abonnement Unibet Coolblue
pi_142957403
Regelmatig hoor je diverse verhalen van collega's/vrienden over hun seksleven - waar of gelogen, dat even in het midden. Ook op internet kom je advertenties tegen - meeste pure reclame. Een seks relatie hebben: is dat mogelijk of is dat gewoon 'n stoere fabel en heeft niemand dat?...

NB: Seks relatie - puur iemand hebben om "platte" seks mee te hebben zonder gevoelens...
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:53:45 #2
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_142957429
waarom zou dat niet kunnen? :')
pi_142957445
Ja waarom niet? Ik denk alleen niet via van die maffe sites
En ik denk dat het beter gaat als je allebei wat ouder bent en dus iets minder dramatisch bent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142957558
Ik denk ook wel dat het mogelijk is, maar soms lijkt het gewoon te mooi om werkelijk te zijn. Vooral omdat ik denk dat mannen altijd wel zin in seks hebben en bij vrouwen dat aanduidend minder is...
pi_142957609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef Joyr1der het volgende:
Ik denk ook wel dat het mogelijk is, maar soms lijkt het gewoon te mooi om werkelijk te zijn. Vooral omdat ik denk dat mannen altijd wel zin in seks hebben en bij vrouwen dat aanduidend minder is...
Een seksrelatie wil ook niet zeggen dat je elke dag 4x neukt of zo

En als je weet dat het mogelijk is, waarom dan dit topic :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:59:36 #6
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_142957648
"Echte vrouwen willen genomen worden in jouw stad, schrijf je nu gratis in!" Ja tuurlijk
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_142957742
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef Joyr1der het volgende:
Ik denk ook wel dat het mogelijk is, maar soms lijkt het gewoon te mooi om werkelijk te zijn. Vooral omdat ik denk dat mannen altijd wel zin in seks hebben en bij vrouwen dat aanduidend minder is...
Vrouwen zijn niet minder geil of oppervlakkig dan mannen. Hoe sneller je dat doorhebt en accepteert, hoe beter.
pi_142957846
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:53 schreef Chilliewillie88 het volgende:
waarom zou dat niet kunnen? :')
Zie best in waarom dat voor een fokker onvoorstelbaar is :P

Overigens kan het best hoor, ts. Alleen meestal is het even leuk, maar na een tijdje heb je het ook wel weer gezien.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:07:14 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_142957927
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Zie best in waarom dat voor een fokker onvoorstelbaar is :P

Overigens kan het best hoor, ts. Alleen meestal is het even leuk, maar na een tijdje heb je het ook wel weer gezien.
Ja of krijgt één van de twee meer gevoelens, dat is ook wel een dooddoener.
pi_142957937
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef Joyr1der het volgende:
Ik denk ook wel dat het mogelijk is, maar soms lijkt het gewoon te mooi om werkelijk te zijn. Vooral omdat ik denk dat mannen altijd wel zin in seks hebben en bij vrouwen dat aanduidend minder is...
Dit denken...
Vrouwen willen net zo graag als mannen.
pi_142958039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:07 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dit denken...
Vrouwen willen net zo graag als mannen.
grager zelfs de vuige sletten
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142958124
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja of krijgt één van de twee meer gevoelens, dat is ook wel een dooddoener.
Ja misschien is dat idd wel wat ts bedoelt. Dat de kans groot is dat het na een tijdje toch uit balans raakt.
pi_142959725
Sommige mensen kunnen neuken zonder gevoelens (lees: puur en alleen uit aantrekkingskracht.) en anderen kunnen en of kiezen alleen om seks te hebben wanneer ze verliefd zijn. Tja, ieder zijn ding. *)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142961620
:D tuurlijk is dat aanwezig en het zou je verbazen hoeveel dat er zijn. Gewoon een (vast) persoon bellen als je jeuk hebt :Y
pi_142961736
Kan werken. :D
pi_142962051
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:58 schreef complicate het volgende:
Sommige mensen kunnen neuken zonder gevoelens (lees: puur en alleen uit aantrekkingskracht.) en anderen kunnen en of kiezen alleen om seks te hebben wanneer ze verliefd zijn. Tja, ieder zijn ding. *)
Aantrekkingskracht is een heel sterk gevoel. Maar jij bedoelt zonder romantische lange termijn gevoelens? Dat kan iedereen. Niet iedereen geeft daar aan toe, maar echt je kunt het.
pi_142962084
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:11 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Aantrekkingskracht is een heel sterk gevoel. Maar jij bedoelt zonder romantische lange termijn gevoelens? Dat kan iedereen. Niet iedereen geeft daar aan toe, maar echt je kunt het.
Pardon? Ik snap uw vraag niet. :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142962139
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:53 schreef Joyr1der het volgende:
NB: Seks relatie - puur iemand hebben om "platte" seks mee te hebben zonder gevoelens...
Seks hebben zonder gevoelens? Nee, dat kan dan weer niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_142962145
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Pardon? Ik snap uw vraag niet. :@
Logisch, was een vaststelling :)
pi_142962157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:15 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Logisch, was een vaststelling :)
Mooi. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142962258
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Mooi. :)
En zonder dm. Trots?
pi_142962362
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

En zonder dm. Trots?
En jij? :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142962424
Ik was ooit slachtoffer van een relatie waarin het vrouwmens alleen maar sex wilde, ik knapte echter af toen ze vertelde dat ze haast had omdat haar man kon thuiskomen :{
Zoiets vertel je toch na de daad :r,
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_142962592
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:23 schreef complicate het volgende:

[..]

