abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:35:16 #51
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143607312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:30 schreef Erasmo het volgende:
Wellicht kan dit samen met de startlocatie in de op:

Schaamteloos gejat van MF:
1: Degene die voorop rijdt, wordt niet ingehaald. Hij/zij bepaald de route.

2. Baksteens gewijs rijden, niet onnodig inhalen.

3: Iedereen kijkt in zijn spiegel(s) naar de rijders achter zich. Of ze er nog zijn en of ze niet vergeten zijn hun knipperlicht uit te zetten.

4: Als de groep uit elkaar is, wacht de laatste bij de afslag om de rest de route te kunnen laten volgen. De voorste man bepaald of er geheel gestopt word om iedereen weer aan te laten haken.

5: Degene die achteraan rijdt, moet even een seintje geven als we hebben gewacht en we kunnen weer verder.

6: Niet zomaar afhaken! Geef iemand (het liefst de voorrijder) een seintje als je weg gaat, niet dat we naar iemand zoeken die thuis zit of niet zoeken naar iemand die in de sloot ligt.

7: Wij vinden het normaal dat er beschermende kleding gedragen word, dus geen blote handen/armen/benen etc. Vind je dit niet normaal dan rijd je maar fijn met iemand anders mee

8: De ijsregel:
Het is heel simpel, diegene die op de afspreekplek komt (de Mac bv.) en vervolgens weer weg rijd om te gaan tanken die betaald een rondje ijs voor diegene die op dat moment aan de rit deelnemen.
Het is de bedoeling om afgetankt op de startplek te komen of in ieder geval genoeg voor de rit.

Tijdens een lange rit of als je anders zonder benzine komt te staan, dan mag je uiteraard wel tanken. Dit ivm motoren die maar 140km op 1 tank doen.
zullen we dat niet doen?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_143607734
Nummertje 8. Dan mogen er een hoop trakteren.
pi_143608172
Afgetankt op de startplek aankomen.... mag ik hopen dat het altijd een benzinepomp is, mijn motor wil nog wel eens benzine verbranden om op een bepaalde plek te komen ;)
En genoeg in een tank voor een rit zal ook niet altijd lukken......

quote:
Iedereen kijkt in zijn spiegel(s) naar de rijders achter zich. Of ze er nog zijn en of ze niet vergeten zijn hun knipperlicht uit te zetten.
Ik zeg dat als iemand dat vergeet hij minstens een etentje moet trakteren!!!! voor de hele ploeg!
:Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 53% gewijzigd door KneusTeun op 19-08-2014 21:56:02 ]
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_143608686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
Afgetankt op de startplek aankomen.... mag ik hopen dat het altijd een benzinepomp is, mijn motor wil nog wel eens benzine verbranden om op een bepaalde plek te komen ;)
En genoeg in een tank voor een rit zal ook niet altijd lukken......

[..]

Ik zeg dat als iemand dat vergeet hij minstens een etentje moet trakteren!!!! voor de hele ploeg!
:Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een tankstation 500 meter van het startpunt nu.
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:18:48 #55
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143612966
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:43 schreef Anne het volgende:
Nummertje 8. Dan mogen er een hoop trakteren.
En het probleem is? :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
Afgetankt op de startplek aankomen.... mag ik hopen dat het altijd een benzinepomp is, mijn motor wil nog wel eens benzine verbranden om op een bepaalde plek te komen ;)
En genoeg in een tank voor een rit zal ook niet altijd lukken......
Er is altijd wel een tankstation in de buurt van het startpunt.

quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nr 3 is een leuke. Dom gebaren maar diegene snapt er niks van :D
Paar keer met je handje knijpen en de boodschap komt wel over.

Maar ik vind het des te belangrijker dat er eens een zoveel mogelijk waterdicht iets wordt bedacht voor als de groep uit elkaar valt door een stoplicht of rotonde. Het zit me nog steeds dwars dat het gelukt is om notabene een R6 kwijt te raken op de snelweg.

Wat uit eigen ervaring goed werkt is dat als achterliggers uit het zicht verdwijnen er rustig doorgereden wordt tot de eerste afslag, in 90% van de gevallen is iedereen voor die tijd weer naar voren geklommen en anders wordt er gewacht tot de laatste zich weer bij de groep heeft gevoegd. Die geeft dan een seintje als ie aan komt rijden en dan kunnen we gelijk weer.
pi_143613066
Followup systeem :Y

(en geen snelwegen halverwege een rit :P)
pi_143613337
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En het probleem is? :D
Dat ik steeds tot die trakterende groep behoor.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:29:04 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143613390
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:27 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat ik steeds tot die trakterende groep behoor.
En het probleem is? :D

Anders leer je het natuurlijk nooit ;) Kun je trouwens even het startpunt in de op editten?
pi_143613617
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En het probleem is? :D

Anders leer je het natuurlijk nooit ;) Kun je trouwens even het startpunt in de op editten?
Dat heeft niks met leren te maken. De ritten zijn meestal uit de buurt en dus is mijn brommert nooit afgedankt als ik aankom, maar gelukkig is iedereen zo aardig om gelijk bij start van de route een tankstation mee te pikken.

Geen ijsje waard dus.

Ik vind het overgrote merendeel van de punten trouwens wazig. De voorste rijder bepaalt of er gestopt wordt als de groep uit elkaar valt? De voorste rijder kan dat meestal geeneens zien.

Follow up systeem, zoals Mir al zei. En dat hoeft niet in de OP lijkt mij.

