abonnement Unibet Coolblue
pi_143008973



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_143014937
Iemand hier die ook de klokov press in zijn/haar arsenaal heeft?
  zondag 3 augustus 2014 @ 15:07:33 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143016683
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:08 schreef Mufasa208 het volgende:
Iemand hier die ook de klokov press in zijn/haar arsenaal heeft?
Ik niet, Ik doe dan ook bijna nooit een behind the neck press.
pi_143020771
Een serieuze vraag: (ja ja, zijn jullie niet gewend van mij)

Deze endo-boi heeft besloten na de zomervakantie te gaan voetballen. Nu is het punt dat ik nauwelijks aan cardio doe, en daardoor dus de conditie heb van een oud paars douchegordijn.

Ik ben niet op zoek naar de discussie of voetbal wel de juist vorm van cardio is en dat soort onzin.

Wat ik me afvraag is dus hoe ik dit het beste kan combineren. Conditie en explosiviteit opbouwen. En wat spek verliezen. Huidige stats zijn niet indrukwekkend ofzo; 1.90/ 104kg / 18% BF. SQ: 120 / OHP 55 / BOR 60 / BP 60.

Goed onderbouwde tips zijn welkom. ^O^
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:06:54 #5
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143021058
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:57 schreef Weissman het volgende:
Een serieuze vraag: (ja ja, zijn jullie niet gewend van mij)

Deze endo-boi heeft besloten na de zomervakantie te gaan voetballen. Nu is het punt dat ik nauwelijks aan cardio doe, en daardoor dus de conditie heb van een oud paars douchegordijn.

Ik ben niet op zoek naar de discussie of voetbal wel de juist vorm van cardio is en dat soort onzin.

Wat ik me afvraag is dus hoe ik dit het beste kan combineren. Conditie en explosiviteit opbouwen. En wat spek verliezen. Huidige stats zijn niet indrukwekkend ofzo; 1.90/ 104kg / 18% BF. SQ: 120 / OHP 55 / BOR 60 / BP 60.

Goed onderbouwde tips zijn welkom. ^O^
Dat heb ik ook een tijd gedaan. De enige tip die ik heb: doe geen leg-day op de dagen dat je gaat voetballen, tenzij je het er direct daarna doet. Anders kun je de volgende dag niet meer lopen.

Voor de rest is dat helemaal geen probleem, zolang je zorgt dat je voldoende rust pakt en voedingstoffen krijgt (maar dat is vanzelfsprekend).
pi_143021101
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:57 schreef Weissman het volgende:
Een serieuze vraag: (ja ja, zijn jullie niet gewend van mij)

Deze endo-boi heeft besloten na de zomervakantie te gaan voetballen. Nu is het punt dat ik nauwelijks aan cardio doe, en daardoor dus de conditie heb van een oud paars douchegordijn.

Ik ben niet op zoek naar de discussie of voetbal wel de juist vorm van cardio is en dat soort onzin.

Wat ik me afvraag is dus hoe ik dit het beste kan combineren. Conditie en explosiviteit opbouwen. En wat spek verliezen. Huidige stats zijn niet indrukwekkend ofzo; 1.90/ 104kg / 18% BF. SQ: 120 / OHP 55 / BOR 60 / BP 60.

Goed onderbouwde tips zijn welkom. ^O^
Welke positie ga je spelen?
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_143021231
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:08 schreef Push. het volgende:
Welke positie ga je spelen?
Geen idee nog, spits denk ik aangezien de verdediging al over-bezet is en ik de snelheid nog niet heb om op de flanken te spelen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat heb ik ook een tijd gedaan. De enige tip die ik heb: doe geen leg-day op de dagen dat je gaat voetballen, tenzij je het er direct daarna doet. Anders kun je de volgende dag niet meer lopen.

Voor de rest is dat helemaal geen probleem, zolang je zorgt dat je voldoende rust pakt en voedingstoffen krijgt (maar dat is vanzelfsprekend).
Maandag-donderdag voetbal traningen, zondag wedstrijd. Dan blijft dinsdag en woensdag over om te squaten. Bedankt voor het meedenken.
pi_143021322
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Geen idee nog, spits denk ik aangezien de verdediging al over-bezet is en ik de snelheid nog niet heb om op de flanken te spelen.

[..]

Maandag-donderdag voetbal traningen, zondag wedstrijd. Dan blijft dinsdag en woensdag over om te squaten. Bedankt voor het meedenken.
Wel een flinke squat t.o.v. BOR en BP :P
pi_143021417
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Geen idee nog, spits denk ik aangezien de verdediging al over-bezet is en ik de snelheid nog niet heb om op de flanken te spelen.

[..]

Maandag-donderdag voetbal traningen, zondag wedstrijd. Dan blijft dinsdag en woensdag over om te squaten. Bedankt voor het meedenken.
vreemd, want dan heb je geen rustdag na de wedstrijd, normaal is het di,vr,zo.
pi_143021506
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vreemd, want dan heb je geen rustdag na de wedstrijd, normaal is het di,vr,zo.
Kan ook dinsdag ipv maandag zijn, maar dat is verder niet OT :')
pi_143021604
Kan je niet op doel gaan, hoef je niet te rennen en kan je gewoon blijven squatten.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143021770
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Geen idee nog, spits denk ik aangezien de verdediging al over-bezet is en ik de snelheid nog niet heb om op de flanken te spelen.

Als spits zou ik cutten tot 15% als je een statige wilt zijn, tot 10-12% als dynamische. Verder: plyometrie doen; power cleanen; 3x per week cardio met interval trainingen. Dan kom je al wel een eindje.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:41:06 #13
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143022068
Doe gewoon 3x fullbody tussen je trainingen in. 2* squat, 2* bp, 1* dl, rest hypertrophy. Gezien je kracht stats ga je geen kracht verliezen. Als je wedstrijdfit wilt worden zou ik niet te veel nadruk leggen op kracht. ;)

Ik ben inmiddels ook weer begonnen, in de gym doe ik nu na mijn reguliere kracht kettlebell swings, battleropes en farmers walks. Voor die enorme paardenconditie.

En tijdens pre-season doen wij al veel conditiewerk (ligt aan je niveau tho). Ik zou als ik jou was ook zeker wat diagonaaltjes gaan doen. 10-15 keer diagonaal sprinten, zijlijn lopen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ethanolic op 03-08-2014 18:48:25 ]
Deathlift or Die.
pi_143022683
Iedereen weet toch dat wanneer je voetbalt je niet hoeft te squatten. 8)7
If not now, then when.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:18:25 #15
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143023544
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iedereen weet toch dat wanneer je voetbalt je niet hoeft te squatten. 8)7
hej onzin is verderop :S kyk hier cris
Deathlift or Die.
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2014 @ 00:31:39 #17
159915 -Menn0-
MNO
pi_143038271
quote:
Naais! Maar hoe weet je hoeveel je wat nodig hebt?
,,/
pi_143038763
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:31 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Naais! Maar hoe weet je hoeveel je wat nodig hebt?
www.examine.com
If not now, then when.
pi_143044796

Hoppa!

Let op die gast in de rode broek vanaf 0:45, weet niet wtf die bedoelt maar half repped mijn squat en wijst naar me _O- :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:12:44 #20
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143045599
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef BredeBroeder het volgende:

Hoppa!

Let op die gast in de rode broek vanaf 0:45, weet niet wtf die bedoelt maar half repped mijn squat en wijst naar me _O- :')
lol. ik zou met niet druk maken om mensen die met zo een swa petje rond lopen in een langebroek tijdens trainen (en zonnebril LOL)

Hij had het ook niet over jou zo te zien :D Hij liet aan z'n maatje zien hoever je maar hoeft te gaan eigenlijk :+
pi_143045718
Je vergeet zn handschoentjes.... :P
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:42:30 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143046476
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef BredeBroeder het volgende:

Hoppa!

Let op die gast in de rode broek vanaf 0:45, weet niet wtf die bedoelt maar half repped mijn squat en wijst naar me _O- :')
doe je trouwens speciaal deze squat i.p.v. een powerlift squat?

Ik denk dat jij het een stuk makkelijker hebt als je een powerlift squat gaat doen... (athans, ik kan niet goed zien hoe wijd je precies staat... )

Maar je hebt dan meer ruimte voor je core tussen je benen, en mag/moet verder voorover buigen onderin dan met een oly squat. Het lijkt mij dat het je een stuk makkelijker voor je onderrug gaat makenm, want volgens mij heb je onderin de beweging onderin je rug nog de neiging om een beetje een bulge te krijgen vlak boven je heupen (zo lijkt het tenminste, moeilijk te zien want je shirt zit er op)

Mij hielp het i.i.g. enorm die switch....

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 04-08-2014 11:52:08 ]
pi_143046871
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef RaymondK het volgende:

[..]

doe je trouwens speciaal deze squat i.p.v. een powerlift squat?

Ik denk dat jij het een stuk makkelijker hebt als je een powerlift squat gaat doen... (athans, ik kan niet goed zien hoe wijd je precies staat... )

Maar je hebt dan meer ruimte voor je core tussen je benen, en mag/moet verder voorover buigen onderin dan met een oly squat. Het lijkt mij dat het je een stuk makkelijker voor je onderrug gaat makenm, want volgens mij heb je onderin de beweging onderin je rug nog de neiging om een bulge te krijgen (zo lijkt het tenminste, moeilijk te zien want je shirt zit er op)

Mij hielp het i.i.g. enorm die switch....

Ik squat altijd relatief narrow, zo kom je ook makkelijker dieper, en ook even erbij denken dat dit set 5 was en ik al best wel naar de klote was waardoor form ook lastiger werd. Maar het klopt wel wat je zegt, met lager gewicht heb ik er eigenlijk geen last van.
pi_143046901
quote:
12s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:12 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol. ik zou met niet druk maken om mensen die met zo een swa petje rond lopen in een langebroek tijdens trainen (en zonnebril LOL)

Hij had het ook niet over jou zo te zien :D Hij liet aan z'n maatje zien hoever je maar hoeft te gaan eigenlijk :+
Die met die bril is bicepbrah :') Z'n bijnaam in de gym, het viel me nog mee dat ik hem bij de legpress zag, voor de rest is het alleen maar curls (buiten het squatrack) :+ gelukkig maar
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:55:19 #25
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143046925
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:53 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik squat altijd relatief narrow, zo kom je ook makkelijker dieper, en ook even erbij denken dat dit set 5 was en ik al best wel naar de klote was waardoor form ook lastiger werd. Maar het klopt wel wat je zegt, met lager gewicht heb ik er eigenlijk geen last van.
Al is alles naast algehele flexibiliteit heel erg afhankelijk van het soort heup wat je hebt hoe makkelijk je dit allemaal kan en welke squat voor jou het beste is...

Je kan eens spelen er mee...
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:56:56 #26
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143046968
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Die met die bril is bicepbrah :') Z'n bijnaam in de gym, het viel me nog mee dat ik hem bij de legpress zag, voor de rest is het alleen maar curls (buiten het squatrack) :+ gelukkig maar
hahah
die bijnaam heb hij niet vanwege enorm dikke pythons i.i.g. _O- :D
pi_143048617
ligt het aan mij of probeer je wel heel veel lucht in te ademen voor je squat?
pi_143048847
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:53 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik squat altijd relatief narrow, zo kom je ook makkelijker dieper, en ook even erbij denken dat dit set 5 was en ik al best wel naar de klote was waardoor form ook lastiger werd. Maar het klopt wel wat je zegt, met lager gewicht heb ik er eigenlijk geen last van.
Denk dat als je breder gaat staan je dieper kan gaan je knieën meer achter kunt houden dan je nu doet.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_143050640
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Die met die bril is bicepbrah :') Z'n bijnaam in de gym, het viel me nog mee dat ik hem bij de legpress zag, voor de rest is het alleen maar curls (buiten het squatrack) :+ gelukkig maar
Die gasten moeten is wat gaan eten.

Zojuist in de cut gegaan om wat berenvet te verbranden. Honger als de neten. 97kg 18%. Enige wat ik niet hoef te eten is 8 pannenkoeken. :') Eazy, want AH pannenkoeken smaken naar zaagsel.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:08:50 #30
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143051108
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:54 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Die gasten moeten is wat gaan eten.
Waarschijnlijk doen ze dat ook. Direct na de gym naar de Mac om daar met een stoer gezicht kartonnen hamburgers naar binnen te gaan zitten werken. Want van trainen krijg je honger.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:16:30 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143051324
Vandaag als laatste oefening weer eens machine OHP gedaan. Niet te zwaar, 60 kilo, 5 x 8. Ik moest weer even stil blijven zitten in de auto voor ik weg kon rijden. :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:54:32 #32
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143052598
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef Snakey het volgende:
Vandaag als laatste oefening weer eens machine OHP gedaan. Niet te zwaar, 60 kilo, 5 x 8. Ik moest weer even stil blijven zitten in de auto voor ik weg kon rijden. :')
haha. goed geraakt dus })
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:17:25 #33
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143053323
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

haha. goed geraakt dus })
Jah, auw. :+

Het is de enige plate loaded machine die ik ken waarop je je schouders zo goed kan isoleren. Dat hebben ze goed gedaan bij technogym.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:08:38 #34
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143055016
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarschijnlijk doen ze dat ook. Direct na de gym naar de Mac om daar met een stoer gezicht kartonnen hamburgers naar binnen te gaan zitten werken. Want van trainen krijg je honger.
Niks mis mee, zolang het maar in je calorieplaatje past. Persoonlijk moet ik niks van McD hebben maar een goede Whopper na een benendagje is prima
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:09:37 #35
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143055048
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah, auw. :+

Het is de enige plate loaded machine die ik ken waarop je je schouders zo goed kan isoleren. Dat hebben ze goed gedaan bij technogym.
Aandelen in Technogym Snakes? :P Is al de derde keer :o
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:08 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Niks mis mee, zolang het maar in je calorieplaatje past. Persoonlijk moet ik niks van McD hebben maar een goede Whopper na een benendagje is prima
Mooi, dan ga ik nu even een triple whopper en steakhouse XT halen.
Deathlift or Die.
pi_143055121
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:08 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Niks mis mee, zolang het maar in je calorieplaatje past. Persoonlijk moet ik niks van McD hebben maar een goede Whopper na een benendagje is prima
Kan je beter van te voren eten. Carb spike way of life
"Fear is only as deep as the mind allows."
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:17:44 #37
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143055300
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Aandelen in Technogym Snakes? :P Is al de derde keer :o

2e keer toch? In de laatste twee weken dan. O-)

En nee, geen aandelen, maar de plate loaded BP, incline BP en OHP machines van hun vind ik echt geweldig. :P

In de David LLoyd thuis staat een stagged weight OHP machine, maar daarvan staat het stoeltje zo ver naar achter dat je tussen een OHP en een incline BP terecht komt. Das niet handig.
pi_143056611
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

2e keer toch? In de laatste twee weken dan. O-)

En nee, geen aandelen, maar de plate loaded BP, incline BP en OHP machines van hun vind ik echt geweldig. :P

In de David LLoyd thuis staat een stagged weight OHP machine, maar daarvan staat het stoeltje zo ver naar achter dat je tussen een OHP en een incline BP terecht komt. Das niet handig.
Een beetje positief zijn over goede apparatuur mag toch? Er zit, zeker bij machines, best wel wat verschil tussen en die plateloaded Technogym spullen zijn gewoon goed, evenals Hammer Strength en Nautilus bv, naar mijn mening. Met Panatta heb ik minder.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:01:08 #39
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143056792
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Een beetje positief zijn over goede apparatuur mag toch? Er zit, zeker bij machines, best wel wat verschil tussen en die plateloaded Technogym spullen zijn gewoon goed, evenals Hammer Strength en Nautilus bv, naar mijn mening. Met Panatta heb ik minder.
Ik zal er nooit mijn training op baseren, maar als isolatie zijn sommige machines goed te gebruiken.

Sinds vanmorgen weer overgegaan op een FB training, en al m'n rusttijden terug gebracht tot een minimum. Elke keer als ik opsta kreun ik als een ouwe vent. Oeh, ah, auw, fuck... :D :+
pi_143057017
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zal er nooit mijn training op baseren, maar als isolatie zijn sommige machines goed te gebruiken.

Sinds vanmorgen weer overgegaan op een FB training, en al m'n rusttijden terug gebracht tot een minimum. Elke keer als ik opsta kreun ik als een ouwe vent. Oeh, ah, auw, fuck... :D :+
Isolatie met een machine is een prima laatste oefening voor een spiergroep.
En ik ga ook weer full body doen; heb minder tijd om te trainen momenteel :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:16:58 #41
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143057326
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Isolatie met een machine is een prima laatste oefening voor een spiergroep.
En ik ga ook weer full body doen; heb minder tijd om te trainen momenteel :')
Je kan een prima FB doen 2x per week, en zelfs nog goed gainen ook.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:06:39 #42
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143059176
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:08 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Niks mis mee, zolang het maar in je calorieplaatje past. Persoonlijk moet ik niks van McD hebben maar een goede Whopper na een benendagje is prima
Dat is waar, maar het is wel een beetje kansloos calorieën schuiven. Dan kun je imo beter iets pakken waarmee je ook nog wat andere voedingsstoffen binnenkrijgt.

Oh, en hoe groot acht je de kans dat zulke ventjes een serieuze benendag doen? :')
pi_143059337
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het is wel een beetje kansloos calorieën schuiven. Dan kun je imo beter iets pakken waarmee je ook nog wat andere voedingsstoffen binnenkrijgt.

Oh, en hoe groot acht je de kans dat zulke ventjes een serieuze benendag doen? :')
Zit vrij veel eiwit in een hamburger.
Geen referral hier.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:17:31 #44
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143059461
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zit vrij veel eiwit in een hamburger.
26 gram in een Whopper.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:28:13 #45
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143063943
>50g in een Big Tasty. Beter genoemd: De McBulk
WFPB!
pi_143064480
45g in me bak kwark, come at me
pi_143064677
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
45g in me bak kwark, come at me
Geen referral hier.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:54:28 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143065051
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het is wel een beetje kansloos calorieën schuiven. Dan kun je imo beter iets pakken waarmee je ook nog wat andere voedingsstoffen binnenkrijgt.

Oh, en hoe groot acht je de kans dat zulke ventjes een serieuze benendag doen? :')
Ach 1 dag waar je ff lekker los gaat is niks mis mee, ik doe dat meestal op mn benendag. Heerlijk ook al ben ik echt niet streng voor mezelf, moet wel leuk blijven. Als ik mn eiwitten maar binnen krijg die ik nodig heb, de rest vul ik wel aan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_143065092
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
45g in me bak kwark, come at me
Dat is een grote bak jonguh! Mirrin' them gainz.