En jij? :+
Enorm. Maar mis het toch :)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:27:02 #25
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_142964345
Voor mij is het niet mogelijk, ik krijg daar geheit gevoelens bij, maar als ik zo om me heen kijk hoe de gemiddelde persoon met seks omgaat dan kan ik me niet voorstellen dat het voor veel mensen een probleem is :')
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:46:26 #26
432042 pepertosti
Tosti met peper
pi_142964877
Dat kan zeker werken, ligt natuurlijk aan de persoon zelf. Toch hoor ik wel in de meeste gevallen dat de personen gevoelens voor elkaar ontwikkelen. Er zijn best wat relaties uit ontstaan rondom mijn vriendenkring.
pi_142964977
Niet iedere dag een andere 10/10 nuecken :')
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:42:05 #28
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_142966509
Tuurlijk kan dat _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_142971027
Voor seks heb ik dezelfde criteria als voor een relatie (moet een klik zijn, meisje moet me willen hebben, ze moet bij voorkeur 25 jaar of ouder zijn, en relatiestatus: single). Kortom, zelfde beestje: ander naampje. :P
pi_142975324
Even voor de duidelijkheid: ik heb totaal geen ervaring met 'n seks relatie (zou bijna typen: helaas), dus wat ik typ is puur nieuwsgierigheid, invulling.

Het denken was niet denigrerend bedoeld tegenover vrouwen. Ik denk alleen wel dat mannen daar makkelijker in zijn. (Vele) Mannen kunnen denk ik wel makkelijker zonder gevoel neuken dan vrouwen. Mannen zijn immers "geproduceerd" om te jagen.
Als vrouwen net zo graag als mannen willen, waarom lijkt het dan alsof hun daar voorzichtiger in zijn? Denk wel dat vrouwen dingen makkelijk voor elkaar krijgen als 'n man, die moet echt gaan veroveren zeg maar...

Waarom ik deze topic ben gestart? Impulsief, nieuwsgierigheid....
pi_142975473
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:27 schreef Tanin het volgende:
Voor mij is het niet mogelijk, ik krijg daar geheit gevoelens bij, maar als ik zo om me heen kijk hoe de gemiddelde persoon met seks omgaat dan kan ik me niet voorstellen dat het voor veel mensen een probleem is :')
Je krijgt gevoelens bij seks?

Zo snel verliefd?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:47:13 #32
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_142975815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je krijgt gevoelens bij seks?

Zo snel verliefd?
Niet verliefd, wel enige genegenheid die het voor mij oncomfortabel maakt dit soort dingen te doen
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_142975836
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:47 schreef Tanin het volgende:

[..]

Niet verliefd, wel enige genegenheid die het voor mij oncomfortabel maakt dit soort dingen te doen
Awwww... wat schattig enzoooo
pi_142979136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:36 schreef Joyr1der het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik heb totaal geen ervaring met 'n seks relatie (zou bijna typen: helaas), dus wat ik typ is puur nieuwsgierigheid, invulling.

Het denken was niet denigrerend bedoeld tegenover vrouwen. Ik denk alleen wel dat mannen daar makkelijker in zijn. (Vele) Mannen kunnen denk ik wel makkelijker zonder gevoel neuken dan vrouwen. Mannen zijn immers "geproduceerd" om te jagen.
Als vrouwen net zo graag als mannen willen, waarom lijkt het dan alsof hun daar voorzichtiger in zijn? Denk wel dat vrouwen dingen makkelijk voor elkaar krijgen als 'n man, die moet echt gaan veroveren zeg maar...

Waarom ik deze topic ben gestart? Impulsief, nieuwsgierigheid....
Vrouwen zijn vuiger dan je denkt ;) Het is echt een fabel dat mannen vaker en meer zin hebben. Wij mannen zijn er vaak wel meer open over. Vrouwen zijn stiekemer.
pi_142984586
Right Artelligence!
Vrouwen zijn net zo erg als mannen, ze spelen het spelletje alleen veel en veel slimmer :)

Dus ja, sexrelaties zijn goed mogelijk. Als je maar open en eerlijk bent naar elkaar toe.
pi_142985701
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef Joyr1der het volgende:
Vooral omdat ik denk dat mannen altijd wel zin in seks hebben en bij vrouwen dat aanduidend minder is...
13.gif:')

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:36 schreef Joyr1der het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik heb totaal geen ervaring met 'n seks relatie (zou bijna typen: helaas), dus wat ik typ is puur nieuwsgierigheid, invulling.

