mag jij vinden :)
pi_143706226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden :)
Dat weet ik. :)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:12:52 #167
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143707234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

kali :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Ach werkt hard en heeft kwaliteit, idd jammer van het onloyale.
pi_143707261
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Daar snap ik dan helemaal niks van, Kuyt heeft toen misbruik gemaakt van het feit dat de club achterliep met betalingen aan zijn pensioenfonds om voor het lachwekkend lage bedrag van 1 miljoen gulden (of was het al euro?) naar Feyenoord te vertrekken.

Samen met zijn toenmalige zaakwaarnemer Piet Buter. :r
Kuyt had tenminste een reden, we liepen al maanden achter met allerlei financiële transacties. Er is meer betaald voor Kuyt toen, maar dat moest direct zijn pensioenfonds in. Wat ik mij herinner is dat hij er verder ook geen drama van gemaakt heeft, gewoon gezegd hoe het zat en vertrokken naar feyenoord. Nog paar mooie doelpunten in de bekerfinale zelfs.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:19:57 #169
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143707532
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat ik dan weer erg jammer vind is een transfer zoals vd Hoorn. Vind het zo sneu dat zo iemand enkel naar het grote geld kijkt. Is nu weer naar de bank verbannen als ik het goed gelezen heb, en zoals het er nu uitziet zit hij daar weer een jaar. Dood en doodzonde. Is gewoon gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer, zelf altijd een voorbeeldige prof geweest bij ons. Gewoon inzet en strijd en op de achtergrond zijn plannen uitgebroed.
Dat is het voetbal heden ter dagen. Dat je Kali niet mag weten we nu wel maar dan moet je ook zeuren over Van Der Maarel en al die andere die maar lekker naar werk komen om te verdienen, achter hun telefoon zitten in de kleedkamer en dan weinig uitvoeren op het veld.

Over Van Der Hoorn. Tjahhh ik volg Ajax nauw en heb daar gewerkt, die jonge is ook gewoon gehaald voor de basis en Veltman was toen 3de keus op die positie en toen ging het snel.
Hebben beide fouten gemaakt vorig seizoen alleen bij Van Der Hoorn waren dat punten die hem killde, speelt nu bijna-perfect dus heb je een groot luxe probleem op die positie (RCV) maar ik geloof wel dat met dezelfde inzet Van Der Hoorn, Veltman uit de basis definitief kan spelen.

Daar is hij te groot, sterk en goed voor en Veltman is te onervaren nog en gaat nog steeds foutjes maken.
pi_143707723
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dat is het voetbal heden ter dagen. Dat je Kali niet mag weten we nu wel maar dan moet je ook zeuren over Van Der Maarel en al die andere die maar lekker naar werk komen om te verdienen, achter hun telefoon zitten in de kleedkamer en dan weinig uitvoeren op het veld.
Ik begon niet over kali ;)

Maar ik zeur op elke speler die geen 100% inzet heeft, zo ook op bv een de Ridder die met een bek als een oorwurm over het veld liep 6 maanden lang. vd Maarel en Markiet zal je mij echter niet snel over horen, hoewel ze beiden voetballend duidelijk te kort komen is het altijd met 200% inzet.
Vind de hetze tegen vd Maarel alles behalve terecht persoonlijk, een van de weinigen die echt altijd 200% gaat, met zijn beperkingen.

Vreemd genoeg zou je mij ook horen over bijvoorbeeld een Messi als die bij ons zou spelen, dat sjokken op het WK werkte echt hard op mijn zenuwen.

Hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat weet ik niet, ik ben er niet bij. Als dat inderdaad zo individueel gaat dan moet Alflen daar snel wat aan doen. 30 minuten voor de wedstrijd en tijdens de rust geen telefoon lijkt mij een hele goede beslissing (uitzonderingen daargelaten bij bv zieke familie of zwangere vrouw).
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:18:46 #171
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143716320
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik begon niet over kali ;)

Maar ik zeur op elke speler die geen 100% inzet heeft, zo ook op bv een de Ridder die met een bek als een oorwurm over het veld liep 6 maanden lang. vd Maarel en Markiet zal je mij echter niet snel over horen, hoewel ze beiden voetballend duidelijk te kort komen is het altijd met 200% inzet.
Vind de hetze tegen vd Maarel alles behalve terecht persoonlijk, een van de weinigen die echt altijd 200% gaat, met zijn beperkingen.

Vreemd genoeg zou je mij ook horen over bijvoorbeeld een Messi als die bij ons zou spelen, dat sjokken op het WK werkte echt hard op mijn zenuwen.

Hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat weet ik niet, ik ben er niet bij. Als dat inderdaad zo individueel gaat dan moet Alflen daar snel wat aan doen. 30 minuten voor de wedstrijd en tijdens de rust geen telefoon lijkt mij een hele goede beslissing (uitzonderingen daargelaten bij bv zieke familie of zwangere vrouw).
Ik vind Markiet en Van Der Maarel bijna nooit inzet tonen en dat vinden er heel veel dus ben benieuwd welke wedstrijd je dan kijkt. :P
Bij Zwolle uit lette ik ook de hele tijd op Van Der Maarel ipv de bal zo af en toe en die heeft er echt geen zin in meeste van de tijd en komt kwalitatief te kort.

Van Der Maarel heeft ons een heleboel punten gekost vorig seizoen en gaat ons weer punten dit seizoen en kom niet met de hele elftal speelde slecht.
Zeker op hoog niveau als 1 speler niet goed staat of een hele zwakke schakel is ben je de lul.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:22:39 #172
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143716479
Hetzelfde met Markiet, komt op deze niveau gewoon te kort als cv en rb.
Heeft ook geen inzet, je ziet hem soms ook over het veld sjokken en het spel vertragen bij balbezit en met zijn paasjes.
pi_143720918
Toornstra naar Feyenoord, 3.5 miljoen
pi_143722719
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:51 schreef OmniRocket het volgende:
Toornstra naar Feyenoord, 3.5 miljoen
'Naar verluidt' ja.

Als het echt 3,5 miljoen is, wat ik niet geloof, heb je jezelf volledig ongeloofwaardig gemaakt...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143722833
SCHANDALIG LAAG FLUTBEDRAG! Waar dus ook nog 500.000 euro voor ADO is.
Weg beste speler... Welkom degradatievoetbal.
pi_143723105
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:28 schreef Wopper1 het volgende:
SCHANDALIG LAAG FLUTBEDRAG! Waar dus ook nog 500.000 euro voor ADO is.
Weg beste speler... Welkom degradatievoetbal.
700.000
pi_143723842
Als die 3,5 waar is dan moeten we eens wat doen aan dat bestuur van ons.

Voor die 3,5 miljoen hebben de havenarbeiders behalve een goede speler ook nog eens 3 punten gekocht.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:52:34 #178
186611 Haags
pi_143724043
Wat een wanbeleid bij jullie joh. Niet normaal!
Zonder wrijving geen glans
pi_143724166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een wanbeleid bij jullie joh. Niet normaal!
:')

Zegt een Hagenees, succes nog met die Chinezen....

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef Tha_Duck het volgende:
Als die 3,5 waar is dan moeten we eens wat doen aan dat bestuur van ons.

Voor die 3,5 miljoen hebben de havenarbeiders behalve een goede speler ook nog eens 3 punten gekocht.
Ik kan het mij gewoon echt niet voorstellen, zo dom zullen ze toch zelfs bij ons niet zijn?

Freek Jansen van VI neem ik ook nauwelijks serieus eigenlijk...

