abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:57:34 #1
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143046993


Waarom dit topic? Omdat er steeds meer belangstelling is voor de junior klassen richting de Formule 1, en deze ook steeds beter te volgens zijn via stream-websites.
De races werden teveel besproken in de Formule 1 topics waardoor veel topics onoverzichtelijk werden. Van de meest interessante series heb ik een overzicht gemaakt.



Wat is de GP2? Het is een van de laatste haltes voordat een coureur de F1 kan betreden, en wordt verreden in het voorprogramma van de F1. Alle wagens in de GP2 zijn identiek aan elkaar, het niveau verschil komt hierbij grotendeels van de coureurs en de ingenieurs. De Pirelli banden zijn identiek aan die van de F1 om zo een optimale voorbereiding te hebben voor het grotere werk. De wagen zelf is een Dallara chassis, met een 612 PK sterke 4L V8 Mechachrome. Hij weegt 688kg, en heeft een tankcapaciteit van 151L.

De race
De kwalificatie (vrijdags, 30min sessie) beslist de startopstelling voor de race op zaterdag, die een lengte heeft van 180 kilometer. Hierbij dient 1 pitstop uitgevoerd te worden waarbij minstens 2 banden gewisseld dienen te worden. Dit mogen 2 achterbanden zijn, 2 voorbanden of alle 4. Op zondag is er een sprintrace van 120 kilometer. De startopstelling wordt bepaald door de resultaten van zaterdag, maar de top 8 wordt omgewisseld.

Punten


Pole position voor race 1 levert 4 punten op en er worden 2 punten gegeven voor de snelste ronde in beide races. Het maximaal aantal punten dat een coureur kan verdienen in een GP2-weekend is in totaal 48 punten.

Startveld


Kalender




Het WSR format: World Series by Renault is een compleet raceweekend met verschillende klassen. 1 gesloten wagen klasse: de Clio-cup. En 2 open-wiel klassen: FR2.0 en de feature van het weekend de FR3.5. Tevens zijn er tijdens deze gratis weekenden (muv Monaco) ook stuntrijders en F1-demo's. Hierbij enkel wat uitleg over de FR3.5.
De wagen is een (net als vele andere klassen) Dallara chassis, 615kg wegend. De motor is uiteraard een Renault motor, gebouwd door Zytek. Het is een 3.4L V8 met 530 PK in de cilindertjes. De wagen heeft een tankinhoud van 110L, uitgerust met Brembo remmen, en speciaal voor de klasse ontwikkelde Michelin banden.
Deze klasse heeft al 2 Nederlandse kampioenen opgeleverd zijnde: Giedo van de Garde in 2008, en Robin Frijns in 2012 w/

In het seizoen 2014 staat de Nederlandse blondine Beitske Visser aan de start bij AV Formula en Meindert Van Buuren bij Pons Racing w/ En hopelijk wordt Nigel Melker ook spoedig bekend gemaakt w/

De race
Er worden 2 aparte kwalificaties gereden, 1 per race. De kwalificaties worden op de zelfde dag gereden als de races zelf. Race 1 op de zaterdag is een sprint race, zonder verplichte pitstop, race 2 op zondag heeft wel een verplichte pitstop. Er worden in beide races 44 minuten + 1 ronde geracet.

Punten


Startveld


Kalender




De Formule 3: het is een klasse die is opgedeeld in veel internationale en nationale klassen, in zowel Europa, America en Azië. Het heeft veel te veel rijders, teams en race weekenden om hier allemaal op te noemen.
De F3 klasse is het begin voor veel jonge coureurs die een professionele carrière willen beginnen.
Wat de meeste series wel met elkaar gemeen hebben is dat ze veel met een Dallara chassis rijden, maar daar stopt de vergelijking ook zowel een beetje. Er zijn veel verschillende motor-leveranciers: van Opel en Mercedes tot Toyota en Nissan.

De F3 is meestal in een voorprogramma van andere grote en bekende race klassen te vinden, zoals die van DTM en WTCC.
Eens in de zoveel tijd rijden de diverse series wel eens bij elkaar in ''speciale'' evenementen en is de F3 het hoofdprogramma. De bekendste en belangrijkste cross-over race is The Masters of F3 in het ons zo bekende Zandvoort, 1 van de races die elke jonge gast wel eens gewonnen wilt en moét hebben. Andere bekende evenementen zijn de Macua GP, en de Pau GP in Frankrijk.
Meer informatie over de meeste series is te vinden op Wikipedia, en kun je hier vinden :)

De meest interessante tak van de F3 voor de Nederlanders gaat het FIA Europees F3 kampioenschap zijn. Hierin worden de landskleuren verdedigt door Max Verstappen, Dennis van de Laar en Jules Szymkowiak. Tevens is de Nederlandse renstal Van Amersfoort Racing ook actief in deze klasse met 3 wagens.

Startveld


Kalender


Uitzendingen
GP2 en GP3 gaan komend seizoen te volgen zijn op Sport1.
WSR FR3.5 is elk race weekend te zien op Eurosport, of Eurosport 2. Niet elk weekend live, maar 's avonds op racedag is er dan wel nog een verlaatte uitzending.
F3 is moeilijk te volgen op TV, veel digitale kijkers hebben MotorsTV. Daar worden regelmatig live F3 races uitgezonden.
FIA Formula 3, te volgen op op hun website http://www.fiaf3europe.com/ De streamlink wordt enkel ogenblikken voor de uitzending klikbaar.

Andere junior klassen
• GP3, hier was vorig jaar te weinig belangstelling voor om nog een uitgebreide uitleg over te doen. GP3 races zijn in het voorprogramma van de Europese Formule 1 weekenden, te zien vanaf Barcelona.
Hier de kalender en coureurs/team info.
• Euroformula Open (voorheen bekend als European F3 Open). De supporter klasse van International GT Open.
Hier de kalender en coureurs/team info. Te volgen op hun eigen website en hun Youtube kanaal

Streams
Websites waar de races te volgen zijn:
http://www.viponlinesports.eu/sports/motorsports.html
http://www.firstrow1.eu/sport/motosport.html
http://www.sportstream.tv/

Dank aan Nattekat voor de banners ^O^
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:48:32 #2
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143048568
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom GP2? WSR is een interessantere optie en tegenwoordig een meer gangbare route
Interessanter aan de financiële kant is het zeker, qua exposier is de GP2 imho interessanter. Maar het draait eigenlijk allemaal om het niveau wat er in de klasse rondrijdt. Wat dat betreft zit de GP2 met een heel grote garde vast geroeste rijders, die qua ervaring nauwelijks te evenaren zijn. Er is dan ook een reden waarom de laatste 2 kampioenen de F1 niet gehaald hebben (nee, Valsecchi ook niet, er is een reden waarom Lotus hem oversloeg ;) ) en als Palmer of Nasr het wordt dan is het er weer een met een pak ervaring achter zich.
Daar staat weer tegenover dat in het WSR veel verloop is en vooral in de top. Dat maakt het niveau meten misschien wat moeilijker. Maaaaaar: veel gasten die de afgelopen 4 jaren in de top 3 hebben gereden/ zijn gefinisht in het WSR zitten al in de F1 of staan er met 1 voet in. Wat dat bereft heeft het WSR veel rijders aangeleverd tot de F1, en zou het alsnog de verstandigere keuze kunnen zijn.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143049833
Dit is echt zo'n geval waarbij het zo zonde is dat er niet veel meer getest mag worden in de F1.

Maar als het echt zo is als nu door die websites gebracht wordt, dan denk ik dat de kans vrij groot is dat Jos deze kans niet laat glippen. Juist omdat Max nog zo ontzettend jong is. Dan komt hij hoe dan ook in de geschiedenisboekjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 13:31:13 ]
pi_143050149
Dat zou overigens wel slecht nieuws voor Frijns zijn en helemaal het einde van de F1-kansen van Van der Garde.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:44:07 #5
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143050321
Maar over die geruchten van Red Bull: ik kan me herinneren dat Jos ooit eens gezegd (in 2011 ofzo) heeft dat ze de interesse van Red Bull wel waarderen maar dat zij zoveel rijders in het programma hebben dat als Max zich bij hun zou aansluiten dat hij daar niet meer gaat zijn dan een nummer. En dat dat een van de redenen is waarom ze (nog) niet met hun in zee willen.

-=edit=- hmm, blijkbaar zijn dat er nog maar 3 in de junior klassen: Sainz Jr., Gasly (beide WSR) en Lynn (GP3).
http://www.redbull.com/cs(...)vers/001243182347847
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143050397
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar over die geruchten van Red Bull: ik kan me herinneren dat Jos ooit eens gezegd (in 2011 ofzo) heeft dat ze de interesse van Red Bull wel waarderen maar dat zij zoveel rijders in het programma hebben dat als Max zich bij hun zou aansluiten dat hij daar niet meer gaat zijn dan een nummer. En dat dat een van de redenen is waarom ze (nog) niet met hun in zee willen.
Toen ging het over dat juniorprogramma. Nu gaat het over een F1-stoeltje bij een team dat regelmatig in de top tien rijdt.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:50:38 #7
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143050526
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Toen ging het over dat juniorprogramma. Nu gaat het over een F1-stoeltje bij een team dat regelmatig in de top tien rijdt.
Ga er maar vanuit dat die hem eerst nog minstens een jaar in het WSR gaan laten rijden, net zoals ze gedaan hebben met Vettel, Vergne, Ricciardo, Algersuari, Da Costa, Hartley en Sainz Jr.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143050585
Lastige keuze... Natuurlijk kan het goed gaan, maar het kan ook een heel korte F1 carriere worden.
Eerst nog GP2 of WSR3.5 is ook geen garantie voor enig succes, zie o.a. Felix da Costa of Valsecchi bijvoorbeeld. De WSR3.5 wagen schijnt overigens wel iets makkelijker te zijn dan de schijnbaar nogal onvoorspelbare GP2 bolide.

En volgend jaar naast een Kvyat met een jaar ervaring is ook geen makkie.
pi_143050597
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat die hem eerst nog minstens een jaar in het WSR gaan laten rijden, net zoals ze gedaan hebben met Vettel, Vergne, Ricciardo, Algersuari, Da Costa, Hartley en Sainz Jr.
Denk het ook hoor. Dit lijkt me voornamelijk Nederlands wensdenken.

