abonnement Unibet Coolblue
pi_6425284
Na deel 1 , hier deel 2. Het Grote Rollercoaster Tycoon 2 Topic (Deel 1)

Plaats hier dus je op/aan merking weetenswaardigheidjes enz.. ook screenshots van je park kunnen hier gepost worden.

De contest wordt gehouden in dit topic FOK! Rollercoaster Tycoon 2 Contest? en is nog volop in ontwikkeling.

De scenario's van deel 1 zijn nu ook voor deel 2 de downloaden op
rollercoastertycoon2.com


ps. Vanavond weer wat screens, van de ingang .. met een soort "Hotel"

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6425465
ik heb get spel gister voor de eerste keer gespeeld, het kan dan wel vernieuwend zijn kwa inhoud maar de graphics zijn dus echt niet meer om aan te zien anno 2002, ze hadden er wel een nieuwe schil over heen kunnen zetten.

schrok me kapot met mijn 1280-960 resolutie

Het oude spel heb ik erg veel gespeeld maar denk niet dat ik dat met dit ga doen, zie je maar hoe verwend we zijn geraakt de laatste jaren;)

pi_6425533
Nou, dat ligt aan jou dan, want ik vind deze graphics gewoon horen bij rollercoaster Beter dan 3d iig.
pi_6425607
Het spel speelt echt heerlijk, heb er gisteren de hele avond over gedaan om een park uit te spelen.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6425652
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 09:12 schreef planethugo het volgende:
ik heb get spel gister voor de eerste keer gespeeld, het kan dan wel vernieuwend zijn kwa inhoud maar de graphics zijn dus echt niet meer om aan te zien anno 2002, ze hadden er wel een nieuwe schil over heen kunnen zetten.

schrok me kapot met mijn 1280-960 resolutie

Het oude spel heb ik erg veel gespeeld maar denk niet dat ik dat met dit ga doen, zie je maar hoe verwend we zijn geraakt de laatste jaren;)


De grafische kwaliteit is juist de charme van het spel .. leker basic zodat iedereen het kan spelen op zowat elke PC. De gameplay is lekker het zelfde gebleven , en je hoeft je niet te storen aan zware lichteffecten die ook nergens op slaan bij een sim spel als RCT 2.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6425661
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 09:23 schreef Mister_Orange het volgende:
Nou, dat ligt aan jou dan, want ik vind deze graphics gewoon horen bij rollercoaster Beter dan 3d iig.
tis idd zo dat deze graphics er een beetje bij horen maar een beetje vernieuwing had geen kwaad gekund imo

Ziet er allemaal erg dos uit, maarja ik wens toch wel iedereen veel speelplezier want dat is er toch nog altijd aan te beleven

ps. wel erg leuk trouwens dat ze ook bestaande parken als Six Flags etc. erin gedaan hebben

pi_6425809
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 09:41 schreef planethugo het volgende:

[..]

tis idd zo dat deze graphics er een beetje bij horen maar een beetje vernieuwing had geen kwaad gekund imo

Ziet er allemaal erg dos uit, maarja ik wens toch wel iedereen veel speelplezier want dat is er toch nog altijd aan te beleven

ps. wel erg leuk trouwens dat ze ook bestaande parken als Six Flags etc. erin gedaan hebben


Klopt de six flags zitten er in behalve alle loony toons atracties aangezien ze de copyrights niet kregen das wel jammer. voor de rest is er veel meer scenery bij gekomen.. en shops en atracties natuurlijk.

Eigenlijk is het een uitgebreidere versie van deel 1 met alle add-ons.. en de editors die er standaard bij zitten zijn perfect.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6427514
LD ik wacht nog steeds op die vommit stats van die achtbaan toren
pi_6427664
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 12:34 schreef Aneurism het volgende:
LD ik wacht nog steeds op die vommit stats van die achtbaan toren
komen er aan ,, heb de screenshot al moest ze nog uploaden maar het was vrij laat gisteravond ..dus ik post ze vanavond

