abonnement Unibet Coolblue
pi_142975829



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142975882
Last posts:

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:16 schreef Rzr101 het volgende:
DH gate heeft een actie, je krijgt een coupon voor 10$ off bij besteding van 50$.
Of eentje van 100$/1000$ (besteding moet hoger zijn dan het bedrag).

De hoofdprijs is een reis naar China.

Prima site, heb er n aantal spulletjes vandaan. Niet de goedkoopste - wel goede service is mijn ervaring.

http://www.dhgate.com/promotion/Red_Envelope_Giveaway.html
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef NX het volgende:

[..]

Idem, dank voor the heads up alleen weet je het zeker dat ze een neppe model met wifi verkopen? Ik denk dat je het verkeerd ziet namelijk, je kunt deze alleen voorbestellen/pre-orderen bij Banggood. Ze leveren nog geen SJ4000 met Wifi.

Tevens je link werkt niet :)

http://www.banggood.com/W(...)rproof-p-938985.html
Update met betrekking tot de waterproof case.
Deze heb ik sinds vanmiddag onder druk in het water gehad, en heb hem er zojuist uitgehaald.
Na de buitenkant volledig droog gemaakt te hebben, kan ik melden dat de case bij mij in elk geval nog kurkdroog aan de binnenkant was.

^O^
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142976890
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef NX het volgende:
Idem, dank voor the heads up alleen weet je het zeker dat ze een neppe model met wifi verkopen? Ik denk dat je het verkeerd ziet namelijk, je kunt deze alleen voorbestellen/pre-orderen bij Banggood. Ze leveren nog geen SJ4000 met Wifi.

Tevens je link werkt niet :)

http://www.banggood.com/W(...)rproof-p-938985.html
pi_142982901
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:06 schreef NX het volgende:

[..]

Inmiddels leveren ze hem niet en kun je alleen pre-orderen.
Dit was gistermiddag nog niet zo en na aandringen van een aantal personen gaan ze nu eerst een onderzoek doen. Ik heb veel contact met de eigenaar van Foxoffer en heb bijvoorbeeld ook zijn topic aan hun laten zien. Toen ik begon over de leverancier ACMELL en de website kon tonen, werden ze terughoudender.

Ze hebben beloofd mij op de hoogte te houden, dus als ik meer weet, weten jullie het ook ;)
pi_142984377
Ik had wat Iphone 5 kabels gekocht via ebay. Nu laden de kabels enorm langzaam en als ik ze aan de pc/mac hang dan herkent de pc/mac de iphone niet eens. Nu snapt de persoon die mij deze heeft verkocht niet helemaal dat het aan de pc kunnen koppelen van een iphone ook best handig is.
Nu dus bezig om wat van mijn geld terug te krijgen want dit is gewoon crap.
Maar weet iemand waar ik degelijke iphone 5 kabels kan kopen die goed laden en ook gewoon werken met de pc/mac?
pi_142984824
Yes ik krijg net m'n sj4000 binnen :D Vanavond zodra ik tijd heb eens uitgebreid bekijken.

Bestelling geplaatst op zondag 20 juli bij Banggood dus het heeft net geen 2 weken geduurd :)

quote:
2014-08-01 21:20, The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-08-01 21:20, NETHERLANDS, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-08-01 21:20, Order customs cleared and lodged with local delivery agent
2014-07-31 21:51, NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-07-31 21:51, Order received into final destination country
2014-07-29 10:22, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-29 10:22, Order departed from sorting hub
2014-07-24 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-24 10:00, Order dispatched
Too much is never enough!
pi_142985441
Heeft iemand anders het Popkind 1cent kathorloge ook ontvangen?
Die van mij loopt niet en ik zie nergens een lipje zitten.
pi_142987535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:59 schreef remcosw het volgende:
Heeft iemand anders het Popkind 1cent kathorloge ook ontvangen?
Die van mij loopt niet en ik zie nergens een lipje zitten.
Hoe weten jullie wanneer er (goede) 1 cent deals zijn?
pi_142990259
Zeau, weer terug van vakantie.
Nog toffe dingen gemist?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_142991216
http://www.banggood.com/C(...)rt-Cam-p-937224.html

Downstar, hoelang zei je ook alweer dat je kan filmen op 1 batterij?

[ Bericht 17% gewijzigd door ManageTheAnger op 02-08-2014 16:12:09 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142992178
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/C(...)rt-Cam-p-937224.html

Downstar, hoelang zei je ook alweer dat je kan filmen op 1 batterij?
Bij de tmart versie 80-100 minuten, die van banggood volgens mij 5.
:6
pi_142992323
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
Met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen leek mij dit ook wel weer geinig. Twijfel :P ...
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef Downstar het volgende:
Niet twijfelen, kopen na het zien van mijn review :P


edit: gvd, waarom heb je me er weer op gewezen... nu loop ik alles weer op te meten xD!
:P


Voor de verandering ook eens best snel bezorgd. Op 22 juli besteld; nu net vanmiddag binnen.
Slechts 11 dagen. :o
pi_142992377
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

Bij de tmart versie 80-100 minuten, die van banggood volgens mij 5.
:6
_O- ^O^
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:37:30 #14
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142993530
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

Bij de tmart versie 80-100 minuten, die van banggood volgens mij 5.
:6
_O- _O- _O-
pi_142993819
Ik zoek eignlijk nog een Proclip houder voor een TomTom, nu op Ebay zie je van die dingetjes, als deze, maar dat is dus niks, iemand een idee?

http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item19f16e4a33

Die proclip houder is mooier, en steviger vast,
http://pitstar.com/Brodit(...)-center-left-airvent

Dat maar beetje duur iemand idee?
Is back
pi_142993835
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

:P
[ afbeelding ]

Voor de verandering ook eens best snel bezorgd. Op 22 juli besteld; nu net vanmiddag binnen.
Slechts 11 dagen. :o
Goedzo jonge :P
Nu vast alles aan het opmeten ofniet :P?