Wat doet iedereen hier eigenlijk voor programma? Zijn er hier veel Sheiko of Cube gasten bezig? Ik twijfel steeds meer om van Wendler 351 PL naar Sheiko te gaan. ;( Doel = sterker worden (na kleine cut) op de bench, deadlift en squat. Niet te moeilijk doen, gewoon bearmode en klaar.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:58:11 #50
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143065191
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat is een grote bak jonguh! Mirrin' them gainz.

Wat doet iedereen hier eigenlijk voor programma? Zijn er hier veel Sheiko of Cube gasten bezig? Ik twijfel steeds meer om van Wendler 351 PL naar Sheiko te gaan. ;( Doel = sterker worden (na kleine cut) op de bench, deadlift en squat. Niet te moeilijk doen, gewoon bearmode en klaar.
Joe DeFranco afwisselend

Pro Maker
High Impact
Bulletproof
Mass Assault
Triple Threat
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:27:50 #51
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143066372
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat is een grote bak jonguh! Mirrin' them gainz.

Wat doet iedereen hier eigenlijk voor programma? Zijn er hier veel Sheiko of Cube gasten bezig? Ik twijfel steeds meer om van Wendler 351 PL naar Sheiko te gaan. ;( Doel = sterker worden (na kleine cut) op de bench, deadlift en squat. Niet te moeilijk doen, gewoon bearmode en klaar.
Ik maak m´n eigen schema´s. Maar je kan hier, onder workouts, een hoop vinden. Misschien om te doen, of als hulp voor een eigen schema.

http://muscleandbrawn.com/category/mab-workouts-1/
pi_143068507
Vandaag 5x85 op de BP, eind augustus de 90. De 100 dit jaar moet wel lukken. ^O^ Met squatten nog steeds op de 100, iedere week ontdek ik wel weer iets wat beter kan w.b. m'n techniek. Ach ja, dat is uiteindelijk voor the greater good.
pi_143068632
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat is een grote bak jonguh! Mirrin' them gainz.

Wat doet iedereen hier eigenlijk voor programma? Zijn er hier veel Sheiko of Cube gasten bezig? Ik twijfel steeds meer om van Wendler 351 PL naar Sheiko te gaan. ;( Doel = sterker worden (na kleine cut) op de bench, deadlift en squat. Niet te moeilijk doen, gewoon bearmode en klaar.
Sheiko gedaan. Mad kracht gains. Nu full body op hypertrofie met compounds 3x5.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_143070447
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:16 schreef Push. het volgende:

[..]

Sheiko gedaan. Mad kracht gains. Nu full body op hypertrofie met compounds 3x5.
Welke Sheiko's heb je gedaan? Zit er sterk aan te denken om #29, #37 en dan #32 te pakken of #37, #31 en dan #32 maar heb weinig kennis over Sheiko. Het is maar wat volop wordt aangeraden. :D http://www.t-nation.com/f(...)akes_up_powerlifting Is bijvoorbeeld #29, #37 en #32 in hun 13-week schema. Lijkt mij ideaal.

Het is voornamelijk van belang bij m'n benchpress, gezien m'n squat en deadlift nog steeds vooruit gaan.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:02:36 #55
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143070769
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Welke Sheiko's heb je gedaan? Zit er sterk aan te denken om #29, #37 en dan #32 te pakken of #37, #31 en dan #32 maar heb weinig kennis over Sheiko. Het is maar wat volop wordt aangeraden. :D http://www.t-nation.com/f(...)akes_up_powerlifting Is bijvoorbeeld #29, #37 en #32 in hun 13-week schema. Lijkt mij ideaal.

Het is voornamelijk van belang bij m'n benchpress, gezien m'n squat en deadlift nog steeds vooruit gaan.
Misschien eens naar Smolov Jr kijken. http://www.seriouspowerlifting.com/2362/articles/smolov-jr

Of/en, zoek dit boek eens op. De technieken in dit boek kunnen je enorm helpen. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
pi_143073041
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Welke Sheiko's heb je gedaan? Zit er sterk aan te denken om #29, #37 en dan #32 te pakken of #37, #31 en dan #32 maar heb weinig kennis over Sheiko. Het is maar wat volop wordt aangeraden. :D http://www.t-nation.com/f(...)akes_up_powerlifting Is bijvoorbeeld #29, #37 en #32 in hun 13-week schema. Lijkt mij ideaal.

Het is voornamelijk van belang bij m'n benchpress, gezien m'n squat en deadlift nog steeds vooruit gaan.
#29 en #31 en toen scheurde ik m'n enkelband. Blessure was niet t gevolg van Sheiko of krachttraining.

T is echt, écht, buffelen. Eerste week is letterlijk hel. Na dag een en twee denk je dat je niet meer kan lopen voor de komende maanden. Maar als je dan door gaat went je lichaam en is het te doen. Trainingen duren wel echt lang dus je moet er de tijd voor hebben. Deed zelf zelf altijd in +-1,5 tot 2 uur, maar ben een snelle lifter om t zo maar te zeggen. Yuri doet er 3 uur over dacht ik, wat ook prima is.

Wel mad gains gemaakt. In 4 weken +10kg op mn bench en +40 op m'n deadlift ofzo. Heb t in een vorig topic een keer gezet, dus je kan t opzoeken als je wilt.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:06:12 #57
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_143073389
Hier 5/3/1 gedaan, daarna een schema gebaseerd op wat Dan Green coacht, momenteel volg ik Candito's 6 week strength program. Door vakantie kan ik niet echt de volle zes weken achter elkaar doen atm, maar doe dat daarna wel. Schijnt wel goed programma te zijn. Zit nu in de tweede week (eerste twee weken zijn muscle conditioning/hypertrophy). :)
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_143073499
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Welke Sheiko's heb je gedaan? Zit er sterk aan te denken om #29, #37 en dan #32 te pakken of #37, #31 en dan #32 maar heb weinig kennis over Sheiko. Het is maar wat volop wordt aangeraden. :D http://www.t-nation.com/f(...)akes_up_powerlifting Is bijvoorbeeld #29, #37 en #32 in hun 13-week schema. Lijkt mij ideaal.

Het is voornamelijk van belang bij m'n benchpress, gezien m'n squat en deadlift nog steeds vooruit gaan.
Dit waren m'n gains van Sheiko 29:

quote:
Score 1 maand Sheiko:
Deadlift: 95 > 125 (+30)
Squat: 80 > 115 (+35)
Bench: 65 > 82,5 (+17,5)
Was toen wel terugkomende van een blessure, dus is niet helemaal clean. Maar blijft zieke vooruitgang voor 4 weken.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_143073583
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Welke Sheiko's heb je gedaan? Zit er sterk aan te denken om #29, #37 en dan #32 te pakken of #37, #31 en dan #32 maar heb weinig kennis over Sheiko. Het is maar wat volop wordt aangeraden. :D http://www.t-nation.com/f(...)akes_up_powerlifting Is bijvoorbeeld #29, #37 en #32 in hun 13-week schema. Lijkt mij ideaal.

Het is voornamelijk van belang bij m'n benchpress, gezien m'n squat en deadlift nog steeds vooruit gaan.
Je moet dat nieuwe Sheiko schema pakken wat ik jou stuurde, want die is persoonlijk aangepast door Sheiko zelf zoals die hoort te zijn. Die jij wss op die site gevonden hebt zijn oude schema's gemaakt door mensen van het internet gebaseerd op vage oude trainingslogboeken van één van Sheiko's lifters; niet geheel correct dus en er mist een hoop (+ gainz).

Paar tips voor Sheiko:
- met benchen maximale of zo goed als maximale competitie approved gripwijdte pakken (algemene tip)
- van conventional naar sumo deadlifts gaan
- goed eten + rusten
- 1x p.w. sauna (3x15 min) + zwemmen als je kan
- na je trainingen statische stretches doen
- eventueel melatonine supplementeren voor dat dere elite sleep (algemene tip)

En workouts kunnen idd lang duren. Je kan ook zelf wat assistance toevoegen als je wil. Ik doe zelf 3x p.w. lats en lichte max reps OHP erbij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 05-08-2014 00:17:11 ]
If not now, then when.
pi_143073951
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:13 schreef Xa1pt het volgende:
Vandaag 5x85 op de BP, eind augustus de 90. De 100 dit jaar moet wel lukken. ^O^ Met squatten nog steeds op de 100, iedere week ontdek ik wel weer iets wat beter kan w.b. m'n techniek. Ach ja, dat is uiteindelijk voor the greater good.
Moet zeggen dat 80-100 veel langer duurde bij mij dan 100-120, dat duurde misschien 2-3 maanden
pi_143074271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:21 schreef Henrys het volgende:

[..]

Moet zeggen dat 80-100 veel langer duurde bij mij dan 100-120, dat duurde misschien 2-3 maanden
Ja, op de 85 zit ik nu al een maand of 2. Maar goed, zat een verhuizing tussen en nog wat persoonlijk gedoe, dus daardoor ook minder consequent gaan eten en creatine links laten liggen. Nu ik er weer discipline in heb zitten merk ik dat ik qua kracht ook weer vooruit ga. We shall see.
pi_143074541
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien eens naar Smolov Jr kijken. http://www.seriouspowerlifting.com/2362/articles/smolov-jr

Of/en, zoek dit boek eens op. De technieken in dit boek kunnen je enorm helpen. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
Smolov JR gedaan, 7.5 KG netto erbij gekregen maar was zodanig zwaar dat m'n CNS gewoon op was (en misschien zelfs nu nog op is of in zombie mode aan het slapen is). Weet ook niet of de gains vanwege de Smolov JR waren, of vanwege het 4x/week oefenen van de bench zelf (techniek dus).

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:06 schreef Cataclyst het volgende:
Hier 5/3/1 gedaan, daarna een schema gebaseerd op wat Dan Green coacht, momenteel volg ik Candito's 6 week strength program. Door vakantie kan ik niet echt de volle zes weken achter elkaar doen atm, maar doe dat daarna wel. Schijnt wel goed programma te zijn. Zit nu in de tweede week (eerste twee weken zijn muscle conditioning/hypertrophy). :)
Candito schijnt inderdaad goed te zijn! Ben benieuwd naar je progressie!

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef Push. het volgende:

[..]

Dit waren m'n gains van Sheiko 29:
Score 1 maand Sheiko:
Deadlift: 95 > 125 (+30)
Squat: 80 > 115 (+35)
Bench: 65 > 82,5 (+17,5)
Was toen wel terugkomende van een blessure, dus is niet helemaal clean. Maar blijft zieke vooruitgang voor 4 weken.
Damn... mirrin' Dat is wel erg linke progressie. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je moet dat nieuwe Sheiko schema pakken wat ik jou stuurde, want die is persoonlijk aangepast door Sheiko zelf zoals die hoort te zijn. Die jij wss op die site gevonden hebt zijn oude schema's gemaakt door mensen van het internet gebaseerd op vage oude trainingslogboeken van één van Sheiko's lifters; niet geheel correct dus en er mist een hoop (+ gainz).

Paar tips voor Sheiko:
- met benchen maximale of zo goed als maximale competitie approved gripwijdte pakken (algemene tip)
- van conventional naar sumo deadlifts gaan
- goed eten + rusten
- 1x p.w. sauna (3x15 min) + zwemmen als je kan
- na je trainingen statische stretches doen
- eventueel melatonine supplementeren voor dat dere elite sleep (algemene tip)

En workouts kunnen idd lang duren. Je kan ook zelf wat assistance toevoegen als je wil. Ik doe zelf 3x p.w. lats en lichte max reps OHP erbij.
Ik heb nog niet de juiste gripwijdte onder de knie. Dit voel ik met name in m'n schouders (wel tucked..), maar er knakt gewoon iets en het gewicht valt als het waren ergens doorheen als ik hoger in gewicht ga. Omhoog gaan is geen probleem, maar het lager laten komen is bijna niet te doen. De beginselen van pols verticaal boven elleboog (dus niet het gewicht op je vingers of voorbij je pols) doe ik wel, snap het probleem echt niet. :D

Grip: Unracking: Pols/ellebogen:
pi_143075178
Hmm, als het geen pijn doet zou het vast niet zo erg zijn. Ja, moet je even kijken, maar het beste is vaak een brede pakken. Ik pak bijv. zelf niet de maximale, maar net 1 cm voor de maximale, want anders staat er teveel druk op mijn polsen.

Dat 1ste filmpje waarbij hij hem te breed pakt en de onderarmen naar buiten wijzen is ook gewoon een kwestie van anders tucken. Als je echter veel moeite blijft hebben met benchen mag je best een keer langsdroppen @ mijn gym. :P
If not now, then when.
pi_143077752
Heren, iemand een tip waar ik het aantrekkelijkst een foam roller kan kopen? Bestemd voor het corrigeren van APT. Zat zelf aan deze te denken vanwege de prijs en hardheid, maar dan komt er nog weer 6 euro vzk bovenop en betaal je toch weer 40 euro voor een stuk schuim rondom een pvc pijp :P http://www.fysiosupplies.nl/foam-roller-elite-zwart-60-cm.
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.
pi_143077768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 04:28 schreef Broempoe het volgende:
Heren, iemand een tip waar ik het aantrekkelijkst een foam roller kan kopen? Bestemd voor het corrigeren van APT. Zat zelf aan deze te denken vanwege de prijs en hardheid, maar dan komt er nog weer 6 euro vzk bovenop en betaal je toch weer 40 euro voor een stuk schuim rondom een pvc pijp :P http://www.fysiosupplies.nl/foam-roller-elite-zwart-60-cm.
Om een APT te fiksen hoef je niet per se een foam roller te hebben, maar een foam roller is zeker handig. Ik zou trouwens eerder voor deze gaan als je er eentje wilt: http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid

Ik weet niet of je veel gewend bent qua rollen, maar die jij linkt is aardig hard en vaak dus 'pijnlijker'.
If not now, then when.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:04:55 #66
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143078341
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 04:28 schreef Broempoe het volgende:
Heren, iemand een tip waar ik het aantrekkelijkst een foam roller kan kopen? Bestemd voor het corrigeren van APT. Zat zelf aan deze te denken vanwege de prijs en hardheid, maar dan komt er nog weer 6 euro vzk bovenop en betaal je toch weer 40 euro voor een stuk schuim rondom een pvc pijp :P http://www.fysiosupplies.nl/foam-roller-elite-zwart-60-cm.
interessante site. thanks
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:06:48 #67
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143078359
iemand ervaring met deze oefening?


en dan met name de resultaten ervan?
Even ter verduidelijking: Je pult met je voet een gewicht.

(Het zou de voorkant van je kuiten wat voller kunnen maken)

Het voelt tijdens en nu daags na de oefening alsof ik met 40kg op m'n rug een berg afgelopen ben :')

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 05-08-2014 09:07:13 ]
pi_143078636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 04:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Om een APT te fiksen hoef je niet per se een foam roller te hebben, maar een foam roller is zeker handig. Ik zou trouwens eerder voor deze gaan als je er eentje wilt: http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid

Ik weet niet of je veel gewend bent qua rollen, maar die jij linkt is aardig hard en vaak dus 'pijnlijker'.
Heb je toevallig een linkje met de juiste foamroller oefeningen om ATP te fiksen?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:03:20 #69
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143079959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je moet dat nieuwe Sheiko schema pakken wat ik jou stuurde, want die is persoonlijk aangepast door Sheiko zelf zoals die hoort te zijn. Die jij wss op die site gevonden hebt zijn oude schema's gemaakt door mensen van het internet gebaseerd op vage oude trainingslogboeken van één van Sheiko's lifters; niet geheel correct dus en er mist een hoop (+ gainz).

Paar tips voor Sheiko:
- met benchen maximale of zo goed als maximale competitie approved gripwijdte pakken (algemene tip)
- van conventional naar sumo deadlifts gaan
- goed eten + rusten
- 1x p.w. sauna (3x15 min) + zwemmen als je kan
- na je trainingen statische stretches doen
- eventueel melatonine supplementeren voor dat dere elite sleep (algemene tip)

En workouts kunnen idd lang duren. Je kan ook zelf wat assistance toevoegen als je wil. Ik doe zelf 3x p.w. lats en lichte max reps OHP erbij.
Kun jij mij dat nieuwe Sheiko schema ook eens sturen?
Deathlift or Die.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:04:05 #70
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143083087
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 04:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Om een APT te fiksen hoef je niet per se een foam roller te hebben, maar een foam roller is zeker handig. Ik zou trouwens eerder voor deze gaan als je er eentje wilt: http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid

Ik weet niet of je veel gewend bent qua rollen, maar die jij linkt is aardig hard en vaak dus 'pijnlijker'.
Valt nog wel mee toch? Heb zelf de blackroll welke nog een stuk harder is. Mocht het te pijnlijk zijn om met één been/arm erop te liggen dan kan je ook beide ledematen gebruiken of juist meer ondersteunen met de rest van de ledematen. Op die manier is er nog te spelen met de druk/hardheid die je gebruikt. En de Grid is nogal prijzig vooral de ~60 cm variant.

Maar zou mijn aanbevelingen qua foamrollers:

Sowieso 60cm variant kopen en niet de standaard blauwe want die is te zacht.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:35:23 #71
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143084044
Nou, vanmorgen de workout from hell gehad. Vier oefeningen, drie keer vrij vroeg failure, dan maar cardio gedaan en toen kreeg ik nog kramp. :'(
pi_143084462
Ik kan niet op een naam van een oefening komen maar het zijn een soort omgedraaide push ups, ipv richting de grond te bewegen hang je met gestrekte armen en lichaam (voeten op de grond) onder 2 stangen en trek je je lichaam naar boven toen (je voeten op de grond houdend, wie weet de naam van deze oefening en wat train je daar precies mee?
pi_143084527
Inverted rows?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:50:11 #74
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143084578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef Questular het volgende:
Ik kan niet op een naam van een oefening komen maar het zijn een soort omgedraaide push ups, ipv richting de grond te bewegen hang je met gestrekte armen en lichaam (voeten op de grond) onder 2 stangen en trek je je lichaam naar boven toen (je voeten op de grond houdend, wie weet de naam van deze oefening en wat train je daar precies mee?


http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/BWSupineRow.html
pi_143084580
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:48 schreef Weissman het volgende:
Inverted rows?
Dat is m :) thx!
pi_143090535
Hey gasten welke supplementen gebruiken jullie?

