abonnement Unibet Coolblue
pi_142996462
Hoi leden,

Gisteren ben ik voor het eerst gepijpt, bij het begin was het fijn maar na een paar minuten wat gevoeliger/pijnlijker waardoor me penis in stijfheid afnam en ik mezelf iets moest trekken om te komen.

Nu vraag ik me af waar die gevoeligheid/lichte pijn vandaan komt en wat ik er aan kan doen.
Pijpt de persoon me niet goed?

Als ik mezelf aftrek, en dat is regelmatig dan heb ik nooit ergens last van. Maar dan komt me eikel zelden bloot. Kan het komen omdat tijdens het pijpen me eikel bloot is gelegd.
Als ik dat bij mezelf doe met speeksel dan gaat het wel prima.

Onder de douche net me penis weer stijf gemaakt, en me eikel ook weer blootgelegd, dat lukt, alleen het laatste extra vel gaat niet( heel klein beetje vel ).
Als ik mijn eikel zelf met me vinger zachtjes aai is die ook gevoelig!

Wat kan ik hier aan doen mensen ( serieuze reacties graag )
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:49:06 #2
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142996690
overstimulatie, maagd
pi_142996761
Je eikel vaker bloot leggen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_142996772
Hoe oud ben je ? 15?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_142996788
quote:
Onder de douche net me penis weer stijf gemaakt, en me eikel ook weer blootgelegd, dat lukt, alleen het laatste extra vel gaat niet( heel klein beetje vel ).
Zit het dan niet vol met groene kaas daar?
pi_142996801
Vraag hem/haar om geen tanden te gebruiken.
pi_142996973
Als die niet stijf is krijg ik hem makkelijk na achter de huid. Alleen als die max stijf is niet. ( dus kan hem goed schoonhouden )

Ben 17
pi_142997033
Ik denk dat je dan beter ff langs de huisarts kan gaan.

Google eens op strak toompje, dan vind je oefeningen die je kan doen. Toen ik jonger was heb ik het zelf ook weleens gehad, maar dat is bij mij vanzelf over gegaan.

Er is zelfs een topic over op FOK.

SEX / [TVT] Te kort toompje - Te strakke voorhuid | Deel 3

[ Bericht 32% gewijzigd door OOST op 02-08-2014 20:07:29 ]
pi_142998036
OKe dankje. Ja kan hem bijna helemaal rekken maar net dat kleine laatste stukje niet als die helemaal stijf is. Wil eerst zelf er wat aan doen, ipv meteen na de huisarts
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 20:51:59 #10
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142998625
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:39 schreef chiller17 het volgende:
Als ik dat bij mezelf doe met speeksel dan gaat het wel prima.
Mazzelpik, zo lenig is bijna niemand! :)

Ooit eens zelf mijn toompje aangepakt na een fles wijn en los geknipt, goed gegaan maar een dokter is waarschijnlijk verstandiger.

[ Bericht 8% gewijzigd door Florentius op 02-08-2014 22:44:35 ]
pi_143000226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:51 schreef Florentius het volgende:

Ooit eens zelf mijn toompje aangepakt na een fles wijn en los geknipt, goed gegaan maar een dokter is waarschijnlijk verstandiger.
:X
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143002295
Ik wat rond gelezen op google, maar geloof niet dat het een kort toompje is, en als die dat wel is, dan is dat heel weinig. Kan je hem niet door hem vaak bloot te leggen hem het laatste beetje oprekken.

En wat kan ik aan de lichte gevoelligheid van me eikel doen, hem vaker blootleggen en aanraken, of zou het komen door teveel rukken??
pi_143003351
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef chiller17 het volgende:
Ik wat rond gelezen op google, maar geloof niet dat het een kort toompje is, en als die dat wel is, dan is dat heel weinig. Kan je hem niet door hem vaak bloot te leggen hem het laatste beetje oprekken.

En wat kan ik aan de lichte gevoelligheid van me eikel doen, hem vaker blootleggen en aanraken, of zou het komen door teveel rukken??
Volgens mij kan je aan die overgevoeligheid weinig doen hoor. Je kan het altijd aan je huisarts vragen.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:44:20 #14
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_143004058
TS je hoeft niet per se langs huisarts. Ik had hetzelfde in de tijd dat ik ontmaagd werd, is na een aantal keer neuqen vanzelf opgerekt :')
pi_143009499
Heb gegoogeld en dit heb ik precies!

bij een stijve penis kan de voorhuid goed over de eikel. Bij het strak trekken van de voorhuid blijven er wat rimpels in de voorhuid onder de eikel over en de eikel kan iets omlaag getrokken worden door het strak getrokken toompje.