Het denken was niet denigrerend bedoeld tegenover vrouwen. Ik denk alleen wel dat mannen daar makkelijker in zijn. (Vele) Mannen kunnen denk ik wel makkelijker zonder gevoel neuken dan vrouwen. Mannen zijn immers "geproduceerd" om te jagen.
Als vrouwen net zo graag als mannen willen, waarom lijkt het dan alsof hun daar voorzichtiger in zijn? Denk wel dat vrouwen dingen makkelijk voor elkaar krijgen als 'n man, die moet echt gaan veroveren zeg maar...

Waarom ik deze topic ben gestart? Impulsief, nieuwsgierigheid....
Vrouwen zijn daar terughoudend in i.v.m. 'Slet' 'Hoer' 'Goedkoop'
pi_142993928
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:12 schreef YeahYeahM het volgende:
Right Artelligence!
Vrouwen zijn net zo erg als mannen, ze spelen het spelletje alleen veel en veel slimmer :)

Dus ja, sexrelaties zijn goed mogelijk. Als je maar open en eerlijk bent naar elkaar toe.
Of vrouwen het spelletje daadwerkelijke slimmer spelen is nog maar zeer de vraag. Daarnaast stel ik me de vraag of "eerlijk zijn" ook wel echt werkt. De laatste keer dat ik een soort seksrelatie had, mocht het van het meisje abslouut niet zo genoemd worden. Ze wilde alleen met me naar bed als ik niet alleen om de seks was langsgekomen. Dat is een heel raar soort van cryptisme, want in principe betekent als je op die opmerking nee zegt dat je wel seks hebt en dus niet eerlijk bent, en als je ja zegt, je geen seks hebt en dus ook niet eerlijk bent en bovendien de sfeer verpest. :D
pi_142996491
Hoe lang duurt zo'n seksrelatie dan? Ik heb nooit seksrelatie's gehad, maar in gewone relatie's word na een jaartje de hoeveelheid seks toch wel minder. De kwaliteit neemt wel toe maar als man heb je meestal vaker zin dan een vrouw.

Gaat dat in seksrelatie's ook zo?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143004475
Verreweg de meeste relaties zijn sexrelaties.

Dat men dan ook nog veel meer dan seks deelt, komt uit praktische overwegingen of omdat het verwacht wordt.
Life is what happens while planning other things
pi_143005465
Mijn ervaring is dat een sexrelatie meestal nogal abrupt tot een einde komt. Een van de twee komt een ander tegen en het feest is over.
pi_143016118
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:40 schreef Godshand het volgende:
Hoe lang duurt zo'n seksrelatie dan?
Een half jaar is lang, vooral voor vrouwen, want die beginnen zich te hechten en dringt de vraag naar toekomstperspectief zich op. En dat is nou juist het essentiele verschil met een gewone relatie.

quote:
Ik heb nooit seksrelatie's gehad, maar in gewone relatie's word na een jaartje de hoeveelheid seks toch wel minder. De kwaliteit neemt wel toe maar als man heb je meestal vaker zin dan een vrouw.

Gaat dat in seksrelatie's ook zo?
Nee. Je hebt geen dingen als dagelijkse sleur en de overvloedige beschikbaarheid van seks die het verlangen verstoren. Het is sowieso tamelijk puur, in die zin dat er geen relatieperikelen doorheen fietsen, en je moet er zo snel mogelijk zoveel mogelijk van maken want het kan zomaar afgelopen zijn. Het kan in die zin bevrijdend zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_143019812
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef JCats het volgende:
Verreweg de meeste relaties zijn sexrelaties.

Dat men dan ook nog veel meer dan seks deelt, komt uit praktische overwegingen of omdat het verwacht wordt.
Hoezo zijn verreweg de meeste relaties dan seksrelaties? Ik heb tot op heden 1 relatie gehad (die met m'n overleden vrouw) maar dat was zeker geen seks-relatie. Gezien haar achtergrond (verkrachting, misbruik) was dat onderwerp vaak lastig....
pi_143020368
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:21 schreef Joyr1der het volgende:

[..]

Hoezo zijn verreweg de meeste relaties dan seksrelaties? Ik heb tot op heden 1 relatie gehad (die met m'n overleden vrouw) maar dat was zeker geen seks-relatie. Gezien haar achtergrond (verkrachting, misbruik) was dat onderwerp vaak lastig....
Met alle respect, wat ik bedoel is het volgende.
Seks is DE drive, die koppels maakt, althans dat neem ik waar.

Ook al ben je -zoals ik- al heel lang samen met dezelfde partner, dan nog -of dan juist..- realiseer je je hoe dit samenleven zonder die seksuele aantrekkingskracht niet was ontstaan en waarschijnlijk ook niet was vervolgd.
Life is what happens while planning other things
pi_143020399
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:21 schreef Joyr1der het volgende:

[..]