(Vb BCAA, ZMA, glutamine, multivitamine, visolie, whey, pwo, creatine.)

Ik gebruik alleen dagelijks isolaat perfection (whey), en af en toe de pwo Unstoppable van dedicated nutrition (aanrader). Maar ben van plan BCAA (aminozuren) en ZMA (zink magnesium vitamine B) te bestellen. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

En waarom staat er anabolic op de ZMA caps pot. Is dat om het stoer te laten overkomen? Want die zooi hoef ik niet.

Misschien een beetje random vragen :@
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:55:47 #77
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143090649
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef bombmannl het volgende:
Hey gasten welke supplementen gebruiken jullie?

(Vb BCAA, ZMA, glutamine, multivitamine, visolie, whey, pwo, creatine.)

Ik gebruik alleen dagelijks isolaat perfection (whey), en af en toe de pwo Unstoppable van dedicated nutrition (aanrader). Maar ben van plan BCAA (aminozuren) en ZMA (zink magnesium vitamine B) te bestellen. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

En waarom staat er anabolic op de ZMA caps pot. Is dat om het stoer te laten overkomen? Want die zooi hoef ik niet.

Misschien een beetje random vragen :@
Unstoppable is de shit. Toevallig gisteren nog een potje besteld. Om 20:59u, vanmiddag om 12:00 stond de bezorger al aan de deur. Bodyenfitshop O+
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:58:00 #78
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_143090704
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef bombmannl het volgende:
Hey gasten welke supplementen gebruiken jullie?

(Vb BCAA, ZMA, glutamine, multivitamine, visolie, whey, pwo, creatine.)

Ik gebruik alleen dagelijks isolaat perfection (whey), en af en toe de pwo Unstoppable van dedicated nutrition (aanrader). Maar ben van plan BCAA (aminozuren) en ZMA (zink magnesium vitamine B) te bestellen. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

En waarom staat er anabolic op de ZMA caps pot. Is dat om het stoer te laten overkomen? Want die zooi hoef ik niet.

Misschien een beetje random vragen :@
ZMA werkt prima, eerste keer dat ik het innam vroeg m'n vriendin de volgende ochtend of ik goed geslapen had, ik was zo rustig. Merk zelf ook dat ik dieper slaap en dus fitter wakker word.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_143091156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:34 schreef Questular het volgende:

[..]

Heb je toevallig een linkje met de juiste foamroller oefeningen om ATP te fiksen?
Die ik linkte is imo goed voor de allround sporter.

Tevens: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763 In principe kun je met enkel stretches de APT ook corrigeren. Dat heb ik ook gedaan, zonder foam roller.

quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:03 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Kun jij mij dat nieuwe Sheiko schema ook eens sturen?
Nee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:04 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Valt nog wel mee toch? Heb zelf de blackroll welke nog een stuk harder is. Mocht het te pijnlijk zijn om met één been/arm erop te liggen dan kan je ook beide ledematen gebruiken of juist meer ondersteunen met de rest van de ledematen. Op die manier is er nog te spelen met de druk/hardheid die je gebruikt. En de Grid is nogal prijzig vooral de ~60 cm variant.

Maar zou mijn aanbevelingen qua foamrollers:

Sowieso 60cm variant kopen en niet de standaard blauwe want die is te zacht.
Geen idee. Ik heb nog geen hardere uitgeprobeerd. De Grid is wel te zacht geworden moet ik zeggen. Een hardere hebben ze helaas niet @ de gym.
If not now, then when.
pi_143091163
If not now, then when.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:21:57 #81
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143091461
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:58 schreef Champy het volgende:

[..]

ZMA werkt prima, eerste keer dat ik het innam vroeg m'n vriendin de volgende ochtend of ik goed geslapen had, ik was zo rustig. Merk zelf ook dat ik dieper slaap en dus fitter wakker word.
Dat klinkt goed. Had al een beetje bij de reviews gelezen en hoorde meerdere mensen daarover. Ga ze maar is uitproberen binnenkort. Thanks
pi_143091540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Unstoppable is de shit. Toevallig gisteren nog een potje besteld. Om 20:59u, vanmiddag om 12:00 stond de bezorger al aan de deur. Bodyenfitshop O+
Ik ga er ook hard op, gebruik t 1x per 3 trainingsdagen (anders wordt t te prijzig) . Ga er binnenkort wel even mee stoppen want ik voel dat me lichaam eraan gaat wennen.
pi_143091719
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Cool, die meebewegende voet is ideaal.
Ooit over nagedacht om een high-tech crème de la crème prosthetic leg aan te schaffen?
If not now, then when.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:34:11 #85
159915 -Menn0-
MNO
pi_143091825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Unstoppable is de shit. Toevallig gisteren nog een potje besteld. Om 20:59u, vanmiddag om 12:00 stond de bezorger al aan de deur. Bodyenfitshop O+
Body en fitshop teksten, you gotta love em _O-

quote:
Als jij klaar bent om naar het volgende niveau te gaan… Om niet meer te trainen maar naar het strijdveld te gaan... Als jij klaar bent met energie dips en crashes... Klaar bent met een pomp die nog geen fietsband kan oppompen... Direct na of zelfs tijdens je training je pre-workout naar het toilet moet brengen... Als jij klaar bent om door de sportschoolhouder uit de gym gezet te worden omdat je te lang door gaat... Als jij klaar bent om de gym in te lopen en te roepen “the f#cking champ is here”... Dan en pas dan ben je klaar om UNSTOPPABLE™ te gebruiken!
quote:
WAT MAG JE VERWACHTEN VAN UNSTOPPABLE™?


0-10 min.: Je focus begint toe te nemen en je gaat langzamer en dieper ademen.

10-20 min.: Je wordt erg gefocust. Het kan zijn dat je van minuut tot minuut kippenvel begint te krijgen. Al je favoriete nummers beginnen steeds beter te klinken. Je ademhaling wordt steeds dieper en met iedere teug adem je steeds meer zuurstof in, het voelt alsof je een extra set longen hebt! Alles om je heen wordt minder belangrijk en een brandende vraag begint zich in je hoofd te vormen; hoe ver gaat UNSTOPPABLE™?

20-30 min.: Je focus is laser scherp; je krijgt een soort tunnelvisie. Je krijgt het gevoel dat je met je ogen voorbij de horizon kan kijken. Kippenvel ontwikkeld zich over je hele lichaam. De massale release van endorfine geeft je een waanzinnig goed gevoel. Je loopt de gym binnen en je spieren zijn al opgepompt, terwijl je nog geen gewicht aangeraakt hebt! Je agressie begint zich op te bouwen. Een gevoel van onverwinnelijkheid maakt zich meester van je. Te samen met je laser focus wil je maar een ding; keihard trainen!

30 min. en langer: Net als je dacht dat UNSTOPPABLE™ niet sterker zou kunnen werken, gebeurt het onmogelijke; je voelt een knop omgaan, een ware ‘Turbo’ knop. Dit is het enige echte UNSTOPPABLE™ gevoel. Dit is “Beast Mode”! Je voelt je niet alleen Superman, je bent het ook! Dit is Sparta! Hulk Smash! Super Sayian Mode! It’s Game Time bitches! Angst, onzekerheid en vermoeidheid bestaan niet meer. De enige waarheid ben jij en je onbreekbare wil om iedere oefening te domineren! Iedere beschrijving doet UNSTOPPABLE™ eigenlijk tekort; je moet het zelf ervaren. De hype is f#cking real!
:D ;( :D _O-
,,/
pi_143091892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:34 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Body en fitshop teksten, you gotta love em _O-

[..]

[..]

:D ;( :D _O-
_O- Volgens mij doen ze het ook bewust overdreven nu. Vind het wel mooi. :D
If not now, then when.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:36:32 #87
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143091899
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ooit over nagedacht om een high-tech crème de la crème prosthetic leg aan te schaffen?
Niet echt. Daarbij krijg je maar moeizaam medewerking in NL voor dat soort dingen, en is het vreselijk duur.

In de US zijn ze er veel beter mee. Zij heeft bv deze prothese, en ik zag dat ze ook een hardloop prothese heeft. Dat is bijna ondenkbaar in NL, verzekeringen werken er niet aan mee.
pi_143092063
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:36 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niet echt. Daarbij krijg je maar moeizaam medewerking in NL voor dat soort dingen, en is het vreselijk duur.

In de US zijn ze er veel beter mee. Zij heeft bv deze prothese, en ik zag dat ze ook een hardloop prothese heeft. Dat is bijna ondenkbaar in NL, verzekeringen werken er niet aan mee.
Hmm ja dat kan ik mij voorstellen. Wellicht kon je het zelf betalen. :P

Zo eentje bijv:


Ik heb trouwens wel een dubbel gevoel over die exoskeletons, want hij zegt dat je eigen spieren dan amper nog kracht hoeven te leveren, maar dat moet je toch helemaal niet willen joh.
If not now, then when.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:42:32 #89
159915 -Menn0-
MNO
pi_143092103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

_O- Volgens mij doen ze het ook bewust overdreven nu. Vind het wel mooi. :D
Ja maar aan de andere kant is dit ook wel het niveau van hun doelgroep ;)
,,/
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:42:45 #90
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143092112
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

_O- Volgens mij doen ze het ook bewust overdreven nu. Vind het wel mooi. :D
Ja, het lijkt mij ook een parodie van andere sites die 100% serieus de meest extreme pump, gains en weetikveelwat beloven als je maar voor hun troep kiest.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:43:49 #91
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143092150
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ja maar aan de andere kant is dit ook wel het niveau van hun doelgroep ;)
Het idee dat alle lifters een stel ADHD-macho's met het IQ van een pinda zijn is wel een beetje achterhaald...
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:50:01 #92
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143092375
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hmm ja dat kan ik mij voorstellen. Wellicht kon je het zelf betalen. :P

Zo eentje bijv:


Ik heb trouwens wel een dubbel gevoel over die exoskeletons, want hij zegt dat je eigen spieren dan amper nog kracht hoeven te leveren, maar dat moet je toch helemaal niet willen joh.
Even snel dat filmpje doorgekeken. Zo te zien loop ik beter op de prothese die ik heb dan de mensen die ik op dat bionisch been zie lopen.

En ja, zelf betalen is een optie. Maar ik heb genoeg dingen waar ik geld aan uitgeef, en ik ben best tevreden met wat ik heb.
pi_143092578
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Even snel dat filmpje doorgekeken. Zo te zien loop ik beter op de prothese die ik heb dan de mensen die ik op dat bionisch been zie lopen.

En ja, zelf betalen is een optie. Maar ik heb genoeg dingen waar ik geld aan uitgeef, en ik ben best tevreden met wat ik heb.
Wat voor prothese heb jij?
If not now, then when.
pi_143095257
80kg BP *O* .
Geen referral hier.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:20:31 #95
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143095320
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef bombmannl het volgende:
Hey gasten welke supplementen gebruiken jullie?

(Vb BCAA, ZMA, glutamine, multivitamine, visolie, whey, pwo, creatine.)

Ik gebruik alleen dagelijks isolaat perfection (whey), en af en toe de pwo Unstoppable van dedicated nutrition (aanrader). Maar ben van plan BCAA (aminozuren) en ZMA (zink magnesium vitamine B) te bestellen. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

En waarom staat er anabolic op de ZMA caps pot. Is dat om het stoer te laten overkomen? Want die zooi hoef ik niet.

Misschien een beetje random vragen :@
Gebruik zelf niks.

Deze maand wel wat casseïne poeder gekocht, maar de bedoeling is om dat te verwerken in recepten. Denk aan een bananenbrood, cheesecake, tosti met pindakaas+chocolade en eiwitpoeder (net warme nutella) etc.

In de wintermaanden supplementeer ik Vitamine D. Dat is het enige constante wat ik gebruik qua supplementen.

En ZMA is alleen voor mensen die een zink insufficiëntie hebben anabool. Voor de rest van de bevolking zal er geen verschil zijn in de testosteron productie. Aspartaat kan ook testosteron verhogen, echter zit er niet genoeg in ZMA om dit te bewerkstelligen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:29:49 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143095600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:20 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Gebruik zelf niks.

Deze maand wel wat casseïne poeder gekocht, maar de bedoeling is om dat te verwerken in recepten. Denk aan een bananenbrood, cheesecake, tosti met pindakaas+chocolade en eiwitpoeder (net warme nutella) etc.

In de wintermaanden supplementeer ik Vitamine D. Dat is het enige constante wat ik gebruik qua supplementen.

En ZMA is alleen voor mensen die een zink insufficiëntie hebben anabool. Voor de rest van de bevolking zal er geen verschil zijn in de testosteron productie. Aspartaat kan ook testosteron verhogen, echter zit er niet genoeg in ZMA om dit te bewerkstelligen.
Ik gebruik caseine, als aanvulling, creatine als ik er aan denk (dus dat heeft eigenlijk niet zoveel nut), maar ook visolie en glucosamine. Die laatste twee eigenlijk vooral omdat ik als ik het niet neem wat last krijg van m'n ellenbogen en schouders.

Voor m'n schouders zou ik eigenlijk meer fysieke oplossingen moeten zoeken, dat is gewoon een kwetsie van m'n rotator cuf soepeler houden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:33:25 #97
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143095688
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:06 schreef RaymondK het volgende:
iemand ervaring met deze oefening?
[ afbeelding ]

en dan met name de resultaten ervan?
Even ter verduidelijking: Je pult met je voet een gewicht.

(Het zou de voorkant van je kuiten wat voller kunnen maken)

Het voelt tijdens en nu daags na de oefening alsof ik met 40kg op m'n rug een berg afgelopen ben :')
Het maakt de kuiten niet voller. De kuit-musculatuur bestaat alleen uit de binnenste- en buitenste M.gastrocnemius koppen en de M.Soleus, Eventueel kan je nog de plantaris tot de kuit musculatuur rekenen, heeft alleen weinig nut als spier zijnde en kan je gerust missen (een deciel van de mensen mist deze spier)

Wat jij bedoeld is de M.Tibialis anterior, welke het scheenbeen beslaat. Zorgt voor het heffen van de voet en inversie (naar binnen brengen van de enkel, dit is dezelfde beweging als door je enkel gaan). Zal dus de voorkant van je onderbeen groter doen ogen en niet zozeer de kuiten zelf.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:39:30 #98
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143095848
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik gebruik caseine, als aanvulling, creatine als ik er aan denk (dus dat heeft eigenlijk niet zoveel nut), maar ook visolie en glucosamine. Die laatste twee eigenlijk vooral omdat ik als ik het niet neem wat last krijg van m'n ellenbogen en schouders.

Voor m'n schouders zou ik eigenlijk meer fysieke oplossingen moeten zoeken, dat is gewoon een kwetsie van m'n rotator cuf soepeler houden.
Glucosamine is nooit aangetoond ter verbetering van de ellebogen en schouders. Het heeft dan wel een zeer klein effect bij knieatrose en nog minder bij heupatrose. Van visolie is wel bekend dat het pijnvermindering kan leveren bij ontstekingsprocessen.

Heb dit volgens mij al vaker verteld.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:40:28 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143095878
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:39 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Glucosamine is nooit aangetoond ter verbetering van de ellebogen en schouders. Het heeft dan wel een zeer klein effect bij knieatrose en nog minder bij heupatrose. Van visolie is wel bekend dat het pijnvermindering kan leveren bij ontstekingsprocessen.

Heb dit volgens mij al vaker verteld.
I know, maar toch voel ik verschil. Zeker in m'n ellenbogen.

Misschien is het psychosomatisch. :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:41:37 #100
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143095920
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:40 schreef Snakey het volgende:

[..]

I know, maar toch voel ik verschil. Zeker in m'n ellenbogen.

Misschien is het psychosomatisch. :P
Ook als je visolie blijft consumeren en alleen de glucosamine dropt?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:42:17 #101
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143095942
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:41 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Ook als je visolie blijft consumeren en alleen de glucosamine dropt?
Ik weet het niet zeker. Ik zal het eens droppen voor een tijdje, kijken wat er gebeurt.
pi_143096474
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:20 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Gebruik zelf niks.

Deze maand wel wat casseïne poeder gekocht, maar de bedoeling is om dat te verwerken in recepten. Denk aan een bananenbrood, cheesecake, tosti met pindakaas+chocolade en eiwitpoeder (net warme nutella) etc.

In de wintermaanden supplementeer ik Vitamine D. Dat is het enige constante wat ik gebruik qua supplementen.

En ZMA is alleen voor mensen die een zink insufficiëntie hebben anabool. Voor de rest van de bevolking zal er geen verschil zijn in de testosteron productie. Aspartaat kan ook testosteron verhogen, echter zit er niet genoeg in ZMA om dit te bewerkstelligen.
Oke ik ben al een stuk wijzer geworden dankjewel. Hoevaak train je in de week?
Als je 5x per week traint vind ik het knap dat je dat zonder eiwitsupplementen volhoud. ^O^
pi_143096962
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, als het geen pijn doet zou het vast niet zo erg zijn. Ja, moet je even kijken, maar het beste is vaak een brede pakken. Ik pak bijv. zelf niet de maximale, maar net 1 cm voor de maximale, want anders staat er teveel druk op mijn polsen.

Dat 1ste filmpje waarbij hij hem te breed pakt en de onderarmen naar buiten wijzen is ook gewoon een kwestie van anders tucken. Als je echter veel moeite blijft hebben met benchen mag je best een keer langsdroppen @ mijn gym. :P
Misschien ook goed om gewoon filmpjes te spammen hier en op DBB, wat je al eerder aangaf. Lastig te beschrijven wat er mis voelt. Waar train jij? :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef bombmannl het volgende:
Hey gasten welke supplementen gebruiken jullie?

(Vb BCAA, ZMA, glutamine, multivitamine, visolie, whey, pwo, creatine.)

Ik gebruik alleen dagelijks isolaat perfection (whey), en af en toe de pwo Unstoppable van dedicated nutrition (aanrader). Maar ben van plan BCAA (aminozuren) en ZMA (zink magnesium vitamine B) te bestellen. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

En waarom staat er anabolic op de ZMA caps pot. Is dat om het stoer te laten overkomen? Want die zooi hoef ik niet.

Misschien een beetje random vragen :@
ZMA
Creatine
Beta-Alanine
L-Citrulline
Cafeïne
Maltodextrine (fruit punch)

Voor 't slapen gaan een caseïne shakey, omdat yoghurtkwark bah.
pi_143097460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Misschien ook goed om gewoon filmpjes te spammen hier en op DBB, wat je al eerder aangaf. Lastig te beschrijven wat er mis voelt. Waar train jij? :D

[..]