Wel grappig dat de buitenlandse pers het ook zo overneemt.

Neemt niet weg dat ik het heel, heel erg tof zou vinden als het wel echt waar blijkt te zijn.
pi_143050697
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef Sinister-D- het volgende:

Ga er maar vanuit dat die hem eerst nog minstens een jaar in het WSR gaan laten rijden, net zoals ze gedaan hebben met Vettel, Vergne, Ricciardo, Algersuari, Da Costa, Hartley en Sainz Jr.
Van dat rijtje hebben alleen Vettel en Ricciardo het nog ver geschopt.. Vergne zullen we denk ik ook niet meer terug zien in een Red Bull F1 auto na dit jaar, de rest is al gedumpt uit het Red Bull programma.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:59:32 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_143050808
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:56 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Van dat rijtje hebben alleen Vettel en Ricciardo het nog ver geschopt.. Vergne zullen we denk ik ook niet meer terug zien in een Red Bull F1 auto na dit jaar, de rest is al gedumpt uit het Red Bull programma.
De enige kans voor Vergne is als Vettel volgend jaar besluit om Red Bull om te ruilen voor een ander team. Ricciardo heeft zichzelf meer dan bewezen dit jaar en wordt niet ingeruild. Wellicht dat hij zich in uiterste geval nog in kan kopen bij een achterhoede team, maar of hij daar gelukkig van wordt...

Nóg een jaar STR zal Vergne niet redden denk ik, te veel jongeren die aandringen.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 augustus 2014 @ 14:00:13 #12
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143050836
quote:
3s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De enige kans voor Vergne is als Vettel volgend jaar besluit om Red Bull om te ruilen voor een ander team. Ricciardo heeft zichzelf meer dan bewezen dit jaar en wordt niet ingeruild.

Nóg een jaar STR zal Vergne niet redden denk ik, te veel jongeren die aandringen.
Ik verwacht dat Vettel voor het seizoen 2016 bij Red Bull vertrekt
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:00:54 #13
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143050856
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:56 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Van dat rijtje hebben alleen Vettel en Ricciardo het nog ver geschopt.. Vergne zullen we denk ik ook niet meer terug zien in een Red Bull F1 auto na dit jaar, de rest is al gedumpt uit het Red Bull programma.
Mijn vermoeden: Vergne rijdt zijn laatste F1-jaar bij STR, die gaat komend seizoen vervangen worden door Sainz Jr.
Van daar uit gaat het een shoot-out worden tussen Kvyat en Sainz om te zien wie Vettel gaat vervangen als hij uiteindelijk alsnog vertrekt in 2016 naar een ander team. (edit: zoals PSM dus ook zegt ;) )
En ze zijn niet allemaal gedumpt bij RB, Da Costa en Buemi bv. hebben wel nog financiële steun. Maar die rijden ondertussen in volwassen klassen waardoor ze niet meer worden opgelijst bij de junior rijders.
(edit2: af en toe eens in de gaten houden wie nog wat demo's voor RBR verzorgt tijdens evenementen, dan kun je ze zo eruit pikken die nog een RB-contract heeft :P )
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:01:57 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_143050894
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Vettel voor het seizoen 2016 bij Red Bull vertrekt
Als Kvyat zijn huidige presteren vast kan houden, zie ik hem wel naast Ricciardo komen in 2016. Dan kunnen Sainz jr. en wellicht Verstappen in de Torro Rosso's rondjakkeren :)

Sainz jr. zie ik volgend jaar de plek van Vergne wel al overnemen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_143051020
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Vettel voor het seizoen 2016 bij Red Bull vertrekt
Volgens mij is hij dan de eerste Red Bull-coureur met een F1-carrière na Red Bull.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:06:49 #16
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143051055
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Volgens mij is hij dan de eerste Red Bull-coureur met een F1-carrière na Red Bull.
Nee, Klien is ook nog met een aantal teams verbonden geweest (HRT en Jaguar).
edti: lompe Sinister, Jaguar was voor RBR |:(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 augustus 2014 @ 14:08:26 #17
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143051097
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Volgens mij is hij dan de eerste Red Bull-coureur met een F1-carrière na Red Bull.
Naast de genoemde Klien was er nog Liuzzi
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_143051123
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Nee, Klien is ook nog met een aantal teams verbonden geweest (HRT en Jaguar).
edti: lompe Sinister, Jaguar was voor RBR |:(
Nou ja, in ieder geval geen grote sprong voorwaarts.

quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Naast de genoemde Klien was er nog Liuzzi
O ja! Die was tof.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 14:11:07 ]
pi_143051479
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:

En ze zijn niet allemaal gedumpt bij RB, Da Costa en Buemi bv. hebben wel nog financiële steun. Maar die rijden ondertussen in volwassen klassen waardoor ze niet meer worden opgelijst bij de junior rijders.
Meer gedumpt uit het F1 programma bedoel ik. Da Costa was toch de grote kanshebber op een STR stoeltje leek het, maar zit nu in het DTM. Buemi mocht na twee jaar ook opzouten en doet nu WEC (Al is hij op papier nog reserve rijder van STR). Sainz Jr wordt nu wel genoemd, maar als Verstappen ja zegt dan zijn zowel Vergne als Sainz oud nieuws.

Maar goed, van mij mag Max eerst een jaartje GP2/WSR doen, met sainz jr/Kvyat bij STR en Vettel/Ricciardo bij RBR, en dan in 2016 Ricciardo/Kvyat bij RBR en Sainz Jr/Verstappen bij STR.
pi_143051567
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:21 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Meer gedumpt uit het F1 programma bedoel ik. Da Costa was toch de grote kanshebber op een STR stoeltje leek het, maar zit nu in het DTM. Buemi mocht na twee jaar ook opzouten en doet nu WEC (Al is hij op papier nog reserve rijder van STR). Sainz Jr wordt nu wel genoemd, maar als Verstappen ja zegt dan zijn zowel Vergne als Sainz oud nieuws.

Maar goed, van mij mag Max eerst een jaartje GP2/WSR doen, met sainz jr/Kvyat bij STR en Vettel/Ricciardo bij RBR, en dan in 2016 Ricciardo/Kvyat bij RBR en Sainz Jr/Verstappen bij STR.
Of ze volgen toch gewoon dat Mercedes-traject.
pi_143051578
Mercedes schijnt een talentenprogramma te willen starten, maar wat daar van terecht komt is ook maar afwachten. Als zij met een middelmatig GP2 team in zee gaan kan je ook zomaar een carriere om zeep helpen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:43:01 #22
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143052146
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, in ieder geval geen grote sprong voorwaarts.

[..]

O ja! Die was tof.
Die Liuzzi, die miste er toch een paar met zijn Italiaanse hoofd?
pi_143052365
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:43 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Die Liuzzi, die miste er toch een paar met zijn Italiaanse hoofd?
Die was wel maf ja.
pi_143063178
tvp :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143068192
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Ferry_76 het volgende:
En volgend jaar naast een Kvyat met een jaar ervaring is ook geen makkie.
Voor een talent hoeft dat heel geen probleem te zijn natuurlijk :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143068698
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Voor een talent hoeft dat heel geen probleem te zijn natuurlijk :+
Zo redt Kvyat het tegen Vergne terwijl Vergne niet heel veel onderdeed voor Ricciardo die op zijn beurt Vettel verslaat, terwijl Vettel geldt als een van de meest getalenteerde rijders.

Nou ja, geen peil op te trekken.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:58:58 #27
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_143086982
quote:
Verstappen staat onder grote belangstelling van de talentenprogramma’s van Red Bull en Mercedes. Het leek er even op dat de Limburger reeds een overeenkomst had gesloten met Mercedes, maar na nieuwe gesprekken van vader Jos en manager Raymond Vermeulen met Red Bull-adviseur Helmut Marko op de Oostenrijkse Red Bull Ring, lijkt het erop dat de toekomst van Verstappen nog geheel open ligt.

'Blij met deze situatie'
‘Diverse partijen oefenen druk op ons uit, maar niet op Max. Hij moet zich vooral concentreren op de Formule 3’, laat Jos Verstappen weten tegenover Autosport. ‘Ik weet niet wat de juiste keuze is, maar ik ben blij dat we in deze situatie zitten. Max heeft bij zeer veel mensen indruk weten te maken.’

GP2, 3.5 Series of toch meteen Formule 1?
Hoewel geruchten de rondte gaan dat Verstappen bij een overeenkomst met Red Bull, volgend jaar meteen al in een F1-bolide van Toro Rosso kan stappen, lijkt een jaartje in de GP2- series aannemelijker. Zo heeft de Oostenrijkse renstal onder andere goede banden met het Britse Carlin. Bij de keuze voor Mercedes lijkt een overstap naar de Renault 3.5 Series aannemelijk met het team van Fortec Motorsport, waarmee Verstappen tijdens de winter al eens een Formule Renault 2.0-bolide heeft getest.

'Goed om Max meteen in het diepe te gooien'
Verstappen Senior maakt zich vooralsnog geen zorgen over de toekomst van zijn talentvolle zoon, die ondanks zijn jonge leeftijd een flinke stap hogerop goed aan zou moeten kunnen: ‘Ik denk dat het goed is voor Max om hem in het diepe te gooien. Hij leert zo snel. Het belangrijkste is dat hij zichzelf goed blijft ontwikkelen. Hij heeft zich snel aan weten te passen aan de problemen die hij dit jaar al heeft gehad. Hij is erg volwassen en heeft goede inhaalacties. Hij heeft de boel goed onder controle.’

Slapeloze nachten
‘Ik wil geen spelletjes spelen, zeker gezien het feit dat deze wereld zo klein is. Ik weet dat ze [Red Bull en Mercedes] zelfs met elkaar in gesprek zijn’, vervolgt Verstappen. ‘Ik heb een goed gevoel bij beide partijen, maar het gaat erom wat het beste is voor Max. Ik heb er een hoop slapeloze nachten van en heb zelfs schrik om de verkeerde keuze te maken.’

