abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:02:36 #26
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143060761
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Maar jij wil dus wel afgetrokken worden door je vriendin als zij daar geen zin in heeft?
Nou heeeeell af en toe mag dat ook wel eens ^^, ff tijdens wat anders. Of in de bioscoop.
pi_143062892
Er zijn ochtenden waarop ik iemand zou doden als ze om een handjob vroegen nadat ik had gezegd geen zin in seks te hebben. Maar ik moet toegeven dat ochtenden ook niet echt mijn ding zijn en slechte ochtenden al helemaal niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143064049
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:45 schreef johnykamau het volgende:
Haar reactie hierop was dat ze niet zo'n zin had aangezien de de avond ervoor al seks hadden gehad.
's avonds geen seks meer hebben en je komt 's ochtends aan je trekken.
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:46:13 #29
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_143067177
Te hoge verwachtingen.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_143074029
Wanneer ik uitslaap is het geen ochtendsex meer.
pi_143074074
Is dit een grap? Wat ben jij?
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_143080265
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:30 schreef Kingstown het volgende:

[..]

's avonds geen seks meer hebben en je komt 's ochtends aan je trekken.
Hoho oppassen daarmee, 's avonds te moe door het werk en de kinderen.
En 's morgens "psychologisch" nog niet wakker. :(

Gelukkig is er nog het weekend.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:42:20 #33
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_143080757
You're doing it wrong.

Eerst beetje kenbaar maken dat je zin hebt door strelen en weet ik veel wat. Dan ff lekker samen douchen (seks is fijner als je allebei schoon bent en niet uit je muil stinkt...) dan ontbijtje regelen met croissantjes of zo (ik neem aan dat we het hier over een lange ochtend hebben). Dan weer lekker in bed gaan liggen en reken maar dat ze dan ook zin heeft.

Zo niet dan heb je inderdaad een lui mokkel aan de haak geslagen.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_143080860
Waarschijnlijk kan jij niet aan haar verwachtingen voldoen, je hebt de avond ervoor zwaar gefaald met je 10cm en heel begrijpelijk denkt zij de volgende ochtend aan der dildo in de douche ipv jouw augurkje, die het werk van gister nog moet afmaken
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_143081106
Waarom is het eigenlijk teveel gevraagd om aan je partner (die als het goed is van je houdt) een kleine sexuele dienst te vragen? Als je vraagt 'kun je mij even het zout aangeven' bijvoorbeeld, zou hij/zij dat toch ook wel doen? Wat is er anders aan een handjob?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_143083207
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:47 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ik zou een hond nemen. :{
Waarom? De beste man vraagt om een handjob, niet om een pootjob. :{w
pi_143083237
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:45 schreef johnykamau het volgende: Haar reactie hierop was dat ze niet zo'n zin had aangezien de de avond ervoor al seks hadden gehad.
Dat moet natuurlijk andersom zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:56 schreef Sicstus het volgende:
Waarom is het eigenlijk teveel gevraagd om aan je partner (die als het goed is van je houdt) een kleine sexuele dienst te vragen?
Omdat het de opmaat is naar een leven met koehandelseks. Doe jij dit voor mij dan doe ik dat voor jou...Echt leuk kan het dan nooit worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_143083368
Je vriendin is een frigide trut.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_143083504
Een handjob. Dat kun je zelf beter.
pi_143083903
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:56 schreef Sicstus het volgende:
Waarom is het eigenlijk teveel gevraagd om aan je partner (die als het goed is van je houdt) een kleine sexuele dienst te vragen? Als je vraagt 'kun je mij even het zout aangeven' bijvoorbeeld, zou hij/zij dat toch ook wel doen? Wat is er anders aan een handjob?
Seks is gewoon iets wat je doet als je er beide zin in hebt en ja, ook een handjob is seks.
Als ik zeg geen zin te hebben in seks heb ik ook geen zin in een handjob geven, zou ook niet willen gat hij me klaar vingert terwijl hij geen zin in seks heeft, lijkt me een zeer uitdrogende gedachte namelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143084072
Waarom heeft TS niet gewoon de hand aan zichzelf geslagen en als vergelding dat zijn vriendin het niet wou doen het kwakje over haar haren deponeren. :D
pi_143084729
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:36 schreef Basp1 het volgende:
Waarom heeft TS niet gewoon de hand aan zichzelf geslagen en als vergelding dat zijn vriendin het niet wou doen het kwakje over haar haren deponeren. :D
Omdat hij geen doodswens heeft?
Hoe stoer mannen hier ook over praten, de gemiddelde man rent zo snel als hij kan naar dekking als hij perongelijk haar haar heeft verkloot, laat staan dat ze dat expres durven te doen ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143084790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat hij geen doodswens heeft?
Hoe stoer mannen hier ook over praten, de gemiddelde man rent zo snel als hij kan naar dekking als hij perongelijk haar haar heeft verkloot, laat staan dat ze dat expres durven te doen ;)
Verklap dit nu niet, ik had gehoopt op morgen een dramatische verhaal van de TS. :D
pi_143084828
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Verklap dit nu niet, ik had gehoopt op morgen een dramatische verhaal van de TS. :D
Dat is wel heel gemeen, je kan gemiddeld genomen beter vertellen dat je vreemd bent gegaan dan het haar van een vrouw verkloten ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:05:44 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143087220
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat hij geen doodswens heeft?
Hoe stoer mannen hier ook over praten, de gemiddelde man rent zo snel als hij kan naar dekking als hij perongelijk haar haar heeft verkloot, laat staan dat ze dat expres durven te doen ;)
Ik dacht dat eiwitten heel goed waren voor je haar..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143087549
|:( -1 voor het vragen om een handjob
pi_143098610
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:55 schreef zarGon het volgende:
Zorg er dan voor dat ze in de mood komt; of ben je lui, hm?!
pi_143098733
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:42 schreef Vortix het volgende:
You're doing it wrong.

Eerst beetje kenbaar maken dat je zin hebt door strelen en weet ik veel wat. Dan ff lekker samen douchen (seks is fijner als je allebei schoon bent en niet uit je muil stinkt...) dan ontbijtje regelen met croissantjes of zo (ik neem aan dat we het hier over een lange ochtend hebben). Dan weer lekker in bed gaan liggen en reken maar dat ze dan ook zin heeft.

Zo niet dan heb je inderdaad een lui mokkel aan de haak geslagen.
Sommige mensen hebben gewoon geen zin in ochtendseks, ook niet als die ochtend pas om 14:00 begint. Damn
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:05:26 #49
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143098738
Als vrouwen geen zin hebben, hebben ze geen zin. Klaar, zo simpel is het.
Je hebt toch ook wel eens geen zin? Daar is toch niks raars aan?

Je kunt beter een eerlijke vriendin hebben dan een faker.

Je eet toch ook niet iedere dag hamburgers? :?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:05:51 #50
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143098751
ts zeur niet zo man.Je vriendin heeft ook rechten.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')