En nee, zondag wordt het 0-3z
Middenveld met Ayoub, Janssen en Kali is nog altijd subtopwaardig imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:56:58 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143724262
Tsja. Utrecht heeft financieel wellicht niet zoveel te willen als jullie denken. Dat probeerde ik Pbatedinges ook al duidelijk te maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143724301
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')

Zegt een Hagenees, succes nog met die Chinezen....
Nou ja ik kan niet zeggen dat die 3.5 miljoen mij meevallen. Dan kun je beter een Chinees met veel geld hebben...
pi_143724307
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Tsja. Utrecht heeft financieel wellicht niet zoveel te willen als jullie denken. Dat probeerde ik Pbatedinges ook al duidelijk te maken.
Verdiep jij je er eerst maar eens in. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143724335
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Middenveld met Ayoub, Janssen en Kali is nog altijd subtopwaardig imo.
Jij bent echt de leukste thuis, of niet?
pi_143724361
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nou ja ik kan niet zeggen dat die 3.5 miljoen mij meevallen. Dan kun je beter een Chinees met veel geld hebben...
Je volgt niet wat er daar allemaal achter de schermen gebeurt? :)

100 x liever Van Seumeren dan een Chineze investeringsmaatschappij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143724409
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je volgt niet wat er daar allemaal achter de schermen gebeurt? :)

100 x liever Van Seumeren dan een Chineze investeringsmaatschappij.
Want je bent daar net zo goed van op de hoogte als dat je was van de prijs van Toornstra?
pi_143724427
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij bent echt de leukste thuis, of niet?
Dat sowieso, maar dit statement is natuurlijk gewoon waar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143724443
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Want je bent daar net zo goed van op de hoogte als dat je was van de prijs van Toornstra?
Ik lees kranten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143724482
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik lees kranten.
Goed verhaal pik. Maar als diezelfde lui die de kranten vullen op Twitter roepen dat Toornstra 3,5 heeft gekost dan neem je ze ineens niet serieus?
pi_143724567
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Goed verhaal pik. Maar als diezelfde lui die de kranten vullen op Twitter roepen dat Toornstra 3,5 heeft gekost dan neem je ze ineens niet serieus?
Er is nogal een verschil tussen een uitspraak van een veredelde VI journalist of letterlijke quotes van mensen die met 'Chun Li' werken/hebben gewerkt he.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143724632
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen een uitspraak van een veredelde VI journalist of letterlijke quotes van mensen die met 'Chun Li' werken/hebben gewerkt he.
Precies, want de quotes van een paar verzuurde ex-relaties opgepend in een sensatiekrant zijn veel waarheidsgetrouwer dan informatie van een clubwatcher die verder geen enkel belang heeft bij de prijs van Toornstra.
pi_143724677
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, want de quotes van een paar verzuurde ex-relaties opgepend in een sensatiekrant zijn veel waarheidsgetrouwer dan informatie van een clubwatcher die verder geen enkel belang heeft bij de prijs van Toornstra.
Als het mij uitkomt, absoluut.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143724742
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als het mij uitkomt, absoluut.
:D :*
pi_143724840
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:D :*
Ach, laat hem even van slag zijn als zijn beste speler voor een bedrag wordt verkocht wat heel erg tegenvalt. Ik zou ook pissig zijn als Blind voor 5 miljoen de deur uit loopt, bij wijzen van spreken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_143724899
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

'Naar verluidt' ja.

Als het echt 3,5 miljoen is, wat ik niet geloof, heb je jezelf volledig ongeloofwaardig gemaakt...
6 miljoen werd het toch?

WIE HET LAATST LACHT, zei je

_O- _O-

IK LACH. TRANEN MET TUITEN. _O_
pi_143725217
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

6 miljoen werd het toch?

WIE HET LAATST LACHT, zei je

_O- _O-

IK LACH. TRANEN MET TUITEN. _O_
Blij voor je, nu zondagmiddag nog ff.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143725455
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Tsja. Utrecht heeft financieel wellicht niet zoveel te willen als jullie denken. Dat probeerde ik Pbatedinges ook al duidelijk te maken.
Inderdaad. Met dat fenomeen zijn wij in Rotterdam helaas maar al te goed bekend.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143726187
3,5? Voor dat bedrag had je hem beter nog een jaar aan zijn contract kunnen houden. Dan had je hetzelfde bedrag alsnog gekregen. Nu verlies je een belangrijke speler..
pi_143734728
Boymans en Verbeek nog niet fit?
pi_143734793
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Boymans en Verbeek nog niet fit?
Utrecht zou Utrecht niet zijn als we geen langdurig geblesseerden hadden en onze beste spelers voor een zakcentje wegdeden ;)
pi_143734794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
3,5? Voor dat bedrag had je hem beter nog een jaar aan zijn contract kunnen houden. Dan had je hetzelfde bedrag alsnog gekregen. Nu verlies je een belangrijke speler..
Ik kan me niet voorstellen dat hij voor 3,5 miljoen is gegaan.
Voor vd Hoorn kregen we 3,8 en die had nog maar een jaar contract.
Zelfs die Basici nog wat van Heerenveen was 3,5 miljoen die feyenoord gekocht heeft.
Toornstra is de productiefste middenvelder van Nederland en nog 3 jaar contract.
Denk dat het echte bedrag meer richting de 8 miljoen ligt.
Die Promes van Twente ging voor meer weg en is echt toch wel minder dan Toornstra.
Utrecht is ook niet gek, weet wat Toornstra zijn marktwaarde is en weet ook dat Feyenoord een hele dikke zak geld heeft gekregen, die gaan ze echt niet zomaar weggeven.

Als het wel zo is zijn we inderdaad echt weer het lachertje van de eredivisie.
pi_143734868
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:06 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij voor 3,5 miljoen is gegaan.
Voor vd Hoorn kregen we 3,8 en die had nog maar een jaar contract.
Zelfs die Basici nog wat van Heerenveen was 3,5 miljoen die feyenoord gekocht heeft.
Toornstra is de productiefste middenvelder van Nederland en nog 3 jaar contract.
Denk dat het echte bedrag meer richting de 8 miljoen ligt.
Die Promes van Twente ging voor meer weg en is echt toch wel minder dan Toornstra.
Utrecht is ook niet gek, weet wat Toornstra zijn marktwaarde is en weet ook dat Feyenoord een hele dikke zak geld heeft gekregen, die gaan ze echt niet zomaar weggeven.

Als het wel zo is zijn we inderdaad echt weer het lachertje van de eredivisie.
Wel een effectief spelletje, zeggen dat je geen reet ontvangen hebt zodat je zelf ook wat goedkoper kan shoppen.
pi_143734963
En zodat ado minder vangt? If so, dan hebben ze natuurlijk ook geen enkel recht van spreken wat betreft Vorm
pi_143735138
WTF doen ze allemaal op de training!? De Kogel en Rubin zijn nu ook twijfelachtig o|O .
pi_143736416
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:33 schreef Wopper1 het volgende:
WTF doen ze allemaal op de training!? De Kogel en Rubin zijn nu ook twijfelachtig o|O .
Dat roep ik al Jaren, maar met zoveel verschillende trainers kan het daar niet aan liggen. Neem tenminste aan dat ze niet allemaal hetzelfde trainen.
Denk echt dat het met de accomodatie te maken heft, kan gewoon geen toeval meer zijn.
Had ene heer Koeman het toch nog niet zo slecht gezien.
pi_143737080
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:19 schreef m0ridin het volgende:
En zodat ado minder vangt? If so, dan hebben ze natuurlijk ook geen enkel recht van spreken wat betreft Vorm
Natuurlijk niet, zou wel heel bijzonder zijn als die 20 procent over een bedrag genoemd in de media gerekend zou worden :D
pi_143737183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:41 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat roep ik al Jaren, maar met zoveel verschillende trainers kan het daar niet aan liggen. Neem tenminste aan dat ze niet allemaal hetzelfde trainen.
Denk echt dat het met de accomodatie te maken heft, kan gewoon geen toeval meer zijn.
Had ene heer Koeman het toch nog niet zo slecht gezien.
Rubio heeft net zijn eerste wedstrijd op niveau gespeeld, heel normaal dat hij wat pijntjes heeft. De Kogel geen idee.

Voor de rest nonsens wat je praat natuurlijk, meeste blessures zijn helemaal niet op de training of trainingsveld opgelopen. Ook genoeg wisselingen van de staf geweest verder.

Koeman had nergens gelijk in, derderangs trainer die gewoon wegliep voor zijn verantwoordelijkheden. Blijkbaar had hij een probleempje met iemand en lostte hij dat op door weg te rennen. Prima, maar ik vind het oordeel en gebral van deze 'heer' dan ook niet zo spannend. Als iedereen in Nederland bij elke tegenslag weg zou rennen dan hadden we allen elke 3 weken een nieuwe baan.
pi_143739674
quote:
SVFCU in gesprek met directie FC Utrecht over vertrek Jens Toornstra





De SV bij monde van voorzitter Teun den Hartog heeft overleg gehad met grootaandeelhouder Frans van Seumeren en algemeen directeur Wilco van Schaik na diverse contacten met supporters die verontrust waren. Dit overleg heeft gisterenavond plaats gevonden. Voorzitter Teun den Hartog heeft zijn zorgen geuit namens de achterban rondom het vertrek van Jens Toornstra m.b.t. de kwaliteit van de selectie en de toekomst verwachtingen van FC Utrecht. Vele supporters hebben vragen over de voor Jens gevangen prijs. En vragen zich af wat FC Utrecht nu gaat doen op de transfermarkt.

Frans van Seumeren en Wilco van Schaik hebben aan gegeven dat de selectie tot vandaag (dus inclusief Jens Toornstra) op sterkte was in hun ogen voor dit seizoen. Er zijn meerdere spelers aangetrokken die de totale kwaliteit van de selectie versterken, vinden zij. Evenals de technische mensen. Frans en Wilco gaven aan dat we de selectie moeten beoordelen over een heel seizoen en niet na twee wedstrijden. Zij zien al progressie in de manier van spelen ten opzichte van vorig seizoen. Terwijl het proces weken, zo niet maanden gaat duren zeiden ze. Maar het is goed dat er beweging is.