Nice picture ook ^O^
pi_142995025
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:49 schreef Downstar het volgende:

[..]

Goedzo jonge :P
Nu vast alles aan het opmeten ofniet :P?

Nice picture ook ^O^
Wat moet je met zo'n ding?
Voor de lol of heeft het ook echt een doel? ;)
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:16:57 #18
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142995893
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:41 schreef remcosw het volgende:

[..]

Wat moet je met zo'n ding?
Voor de lol of heeft het ook echt een doel? ;)
Ik gebruik de mijne om te kunnen meten of het babybadje niet te heet is, of z'n flesje etc.
pi_142998695
Even een vraagje aan alle SJ4000 bezitters.

Moet ik een firmware update uitvoeren, heb de cam pas een paar dagen gelden ontvangen. Ik zie namelijk ook geen functie waarmee ik eenmalig foto's kan nemen die pas geschoten worden 2sec nadat ik op het knopje heb gedrukt..???
pi_142998828
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:54 schreef Scarface150993 het volgende:
Even een vraagje aan alle SJ4000 bezitters.

Moet ik een firmware update uitvoeren, heb de cam pas een paar dagen gelden ontvangen. Ik zie namelijk ook geen functie waarmee ik eenmalig foto's kan nemen die pas geschoten worden 2sec nadat ik op het knopje heb gedrukt..???
Die zit ook niet in de nieuwe firmware zover ik weet.
Selfies maken gewoonweg Sequence mode aanzetten, dan naar foto mode >
knop ik drukken> monopod of hoe je ook je selfie wil maken naar je toerichten > wat foto's laten schieten > leuke uitkiezen > rest eventueel verwijderen :P?
pi_142998979
Hoop dat mijn extra batterij aankomende week binnenkomt, anders ga ik mijn vakantie met 1 batterij in. 14 juli via Ebay besteld, zou normaal wel op tijd binnen moeten zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142999134
Aah moet wel lukken binnen een maand toch.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Die zit ook niet in de nieuwe firmware zover ik weet.
Selfies maken gewoonweg Sequence mode aanzetten, dan naar foto mode >
knop ik drukken> monopod of hoe je ook je selfie wil maken naar je toerichten > wat foto's laten schieten > leuke uitkiezen > rest eventueel verwijderen :P?
Oke oke, best kut dat zo'n simpele handige functie er niet even in wordt geprogrammeerd. Heeft er iemand een linkje voor me naar een site met veel praktische tips over de SJ4000? Ik weet nou bijvoorbeeld niet of ik het moet updaten en welke instellingen het beste werken.
pi_142999276
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:49 schreef Downstar het volgende:
Goedzo jonge :P
Nu vast alles aan het opmeten ofniet :P?
:@
quote:
Nice picture ook ^O^
f/2.8 over het hele bereik O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:41 schreef remcosw het volgende:
Wat moet je met zo'n ding?
Voor de lol of heeft het ook echt een doel? ;)
Voor de lol, maar zijn vast nuttige doelen voor te verzinnen.
pi_143002028
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:59 schreef zBus het volgende:
Ik had wat Iphone 5 kabels gekocht via ebay. Nu laden de kabels enorm langzaam en als ik ze aan de pc/mac hang dan herkent de pc/mac de iphone niet eens. Nu snapt de persoon die mij deze heeft verkocht niet helemaal dat het aan de pc kunnen koppelen van een iphone ook best handig is.
Nu dus bezig om wat van mijn geld terug te krijgen want dit is gewoon crap.
Maar weet iemand waar ik degelijke iphone 5 kabels kan kopen die goed laden en ook gewoon werken met de pc/mac?
Aliexpress, er is daar een verkoper die orginele belkinkabels verkoopt voor minder als de helft ivm nederland.

Had er 1 van 3 meter en 1,2 voor 12 euro nog iets. Goedspul! En een nette prijs.
Aigh aigh Captain!
pi_143009458
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Aah moet wel lukken binnen een maand toch.

[..]

Oke oke, best kut dat zo'n simpele handige functie er niet even in wordt geprogrammeerd. Heeft er iemand een linkje voor me naar een site met veel praktische tips over de SJ4000? Ik weet nou bijvoorbeeld niet of ik het moet updaten en welke instellingen het beste werken.
Tussen de reacties van de review van Techmoan staat wel het e.e.a. aan informatie, en google er anders even op. Zijn wel meer topics waar je dan op terecht komt. Ik ga zelf eerst kijken hoe de filmpjes eruit zien en als me het aanstaat ga ik niet updaten denk ik.

Qua instellingen ben ik tot nu toe tegen gekomen dat je volgens mij het beste alles op normal kan laten omdat het anders te softwarematig aangepast eruit komt te zien. Verder de exposure op +1/3 en HDR on, maar dit zou je zelf even moeten uitproberen.
Too much is never enough!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')