Macau Grand Prix
Verstappen reist volgende week af naar de Nürburgring voor de negende ronde van het Europees Formule 3-kampioenschap, alvorens in oktober de laatste twee rondes op Imola en Hockenheim op het programma staan. Verstappen zal aan het einde van het seizoen ook nog afreizen naar het Chinese Macau, alwaar hij met Van Amersfoort Racing zal deelnemen aan de prestigieuze Formule 3-race op het beroemde stratencircuit.
Bron
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_143087593
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zo redt Kvyat het tegen Vergne terwijl Vergne niet heel veel onderdeed voor Ricciardo die op zijn beurt Vettel verslaat, terwijl Vettel geldt als een van de meest getalenteerde rijders.

Nou ja, geen peil op te trekken.
Vergne was veel langzamer dan Ricciardo, kwam in droge omstandigheden nooit in Q3 en Ricciardo regelmatig. Als Max de kans krijgt om bij STR te rijden moet hij dat gewoon doen, zo gigantisch veel sneller dan een GP2 is een F1 auto al niet meer.
pi_143091744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:17 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Vergne was veel langzamer dan Ricciardo, kwam in droge omstandigheden nooit in Q3 en Ricciardo regelmatig.
O, dat zou best kunnen. Ik meende me te herinneren dat Vergne weliswaar minder punten had, maar dat hij ook vaker mechanische pech had en niet altijd op gelukkige momenten zijn pitstops had.
quote:
Als Max de kans krijgt om bij STR te rijden moet hij dat gewoon doen, zo gigantisch veel sneller dan een GP2 is een F1 auto al niet meer.
Er zijn ongetwijfeld talloze tegenargumenten te noemen, maar ik hoop echt dat het doorgaat.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:35:12 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_143091851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:17 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Vergne was veel langzamer dan Ricciardo, kwam in droge omstandigheden nooit in Q3 en Ricciardo regelmatig. Als Max de kans krijgt om bij STR te rijden moet hij dat gewoon doen, zo gigantisch veel sneller dan een GP2 is een F1 auto al niet meer.
Vergne en Ricciardo waren behoorlijk aan elkaar gewaagd hoor, zo traag is helemaal niet ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_143156648
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:17 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Vergne was veel langzamer dan Ricciardo, kwam in droge omstandigheden nooit in Q3 en Ricciardo regelmatig. Als Max de kans krijgt om bij STR te rijden moet hij dat gewoon doen, zo gigantisch veel sneller dan een GP2 is een F1 auto al niet meer.
Mijn eerste gevoel was niet doen! Te snel!
Maar inderdaad.... waarom GP2? Misschien vanwege de druk... maargoed als je op zandvoort zag hoeveel druk er op die jongen stond.

Maar jaar geleden was het ook van, Formule 3?? Dat is wel een grote stap van het karten!
Maar zie wat hij doet...
Geef het 3 seizoenen bij STR... Heb er wel vertrouwen in!

Weet niet of je zo'n kans zomaar bij mercedes krijgt... Die willen je onderbrengen bij een mercedes powerd team... mja moet dat team dat ook nog willen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 augustus 2014 @ 10:18:02 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143156752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:14 schreef barrakoe het volgende:

[..]

Mijn eerste gevoel was niet doen! Te snel!
Maar inderdaad.... waarom GP2? Misschien vanwege de druk... maargoed als je op zandvoort zag hoeveel druk er op die jongen stond.

Maar jaar geleden was het ook van, Formule 3?? Dat is wel een grote stap van het karten!
Maar zie wat hij doet...
Geef het 3 seizoenen bij STR... Heb er wel vertrouwen in!

Weet niet of je zo'n kans zomaar bij mercedes krijgt... Die willen je onderbrengen bij een mercedes powerd team... mja moet dat team dat ook nog willen.
Met Zandvoort moet je sowieso niet vergelijken, daar was hij eigenlijk de enige topper die aanwezig was :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:18:46 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_143156775
Ach Max naast Bottas lijkt me wel mooi :P Al zie ik Force India ook nog wel als een mooie locatie. Lekker leren van Hulk en Perez mag lekker gaan rentenieren in Mexico.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:32:42 #34
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143157082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:14 schreef barrakoe het volgende:

[..]

maargoed als je op zandvoort zag hoeveel druk er op die jongen stond.
jammer genoeg was de overwinning op Zandvoort maar een holle overwinning, ondanks dat het wel de naam Masters droeg was het dat eigenlijk niet. Door het ontbreken van een half tot 2/3de startveld en het ontbreken van de toppers uit andere F3 klassen.
quote:
Maar jaar geleden was het ook van, Formule 3?? Dat is wel een grote stap van het karten!
Maar zie wat hij doet...
opzich was het niet meer dan de juiste keuze. De Fordjes en BMW-tjes waren te laag qua niveau, daar gaan jongens heen die het karten volledig hebben overgeslagen of eensdeels hobbykart hebben gereden.
Het werd F3 of FR2.0 van het WSR/Alps, dat was redelijk duidelijk vanaf het begin. Dan is commercieel gezien de F3 slimmer.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143157150
quote:
3s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef Rossdale het volgende:
Ach Max naast Bottas lijkt me wel mooi :P Al zie ik Force India ook nog wel als een mooie locatie. Lekker leren van Hulk en Perez mag lekker gaan rentenieren in Mexico.
Helemaal prima!!!

Heb je meteen een dijk van een teamgenoot!
pi_143161583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:31 schreef Jigzoz het volgende:

Er zijn ongetwijfeld talloze tegenargumenten te noemen, maar ik hoop echt dat het doorgaat.
Het grote voordeel voor Max is dat als het niet lukt in twee jaar STR, hij nog jong genoeg is om terug naar school te gaan. :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:09:53 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_143345483
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_143346013
quote:
Tof! Ik ben heel benieuwd wat nu de verdere stappen zullen worden.
pi_143348838
^O^ ^O^
pi_143348957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Tof! Ik ben heel benieuwd wat nu de verdere stappen zullen worden.
Ik gok een jaartje GP2 of WSR, maar stiekem hoop ik voor de leeuwen en volgend jaar in de TR debuteren in de F1 _O_ :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143349043
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik gok een jaartje GP2 of WSR, maar stiekem hoop ik voor de leeuwen en volgend jaar in de TR debuteren in de F1 _O_ :9
Ik denk dat eerste inderdaad. Jammer dat ze 'm niet nu al ergens in de GP2 of WSR kunnen zetten.
pi_143350483
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik gok een jaartje GP2 of WSR, maar stiekem hoop ik voor de leeuwen en volgend jaar in de TR debuteren in de F1 _O_ :9
Misschien volgend jaar een keer testrijder F1?
pi_143350487
Hier wat foto's van zijn testdag vandaag van Max the boss http://verstappen.nl/?locatie=bericht&id=1871&lang=en
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:28:22 #44
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_143350919
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dat eerste inderdaad. Jammer dat ze 'm niet nu al ergens in de GP2 of WSR kunnen zetten.
Niet overhaasten, hij is nog jong. Halverwege het seizoen van klasse wisselen is niet handig, dan begin je met een enorme achterstand. Volgend jaar lekker naar de WSR, in 2016 naar de F1. Dat zou het ideale scenario zijn.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:33:30 #45
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_143351190
Cool nieuws :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_143351344
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik gok een jaartje GP2 of WSR, maar stiekem hoop ik voor de leeuwen en volgend jaar in de TR debuteren in de F1 _O_ :9
Red Bull heeft geen GP2 junior team meer toch? Volgens mij werkten ze vroeger met Arden samen, en komt Horner daar ook vandaan?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:49:25 #47
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_143351961
Das nog van Horner toch?
Volgens mij betaald RB in de opstap alleen rekeningen en tests
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_143352055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:36 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Red Bull heeft geen GP2 junior team meer toch? Volgens mij werkten ze vroeger met Arden samen, en komt Horner daar ook vandaan?
Ze hebben geen team in de lagere klassen. Hun 3 andere junior coureurs rijden elk voor een verschillend team (Arden, DAMS en Carlin).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_143352142
Betekent dit dat hij in principe geen geld meer hoeft mee te nemen, zoals de ouwe heer altijd moest? Krijgen die jonge gasten ook al betaald?
pi_143352877
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef sasquatsch het volgende:
Ze hebben geen team in de lagere klassen. Hun 3 andere junior coureurs rijden elk voor een verschillend team (Arden, DAMS en Carlin).
In 2008 reden Buemi en Yelmer Buurman voor het Trust Arden GP2 team:

http://en.wikipedia.org/w(...)_GP2_Silverstone.jpg

Het is inderdaad geen echt Red Bull team, al leek het er dat jaar wel op.

:)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:18:23 #51
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_143353538
Voor welk team was deze WSR test dan? Of heeft RB er gewoon eentje staan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:52:47 #52
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143355221
Mooi w/ !!

Volgend jaar Sainz Jr. vervangen en eventjes de titel te pakken in het WSR :7 2016 in de STR om Kvyat te vervangen die op zijn beurt weer Vettel heeft opgevolgd :7

Komen jaar dus de longen eruit gaan schreeuwen 't 3de weekend van juni op Spa :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143355573
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef nils7 het volgende:
Voor welk team was deze WSR test dan? Of heeft RB er gewoon eentje staan?
Ik denk het. Het was een auto uit 2012.
pi_143356041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef nils7 het volgende:
Of heeft RB er gewoon eentje staan?
http://www.projekt-spielb(...)/driving-experiences
pi_143356166
quote:
Oe! Nice! Wil ik ook!

Maar het zal wel te duur zijn en ik pas er met mijn kleine 1.95 natuurlijk sowieso nooit in...
pi_143356779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oe! Nice! Wil ik ook!

Maar het zal wel te duur zijn en ik pas er met mijn kleine 1.95 natuurlijk sowieso nooit in...
Bijna 5000 euro voor een paar rondjes FR 2.0 en FR3.5 :(
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_143356958
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Bijna 5000 euro voor een paar rondjes FR 2.0 en FR3.5 :(
Ik zag het ja.