De club zit nog steeds in de financiële problemen, dat is niets nieuws. Er is licht aan het einde van de tunnel. Maar de club moet nog wel steeds werken met een beperkt budget, want er moeten nog gaten worden gedicht. Ook dit is voor Frans en Wilco geen nieuws, want dat wisten ze aan de hand van de plannen van de reorganisatie die in 2016 een gezond FC Utrecht laten zien. En het doet zoals ze eerder gezegd hebben nog even pijn. Geen leuk bericht, maar het is wel zo gaven beiden aan. Dat bericht hebben ze al vaker verkondigd, alleen het doet extra pijn als er weer iets ingrijpends gebeurd. Frans gaf aan dat hij vond dat het maximale uit de beschikbare middelen is gehaald m.b.t. de vervanging van de vertrokken spelers. En verder gaven Wilco en Frans aan de trainers vertrouwen hebben in deze groep. Het is alleen jammer dat we nu zoveel aanvallende blessures hebben. Dat is pure pech, maar heeft wel zijn invloed.




Teun den Hartog uitte daarna zijn zorgen over het vertrek van Jens Toornstra. De supporters vinden dat de kwaliteit van de selectie uitgehold word nu Jens verkocht is. De club wordt leeg gekocht en de supporters zitten straks met een half en matig elftal zo gaf de voorzitter de beleving van de supporters aan. Wij, supporters, zijn bezorgd. Frans en Wilco gaven aan dat ze dat begrepen vanuit de supporters. ‘Het is niet leuk als de beste speler verkocht moet worden. Alleen heeft de club nog steeds geld nodig om te overleven. Echter, is dat niet uniek want bijna alle clubs hebben het geld nodig om te overleven. Tot 2016 is het nog steeds overleven, dat is twee jaar geleden al aan gegeven. En daarover kan niemand verrast zijn’. Frans gaf aan al bijna 40 miljoen in de club gestopt te hebben en ‘het houdt een keer op. De club moet zichzelf kunnen bedruipen. Daarvoor zijn nu éénmaal transfers nodig. Niet alleen bij FC Utrecht, maar ook bij topclubs als Feyenoord, PSV, of ook bij FC Groningen, zelfs bij een Sparta. Het is geen leuk bericht, maar wel een bericht dat de club al twee jaar verkondigd en waarvan ze gezegd hebben dat het nog twee jaar gaat duren’, gaven Frans en Wilco aan. Wederom niet leuk, maar wel de waarheid zeiden ze. En Frans heeft het geloof dat het op deze manier ook moet lukken een aantrekkelijk elftal neer te zetten dat om de Play Offs kan spelen. ‘Het zal jeugdiger en uitdagender worden, maar dat past ook wel bij FC Utrecht’. Frans en Wilco gaven aan dat de club bezig is met versterkingen. Dat ze voorin nog een versterking zoeken en voor Jens zoeken ze ook nog een vervanger voor. ‘Maar alleen met kwaliteit, toegevoegde waarde en betaalbaar. En als dat niet lukt voor eind augustus worden er geen paniek aankopen gedaan. Dan wacht de club tot de winter window. Deze risico’s worden niet meer genomen. De paniek aankopen met de Zweden hebben de club genoeg geld gekost en dat is duur leergeld geweest. Dat nooit meer’, zei Frans!






‘Dat is onder andere een reden dat de club nu nog in de problemen zit. Van de toen geïnvesteerde bijna 8 miljoen euro is bijna niets meer over. Die spelers zijn totaal mislukt. Dat is een groot probleem wat we nu nog moeten oplossen. Dat voelen we nu nog’, gaf Frans aan. ‘Niet leuk om te horen, maar wel de waarheid. Als die 8 miljoen euro goed besteed was geweest en die spelers waren meer waard geworden, dan hadden we nu niet hoeven verkopen. Daar is het onder andere fout gegaan. Het geld van Mertens en Strootman is verkeerd geïnvesteerd. Dat is een hele dure fout geweest. Waar we nu nog de wrange vruchten van plukken. Want het deed me elke keer pijn als ik zag voor wat voor minimale bedragen Gerndt, Nillsson en Martensson verkocht moesten worden. Ik weet wat ze gekost hebben. Aan transfersommen, maar ook aan salarissen, ongelooflijk. Wij hebben nu voor 1 miljoen De Ridder en Toornstra gekocht en voor meer dan 6 miljoen verkocht. Verreken dat rendement eens in de deal met 8 miljoen. Daar hebben we het geld laten liggen. En daar zitten we nu nog voor op de blaren’.

Teun gaf aan dat veel supporters vinden dat Jens voor een te lage prijs is verkocht. Frans en Wilco gaven aan dat ze niets over de werkelijke prijs gaan zeggen. ‘Maar dat iedereen moet geloven dat Jens voor een goede prijs is weg gegaan. Misschien had het ook meer kunnen zijn. Maar misschien ook minder. Feyenoord is de enige club geweest die de afgelopen 12 maanden interesse heeft getoond in Jens. Het is anders als er 5 clubs om zijn handstekening vechten. Als het buitenland mee doet. Het is het moment in de markt, het is de concurrentie, het is de club tegenover je en het is je eigen situatie. Alles speelt mee in zo’n onderhandeling. En iedereen mag van alles roepen en of de bedragen in de media lezen. Wij weten exact alle bedragen. En geen enkel medium heeft ooit een bedrag van ons goed gehad of met de juiste extra afspraken in de media gebracht. En dat geldt ook voor dit bedrag. Wij als FC Utrecht, als directie en rvc, zijn tevreden. FC Utrecht heeft weer een stap gemaakt door een speler in 1,5 jaar meer dan een kleine 4 keer zoveel waard te laten worden. Nu moeten we weer nieuwe Jensjes ontwikkelen. Zo werkt voetbal nu éénmaal zeiden beiden. Iedere club heeft er mee te maken. En wij hebben er vertrouwen in dat we dat weer gaan doen’, aldus de twee beleidsbepalers van FC Utrecht.

‘Want al twee jaar zijn we in staat goede vervangers te halen. Beiden geven ook aan dat daar ook eens naar gekeken mag worden. We hoeven absoluut geen complimenten maar we zijn wel in staat goede spelers te halen. We horen alleen iedereen als we spelers verkopen, nooit als we spelers met potentie halen. Dat lijkt normaal. We krijgen vaak complimenten van andere clubs dat we zo slim met minimale zo goed scouten. Toen we Steve de Ridder binnen haalden zei iedereen ‘dat is niets, 1 jaar niet gespeeld’. En kijk waar Steve nu staat. Velen zijn op die mening terug moeten komen. Wij namen het risico en de hoon op ons, maar het slaagde. Delpierre zei iedereen ‘hoe kan dat nou, niet gespeeld’. Wij namen het risico en de hoon. Later klopte iedereen hem op zijn schouder. En terecht, want kijk hoe goed hij het deed. Maar, ook dat risico namen wij. Vooraf weet iedereen het altijd goed en vooral beter merken wij. Maar wij zijn de enigen die de risico’s nemen’, aldus de twee. ‘En ik ben de enige die al het geld nog betaalde, dat deed niemand anders. Ik nam ook het financiële risico, niemand anders. En de meeste nieuwe spelers vallen tot nu toe erg goed uit. En dat met beperkte middelen. Kijk naar Leeuwin, Boymans komt eraan, kijk naar Rubio, Verbeek, Willem Janssen, Kali die terug is, Kum en Barazite die we langzaam brengen maar ook enorm veel kwaliteit herbergt. Dat zijn allemaal nieuwe namen die iets toevoegen. De één heeft wat langer nodig dan de ander. Bij de ander zijn misschien wat meer vraagtekens. Maar het zijn allemaal spelers die ons beter kunnen maken. Wij nemen die risico’s. Wij kopen die spelers aan. Geef wat meer vertrouwen. Ga wat meer achter de club staan. We moeten het met z’n allen doen. We moeten met z’n allen door deze periode heen’.

Teun gaf aan dat er wel voldoende kwaliteit op het veld moet staan, anders zakken we als club af. Supporters maken zich daar zorgen over. Frans en Wilco gaven aan dat ze, in overleg met de trainers en Co Adriaanse, daar iets genuanceerder over denken. ‘Alleen het heeft wel even tijd nodig om ingespeeld te raken en om spelers te laten ontwikkelen in een team. Maar het vertrouwen van ons is er dat we dit seizoen toch weer in de subtop kunnen spelen. Op een aanvallende manier, met een nieuwe groep en jeugdige talenten die er aan komen. We zullen ook wel eens tegen de lamp lopen. Het zal wel best nog wel wat weken duren. Maar het komt weer goed. Er zit heel veel potentie in deze groep. Alleen hebben we dus wel even tijd nodig. Net als zoveel andere teams die met nieuwe spelers spelen’.