Hoezo zijn verreweg de meeste relaties dan seksrelaties? Ik heb tot op heden 1 relatie gehad (die met m'n overleden vrouw) maar dat was zeker geen seks-relatie. Gezien haar achtergrond (verkrachting, misbruik) was dat onderwerp vaak lastig....
Ik vind dit, als ik heel eerlijk ben, een beetje een merkwaardige vraag. Volgens mij zijn vrijwel alle relaties seksrelaties, dat onderscheid een relatie (bij heterostellen tussen een jongetje en een meisje) van bijvoorbeeld vriendschap. Jouw voorbeeld is weliswaar indrukwekkend, maar slechts van toepassing op 0,1% van de relaties. Gelukkig zijn de meeste mensen namelijk niet misbruikt als kind...
pi_143038757
Ben ik 't niet helemaal mee eens, dat seks DE drive is. In 'n relatie gaat het toch om vertrouwen, communiceren, jezelf kunnen zijn en al 't andere wat ik vergeet momenteel.

Ik denk dat jouw percentage niet reëel is. Er zullen veel meer zijn, maar de vraag is of de man tegen de gevolgen van zo'n ingrijpende gebeurtenis is opgewassen. Ikzelf denk van niet, omdat (vele) mannen niet lang zonder seks kunnen. Als hun vriendin niet aan hun verzoek kan doen (door haar geschiedenis) zullen 'n groot aantal te zwak zijn en buiten de deur gaan eten...
pi_143044319
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:02 schreef Jibberism_ het volgende:
Vrouwen zijn niet minder geil of oppervlakkig dan mannen. Hoe sneller je dat doorhebt en accepteert, hoe beter.
Met nadruk op oppervlakkig ;).
Idd, de mensen die zo aan seks doen, zijn best oppervlakkig :p. Voor mij liever iemand die wat diepgang kent.
pi_143044855
Denk niet dat er veel seksrelaties volgens de letterlijke betekenis van dat woord bestaan. Vaak is toch wel een van beide partijen die nog andere verwachtingen heeft naast alleen die seks, al is het misschien alleen maar stille hoop oid.

Zelf heb ik een keer een ''seksrelatie'' gehad. Achteraf speelden toch wel andere dingen, zo bleek aan het einde van beide relaties.

De ene was best een leuk meisje, maar het viel me al op dat ze zo enorm voorkomend was naar mij toe. Leek echt alles te doen om mij tevreden te stellen, alsof ze absoluut niet wilde dat ik een eind maakte aan onze seksrelatie/scharreltijd. Later bleek ook wel dat ze eigenlijk niet echt, of eigenlijk geen, sociaal leven had, en dat ze zonder mij eigenlijk niemand had om dingen mee te ondernemen. Dan wordt het in principe natuurlijk een beetje het gebruiken van zo'n meisje voor de seks...
pi_143045006
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:06 schreef conso888 het volgende:

[..]

Met nadruk op oppervlakkig ;).
Idd, de mensen die zo aan seks doen, zijn best oppervlakkig :p. Voor mij liever iemand die wat diepgang kent.
En of ze diepgang kennen gnagna.

Maar de aanleiding tot een relatie is meestal seks (voortplanting). Andere factoren die het tot een relatie maken -zoals wij mensen kennen- zijn; vriendschap, liefde, geborgenheid enz. Daarom lijkt het me voor aseksuele personen ook moeilijker om een relatie aan te gaan, omdat bij veel mensen seks een belangrijke hoofdrol vervuld. De intimiteit die je deelt als aseksueel persoon zijn persoonlijke dingen. Ook heel waardevol, maar niet de trigger.
pi_143052170
Het bestaat wel, maar om eerlijk te zijn houd het (iig bij mij, en wat ik om me heen hoor) nooit erg lang stand. als je een paar maanden vol maakt is al best netjes. Daarna komt er gedoe langs als:

Verliefde gevoelens voor elkaar
Jaloezie
Nieuwe vriend/vriendin
pi_143055027
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:34 schreef Sheldon. het volgende:
Dan wordt het in principe natuurlijk een beetje het gebruiken van zo'n meisje voor de seks...
Als je seks hebt met iemand zonder dat je een relatie hebt, gebruik je altijd de andere, want jij zit met de lusten. In sommige gevallen is dat langs twee kanten zo, maar ik denk dat dat niet het meest voorkomende is: ofwel wil de andere meer, ofwel geniet die gewoon van de aandacht, heeft die nood aan bevestiging, ... maar ik geloof er nog steeds niet in dat er zoveel mensen liefde en seks kunnen scheiden op jonge leeftijd: ze zijn allemaal op zoek naar iets, dat dicht bij liefde ligt, eerder dan dat het om de seks draait.
pi_143055090
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:53 schreef Joyr1der het volgende:
Regelmatig hoor je diverse verhalen van collega's/vrienden over hun seksleven - waar of gelogen, dat even in het midden. Ook op internet kom je advertenties tegen - meeste pure reclame. Een seks relatie hebben: is dat mogelijk of is dat gewoon 'n stoere fabel en heeft niemand dat?...