ZMA
Creatine
Beta-Alanine
L-Citrulline
Cafeïne
Maltodextrine (fruit punch)

Voor 't slapen gaan een caseïne shakey, omdat yoghurtkwark bah.
DBB vind ikzelf van lage kwaliteit. Zou daar zelf niks posten. Snakey bedoelde het SS forum. Als je vids upload zorg ervoor dat je er een paar maakt en uit verschillende hoeken.

Amsterdam.
If not now, then when.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:47:28 #105
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143098097
Whey Perfection en cheapo vitamine pilletjes van B&F. HMB krijg ik niet goed door mn strot heen dus geen zin om dat te blijven proberen :') Was toch niet van plan te overreachen met m'n krachttraining
WFPB!
pi_143099145
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:47 schreef Dizorn het volgende:
Whey Perfection en cheapo vitamine pilletjes van B&F. HMB krijg ik niet goed door mn strot heen dus geen zin om dat te blijven proberen :') Was toch niet van plan te overreachen met m'n krachttraining
Die HMB stinkt hé. :P
If not now, then when.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:25:06 #107
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_143099465
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker. Ik zal het eens droppen voor een tijdje, kijken wat er gebeurt.
zelf vermoed ik dat visolie meer helpt dan de gluco.
pi_143099790
Is sheiko ook geschikt voor atg highbar?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143099875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:33 schreef Beach het volgende:
Is sheiko ook geschikt voor atg highbar?
Ik zou niet weten waarom je per se highbar zou doen, maar ja, het kan.
If not now, then when.
pi_143099919
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom je per se highbar zou doen, maar ja, het kan.
Omdat ik parallel lowbar verschrikkelijk vind :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143099950
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef Beach het volgende:

[..]

Omdat ik parallel lowbar verschrikkelijk vind :P
Je moet ook onder parallel.
If not now, then when.
pi_143100935
Ik doe zelf ook wel highbar, beetje afwisselen. Meestal wel nadat ik al lowbar heb gedaan, of na mn deadlifts.
pi_143103532
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je moet ook onder parallel.
Parallel is toch genoeg bij lowbar?
En ik snap niet zoveel van dat sheiko.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143103878
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef Beach het volgende:

[..]

Parallel is toch genoeg bij lowbar?
En ik snap niet zoveel van dat sheiko.
Ligt eraan welke federatie je in compete, maar volgens de grote natty raw (IPF) moet je onder parallel. IPF regels zijn de strengste die er zijn en imo ook de meest eerlijke.

[ Bericht 5% gewijzigd door Yuri_Boyka op 05-08-2014 22:08:41 ]
If not now, then when.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 02:19:24 #115
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143112883
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef Beach het volgende:

[..]

Parallel is toch genoeg bij lowbar?
En ik snap niet zoveel van dat sheiko.
Onder parallel is de bedoeling.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_143112991
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef bombmannl het volgende:
Hey gasten welke supplementen gebruiken jullie?

(Vb BCAA, ZMA, glutamine, multivitamine, visolie, whey, pwo, creatine.)
Ik gebruik visolie, creatine, whey isolaat en vitamine D. Ondanks dat ik in Australie woon en een zomer achter de rug heb waarbij ik bijna elk weekend in de zon zat heb ik te lage vit D waarden.

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:59 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Als je 5x per week traint vind ik het knap dat je dat zonder eiwitsupplementen volhoud. ^O^
Er is niets bijzonders aan eiwitsupplementen dat je niet uit gewone voeding kunt halen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het idee dat alle lifters een stel ADHD-macho's met het IQ van een pinda zijn is wel een beetje achterhaald...
Dat zou zou je niet denken als je op het DBB forum kijkt. :P

[ Bericht 20% gewijzigd door Nic1 op 06-08-2014 02:41:03 ]
  woensdag 6 augustus 2014 @ 07:52:26 #117
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143114285
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:33 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik gebruik visolie, creatine, whey isolaat en vitamine D. Ondanks dat ik in Australie woon en een zomer achter de rug heb waarbij ik bijna elk weekend in de zon zat heb ik te lage vit D waarden.

[..]

Er is niets bijzonders aan eiwitsupplementen dat je niet uit gewone voeding kunt halen.

[..]

Dat zou zou je niet denken als je op het DBB forum kijkt. :P
Als je op het FOK!Forum kijkt, zou je ook denken dat de gemiddelde Nederlander een IQ van 85 heeft (op een goede dag). Internet stimuleert mensen kennelijk niet om zich intelligent te gedragen. :P
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:50:54 #118
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143114865
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:59 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Oke ik ben al een stuk wijzer geworden dankjewel. Hoevaak train je in de week?
Als je 5x per week traint vind ik het knap dat je dat zonder eiwitsupplementen volhoud. ^O^
Goeie caloric surplus, goeie macro's en micro's, 8-10 uur slaap consistent ook in de weekenden, niet gaan lopen zuipen en drugjes doen, en dan is 5 dagen zwaar trainen met een goed gepland schema best wel te doen...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:32:05 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143115471
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:50 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Goeie caloric surplus, goeie macro's en micro's, 8-10 uur slaap consistent ook in de weekenden, niet gaan lopen zuipen en drugjes doen, en dan is 5 dagen zwaar trainen met een goed gepland schema best wel te doen...
Hier zit bij mij voornamelijk de angel in het weekend :')
Probeer het terug te dringen maar dat gaat lastiger dan ik had gehoopt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143120470
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:50 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Goeie caloric surplus, goeie macro's en micro's, 8-10 uur slaap consistent ook in de weekenden, niet gaan lopen zuipen en drugjes doen, en dan is 5 dagen zwaar trainen met een goed gepland schema best wel te doen...
Oke ja maar dat aantal maaltijden kom ik never aan omdat ik thuis woon (19j). Dus vul ik die aan met eiwitshakes. Als ik over een maand t huis uit ga ga ik ook zo'n leefpatroon aannemen. :Y

Nog ff een vraagje omdat jij echt de beast van fok ben ( ik lurk in de gym reeks ssssssssh ;) ), raad je creatine aan? En gebruik je het zelf?

En welke app raden jullie aan voor het bijhouden van je voeding? Heb een tijdje de calorienteller van fatsecret gebruikt maar ben er niet heel tevreden mee.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:49:55 #121
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143120612
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:45 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Oke ja maar dat aantal maaltijden kom ik never aan omdat ik thuis woon (19j). Dus vul ik die aan met eiwitshakes. Als ik over een maand t huis uit ga ga ik ook zo'n leefpatroon aannemen. :Y

Nog ff een vraagje omdat jij echt de beast van fok ben ( ik lurk in de gym reeks ssssssssh ;) ), raad je creatine aan? En gebruik je het zelf?

En welke app raden jullie aan voor het bijhouden van je voeding? Heb een tijdje de calorienteller van fatsecret gebruikt maar ben er niet heel tevreden mee.
Haha
Zorg gewoon dat je idd. je cals telt en dat je meer binnen krijgt dan je verbrand, dat is het meest belangrijke. En dat je dusdanig eet kwa timing dat jij je het meest optimale voelt tijdens het trainen. Daarna wat dextrose met een shake is volgens mij het enige wat kwa mealtiming echt belangrijk is. Myfitnesspal is een goeie app.

19 is ideaal gek. Knallen en eten en groeien :-)

Ja ik doe crea, vitD, multivit,omega369,zma probeer het gewoon of het voor jou verschil uitmaakt die creatine

En je dag beginnen met een flinke load slow carbs en proteins imho
pi_143120919
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Haha
Zorg gewoon dat je idd. je cals telt en dat je meer binnen krijgt dan je verbrand, dat is het meest belangrijke. En dat je dusdanig eet kwa timing dat jij je het meest optimale voelt tijdens het trainen. Daarna wat dextrose met een shake is volgens mij het enige wat kwa mealtiming echt belangrijk is. Myfitnesspal is een goeie app.

19 is ideaal gek. Knallen en eten en groeien :-)

Ja ik doe crea, vitD, multivit,omega369,zma probeer het gewoon of het voor jou verschil uitmaakt die creatine

En je dag beginnen met een flinke load slow carbs en proteins imho
Kijk hier heb ik wat aan! ^O^
Thanks man,
Ben nu iets meer dan een jaar intensief krachttraining aan het doen en wil er nooit meer mee stoppen :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:57:27 #123
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143122549
Over creatine: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23919405

Algemeen geaccepteerd dat Creatine een effectief supplement is als het gaat om kracht. Meer gewicht tillen, meer reps, sterker in kortdurende sprints. Veel toename vetvrije massa, al is dat voornamelijk vocht (2-5kg gemiddeld).

Maar dit is redelijk nieuw: Post-workout zou het beter werken dan pre-workout. Volgens mij wordt het nog altijd verkocht als pre-workout. Ik zie de logica er iig van in dat het post-workout beter zou werken (zou een lang/saai verhaal van kunnen maken), maargoed. Dat artikel kan je volgens mij van elke pc openen, daar staat het ;)
WFPB!
pi_143122656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Dizorn het volgende:
Over creatine: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23919405

Algemeen geaccepteerd dat Creatine een effectief supplement is als het gaat om kracht. Meer gewicht tillen, meer reps, sterker in kortdurende sprints. Veel toename vetvrije massa, al is dat voornamelijk vocht (2-5kg gemiddeld).

Maar dit is redelijk nieuw: Post-workout zou het beter werken dan pre-workout. Volgens mij wordt het nog altijd verkocht als pre-workout. Ik zie de logica er iig van in dat het post-workout beter zou werken (zou een lang/saai verhaal van kunnen maken), maargoed. Dat artikel kan je volgens mij van elke pc openen, daar staat het ;)
Ik neem na m'n workout een shake met whey, dextrose en creatine, heb je alles in één keer binnen.
Geen referral hier.
pi_143122901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Dizorn het volgende:
Over creatine: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23919405

Algemeen geaccepteerd dat Creatine een effectief supplement is als het gaat om kracht. Meer gewicht tillen, meer reps, sterker in kortdurende sprints. Veel toename vetvrije massa, al is dat voornamelijk vocht (2-5kg gemiddeld).

Maar dit is redelijk nieuw: Post-workout zou het beter werken dan pre-workout. Volgens mij wordt het nog altijd verkocht als pre-workout. Ik zie de logica er iig van in dat het post-workout beter zou werken (zou een lang/saai verhaal van kunnen maken), maargoed. Dat artikel kan je volgens mij van elke pc openen, daar staat het ;)
Ik heb nog nooit iemand horen beweren dat het als pre-workout zou werken. Ik heb altijd overal gelezen dat het niet uitmaakt wanneer je het inneemt, als je het maar regelmatig (dagelijks) inneemt zodat het altijd in je lichaam aanwezig is. Hetzelfde geldt voor beta-alanine.
pi_143124415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Dizorn het volgende:
Over creatine: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23919405

Algemeen geaccepteerd dat Creatine een effectief supplement is als het gaat om kracht. Meer gewicht tillen, meer reps, sterker in kortdurende sprints. Veel toename vetvrije massa, al is dat voornamelijk vocht (2-5kg gemiddeld).

Maar dit is redelijk nieuw: Post-workout zou het beter werken dan pre-workout. Volgens mij wordt het nog altijd verkocht als pre-workout. Ik zie de logica er iig van in dat het post-workout beter zou werken (zou een lang/saai verhaal van kunnen maken), maargoed. Dat artikel kan je volgens mij van elke pc openen, daar staat het ;)
Opbouw van dat spul is veel te traag om een verschil te kunnen maken met wanneer je t inneemt.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:11:52 #127
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143127169
Nou, vandaag weer een succesvolle training gehad. Het resultaat: een pijnlijke schouder, wat striemen op m'n borst en een paar nekwervels herschikt. ;(
pi_143127323
Gisteren trouwens eens opzettelijk een roll of shame geprobeerd met slechts 60 kg. Doet verdomd zeer aan de bovenste abs.

Wel klote want mijn programma gaat in de laatste set tot failure, en er is niet altijd een spotter beschikbaar.
Geen referral hier.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:19:26 #129
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143127450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gisteren trouwens eens opzettelijk een roll of shame geprobeerd met slechts 60 kg. Doet verdomd zeer aan de bovenste abs.

Wel klote want mijn programma gaat in de laatste set tot failure, en er is niet altijd een spotter beschikbaar.
De volgende keer je benen in de lucht steken, omlaaggooien en tegelijk tegen de bar duwen. Dan kun je 'm van je afwerpen met een mooie hefboombeweging (in theorie).
pi_143127525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De volgende keer je benen in de lucht steken, omlaaggooien en tegelijk tegen de bar duwen. Dan kun je 'm van je afwerpen met een mooie hefboombeweging (in theorie).
En anders gewoon een barbell aan je voeten leggen, en dan gewoon lekker die abs gebruiken ja tog.
pi_143127686
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

En anders gewoon een barbell aan je voeten leggen, en dan gewoon lekker die abs gebruiken ja tog.
Of m'n benen vastbinden aan de bench.
Geen referral hier.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:40:47 #132
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143128227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou, vandaag weer een succesvolle training gehad. Het resultaat: een pijnlijke schouder, wat striemen op m'n borst en een paar nekwervels herschikt. ;(
Ben je over gegaan op Cross fit? :P
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:41:24 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143128259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gisteren trouwens eens opzettelijk een roll of shame geprobeerd met slechts 60 kg. Doet verdomd zeer aan de bovenste abs.

Wel klote want mijn programma gaat in de laatste set tot failure, en er is niet altijd een spotter beschikbaar.
Geen klemmen gebruiken, dan kan je de schijven van de bar laten glijden.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:43:39 #134
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143128361
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:40 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ben je over gegaan op Cross fit? :P
Nee, dan had ik vooral m'n eigenwaarde gekwetst. :P Ik heb gedaan zoals het een echte lifter betaamt en ben full retard gegaan.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:46:24 #135
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143128473
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Haha
Zorg gewoon dat je idd. je cals telt en dat je meer binnen krijgt dan je verbrand, dat is het meest belangrijke. En dat je dusdanig eet kwa timing dat jij je het meest optimale voelt tijdens het trainen. Daarna wat dextrose met een shake is volgens mij het enige wat kwa mealtiming echt belangrijk is. Myfitnesspal is een goeie app.

19 is ideaal gek. Knallen en eten en groeien :-)

Ja ik doe crea, vitD, multivit,omega369,zma probeer het gewoon of het voor jou verschil uitmaakt die creatine

En je dag beginnen met een flinke load slow carbs en proteins imho
Uit interesse : Hoe weet je nu eigenlijk hoeveel je verbrandt?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:54:08 #136
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143128768
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Uit interesse : Hoe weet je nu eigenlijk hoeveel je verbrandt?
Kcals tracken en kijken of je aankomt of afvalt. Aan de hand daarvan kan je bepalen hoeveel je verbrand op een gemiddelde dag.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:56:15 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143128859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:54 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Kcals tracken en kijken of je aankomt of afvalt. Aan de hand daarvan kan je bepalen hoeveel je verbrand op een gemiddelde dag.
Ik had m'n BMR gekregen maar goed, dat is rust, vandaar dat ik me afvroeg hoe het nu door te rekenen. Ik sta hoogstens eenmaal per maand op de weegschaal dus dat gaat nog wel even duren voor ik er achter ben gekomen dan :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:25:06 #138
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143129772
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik had m'n BMR gekregen maar goed, dat is rust, vandaar dat ik me afvroeg hoe het nu door te rekenen. Ik sta hoogstens eenmaal per maand op de weegschaal dus dat gaat nog wel even duren voor ik er achter ben gekomen dan :+
Precies wat verbo schrijft idd. Tracen wat je nu eet en jezelf een paar weken dagelijks wegen op de zelfde tijd vd dag.
Als je die calculators gebruikt kan dat toevallig aardig kloppen, maar ik zit dus ca 1000kcals boven dat wat die calculators zeggen... Gewoon monitoren. Kost je misschien een paar minuten de eerste paar keer, maar als je het dagelijks doet kost het je nog geen minuut perdag meer op een gegeven moment...

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 06-08-2014 17:48:51 ]
pi_143131139
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef Snakey het volgende:

[..]

Geen klemmen gebruiken, dan kan je de schijven van de bar laten glijden.
ik heb nog nooit klemmen gebruikt, het wrijvingscoëfficiënt zorgt er voor dat ze er niet afglijden
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:25:32 #140
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143131604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb nog nooit klemmen gebruikt, het wrijvingscoëfficiënt zorgt er voor dat ze er niet afglijden
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:28:04 #141
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143131679
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb nog nooit klemmen gebruikt, het wrijvingscoëfficiënt zorgt er voor dat ze er niet afglijden
Als je de bar schuin genoeg houdt glijden ze er echt wel af.
pi_143132039
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je de bar schuin genoeg houdt glijden ze er echt wel af.
ja, alleen doe je dat niet, behalve in noodgevallen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:50:34 #143
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143132369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, alleen doe je dat niet, behalve in noodgevallen.
Ja, lees nog eens waar het over ging...
pi_143134300
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De volgende keer je benen in de lucht steken, omlaaggooien en tegelijk tegen de bar duwen. Dan kun je 'm van je afwerpen met een mooie hefboombeweging (in theorie).
Maxx? :D
If not now, then when.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:45:24 #145
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143134645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maxx? :D
Wat maxx?
pi_143134891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat maxx?
Oh, ik dacht dat je die van Maxx Chewning had.
If not now, then when.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:51:23 #147
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143135033
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je die van Maxx Chewning had.
Nee, heb het eens op YouTube gezien. Volgens mij was dat zelfs naar aanleiding van een filmpje dat hier gepost werd...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:06:28 #148
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143142740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:33 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Het maakt de kuiten niet voller. De kuit-musculatuur bestaat alleen uit de binnenste- en buitenste M.gastrocnemius koppen en de M.Soleus, Eventueel kan je nog de plantaris tot de kuit musculatuur rekenen, heeft alleen weinig nut als spier zijnde en kan je gerust missen (een deciel van de mensen mist deze spier)

Wat jij bedoeld is de M.Tibialis anterior, welke het scheenbeen beslaat. Zorgt voor het heffen van de voet en inversie (naar binnen brengen van de enkel, dit is dezelfde beweging als door je enkel gaan). Zal dus de voorkant van je onderbeen groter doen ogen en niet zozeer de kuiten zelf.
Ah okay thanks.
pi_143144382
Beste sportschoolgangers! :D Vandaag maar even een abonnement afgesloten op de sportschool! Ik wil vooral mijn buikspieren, beenspieren trainen en mijn conditie verbeteren. Nu was de eerste vraag die ik had : ''of je met squats en roeien al meteen de buikspieren en beenspieren traint? '' Veder loop ik nu constant (na het inlopen) 10 tot 11km/h tot ongeveer ik niet meer kan. Wat nu ongeveer 15 minuten zijn. Dit wil ik gewoon 2-3 keer per week doen, misschien 2 'setjes' van dit achter elkaar. Zou ik zo doel effectief mijn conditie verbeteren? :)

EDIT: Veder zag ik in de OP bij doelen van users afkortingen en daarachter cijfers staan, kan iemand mij uitleggen wat die betekenen? :P
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_143144649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef Nelvalhil het volgende:
Beste sportschoolgangers! :D Vandaag maar even een abonnement afgesloten op de sportschool! Ik wil vooral mijn buikspieren, beenspieren trainen en mijn conditie verbeteren. Nu was de eerste vraag die ik had : ''of je met squats en roeien al meteen de buikspieren en beenspieren traint? '' Veder loop ik nu constant (na het inlopen) 10 tot 11km/h tot ongeveer ik niet meer kan. Wat nu ongeveer 15 minuten zijn. Dit wil ik gewoon 2-3 keer per week doen, misschien 2 'setjes' van dit achter elkaar. Zou ik zo doel effectief mijn conditie verbeteren? :)

EDIT: Veder zag ik in de OP bij doelen van users afkortingen en daarachter cijfers staan, kan iemand mij uitleggen wat die betekenen? :P
SQ: Squat
DL: Deadlift
BP: Benchpress
Geen referral hier.
pi_143144673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

SQ: Squat
DL: Deadlift
BP: Benchpress
Verschil tussen #2 & #3? Dank u vriendelijk :D
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_143144742
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:48 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Verschil tussen #2 & #3? Dank u vriendelijk :D
Groter verschil ga je niet vinden :P.