Frans gaf nogmaals aan dat hij ziet dat de club gezond wordt. Dat hij ziet dat er technisch anders gewerkt wordt. Dat hij vertrouwen heeft in de mensen die nu het beleid bepalen. Dat hij ook achter de keuzes staat die gemaakt zijn en worden. Dat hij begrijpt dat supporters ongerust zijn. Zijn supporters hart doet ook pijn als hij een beste speler moet laten gaan. Maar hij weet dat dit nodig is. Hij hoopt op een toekomst waarin het vanwege de financiën niet meer nodig is. Maar dat het dan een keer uit luxe gaat. ‘Maar iedereen moet weten dat de huidige transfers nog steeds in het belang van hun club is. Het is nu pijn lijden om in de toekomst een stabiel FC Utrecht te krijgen waar iedereen trots op is’. Hij hoopt dat iedereen zich achter de nieuwe groep, de nieuwe trainers, de jonge spelers schaart om met z’n allen FC Utrecht een nieuwe start te gunnen.

Wilco van Schaik gaf nog aan dat hij verantwoordelijk is voor het beleid. ‘Niet de trainers of de spelers. Dus die mogen de supporters niets kwalijk nemen. Ik heb de opdracht de club gezond te maken en in de subtop te houden. Ik schakel daar veel met Frans voor. Iemand die echt alles voor de club geeft. Ongelooflijk dat sommige supporters die man nog durven aanvallen. Ik maak hem van dichtbij mee. Ik zie hoe hard hij heeft gevochten en nog elke dag vecht, voor deze club. Het is echt ongelooflijk. Een ieder ander had er de brui aan gegeven. Hij niet. Een man een man, een woord een woord. En hij gaat door. Ik ben elke dag met alle mensen binnen FC Utrecht bezig met maar één opdracht. De club van en voor de supporters gezond maken. En dat gaat goed, we lopen op onze koers. Maar daarvoor moet ik beslissingen nemen die niet altijd te rijmen zijn door de buitenwacht. En de emotie van supporters begrijpt ik dan ook. Dat mag, moet misschien bij een supporter. Maar het moet ook dat ik die beslissingen neem. Ik zal die impopulaire beslissingen, zoals een verkoop of ontslag, af en toe moeten nemen. En ik doe dit alleen maar in het belang van de club. Op korte termijn doet dit pijn. Op het veld is het misschien even niet goed. Op korte termijn vinden supporters het niet leuk om hun beste speler verkocht te zien worden. Maar ik doe dit alleen maar om de club een toekomst te geven. En ik zie dat dit gaat lukken. Alle skyboxen zijn uitverkocht. We hebben al weer meer dan 10.000 seizoenkaarten verkocht. De kosten dalen enorm, de inkomsten stijgen langzaam. We gaan de goede kant uit. We hebben nu de ergste jaren achter de rug. ’. En dat vertrouwen straalde Frans van Seumeren ook uit. ‘Ga nu achter onze club staan. Steun ons, de strijd is al lastig genoeg. We kunnen het ons niet veroorloven niet een eenheid te vormen. In moeilijke tijden achter elkaar staan, dat is FC Utrecht altijd geweest’, zei Frans. ‘Nu uit elkaar vallen gaat onze club niet helpen. Nu moeten we net zoals Feyenoord in zijn slechte tijden achter elkaar staan. Je mag zeuren, zeiken, kritiek hebben, maar als het balletje rolt staan we achter elkaar. Dat is oom weer FC Utrecht’. De supportersverenigingen mogen elke dag bellen zeiden Frans en Wilco. Ze willen elke dag luisteren. Maar op een gegeven ogenblik is de situatie zo en moeten we er met z’n allen tegen aan.

Teun den Hartog sloot af dat hij het waardeerde gehoord te worden. Hij hoopte dat Frans en Wilco zich beseften wat er leeft bij de achterban. De supporters zijn ongerust. Beiden gaven echt aan dat ze zich bewust zijn van de gevoelens. En deels dat ze dat kunnen begrijpen. Maar ook dat ze hoopte dat iedereen de situatie van de club snapt. En vertrouwen heeft in de toekomst, net zoals zij allebei. En Teun sloot af dat hij hoopte dat de leiding van de club de selectie weer op peil brengt en zorgt dat er echt een toekomst voor FC Utrecht blijft. Na de transfer window is er een afspraak gemaakt, zodat het bestuur van de SV dan nogmaals om de tafel gaat met Frans en Wilco om terug te kijken op de afgelopen weken.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143739821
Nietszeggend interview, komt op mij over als een 1-2tje tussen FCU en de SV.

Maar goed, lijkt mij wel duidelijk allemaal. Geen interesse verder voor Toornstra en dus met 4 miljoen een prima prijs. Er komt misschien nog wat bij, maar het is niet het doel.

Al met al kunnen we als supporters dus de pest krijgen en maakt het niet zoveel uit wat wij vinden.

Enige positieve nieuws is toch wel dat de Skyboxen uitverkocht zijn en ook aantal seizoenkaarten ruim boven de 10k ligt. Dat zijn wel goede berichten.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:17:35 #209
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143740008
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:06 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij voor 3,5 miljoen is gegaan.
Voor vd Hoorn kregen we 3,8 en die had nog maar een jaar contract.
Zelfs die Basici nog wat van Heerenveen was 3,5 miljoen die feyenoord gekocht heeft.
Toornstra is de productiefste middenvelder van Nederland en nog 3 jaar contract.
Denk dat het echte bedrag meer richting de 8 miljoen ligt.
Die Promes van Twente ging voor meer weg en is echt toch wel minder dan Toornstra.
Utrecht is ook niet gek, weet wat Toornstra zijn marktwaarde is en weet ook dat Feyenoord een hele dikke zak geld heeft gekregen, die gaan ze echt niet zomaar weggeven.

Als het wel zo is zijn we inderdaad echt weer het lachertje van de eredivisie.
Uhhhh Toornstra is 25, weinig doorgroei en verkoop marge en een slecht seizoen erop zitten en niet in vorm.
Van Der Hoorn en Promes zijn 2 talenten die het beter deden en meer resultaat haalden.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:22:40 #210
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143740164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Nietszeggend interview, komt op mij over als een 1-2tje tussen FCU en de SV.

Maar goed, lijkt mij wel duidelijk allemaal. Geen interesse verder voor Toornstra en dus met 4 miljoen een prima prijs. Er komt misschien nog wat bij, maar het is niet het doel.

Al met al kunnen we als supporters dus de pest krijgen en maakt het niet zoveel uit wat wij vinden.

Enige positieve nieuws is toch wel dat de Skyboxen uitverkocht zijn en ook aantal seizoenkaarten ruim boven de 10k ligt. Dat zijn wel goede berichten.
Wat had je anders gemoetrn? We zijn geen Ajax met onze finaciele situatie he.
Toornstra wou graag weg net als De Ridder en dan moet je hem verkopen, dat hij opeens een rugblessure heeft nadat hij nooit blessures heeft zegt genoeg.

Wat we nu hebben op het middenveld kan prima Toornstra vervangen met een gehaalde Quesada en Barazite + we hebben geld om andere posities te versterken zoals de rechtsback positie, daar kan je nu beter spelen met een steen op die positie.
pi_143757567
Quesada is misschien leuk voor in de zaal, maar die jongen is gewoon niet geschikt voor een ploeg als Utrecht.
pi_143758255
Linksback dus en een talentvolle Zweed van Liverpool, wat filmpjes gezien en die gast kan wel ballen. En wordt zeer waarschijnlijk gekocht.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  zondag 24 augustus 2014 @ 01:36:07 #213
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143761372
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:35 schreef Wopper1 het volgende:
Quesada is misschien leuk voor in de zaal, maar die jongen is gewoon niet geschikt voor een ploeg als Utrecht.
:')
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:57 schreef Matip het volgende:
Linksback dus en een talentvolle Zweed van Liverpool, wat filmpjes gezien en die gast kan wel ballen. En wordt zeer waarschijnlijk gekocht.
Ja wanneer gaan we eens aan de rb positie werken. :')
  zondag 24 augustus 2014 @ 02:23:04 #214
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_143762120
Ik vind dat FCU het aan zichzelf te danken heeft dat een Gerndt volledig mislukt is. Die jongen is nooit goed gebruikt bij ons.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 24 augustus 2014 @ 02:34:10 #215
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143762231
Feyenoord gaat deraan, Feyenoord gaat deraan, jalalalalalal.
pi_143764092
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 01:36 schreef wickedmen het volgende:

[..]

