abonnement Unibet Coolblue
pi_143764224
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

[..]

Ja logisch, in een sim, simulatie effecten uit zetten :')

Een echte oplossing is niet zo veel remmen als jij doet, je remt zeker altijd met de voetrem? Dat moet je niet doen want dan krijg je dat dus, echte chauffeurs gebruiken ook de retarder en de motor-rem.

Ook helpt het om remmen in te houden, bijvoorbeeld als je met een pedaal remt, langer, zachtjes remmen, ipv telkens overnieuw schokkerig remmen. Realistisch aanpakken dus.

Met een tobo gaat dat lastiger, maar dan kan je alsnog beter 1x heel hard remmen dan 10x in schokjes.

En dus nog beter is de retarder/motor-rem te gebruiken. Ik gebruik de retarder nauwelijks maar de motor-rem wel en heb nog nooit luchtdruk problemen gehad, heb het zelf 1x met opzet veroorzaakt maar dat koste me bar veel moeite! Als je dat zomaar gebeurt doe je echt iets fout.

En als je snel luchtdruk wil opbouwen, zet hem ff in de N, en geef vol gas, in een seconde of 10 kan je weer los.
Okay thanks. Heb de simulatie maar meteen gedeactiveerd.
Welke mods hebben de meeste onder ons?

Ik gebruik Jazzycat new trailers, Hungary map, Venetie, nieuw stukje Spanje en new weather.
Nog andere leuke?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_143766554
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:21 schreef banaantjeEE het volgende:

Welke mods hebben de meeste onder ons?
Het is nog een beet je experimenteren, want niet elke mod werkt goed in v1.11/1.12, maar ik heb er wel een paar:

Scania 4
MAN Euro 6
Mercedes Actros MP4
Scania T6
Scania Upgrade V2.0
En diverse skins voor de trucks

Broshuis vattenfall trailer
Jazzycat trailers, railroad cargo en military cargo packs.

En een 'no barrier' mod om te tolhuisjes te omzeilen, de Scania torpedo blijft daar nog wel eens steken..
pi_143778678
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:56 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het is nog een beet je experimenteren, want niet elke mod werkt goed in v1.11/1.12, maar ik heb er wel een paar:

Scania 4
MAN Euro 6
Mercedes Actros MP4
Scania T6
Scania Upgrade V2.0
En diverse skins voor de trucks

Broshuis vattenfall trailer
Jazzycat trailers, railroad cargo en military cargo packs.

En een 'no barrier' mod om te tolhuisjes te omzeilen, de Scania torpedo blijft daar nog wel eens steken..
Ik heb ook de More Traffic mod, welke het spel toch een pak realistischer maakt :)
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_143821801
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik heb ook de More Traffic mod, welke het spel toch een pak realistischer maakt :)
Als ik in de file wil staan kan ik ook gewoon de echte weg opgaan. ;)

Nieuw speeltje getest:



Ziet er goed uit en het geluid is prima, maar het is toch een beetje onpraktisch, alsof je met de Titanic door de Amsterdamse grachten probeert te varen..
In Zwitserland een klein tikje tegen de vangrail, pleurt het hele ding om... 44% en 27.000 euro schade! :X En dat op een vrachtje van 32.000 euro.

Het interieur ziet er wel relaxt uit trouwens:



En een nieuw gewichtsrecord voor mij: 54 ton! :D



Bijna zonder schade van A'dam naar Berlijn gereden, ware het niet dat er weer eens een AI auto voorrang nam bij het linksaf slaan. }:|
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 19:24:52 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_143822287
Ik kan echt zo boos worden op die AI he :{
- ik rij op de rotonde, AI besluit halverwege om ook de rotonde op te gaan en raakt me: mijn fout, dokken!;
- ik rij op de rechterrijstrook, AI wil invoegen en gooit hem tegen me aan: mijn fout, dokken!;
- ik rij op de linkerrijstrook, AI rijdt rechts achter een truck en wil inhalen, kan prima, dus hij gooit em naar links en... REMT AF! Ik slinger naar rechts, wil er voorbij. AI denkt "heuj ik ga naar rechts", doet dat en.. jahoor, mijn schuld: dokken maar! }:|
- ik heb voorrang op een T-splitsing... nouja, je raadt het al :')

Nou heb ik iets van 1.5 miljoen euro, dus kan het makkelijk betalen, maar kom op :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_143824110
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan echt zo boos worden op die AI he :{
- ik rij op de rotonde, AI besluit halverwege om ook de rotonde op te gaan en raakt me: mijn fout, dokken!;
- ik rij op de rechterrijstrook, AI wil invoegen en gooit hem tegen me aan: mijn fout, dokken!;
- ik rij op de linkerrijstrook, AI rijdt rechts achter een truck en wil inhalen, kan prima, dus hij gooit em naar links en... REMT AF! Ik slinger naar rechts, wil er voorbij. AI denkt "heuj ik ga naar rechts", doet dat en.. jahoor, mijn schuld: dokken maar! }:|
- ik heb voorrang op een T-splitsing... nouja, je raadt het al :')

