abonnement Unibet Coolblue
pi_142983865
Te veel gejank achteraf en te weinig nadenken vooraf.
In de media word er veel medelijden getoond maar is er in het openbaar geen greintje kritiek op deze ''jongedames'' zelf.
Tuurlijk moeten pooiers en bendes gestopt worden, maar als je nu na jarenlange waarschuwingscampagnes en horrorverhalen nog niet weet dat het niet klopt als een leeftijdgenootje in veel te grote BMW rijd of nog steeds zo stom bent je voor jan en alleman uit te kleden voor de webcam.
Ik vind het echt heel erg moeilijk om medelijden met die grieten te hebben.
pi_142983881
terechte klacht
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:27:38 #3
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_142983890
Maria Mosterd :')
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:28:10 #4
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_142983903
En dan blijkt je zus plots een gedwongen prostituee.
pi_142983923
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:28 schreef roodborst het volgende:
En dan blijkt je zus plots een gedwongen prostituee.
Dan staat er achteraf altijd een logeerkamer en eten klaar ter opvang maar mag ze wel der bek dicht houden en niet janken.
pi_142983953
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:27 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Maria Mosterd :')
_O_
pi_142983963
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:27 schreef BabeWatcher het volgende:
terechte klacht
Domme wichten
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_142983965
Waar the fuck maakt TS zich druk over?

Kwetsbare meisjes zorgen juist voor lol in het leven. :7
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:32:53 #9
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_142983972
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:31 schreef Smack10 het volgende:

[..]

_O_
Ik begrijp nog steeds niet hoe het kan dat er mensen zijn (geweest) die haar lulverhaal geloofde.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_142984000
Ik ken een zogenaamd 'loverboykutje'. Ze is iemand die een slechte jeugd heeft gehad. Op die manier wordt je iemand die heel onzeker is en erg snakt naar aandacht en liefde. Zo'n loverboy maakt daar misbruik van. De 'loverboykutjes' hoeven echt niet dom te zijn en weten misschien ergens wel dat hij iemand is die hen slecht zal behandelen. Maar hij speelt in op hun gevoel; als ze niet met hem in zee gaan, zijn ze bang alleen achter te blijven en zich net zo ellendig te voelen als vroeger.

TS, jij begrijpt er dus weer helemaal niks van. De klacht is dus dat jij een behoorlijk gebrek aan empathie hebt. :{w
pi_142984025
Een relatie met een getinte "gangster" vinden die kutjes stoer, dan moet je ook maar op de blaren zitten!
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:37:23 #12
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142984036
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:35 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ken een zogenaamd 'loverboykutje'. Ze is iemand die een slechte jeugd heeft gehad. Op die manier wordt je iemand die heel onzeker is en erg snakt naar aandacht en liefde. Zo'n loverboy maakt daar misbruik van. De 'loverboykutjes' hoeven echt niet dom te zijn en weten misschien ergens wel dat hij iemand is die hen slecht zal behandelen. Maar hij speelt in op hun gevoel; als ze niet met hem in zee gaan, zijn ze bang alleen achter te blijven en zich net zo ellendig te voelen als vroeger.