:')

[..]

Ja wanneer gaan we eens aan de rb positie werken. :')
Niet nodig man! van der Maarel is een eindbaas.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143764283
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 02:23 schreef leeroy het volgende:
Ik vind dat FCU het aan zichzelf te danken heeft dat een Gerndt volledig mislukt is. Die jongen is nooit goed gebruikt bij ons.
Helemaal eens. Gerndt had wel degelijk kwaliteiten maar werd constant hangend op links gebruikt.
  zondag 24 augustus 2014 @ 10:45:15 #218
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_143765163
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:29 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Helemaal eens. Gerndt had wel degelijk kwaliteiten maar werd constant hangend op links gebruikt.
In die wedstrijd tegen Willem II liet hij wel zijn kwaliteiten zien. Ik kan mezelf ook nog een discussie herinneren over zijn schoenen. Hij droeg Mecurial Vapors, schoenen die gemaakt zijn voor snelle spelers, ik denk dat hij in een 4-4-2 opstelling met een aanvallende middenvelder die een steekpass kan geven veel meer rendement zou hebben gehaald.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_143770043
Jeugdspeler Issa Kallon begint in de basis vandaag en debuteert dus als prof.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143770599
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Jeugdspeler Issa Kallon begint in de basis vandaag en debuteert dus als prof.
Wie?
pi_143771380
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:22 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat had je anders gemoetrn? We zijn geen Ajax met onze finaciele situatie he.
Toornstra wou graag weg net als De Ridder en dan moet je hem verkopen, dat hij opeens een rugblessure heeft nadat hij nooit blessures heeft zegt genoeg.

Wat we nu hebben op het middenveld kan prima Toornstra vervangen met een gehaalde Quesada en Barazite + we hebben geld om andere posities te versterken zoals de rechtsback positie, daar kan je nu beter spelen met een steen op die positie.
Je had 7 miljoen moeten vragen, en zo niet dan had je Toornstra aan zijn contract moeten houden. Dat is wat ik vind als supporter.

Zakelijk begrijp ik het wel, hoe groot is nu de kans dat Toornstra echt groot wordt? Dan had hij allang uit Nederland moeten zijn.

Wel schijt ik op de manier waarop we weer door een speler worden gedwongen, maar ok.
pi_143772380
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:05 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wie?
Klein mannetje die overgekomen is uit de jeugd van Vitesse. Ken hem verder ook alleen maar van FM :D
pi_143773074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:16 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]
Voor de rest nonsens wat je praat natuurlijk, meeste blessures zijn helemaal niet op de training of trainingsveld opgelopen. Ook genoeg wisselingen van de staf geweest verder.
Meeste blessures zijn juist wel op de training gebeurt, maar goed is mijn mening.
Hoe verklaar jij dat we de laatste 3 seizoenen met een selectie beginner waarvan bijna de helft geblesseerd is?
Ik geloof niet zo in toeval of pech.
pi_143773182
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Uhhhh Toornstra is 25, weinig doorgroei en verkoop marge en een slecht seizoen erop zitten en niet in vorm.
Van Der Hoorn en Promes zijn 2 talenten die het beter deden en meer resultaat haalden.
Slecht seizoen van toornstra? 12 goals, clubtopscoorder en meest scorende middenvelder van Nederland.
25 en geen doorgroei meer? Sorry maar dit kan ik echt niet serieus nemen.
pi_143773438
Gaat het vandaag niet worden, helemaal niets te vertellen in Rotterdam, wat een drama zeg!

EDIT: En prompt word het 1-1
pi_143773728
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Meeste blessures zijn juist wel op de training gebeurt, maar goed is mijn mening.
Hoe verklaar jij dat we de laatste 3 seizoenen met een selectie beginner waarvan bijna de helft geblesseerd is?
Ik geloof niet zo in toeval of pech.
Meningen kan ik niks mee, zet de feiten eens op een rij. Dan trekken we daarna samen een conclusie.
pi_143773769
Meters buitenspel

Mazzelpikken
pi_143773863
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
Meters buitenspel

Mazzelpikken
:')

Terwijl die geweldige spits van jullie huilend op de achterlijn ligt? Beetje onmogelijk. En die andere 2 hommo's die er nog wandelden?

Zit je aan de andere kant in de badkuip waardoor je het niet kon zien?
pi_143773877
Buitenspel? Wie?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 24 augustus 2014 @ 15:25:53 #230
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_143773942
Ik moest dit posten van GGMM



*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_143774041
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Paul het volgende:
Ik moest dit posten van GGMM

[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143774255
Maar goed, we zullen zo wel op onze kloten krijgen :')
pi_143775773
Ayoub _O_

Kali _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:22:19 #234
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_143776561
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:29:23 #235
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143776889
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:10 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Slecht seizoen van toornstra? 12 goals, clubtopscoorder en meest scorende middenvelder van Nederland.
25 en geen doorgroei meer? Sorry maar dit kan ik echt niet serieus nemen.
Je hebt gelijk.
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:32:46 #236
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143777020
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:21 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Meningen kan ik niks mee, zet de feiten eens op een rij. Dan trekken we daarna samen een conclusie.
Dat zijn de feiten.
De meeste blessurres gebeuren op de traning en dat al 3 jaar lang, Koeman zei er ook wat van en dat zegt een trainer niet zomaar.

Waar veel rook is, is vuur.
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:34:03 #237
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143777064
Utrecht kampioene 2014/2015 jalalalaala. _O_
pi_143777099
4 miljoen + de 3 punten :D

Mooi dat Antwi de winnende maakt. Vergeet zo'n jongen die kans van vorige week ook meteen.
pi_143777123
Heerlijke 2e helft, Oar MotM.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143777432
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
4 miljoen + de 3 punten :D

Mooi dat Antwi de winnende maakt. Vergeet zo'n jongen die kans van vorige week ook meteen.
Leuke voetballer ook die Antwi, behoorlijk sterk in de duels al.
Vond kali en ayoub ook erg goed spelen de tweede helft, daardoor hadden we het middenveld in handen.
pi_143777707
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Leuke voetballer ook die Antwi, behoorlijk sterk in de duels al.
Vond kali en ayoub ook erg goed spelen de tweede helft, daardoor hadden we het middenveld in handen.
ja hopelijk mag hij nog veel minuten maken. :)
Die 2 spelen wel lekker samen!
pi_143777772
Ayouppie komt er wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143777874
Haha, heerlijke overwinning na dat getrol van Helpmefok en Canogwat.

Kaarten naar Heerenveen kosten maar 11 euro, daar ook maar even een bezoekje plegen. :)
pi_143779589
Ik heb die ene niet eens gemist, laat het maar lekker naar dat loserzooitje gaan.

Voor de rest natuurlijk fijne bonuspunten en met 6 uit 3 heb je best een aardige start. Vond Barazite bij vlagen goed spelen, Oar natuurlijk en ook Ayoub en Antwi goed bezig.

Ruiter en Leeuwin slechtste van het veld, Ruiter heeft geen enkele goede trap gehad geloof ik en Leeuwin wel heel opvallend in de fout bij het tegendoelpunt.

Al met al een goede pot, met name de tweede helft.
pi_143779790
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Tha_Duck het volgende:
Ruiter en Leeuwin slechtste van het veld, Ruiter heeft geen enkele goede trap gehad geloof ik en Leeuwin wel heel opvallend in de fout bij het tegendoelpunt.
Ruiter wilde opbouwen naar de verdedigers, maar omdat Feyenoord voorin druk zette was dat niet mogelijk.. Dan maar lange ballen naar de zijlijn
pi_143780185
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:53 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ruiter wilde opbouwen naar de verdedigers, maar omdat Feyenoord voorin druk zette was dat niet mogelijk.. Dan maar lange ballen naar de zijlijn
Enkel over de zijlijn, zonde van je balbezit en niet nodig mijn inziens.
pi_143780217
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Enkel over de zijlijn, zonde van je balbezit en niet nodig mijn inziens.
In de kuip moet je ook niet op balbezit spelen als tegenstander lijkt me. Geen schande als je daar met smerig counter voetbal de punten haalt.
pi_143781532
We scoorden uit counters maar in de 2e helft werd er ook echt wel aardig gevoetbald. Ook leuk om te zien dat er zelfs in De Kuip hoog druk wordt gezet of we het iig proberen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143782315
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:30 schreef PBateman1978 het volgende:
We scoorden uit counters maar in de 2e helft werd er ook echt wel aardig gevoetbald. Ook leuk om te zien dat er zelfs in De Kuip hoog druk wordt gezet of we het iig proberen.
We hadden wel een klein voordeel mee dankzij hun midweekse wedstrijd die wel zwaar was. Je zag dat wij frisser waren in de tweede helft. Komt ook mede doordat wij in de eerste helft niet met krachten smeten.
pi_143782377
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

We hadden wel een klein voordeel mee dankzij hun midweekse wedstrijd die wel zwaar was. Je zag dat wij frisser waren in de tweede helft. Komt ook mede doordat wij in de eerste helft niet met krachten smeten.
Dat zal zeker hebben meegespeeld ja. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143782397
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zal zeker hebben meegespeeld ja. :)
En we zijn beter, dat is ook een feit :P
pi_143804785
Benieuwd naar wanneer die Kristoffer Peterson wordt gepresenteerd.