Package C ¤ 11.500,-
Formula Renault 2.0 2 x 5 laps
Formula Renault 3.5 2 x 8 laps
incl. instructor and team of mechanics

Maar goed, ik pas er toch niet in, ik heb het geld niet en als ik het geld had, dan vond ik het nog te duur. Dat 2.0-pakket gaat nog wel.
pi_143362299
Hoezo regen en onbekende auto..? Gaan met dat ding!

https://www.facebook.com/photo.php?v=962100857148829
pi_143362424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Hoezo regen en onbekende auto..? Gaan met dat ding!

https://www.facebook.com/photo.php?v=962100857148829
Lekker hoor...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:11:56 #60
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143370127
Zucht aan media die nu al roepen dat Max volgend jaar F1 rijdt en daarmee de jongste F1 coureur ooit wordt...
pi_143372229
Wel jammer dat dit nu weer zo'n speculatief gebeuren moet zijn. Waarom kan Red Bull niet gewoon nu al uitsluitsel geven?

Dat marketinggedoe altijd...
pi_143372254
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:11 schreef Vriezzer het volgende:
Zucht aan media die nu al roepen dat Max volgend jaar F1 rijdt en daarmee de jongste F1 coureur ooit wordt...
Tja, het zou kunnen. Ik hoop het alleen niet.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_143372403
Mag er eigenlijk wel getest worden met F1-auto's uit, pak 'm beet, 2010?
pi_143372894
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef Jigzoz het volgende:
Mag er eigenlijk wel getest worden met F1-auto's uit, pak 'm beet, 2010?
Minimaal twee jaar oud, toch?
pi_143373379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Minimaal twee jaar oud, toch?
Geen idee.
pi_143373664
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef Jigzoz het volgende:
Mag er eigenlijk wel getest worden met F1-auto's uit, pak 'm beet, 2010?
Ja, die demo's doen ze nu in auto's uit 2012.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_143373712
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ja, die demo's doen ze nu in auto's uit 2012.
Thanks. Dus in principe zouden ze Verstappen zoveel als ze willen kunnen laten wennen aan F1-snelheid en -kracht. Da's een goeie zaak.
pi_143374271
Column van Mark Koense (RTL GP Magazine) op FAcebook:

quote:
We ontvangen veel reacties op het toetreden van Max Verstappen tot het Red Bull Junior-programma en het vermoeden dat hij komend jaar al in de Formule 1 debuteert.
Veel van die reacties hebben een waarschuwende toon. ‘Te vroeg’, ‘te snel’, ‘niet doen’, ‘niet dezelfde fout maken als zijn vader…’.
We begrijpen die scepsis eerlijk gezegd niet.

Dus dan heb je voor het eerst in 20 jaar een Nederlander die puur op zijn talent de top dreigt te halen, zonder jankverhalen over ‘te weinig sponsors’ of ‘teveel politieke spelletjes’, die zelfs kon kiezen tussen de twee beste F1-teams van dit moment (!), en dan weet iedereen het tóch nog beter?
Vergeet niet: de definitie van een fenomeen is vaak dat je het niet helemaal begrijpt. Daar kun je alleen getuige van zijn en je over verbazen. Dus als Max volgend jaar Grands Prix rijdt, dan is dat niet te snel of te vroeg. Dan is dat simpelweg zo. Dan gebeurt dat omdat hij een fe-no-me-naal talent is dat in amper een half jaar autoracen een superdeal met een topteam afdwingt. Alsof je dán gaat zeggen: ‘Ehm, sorry, maar dit is me te vroeg, geef me nog een paar jaar.’

De Formule 1 is een trein die als die voorkomt, dan spring je erin - zeker als je de kans krijgt om eerste klas te reizen! En Max, die jongen was born ready. En als dan zelfs Red Bull meent dat hij ready is, dan is daar geen speld tussen te krijgen. En dan maakt het ineens helemaal niet uit of je Nederlander bent, wie je vader is, je schoonvader of je geldschieters.

En nee, dat Red Bull je selecteert biedt natuurlijk geen garanties op succes. Dat suggereert ook niemand. Je krijgt een kans en die moet je pakken en waarmaken. Zoals Speed, Liuzzi en al die anderen die ‘m niet waarmaakten. En zoals Vettel, Ricciardo en voorlopig ook Kvyat dat wél deden. Maar vergeet niet: dat is van alle tijden. Ook tegenover alle Minardi-coureurs die gewogen en te licht bevonden werden, stond een Trulli, Fissichella en een Alonso.

Van welk kaliber Max is, daar mag iedereen vrolijk naar gissen. Wij denken zelf dat hij van een buitencategorie is. Hij is anders. Niet alleen qua rijden, ook en vooral qua karakter. De rust die hij heeft onder de enorme druk waar hij al maanden onder racet, belooft veel zo niet alles. Doe het maar: 16 jaar en dan doordeweeks Mercedes-Benz én Red Bull aan de telefoon en elk weekend weer presteren, weer voldoen aan die enorme verwachtingen.

En voor de sceptici: dit is niet 1994. Max is Jos niet, Toro Rosso geen Benetton en Kvyat geen Schumacher. Laat hem gaan en desnoods falen. Maar dit soort kansen pak je. Het enige wat zeker is, is dat we nu een Nederlandse coureur hebben die in de karting en de Formule 3 dingen heeft gedaan die nog nooit iemand gedaan heeft. Laten we hopen dat hij daarmee in de Formule 1 doorgaat. Wij weten dat hij dit gewoon moet doen, we denken dat het lukt en we hopen het van harte.
Maar wie zijn wij? Wij zijn slechts toeschouwers. Die zich met plezier en bewondering vergapen aan een fenomeen. Dat we ons maar mogen blijven verbazen. Go Max!
Helemaal mee eens! ^O^
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:37:07 #70
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143374994
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef Ferry_76 het volgende:
Column van Mark Koense (RTL GP Magazine) op FAcebook:

[..]

Helemaal mee eens! ^O^
Veel te gemakkelijk dit. RTL GP (Magazine) heeft er belang bij dat Max zo snel mogelijk in de F1 terecht komt. Dat is een enorme boost voor de omzet, zowel door verkoop van het magazine zelf als door de verkoop van advertentieruimen. Bovendien ziet RTL dan de kans schoon om proberen de uitzendrechten weer terug te kopen. Er zullen immers ook meer inkomsten uit tv-reclames tegenover staan.
pi_143375220
Reken maar dat Max ja zal zeggen als ze m een stoeltje aanbieden.

Voor hem namelijk 10 anderen die ook willen rijden, en als je nee zegt is er misschien volgend jaar geen plek meer...

RTL zal de rechten niet kunnen kopen want die heeft Sport 1 al.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:47:23 #72
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143377205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:43 schreef JohnB52 het volgende:
Reken maar dat Max ja zal zeggen als ze m een stoeltje aanbieden.

Voor hem namelijk 10 anderen die ook willen rijden, en als je nee zegt is er misschien volgend jaar geen plek meer...

RTL zal de rechten niet kunnen kopen want die heeft Sport 1 al.
Die licentie van Sport 1 loopt na het volgende seizoen al af. Dan kan RTL het budget bijeengeraapt hebben om de rechten weer terug te halen.
pi_143377966
Ik ben het er helemaal mee eens dat je in moet stappen zodra ze het aanbieden. Wachten is in de F1 dodelijk, de volgende hypetrain haalt je zo weer in. Dat kan betekenen dat je maar 1 of 2 seizoenen actief bent, maar beter dan niets of over 3 jaar ergens een meerjarig contract in de middenmoot... Helaas is elke sport tegenwoordig 'jagerig' en volledig volgens de waan van de dag, maar daar moeten ze soms maar gewoon in mee gaan.
Jack does it in real time...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:21:31 #74
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_143380185
Je kan je alleen maar in de kijker rijden in de F1 door er te rijden.
Na 1 autosport jaar vind ik t eigenlijk te vroeg maar als je de kans krijgt bij STR in te stappen dan kan je die beter pakken.
Ondanks alle nadelen die Frijns netjes opgesomd heeft, heeft diezelfde Frijns ook netjes laten zien waarom je juist wel moet instappen dan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2014 @ 16:21:17 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_143382118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Die licentie van Sport 1 loopt na het volgende seizoen al af. Dan kan RTL het budget bijeengeraapt hebben om de rechten weer terug te halen.
RTL gaat de Champions League al binnen halen, ben benieuwd of ze dan ook nog een flink budget voor de F1 gaan vrijmaken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_143382475
RTL zend toch al wat Redbull evenementen uit? Wellicht dat die qua budget wat kunnen helpen in het geval Max echt voor Toro Rosso gaat rijden. Lees; extra reclame
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143384451
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:32 schreef franklop het volgende:
RTL zend toch al wat Redbull evenementen uit? Wellicht dat die qua budget wat kunnen helpen in het geval Max echt voor Toro Rosso gaat rijden. Lees; extra reclame
Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat er ergens op die auto RTLGP komt te staan.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:21:36 #78
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_143385535
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat er ergens op die auto RTLGP komt te staan.
Of sport1
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_143390085
2015: Max rijdt zijn eerste race voor STR verdienstelijk naar de 8e plek, scoort in meerdere wedstrijden punten en verbaast met een podiumplek in Monaco.
2016: Max vervangt Vettel bij Red Bull. Pakt meteen pole en wint zijn eerste GP en is het hele seizoen dominant en pakt zo zijn eerste WK en sneuvelt records van Vettel.
2027: Na 8 kampioenschappen houdt Max het voor gezien. Teamgenoot Victoria Verstappen pakt als eerste vrouw ooit een WK.

/glazenbolmodus in de TGV
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:27:34 #80
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_143390176
Gij mot minder zuipen whahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_143390267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:27 schreef nils7 het volgende:
Gij mot minder zuipen whahaha
We praten in 2027 er nog wel een over O-)
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_143392427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

We praten in 2027 er nog wel een over O-)
Topic gebookmarked :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:41:40 #83
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143393210
quote:
'Debuut Max Verstappen in Formule-1 voorbarig'

Dat autocoureur Max Verstappen komend seizoen zijn debuut maakt in de Formule-1 is zeer voorbarig. Dat zegt zijn vader Jos in een gesprek met L1.

Dinsdagmiddag werd Max Verstappen gepresenteerd als de nieuwste aanwinst van Junior Team van Red Bull. Volgens De Telegraaf wordt het 16-jarige talent daar de komende maanden intensief klaargestoomd om zondag 15 maart aan de start te verschijnen van de Grand Prix van Australië in Melbourne.