Ben je niet vergeten hoor.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6427922
Oki, als ik het spel heb (en mijn vriendin het niet in gijzeling neemt) dan zal ik de maximale vommit rating proberen te krijgen.
pi_6427996
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 13:08 schreef Aneurism het volgende:
Oki, als ik het spel heb (en mijn vriendin het niet in gijzeling neemt) dan zal ik de maximale vommit rating proberen te krijgen.
ik heb ze al gezien met waarden die boven de 20 liggen .. Ultra Extreem en zo .. daar kom je groen uit
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6428043
Ik wil zo'n toren maken, die niet naar beneden loopt maar meteen een achterwaartse loop maakt naar beneden
hopen dat bij deze versie dat kan

En ik wil meeste onder de grond doen

[Dit bericht is gewijzigd door Aneurism op 23-10-2002 13:19]

pi_6428087
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 13:16 schreef Aneurism het volgende:
Ik wil zo'n toren maken, die niet naar beneden loopt maar meteen een achterwaartse loop maakt naar beneden
Geen idee of dat kan , dat zou je uit moeten proberen je kunt in iedergeval hoger klimmen met de 8-baan dan in deel 1. en ook veel meer verschillende achtbanen maken ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6428473
sick
pi_6429276
Jammer dat de waardeering amuzements waarde zo laag ligt , die moet je juist zo hoog mogenlijk krijgen hoe hoer hoe meer mensen er in willen ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6429298
Is 9 g niet dodelijk?
pi_6429389
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:33 schreef Aneurism het volgende:
Is 9 g niet dodelijk?
lijkt me niet bevordelijk voor de weke delen van je lichaam maar ja ik heb wel mensjes al lachend en springend uit ultra extreme dingen zien komen
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6429483
pi_6429683
Six Flags Holland zit toch ook in RCT2? Heeft iemand daar een screenie van? (voor de bijdehandjes ... de versie die in het spel zit dan he)
pi_6429763
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Jammer dat de waardeering amuzements waarde zo laag ligt , die moet je juist zo hoog mogenlijk krijgen hoe hoer hoe meer mensen er in willen ..
jawel, maar dit was meer om te kijken of het werkte, en verdomd K denk dat die vrije val van 80 meter ook wel ziek was
pi_6430017
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:52 schreef Young_David het volgende:
Six Flags Holland zit toch ook in RCT2? Heeft iemand daar een screenie van? (voor de bijdehandjes ... de versie die in het spel zit dan he)
Die is er in ja , maar niet compleet omdat een van de scenario's is de ontbrekende achtbanen aan te vullen . en je mist veel sceneries van warner bross.

uit een ander forum :

quote:
SFH is mooi nagebouwd, maar er zitten een aantal foutjes in
- Het pad naar de ingang van Goliath loopt niet langs el condor maar voorbij space-shot
- De kleuren van de supports van goliath hadden net de andere paars moeten hebben
- De treintjes van goliath zijn groen en paars, die in rct2 zijn beide paars
- Dit kon waarschijnlijk niet, maar looney tunes land zit er niet in, evenals smtr.
- ook de go-karts zitten er niet in
- voor de rest klopt alles wel aardig denk ik
---------
quote:
Ten eerste kun je superman the ride niet meer in RCT 2 maken omdat de lanceerstukken(magneten)uit het spel zijn gehaald.
Ten tweede ze heebben alle looney tunes gebieden, achtbanen met namen zoals superman, batman etc. eruit gelaten omdat Chris Sawyer geen rechten heeft gekregen van DC. Comics en Warner Brothers. dus zijn al die achtbanen en gebieden weggelaten.
Hopelijk is je vraag zo voldoende beantwoord , screenshot heb ik er niet van ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6430037
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:55 schreef Mister_Orange het volgende:

[..]

jawel, maar dit was meer om te kijken of het werkte, en verdomd K denk dat die vrije val van 80 meter ook wel ziek was


Lol zet wel ff je maten op metric dat leest wat makkelijker
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6430144
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:08 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Lol zet wel ff je maten op metric dat leest wat makkelijker


heb ik al gedaan, dit was de 1e coaster die ik gebouwd heb na het spel gekregen te hebben... staat nu op metric, is idd wat makkelijker
pi_6430534
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:13 schreef Mister_Orange het volgende:

[..]

heb ik al gedaan, dit was de 1e coaster die ik gebouwd heb na het spel gekregen te hebben... staat nu op metric, is idd wat makkelijker


toppie ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')