NB: Seks relatie - puur iemand hebben om "platte" seks mee te hebben zonder gevoelens...
Natuurlijk is dat mogelijk. Dat wil niet zeggen dat jouw "stoere" collegae daadwerkelijk segregaties hebben. De meeste mensen die ik ken die een segregatie, friends with benefits, etc hebben lopen dat niet van de daken te schreeuwen, en al helemaal niet op hun werk. En reclames geloven... :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_143248283
ugh nooit als student op kamers gewoont zeker ?
sexrelatie is net zo normaal als elk andere relatie .
enige waarom je er bijna nooit iets over hoort slechts via internet of bvb in de wilste fantasie droomverhalen van andere , omdat vele zich schamen .
Het is een realitijd die bestaat maar waavoor vele die erin leven bang zijn dat het hun publiek imige schaad .
Wat vreemd is , want sex is net zo normaal en definitief als dat de zon opgaat en ondergaat .
pi_143252298
Kan zeer goed, alleen is een seks relatie niet alleen gebaseerd op seks maar ook op een goede verstandshouding, anders zou het gewoon een one night stand zijn.
Just say hi!
pi_143253036
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Een half jaar is lang, vooral voor vrouwen, want die beginnen zich te hechten en dringt de vraag naar toekomstperspectief zich op.
Is ook normaal, ze komen plots tot het besef dat ze toch niet zo makkelijk liefde en seks kunnen scheiden ;). Het zoveelste bewijs zeg maar.

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:30 schreef ThunderXIII het volgende:
enige waarom je er bijna nooit iets over hoort slechts via internet of bvb in de wilste fantasie droomverhalen van andere , omdat vele zich schamen .
Grappig, als ze echt achter hun beslissing staan, waarom zouden ze zich dan moeten schamen?
  zondag 10 augustus 2014 @ 12:06:53 #55
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143255441
Ik geloof niet zo in seksrelaties. Vriendschapsseks lijkt het me eerder. Als het geen one-night-stand is, maar je duikt vaker onder de lakens, dan is er meer dan alleen uiterlijke aantrekkingskracht. Dan is er op een bepaald vlak toch wel een klik, alleen moet je dat wel willen erkennen. Dat hoeft niet te betekenen dat je er een vaste relatie aan over houdt.
pi_143255483
Die klik kan simpelweg seks zijn. ;)

Wel ben ik van mening dat vroeg of laat een van de twee gevoelens gaat krijgen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 12:38:24 #57
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143256397
Zou kunnen maar op ten duur komen er toch gevoelens bij kijken denk ik. Daarom houdt het ook niet zo erg lang stand.
pi_143266372
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:30 schreef ThunderXIII het volgende:
ugh nooit als student op kamers gewoont zeker ?
sexrelatie is net zo normaal als elk andere relatie .
enige waarom je er bijna nooit iets over hoort slechts via internet of bvb in de wilste fantasie droomverhalen van andere , omdat vele zich schamen .
Het is een realitijd die bestaat maar waavoor vele die erin leven bang zijn dat het hun publiek imige schaad .
Wat vreemd is , want sex is net zo normaal en definitief als dat de zon opgaat en ondergaat .
Ben nooit student geweest, dus ken het leven op studentenkamers (helaas) niet...
pi_143294216
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:08 schreef Gray het volgende:
Wel ben ik van mening dat vroeg of laat een van de twee gevoelens gaat krijgen.
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:38 schreef Helsinki het volgende:
Zou kunnen maar op ten duur komen er toch gevoelens bij kijken denk ik. Daarom houdt het ook niet zo erg lang stand.
Ik vind het vooral raar dat bijna iedereen die mening heeft, dat er vroeg of laat gevoelens komen maar dat op zich niemand dit in vraag stelt hoe dat komt.
Waarom is dat zo normaal? Het is toch "maar" seks en de meeste zeggen dat ze toch liefde en seks kunnen scheiden van elkaar.
pi_143294857
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 09:56 schreef conso888 het volgende:

[..]