Voorbarig
"Op dit moment is niks zeker," zegt zijn vader. "Het zijn voorbarige conclusies. We zijn nog aan het overleggen over wat we volgend jaar gaan doen. Het blijft afwachten."

Mocht Max Verstappen komend seizoen zijn debuut maken, dan is hij daarmee de jongste Formule 1-debutant in de geschiedenis. Hij is op dat moment 17 jaar en 164 dagen oud. "We bepalen uiteindelijk samen met zijn team wat er gaat gebeuren," zegt Jos Verstappen.

De trotse vader zegt dat zijn zoon rustig blijft onder alle berichten. "Hij is in ieder geval rustiger dan ik toen ik 16 was."
Bron: L1
pi_143393547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:37 schreef Vriezzer het volgende:
Veel te gemakkelijk dit. RTL GP (Magazine) heeft er belang bij dat Max zo snel mogelijk in de F1 terecht komt. Dat is een enorme boost voor de omzet, zowel door verkoop van het magazine zelf als door de verkoop van advertentieruimen.
Heb je het blad wel eens gelezen? Bar weinig aandacht voor de hedendaagse F1 hoor.
Bovendien weet Mark wel waar hij over praat.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Bron: L1
Hij ontkent het ook niet glashard...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:57:11 #85
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143393945
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:49 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Heb je het blad wel eens gelezen? Bar weinig aandacht voor de hedendaagse F1 hoor.
Bovendien weet Mark wel waar hij over praat.

[..]

Hij ontkent het ook niet glashard...
Ja, en wat denk je wat er allemaal in dat blad komt te staan wanneer Max Verstappen in de Formule 1 terecht komt? Dan neemt die content meteen een hoogvlucht.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:04:05 #86
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143394237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Ja, en wat denk je wat er allemaal in dat blad komt te staan wanneer Max Verstappen in de Formule 1 terecht komt? Dan neemt die content meteen een hoogvlucht.
Hoevaak lees je het blad? Over Frijns, VDG etc staan er meestal 1 a 2 pagina's in dat zal bij Max misschien 3/4 worden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:04:53 #87
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143394273
Wie is er eigenlijk met die 17 jaar en 164 dagen gekomen :{ Televaag zeker, want ja, die hebben ondertussen ook al connecties met Ecclestone en zij weten de kalender uiteraard al :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143394390
Eentje uit de oude Autovisie doos: Een twaalfjarige Max op het circuit in diverse hete Renaults.

http://www.telegraaf.nl/a(...)d+Max+Verstappen.pdf
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 augustus 2014 @ 22:10:55 #89
39237 crew  H_T
2733
pi_143394521
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Ja, en wat denk je wat er allemaal in dat blad komt te staan wanneer Max Verstappen in de Formule 1 terecht komt? Dan neemt die content meteen een hoogvlucht.
Niet als ze het blad zes keer per jaar blijven uitgeven. Een racevoorbeschouwing heeft dan verdomd weinig zin, net als een terugblik op de race ervoor
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:27:59 #90
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143395307
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:04 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoevaak lees je het blad? Over Frijns, VDG etc staan er meestal 1 a 2 pagina's in dat zal bij Max misschien 3/4 worden.
Het gaat om meer dan alleen Max. De interesse in artikelen over de F1 zal sterk toenemen wanneer een Nederlands supertalent in de F1 terecht komt. Ondanks dat RTL GP Magazine breed georiënteerd is blijft de F1 de koningsklasse in de autosport. Zodoende heeft RTL GP Magazine zeker baat bij een supertalent, met op dit moment Max als grote naam, in de Formule 1. Bij verschillende groepen publiek neemt de interesse voor de F1 dan toe. De belangrijkste groep bestaat denk ik uit mensen die op dit moment geen RTL GP Magazine kopen. Zij laten zich leiden door het idee dat er mogelijk Nederlands succes in de F1 aan zit te komen en willen daar deel van uit maken. Dat gaat niet alleen gepaard met interesse in Max zelf, maar ook met interesse in zijn concurrentie, de teams, de techniek en historie. Met andere woorden: artikelen over de hedendaagse F1 worden een stuk interessanter om te plaatsen in het magazine.

Bovendien neemt als gevolg van een toenemende interesse in de F1 ook de interesse in de autosport in zijn algemeenheid toe. Dan komt de huidige strategie van het magazine volledig tot zijn recht. Het kan de nieuwe aanwas boeien met alles wat de autosport maar te bieden heeft. Daarmee geeft het de lezer een reden om een abonnement te nemen.

Kortom: RTL GP Magazine heeft behoorlijk wat te winnen met de komst van een Nederlands supertalent in de F1. Dan nog wat succes in de koningsklasse en de kurken kunnen door het plafond heen geschoten worden.
pi_143396571
Maar goed, tot nu toe is het alleen maar wishful thinking met een hoop voeding, maar vast staat dat het volgens de geldende normen niet redelijk zou zijn als hij volgend jaar al F1 zou rijden. Anderzijds heeft de realiteit wel eens vaker lak aan geldende normen. Kortom: laten we het afwachten.
pi_143398740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Bron: L1
Mooi zo. Dan op zijn 18de debuteren. Iedereen in de GP 2 of andere klasse zoek rijden....
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:49:37 #93
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143443131
En de nieuwe kleurtjes voor Max:


Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_143443374
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:17:02 #95
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143443961
Jammer van het ''MAX''-logo en #rememberthisname :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143444128
#rememberthisame is toch niet meer nodig?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:45:24 #97
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_143444811
Krijgt van Amersfoort behalve de livery ook technische ondersteuning van RB? Is daar iets over bekend.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:47:05 #98
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143444865
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:45 schreef Pagan het volgende:
Krijgt van Amersfoort behalve de livery ook technische ondersteuning van RB? Is daar iets over bekend.
Budget zal ongetwijfeld omhoog zijn gegaan. Voor de rest denk ik dat van Amersfoort het prima voor elkaar heeft.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:50:55 #99
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143444979
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:22 schreef JohnB52 het volgende:
#rememberthisame is toch niet meer nodig?
Het is maar hoe je het bekijkt. Om in beeld te komen bij de grote spelers in 't autosport wereldje niet meer, voor het publiek is het natuurlijk wel leuk als zo'n slogan erop staat tot bv. een F1-wk :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:38:25 #101
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_143448358
Vrije training nr 2
http://www.gpupdate.net/n(...)f3-nurburgring-2014/
2e Plek achter Ocon met 0.019 sec. achterstand. ^O^
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_143453762
http://livetiming.de/timing/FIA

Live timing kwalificatie
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:57:36 #103
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_143454489
1
2
3
4
5
6
Pos.    No    Driver    Laps    Time    Gap
1    30    Max Verstappen / NED Van Amersfoort Racing    13    1:37.036    
2    6     Edward Jones / UAE Carlin                     13    1:37.685    00.649
3    29    Santino Ferrucci / USA Eurointernational      13    1:38.079    01.043
4    2     Esteban Ocon / FRA Prema Powerteam            14    1:38.153    01.117
5    25    Antonio Fuoco / ITA Prema Powerteam           14    1:38.262    01.226
pi_143454698
Regen dus?
pi_143454743
Zondag de 3e race live op rtl7, 15:30
pi_143455596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:57 schreef Coelho het volgende:

[ code verwijderd ]

Extra druk? Welnee!

^O^
pi_143455963
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:57 schreef Coelho het volgende:

[ code verwijderd ]

Verstappen is een ontzettend groot talent, de jongeman blijft verbazen. Binnen 5 jaar in een top wagen in de F1? Mogen we dromen? Yep!
pi_143456335
Hier wat foto's van Verstappen in zijn nieuwe overall enz. Coole kikker die Max http://www.verstappen.nl/?locatie=album&id=147
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:10:28 #109
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143473829
Reminder: om 11.40 begint de stream van de eerste F3 race op de Nurburgring :)
http://www.fiaf3europe.com/livestream.html
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:10:39 #110
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143473834
Oeps, dubbel :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143474120
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Reminder: om 11.40 begint de stream van de eerste F3 race op de Nurburgring :)
http://www.fiaf3europe.com/livestream.html
Thanks! Bijna vergeten! #netwakker
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474446
Present 8-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474502
Komop Max! *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:44:11 #114
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143474514
Oh ja, stream aangeklikt en precies op tijd om ze de 1e bocht in te zien duiken :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143474515
Kut Fuoco :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:45:15 #116
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143474530
Oh live op MotorsTV gewoon _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:46:56 #117
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143474568
Jammer wel van die lelijke Red Bull-kleuren, heeft ie nu helemaal die bazen-M er niet meer op staan? -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143474598
De kleuren maakt me niks uit. Hij moet die #Rememberthisname achtervleugel weer nemen :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:50:18 #119
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143474631
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:48 schreef Geralt het volgende:
De kleuren maakt me niks uit. Hij moet die #Rememberthisname achtervleugel weer nemen :(
Dat sowieso natuurlijk, maar die M was ook gaaf. Veel beter dan dat standaard RB-gedoe.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:51:17 #120
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143474646
Ocon op 8 is ook niet verkeerd :o

9 zelfs.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143474653
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Ocon op 8 is ook niet verkeerd :o
Ocon op 15de zou niet verkeerd zijn :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:52:22 #122
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143474665
Wat gaat Goddard hard man :{

Oh, andere banden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143474668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:52 schreef heywoodu het volgende:
Wat gaat Goddard hard man :{
Regenbandjes :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474689
Laat hem toch gaan Max, gewoon je race rijden man
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474691
Je haalt hem straks wel weer in :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474693
thnx Fuoco :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:59:00 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143474785
Daar komt Max
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143474804
2 ipv 2,7

,7 goedgemaakt deze ronde. Byebye regenbandjes :W
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474824
0,4 ipv 2

_O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474827
:o
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474852
Hoppa! *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:02:03 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143474854
w/ w/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143474865
Nog een keer nog een keer *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474890
*O*
Beneath the gold, the bitter steel
pi_143474901
Is er ook een overzicht van wie met welke band rijd?
Beneath the gold, the bitter steel
pi_143474902
Nou max, Fuoco achter je houden en winnen :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:04:21 #137
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143474907
Tering bijna vergeten.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_143474913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:04 schreef Kirov het volgende:
Is er ook een overzicht van wie met welke band rijd?
Allemaal op droog behalve P4 en nog eentje

=edit=
P4 dus
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143474968
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Allemaal op droog behalve P4 en nog eentje

=edit=
P4 dus
Ah dus van Goddard zijn we zo wel af.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_143474972
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:07 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ah dus van Goddard zijn we zo wel af.
Jep :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143475067
Pacing is niet helemaal lekker
Beneath the gold, the bitter steel
pi_143475079
Godver, nog een halve seconde. Trappen Max :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  FOK!fotograaf zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:11:23 #143
842 Zorro
Z
pi_143475085
Waarom gaat die Goddard ook geen andere banden halen? Slaat toch nergens op dit?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_143475098
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:11 schreef Zorro het volgende:
Waarom gaat die Goddard ook geen andere banden halen? Slaat toch nergens op dit?
Gegokt en verloren
Beneath the gold, the bitter steel
pi_143475114
Ah hij loopt al weer een fractie uit.
Beneath the gold, the bitter steel
  FOK!fotograaf zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:12:50 #146
842 Zorro
Z
pi_143475130
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:11 schreef Kirov het volgende:

[..]