Volgens de Zweedse bron zou het om koop gaan maar volgens een Sky Sports om huur, dat laatste zou ik niet begrijpen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143805326
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb die ene niet eens gemist, laat het maar lekker naar dat loserzooitje gaan.

Voor de rest natuurlijk fijne bonuspunten en met 6 uit 3 heb je best een aardige start. Vond Barazite bij vlagen goed spelen, Oar natuurlijk en ook Ayoub en Antwi goed bezig.

Ruiter en Leeuwin slechtste van het veld, Ruiter heeft geen enkele goede trap gehad geloof ik en Leeuwin wel heel opvallend in de fout bij het tegendoelpunt.

Al met al een goede pot, met name de tweede helft.
Hoe vond je Kali spelen?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143805391
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 08:57 schreef Matip het volgende:

[..]

Hoe vond je Kali spelen?
Niet goed niet slecht, paar keer cruciaal balverlies en geen bijzondere acties. Vond Ayoub veel meer opvallen.
pi_143805408
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Niet goed niet slecht, paar keer cruciaal balverlies en geen bijzondere acties. Vond Ayoub veel meer opvallen.
Inderdaad, tweede helft vond ik het een goed blok. Barazite speelde ook wel sterk. Net wat jij aangeeft, Leeuwin vond ik veruit de slechtste gister. Heeft maar weinig duels gewonnen.

Wel bijzonder hoe die van Beek zich weg liet zetten door Antwi bij de 1-2. Dat zien we Heerings nog geen eens doen. :)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143805457
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Niet goed niet slecht, paar keer cruciaal balverlies en geen bijzondere acties. Vond Ayoub veel meer opvallen.
Zonder Kali kon Ayoub niet zo goed spelen in de 2e helft hoor, Kali knapt heel veel verdedigend werk op.

Prima blok zo met zijn 2en en ik las op fcu.net dat Ayoub (en Ruiter) op het punt staan hun contract te verlengen, goede zaak.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:06 schreef Matip het volgende:
Wel bijzonder hoe die van Beek zich weg liet zetten door Antwi bij de 1-2. Dat zien we Heerings nog geen eens doen. :)
Ik las wat Feyenoorders schrijven dat het een overtreding was. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143805547
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zonder Kali kon Ayoub niet zo goed spelen in de 2e helft hoor, Kali knapt heel veel verdedigend werk op.

Prima blok zo met zijn 2en en ik las op fcu.net dat Ayoub (en Ruiter) op het punt staan hun contract te verlengen, goede zaak.

[..]

Ik las wat Feyenoorders schrijven dat het een overtreding was. :')
Goede zaak inderdaad! Vond Ayoub gister erg sterk spelen.

Overtreding. :')

Een of andere feyenoorder zei ook dat de 1-1 buitenspel was :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143805585
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:06 schreef Matip het volgende:
Wel bijzonder hoe die van Beek zich weg liet zetten door Antwi bij de 1-2. Dat zien we Heerings nog geen eens doen. :)
Was eigenlijk wel in lijn met het tegendoelpunt, werd Leeuwin ook veel te simpel weggezet door tevrede.

Als er nu nog een aanvaller en verdediger met kwaliteit bijkomen ben ik overigens wel tevreden over de afgelopen transferperiode. Je hebt een aantal leuke spelers gekregen en wat je hebt ingeleverd waren matige tot aardige spelers die vooral veel salaris aten: Dorda, Bulthuis, Martensson, Nilsson, Mulenga, de Ridder en als gehuurde derijck.

Enige waar ik van blijf balen is de manier hoe toornstra overloopt. Prima die ambitie maar dat bedenken van een blessure en in de media blijven jammeren dat je nu weg wil staat mij behoorlijk tegen. Als je dan clasie hoort gisteren is dat een stuk professioneler, die wimpelt de vragen netjes af en enige wat hij gezegd heeft dat iedereen Porto een mooie club vindt.
pi_143805595
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:18 schreef Matip het volgende:

[..]

Goede zaak inderdaad! Vond Ayoub gister erg sterk spelen.

Overtreding. :')

Een of andere feyenoorder zei ook dat de 1-1 buitenspel was :')
Zat nog wat zaad van een andere hommo in zijn oog :')
pi_143805627
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:18 schreef Matip het volgende:
Een of andere feyenoorder zei ook dat de 1-1 buitenspel was :')
Dat was Pipo de Clown die hier zaterdag nog zo kwam lachen om Toornstra.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143805654
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dat zijn de feiten.
De meeste blessurres gebeuren op de traning en dat al 3 jaar lang, Koeman zei er ook wat van en dat zegt een trainer niet zomaar.

Waar veel rook is, is vuur.
Welke langdurige blessures zijn er dan op de training opgelopen? Van de huidige geblesseerden praat je dan over Zullo. Boymans en Duplan beiden in een wedstrijd. Vorige jaren met name Mulenga, Janssen en Sarota langdurig. Allen in een wedstrijd (zowel uit als thuis). Zelfde gold veelal voor vd Gun.

Denk dat het in het begin van het seizoen komt omdat we vaak spelers halen die elders op de bank zitten of al een tijdje met vakantie zijn. Die komen en moeten zich vervolgens aan ons aanpassen. Dat zorgt al snel voor een pijntje hier en daar en komen vaak kleine blessures naar voren.

Hoewel ik het betreur denk ik dat het gewoon een combinatie is van pech en aantrekken van spelers die even op gang moeten komen.
pi_143805657
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat was Pipo de Clown die hier zaterdag nog zo kwam lachen om Toornstra.
Ow die neukmijnmoederfok?
pi_143805704
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Was eigenlijk wel in lijn met het tegendoelpunt, werd Leeuwin ook veel te simpel weggezet door tevrede.

Als er nu nog een aanvaller en verdediger met kwaliteit bijkomen ben ik overigens wel tevreden over de afgelopen transferperiode. Je hebt een aantal leuke spelers gekregen en wat je hebt ingeleverd waren matige tot aardige spelers die vooral veel salaris aten: Dorda, Bulthuis, Martensson, Nilsson, Mulenga, de Ridder en als gehuurde derijck.

Enige waar ik van blijf balen is de manier hoe toornstra overloopt. Prima die ambitie maar dat bedenken van een blessure en in de media blijven jammeren dat je nu weg wil staat mij behoorlijk tegen. Als je dan clasie hoort gisteren is dat een stuk professioneler, die wimpelt de vragen netjes af en enige wat hij gezegd heeft dat iedereen Porto een mooie club vindt.
Vond dat Leeuwin in andere duels best wel veel risico nam ook, hield te Vrede een aantal keer behoorlijk vast.

Denk dat we erg tevreden kunnen zijn na afgelopen transferperiode, maar dat de linksback-positie echt versterkt moet worden, evenals de rechtsbuiten-positie. Ben zeer benieuwd of die Peterson iets gaat worden.

Sowieso erg vreemd, hij is zelden geblesseerd en ineens wanneer een transfer in de lucht hangt heeft ie last van zijn rug. :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143805712
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:30 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ow die neukmijnmoederfok?
die ja, wat een pannekoek.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143805739
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:32 schreef Matip het volgende:
Denk dat we erg tevreden kunnen zijn na afgelopen transferperiode, maar dat de linksback-positie echt versterkt moet worden, evenals de rechtsbuiten-positie. Ben zeer benieuwd of die Peterson iets gaat worden.
Kum doet het uitstekend in mijn ogen, zeker in verdedigend opzicht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143805793
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kum doet het uitstekend in mijn ogen, zeker in verdedigend opzicht.
Ja, dat zeker! Heeft Schaken uit de wedstrijd gespeeld en Basacikoglu heeft ook niets kunnen laten zien. Ik denk wel dat hij centraal beter tot zijn recht komt, en dan kan Markiet een plaatsje naar rechts opschuiven.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143805885
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:37 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja, dat zeker! Heeft Schaken uit de wedstrijd gespeeld en Basacikoglu heeft ook niets kunnen laten zien. Ik denk wel dat hij centraal beter tot zijn recht komt, en dan kan Markiet een plaatsje naar rechts opschuiven.
Markiet als rechtsback? Nee joh, lekker centraal laten staan, die jongen verdient dat op basis van de laatste 2 wedstrijden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143806720
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Markiet als rechtsback? Nee joh, lekker centraal laten staan, die jongen verdient dat op basis van de laatste 2 wedstrijden.
Heeft inderdaad erg sterke wedstrijden gespeeld, ik heb het alleen niet zo op van der Maarel..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143806774
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:26 schreef Matip het volgende:

[..]