Is ook normaal, ze komen plots tot het besef dat ze toch niet zo makkelijk liefde en seks kunnen scheiden ;). Het zoveelste bewijs zeg maar.
Het is ook helemaal niet gescheiden, moet je ook niet willen. Liefde begint ook bij seksuele aantrekkingskracht en op onverschilligheid kun je niet lekker neuken.

quote:
Grappig, als ze echt achter hun beslissing staan, waarom zouden ze zich dan moeten schamen?
Het heeft niet zoveel met schaamte te maken, maar met wat je aan de buitenwereld laat zien. Als je hand in hand over straat gaat lopen en aldus wereldkundig maakt dat je met elkaar neukt dan geef je het signaal af dat je voor een gezamenlijke toekomst gaat en dat je van de markt af bent. Als het zo niet ligt dan laat je dat dus ook niet blijken, en hou je het iets voor je tweeen samen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_143296323
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is ook helemaal niet gescheiden, moet je ook niet willen. Liefde begint ook bij seksuele aantrekkingskracht en op onverschilligheid kun je niet lekker neuken.
Maar de meeste zeggen dat wel, juist om hun gedrag ergens goed te praten hé.
Wat je zegt vol ik volledig, maar het is wel al gebleken dat er veel hypocriete mensen rondlopen die er ook nog trots op zijn zo hypocriet te zijn. Ofwel vatten ze het niet van zichzelf ;).

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Het heeft niet zoveel met schaamte te maken, maar met wat je aan de buitenwereld laat zien. Als je hand in hand over straat gaat lopen en aldus wereldkundig maakt dat je met elkaar neukt dan geef je het signaal af dat je voor een gezamenlijke toekomst gaat en dat je van de markt af bent. Als het zo niet ligt dan laat je dat dus ook niet blijken, en hou je het iets voor je tweeen samen.
Moesten de mensen daar nu meer voor uitkomen, zou het mss ook meer "een normaal" beeld worden, niet?
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:52:20 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143296363
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef Joyr1der het volgende:
Ik denk ook wel dat het mogelijk is, maar soms lijkt het gewoon te mooi om werkelijk te zijn. Vooral omdat ik denk dat mannen altijd wel zin in seks hebben en bij vrouwen dat aanduidend minder is...
Te mooi om waar te zijn, je doet net alsof een normale relatie teveel werk is :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143296500
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef conso888 het volgende:

[..]

Maar de meeste zeggen dat wel, juist om hun gedrag ergens goed te praten hé.
Het valt mij wel op dat mensen moeite hebben om nou te bepalen wat het verschil is met een echte relatie, vooral in fok topics echter.

quote:
Moesten de mensen daar nu meer voor uitkomen, zou het mss ook meer "een normaal" beeld worden, niet?
En welk doel dient dat? Waarom kan het niet gewoon iets tussen je tweeen zijn? Wat heeft de buitenwereld ermee te maken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_143296506
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef JCats het volgende:
Verreweg de meeste relaties zijn sexrelaties.

Dat men dan ook nog veel meer dan seks deelt, komt uit praktische overwegingen of omdat het verwacht wordt.
Meestal beginnen ze zo ja.
pi_143296781
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Het valt mij wel op dat mensen moeite hebben om nou te bepalen wat het verschil is met een echte relatie, vooral in fok topics echter.
Mss omdat ze ook niet weten wat echte liefde is? Om liefde en seks te kunnen scheiden, moet ge toch al goed weten wat echt liefde is en wat seks is en echt weten wat liefde doet met u en wat seks doet met u en dan kunnen vatten dat voor u er een verschil is. De meeste weten nog niet eens wat echte liefde is maar liggen wel rond te neuken onder het motto: ik kan liefde en seks scheiden. En dan komen ze plots iemand tegen waar ze echt liefde voor voelen, kunnen ze het plots niet meer scheiden en hebben ze ook geen zin meer in zulke platte seks met natuurlijk ook de nodige gedachten bij hun verleden.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:57 schreef Weltschmerz het volgende:
En welk doel dient dat? Waarom kan het niet gewoon iets tussen je tweeen zijn? Wat heeft de buitenwereld ermee te maken?
Goh, het hoeft niet echt, maar waarom moet er over gelogen worden bv?

[ Bericht 20% gewijzigd door conso888 op 11-08-2014 12:38:27 ]
pi_143297706
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:08 schreef conso888 het volgende:

[..]

Mss omdat ze ook niet weten wat echte liefde is? Om liefde en seks te kunnen scheiden, moet ge toch al goed weten wat echt liefde is en wat seks is en echt weten wat liefde doet met u en wat seks doet met u en dan kunnen vatten dat voor u er een verschil is. De meeste weten nog niet eens wat echte liefde is maar ligt wel rond te neuken onder het motto: ik kan liefde en seks scheiden. En dan komen ze plots iemand tegen waar ze echt liefde voor voelen, kunnen ze het plots niet meer scheiden en hebben ze ook geen zin meer in zulke platte seks met natuurlijk ook de nodige gedachten bij hun verleden.

Ik snap er niks van. Wat bedoel je nu eigenlijk?
pi_143298330
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:48 schreef Joyr1der het volgende:
Ben ik 't niet helemaal mee eens, dat seks DE drive is.
Zal bij velen vast zo zijn dat seks dé drive is, maar eerlijk gezegd zijn dat volgens mij ook in relatief veel gevallen (vast niet alle) juist de relaties die vroeg of laat gedoemd zijn te mislukken.