Gegokt en verloren
Snap ik, maar mag hij niet wisselen dan? Lijkt me sterk. En hij verliest zoveel per ronde dat dat gewoon snel terug is verdiend.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_143475134
Al wordt ie derde, met Ocon op P6 ook goed.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143475150
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef Zorro het volgende:

[..]

Snap ik, maar mag hij niet wisselen dan? Lijkt me sterk. En hij verliest zoveel per ronde dat dat gewoon snel terug is verdiend.
Heel veel gaat ie niet meer goedmaken met slicks, want de slicks van de rest hebben door die natte baan niet heel veel geleden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143475154
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef Zorro het volgende:

[..]

Snap ik, maar mag hij niet wisselen dan? Lijkt me sterk. En hij verliest zoveel per ronde dat dat gewoon snel terug is verdiend.
Mag wel maar als hij de pits in draait wordt hij ook laatste.
Beneath the gold, the bitter steel
  FOK!fotograaf zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:15:41 #150
842 Zorro
Z
pi_143475223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef Kirov het volgende:

[..]

Mag wel maar als hij de pits in draait wordt hij ook laatste.
Nu wel maar als hij 10 ronden eerder gewisseld had was hij veel verdere naar voren gebleven.
Nou ja, Max gaat winnen, dat is wat telt *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_143475246
Nou dit is gewoon een win als ie geen fouten maakt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:17:53 #152
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143475270
zijn Max z'n tijden nu omlaag gegaan, of die van Fuoco omhoog? Net reden ze nog 0,5s van een...

heb livetiming niet opstaan :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143475276
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef Sinister-D- het volgende:
zijn Max z'n tijden nu omlaag gegaan, of die van Fuoco omhoog? Net reden ze nog 0,5s van een...

heb livetiming niet opstaan :@
Max gaat opeens veel harder
Beneath the gold, the bitter steel
pi_143475307
w/ _O_ Eerste overwinning in Red Bull kleuren _O_ w/
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:19:29 #155
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143475315
w/ w/ w/
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143475433


Hendig sjieke vlag w/ w/ w/
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:25:17 #157
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143475458
Lekker hoor van Max. Laat zien dat ie niet veranderd onder de Red Bull druk bijvoorbeeld.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_143475471
Lekker hoor! Morgen nog twee keer aub!
pi_143475473
Hij laat zien dat Red Bull de goeie keus gemaakt heeft. Niet Max, maar Red Bull. :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143475558
Hoeveel staat Ocon nog voor na deze race? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:30:58 #161
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143475620
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:28 schreef Geralt het volgende:
Hoeveel staat Ocon nog voor na deze race? :@
77
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143475627
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

77
Ok thanks :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:31:56 #163
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143475645
Nu nogmaals op het rookiepodium _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143475655
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Nu nogmaals op het rookiepodium _O-
Ocon met zn zure bek :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:33:20 #165
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143475687
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ocon met zn zure bek :D
Fuoco kijkt anders ook niet blij :D

Wel gaaf om te zien dat dit podium ook gewoon de kleuren heeft van de ondersteunende F1-teams :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143475703
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Fuoco kijkt anders ook niet blij :D

Wel gaaf om te zien dat dit podium ook gewoon de kleuren heeft van de ondersteunende F1-teams :P
History in the making; over 5 jaar hetzelfde podium alleen dan in de F1 ;)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:09:37 #167
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_143478013
Dit was echt een bazenrace!
pi_143478866
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:09 schreef Coelho het volgende:
Dit was echt een bazenrace!
Viel wel mee. Als Fuoco die fout niet gemaakt had dan had ie er voor moeten knokken. Nu was het gewoon controleren en uitrijden.

Die knakker op regenbanden had geen enkele kans dus die telt niet eens mee.

Overigens had Max pas op de grid zijn slicks eronder laten leggen terwijl Fuoco dat in de pits al gedaan had. Dat verklaard mogelijk die ene bocht net na de start het verschil, want ik zag Max daar niet echt een fout maken waardoor Fuoco hem voorbij kon steken.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:02:47 #169
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_143479257
Ah morgen ff op MotorsTV kijken :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_143486865
25th race FIA F3 European Championship 2014:
pi_143486971
Tweede kwalificatie verplaatst naar morgen. Aanvangstijdstip nog onbekend.
pi_143487335
Regen of waarom?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143488808
fiaf3europe @fiaf3europe

#FIAF3 #Nurburgring Qualifying 2 is postpone until tomorrow morning as there is too much work to repair the rails.


fiaf3europe @fiaf3europe

#FIAF3 #Nurburgring Qualif 2 will take place tomorrow morning at 8h10. It's gonna be a busy day with 1 qualif and 2 races...
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:21:49 #174
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143488985
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:17 schreef Sjarkiee het volgende:

fiaf3europe @fiaf3europe

#FIAF3 #Nurburgring Qualifying 2 is postpone until tomorrow morning as there is too much work to repair the rails.
iets gebeurt tijdens de DTM kwalie?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143489052
Nee Vw scirocco cup
  zondag 17 augustus 2014 @ 01:09:42 #176
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_143499086
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Sjarkiee het volgende:
Tweede kwalificatie verplaatst naar morgen. Aanvangstijdstip nog onbekend.
08:10 Volgens @VerstappenNL op twitter.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_143499347
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 01:09 schreef Pagan het volgende:

[..]

08:10 Volgens @VerstappenNL op twitter.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:17 schreef Sjarkiee het volgende:

fiaf3europe @fiaf3europe

#FIAF3 #Nurburgring Qualif 2 will take place tomorrow morning at 8h10. It's gonna be a busy day with 1 qualif and 2 races...

tis al laat :z
pi_143501719
Start twee keer als tweede
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143501738
pi_143501777
Dat circuit lijkt wel een hoogspringer die onderweg is naar de lat :P (het EK is bezig....)
pi_143501987
Ondertussen blijft de Telegraaf stellig dat Max Verstappen volgend jaar zijn debuut gaat maken in de F1:

Verstappen maakt opnieuw indruk

Van onze Telesportredactie

NÜRBURGRING -

Max Verstappen heeft zaterdag op de opdrogende Nürburgring zijn achtste overwinning in het Europees kampioenschap Formule 3 behaald en zijn negende overwinning in totaal. De zoon van voormalig F1-coureur Jos Verstappen reed op het Duitse circuit voor het eerst in de kleuren van Red Bull sinds hij afgelopen week werd gepresenteerd als lid van het Red Bull Junior Team en onderstreepte andermaal zijn bijzondere talent.

Komende week zal officieel bekend worden gemaakt dat Verstappen junior volgend seizoen al zijn debuut in de Formule 1 maakt bij Toro Rosso, het satellietteam van Red Bull.

Eerst wil hij echter zijn rookieseizoen in de Formule 3 in stijl afmaken.
  zondag 17 augustus 2014 @ 10:06:02 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143502219
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 09:45 schreef alwaysonhold het volgende:
Ondertussen blijft de Telegraaf stellig dat Max Verstappen volgend jaar zijn debuut gaat maken in de F1:

Verstappen maakt opnieuw indruk

Van onze Telesportredactie

NÜRBURGRING -

Max Verstappen heeft zaterdag op de opdrogende Nürburgring zijn achtste overwinning in het Europees kampioenschap Formule 3 behaald en zijn negende overwinning in totaal. De zoon van voormalig F1-coureur Jos Verstappen reed op het Duitse circuit voor het eerst in de kleuren van Red Bull sinds hij afgelopen week werd gepresenteerd als lid van het Red Bull Junior Team en onderstreepte andermaal zijn bijzondere talent.

Komende week zal officieel bekend worden gemaakt dat Verstappen junior volgend seizoen al zijn debuut in de Formule 1 maakt bij Toro Rosso, het satellietteam van Red Bull.

Eerst wil hij echter zijn rookieseizoen in de Formule 3 in stijl afmaken.
Gezien hun relatie met Jos zou dat best eens kunnen kloppen
pi_143502310
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 09:45 schreef alwaysonhold het volgende:
Ondertussen blijft de Telegraaf stellig dat Max Verstappen volgend jaar zijn debuut gaat maken in de F1:
[...]

Komende week zal officieel bekend worden gemaakt dat Verstappen junior volgend seizoen al zijn debuut in de Formule 1 maakt bij Toro Rosso, het satellietteam van Red Bull.


Ik zou hierom bijna hopen dat hij gewoon FR 3.5 of GP2 gaat rijden.
pi_143503014
en gelijk de leiding pakken :D
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:04:15 #186
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_143503062
Nu ook op motorsTV
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_143503148
Kut de start gemist. Waar ligt Jos?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143503154
Ehm Max bedoel ik :D :') :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:10:14 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143503156
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Geralt het volgende:
Kut de start gemist. Waar ligt Jos?
in de pits
pi_143503159
Ow P1, goed _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143503233
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 10:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik zou hierom bijna hopen dat hij gewoon FR 3.5 of GP2 gaat rijden.
Waarom? Hij zal echt niet op zijn bek gaan hoor....
pi_143503259
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:13 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Waarom? Hij zal echt niet op zijn bek gaan hoor....
O, Verstappen gun ik de F1 echt enorm. Ik zie alleen de Telegraaf graag op z'n bek gaan.
pi_143503279
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, Verstappen gun ik de F1 echt enorm. Ik zie alleen de Telegraaf graag op z'n bek gaan.
Jamaar de Telegraaf maakt zich sowieso altijd al belachelijk; dus dat weten we van die krant.