Geen referral hier.
pi_143144807
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:22:28 #154
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_143151485
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef Nelvalhil het volgende:
Beste sportschoolgangers! :D Vandaag maar even een abonnement afgesloten op de sportschool! Ik wil vooral mijn buikspieren, beenspieren trainen en mijn conditie verbeteren. Nu was de eerste vraag die ik had : ''of je met squats en roeien al meteen de buikspieren en beenspieren traint? '' Veder loop ik nu constant (na het inlopen) 10 tot 11km/h tot ongeveer ik niet meer kan. Wat nu ongeveer 15 minuten zijn. Dit wil ik gewoon 2-3 keer per week doen, misschien 2 'setjes' van dit achter elkaar. Zou ik zo doel effectief mijn conditie verbeteren? :)

EDIT: Veder zag ik in de OP bij doelen van users afkortingen en daarachter cijfers staan, kan iemand mij uitleggen wat die betekenen? :P
hoi! met roeien train je vooral je rug en een beetje been, maar de gemiddelde bodybuilder hier zal niet snel achter een roeimachine gaan zitten, dat komt omdat het twee verschillende takken zijn.

wat wil je bereiken met het trainen van je benen en buikspieren? ik krijg het gevoel alsof je vooral uithoudingsvermogen wilt trainen, ga je misschien roeien bij een studentenvereniging ofzo?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 06:27:54 #155
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143154364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef Nelvalhil het volgende:
Beste sportschoolgangers! :D Vandaag maar even een abonnement afgesloten op de sportschool! Ik wil vooral mijn buikspieren, beenspieren trainen en mijn conditie verbeteren. Nu was de eerste vraag die ik had : ''of je met squats en roeien al meteen de buikspieren en beenspieren traint? '' Veder loop ik nu constant (na het inlopen) 10 tot 11km/h tot ongeveer ik niet meer kan. Wat nu ongeveer 15 minuten zijn. Dit wil ik gewoon 2-3 keer per week doen, misschien 2 'setjes' van dit achter elkaar. Zou ik zo doel effectief mijn conditie verbeteren? :)

EDIT: Veder zag ik in de OP bij doelen van users afkortingen en daarachter cijfers staan, kan iemand mij uitleggen wat die betekenen? :P
Met squats train je wel degelijk je buikspieren. Grote compounds (zoals squats, maar bijvoorbeeld ook deadlift) nemen je core mee, en je buikspieren zijn een onderdeel van je core.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 06:46:20 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143154422
Gym vandaag en morgen van 10 tot 19 geopend en zaterdag en zondag helemaal gesloten :r

Gelukkig heb ik morgen een vrije dag genomen anders had het dus 4 dagen niets geweest.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143154432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 06:46 schreef Dven het volgende:
Gym vandaag en morgen van 10 tot 19 geopend en zaterdag en zondag helemaal gesloten :r

Gelukkig heb ik morgen een vrije dag genomen anders had het dus 4 dagen niets geweest.
24/7 gyms *O* *O* *O*
  donderdag 7 augustus 2014 @ 07:02:58 #158
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143154492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

hoi! met roeien train je vooral je rug en een beetje been, maar de gemiddelde bodybuilder hier zal niet snel achter een roeimachine gaan zitten, dat komt omdat het twee verschillende takken zijn.

wat wil je bereiken met het trainen van je benen en buikspieren? ik krijg het gevoel alsof je vooral uithoudingsvermogen wilt trainen, ga je misschien roeien bij een studentenvereniging ofzo?
Roeien is 70% benen ;) en je traint verder wel je core. Alleen is het een heel ander soort spieren trainen dan zware dingen optillen.

Wat zijn precies je doelen idd?
WFPB!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 07:06:42 #159
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143154507
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 06:48 schreef Nic1 het volgende:

[..]

24/7 gyms *O* *O* *O*
Normaliter is deze dagelijks van 6 tot 23 open wat meer dan genoeg is voor mij. Punt is dat de eigenaresse er een weekendje tussenuit is en de andere dame ziek is ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 07:08:01 #160
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143154515
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Normaliter is deze dagelijks van 6 tot 23 open wat meer dan genoeg is voor mij. Punt is dat de eigenaresse er een weekendje tussenuit is en de andere dame ziek is ;(
Jij woont toch in Bulgarije? Dan ga je toch gewoon in een bos met een beer vechten of zo?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 07:14:37 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143154544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij woont toch in Bulgarije? Dan ga je toch gewoon in een bos met een beer vechten of zo?
Alsof ik daar nog iets van gains mee maak.het zijn standaard Europese bruine beren, geen grizzlies.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 07:15:39 #162
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143154548
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Alsof ik daar nog iets van gains mee maak.het zijn standaard Europese bruine beren, geen grizzlies.
Daar had ik niet bij stilgestaan. Je moet natuurlijk iets zwaarders en sterkers hebben. Misschien een Bulgaarse vrouw?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 07:25:53 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143154593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Daar had ik niet bij stilgestaan. Je moet natuurlijk iets zwaarders en sterkers hebben. Misschien een Bulgaarse vrouw?
Ehm ja. Oke. Juist ja.

Nederlandse vrouw
169 cm en 79 kg

Bulgaarse vrouw
164 cm en 64 kg

Ik vroeg me al af waarom Nederlandse mannen vaak zo sterk zijn maar dat komt dus door al dat gestoei met hun morbide vrouwelijke landgenoten. :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 07:29:57 #164
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143154616
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Ehm ja. Oke. Juist ja.

Nederlandse vrouw
169 cm en 79 kg

Bulgaarse vrouw
164 cm en 64 kg

Ik vroeg me al af waarom Nederlandse mannen vaak zo sterk zijn maar dat komt dus door al dat gestoei met hun morbide vrouwelijke landgenoten. :D
Nou niet cool gaan doen met je feiten en zulke zooi. :') Dit is voor bodybuilders, hier doen we alleen aan broscience.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 07:43:30 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143154693
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou niet cool gaan doen met je feiten en zulke zooi. :') Dit is voor bodybuilders, hier doen we alleen aan broscience.
Zolang je maar niet liegt over stats doe je maar wat je wil
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:00:58 #166
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143154791
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Zolang je maar niet liegt over stats doe je maar wat je wil
Liegen over stats is de essentie van het bro-dom. Iedere bro kan standaard 10% meer drukken dan hij werkelijk kan drukken.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:16:05 #167
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143154901
Maar als ik 5x50kg bench kan ik dus eigenlijk 250kg benchen toch?
WFPB!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:19:11 #168
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143154918
quote:
17s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:16 schreef Dizorn het volgende:
Maar als ik 5x50kg bench kan ik dus eigenlijk 250kg benchen toch?
300 zelfs, van al dat op en neer gaan worden je armen moe. ;)
pi_143155471
Correctie: 50 naar beneden en 50 omhoog.
Je drukt dus 100 Kg ;) . Ser weet er ook niks van af.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:35:28 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143155917
quote:
17s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:16 schreef Dizorn het volgende:
Maar als ik 5x50kg bench kan ik dus eigenlijk 250kg benchen toch?
Even voor de duidelijkheid, die 50 (in dit voorbeeld) die genoemd wordt, is inclusief of exclusief stang?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:42:09 #171
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143156035
All inclusive.
WFPB!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:58:13 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143156339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:42 schreef Dizorn het volgende:
All inclusive.
Ah oke. Gister voor het eerst in m'n leven benchpress gedaan :') Was meer bezig met het correct uitvoeren ervan dan met de gewichten. Was al lastig zat :D ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:03:02 #173
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143156430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah oke. Gister voor het eerst in m'n leven benchpress gedaan :') Was meer bezig met het correct uitvoeren ervan dan met de gewichten. Was al lastig zat :D ;(
Is ook verstandig. Je kunt het beter goed leren uitvoeren met weinig gewicht, dan dat je er meteen een hoop gewicht aanhangt en wat aanklungelt. In dat laatste geval moet je over een jaar weer terug in gewicht omdat je met zo'n kutform niet meer vooruitkomt.
pi_143156621
Ik heb advies nodig.

Sinds begin april zijn we al flink aan het bulken, en zo zijn we van 70 naar 75KG gegaan en hiermee is helaas ook m'n bodyfat% op 21% terecht gekomen. Ik vind dit nu zelf best wel aan de hoge kant en begin me eraan te irriteren, dus ik heb besloten om tot 1 september nog te bulken i.c.m. m'n huidige schema en daarna proberen om m'n kracht stats op onderhoud te houden en vet te verliezen.

Ik heb nog nooit eerder gecut, wel een aantal pogingen tot gedaan, maar dat was nog voordat ik eigenlijk serieus liftte en het eigenlijk meer voor dem 6pack abzz was. Ik wil er geen flinke cut ingooien, dit omdat ik nog niet echt veel massa heb ofzo, maar puur omdat ik nu gewoon dik lijk en van m'n conditie ook bijna niks meer over is (coopertest van 3200 naar 2700 in 3 maanden :') )

Dus nu jullie advies, ik heb de nodige research gedaan en kwam op veel verschillende "manieren van cutten" uit, bijvoorbeeld high protein low carbs, en alleen maar clean eten enzo.

Nu denk ik zelf dat 't beste is om gewoon zo rond de 300kcal onder m'n onderhoud te eten, en dan nog steeds 3x pw naar de gym en m'n normale workout doen alleen dan achteraf nog cardio?? Ik heb geen idee wat voor cardio.. HIIT? langdurig?

In ieder geval wil ik terug naar 14-15%, dat is 4.5KG aan vet. Dan zou ik bij een succesvolle cut zo rond de 70KG wegen? En hoelang gaat dit ongeveer duren? 4.5KG klinkt niet zo heel veel, maar ik gok zo'n 2-3 maanden. En moet ik dan nog steeds op 2gr eiwit x gewicht zitten zodat ik niet teveel kracht/massa verlies?

Hulp zou aardig zijn :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:18:11 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143156758
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb advies nodig.

Sinds begin april zijn we al flink aan het bulken, en zo zijn we van 70 naar 75KG gegaan en hiermee is helaas ook m'n bodyfat% op 21% terecht gekomen. Ik vind dit nu zelf best wel aan de hoge kant en begin me eraan te irriteren, dus ik heb besloten om tot 1 september nog te bulken i.c.m. m'n huidige schema en daarna proberen om m'n kracht stats op onderhoud te houden en vet te verliezen.

Ik heb nog nooit eerder gecut, wel een aantal pogingen tot gedaan, maar dat was nog voordat ik eigenlijk serieus liftte en het eigenlijk meer voor dem 6pack abzz was. Ik wil er geen flinke cut ingooien, dit omdat ik nog niet echt veel massa heb ofzo, maar puur omdat ik nu gewoon dik lijk en van m'n conditie ook bijna niks meer over is (coopertest van 3200 naar 2700 in 3 maanden :') )

Dus nu jullie advies, ik heb de nodige research gedaan en kwam op veel verschillende "manieren van cutten" uit, bijvoorbeeld high protein low carbs, en alleen maar clean eten enzo.

Nu denk ik zelf dat 't beste is om gewoon zo rond de 300kcal onder m'n onderhoud te eten, en dan nog steeds 3x pw naar de gym en m'n normale workout doen alleen dan achteraf nog cardio?? Ik heb geen idee wat voor cardio.. HIIT? langdurig?

In ieder geval wil ik terug naar 14-15%, dat is 4.5KG aan vet. Dan zou ik bij een succesvolle cut zo rond de 70KG wegen? En hoelang gaat dit ongeveer duren? 4.5KG klinkt niet zo heel veel, maar ik gok zo'n 2-3 maanden. En moet ik dan nog steeds op 2gr eiwit x gewicht zitten zodat ik niet teveel kracht/massa verlies?

Hulp zou aardig zijn :P
Cardio doen die je leuk vindt, anders hou je het niet vol.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_143156925
Cardio erbij om in vet% achteruit te gaan is sowieso goed, en wat Fathank zegt cardio kiezen die je niet erg vindt om te doen. Ik doe zelf na mn krachttaining nog 20 min op de hometrainer op redelijk lage weerstand om nog het een en ander te vebranden. Buiten in de gym trainen probeer ik nog minimaal 1x in de week op de wielrenfiets te stappen.
pi_143156944
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb advies nodig.

Sinds begin april zijn we al flink aan het bulken, en zo zijn we van 70 naar 75KG gegaan en hiermee is helaas ook m'n bodyfat% op 21% terecht gekomen. Ik vind dit nu zelf best wel aan de hoge kant en begin me eraan te irriteren, dus ik heb besloten om tot 1 september nog te bulken i.c.m. m'n huidige schema en daarna proberen om m'n kracht stats op onderhoud te houden en vet te verliezen.
Dat lijkt me een goed idee, 21% is aardig hoog.

quote:
Dus nu jullie advies, ik heb de nodige research gedaan en kwam op veel verschillende "manieren van cutten" uit, bijvoorbeeld high protein low carbs, en alleen maar clean eten enzo.
Het dieet dat je vol kunt houden is het dieet dat werkt. Low carb eten i.c.m. IF vind ik zelf handig, maar iedereen is anders. Low-fat/low-protein werkt alleen zeker niet, vandaar dat carbs de logische macro is om te cutten.

quote:
Nu denk ik zelf dat 't beste is om gewoon zo rond de 300kcal onder m'n onderhoud te eten, en dan nog steeds 3x pw naar de gym en m'n normale workout doen alleen dan achteraf nog cardio?? Ik heb geen idee wat voor cardio.. HIIT? langdurig?
Cardio kan, hoeft niet. Doe wat je leuk vind. Je kunt ook cutten zonder cardio te doen.

quote:
In ieder geval wil ik terug naar 14-15%, dat is 4.5KG aan vet. Dan zou ik bij een succesvolle cut zo rond de 70KG wegen? En hoelang gaat dit ongeveer duren? 4.5KG klinkt niet zo heel veel, maar ik gok zo'n 2-3 maanden.
Max 500g per week denk ik, maar dat verschilt per persoon. Reken overigens wel op wat kracht- en spierverlies.

quote:
En moet ik dan nog steeds op 2gr eiwit x gewicht zitten zodat ik niet teveel kracht/massa verlies?
Ja, juist tijdens een cut.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:48:50 #178
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143157476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:12 schreef BredeBroeder het volgende:

bodyfat% op 21%
hoe hebbie dat gemeten dan? Ik zou je namelijk ame nooit niet zo hoog schatten...
pi_143157874
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Cardio doen die je leuk vindt, anders hou je het niet vol.
Dan ga ik weer kickboxen denk ik, of zou dat te intensief zijn?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:05:22 #180
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143157880
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Cardio doen die je leuk vindt, anders hou je het niet vol.
Ik ben een aantal keer naar Kangoo Jump ( :') ) gegaan. Moet zeggen dat ik na een uur compleet in het zweet stond, meer dan ik in de afgelopen jaren ooit gehad heb en het opzich best grappig is om te doen. Zeker met alle vrouwen rondom :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:06:37 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143157914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

hoe hebbie dat gemeten dan? Ik zou je namelijk ame nooit niet zo hoog schatten...
Dit ja. Ik zit op 19% en gevoelsmatig zit er bij mij procentueel heel wat meer overtollig vet dan wat ik bij hem denk te zien.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143158147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

hoe hebbie dat gemeten dan? Ik zou je namelijk ame nooit niet zo hoog schatten...
bodyfat caliper gaf dat aan

Ik dm zo wel wat foto's
pi_143158196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:26 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goed idee, 21% is aardig hoog.

[..]

Het dieet dat je vol kunt houden is het dieet dat werkt. Low carb eten i.c.m. IF vind ik zelf handig, maar iedereen is anders. Low-fat/low-protein werkt alleen zeker niet, vandaar dat carbs de logische macro is om te cutten.

[..]

Cardio kan, hoeft niet. Doe wat je leuk vind. Je kunt ook cutten zonder cardio te doen.

[..]

Max 500g per week denk ik, maar dat verschilt per persoon. Reken overigens wel op wat kracht- en spierverlies.

[..]

Ja, juist tijdens een cut.
Wat is IF?

En bedankt, ik ga zeker wel cardio doen gewoon om 't proces een beetje te versnellen, wil namelijk niet te ver cutten zodat ik op een of andere ecto lijk :')
pi_143158289
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:05 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

of zou dat te intensief zijn?
Nee hoor.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:19 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wat is IF?
Intermittent fasting. Het zorgt ervoor dat ik makkelijk kan cutten zonder overdag honger te hebben.

quote:
En bedankt, ik ga zeker wel cardio doen gewoon om 't proces een beetje te versnellen, wil namelijk niet te ver cutten zodat ik op een of andere ecto lijk :')
Prima. zolang je maar een kcal tekort creeert. Dat kan met, of zonder cardio.
pi_143158657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:23 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Nee hoor.