TS, jij begrijpt er dus weer helemaal niks van. De klacht is dus dat jij een behoorlijk gebrek aan empathie hebt. :{w
pi_142984047
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Ik begrijp nog steeds niet hoe het kan dat er mensen zijn (geweest) die haar lulverhaal geloofde.
Dat vind ik niet gek in onze slachtoffercultuur. :')
pi_142984131
Dat is te makkelijk TS. Die viezeriken weet heel goed wie ze pakken moeten. Vaak zijn het meisjes met een ''rugzakje'' Het lijkt wel of ze weten dat die meisjes er vatbaar voor zijn. Ze hebben vaakt problemen thuis of op school en die kerels die geven die meisjes het gevoel dat ze belangrijk zijn. Stoppen ze eerst helemaal vol met kadootjes doen overdreven lief en aardig en als ze het hart van die meisjes veroverd hebben gaan ze over tot ''actie'' Het is een psychologisch spelltjes dat die loverboys spelen.
  FOK!fotograaf zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:44:49 #15
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_142984146
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:35 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ken een zogenaamd 'loverboykutje'. Ze is iemand die een slechte jeugd heeft gehad. Op die manier wordt je iemand die heel onzeker is en erg snakt naar aandacht en liefde. Zo'n loverboy maakt daar misbruik van. De 'loverboykutjes' hoeven echt niet dom te zijn en weten misschien ergens wel dat hij iemand is die hen slecht zal behandelen. Maar hij speelt in op hun gevoel; als ze niet met hem in zee gaan, zijn ze bang alleen achter te blijven en zich net zo ellendig te voelen als vroeger.

TS, jij begrijpt er dus weer helemaal niks van. De klacht is dus dat jij een behoorlijk gebrek aan empathie hebt. :{w
Dat dus. TS is gewoon beetje kortzichtig...
pi_142984174
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
Dat is te makkelijk TS. Die viezeriken weet heel goed wie ze pakken moeten. Vaak zijn het meisjes met een ''rugzakje'' Het lijkt wel of ze weten dat die meisjes er vatbaar voor zijn. Ze hebben vaakt problemen thuis of op school en die kerels die geven die meisjes het gevoel dat ze belangrijk zijn. Stoppen ze eerst helemaal vol met kadootjes doen overdreven lief en aardig en als ze het hart van die meisjes veroverd hebben gaan ze over tot ''actie'' Het is een psychologisch spelltjes dat die loverboys spelen.
Ja, maar waarvan de ''geheimen'' en werkwijzen nu al twee decennia openbaar op straat liggen.
Bovendien vind ik een ''rugzak'' geen excuus voor niet nadenken, iedereen heeft tegenwoordig wel wat en iedereen heeft struggles.
Slachtoffercultuur? Excuuscultuur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:53:39 #17
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_142984281
Dat er nog meisjes zijn die daar na al die campagnes en aandacht nog steeds intrappen is wel een terechte klacht ja :')
Je maintiendrai -XOXO-
pi_142984301
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ja, maar waarvan de ''geheimen'' en werkwijzen nu al twee decennia openbaar op straat liggen.
Bovendien vind ik een ''rugzak'' geen excuus voor niet nadenken, iedereen heeft tegenwoordig wel wat en iedereen heeft struggles.
Slachtoffercultuur? Excuuscultuur!
Stel je hebt als meisje nooit een vaderfiguur/mannelijke aandacht gehad, dan voelen die meiden zich helemaal geaccepteerd door zo'n gast (even voor de duidelijkheid, door loverboys wordt niet altijd naar het uiterlijk gekeken, maar eerder de makkelijkste slachtoffers).

Je hebt een terechte klacht. Maar vrouwen hebben nou eenmaal leiding en bevestiging constant nodig. Als een gek/problematisch/niet te knappe meid, die aandacht ineens krijgt en stiekem wordt gefilmd tijdens de sex, dan is ze al met 1 been in...

Alleen nog het zwartmaken tegenover bekenden/vrienden/familie, en laten zien dat de loverboy haar enige hoop is. En zij is ten einde raad.
pi_142984501
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Werkman het volgende:
Ja, maar waarvan de ''geheimen'' en werkwijzen nu al twee decennia openbaar op straat liggen.
Bovendien vind ik een ''rugzak'' geen excuus voor niet nadenken, iedereen heeft tegenwoordig wel wat en iedereen heeft struggles.
Slachtoffercultuur? Excuuscultuur!
Dat heeft vrij weinig met "niet nadenken" te maken. Emotionele chantage en manipulatie kan in vele gevallen sterker zijn "rationele" geest.
Het feit dat je er niet over na wil denken en er maar lekker een populistische leus van maakt, want jij bgrijpt de wereld wel, geeft toch redelijk goed aan dat je er geen kut van snapt en jezelf zo voorliegt.
pi_142984506
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:54 schreef faf het volgende:

[..]