Dit gaat tijdens de seks goedkomen dat die dan gaat rekken, of is het toch laten besnijden??
pi_143011899
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:39 schreef chiller17 het volgende:
Hoi leden,

Gisteren ben ik voor het eerst gepijpt,
:') !!! daar heb je gelijk je antwoordd lan
Ne mutlu Türküm diyene
pi_143012731
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:00 schreef chiller17 het volgende:
Heb gegoogeld en dit heb ik precies!

bij een stijve penis kan de voorhuid goed over de eikel. Bij het strak trekken van de voorhuid blijven er wat rimpels in de voorhuid onder de eikel over en de eikel kan iets omlaag getrokken worden door het strak getrokken toompje.

Dit gaat tijdens de seks goedkomen dat die dan gaat rekken, of is het toch laten besnijden??
Het wordt rekken of scheuren :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143012783
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:51 schreef Florentius het volgende:
maar een dokter is waarschijnlijk verstandiger.
Mokkel met stuntstok
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:33:08 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143044839
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:51 schreef Florentius het volgende:

[..]

Mazzelpik, zo lenig is bijna niemand! :)

Ooit eens zelf mijn toompje aangepakt na een fles wijn en los geknipt, goed gegaan maar een dokter is waarschijnlijk verstandiger.
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_143052046
Heb het maar op een ander forum gevraagd!

Het toompje is iets te kort. Ga hem proberen te rekken met glijmiddel. En als het niet lukt maar effe na de huisarts.

Jammer dat hier zoveel kansloos volk is
pi_143055129
Misschien gewoon wennen. het is natuurlijk erg gevoelig als je dat niet gewend bent. Eikel vaak blootleggen kan er misschien al in helpen.

En als het toompje te nauw is, gewoon zacht rekken dat het langer wordt. Geen besnijdenis nodig.
pi_143055880
Hoe heb je de laatste +- 5 jaar afgetrokken dan? :S
pi_143058351
Je kan toch trekken gewoon, hoef je je eikel niet voor bloot te leggen.
pi_143061642
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef chiller17 het volgende:
Je kan toch trekken gewoon, hoef je je eikel niet voor bloot te leggen.
Dan beweeg je toch ook je voorhuid of raak je je eikel aan?
pi_143206063
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:00 schreef chiller17 het volgende:
Heb gegoogeld en dit heb ik precies!

bij een stijve penis kan de voorhuid goed over de eikel. Bij het strak trekken van de voorhuid blijven er wat rimpels in de voorhuid onder de eikel over en de eikel kan iets omlaag getrokken worden door het strak getrokken toompje.

Dit gaat tijdens de seks goedkomen dat die dan gaat rekken, of is het toch laten besnijden??
besnijden is het beste daar krijg je stevige eikel van en dan kan er langdurig gepijpt worden zonder pijn.
pi_143230018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 17:49 schreef satopex het volgende:

[..]

besnijden is het beste daar krijg je stevige eikel van en dan kan er langdurig gepijpt worden zonder pijn.
:')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:36:08 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143242401
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:00 schreef chiller17 het volgende:
Heb gegoogeld en dit heb ik precies!

bij een stijve penis kan de voorhuid goed over de eikel. Bij het strak trekken van de voorhuid blijven er wat rimpels in de voorhuid onder de eikel over en de eikel kan iets omlaag getrokken worden door het strak getrokken toompje.

Dit gaat tijdens de seks goedkomen dat die dan gaat rekken, of is het toch laten besnijden??
Ik had de eerste 2x ook wat issues. Is met herhaling compleet goedgetrokken (hahaha getrokken)

Gewoon je vriendin (of vriend) overtuigen jou vaker te pijpen om te oefenen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_143247895
niet laten besnijden, ik vind alleen dat je dat moet doen als je het echt niet over de eikel heen kan krijgen, of dat je het eronder niet meer kan schoonhouden. Ik heb zelf ook een vrij strak voorhuid, maar t rekt op den duur van zelf wel een keer.. Krijg hem er nu wel overheen, wel met wat moeite maar het lukt me wel.