[..]

Intermittent fasting. Het zorgt ervoor dat ik makkelijk kan cutten zonder overdag honger te hebben.

[..]

Prima. zolang je maar een kcal tekort creeert. Dat kan met, of zonder cardio.
Intermittent fasting is toch iets met om de 2 uur eten o.i.d?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:40:01 #186
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143158700
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Intermittent fasting is toch iets met om de 2 uur eten o.i.d?
Google maatje. IF houdt in dat je 8 uur eet, 16 uur vast (bijv)
Deathlift or Die.
pi_143158760
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Intermittent fasting is toch iets met om de 2 uur eten o.i.d?
Fasting betekend vasten. ;)

Met IF eet een deel van de dag niet en een deel van de dag wel. Een populaire is 16 uur vasten en 8 uur eten, dat komt bijv. neer op je laatste maaltijd van de dag om 20 uur hebben en dan de volgende dag pas eten om 12 uur.

Dit maakt het voor sommigen makkelijker om een cut vol te houden, verder is het niets bijzonders. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Nic1 op 07-08-2014 11:48:41 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:57:13 #188
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143159219
Aangezien ik morgen een vrije dag heb en de gym dit weekend gesloten is, kan ik er dan morgen een extra zware dag van maken of is dit 'zinloos' ?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143159422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:57 schreef Dven het volgende:
Aangezien ik morgen een vrije dag heb en de gym dit weekend gesloten is, kan ik er dan morgen een extra zware dag van maken of is dit 'zinloos' ?
Train je normaal fullbody of doe je een split schema? En lekker zwaar trainen is nooit zinloos :) Vooral niet als je een heel weekend rust kunt pakken.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:06:12 #190
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143159483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:04 schreef Questular het volgende:

[..]

Train je normaal fullbody of doe je een split schema? En lekker zwaar trainen is nooit zinloos :) Vooral niet als je een heel weekend rust kunt pakken.
Ben full-body begonnen, wil nu langzaam overschakelen naar split. Vandaag niet geweest want slechts open van 10.00 tot 19.00 (en ik werk van 10.00 tot 18.30)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143159533
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Is ook verstandig. Je kunt het beter goed leren uitvoeren met weinig gewicht, dan dat je er meteen een hoop gewicht aanhangt en wat aanklungelt. In dat laatste geval moet je over een jaar weer terug in gewicht omdat je met zo'n kutform niet meer vooruitkomt.
Of je krijgt blessures. 100% mee eens.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:52:48 #192
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143160829
Bulkfase, geen trainingsdag. Wat doet men met de voeding? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:30:39 #193
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_143162123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:52 schreef Dven het volgende:
Bulkfase, geen trainingsdag. Wat doet men met de voeding? :)
Gewoon constant misschien wat minder carbs
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_143162775
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

bodyfat caliper gaf dat aan

Ik dm zo wel wat foto's
Calipers zijn niet goed. En daarnaast: van 70 naar 75 met van 15% naar 21% betekent dat je maar een 0,5 kg spier hebt aangezet maar wel 4.5 kg vet. Kan natuurlijk nooit als je goed traint en slaapt.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_143163976
Wat betekent een twitchende spier ook alweer? Iets met niet genoeg voedingsstoffen oid toch?
If not now, then when.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:58:14 #196
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143165267
ALS.

maar serieus vaak bij vermoeidheid /stress zover ik weet.
WFPB!
pi_143165354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef Dizorn het volgende:
ALS.

maar serieus vaak bij vermoeidheid /stress zover ik weet.
kneus :')
If not now, then when.
pi_143165371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef Dizorn het volgende:
ALS.

maar serieus vaak bij vermoeidheid /stress zover ik weet.
Grappig......
pi_143165839
Bredebroer als jij 21% bent, ben ik 35%. Gaat nergens over.

IF lijkt mij helemaal niets, misschien als je suikerziekte lekker vindt op den duur maar goed ik snap er de ballen van. Eten is lekker, hele dag door! Kebab, pizza, BBQ t-bones, mmm.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:07:39 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143167549
Jezelf fatsoenlijk meten met een caliper is bijna niet te doen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:10:55 #201
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143167643
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Faeroer het volgende:
Bredebroer als jij 21% bent, ben ik 35%. Gaat nergens over.

IF lijkt mij helemaal niets, misschien als je suikerziekte lekker vindt op den duur maar goed ik snap er de ballen van. Eten is lekker, hele dag door! Kebab, pizza, BBQ t-bones, mmm.
:D :D :D

Van IF krijg je net zo min suikerziekte als andere patronen hoor, het is maar net wát je eet wat suikerziekte veroorzaakt.

Met IF kun je ook lekker eten, je gooit het alleen in een kleiner tijdsbestek
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:13:45 #202
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_143167734
Voor de geïnteresseerden vandaag 2e lower body dag van de tweede week van candito!

Is wel mooi opgezet, moest werken naar een Max Rep setje tot 10 reps met 117,5kg (warm up en daarna dit setje).

Zodra je x aantal reps haalt doe je back off squats met 112,5. Bij 10 reps is dit 10x3, bij 8-9 doe je 8x3 en bij 7 doe je 5x3. Heb er 8 gehaald dus moest 8x3 doen. Damn die shit is pittig na zo een high Rep set :D! Voel mn benen heerlijk nu.

Daarna 3 setjes van 8 reps met een deadlift variatie die je in de 6 weken constant houd (naast je normale deadlift), ik heb deficit gekozen :). Heerlijke afsluiter en ben gesloopt nu.

Nog een upperbody dag en dan is dat week 2 alweer.

Je kan altijd kijkje nemen op candito zn site voor de excel sheet(helemaal gratis toch). Kan je zien hoe of wat! Is naar mijn mening echt slim in elkaar gezet.

/dagboek
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_143168516
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:13 schreef Cataclyst het volgende:
Voor de geïnteresseerden vandaag 2e lower body dag van de tweede week van candito!

Is wel mooi opgezet, moest werken naar een Max Rep setje tot 10 reps met 117,5kg (warm up en daarna dit setje).

Zodra je x aantal reps haalt doe je back off squats met 112,5. Bij 10 reps is dit 10x3, bij 8-9 doe je 8x3 en bij 7 doe je 5x3. Heb er 8 gehaald dus moest 8x3 doen. Damn die shit is pittig na zo een high Rep set :D! Voel mn benen heerlijk nu.

Daarna 3 setjes van 8 reps met een deadlift variatie die je in de 6 weken constant houd (naast je normale deadlift), ik heb deficit gekozen :). Heerlijke afsluiter en ben gesloopt nu.

Nog een upperbody dag en dan is dat week 2 alweer.

Je kan altijd kijkje nemen op candito zn site voor de excel sheet(helemaal gratis toch). Kan je zien hoe of wat! Is naar mijn mening echt slim in elkaar gezet.

/dagboek
Dope, dope. Ik ben benieuwd naar de gainzzzzzz.
If not now, then when.
pi_143171401
Heb soms best wel spijt dat ik alles heb gegeven voor deze sport de laatste twee jaar. Onafgebroken 5x per week getraind en het heeft zich zeker wel uitbetaald in massa en kracht maar ben toch in een sociaal isolement geraakt buiten de sportschool om omdat ik nooit uitging en als je steeds nee zegt stoppen mensen met vragen en val je steeds meer buiten je vriendengroep.
pi_143171459
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Henrys het volgende:
Heb soms best wel spijt dat ik alles heb gegeven voor deze sport de laatste twee jaar. Onafgebroken 5x per week getraind en het heeft zich zeker wel uitbetaald in massa en kracht maar ben toch in een sociaal isolement geraakt buiten de sportschool om omdat ik nooit uitging en als je steeds nee zegt stoppen mensen met vragen en val je steeds meer buiten je vriendengroep.
Waarom zei je dan nee? Je kunt toch ook gewoon meegaan en niet drinken bijvoorbeeld.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:13:26 #206
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_143171491
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Waarom zei je dan nee? Je kunt toch ook gewoon meegaan en niet drinken bijvoorbeeld.
of gewoon meegaan en wel drinken
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_143171509
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:13 schreef Drinky het volgende:

[..]

of gewoon meegaan en wel drinken
Ik ga ervan uit dat hij nee zei omdat hij niet wilde drinken. Anders zie ik helemaal niet in waarom hij nee zou zeggen.
pi_143171516
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Henrys het volgende:
Heb soms best wel spijt dat ik alles heb gegeven voor deze sport de laatste twee jaar. Onafgebroken 5x per week getraind en het heeft zich zeker wel uitbetaald in massa en kracht maar ben toch in een sociaal isolement geraakt buiten de sportschool om omdat ik nooit uitging en als je steeds nee zegt stoppen mensen met vragen en val je steeds meer buiten je vriendengroep.
Of jouw vriendengroep sluit gewoonweg niet aan bij jouw (geestelijke) ontwikkeling.

Edit: Om niet lullig over te komen, bedoelde ik dit niet negatief. Maar gewoon dat mensen groeien, en soms groeit men van elkaar af. Things change.

[ Bericht 8% gewijzigd door Faeroer op 07-08-2014 18:22:46 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:39:21 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143172342
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Henrys het volgende:
Heb soms best wel spijt dat ik alles heb gegeven voor deze sport de laatste twee jaar. Onafgebroken 5x per week getraind en het heeft zich zeker wel uitbetaald in massa en kracht maar ben toch in een sociaal isolement geraakt buiten de sportschool om omdat ik nooit uitging en als je steeds nee zegt stoppen mensen met vragen en val je steeds meer buiten je vriendengroep.
Je hebt waarschijnlijk in ieder geval je doelen gehaald.

En ja, je had best uit kunnen gaan, of bij vrienden langs om contact te houden. Maar het is ook wat Faeroer zegt, vrienden komen en gaan. Hoewel ik me je isolement ook wel een beetje voor kan stellen. Ik heb niemand in mijn omgeving die traint, of in ieder geval er niet zoveel tijd in steekt en mee bezig is als ik.

En de mensen waar ik op zich wel contact mee wil die wel trainen kom ik in de gym tegen, maar die zitten altijd net op andere tijden dan ik waardoor het een beetje hallo dag is de hele tijd. Ik voel me dus eigenlijk een beetje andersom geisoleerd. :P
pi_143172576
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Henrys het volgende:
Heb soms best wel spijt dat ik alles heb gegeven voor deze sport de laatste twee jaar. Onafgebroken 5x per week getraind en het heeft zich zeker wel uitbetaald in massa en kracht maar ben toch in een sociaal isolement geraakt buiten de sportschool om omdat ik nooit uitging en als je steeds nee zegt stoppen mensen met vragen en val je steeds meer buiten je vriendengroep.
Ik neem aan dat je vrienden niet alleen maar elk weekend zich lam lopen te zuipen? Het lijkt mij dat er genoeg keren overblijven waarbij je wel mee zou kunnen gaan. Het gaat ook allemaal om balans, tenzij je echt wilt doorbreken in de sport, maar laten we eerlijk zijn - powerlifting is dan niet de juiste sport. Zijn er geen mensen van jouw leeftijd in de gym waarmee je dingen kan gaan doen of zo?
If not now, then when.
pi_143173591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:13 schreef Cataclyst het volgende:
Voor de geïnteresseerden vandaag 2e lower body dag van de tweede week van candito!

Is wel mooi opgezet, moest werken naar een Max Rep setje tot 10 reps met 117,5kg (warm up en daarna dit setje).

Zodra je x aantal reps haalt doe je back off squats met 112,5. Bij 10 reps is dit 10x3, bij 8-9 doe je 8x3 en bij 7 doe je 5x3. Heb er 8 gehaald dus moest 8x3 doen. Damn die shit is pittig na zo een high Rep set :D! Voel mn benen heerlijk nu.

Daarna 3 setjes van 8 reps met een deadlift variatie die je in de 6 weken constant houd (naast je normale deadlift), ik heb deficit gekozen :). Heerlijke afsluiter en ben gesloopt nu.

Nog een upperbody dag en dan is dat week 2 alweer.

Je kan altijd kijkje nemen op candito zn site voor de excel sheet(helemaal gratis toch). Kan je zien hoe of wat! Is naar mijn mening echt slim in elkaar gezet.

/dagboek
Ben benieuwd naar je gains, vind alleen week 6 nogal vaag:

"1. Skip Week 6. Just use projected one rep max from last week's 1-4 rep set. Start next cycle."
"2. Use projected max for next cycle, but take a deload week (repeat week 1 but skip last upper workout)."
"3. Take this 6th week to actually find your 1 rep max. Then either deload or start new cycle."

En dan met name 'projected max' is:

"Take what you lifted in week 5, and multiply by 1.03 if you completed 2 reps, 1.06 if 3 reps, and 1.09 if 4 reps."

9% increase? damn
pi_143174798
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:24 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je gains, vind alleen week 6 nogal vaag:

"1. Skip Week 6. Just use projected one rep max from last week's 1-4 rep set. Start next cycle."
"2. Use projected max for next cycle, but take a deload week (repeat week 1 but skip last upper workout)."
"3. Take this 6th week to actually find your 1 rep max. Then either deload or start new cycle."

En dan met name 'projected max' is:

"Take what you lifted in week 5, and multiply by 1.03 if you completed 2 reps, 1.06 if 3 reps, and 1.09 if 4 reps."

9% increase? damn
Voor je 1 rep max uitgaan van 109% van je 4 rep work weight wordt er bedoeld.
Geen referral hier.
pi_143179220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef Push. het volgende:

[..]

Calipers zijn niet goed. En daarnaast: van 70 naar 75 met van 15% naar 21% betekent dat je maar een 0,5 kg spier hebt aangezet maar wel 4.5 kg vet. Kan natuurlijk nooit als je goed traint en slaapt.
wat is dan wel goed?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:02:32 #214
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143180193
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

wat is dan wel goed?
http://www.bodyrecomposit(...)cular-potential.html
http://www.bodyrecomposit(...)uscle-mass-gain.html

En nog vele andere artikels die ik je kan aanraden staan allemaal op deze site van Lyle McDonald.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Faeroer het volgende:
Bredebroer als jij 21% bent, ben ik 35%. Gaat nergens over.

IF lijkt mij helemaal niets, misschien als je suikerziekte lekker vindt op den duur maar goed ik snap er de ballen van. Eten is lekker, hele dag door! Kebab, pizza, BBQ t-bones, mmm.
Suikerziekte door IF? Dat soort opmerkingen kan je beter in De Gym maken. Sommige studies laten zelf blijken dat het overslaan van ontbijt i.c.m. high fat goed werkt voor diabeten (Mediterraans dieet)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_143180849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef Verbosity het volgende:

[..]

http://www.bodyrecomposit(...)cular-potential.html
http://www.bodyrecomposit(...)uscle-mass-gain.html

En nog vele andere artikels die ik je kan aanraden staan allemaal op deze site van Lyle McDonald.

[..]

Suikerziekte door IF? Dat soort opmerkingen kan je beter in De Gym maken. Sommige studies laten zelf blijken dat het overslaan van ontbijt i.c.m. high fat goed werkt voor diabeten (Mediterraans dieet)
Like I said, ik snap er de ballen van. Weet alleen dat ik nogal rage en vijanden maak als ik tot 2 PM niet eet, laat staan 6 of 8 PM IF tijden. Toch wel symptomen van een verneukt bloedsuiker gehalte dacht ik?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:17:45 #216
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143181035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef Faeroer het volgende:
Like I said, ik snap er de ballen van. Weet alleen dat ik nogal rage en vijanden maak als ik tot 2 PM niet eet, laat staan 6 of 8 PM IF tijden. Toch wel symptomen van een verneukt bloedsuiker gehalte dacht ik?
Normaal gesproken moet je een langere periode zonder eten kunnen terwijl je bloedsuiker op een constant niveau blijft. Is historisch gezien nogal essentieel, omdat eten niet altijd voorhanden was.

Kan zelf met gemak 20 uur zonder eten. Drinken is een ander verhaal... Daar drink ik wel liters van.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_143181342
Krijgen we nou elke week het gezeur over IF en dat men niet een paar uur zonder eten kan? Is dat de nieuwe 'welke kwark eet jij'?
If not now, then when.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:29:58 #218
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143181496
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijgen we nou elke week het gezeur over IF en dat men niet een paar uur zonder eten kan? Is dat de nieuwe 'welke kwark eet jij'?
Hoe hield jij je IF vol? Jij deed dat best lang toen je nog die dikke oostblokker was?

Die kipshoarma met liters Yildiz saus iedere keer _O-
Deathlift or Die.
pi_143181704
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hoe hield jij je IF vol? Jij deed dat best lang toen je nog die dikke oostblokker was?

Die kipshoarma met liters Yildiz saus iedere keer _O-
Ja, ik deed het best wel lang. :D Niet zo heel moeilijk allemaal, vooral niet als je nooit ontbeten hebt. Er is ook een gewenningsperiode, en daarna is het alsof je het altijd hebt gedaan. Moet zeggen dat de IF periode de beste periode is geweest qua focus, scherpheid etc. etc.

Mijn eating window was van 1800-0000. Rond 1700 gingen ik trainen en daarna de hele avond eten. Overdag zat ik op school en had ik geen zin om aan eten te denken. Ondanks de voordelen vind ik het nu chiller. Ik heb nu een goed balans gevonden tussen alles.

Lol, dat was volgens mij niet tijdens IF, maar toen ik een tijdje een PSMF dieet deed. _O-
If not now, then when.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:42:31 #220
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143181971
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, ik deed het best wel lang. :D Niet zo heel moeilijk allemaal, vooral niet als je nooit ontbeten hebt. Er is ook een gewenningsperiode, en daarna is het alsof je het altijd hebt gedaan. Moet zeggen dat de IF periode de beste periode is geweest qua focus, scherpheid etc. etc.

Mijn eating window was van 1800-0000. Rond 1700 gingen ik trainen en daarna de hele avond eten. Overdag zat ik op school en had ik geen zin om aan eten te denken. Ondanks de voordelen vind ik het nu chiller. Ik heb nu een goed balans gevonden tussen alles.

Lol, dat was volgens mij niet tijdens IF, maar toen ik een tijdje een PSMF dieet deed. _O-
ah ik dacht dat je low carb IF deed toen, hoeveel kilo was je daar eigenlijk mee afgevallen in totaal?

Ik krijg echt bonkende koppijn als ik voor 10 uur niet gegeten heb :@ daarom heb ik IF nooit geprobeerd.
Deathlift or Die.
pi_143182044
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

ah ik dacht dat je low carb IF deed toen, hoeveel kilo was je daar eigenlijk mee afgevallen in totaal?