Ik heb zelf pas behoefte aan seks met iemand na éérst een bepaalde, bijzondere mentale klik met iemand te hebben (en dan gaat het om een "klik" die toch echt veel en veel dieper gaat dan bij een "normale" vriendschap) I.C.M. lichamelijke aantrekkingskracht. Niet andersom. Iemand kan nog zo'n mooi lichaam of wat dan ook hebben, is die emotionele klik er niet ook (meer), dan is de behoefte aan seks (t.o.v. die persoon) er bij mij gewoonweg ook niet (meer). Het "type man" waarop ik val zit meestal ook zo in elkaar, dus dat sluit mooi aan.

Ik vind seks (voor mij alleen binnen een relatie dus) echt wel belangrijk en lekker, maar ik vind het -in lijn met wat ik zojuist schreef- wél erg ongeschikt aan de andere dingen die in mijn ogen een relatie óók een relatie (in vergelijking met een vriendschap) maken.

Aan de andere kant heb ik op zich geen probleem met het fenomeen seksrelatie hoor. Zou ik daar zelf wél behoefte aan hebben gehad, dan zou ik daar ook wel (zonder schaamte of wat dan ook) voor gegaan zijn. Denk ik.
Tails tell tales
pi_143298667
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef JCats het volgende:
Verreweg de meeste relaties zijn sexrelaties.

Dat men dan ook nog veel meer dan seks deelt, komt uit praktische overwegingen of omdat het verwacht wordt.
In deze post kan ik mij dus totaal NIET vinden. Gelukkig maar, want van alleen het lézen van zo'n zinnetje word ik al bijna depressief :')
Tails tell tales
pi_143303601
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:58 schreef Forbry het volgende:
Het "type man" waarop ik val zit meestal ook zo in elkaar, dus dat sluit mooi aan.
I'm jealous, ik dacht dat ook te hebben...

[ Bericht 0% gewijzigd door conso888 op 11-08-2014 19:05:35 ]
pi_143319262
Ik kan alleen maar seks hebben met een meisje dat ik leuk vind. En als ik een meisje leuk vind en ik heb seks met haar dan wordt ik vanzelf verliefd op haar.
pi_143322462
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef jaha het volgende:
En als ik een meisje leuk vind en ik heb seks met haar dan wordt ik vanzelf verliefd op haar.
Altijd?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_143330859
Denk wel dat het kan...
Maar kans op verliefd is ook groot denk ik
pi_143331107
quote:
5s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap er niks van. Wat bedoel je nu eigenlijk?
Wat verstaat ge er niet aan?
pi_143337387
Het bestaat zeker maar bij veel mannen die het erover hebben zal het een fabel zijn. Meestal scheppen mannen er over op bij mensen die het niet kunnen verifieren.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:10:46 #75
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_143339007
Mijn vriendin woont helaas op afstand, dus ik zie ze maar één of twee keer per maand.
We hebben wel dagelijks contact via internet.
Als we elkaar zien, hebben we de hele dag seks.
Wij zien het niet als een seksrelatie, maar wellicht dat jullie er anders tegenaan kijken.
pi_143339138
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:11 schreef DroogDok het volgende:

[..]

grager zelfs de vuige sletten
beetje overbodig dit.
pi_143339234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:14 schreef lovely_sunset het volgende:

[..]

beetje overbodig dit.
Sorry :*
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143339273
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:17 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Sorry :*
het is je vergeven. heb je al wat te doen vanavond ?
pi_143339306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:18 schreef lovely_sunset het volgende:

[..]

het is je vergeven. heb je al wat te doen vanavond ?
koken voor mijn dinnetje :@
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143339327
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:20 schreef DroogDok het volgende:

[..]

koken voor mijn dinnetje :@
Haha romantisch... veel plezier :D
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:57:11 #81
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143344980
Ik heb er momenteel 4, waarvan 2 actief.
Lijkt me dus geen fabel.

Alleen gebruik ik het woord seksrelatie niet graag, alsof het alleen om seks gaat.
pi_143345183
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb er momenteel 4, waarvan 2 actief.
Lijkt me dus geen fabel.

Alleen gebruik ik het woord seksrelatie niet graag, alsof het alleen om seks gaat.
Noem je het film- en seksrelatie :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143348499
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Altijd?
Ik heb niet zo vaak seks, het gebeurt eigenlijk alleen als het meisje me het bed in sleurt, en dat komt (zeker in Nederland) vrijwel nooit voor :@
pi_143348600
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb er momenteel 4, waarvan 2 actief.
Lijkt me dus geen fabel.

Alleen gebruik ik het woord seksrelatie niet graag, alsof het alleen om seks gaat.
"Friends with benefits" zou ik zeggen.
pi_143353199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef jaha het volgende:
"Friends with benefits" zou ik zeggen.
Lol, allemaal op zoek naar een naam zodat het beter klinkt dan het is :).
Het is gewoon neuken met iemand waar ge geen gevoelens voor kent behalve lust en die je ook gretig wilt gebruiken.
pi_143353427
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:44 schreef conso888 het volgende:

[..]