Mij maakt het geen bal uit wat Max volgend jaar gaat doen, mijn support heeft ie of dat nou GP2 of WSR3.5 is of F1 of nog een seizoen F3 of whatever :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143503317
F1 is spannender....dit lijkt meer op een optocht...follow the leader!
pi_143503329
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:17 schreef Sjarkiee het volgende:
F1 is spannender....dit lijkt meer op een optocht...
Ik heb anders al spannendere F3 races gezien dan sommige F1 races dit jaar hoor.

:P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143503386
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jamaar de Telegraaf maakt zich sowieso altijd al belachelijk; dus dat weten we van die krant.

Mij maakt het geen bal uit wat Max volgend jaar gaat doen, mijn support heeft ie of dat nou GP2 of WSR3.5 is of F1 of nog een seizoen F3 of whatever :)
Als hij in maart 2016 mocht debuteren, is hij 18,5. Nog de jongste F1 coureur ooit.
pi_143503408
Nu is dat 19 jaar en een beetje van hoe heet ie ook alweer toch? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 augustus 2014 @ 11:21:39 #198
39237 crew  H_T
2733
pi_143503449
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:20 schreef Geralt het volgende:
Nu is dat 19 jaar en een beetje van hoe heet ie ook alweer toch? :)
Kvyat is de jongste, daarna Alguersuari en Thackwell

Edit: klopt niet, sorry. Kvyat is de jongste die punten heeft gehaald, maar was bij zijn debuut ouder dan Alguersuari.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_143503490
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Kvyat is de jongste, daarna Alguersuari en Thackwell
Ik dacht dat Algeursari de jongste was :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 augustus 2014 @ 11:25:14 #200
39237 crew  H_T
2733
pi_143503532
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik dacht dat Algeursari de jongste was :@
Heb je helemaal gelijk in, ik haalde het een en ander door elkaar. Kvyat is de jongste die punten heeft gehaald en staat op een gedeelde zesde plaats qua leeftijd bij het debuut.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_143503562
Tijd zat dus voor Max om dat record af te pakken :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:26:59 #202
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143503575
Top 10 van jongste coureurs in de F1:

1 ALGUERSUARI Jaime 19y 04m 03d Hungary 2009
2 THACKWELL Mike 19y 05m 29d Canada 1980
3 RODRIGUEZ Ricardo 19y 06m 27d Italy 1961
4 ALONSO Fernando 19y 07m 04d Australia 2001
5 TUERO Esteban 19y 10m 14d Australia 1998
6 KVYAT Daniil 19y 10m 18d Australia 2014
7 AMON Chris 19y 10m 20d Belgium 1963
8 VETTEL Sebastian 19y 11m 14d USA 2007
9 CHEEVER Eddie 20y 01m 22d South Africa 1978
10 BUTTON Jenson 20y 01m 22d Australia 2000

einde discussie :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143503605
GODVERDOMME WTF!!!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143503607
Kut kut kut :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:28:06 #205
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143503611
WTF is met Max :( :(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143503613
Nou ja zeg...
pi_143503623
Jos out!!
pi_143503626
:( IK GA MIJN VOLKSWAGEN VERKOPEN :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 augustus 2014 @ 11:28:50 #209
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143503631
-O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:28:55 #210
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143503634
quote:
11s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:28 schreef Sjarkiee het volgende:
Jos out!!
:D _O-
:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 augustus 2014 @ 11:29:01 #211
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143503640
quote:
8s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:28 schreef Geralt het volgende:
:( IK GA MIJN VOLKSWAGEN VERKOPEN :(
_O- _O- _O-

Wel klote voor Max ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_143503651
Ik wilde net zeggen dat het grootste voordeel van Max op P1 is dat Ocon ALTIJD punten verliest tov Max.

En dan gebeurd dit :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:29:27 #213
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_143503656
Das klote voor Max
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 augustus 2014 @ 11:29:28 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143503657
Zag hem alleen staan, wat gebeurde er? Motor kapot en klaar?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143503662
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef heywoodu het volgende:
Zag hem alleen staan, wat gebeurde er? Motor kapot en klaar?
Waarschijnlijk ja.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143503693
Nouja dit soort dingen horen er ook bij natuurlijk. En daar leert ie ook alleen maar van om daar mee om te gaan.

Hopelijk voor race 3 weer alles in orde :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:31:48 #217
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143503709
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ja.
Als er maar genoeg delen zijn om die wagen gereed te hebben voor race 3 :{

En anders moet VAR maar Jules Szymcoviak-dinges en Menezes wagen uiteen draaien :{w
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143503741
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:31 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Als er maar genoeg delen zijn om die wagen gereed te hebben voor race 3 :{

En anders moet VAR maar Jules Szymcoviak-dinges en Menezes wagen uiteen draaien :{w
Dat vind ik ook. Mag dat volgens de reglementen? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 augustus 2014 @ 11:34:20 #219
39237 crew  H_T
2733
pi_143503779
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Mag dat volgens de reglementen? :@
Als niemand het ziet sowieso wel O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_143503799
Kut Ocon :r :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:35:32 #221
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143503813
`Ze zijn niet verplicht om 3 wagens in te zetten, toch? Dacht dat er sowieso maar 2 meetellen voor het WCC.
Dus dan draai je de wagen uiteen die de minste kans heeft dus :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143503817
Nog 175 punten te vergeven in totaal toch?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:35:48 #223
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143503821
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef Geralt het volgende:
Kut Ocon :r :(
Frans neefje van HHF?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143503840
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Frans neefje van HHF?
DAN IS HET HELEMAAL EEN LUL ALS DAT ZO IS :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:38:22 #225
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_143503889
Hopelijk is er geen motorwissel nodig.

quote:
Just one engine may be used for a car over the course of the season. Should an engine be changed, nevertheless, the driver racing the respective car will receive a 10-position grid penalty for the next three races he is going to contest.
Bron
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_143503950
Ow god dat hoop ik niet. Dan is het kampioenschap over helaas.

Zo niet dan ligt het theoretisch nog open.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143503969
Maargoed of hij nou wint of niet, hij heeft zich genoeg in de kijker gereden en backup van Red Bull dubbel en dwars verdient in zijn eerste jaar in de autosport _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143504010
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Geralt het volgende:
Maargoed of hij nou wint of niet, hij heeft zich genoeg in de kijker gereden en backup van Red Bull dubbel en dwars verdient in zijn eerste jaar in de autosport _O_
Precies. Bovendien blijft hij groeien, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ocon.
pi_143504037
92 punten achter en nog 175 te vergeven.

Als de motor niet gewisseld hoeft te worden dan is er nog kans om te winnen. Maar zoals ik al zei, ook al wint ie niet, de hele wereld heeft het over hem :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:57:25 #230
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143504396
Hij hoeft geen kampioen te worden. Zijn leercurve is zo stijl dat hij op dit moment gewoon de beste is in de F3. Dat is het enige wat relevant is.
pi_143511273
Dus helaas toch de motor moeten wisselen.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  FOK!fotograaf zondag 17 augustus 2014 @ 15:25:47 #232
842 Zorro
Z
pi_143511380
Ocon _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_143511420
quote:
6s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:25 schreef Zorro het volgende:
Ocon _O-
*O*
pi_143511429
Lekkere start van Verstappen!
pi_143511491
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:27 schreef Jigzoz het volgende:
Lekkere start van Verstappen!
5e idd

Kan een hoop goedmaken zo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143511498
quote:
6s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:25 schreef Zorro het volgende:
Ocon _O-
Ik volg het niet zo, maar is die de laatste paar wedstrijden "het" ook een beetje kwijt?
Of komt dat gewoon door de grote voorsprong zodat hij wat minder focus heeft?
pi_143511543
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:29 schreef franklop het volgende:

[..]

5e idd

Kan een hoop goedmaken zo
Nu kan hij in ieder geval weer eens laten zien dat hij ook een inhaalrace kan rijden.
pi_143511556
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nu kan hij in ieder geval weer eens laten zien dat hij ook een inhaalrace kan rijden.
Ook belangrijk idd.
pi_143511579
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ook belangrijk idd.
En leuker om naar te kijken dan Verstappen die keurig op plaats 1 de race uitrijdt.
pi_143511649
Naar 4
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143511667
Even een ongetwijfeld stomme vraag tussendoor: in de live timing staat bij elke coureur of hij met een Mercedes- of een VW-motor rijdt, behalve bij Goddard en Torril. Hoe zit dat?
pi_143511696
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:34 schreef Jigzoz het volgende:
Even een ongetwijfeld stomme vraag tussendoor: in de live timing staat bij elke coureur of hij met een Mercedes- of een VW-motor rijdt, behalve bij Goddard en Torril. Hoe zit dat?
Wellicht andere motor ? Of foutje in de timing. Geen idee
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:36:06 #243
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_143511722
ze rijden met NBE motoren bij het team threebond with t-sport
Later pater,
pi_143511736
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef Punkerdude het volgende:
ze rijden met NBE motoren
Wat zijn dat?
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:37:17 #245
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_143511765
Later pater,
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:38:29 #247
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_143511808
Verdomme. Eerste vier ronden gemist. Samenvatting please?
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_143511836
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:38 schreef Nood-kloon het volgende:
Verdomme. Eerste vier ronden gemist. Samenvatting please?
Bocht 1: 4 man eruit, Verstappen direct van 12 naar 5, toen naar 4.
pi_143511909
De regie is trouwens echt kut zeg. Je ziet gewoon in een hoekje toffe dingen gebeuren en dan richten ze het beeld toch maar op het voorbijrijden van het hele veld.
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:42:40 #250
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_143511943
Weer zo'n commentator met stopwoordjes.
Ga maar eens "dat is de vraag" turven.
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_143511948
BLomqvist kan nog gevaarlijke worden voor tweede plaats in klassement trouwens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143512163
Irritant die grote vertraging tussen beeld en het commentaar. Daar moet Motors TV echts eens iets aan gaan doen. 8)7
pi_143512239
Verstappen! Kom op man! Laat eens zien dat je de beste bent!
pi_143512274
Wat een kutregel dat je drie keer tien plaatsen straf krijgt voor een motorwissel.. }:|
pi_143512294
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat een kutregel dat je drie keer tien plaatsen straf krijgt voor een motorwissel.. }:|
Drie keer? Serieus?
pi_143512321
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat een kutregel dat je drie keer tien plaatsen straf krijgt voor een motorwissel.. }:|
Anders zouden de topteams elke race de motor wisselen....met de bijbehorende kosten.

