abonnement Unibet Coolblue
pi_143460746
De Milbona Greek Style Yogurt is zeer goed te doen.
pi_143462438
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
_O-
Gisteren ging het hier: "blabla kassa 4 gaat open", iets later "blabla kassa 4 gaat sluiten", direct er achteraan "blabla kassa 4 gaat open, u kunt alvast uw spullen op de band zetten", en je raad het al... praktisch gelijk weer dicht en weer open :?
Vandaag voor het eerst in de net verbouwde Lidl in Hoogvliet, en daar deed de kassa dit ook de hele tijd. :D Terwijl de kassa gewoon open was en bezig was.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:25:40 #203
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143462545
Na een paar weken hebben ze wel door hoe het werkt en is dat niet meer :P
pi_143462787
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
De Milbona Greek Style Yogurt is zeer goed te doen.
De ouwe smaakte beter ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_143468738
Volledige Lidl lijst met warme broodjes!


Hallo Fokkers :7 Dit is de luxe OP van het Nederlandse LIDL topic. :)
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!


Een aantal LIDL's heeft inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croissants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje. Maak jij hem compleet?
SPOILER: BRABANT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DRENTHE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FLEVOLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FRIESLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GELDERLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GRONINGEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: LIMBURG
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: NOORD-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OVERIJSSEL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UTRECHT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZEELAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZUID-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Voorgaande topics: Klik!

De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143470172
Delfzijl kan er ook bij, het adres is De Vennen 75 :)
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 03:11:38 #207
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143470499
Ze hebben nu ook ijscoffee! Harstikke lekker.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_143470832
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 03:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ze hebben nu ook ijscoffee! Harstikke lekker.
Hebben ze toch al jaren? :?
In van die kleine flesjes.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 03:47:17 #209
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143470848
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 03:45 schreef CrashO het volgende:

[..]

Hebben ze toch al jaren? :?
In van die kleine flesjes.
Nog nooit eerder gezien.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_143471580
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 03:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ze hebben nu ook ijscoffee! Harstikke lekker.
Die plastic flesjes/bekertjes?
pi_143472594
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Den Haag: Laan van Wateringseveld 484
Den Haag: Parijsplein 3
Wateringen: Laan van Wateringseveld 484
hier klopt iets niet
ten eerste is het juiste adres Den Haag: Laan van Wateringseveld 484
maar dan nog, laan v w'ringse veld en parijsplein zit maar een paar 100 meter tussen
ik kom weleens in het filiaal op het parijsplein, maar van nóg een lidl (beiden met bakkerij) zo vlakbij heb ik niet eerder gehoord.. zal van de week eens kijken hoe dat zit
pi_143474253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 09:50 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hier klopt iets niet
ten eerste is het juiste adres Den Haag: Laan van Wateringseveld 484
maar dan nog, laan v w'ringse veld en parijsplein zit maar een paar 100 meter tussen
ik kom weleens in het filiaal op het parijsplein, maar van nóg een lidl (beiden met bakkerij) zo vlakbij heb ik niet eerder gehoord.. zal van de week eens kijken hoe dat zit
Wateringseveld heeft echt wel een bakker.
Ik noem het nog altijd Wateringen, al is het tegenwoordig inderdaad Den Haag.
pi_143474468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:31 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wateringseveld heeft echt wel een bakker.
Ik noem het nog altijd Wateringen, al is het tegenwoordig inderdaad Den Haag.
maar dr zit dus echt op zo'n 500 (?) meter van elkaar een lidl?
pi_143474540
Vanmiddag ff lekker wat koekjes en van die croissants die in de oven moeten kopen. _O_

Hopelijk hebben ze bij mijn lidl ook van die ijskoffie. Ik koop ze altijd bij de Aldi maar ik ben daar al een jaar ofzo niet geweest omdat het te ver weg voor mij is :P
pi_143474548
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:41 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar dr zit dus echt op zo'n 500 (?) meter van elkaar een lidl?
Ik ben nog ooit naar de Lidl aan het Parijsplein geweest maar volgens de website dus wel. Hij zit binnen, in een mini winkelcentrum. Ik kom er weleens wanneer mijn zoon moet tennissen in de Rhijenhof. Ik wist dus weer niet dat er eentje zo dicht bij het Wateringseveld zat :P
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:46:13 #216
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143474552
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:41 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar dr zit dus echt op zo'n 500 (?) meter van elkaar een lidl?
Kan hoor, in Den Helder heb je twee AH's op krap 400m van elkaar.
pi_143474782
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:46 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Kan hoor, in Den Helder heb je twee AH's op krap 400m van elkaar.
ja dat heb je hier natuurlijk ook, daar staat appie bekend om, maar bij lidl heb ik dat nog niet eerder gezien

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:46 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik ben nog ooit naar de Lidl aan het Parijsplein geweest maar volgens de website dus wel. Hij zit binnen, in een mini winkelcentrum. Ik kom er weleens wanneer mijn zoon moet tennissen in de Rhijenhof. Ik wist dus weer niet dat er eentje zo dicht bij het Wateringseveld zat :P
nou goed, dan moeten wij dus aan de lidl swap ;)
pi_143478467
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:41 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar dr zit dus echt op zo'n 500 (?) meter van elkaar een lidl?
ben er niet bekend. maar volgens google 1,5km. zo dicht bij elkaar is dat nu ook weer niet.

er zit ook op beide plekken een AH.
pi_143481134
Ga zo voor het eerst ooit :') naar de lidl in Utrecht (zamenhofdreef). Heeft iemand ervaring met het diepvriesfruit? Voor in smoothies?
pi_143481232
Ja dat kan er prima in!
pi_143481546
Mooi! Dan ga ik in elk geval dat halen, en verder eens rondkijken wat ze allemaal hebben :)
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:29:44 #222
97745 Thorical
finding a way
pi_143481671
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Mooi! Dan ga ik in elk geval dat halen, en verder eens rondkijken wat ze allemaal hebben :)
Succes,in mijn filiaal is het allang weer op.
pi_143482054
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:46 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik ben nog ooit naar de Lidl aan het Parijsplein geweest maar volgens de website dus wel. Hij zit binnen, in een mini winkelcentrum. Ik kom er weleens wanneer mijn zoon moet tennissen in de Rhijenhof. Ik wist dus weer niet dat er eentje zo dicht bij het Wateringseveld zat :P
parijsplein in die in het niet overdekte winkelcentrum, die heeft sowieso een bakker. De lidl bij hoge veld zit overdekt, of die n bakker heeft weet ik niet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_143483275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ga zo voor het eerst ooit :') naar de lidl in Utrecht (zamenhofdreef). Heeft iemand ervaring met het diepvriesfruit? Voor in smoothies?
De andere Lidl in Overvecht is ruimer en winkelt stukken prettiger
pi_143483888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

De andere Lidl in Overvecht is ruimer en winkelt stukken prettiger
Goed om te weten voor de volgende keer! Vond deze niet zo veel soeps. Niet zo heel groot en vrij rommelig. Ze hadden wel nog diepvries frambozen en aardbeien gelukkig, dus was niet voor niks erheen gegaan. Zal volgende keer dan die ander eens proberen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')