Ik krijg echt bonkende koppijn als ik voor 10 uur niet gegeten heb :@ daarom heb ik IF nooit geprobeerd.
Geen idee hoeveel van IF alleen, maar ik ben van 100 naar 77,5 kg op mijn laagst gegaan in een jaar.

Gewoon lekker eten brah. Dat dere oats doe.
If not now, then when.
pi_143182773
Realiseer me dus door yuri zijn post dat ik zowat altijd vast.
Vaak pas rond 12 uur aan het eten en dan wel tot 12 maar goed. Als het zou moeten zou dit ook tot 9 kunnen. Maar probeer gewoon altijd te clean bulken, ik eet gewoon waar ik zin in heb. Op het moment kan het gewoon en ik blijf in vorm.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:06:33 #223
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143183085
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

ah ik dacht dat je low carb IF deed toen, hoeveel kilo was je daar eigenlijk mee afgevallen in totaal?

Ik krijg echt bonkende koppijn als ik voor 10 uur niet gegeten heb :@ daarom heb ik IF nooit geprobeerd.
ik bleef tijdens cut vastzitten op 92 vorig jaar. Met low carb IF verder terug naar 87.

Eerste window was 15.00 tot 23.00u maar dat was moeilijk vol te houden. Nu pak ik 11.00 tot 19.00 hoewel ik er minde strik aan houd. Vaak eerste maaltijd om 12.00 en op dagen dat ik uit werk direct ga trainen eet ik pas om 20.00/20.30.

Tussendoor af en toe periodes met normaal ontbijt lunch diner,maar IF helpt wel heel goed de kCal inname te verminderen en te wennen aan minder eten.

Ik moet er trouwens niet aan denken om 6 keer per dag 1,5 cracker met een plakje kipfilet te moeten eten. 3 keer eten is toch echt mijn Max
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:10:43 #224
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143183274
Er zijn toch hoop ik geen mensen die nog zo hun maaltijden verspreiden?

Misschien toch eens proberen mijn volgende cut.
Deathlift or Die.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:17:34 #225
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143183620
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
Er zijn toch hoop ik geen mensen die nog zo hun maaltijden verspreiden?

Misschien toch eens proberen mijn volgende cut.
Het is nog altijd het eerste advies als mensen willen afvallen.

En als ze willen bulken, want meal-timing....
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_143184779
07:00 800 kcal shake
10:00 Fruitjes
13:00 Kipsalade 400 kcal
15:00 Nootjes 600 kcal
18:30 Avondeten 1000 kcal
19:30 Trainen
22:00 Avondeten 700 kcal
23:00 Caseïne

Verspreiden, mwah. Gewoon altijd zin om te eten. Werkt prima.
pi_143187263
Copy pasta:

I agree with *most* of this, except the portion of working the "upper chest" with inclines. EMG studies have been used several times to point out that this simply doesn't happen. There is no "upper chest." One of the studies I'm referring to, "Electromyographical Activity of the Pectoralis Muscle During Incline and Decline Bench Presses," in the Journal of Strength & Conditioning (August 1997 - Volume 11 - Issue 3), concluded, "Dependent means t-tests were used to examine motor unit activation for the lower (incline vs. decline) and upper pectoral muscles. Results showed significantly greater lower pectoral Con activation during decline bench press. The same result was seen during the Ecc phase. No significant differences were seen in upper pectoral activation between incline and decline bench press. It is concluded there are variations in the activation of the lower pectoralis major with regard to the angle of bench press, while the upper pectoral portion is unchanged.

Another, "Effects of Variations of the Bench Press Exercise on the EMG Activity of Five Shoulder Muscles" (Journal of Strength & Conditioning Research November 1995 - Volume 9 - Issue 4) concluded "the incline press does not result in greater activation of the clavicular head of the pectoralis major than does the horizontal bench press," and "Any benefits of varying the bench inclination for the pectoralis major are more likely due to psychological or biological factors." http://www.daveywaveyfitness.com/wp-...er-Muscles.pdf
-----

Wat denken jullie hiervan? Was nieuw voor mij in ieder geval.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_143187635
Iemand trouwens een gouden tip voor meer chest groei? Hij lacked. Doe een 3 daagse full body met een BB BP, Incline DB BP, en weighted dips.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 01:27:48 #229
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_143187717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 01:23 schreef Push. het volgende:
Iemand trouwens een gouden tip voor meer chest groei? Hij lacked. Doe een 3 daagse full body met een BB BP, Incline DB BP, en weighted dips.
Flyes
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 01:47:33 #230
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143188129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 01:23 schreef Push. het volgende:
Iemand trouwens een gouden tip voor meer chest groei? Hij lacked. Doe een 3 daagse full body met een BB BP, Incline DB BP, en weighted dips.
Dips voer je ook uit als chest dips?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_143188598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Toch wel symptomen van een verneukt bloedsuiker gehalte dacht ik?
Nee.

Maar goed, ik noemde IF niet om een discussie te beginnen over het nut ervan. Enkel om bij BB aantegeven dat het een optie is.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:44 schreef Faeroer het volgende:
07:00 800 kcal shake
10:00 Fruitjes
13:00 Kipsalade 400 kcal
15:00 Nootjes 600 kcal
18:30 Avondeten 1000 kcal
19:30 Trainen
22:00 Avondeten 700 kcal
23:00 Caseïne

Verspreiden, mwah. Gewoon altijd zin om te eten. Werkt prima.
Het ging hier om het cutten, tenzij je Raymond heet cut je denk ik niet met 3700+ kcal. :) Tijdens een bulk eet ik ook de hele dag, simpelweg omdat dat makkelijker is.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

wat is dan wel goed?
Waarschijnlijk is je meting niet goed gegaan. Als je echt zoveel in vet bent aangekomen eet je veel te veel.
pi_143188822
BB doet gwn die dreamer bulk.
If not now, then when.
pi_143189197
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BB doet gwn die dreamer bulk.
Misschien nam hij het "gewoon vreten!" wat hier altijd gezegd wordt iets te letterlijk. ;)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 06:15:42 #234
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143189624
Hahah, nee jongens. Zit nogsteeds op picas te wachten breeje :D Dan kan ik tenminste ff melden hier dat i het fout gemeten heb die bf. >:)

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 08-08-2014 07:56:49 ]
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 07:39:32 #235
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143191022
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk in ieder geval je doelen gehaald.

En ja, je had best uit kunnen gaan, of bij vrienden langs om contact te houden. Maar het is ook wat Faeroer zegt, vrienden komen en gaan. Hoewel ik me je isolement ook wel een beetje voor kan stellen. Ik heb niemand in mijn omgeving die traint, of in ieder geval er niet zoveel tijd in steekt en mee bezig is als ik.

En de mensen waar ik op zich wel contact mee wil die wel trainen kom ik in de gym tegen, maar die zitten altijd net op andere tijden dan ik waardoor het een beetje hallo dag is de hele tijd. Ik voel me dus eigenlijk een beetje andersom geisoleerd. :P
+1 herkenbaar. Het is best lastig als je interesses/werk zover uit elkaar liggen dat de sociale netwerken niet overlappen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:28:40 #237
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143191237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
niks nieuws onder de zon, maar nice sum up:

http://www.bodybuilding.c(...)ewXgP3s0&irpid=58947
Alleen dat stukje over cardio :') met name je calorieënverbruik.. dat is echt broscience ten top. De rest lijken me prima punten idd
WFPB!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:32:36 #238
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143191299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:28 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Alleen dat stukje over cardio :') met name je calorieënverbruik.. dat is echt broscience ten top. De rest lijken me prima punten idd
lol idd. dat efficienter worden bedoel je denk? LOL

maar je herstel/groei kan wel degelijk heel erg lijden onder teveel cardio. en je test levels zeker ook wel onder overtraining bijv .

Hij kwam binnen via Furiouse Pete z'n facebook trouwens. Wel aardige om te volgen die gast :P
pi_143191345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:28 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Alleen dat stukje over cardio :') met name je calorieënverbruik.. dat is echt broscience ten top. De rest lijken me prima punten idd
Het gaat er denk ik om dat bij cardio je extra moet eten om je kcal overschot te houden, terwijl dat niet gedaan wordt (want "lean bulken"). Daarnaast kan het negatieve gevolgen hebben voor herstel, belasting etc. Niet echt "broscience" lijkt me.
pi_143191469
De laatste 2 maanden ben ik ook cardio na de krachttraining aan het doen om te zakken in vet% maar ik merk ook echt dat het aan mn energie vreet, normaal ben ik redelijk moe na het zware trainen maar op het einde van zo een cardio week ben ik echt op...
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:49:49 #241
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143191594
Als ik even met mijn eigen BroScience (tm) kom:

Ik KT nu 3 keer per week (SS-achtige shit, dus fullbody) en op de dagen ernaast cardio ik (meestal ook 3x per week ~1 uur steady state). aangezien ik de intensiteit van mijn cardio redelijk laag heb (HF 160-165max) zijn mijn spieren niet echt uitgeput op het moment dat ik klaar ben, en heb ik juist het idee dat ik superchill herstel van krachttrainingen. Terwijl ik naar mijn idee minder herstel als ik een dag op mijn luie reet zit.

Ik denk niet dat ze dat bedoelen Nic1, dat zou nog soort van 'okay' zijn om te zeggen.

Al geloof ik ook niet zo per se in dat kCal overschot wat je nodig zou hebben; ik heb geprobeerd wetenschappelijke onderbouwing te vinden en in het meest recente artikel wat ingaat op de processen van spierhypertrophy blijkt met name dat hyperaminoacidaemie (eiwitjes in je bloed) en hyperinsulinemie (veel insuline aka koolhydraatjes eten) post-exercise werken voor spiergroei, verder hebben jullie vast ook gehoord van de mogelijke "Leucine-trigger" (aka whey shakes geven waarschijnlijk een extra boost aan spiergroei dankzij deze stof). Er is allang aangetoond in studies dat je ook terwijl je totaal gewicht verliest je spiermassa kan aankomen en sterker kan worden. Ik heb nog nooit vergelijkende studies gezien helaas tussen groepen mensen die krachttrainen en dan hypercalorisch vs hypocalorisch dieet (met genoeg eiwitten), dat zou ik erg interessant vinden zelf :+

Ga zelf ook nog wat meer inlezen hierover, maar ik geloof dat je prima spier kunt aankomen en vet kunt verliezen tegelijkertijd. Wat vooral belangrijk is na cardio is dat je genoeg koolhydraten binnenkrijgt om glycogeen aan te kunnen maken, dat zal probleem #1 zijn. Verder als je cardio doet die je spieren belast op manieren die je niet gewend bent krijg je daar idd spierpijn bij en vermoeide spieren dus doe je eigenlijk dubbele workouts. Kwestie van lagere intensiteit of andere bewegingen zoeken, lijkt me :)
WFPB!
pi_143191740
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:49 schreef Dizorn het volgende:
Al geloof ik ook niet zo per se in dat kCal overschot wat je nodig zou hebben; ik heb geprobeerd wetenschappelijke onderbouwing te vinden en in het meest recente artikel wat ingaat op de processen van spierhypertrophy blijkt met name dat hyperaminoacidaemie (eiwitjes in je bloed) en hyperinsulinemie (veel insuline aka koolhydraatjes eten) post-exercise werken voor spiergroei, verder hebben jullie vast ook gehoord van de mogelijke "Leucine-trigger" (aka whey shakes geven waarschijnlijk een extra boost aan spiergroei dankzij deze stof). Er is allang aangetoond in studies dat je ook terwijl je totaal gewicht verliest je spiermassa kan aankomen en sterker kan worden. Ik heb nog nooit vergelijkende studies gezien helaas tussen groepen mensen die krachttrainen en dan hypercalorisch vs hypocalorisch dieet (met genoeg eiwitten), dat zou ik erg interessant vinden zelf :+
Euh wat?

Je hebt niet enkel een kcal overschot nodig, maar dit is wel zeker een essentieel onderdeel om in spiermassa aan te komen...

quote:
Ga zelf ook nog wat meer inlezen hierover, maar ik geloof dat je prima spier kunt aankomen en vet kunt verliezen tegelijkertijd.
Alleen beginners kunnen dat.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:02:41 #243
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143191798
quote:
Effect of two different weight-loss rates on body composition and strength and power-related performance in elite athletes. Garthe et al.

Abstract
When weight loss (WL) is necessary, athletes are advised to accomplish it gradually, at a rate of 0.5-1 kg/wk. However, it is possible that losing 0.5 kg/wk is better than 1 kg/wk in terms of preserving lean body mass (LBM) and performance. The aim of this study was to compare changes in body composition, strength, and power during a weekly body-weight (BW) loss of 0.7% slow reduction (SR) vs. 1.4% fast reduction (FR). We hypothesized that the faster WL regimen would result in more detrimental effects on both LBM and strength-related performance. Twenty-four athletes were randomized to SR (n = 13, 24 ± 3 yr, 71.9 ± 12.7 kg) or FR (n = 11, 22 ± 5 yr, 74.8 ± 11.7 kg). They followed energy-restricted diets promoting the predetermined weekly WL. All athletes included 4 resistance-training sessions/wk in their usual training regimen. The mean times spent in intervention for SR and FR were 8.5 ± 2.2 and 5.3 ± 0.9 wk, respectively (p < .001). BW, body composition (DEXA), 1-repetition-maximum (1RM) tests, 40-m sprint, and countermovement jump were measured before and after intervention. Energy intake was reduced by 19% ± 2% and 30% ± 4% in SR and FR, respectively (p = .003). BW and fat mass decreased in both SR and FR by 5.6% ± 0.8% and 5.5% ± 0.7% (0.7% ± 0.8% vs. 1.0% ± 0.4%/wk) and 31% ± 3% and 21 ± 4%, respectively. LBM increased in SR by 2.1% ± 0.4% (p < .001), whereas it was unchanged in FR (-0.2% ± 0.7%), with significant differences between groups (p < .01). In conclusion, data from this study suggest that athletes who want to gain LBM and increase 1RM strength during a WL period combined with strength training should aim for a weekly BW loss of 0.7%.
Helaas geen access to full article.

Meteen het antwoord voor BB :+
WFPB!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:06:50 #244
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143191885
punt van cardio is dat je op een gegeven moment kwa kracthtraining je maximale kunnen bereikt kwa wat je er aan energie in kan steken i.c.m. je herstel.
Als je in de buurt van dat punt zit zal cardio gewoon negative impact hebben daarop
pi_143192745
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:59 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Euh wat?

Je hebt niet enkel een kcal overschot nodig, maar dit is wel zeker een essentieel onderdeel om in spiermassa aan te komen...

[..]

Alleen beginners kunnen dat.
Roiders kunnen dat ook heel goed hoor ;)
pi_143193394
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 01:47 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dips voer je ook uit als chest dips?
Oui. Doe elke training één van de drie oefeningen en pak zo full body mee.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:21:51 #247
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143193563
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:42 schreef Questular het volgende:
De laatste 2 maanden ben ik ook cardio na de krachttraining aan het doen om te zakken in vet% maar ik merk ook echt dat het aan mn energie vreet, normaal ben ik redelijk moe na het zware trainen maar op het einde van zo een cardio week ben ik echt op...
Max 20 minuutjes crosstrainer na je krachttraining man. Eventueel 4 intervals van 500 meter op 75% op de loopband met 2 min rust (looptempo). Niet langer. Gewoon de 160 hartslag aantikken.

In de cut is 3x per week FB met 20 minuutjes cardio het lekkerst imho. Op rustdagen doe ik wel wat langer cardio (voetbaltraining als ik zin heb, of sprints).
Deathlift or Die.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:38:38 #248
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_143194117
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarschijnlijk doen ze dat ook. Direct na de gym naar de Mac om daar met een stoer gezicht kartonnen hamburgers naar binnen te gaan zitten werken. Want van trainen krijg je honger.
niks mis met mac post-workout snack
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:04:42 #249
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143194917
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:38 schreef Drinky het volgende:

[..]

niks mis met mac post-workout snack
Gadver, dat je dat überhaupt wegkrijgt. :r
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:10:21 #250
69994 seto
-|||--------|||-
pi_143195084
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gadver, dat je dat überhaupt wegkrijgt. :r
Heerlijk man :9
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:11:59 #251
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143195123
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef seto het volgende:

[..]

Heerlijk man :9
Ieder z'n ding, zullen we maar zeggen...
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:33:02 #252
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_143201648
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gadver, dat je dat überhaupt wegkrijgt. :r
Heb liever de Burger King of KFC, of een Durum Doner, maar Mac gaat er ook goed in.

Al dat theoretische gezeik over IF, clean eten enz. enz. is wel leuk, maar het gaat om de praktijk.
Zolang ik boven de 100g eiwitten zit ben ik tevreden, en dat is niet zo moeilijk. Zit in een caloric deficit (alhoewel de laatste maand niet echt meer :') ), progressie op lifts, niet moe, doe ook cardio (hardlopen/fietsen), yoga (vandaag weer een start maken met boksen).

Afgelopen jaar IIFYM gedaan en werkt bij mij goed, en niet meer stressen als ik een keer met vrienden uit eten ga of een nachtje doorzuip. Er zijn ook dagen dat ik voor 2 dagen binge en de dag erop niks qua eten hoef ( IM lol :') ? ). Maarja, dat is met mijn lichaam zo en ik heb al een tijdje kunnen experimenteren met wat werkt en niet werkt. Kipfilet met rijst al in tijden niet gegeten, ligt nog een kilo kip in de koelkast maar dat eet ik liever niet (ondanks sick marinade skills).
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_143201772
Ik doe precies hetzelfde, zorg dat ik 100gr eiwit binnen krijg minimaal en verder gewoon IIFYM. Zorg wel dat ik niet 2000kcal aan snoep eet ofzo, probeer wel zoveel mogelijk kwaliteitsvoedsel binnen te krijgen maar ga niet stressen over wat ongezond eten oid.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:52:56 #254
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143202254
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe precies hetzelfde, zorg dat ik 100gr eiwit binnen krijg minimaal en verder gewoon IIFYM. Zorg wel dat ik niet 2000kcal aan snoep eet ofzo, probeer wel zoveel mogelijk kwaliteitsvoedsel binnen te krijgen maar ga niet stressen over wat ongezond eten oid.
je veranderd je ligaam in een tikkende tijdbom :)
Deathlift or Die.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:56:55 #255
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143202385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:33 schreef Drinky het volgende:

[..]