Prima regel dus.


Edit. Hoezo 3 keer? Een motorwissel is toch gewoon 1 keer 10 plaatsen terug op de grid?
pi_143512392
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:

Edit. Hoezo 3 keer? Een motorwissel is toch gewoon 1 keer 10 plaatsen terug op de grid?
http://www.gpupdate.net/n(...)traf-na-motorwissel/

quote:
Ook in de komende drie wedstrijden kan Verstappen rekenen op een straf van tien posities.
Zelfs vier keer dus in totaal..
pi_143512505
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

http://www.gpupdate.net/n(...)traf-na-motorwissel/

[..]

Zelfs vier keer dus in totaal..
Volgens mij drie keer hoor..
29) ENGINES
29.1 a) Each driver may use no more than one engine for the entire Championship including all
Events and official tests in which his team competes. Should a driver use a replacement
engine he will drop ten places on the starting grid for the next three races he takes part
in.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143512545
En hij heeft 'm!
pi_143512627
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef franklop het volgende:

[..]

Volgens mij drie keer hoor..
29) ENGINES
29.1 a) Each driver may use no more than one engine for the entire Championship including all
Events and official tests in which his team competes. Should a driver use a replacement
engine he will drop ten places on the starting grid for the next three races he takes part
in.
Nog steeds twee races te veel dan.
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:26:30 #261
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143513651
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef franklop het volgende:

[..]

Volgens mij drie keer hoor..
29) ENGINES
29.1 a) Each driver may use no more than one engine for the entire Championship including all
Events and official tests in which his team competes. Should a driver use a replacement
engine he will drop ten places on the starting grid for the next three races he takes part
in.
Wat belachelijk. Je kunt altijd een keer pech hebben. Kom op zeg.
pi_143520710
Demmit; niet kunnen kijken.

Wat is de stand nu dat Verstappen weer 3e is en Ocon uitgevallen is? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143520759
Ahh 402 om 325 zie ik.

En die bloemkwast loopt aardig in ja.

Maargoed, van P12 naar P3 rijden daar val je natuurlijk ook weer mee op *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 17 augustus 2014 @ 19:20:54 #264
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_143521253
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:10 schreef Geralt het volgende:
Ahh 402 om 325 zie ik.

En die bloemkwast loopt aardig in ja.

Maargoed, van P12 naar P3 rijden daar val je natuurlijk ook weer mee op *O*
Met vier of vijf uitvallers voor hem schiet het ook wel lekker op. ;)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_143567158
redbullNED twitterde op maandag 18-08-2014 om 18:58:27 !!! BIG NEWS. Keep watching. Om 21.30 meer info !!! #redbull @redbullned reageer retweet
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_143567284
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:27 schreef Spooky4u het volgende:
redbullNED twitterde op maandag 18-08-2014 om 18:58:27 !!! BIG NEWS. Keep watching. Om 21.30 meer info !!! #redbull @redbullned reageer retweet
Ergens een live persconferentie te zien?
pi_143567308
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ergens een live persconferentie te zien?
ja, ff link zoeken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 augustus 2014 @ 20:31:42 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_143567382
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ergens een live persconferentie te zien?
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:52 schreef alwaysonhold het volgende:
BREKEND:

Max maandagavond op Oostenrijkse tv

Maandagavond wordt op de Oostenrijkse tv-zender Servus TV aandacht besteed aan Max Verstappen. Het nieuwe lid van het Red Bull Junior Team is zowel tijdens zijn eerste Formule Renault 3.5 test - een week geleden op de Red Bull Ring - als afgelopen raceweekend in zijn Formule 3-bolide op de Nürburgring op de voet gevolgd door een filmploeg.

Deze unieke beelden en een interview met Max komen aan bod in het programma Sport und Talk aus dem Hangar , dat Dr. Helmut Marko, de adviseur voor Red Bull Racing, als regelmatige gast heeft.

De uitzending begint maandag om 21.15 uur

Gokje, vanavond hebben we weer een nieuwe F1 coureur in 2015 :) *O* *O*
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:53 schreef Geralt het volgende:
JE LINK WERKT NIET REGEL DAT FF VOOR 2100 UUR!!!!
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:53 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Dit is de link http://mediapm.edgesuite.(...)t/nascar_1_992@25660

Helmut Marko is ook te gast....1 en 1 =2 :) *O*
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_143567470
quote:
Tof! Thanks!
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

En ook u: thanks!
pi_143569525
YESYESYESYES!!!!!!
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:21:29 #272
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_143569693
Kippenvel! YES!!
pi_143569703
redbullNED twitterde op maandag 18-08-2014 om 21:19:02 BREAKING NEWS!! Volgend jaar weer een Nederlander in de Formule1. @Maxverstappen3 bij @ToroRossoSpy! #maxverstappen http://t.co/JHw5qujZ1t reageer retweet
Beneath the gold, the bitter steel
pi_143569772
Stream is aan het roken :P
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:26:16 #275
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_143569941
Juist ja dan ben je wel een hele grote baas *O*
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_143569980
Je kan ook de app downloaden...
pi_143583882
Voor het eerst in 10 jaar dat ik weer uitkijk naar F1.

Of dit een verstandige stap is weet ik nog niet zo. Ik had eigenlijk verwacht dat hij FR3.5 zou gaan rijden en daarnaast testrijder voor Torro Rosso of RBR.
pi_143584059
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar dat ik weer uitkijk naar F1.

Of dit een verstandige stap is weet ik nog niet zo. Ik had eigenlijk verwacht dat hij FR3.5 zou gaan rijden en daarnaast testrijder voor Torro Rosso of RBR.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Direct naar F3, ik weet niet of dat slim is. En dan ook nog bij Van Amersfoort.

Wel leuk dat hij zijn single seater debuut maakt bij hetzelfde team als z'n vader.
Max wint dus races volgend jaar *O*
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143584092
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:13 schreef franklop het volgende:

[..]

[..]

Max wint dus races volgend jaar *O*
Ik ben altijd wat voorzichtig (negatief), kan het niet tegen vallen. :+
pi_143584313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik ben altijd wat voorzichtig (negatief), kan het niet tegen vallen. :+
Je probeerde inderdaad de verwachtingen nog wat te drukken;

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Laten we nog niet te veel hypen en die jongen dit seizoen rustig ervaring op laten doen.
Is toch vier en een halve maand goed gegaan :') _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143584669
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:22 schreef franklop het volgende:

[..]

Je probeerde inderdaad de verwachtingen nog wat te drukken;

[..]

Is toch vier en een halve maand goed gegaan :') _O-
Gaat wel snel ja. _O-

Toen hij de overstap maakte van karting naar F3 dacht ik eindelijk is daar het echte werk. Nu lekker racen en over 3 a 4 jaar misschien F1. Nu zijn we 4 maanden verder en heeft hij al een F1 stoeltje. _O-
pi_143585386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar dat ik weer uitkijk naar F1.

Of dit een verstandige stap is weet ik nog niet zo. Ik had eigenlijk verwacht dat hij FR3.5 zou gaan rijden en daarnaast testrijder voor Torro Rosso of RBR.
En dan zegt er al iemand anders ja tegen het zitje en doet Max een Frijnsje...
pi_143600494
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

En dan zegt er al iemand anders ja tegen het zitje en doet Max een Frijnsje...
Dat is het moeilijke ja.

Zeg je nu nee dan krijg je in volgende jaren misschien geen kans meer omdat er dan een nieuw supertalent is.
pi_143716090
GP3 2014 Spa Konstantin Tereshchenko Practice Cra…:
pi_143716386
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:13 schreef JohnB52 het volgende:
GP3 2014 Spa Konstantin Tereshchenko Practice Cra…:
:D Mooie jump :D
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:25:22 #286
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_143716605
Holy shit wat een lancering :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_143716699
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:13 schreef JohnB52 het volgende:
GP3 2014 Spa Konstantin Tereshchenko Practice Cra…:
"Just 20 years old." Had al drie jaar F1 ervaring kunnen hebben, man! :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:28:35 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_143716768
Zooooo :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:29:54 #289
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143716833
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:13 schreef JohnB52 het volgende:
GP3 2014 Spa Konstantin Tereshchenko Practice Cra…:
Free as a bird, I am flying in the sky
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:31:32 #290
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143716924
_O- :D
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143717454
Goeie stuiter. Zal wel pijn in z'n kont hebben.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:50:42 #292
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_143723954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:13 schreef JohnB52 het volgende:
GP3 2014 Spa Konstantin Tereshchenko Practice Cra…:
Ze gaan die curbs nog wel veranderen denk ik :o
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:25:33 #293
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143741604
En even deze bumpen, en omdat niet alles rond deze periode over Max moet gaan: Stoffel Vandoorne heeft zijn eerste pole behaald in de GP2 gisteren, en over enkele ogenblikken gaat de feature race beginnen :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Sport zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:32:46 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143741785
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
En even deze bumpen, en omdat niet alles rond deze periode over Max moet gaan: Stoffel Vandoorne heeft zijn eerste pole behaald in de GP2 gisteren, en over enkele ogenblikken gaat de feature race beginnen :)
zijn daar mooie streampjes voor?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:38:20 #295
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143741931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

zijn daar mooie streampjes voor?
Ik gebruik de Raspberry voor op TV, maar hier moet wel iets te vinden zijn....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:44:36 #296
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143742102
Duurt lang....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:44:57 #297
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143742109
Goeie start van Stoffel _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:48:27 #298
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143742194
SC

De Jong op de verkeerde banden gestart :') _O-

edit: sow wat een water :o
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Sport zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:49:07 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143742211
Jezus wat een bui
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:51:22 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143742284
rood :')

kijk ik eens
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:51:47 #301
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143742298
Rood dus....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')