En wie weet ligt het niet aan jou, misschien ben je gewoon niet goed gezogen ;)
pi_143691801
Moslims zeggen vaak dat het erg gunstig is als je je laat besnijden en dat de sex dan beter word, de eikel krijgt dan een soort eeltlaagje (beschermlaagje ) en dan word de ruwe tong van een meisje ook minder onaangenaam,
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143692003
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:39 schreef chiller17 het volgende:
Hoi leden,

Gisteren ben ik voor het eerst gepijpt, bij het begin was het fijn maar na een paar minuten wat gevoeliger/pijnlijker waardoor me penis in stijfheid afnam en ik mezelf iets moest trekken om te komen.

Nu vraag ik me af waar die gevoeligheid/lichte pijn vandaan komt en wat ik er aan kan doen.
Pijpt de persoon me niet goed?

Als ik mezelf aftrek, en dat is regelmatig dan heb ik nooit ergens last van. Maar dan komt me eikel zelden bloot. Kan het komen omdat tijdens het pijpen me eikel bloot is gelegd.
Als ik dat bij mezelf doe met speeksel dan gaat het wel prima.

Onder de douche net me penis weer stijf gemaakt, en me eikel ook weer blootgelegd, dat lukt, alleen het laatste extra vel gaat niet( heel klein beetje vel ).
Als ik mijn eikel zelf met me vinger zachtjes aai is die ook gevoelig!

Wat kan ik hier aan doen mensen ( serieuze reacties graag )
Je hebt een soa!
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_144038911
sommige meijsjes hebben ook een ruwe tong
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_144042529
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:06 schreef pionnetje het volgende:
sommige meijsjes hebben ook een ruwe tong
Weet je zeker dat je hem niet aan je kat voert?
pi_144049742
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:39 schreef chiller17 het volgende:
Hoi leden,

Gisteren ben ik voor het eerst gepijpt, bij het begin was het fijn maar na een paar minuten wat gevoeliger/pijnlijker waardoor me penis in stijfheid afnam en ik mezelf iets moest trekken om te komen.

Nu vraag ik me af waar die gevoeligheid/lichte pijn vandaan komt en wat ik er aan kan doen.
Pijpt de persoon me niet goed?

Als ik mezelf aftrek, en dat is regelmatig dan heb ik nooit ergens last van. Maar dan komt me eikel zelden bloot. Kan het komen omdat tijdens het pijpen me eikel bloot is gelegd.
Als ik dat bij mezelf doe met speeksel dan gaat het wel prima.

Onder de douche net me penis weer stijf gemaakt, en me eikel ook weer blootgelegd, dat lukt, alleen het laatste extra vel gaat niet( heel klein beetje vel ).
Als ik mijn eikel zelf met me vinger zachtjes aai is die ook gevoelig!

Wat kan ik hier aan doen mensen ( serieuze reacties graag )
Door een chick van Tinder?
Dan kan ze t gewoon niet goed!!
pi_144050836
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 02:32 schreef pionnetje het volgende:
Moslims zeggen vaak dat het erg gunstig is als je je laat besnijden en dat de sex dan beter word, de eikel krijgt dan een soort eeltlaagje (beschermlaagje ) en dan word de ruwe tong van een meisje ook minder onaangenaam,
Ruwe tong? :')

Je hebt je hond je lul laten likken ofzo?
Die hebben inderdaad een ruwe tong.

Maar vrouwen niet, tenzij een ziekte aan de mond.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 1 september 2014 @ 07:23:54 #35
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_144052317
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2014 01:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ruwe tong? :')

Je hebt je hond je lul laten likken ofzo?
Die hebben inderdaad een ruwe tong.

Maar vrouwen niet, tenzij een ziekte aan de mond.
Ik denk dat hij het over een tijger heeft. Een hond heeft gewoon een lekker zacht pijptongetje. Allen die tanden moet je niet vergeten iedere keer bij te vijlen
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 1 september 2014 @ 08:31:14 #36
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144052729
Dit topic :') x100

_O-
pi_144058967
mogelijk te ruw , gene die jou pijpt heeft geen evaring , vrage niet met de tande te schrapen , minder hard om de eikel geklemd te gaan , meer speeksel voor de glijding en mischien minder ruw met de tong en minder hard zuigen .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')