Stel je hebt als meisje nooit een vaderfiguur/mannelijke aandacht gehad, dan voelen die meiden zich helemaal geaccepteerd door zo'n gast
Tuurlijk, en die aandacht en ''liefde'' kan alleen maar gegeven worden door bling-bling gasten in veel te dure auto's nietwaar?
Hoeveel goede hardwerkende jongens worden er niet genegeerd door die chickies?
En dan heb ik het niet specifiek over lelijke nerds, maar als je bijvoorbeeld als jongen zonder strafblad hard werkt bij de Aldi of de Little om je studie te betalen ben je zeker niet in staat om liefde aandacht en begrip te geven?

kortzichtig? Reden te meer voor mij om juist verder te kijken dan gejank en gedrein en eeuwige '' Ik kom liefde en aandacht te kort'' rotsmoesjes.
Het zijn ook echte vaderfiguren die gangsterboys.
Geef gewoon toe dat normale hardwerkende jongens te saai en te min zijn voor jou en je ''problemen''

[ Bericht 1% gewijzigd door Werkman op 02-08-2014 11:16:46 ]
pi_142984552
Ben jij geabonneerd op de leesmap van 5 jaar geleden? Want in de media die ik tot me neem is dit onderwerp al tijden geen onderwerp meer.
pi_142984563
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat heeft vrij weinig met "niet nadenken" te maken. Emotionele chantage en manipulatie kan in vele gevallen sterker zijn "rationele" geest.
Het feit dat je er niet over na wil denken en er maar lekker een populistische leus van maakt, want jij bgrijpt de wereld wel, geeft toch redelijk goed aan dat je er geen kut van snapt en jezelf zo voorliegt.
Wel opvallend dat ik dit deuntje altijd maar hoor als het om meiden gaat, als jongens/mannen meestal in een web van manipulatie stappen door één of andere gehaaide snol die zijn bankrekening plundert en/of er zelfs in slaagt hem van vrienden en familie te vervreemden en zijn huis af te pakken is het altijd een stomme zak die te veel met zijn lul gedacht heeft.

Jankende wezens met een rok aan staan altijd echter boven iedere vorm van eigen verantwoording.
pi_142984571
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:10 schreef zovty het volgende:
Ben jij geabonneerd op de leesmap van 5 jaar geleden? Want in de media die ik tot me neem is dit onderwerp al tijden geen onderwerp meer.
Op Texel geen internet en tv meer? komt vast door het noodweer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 02-08-2014 11:17:00 ]
pi_142984662
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:11 schreef Werkman het volgende:

[..]

Wel opvallend dat ik dit deuntje altijd maar hoor als het om meiden gaat, als jongens/mannen meestal in een web van manipulatie stappen door één of andere gehaaide snol die zijn bankrekening plundert en/of er zelfs in slaagt zijn huis af te pakken en hem van vrienden en familie te vervreemden is het altijd een stomme zak die met zijn lul denkt.

Jankende wezens met een rok aan staan altijd boven iedere vorm van eigen verantwoording.
Dat ligt aan de kringen waarin je je bevindt. Het wordt namelijk niet als mannelijk gezien je als slachtoffer te profileren.

Dat betekend alleen niet dat de ene of de andere benadering beter is dan de ander.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2014 11:17:09 ]
pi_142984738
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:16 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat ligt aan de kringen waarin je je bevindt. Het wordt namelijk niet als mannelijk gezien je als slachtoffer te profileren.
En dat als als slachtoffer profileren komt ook lekker geloofwaardig over als je weer zo'n chick op tv ziet die zich dreinend in de armen van haar moeder stort maar later in de tekst leest dat ze inmiddels weer terug is bij haar loverboy.

Krokodillentranen met tuiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')