Heeft inderdaad erg sterke wedstrijden gespeeld, ik heb het alleen niet zo op van der Maarel..
Maareltje redde ons wel weer gisteren. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143806821
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maareltje redde ons wel weer gisteren. :)
Haalde 'm inderdaad goed van de lijn af. _O_

Over welke Albaniër hebben ze het op fcu.net?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143806836
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kum doet het uitstekend in mijn ogen, zeker in verdedigend opzicht.
Kum moet zoals gezegd centraal, je moet eigenlijk een echte linksback hebben. Dan kunnen Kum en Leeuwin centraal een goed duo gaan vormen, dat zie ik wel gebeuren namelijk.
pi_143806887
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kum moet zoals gezegd centraal, je moet eigenlijk een echte linksback hebben. Dan kunnen Kum en Leeuwin centraal een goed duo gaan vormen, dat zie ik wel gebeuren namelijk.
Ik niet, lekker Markiet laten staan, die jongen lijkt vooralsnog gegroeid.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143807144
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik niet, lekker Markiet laten staan, die jongen lijkt vooralsnog gegroeid.
Ben er niet zo gecharmeerd van, vind het een prima jongen en waardeer zijn inzet heel erg. Maar wel veel onnodige ballen terug over het algemeen en is ook niet snel genoeg voor mijn gevoel.

Maar laatste 2 wedstrijden zeker een eindbaas! Net als vd Maarel, die je wederom redt ;)
pi_143807864
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:47 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ben er niet zo gecharmeerd van, vind het een prima jongen en waardeer zijn inzet heel erg. Maar wel veel onnodige ballen terug over het algemeen en is ook niet snel genoeg voor mijn gevoel.

Maar laatste 2 wedstrijden zeker een eindbaas! Net als vd Maarel, die je wederom redt ;)
Die vd Maarel toch weer! Prachtige reddingen! Jammer dat ik de wedstrijd niet geheel heb gezien, maar zag er in het begin uit als echt mazzel dat het niet 2-0 staat. Die kans van Immers op de paal was een echt dikke kans!
pi_143807886
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Die vd Maarel toch weer! Prachtige reddingen! Jammer dat ik de wedstrijd niet geheel heb gezien, maar zag er in het begin uit als echt mazzel dat het niet 2-0 staat. Die kans van Immers op de paal was een echt dikke kans!
Er waren in de eerste helft wel wat kansen, maar stukje geluk en stukje inzet voorkwamen de 2-0. 1-1 kwam precies goed en uit de lucht vallen, en arrogantie van feyenooit heeft ze de nek om gedaan.

Al met al een fijne dag :P
pi_143808456
Feyenoord - FC Utrecht (Uitvak na afloop) :)
Tegen het moderne voetbal
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:54:17 #277
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_143808691
Oar 2 keer belangrijk in zijn eerste wedstrijd, dat is ook wel lekker beginnen imo
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_143809398
Speelde een goede wedstrijd inderdaad, wel benieuwd wat de opstelling gaat worden als iedereen fit is.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143809575
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:21 schreef Matip het volgende:
Speelde een goede wedstrijd inderdaad, wel benieuwd wat de opstelling gaat worden als iedereen fit is.
Concurrentie genoeg dan, is alleen maar goed. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143809760
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:21 schreef Matip het volgende:
Speelde een goede wedstrijd inderdaad, wel benieuwd wat de opstelling gaat worden als iedereen fit is.
Ruiter
vd Maarel - Leeuwin - Heerings - Kum
Janssen - Kali - Ayoub
Barazite - Boymans - Oar

?

Al zit je dan met Verbeek en Sarota in je maag. Zouden volgens mij ook beiden basis moeten zijn. Maar je mag er niet meer dan 11 neerzetten schijnt :P
pi_143809827
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ruiter
vd Maarel - Leeuwin - Heerings - Kum
Janssen - Kali - Ayoub
Barazite - Boymans - Oar

?

Al zit je dan met Verbeek en Sarota in je maag. Zouden volgens mij ook beiden basis moeten zijn. Maar je mag er niet meer dan 11 neerzetten schijnt :P
En dan komt die Zweed van Liverpool ook nog als het goed is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143809851
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En dan komt die Zweed van Liverpool ook nog als het goed is.
Dat is een LB toch? In dat geval lijkt het mij:

Ruiter
vd Maarel - Leeuwin - Kum - (Zweed)
Janssen - Kali - Ayoub
Barazite - Boymans - Oar


Aanvaller dus. Dus vlieger gaat niet op.

Wat moeten we met nog een aanvaller? Oar is duidelijk in vorm en de rest is toch niet gehaald voor de bank?
pi_143809949
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:38 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat is een LB toch? In dat geval lijkt het mij:

Ruiter
vd Maarel - Leeuwin - Kum - (Zweed)
Janssen - Kali - Ayoub
Barazite - Boymans - Oar


Aanvaller dus. Dus vlieger gaat niet op.

Wat moeten we met nog een aanvaller? Oar is duidelijk in vorm en de rest is toch niet gehaald voor de bank?
Ik denk dat we Verbeek hebben gehuurd omdat verwacht werd dat Oar verkocht zou worden.
Op rechts hebben we er te weinig, Duplan verwacht ik eerlijk gezegd niet meer terug.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143809988
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat we Verbeek hebben gehuurd omdat verwacht werd dat Oar verkocht zou worden.
Op rechts hebben we er te weinig, Duplan verwacht ik eerlijk gezegd niet meer terug.
Duplan is wat mij betreft ook afgeschreven. Denk ook niet dat hij ooit nog op niveau gaat spelen. Denk dat ze hem lekker door de verzekering laten betalen dit jaar en dan elkaar de hand schudden.

Die Boymans moet wel vaart maken met beter worden, zowel Barazite als Antwi hebben meer klaargemaakt in de spits tot op heden en lijken mij beide lastig om weer te passeren.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:14:47 #285
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143812811
Barazite is te sloom voor de rechtsbuiten positie.
De laatste 2 wedstrijden heb ik niet gezien maar snap dat opgehemel van Van Der Maarel niet maar goed als de meeste hier het doen ben ik rete benieuwd naar de volgende wedstrijd.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:16:43 #286
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143812881
Wel fijn btw dat er goede concurrentie is voor alle posities.
Nu nog de verdediging dat echt beter moet (zie al die kansen voor Feyenooit en Pec) en de sfeer in het stadion zoals vanouds en alles komt goed.
pi_143812915
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:16 schreef wickedmen het volgende:
Wel fijn btw dat er goede concurrentie is voor alle posities.
Nu nog de verdediging dat echt beter moet (zie al die kansen voor Feyenooit en Pec) en de sfeer in het stadion zoals vanouds en alles komt goed.
Ik las dat de spandoeken tegen Van Schaik al gemaakt waren. :')

Soms snap ik helemaal niets meer van een gedeelte van onze supporters.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143813181
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik las dat de spandoeken tegen Van Schaik al gemaakt waren. :')

Soms snap ik helemaal niets meer van een gedeelte van onze supporters.
Ik snap van sommige op dat fcu.net überhaupt helemaal niets. v Schaik kan daar niets goed doen. Zeuren ze niet om het één, dan wel om het ander. Triest, meer kan ik er niet van maken. Ze weten dondersgoed dat v Schaik het met een beperkte portemonnee moet doen, dan komen er een aantal goede versterkingen bij en dan is het nog niet goed. :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143813277
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:26 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik snap van sommige op dat fcu.net überhaupt helemaal niets. v Schaik kan daar niets goed doen. Zeuren ze niet om het één, dan wel om het ander. Triest, meer kan ik er niet van maken. Ze weten dondersgoed dat v Schaik het met een beperkte portemonnee moet doen, dan komen er een aantal goede versterkingen bij en dan is het nog niet goed. :')
Er moest nou eenmaal bezuinigd worden, dat is meerdere malen duidelijk gemaakt.
Maar nee, ''we hebben al 18 (!) spelers verkocht!!!!'', ''De hele as is verkocht!!!!'', ''We worden voorgelogen!!!!!''... :')

Ach ja, ik kan mij er niet druk meer om maken, af en toe even een sneer uitdelen aan de desbetreffende personen blijft wel leuk. ;)

En sowieso begrijp ik ook nooit waarom er niet, al is het maar 1 dag, gewoon eens genoten kan worden van een overwinning, of ie nou verdiend was of niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143813667
De verkoop van Toornstra zette wat kwaad bloed, aan de ene kant 'we hoeven niks meer te verkopen en hij gaat alleen voor de absolute hoofdprijs weg' en dan is hij verkocht voor een bedrag dat nou niet ECHT tot de verbeelding spreekt...