Heb liever de Burger King of KFC, of een Durum Doner, maar Mac gaat er ook goed in.

Al dat theoretische gezeik over IF, clean eten enz. enz. is wel leuk, maar het gaat om de praktijk.
Zolang ik boven de 100g eiwitten zit ben ik tevreden, en dat is niet zo moeilijk. Zit in een caloric deficit (alhoewel de laatste maand niet echt meer :') ), progressie op lifts, niet moe, doe ook cardio (hardlopen/fietsen), yoga (vandaag weer een start maken met boksen).

Afgelopen jaar IIFYM gedaan en werkt bij mij goed, en niet meer stressen als ik een keer met vrienden uit eten ga of een nachtje doorzuip. Er zijn ook dagen dat ik voor 2 dagen binge en de dag erop niks qua eten hoef ( IM lol :') ? ). Maarja, dat is met mijn lichaam zo en ik heb al een tijdje kunnen experimenteren met wat werkt en niet werkt. Kipfilet met rijst al in tijden niet gegeten, ligt nog een kilo kip in de koelkast maar dat eet ik liever niet (ondanks sick marinade skills).
Het is ook niet dat ik zo geweldig goed op m'n eten let hoor. Ik vind Mac echter gewoon smerig. Die hamburgers zijn gewoon niet lekker en die friet is niet te vreten. Droog en smakeloos. :r
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:57:52 #256
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_143202414
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is ook niet dat ik zo geweldig goed op m'n eten let hoor. Ik vind Mac echter gewoon smerig. Die hamburgers zijn gewoon niet lekker en die friet is niet te vreten. Droog en smakeloos. :r
Moet je er ook geen hamburgers of friet halen. De nuggets zijn best goed te doen,
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:00:37 #257
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143202512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:57 schreef Drinky het volgende:

[..]

Moet je er ook geen hamburgers of friet halen. De nuggets zijn best goed te doen,
Ik woon gelukkig in België. Er zijn hier overal frietkoten met de meest heerlijke friet en hamburgers, naar de Mac hoef ik dus nooit. Eigenlijk moet ik 'helaas' zeggen, want het is wel verleidelijk om die iets te vaak te gaan halen... ;(
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:02:59 #258
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143202587
Ik vind patat sowieso ranzig. Liever lekker krokant gebakken aardappelen met knoflook en rozemarijn en Zaanse mayonaise. :9
Deathlift or Die.
pi_143202665
Gewoon patat eten man, uit een zak met mayonaise. Aardappelen met rozemarijn is te high class voor me.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:06:36 #260
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143202720
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind patat sowieso ranzig. Liever lekker krokant gebakken aardappelen met knoflook en rozemarijn en Zaanse mayonaise. :9
Nederlandse mayonaise is vies. Alsof je een klodder vet vermengd met suiker in zit weg te werken. :r
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:12:15 #261
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143202873
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nederlandse mayonaise is vies. Alsof je een klodder vet vermengd met suiker in zit weg te werken. :r
Je doet wel je uiterste best om me boos te krijgen. Zaanse is namelijk echt de koning onder de mayo's.
Deathlift or Die.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:21:53 #262
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143203181
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Je doet wel je uiterste best om me boos te krijgen. Zaanse is namelijk echt de koning onder de mayo's.
De grote innovatie van de Nederlandse cuisine is om alle ingrediënten in één pot te gooien en het tot een brij te stampen. Ik denk dat dat genoeg zegt over alles wat je moet weten over Nederlands eten...
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:30:22 #263
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143203446
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De grote innovatie van de Nederlandse cuisine is om alle ingrediënten in één pot te gooien en het tot een brij te stampen. Ik denk dat dat genoeg zegt over alles wat je moet weten over Nederlands eten...
Waar heb je me zien beweren dat de Nederlandse keuken goed is? Ik heb het enkel over één product.

Beetje raar dit. Maar dat zijn alle Belgen.
Deathlift or Die.
pi_143203989
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind patat sowieso ranzig. Liever lekker krokant gebakken aardappelen met knoflook en rozemarijn en Zaanse mayonaise. :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon patat eten man, uit een zak met mayonaise. Aardappelen met rozemarijn is te high class voor me.
Maakt geen ruk uit, het gaat erom dat het goed gebakken is.
Verder:
zelfgemaakte mayonaise >> mayo uit een pot >>>>>>>>>>>> frietsaus en andere low-calorie meuk.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:59:37 #265
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_143204371
frietsaus :')
frietketen die hun fritesaus "mayonaise" durven noemen :r
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_143204570
De Dieetclub is een paar deuren verder jongens :')
pi_143204576
Net twee Big Tasty met bacon gehad, nog steeds honger. Zit maar ~300 kcal over m'n limiet van vandaag, maar heb wel 143 gram vet op. :')

inb4 hartaanval
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 17:24:12 #268
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_143205121
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De grote innovatie van de Nederlandse cuisine is om alle ingrediënten in één pot te gooien en het tot een brij te stampen. Ik denk dat dat genoeg zegt over alles wat je moet weten over Nederlands eten...
Beter goed gejat dan..... Welke cabaretier was t ook al weer?
pi_143213108
Om lichtelijk aan te haken maar wel serieus verder te gaan:

Hoeveel carbs proberen jullie per dag binnen te krijgen? Ik zit nu op 250 met 2k kcal (ben al een poos niet wezen sporten). Ik ben alleen benieuwd wat jullie aanhouden?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:41:52 #270
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143214903
Hou mijn carbs nooit bij specifiek bij, maar weet dat ik gemiddeld 250-300 gram aan koolhydraten binnenkrijg. Is ook best simpel bij te houden wat mijn targets zijn: minimaal 1,5x mijn lichaamsgewicht in eiwit wil binnenkrijgen (is 100 gram). Vet altijd rond de ~100 of meer en carbs is de rest. Komt samen op 1300 kcals uit als minimum voor eiwit en vet.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_143215206
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Verbosity het volgende:
Hou mijn carbs nooit bij specifiek bij, maar weet dat ik gemiddeld 250-300 gram aan koolhydraten binnenkrijg. Is ook best simpel bij te houden wat mijn targets zijn: minimaal 1,5x mijn lichaamsgewicht in eiwit wil binnenkrijgen (is 100 gram). Vet altijd rond de ~100 of meer en carbs is de rest. Komt samen op 1300 kcals uit als minimum voor eiwit en vet.
Is het verstandig om tijdens de cut puur hypertrophy te trainen? Dus tot failure gaan enzo op lager gewicht, of nog steeds proberen kracht gains te maken met 5x5?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:49:59 #272
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_143215294
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Je doet wel je uiterste best om me boos te krijgen. Zaanse is namelijk echt de koning onder de mayo's.
belgische mayo
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:50:15 #273
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143215310
Vandaag eens high reps getraind op een squat set en bench set voor de fun. Gister al voor de deadlift met 140kg voor 12 reps.

Uiteindelijk 100kg voor 15 reps op de squat (had nog een paar reps in de tank gelaten om niet al te veel te gaan grinden.)
De Bench press met 70kg voor 13 reps gehaald.

Ga nu weer aan mijn bulk beginnen en kijken waar ik ga eindigen qua 1RM voor DL, SQ en BP.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:50:53 #274
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_143215346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 17:05 schreef Weissman het volgende:
De Dieetclub is een paar GROTE deuren verder jongens :')
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:52:03 #275
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_143215403
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:47 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Is het verstandig om tijdens de cut puur hypertrophy te trainen? Dus tot failure gaan enzo op lager gewicht, of nog steeds proberen kracht gains te maken met 5x5?
Ligt puur aan je doel. Als powerlifter wil je zoveel mogelijk intensiteit behouden maar je volume verlagen om weinig te verliezen qua kracht. Een bodybuilder heeft andere doelen voor ogen en wil zoveel mogelijk hypertrofie behouden.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:52:54 #276
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143215445
BredeBroeder, waarom zou je je trainingsschema aanpassen zolang die nog werkt? Gewoon zorgen dat je niet te weinig eet en genoeg eiwitjes binnenkrijgt en je moet prima kunnen blijven tillen. Mogelijk dat je iets minder hard vooruit gaat dan eerst maar dat is toch niet te vergelijken :+

Fuu-, vandaag m'n eerste fail, laatste rep OHP op 35kg lukte me niet :')
WFPB!
pi_143218482
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 23:52:21 #278
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143220184
Als hij nou even zou zeggen welke "essential amino acids" je nodig hebt en bladibla. Geen idee of hij nu weet waar hij het over heeft. Ik krijg nog altijd bij veel mensen de indruk dat ze denken omdat het "essential" heet dat je er zoveel mogelijk van nodig hebt. 1 schep whey heeft genoeg leucine om je een extra boost te geven wat betreft spiergroei anyway.
WFPB!
pi_143221450
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef Dizorn het volgende:
Als hij nou even zou zeggen welke "essential amino acids" je nodig hebt en bladibla. Geen idee of hij nu weet waar hij het over heeft. Ik krijg nog altijd bij veel mensen de indruk dat ze denken omdat het "essential" heet dat je er zoveel mogelijk van nodig hebt. 1 schep whey heeft genoeg leucine om je een extra boost te geven wat betreft spiergroei anyway.
Diegene waar hij naar linkt geeft per 100 gram zo'n 33,3 gram aan Leucine, waarbij er bv in Whey Perfection van B&F per 100 gram aan whey zo'n 10,67 gram aan Leucine in zit. Als ik de prijzen tussen die twee vergelijk, puur op Leucine, krijg je voor elke ¤ aan whey 8.084,84g Leucine en voor elke ¤ aan EAA 6.779,32g Leucine. Dus tenzij m'n berekening niet klopt, is het zoiezo niet echt de moeite waard als men puur naar de kosten van Leucine kijkt.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 07:43:07 #280
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143225602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:47 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Is het verstandig om tijdens de cut puur hypertrophy te trainen? Dus tot failure gaan enzo op lager gewicht, of nog steeds proberen kracht gains te maken met 5x5?
Ik zou je eerder op17% schatten chief. Traps en erectors komen er al aardig in in je rug :-D
Net geen abs zegmaar.
21%. Zou je veel meer buik moeten hebben.

Ik zou iig niet te diep gaan cutten maar een korte recomp als je dat nodig vind zodat je weer wat hoodruimte hebt om te groeien

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 09-08-2014 09:18:41 ]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 08:40:05 #281
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143225864
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:58 schreef MrGuma het volgende:
Om lichtelijk aan te haken maar wel serieus verder te gaan:

Hoeveel carbs proberen jullie per dag binnen te krijgen? Ik zit nu op 250 met 2k kcal (ben al een poos niet wezen sporten). Ik ben alleen benieuwd wat jullie aanhouden?
Tussen de 55 en 60%. Dat is ca 700 gram geloof ik. 'k kijk eigenlijk alleen naar 55% carb, vetten en eiwwitten varieert dan een beetje tussen de20 en 25%. Maar wel altijd minimaal 2 gram per kg de eiwitten


Als ik minder carbs doe begin ik na een paar dagen trainen echt soort van leeg te lopen lol. Biceps en quads zie je het het meest aan lol. Kan ook veel moeilijker/niet een pomp krijgen met trainen dan, minder energie overdag, en om mn sets af te maken . Voel me gewoon 100x beter op high carb.
Nu weer paar weken aan het bulken, maar nu pas eigenlijk weer helemaal vol.
Glycogenwise bedoel ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 09-08-2014 08:51:07 ]
pi_143225966
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:58 schreef MrGuma het volgende:
Om lichtelijk aan te haken maar wel serieus verder te gaan:

Hoeveel carbs proberen jullie per dag binnen te krijgen? Ik zit nu op 250 met 2k kcal (ben al een poos niet wezen sporten). Ik ben alleen benieuwd wat jullie aanhouden?
Ik kijk alleen naar kcals, eiwitten (1.5-2x bw) en vet (80-100g). Carbs boeien me minder, ligt er maar net aan wat ik eet 's avonds.
pi_143226683
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 07:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik zou je eerder op17% schatten chief. Traps en erectors komen er al aardig in in je rug :-D
Net geen abs zegmaar.
21%. Zou je veel meer buik moeten hebben.

Ik zou iig niet te diep gaan cutten maar een korte recomp als je dat nodig vind zodat je weer wat hoodruimte hebt om te groeien
Pics van brede broeder? :o
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:39:08 #284
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143226875
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:24 schreef Atemno het volgende:

[..]

Pics van brede broeder? :o
Hhah, ja hij stuurde me dm. ;-).

Hij had tijdje terug ook gepost pics in bb :o

En vaak form vids doet i _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door RaymondK op 09-08-2014 10:50:18 ]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 11:04:38 #285
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143227294
Vorige week form video gemaakt, stond telefoon niet goed, zag je bij het squaten alleen mijn kuiten :@

Volgende week de gopro maar eens meenemen.

Ga ook proberen mijn wekker eens wat eerder te zetten en 's ochtends de kettlebell eens beroeren. Ook weer een keer FB extra in de week ipv een cardiotraining.
2 keer FB en 1 keer HIIT in de week, ben benieuwd :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_143227360
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Hhah, ja hij stuurde me dm. ;-).

Hij had tijdje terug ook gepost pics in bb :o

En vaak form vids doet i _O_
Haha ik dm'de jou dat eerder ook. :') hm ik volg het hier altijd, heb al zn vids gezien maar niet die pics.
pi_143229318
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 07:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik zou je eerder op17% schatten chief. Traps en erectors komen er al aardig in in je rug :-D
Net geen abs zegmaar.
21%. Zou je veel meer buik moeten hebben.

Ik zou iig niet te diep gaan cutten maar een korte recomp als je dat nodig vind zodat je weer wat hoodruimte hebt om te groeien
Ah oke, naja 17-18% dan :P alsnog veel vind ik zelf, ik ga denk terug naar zo' 13-14% en dan weer bulken :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:36:14 #288
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143230103
Whehe, Andy Bolton before and after.



Deadlift competitie vandaag in Leeds, be benieuwd wat Andy en Benni gaan liften. Ze zijn beiden op voor een nieuw record zeggen ze.
pi_143230450
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 08:40 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Tussen de 55 en 60%. Dat is ca 700 gram geloof ik. 'k kijk eigenlijk alleen naar 55% carb, vetten en eiwwitten varieert dan een beetje tussen de20 en 25%. Maar wel altijd minimaal 2 gram per kg de eiwitten

Als ik minder carbs doe begin ik na een paar dagen trainen echt soort van leeg te lopen lol. Biceps en quads zie je het het meest aan lol. Kan ook veel moeilijker/niet een pomp krijgen met trainen dan, minder energie overdag, en om mn sets af te maken . Voel me gewoon 100x beter op high carb.
Nu weer paar weken aan het bulken, maar nu pas eigenlijk weer helemaal vol.
Glycogenwise bedoel ik.
Mja mijn mentale/lichamelijke status is ook erg beinvloedbaar middels eten. Maar 700gr, klinkt als zoveel haha. Niet verbazingwekkend met jouw lichaam and all, maar toch.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 08:58 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik kijk alleen naar kcals, eiwitten (1.5-2x bw) en vet (80-100g). Carbs boeien me minder, ligt er maar net aan wat ik eet 's avonds.
Ik vind (lees: voor m'n gevoel geen onderbouwing) vet nog aardig hoog zitten, heeft dat een reden? Of komt het omdat je veel (moet) eet? :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:08:52 #290
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143231884
Wauw, Benedikt heeft zijn eigen wereldrecord verbroken, 461 kilo (1.016,33 pound) DL.

https://www.facebook.com/giantslive

Ben benieuwd waar Andy nu voor gaat. :P
pi_143231921
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:08 schreef Snakey het volgende:
Wauw, Benedikt heeft zijn eigen wereldrecord verbroken, 461 kilo (1.016,33 pound) DL.

https://www.facebook.com/giantslive

Ben benieuwd waar Andy nu voor gaat. :P
Holy mother of god. :o _O_
If not now, then when.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:12:18 #292
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:14:47 #293
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143231985
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:08 schreef Snakey het volgende:
Wauw, Benedikt heeft zijn eigen wereldrecord verbroken, 461 kilo (1.016,33 pound) DL.

https://www.facebook.com/giantslive

Ben benieuwd waar Andy nu voor gaat. :P
Hij staat daar wel mooi vlak voor zn lift. Die houding in het begin is altijd heelsnel verzurend, maar hij rolt die bar een eind naar voren om te leunen zonder hopeloos krom te staan, rolt hem terug en BAM lift.
Interessant
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:15:04 #294
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143231993
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Holy mother of god. :o _O_
Ze mogen wel straps gebruiken bij deze competitie, maar dan nog. :P

Hij komt echt snel van de grond, pas halvewege vertraagd hij.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:16:41 #295
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_143232010
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:08 schreef Snakey het volgende:
Wauw, Benedikt heeft zijn eigen wereldrecord verbroken, 461 kilo (1.016,33 pound) DL.

https://www.facebook.com/giantslive

Ben benieuwd waar Andy nu voor gaat. :P
Ik zou echt eens gewoon op een locatie waar ze strongman trainen trainen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_143232012
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ze mogen wel straps gebruiken bij deze competitie, maar dan nog. :P

Hij komt echt snel van de grond, pas halvewege vertraagd hij.
Hmm, dat is wel minder. Zal wel geen officieel record zijn denk ik?

Ook mooi dat Haftor in beeld komt. :D
If not now, then when.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:17:05 #297
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143232018
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Hij staat daar wel mooi vlak voor zn lift. Die houding in het begin is altijd verzurend, maar hij rold die bar een eind naar voren om te leunen zonder hopeloos krom te staan, rold hem terug en BAM lift.
Interessant
Zoek maar eens filmpjes van zijn DL, zo lift hij altijd. Andy gaat eerst 3x door zijn knieen met een ruk aan de bar (nadat hij door zijn coach een paar keer in zijn gezicht is geslagen :D ) en dan bam, bar omhoog.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:18:50 #298
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143232045
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hmm, dat is wel minder. Zal wel geen officieel record zijn denk ik?

Ook mooi dat Haftor in beeld komt. :D
Ze moesten bieden erg wennen aan straps, maar het is toegestaan dus gebruiken ze ze. Ik weet niet of dit dan een officiele lift is, het is wel de zwaarste ooit. :P
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:19:47 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143232056
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik zou echt eens gewoon op een locatie waar ze strongman trainen trainen
Dat zou wel cool zijn ja.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:36:43 #300
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143232649
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:12 schreef RaymondK het volgende:
Atemno is lean as fuck ;)
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')