Nou heb ik iets van 1.5 miljoen euro, dus kan het makkelijk betalen, maar kom op :')
12 updates maar dat hebben ze er nog steeds niet uit nee :') doodirritant
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 20:29:19 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_143824590
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

12 updates maar dat hebben ze er nog steeds niet uit nee :') doodirritant
Ik heb ook het idee dat de AI in .9 of .10 slimmer was dan in de huidige update, toen wachtten ze tenminste nog voor het 20 tot 30 ton zware metalen geval dat op hoge snelheid op ze af kwam denderen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_143850819
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat de AI in .9 of .10 slimmer was dan in de huidige update, toen wachtten ze tenminste nog voor het 20 tot 30 ton zware metalen geval dat op hoge snelheid op ze af kwam denderen :P
Nee de AI nu is slimmer dan voorheen.
Toen zette je je pinker op om in te voegen en bleven de AI wagens doorrijden. Nu remmen ze af en laten ze je invoegen...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:38:06 #34
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_143851026
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Nee de AI nu is slimmer dan voorheen.
Toen zette je je pinker op om in te voegen en bleven de AI wagens doorrijden. Nu remmen ze af en laten ze je invoegen...
Merk ik helemaal niks van. Ja, ze stoppen even en zodra ik optrek geven ze alsnog gas :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_143905637
Heb eindelijk geleerd hoe je zelf moet parkeren en heb nu lol in de mp :D Net met 3 man van Rotterdam naar Liverpool gereden, eentje sloeg iets eerder af omdat 'ie naar Manchester moest, wat gepaard ging met veel getoeter en geflits _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 28-08-2014 01:44:19 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_143916962
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb eindelijk geleerd hoe je zelf moet parkeren en heb nu lol in de mp :D Net met 3 man van Rotterdam naar Liverpool gereden, eentje sloeg iets eerder af omdat 'ie naar Manchester moest, wat gepaard ging met veel getoeter en geflits _O_
hoe tof is dat _O_ zo jammer dat mijn pc bijna in de fik vliegt als ik ETS wil spelen :')
pi_143917885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:08 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

hoe tof is dat _O_ zo jammer dat mijn pc bijna in de fik vliegt als ik ETS wil spelen :')
Mijn bak begint ook flink te brommen en te blazen, denk dat ik de fan op de videokaart maar eens goed schoon moet maken :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_143934980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mijn bak begint ook flink te brommen en te blazen, denk dat ik de fan op de videokaart maar eens goed schoon moet maken :P
hier begint ie serieus te smelten als ik de zijkant er niet af haal :') PSU is een beetje op zijn einde denk ik :P
  Moderator vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:20:10 #39
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_143952008
Pff, ben net een half uurtje van TS3 gebanned... ik zat in een ETS2-channel te ouwehoeren en er belde iemand van de schoonmaakdienst aan, dus ik opendoen en met die kerel praten, was ik vergeten m'n mic te muten :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 31 augustus 2014 @ 11:56:53 #40
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_144016820
Wat kun je nou allemaal 'extra' in die Multiplayer? Heb het spel al eens gehad, maar toen alleen de offline-modus. Moet zeggen zodra je de dikste Scania hebt zit er niet echt meer uitdaging in het spel. Wat heeft die Multiplayer aan extra uitdaging?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 13:20:32 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144019410
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:56 schreef JagerJanssen het volgende:
Wat kun je nou allemaal 'extra' in die Multiplayer? Heb het spel al eens gehad, maar toen alleen de offline-modus. Moet zeggen zodra je de dikste Scania hebt zit er niet echt meer uitdaging in het spel. Wat heeft die Multiplayer aan extra uitdaging?
Het is leuk om met een paar man een lange rit te doen terwijl je via teamspeak zit te ouwehoeren _O_ Ik zou echter wel tot lvl 5 gaan in de sp voordat je dat profiel voor online gebruikt, anders kom je in de problemen qua jobs.

Hang zelf altijd rond in de English Channel 1-chat van teamspeak (ts3.ets2mp.com), je hebt wel NLse kanalen maar daar zit bijna nooit iemand.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:30:32 #42
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_144021873
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Het is leuk om met een paar man een lange rit te doen terwijl je via teamspeak zit te ouwehoeren _O_ Ik zou echter wel tot lvl 5 gaan in de sp voordat je dat profiel voor online gebruikt, anders kom je in de problemen qua jobs.