Ach ja, dat is Utrecht he, er rommelt altijd wel iets... Ook wel weer de charme van de club vind ik. Het is nooit saai, nu is het seizoen net 3 wedstrijden oud en het borrelt alweer :P
pi_143813679
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
En sowieso begrijp ik ook nooit waarom er niet, al is het maar 1 dag, gewoon eens genoten kan worden van een overwinning, of ie nou verdiend was of niet.
Ik geniet vandaag met volle teugen hoor! *O*
pi_143813694
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:42 schreef m0ridin het volgende:
De verkoop van Toornstra zette wat kwaad bloed, aan de ene kant 'we hoeven niks meer te verkopen en hij gaat alleen voor de absolute hoofdprijs weg' en dan is hij verkocht voor een bedrag dat nou niet ECHT tot de verbeelding spreekt...

Ach ja, dat is Utrecht he, er rommelt altijd wel iets... Ook wel weer de charme van de club vind ik. Het is nooit saai, nu is het seizoen net 3 wedstrijden oud en het borrelt alweer :P
Ik vind de prijs van Toornstra ook te laag, maar men doet net alsof we Messi gratis de deur uit hebben laten lopen...

Jens is een prima speler maar hij heeft hier welgeteld 1,5 seizoen gezeten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143813784
Van Schaik is nou eenmaal niet zo handig in zijn uitspraken. Laatste thuiswedstrijd afgelopen seizoen... vertellen dat je nog met Mulenga aan het praten bent en het wel goed gaat komen... Zucht. En dan nog een deel van het publiek wat gaat juichen.

En over de sfeer in het stadion... tja, ben bang dat het niet meer gaat worden wat het was. Het is nu erg stil en pas bij een doelpunt is er wat gejuich. Heb het gevoel dat er te veel stadionverboden zijn _O-
pi_143814010
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:46 schreef DiMacho het volgende:
Van Schaik is nou eenmaal niet zo handig in zijn uitspraken. Laatste thuiswedstrijd afgelopen seizoen... vertellen dat je nog met Mulenga aan het praten bent en het wel goed gaat komen... Zucht. En dan nog een deel van het publiek wat gaat juichen.

En over de sfeer in het stadion... tja, ben bang dat het niet meer gaat worden wat het was. Het is nu erg stil en pas bij een doelpunt is er wat gejuich. Heb het gevoel dat er te veel stadionverboden zijn _O-
Er is geen voorzitter in de voetbalwereld die altijd de waarheid vertelt, geen enkele.
En ja Mulenga riep de hele tijd dat ie hoopte dat we eruit zouden komen maar uiteindelijk bleek ie gewoon nog steeds de hoofdprijs te vragen qua salaris, nou dan niet!

Ik heb zelf het idee dat het veel te ''hip'' is geworden om te zeiken en te kankeren.
Men fluit liever eigen spelers uit dan die van de tegenstander.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143814624
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind de prijs van Toornstra ook te laag, maar men doet net alsof we Messi gratis de deur uit hebben laten lopen...

Jens is een prima speler maar hij heeft hier welgeteld 1,5 seizoen gezeten.
Tja, maar is/was wel een belangrijke speler met waarde... Dat je die dan vrij makkelijk laat gaan, ach. Denk meer een optelsom van gevallen.

Er moet gewoon eens duidelijk gecommuniceerd worden en niet te veel (loze) beloftes gemaakt worden, daardoor voelen mensen zich genaaid. En er hoeft maar iets te gebeuren en de mensen staan weer te schreeuwen.
pi_143814769
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:13 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Tja, maar is/was wel een belangrijke speler met waarde... Dat je die dan vrij makkelijk laat gaan, ach. Denk meer een optelsom van gevallen.

Er moet gewoon eens duidelijk gecommuniceerd worden en niet te veel (loze) beloftes gemaakt worden, daardoor voelen mensen zich genaaid. En er hoeft maar iets te gebeuren en de mensen staan weer te schreeuwen.
Zeker, maar er schijnt dus iets meer dan 4 miljoen te zijn betaald met weer een doorverkoopclausule erbij. Zelf zou ik minstens 5 hebben gewild maar blijkbaar kon de club dit uit financieel oogpunt goed gebruiken.

Dan kun je Wilco wel gaan ´´pakken´´ op een uitspraak van hem 2 maanden eerder naar niets is zo veranderlijk als de voetballerij. Daarbij vind ik het persoonlijk als supporter veel belangrijker hoe het er op het veld aan toe gaat en ook zonder Toornstra heb ik vertrouwen in een leuk seizoen hoor.

Al dat gelul over geld steeds, het komt allemaal uit de portemonnee van Van Seumeren zo ongeveer, maar zelfs die man werd weer belachelijk gemaakt vorige week, onbegrijpelijk imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143814865
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind de prijs van Toornstra ook te laag, maar men doet net alsof we Messi gratis de deur uit hebben laten lopen...

Jens is een prima speler maar hij heeft hier welgeteld 1,5 seizoen gezeten.
Maar het exacte bedrag is niet genoemd door de media volgens van Schaik. Ik denk dat bedrag sowieso hoger ligt dan 4 miljoen. Misschien doen ze dat ook wel zodat ze ADO minder hoeven te betalen? Geen idee.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143814942
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef Matip het volgende:

[..]

Maar het exacte bedrag is niet genoemd door de media volgens van Schaik. Ik denk dat bedrag sowieso hoger ligt dan 4 miljoen. Misschien doen ze dat ook wel zodat ze ADO minder hoeven te betalen? Geen idee.
In de reactie van WvS en FvS op de paniek vorige week zeiden ze dat Jens ‘’ruim 4 keer zoveel heeft opgeleverd als dat ie waard was’’, ze hebben m voor een kleine miljoen van ADO gehaald dus ik denk dat het 4 miljoen en een beetje is geworden, met clausule.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143814946
quote:
Jens Toornstra is verheugd met zijn overstap naar Feyenoord. De middenvelder doorstond maandag de medische keuring en ondertekende vervolgens een contract voor vier seizoenen. In Rotterdam gaat Toornstra met rugnummer 28 spelen.

"Ik ben heel trots om voor zo'n grote en mooie club te mogen spelen", vertelt Toornstra op de officiële website van de Rotterdammers. "De overgang naar Feyenoord komt op een goed moment voor mij, ik was toe aan een stap hogerop. Feyenoord is bovendien vanaf jongs af aan mijn club. Ik heb heel veel zin om hier aan de slag te gaan." Naar verluidt is met de transfer een kleine vier miljoen euro gemoeid.

Technisch directeur Martin van Geel toont zich eveneens content met de overgang. "We zijn heel blij met de komst van Toornstra. Hij is een allround middenvelder, die op verschillende posities uit de voeten kan en beschikt over veel scorend vermogen. Bovendien kan hij dankzij zijn traptechniek van toegevoegde waar zijn bij dode spelsituaties. We hebben er veel vertrouwen in dat Toornstra zich bij ons nog verder kan ontwikkelen."
Rugnummer 28 :')

"Feyenoord is bovendien vanaf jongs af aan mijn club." :') :')

Verder ontwikkelen.. :') :') :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:37:22 #300
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143815429
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er moest nou eenmaal bezuinigd worden, dat is meerdere malen duidelijk gemaakt.
Maar nee, ''we hebben al 18 (!) spelers verkocht!!!!'', ''De hele as is verkocht!!!!'', ''We worden voorgelogen!!!!!''... :')

Ach ja, ik kan mij er niet druk meer om maken, af en toe even een sneer uitdelen aan de desbetreffende personen blijft wel leuk. ;)

En sowieso begrijp ik ook nooit waarom er niet, al is het maar 1 dag, gewoon eens genoten kan worden van een overwinning, of ie nou verdiend was of niet.
Zowiezo van een deel van de supporters heb ik altijd het idee gehad dat ze te veel coke hebben gesnoven en weinig hersencellen meer over hebben.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:38:41 #301
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143815480
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er is geen voorzitter in de voetbalwereld die altijd de waarheid vertelt, geen enkele.
En ja Mulenga riep de hele tijd dat ie hoopte dat we eruit zouden komen maar uiteindelijk bleek ie gewoon nog steeds de hoofdprijs te vragen qua salaris, nou dan niet!

Ik heb zelf het idee dat het veel te ''hip'' is geworden om te zeiken en te kankeren.
Men fluit liever eigen spelers uit dan die van de tegenstander.
Men is gewoon verwend.
Ambitie mag je best hebben maar dan moet je er zelf aan meewerken door positief te doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')