Enne, ik edit ff niks. Ik zit mobiel ;). Plaats maar een TR, dan doet SD het straks vast.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 00:04:51 #60
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143614718
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat heeft niks met leren te maken. De ritten zijn meestal uit de buurt en dus is mijn brommert nooit afgedankt als ik aankom, maar gelukkig is iedereen zo aardig om gelijk bij start van de route een tankstation mee te pikken.

Geen ijsje waard dus.

Ik vind het overgrote merendeel van de punten trouwens wazig. De voorste rijder bepaalt of er gestopt wordt als de groep uit elkaar valt? De voorste rijder kan dat meestal geeneens zien.

Follow up systeem, zoals Mir al zei. En dat hoeft niet in de OP lijkt mij.

Enne, ik edit ff niks. Ik zit mobiel ;). Plaats maar een TR, dan doet SD het straks vast.
idd gewoon logisch nadenken en er gaat zelden iets mis. Iemand die je kwijt raakt is daar voor een deel ook zelf schuldig aan.

Snelle rijders achterin, onervaren in het midden. Niet inhaken is onzin, ik wil niet de hele dag achteraan tuffen. Tanken vlak voor/op vertel is prima, bandenspanning controleren niet.

Doorrijden als iemand het kruispunt vastzet en aangeven als het te snel gaat. Klaar.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 20 augustus 2014 @ 00:48:56 #61
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_143616072
Dat we die R6 kwijt raakten, was ook omdat mensen die rit een hoog testosteron gehalte hadden en alles zo lomp en snel mogelijk moest gebeuren. Als jullie weer met 130 willen inhalen waar je 80 mag, dan wachten jullie maar op me ;) Meer dan blij dat ik die boete nooit heb gekregen, haha
You can only have the sunshine after the rain..
pi_143616662
:')
pi_143619980
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Anne het volgende:

[..]

Enne, ik edit ff niks. Ik zit mobiel ;). Plaats maar een TR, dan doet SD het straks vast.
Toch maar zelf gedaan :P.
pi_143620115
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Anne het volgende:

De ritten zijn meestal uit de buurt en dus is mijn brommert nooit afgedankt als ik aankom
je gaat zelf in het buitenland wonen :6
pi_143620220
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je gaat zelf in het buitenland wonen :6
Ik zei afgedankt.

_O-.
pi_143620358
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:43 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zei afgedankt.

_O-.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:50:54 #67
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143620431
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:43 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zei afgedankt.

_O-.
Die twijfelachtige eer gaat naar PD :P

quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
Dat we die R6 kwijt raakten, was ook omdat mensen die rit een hoog testosteron gehalte hadden en alles zo lomp en snel mogelijk moest gebeuren. Als jullie weer met 130 willen inhalen waar je 80 mag, dan wachten jullie maar op me ;) Meer dan blij dat ik die boete nooit heb gekregen, haha
115 :P En met een inhaalactie zit je daar zo op. En die R6 raakten we kwijt op dezelfde snelweg als waar de Ninja wel mee kwam(no offense Nero :P)
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:57:53 #68
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_143620593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:50 schreef Erasmo het volgende:
115 :P En met een inhaalactie zit je daar zo op. En die R6 raakten we kwijt op dezelfde snelweg als waar de Ninja wel mee kwam(no offense Nero :P)
Ik weet toch zeker dat er een aantal goed in de buurt van de 130 zaten :P En ja, weet ik wel. Maar ik moest ook 180 trekken op de snelweg om jullie bij te blijven toen ;)
You can only have the sunshine after the rain..
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:58:45 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143620608
Zo hard gaat die van mij niet eens :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 10:30:07 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143621253
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:57 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik weet toch zeker dat er een aantal goed in de buurt van de 130 zaten :P En ja, weet ik wel. Maar ik moest ook 180 trekken op de snelweg om jullie bij te blijven toen ;)
Is het zó erg om een keertje in zijn 3 te rijden dan? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_143621266
Ik vind te hard rijden niet eens zo erg, maar 50+ in NL is gewoon spelen met me werk.. Zal voor meerderen toch wel zo zijn? Sowieso wil ik een schnitzel op me bord, en niet er zelf een worden op een blinde muur. Qua acceleratie zal ik niet achterblijven, maar 130+ op een 80 weg zal je me zeker niet zien doen :P
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 10:37:37 #72
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143621407
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is het zó erg om een keertje in zijn 3 te rijden dan? :+
Waarom zou je daar al in z'n 3 zitten :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_143623039
Dat we die R6 kwijtraakten kwam omdat hij nog niet al te veel ervaring heeft en wel vrij ver achteraan reed. Voor hem ging het gewoon te snel, zeker op de snelweg, want daar zat ik inderdaad ook met 160 te gassen om weer een beetje bij te trekken. Evenals op die 80 weg, waar ik met 130 mocht inhalen om te zorgen dat we elkaar niet pas weer tegenkwamen bij de volgende brug :+ Maargoed, die kerel is buschauffeur, dus die zal dan niet dat soort grappen uithalen en het risico lopen z'n rijbewijs kwijt te raken.

TLDR: combinatie van factoren, ging precies goed verkeerd :P

Ik ga overigens niet mee, zit dat weekend in Groningen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:57:03 #74
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_143657305
Ik heb wel het rijbewijs gehaald gisteren, maar kan toch niet mee -O- Kan andere afspraak niet meer verzetten....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_143658889
Gefeliciteerd Sanger! :)
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')