abonnement Unibet Coolblue
pi_412010
Ik heb behoefte aan wat gepuzzel over relaties. Het is duidelijk dat je als bewoner in het voordeel bent als je met iemand in het huis een relatie aanknoopt. Het mooiste voorbeeld is Bart: Z'n overwinning vorig jaar had hij voor een groot deel te danken aan zijn oprechte liefde voor die brabantse schone. en toen zij hem geniepig afwees in een gesprek met Mona was het nog duidelijker, gevolgd door onnavolgbare televisie met de legermaatjes van Bart toen S. eruit ging. Heerlijke beelden. En een goede basis voor de overwinning.

Het begon goed in BB2 met Robin en Desiree. Ze waren nog niet in het huis of, hop, daar lagen ze met elkaar in bed, voetje vrijen en speeksel uitwisselen. Jammer dat dit geen betere voortzetting kon krijgen. Kim en Georgie hebben het overgenomen, maar niet echt. Het zet niet echt zoden aan de dijk, het is flauw flauw, en dat voor een casanova als Georgie waarvan je weet dat hij jarenlang de stranden en discos in Tormolinos heeft afgestruind naar jong vlees.

En wat nu. Ferdi doet een poging, maar Hieke is een veel te nuchtere fries om daar echt iets mee te doen. Ze trekt hem aan maar stoot hem ook af. Ik hou niet van dat type vrouwen!! Onduidelijke signalen. Hij is te stom om het door te hebben en na 5 biertjes en 1 AH huiswijn laat hij zich al ontvallen dat hij haar wel leuk vindt (als ze maar geen vriend had gehad). Dat wordt dus niks.

Wat blijft er over??? Twee opties in mijn optiek.

1. Binnenkort verlaat een bewoner vrijwillig het huis (bijv. kim) en dan komt er een nieuwe dame is; een regelrechte stoot. Bij de Bus is het duidelijk dat dit heel goed werkt bij uitgehongerde mannen die zich al weken lang in alle bochten moeten wringen om (niet zichtbaar) hun zaad te lozen. Gek worden ze van genot van het aanzicht van iets nieuws. Het moet niet zo moeilijk zijn om snel op te zoek te gaan naar een voormalige play mate, niet te oud, single en voorzien van voldoende siliconen om de gemoederen te verhitten.

2. Een koppel vanuit huidige bewoners. Ik geef Ed en Bianca een goede kans. Hij valt evident op vrouwen en vindt haar en Hieke knap en aantrekkelijk. Bianca heeft eerst een behoorlijke tijd de kat uit de boom gekeken, maar trekt nu meer naar hem toe. Het zijn wel tegenpolen qua karakter maar voor een mooie stoeipartij is dat geen enkel bezwaar. Ik geef ze nog een week of drie (Ed blijft toch in het huis!) en dan gaat het balsgedrag beginnen. Heerlijk.

  woensdag 25 oktober 2000 @ 13:25:47 #2
1169 BigDick
size DOES matter
pi_415491
optie A:

optie B:

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  woensdag 25 oktober 2000 @ 15:15:08 #3
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_415927
quote:
Op 24 oktober 2000 08:42 schreef jerom het volgende:

(...)

2. Een koppel vanuit huidige bewoners. Ik geef Ed en Bianca een goede kans. Hij valt evident op vrouwen en vindt haar en Hieke knap en aantrekkelijk. Bianca heeft eerst een behoorlijke tijd de kat uit de boom gekeken, maar trekt nu meer naar hem toe. Het zijn wel tegenpolen qua karakter maar voor een mooie stoeipartij is dat geen enkel bezwaar. Ik geef ze nog een week of drie (Ed blijft toch in het huis!) en dan gaat het balsgedrag beginnen. Heerlijk.


Dat is nu ook al dagenlang mijn fantasie. Eerlijk gezegd geloof ik wel in die combinatie: wereldwijze, ietwat excentrieke, niet-onknappe geile oude bok doet het met stoere bi-seksuele ex-mariniere die er niet eens lelijk uitziet. Wat een hip postmodern koppel!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_416081
Wat mij betreft mag Kim het huis verlaten. Wat een nietszeggend meiske is dat zeg (letterlijk!!) Dan heeft Georgie liefdesverdriet, en er komt een nieuwe meid binnengestapt, krijgt de zaak iets meer sjeu dan de "relatie" tussen Kim en Georgie. Dat stelt toch geen moer voor.
doe maar gek, dan doe je normaal genoeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')