abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143068810
Oh joh, ik dacht altijd dat je in het midden moest beginnen zodat je zeker wist dat je aan alle kanten goed uit komt op de stof. Maar da's natuurlijk vooral met pakketten zo, nooit gedacht dat het met stof te maken had :@
pi_143068980
Ook nooit bij stilgestaan dat het iets met de stof zou doen. :')

Eh, ben er nu toch al mee bezig, raak nu al vaak genoeg in de war en ik denk niet dat in het midden beginnen daarmee heel erg gaat helpen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_143069055
Zelda start:


Zelda nu klaar voor vanavond (4 vakjes gedaan):


pi_143069923
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Zelda start:
[ afbeelding ]

Zelda nu klaar voor vanavond (4 vakjes gedaan):
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_143071099
Oh gelukkig, ik doe het toch goed. Dank je Muck, hoef ik het niet los te halen :-p

Goed begin Lijnloos!
pi_143072672
Owl, ik vind het zo gaaf om jouw wip te zien! Sowieso leuk om alle verschillende manieren van borduren te zien.

Lijnloos, jeej een nieuwe start en een leuk begin!

Hierbij de beloofde foto van het werkje dat ik tijdens mijn vakantie afgemaakt heb:
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:51:38 #32
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_143080997
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Zelda start:
[ afbeelding ]

Zelda nu klaar voor vanavond (4 vakjes gedaan):
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kom jij niet in de knoop met die losse draden?
Ik heb dat geprobeerd bij mijn elfjes omdat ik elke keer zoveel moest tellen maar ik kreeg echt ruzie met de losse draden :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_143081183
So far so good.... Ik moet wel echt verder met daar waar er al veel draadjes zitten merk ik, anders wordt het inderdaad wel een wirwar...
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:33:23 #34
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_143086128
GEEN METALLIC GAREN MEER! OH HAPPY DAY!
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Sorry voor de caps maar blijheid overschreeuwt alles even nu
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_143088504
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
GEEN METALLIC GAREN MEER! OH HAPPY DAY!
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Sorry voor de caps maar blijheid overschreeuwt alles even nu
_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:09:18 #36
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_143089161
Wat heb ik normaal garen gemist zeg. Het gaat nu zeker twee keer zo snel dan met metallic.

Als ik dat ooit nog in een patroon moet gebruiken dan hooguit als enkele draad omlijning ofzo.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_143114795
*O* voor Huppelmuts!!! Dat metaliicgaren klinkt echt nasty zeg.... Blij dat ik daar geen last van heb ;)

Incognita, wat leuk die vogels! Lekker vrolijk en kleurrijk O+ Ga je ze nog ergens op maken?

Ik kwam van de week op TimeHop een foto tegen van 2 jaar geleden van de giraffen waarbij stond dat ik een "oud" projectje maar weer eens ging beginnen... Heeft niet lang geduurd geloof ik :@ Ik dacht ook echt dat ik er nog niet zo lang geleden mee begonnen was, maar wel dus. Oeps! Ach, ze zijn nu weer verdwenen naar de achtergrond, want Zelda O+



6/598... 1% af! *O* Hahahahaha
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:32:20 #38
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_143118404
Dat schiet al op lijnloos! :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:40:46 #39
432369 Muntdrop
Zoete Stevige Drop
pi_143130192
AAAH

HOI
Mag ik mij hier ook melden? :)
Ik ben nog best wel een beginner, heb een paar hele kleine werkjes afgemaakt en ik ben nu bezig met bloemen voor een tante van mij.

(De foto is een beetje scheef genomen sorry :') )

En gister heb ik dit patroon gekocht: http://heavenandearthdesi(...)nfo&products_id=8602
Maar daar moet ik alle materialen nog voor kopen, en eerst maar eens gaan beslissen op welke stof ik hem ga maken :)
pi_143131261
Welkom Muntdrop! Gezellig dat ee weer ieman mee komt doen!! Mooi patroon heb je uitgezocht, ben benieuwd. Heb je de linkjes inde OP gezien, daar staan ook wat goedkope(re) materiaalleveranciers.... Succes met de bloem nu eerst!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:03:15 #41
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_143132759
Haai Muntdrop,