Hang zelf altijd rond in de English Channel 1-chat van teamspeak (ts3.ets2mp.com), je hebt wel NLse kanalen maar daar zit bijna nooit iemand.
Weet je nog een pendeldienst die in het begin veel geld binnen brengt? Niet dat ik straks met m'n lege truck 200 km moet rijden. En zodra ik kan lenen (100.000¤) gelijk doen?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 15:07:56 #43
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144023080
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:30 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Weet je nog een pendeldienst die in het begin veel geld binnen brengt? Niet dat ik straks met m'n lege truck 200 km moet rijden. En zodra ik kan lenen (100.000¤) gelijk doen?
Yup, meteen lenen en truck kopen, daarna online gaan ^O^

Maak niet dezelfde fout als ik door ook 400k te lenen voor uitbreiding garage + twee trucks + twee chauffeurs, want daar heb je helemaal niks aan in multiplayer, gewoon zelf je geld verdienen en alles aan nieuwe garages en pimpen besteden.

Het is nl. wel zo fijn om even van garage naar garage te kunnen hoppen als men in London een konvooi start, jij ergens in Polen rijdt en dan even via garagebeheer naar London en omstreken kunt teleporteren :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 15:12:08 #44
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144023240
Nu ik bovenstaande lees besef ik dat ik NOG dommer ben geweest :') Ik had dit moeten doen:
- basis in bijv. Rotterdam nemen; (check)
- 100k lenen, truck kopen, verder in de sp; (check)
- 400k lenen, naar de andere kant van Europa rijden, bijv. Poznan en daar garage kopen;
- dmv verschillende jobs naar de UK en daar wederom een garage kopen.
- vervolgens gewoon blijven rijden tot ik alles af kan betalen en opnieuw lenen;
- meer garages kopen.

Nog een tip trouwens: steek al je punten in Lange Afstand, daarna in waardevolle/breekbare vracht en dan pas de rest :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:18:28 #45
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_144023431
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu ik bovenstaande lees besef ik dat ik NOG dommer ben geweest :') Ik had dit moeten doen:
- basis in bijv. Rotterdam nemen; (check)
- 100k lenen, truck kopen, verder in de sp; (check)
- 400k lenen, naar de andere kant van Europa rijden, bijv. Poznan en daar garage kopen;
- dmv verschillende jobs naar de UK en daar wederom een garage kopen.
- vervolgens gewoon blijven rijden tot ik alles af kan betalen en opnieuw lenen;
- meer garages kopen.

Nog een tip trouwens: steek al je punten in Lange Afstand, daarna in waardevolle/breekbare vracht en dan pas de rest :P
Heb midden in Duitsland m'n eerste garage. :') Dichtstbijzijnde opdracht is 200km verderop.

Gelukkig wel gelijk een Scania kunnen kopen.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 16:00:36 #46
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144024904
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:18 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Heb midden in Duitsland m'n eerste garage. :') Dichtstbijzijnde opdracht is 200km verderop.

Gelukkig wel gelijk een Scania kunnen kopen.
Midden-Duitsland is handig ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_144038177
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Nog een tip trouwens: steek al je punten in Lange Afstand, daarna in waardevolle/breekbare vracht en dan pas de rest :P
ADR is ook handig, levert dure vrachtjes op.

En sorteer vrachten op prijs per kilometer, niet op totaal bedrag.
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 12:34:15 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144057857
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:55 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

ADR is ook handig, levert dure vrachtjes op.

En sorteer vrachten op prijs per kilometer, niet op totaal bedrag.
Heb je gelijk in :Y Al blijft lange afstand de beste basis voor mp, daarna ADR en hoge waarden gemixt toevoegen, gevolgd door breekbaar spul. De andere twee, hoge tijdsdruk en economisch rijden, doen er niet zoveel toe, dus die kunnen als nummer 5 en 6 toegevoegd worden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_144060265
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je gelijk in :Y Al blijft lange afstand de beste basis voor mp, daarna ADR en hoge waarden gemixt toevoegen, gevolgd door breekbaar spul. De andere twee, hoge tijdsdruk en economisch rijden, doen er niet zoveel toe, dus die kunnen als nummer 5 en 6 toegevoegd worden.
Eerst lange afstand inderdaad, deed ik ook met alle ingehuurde chauffeurs in mijn garages. Zodra ze level 5 zijn terug naar 'gebalanceerd' . ADR snapte ik in eerste instantie niet, maar die kun je dus per stuk toevoegen in plaats van de levels zoals de andere vijf. Ondertussen heb ik wel alle levels binnen en weet ik niet meer wat ik met m'n geld moet doen..
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 13:59:26 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144060668
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:48 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Eerst lange afstand inderdaad, deed ik ook met alle ingehuurde chauffeurs in mijn garages. Zodra ze level 5 zijn terug naar 'gebalanceerd' . ADR snapte ik in eerste instantie niet, maar die kun je dus per stuk toevoegen in plaats van de levels zoals de andere vijf. Ondertussen heb ik wel alle levels binnen en weet ik niet meer wat ik met m'n geld moet doen..
En dat is de pijnlijk zwakke plek van het spel. Gelukkig heb je nu een mp, zodat je ook via teamspeak kunt ouwehoeren en samen kunt rijden. Maakt het toch een stuk leuker :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')