abonnement Unibet Coolblue
pi_142962911
Ik ben al 22 en het voelt als een gesloten boek.

Wanneer ik nog een jochie was en naar het speciaal onderwijs ging, kon je op je 14e, 15e al een geil meisje neuken.

Daarna kwam het tijdperk van clubs en kroegjes waar je onenightstands aan overhield. De meeste gewilde en waagd geklede meisjes waren geen fantasie maar was de waarheid voor een enkel nachtje.

Nu ik gesetteld ben met een huisje, vrouwtje (ongehuwd) en een baan in de fabriek. Zijn de voorgaabde beschreven tijdperken dus echt verledeb tijd.

Tot mijn spijt geil ik nog steeds tantoe hard op meisjes vanaf 15jr.

Het probleem is 15 tot 17 ben ik een pedolover. En ook al zijn ze 18 of ouder dan ga ik vreemd. Maar ik ben een eerlijke jongen.

Oud worden sucks en oude mensen hebben altijd gelijk.

Ik wil van school af school is stom, nee school en je jeugd zijn de leukste tijden geniet ervan.

En dat is waar. Als je oud bent heb je gebondenheid en verlichtingen tot aan de poort van allah.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:43:31 #2
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142963023
Er is een middel om dat tegen te gaan. Als je de naties voorblijft en je bent daarna ook nog eens bescheiden, wel, dan kun je eeuwig jong blijven. Ik spreek uit ervaring.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_142963077
huisje boompje beestje probleem. Frank weet daar wel raad mee.
pi_142963092
Ts houd van pedo's :')
pi_142963453
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:40 schreef spierbal het volgende:
kon je op je 14e, 15e al een geil meisje neuken.
Dat was destijds niet iets waar wij mee bezig waren. Maargoed -> Speciaal onderwijs.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:34:35 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142964543
Dan moet je het uitmaken en weer verder neuken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')