Ik lurk weleens op het bokt borduurforum. Volgens mij kom jij daar ook weleens, klopt dat?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:08:42 #42
432369 Muntdrop
Zoete Stevige Drop
pi_143132960
Bedankt! :)

Patapon dat klopt :). Maar ik dacht, meer mensen weten meer dan minder mensen, en zeker omdat ik een beetje angstig ben voor mijn head project leek het mij ook leuk om mij hier even te melden :)

Ik ga binnenkort even achter een paar kleine stukjes boorduurstof aan om op uit te proberen :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:11:23 #43
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_143133074
Helemaal gelijk, daarom lurk ik daar ook soms.

Mijn Escher is ook een HEAD patroon. Die maak ik op Aida 20 count. Dat is wel heel klein
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:17:44 #44
432369 Muntdrop
Zoete Stevige Drop
pi_143133300
Hihi ik heb even op je blog gespiekt, die is echt heel gaaf! Hij lijkt me wel pittig met al die confetti die erin lijkt te zitten. Je Yoshi's zijn ook heel leuk!

Ik heb deze site ontdekt http://hardanger.nl/default.asp/id,583/index.html. Hier kun je een aantal gratis staaltjes krijgen of goedkoop bestellen als je meer wilt hebben. Ik heb 10(25 count) en 11,2(27 count) draads evenweave en 20 count aida aangevraagd, dan ga ik daar gewoon een stukje op uitproberen :)

Ik ben echt super blij met dat linkje voor garen! Bij mijn hobbywinkel is het echt 3 keer zo duur :o
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:24:40 #45
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_143133597
20 count Aida is 8 kruisjes per centimeter en erg klein, maar als je op mijn blog gespiekt hebt (mag hoor daar is ie voor) heb je dat al wel gezien. De Yoshi' s maak ik op 18 count Aida en dat werkt een stuk makkelijker.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:34:27 #46
432369 Muntdrop
Zoete Stevige Drop
pi_143134064
Ik heb een keer in de uitverkoop een kit gekocht en daar zat dus evenweave bij. (27 count of 11.5 draden per cm). Ik had eigenlijk geen idee waarmee ik bezig was dus ik had de kruisjes per ongeluk "over one" gedaan terwijl dat niet de bedoeling was :'). Een deel van het patroon was met maar 1 draad en een ander deel was met 2 draden, nu kwam ik er pas achter toen ik aan het gedeelte met 2 draden begon, want toen paste mijn naald niet echt meer door de stof heen :')
pi_143138266
Bij hardanger.nl heb ik ook wel eens stof gekocht, vond ik heel fijne service.
Ik gebruik voor mijn zelda net als bij de pokemon 18ct aida weer, ik vind die prettig werken en niet te klein en priegelig. En met dubbele draad ook mooi dekkend. Ik heb nog een hele lap liggen voor andere toekomstige projectjes dus voorlopig hoef ik ook niets anders :@ Ik heb ook nog een stukje zwarte aida liggen, gekocht bijde kreadoe, voor ooit... Geen idee nog wat ik er mee ga doen maar komt vast goed!

Net weer een blokje af, op naar de volgende! *O*
pi_143138713
Hier ook 18ct aida voor de pokémon. :Y Lekker werkbaar formaat, maar geen "gaten" met 2 draadjes.

Bij haed een draak gekocht, maar na de posts van Huppelmuts een beetje bevreesd geraakt, er zit metallic draad in. :+ (Want aan één meerjarenproject heb je heus niet genoeg. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:03:49 #49
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_143139205
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier ook 18ct aida voor de pokémon. :Y Lekker werkbaar formaat, maar geen "gaten" met 2 draadjes.

Bij haed een draak gekocht, maar na de posts van Huppelmuts een beetje bevreesd geraakt, er zit metallic draad in. :+ (Want aan één meerjarenproject heb je heus niet genoeg. :'))
Metallic garen O+
/sarcasme

Ik wens je veel, heel veel succes.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:06:48 #50
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_143139411
Metallic garen .... ik kijk ernaar uit!

Een strengetje metallic garen om een bobbin gewikkeld.....wat voelt dat fijn! -O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')