Wat verstaat ge er niet aan?
Ik snap helemaal niks van je post. Ben je Belgisch? :)
pi_143356090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap helemaal niks van je post. Ben je Belgisch? :)
Hmm, heb je dyslexie?
pi_143356588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef jaha het volgende:

[..]

"Friends with benefits" zou ik zeggen.
Ik noem het 'fuckbuddy', want 'friend' gaat me iets te ver. :P
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_143359480
Ach ik heb meestal vriendinnen zonder seks :)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:32:06 #90
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143359587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef jaha het volgende:

[..]

"Friends with benefits" zou ik zeggen.
Zo noem ik ze dan ook.
pi_143359640
Ik vind fuckbuddy trouwens tamelijk respectloos klinken.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:39:25 #92
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143359886
Je moet wel altijd een bepaalde afstand houden dat er spanning in blijft bij FWB's, want het friendzone spook ligt altijd op de loer.
pi_143360046
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef conso888 het volgende:

[..]

Hmm, heb je dyslexie?
Hmm, nee.
Jij?
pi_143362613
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef Ixnay het volgende:
Je moet wel altijd een bepaalde afstand houden dat er spanning in blijft bij FWB's, want het friendzone spook ligt altijd op de loer.
Je kan toch nooit meer terug naar gewone vriendschap?

Er blijft dan toch een soort spanning bestaan van, oja ik weet nog hoe je onder je kleren eruit ziet :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143367935
Dat lukt zelfs exen nog gewoon :P
pi_143369168
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:33 schreef jaha het volgende:
Ik vind fuckbuddy trouwens tamelijk respectloos klinken.
Dat bedoel ik: allemaal op zoek naar een naam die minder respectloos of zo klinkt, maar eigenlijk is het allemaal hetzelfde dat gebeurd, gewoon rondneuken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hmm, nee.
Jij?
Nee, niet echt, was aan het meedenken met u waarom je het niet snapt :p.

quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Godshand het volgende:
Er blijft dan toch een soort spanning bestaan van, oja ik weet nog hoe je onder je kleren eruit ziet :P
Wel ja, als dat genoeg gebeurd dat rondneuken, weten toch veel mensen uiteindelijk hoe uw partner eruit ziet en voelt, wat is er dan nog speciaal eigenlijk?
pi_143374081
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef conso888 het volgende:

[..]

Hmm, heb je dyslexie?
Heb jij dyslexie?
pi_143374397
Dat kan prima, alleen denken die kerels altijd dat je er meer van wil of willen ze ineens meer ;)
dus
pi_143374726
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:22 schreef Evie het volgende:
Dat kan prima, alleen denken die kerels altijd dat je er meer van wil of willen ze ineens meer ;)
Hoho, zijn ook vaak de dames die na een paar keer seks opeens klef worden hoor ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143375362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoho, zijn ook vaak de dames die na een paar keer seks opeens klef worden hoor ;).
Die zijn er ook zeer zeker ;) Of die zo gaan zeuren dat het er op lijkt ;)
dus
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:52:58 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143375497
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:47 schreef Evie het volgende:

[..]

Die zijn er ook zeer zeker ;) Of die zo gaan zeuren dat het er op lijkt ;)
precies, opeens is dat ene smsje "verdacht" etc ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143375797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

precies, opeens is dat ene smsje "verdacht" etc ;).
:Y wantrouwende wezentjes zijn we toch ;)
dus
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:25:36 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143376530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Evie het volgende:

[..]

:Y wantrouwende wezentjes zijn we toch ;)
Terecht natuurlijk ook B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143376672
Kan prima dacht ik.
pi_143386207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Terecht natuurlijk ook B-).
mwoah nee hoor, ik wil mannen alleen om mee te neuken verder niet ;)
dus
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:55:08 #106
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_143386567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:43 schreef Evie het volgende:

[..]

mwoah nee hoor, ik wil mannen alleen om mee te neuken verder niet ;)
Niks mis mee, de meeste laten zich er graag voor lenen
pi_143391942
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef gewoonmeppen het volgende:

[..]

Niks mis mee, de meeste laten zich er graag voor lenen
blijft nog steeds lastig ;) Is niet alsof ik iedere kerel wil, 99,9% niet iig
dus
pi_143392827
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Evie het volgende:

[..]

blijft nog steeds lastig ;) Is niet alsof ik iedere kerel wil, 99,9% niet iig
Ja, je bent fotomodel?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143393460
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, je bent fotomodel?
Zeker bovenaan het rijtje gestaan tijdens het uitdelen van uiterlijkheden ja
dus
pi_143393541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef Evie het volgende:

[..]

Zeker bovenaan het rijtje gestaan tijdens het uitdelen van uiterlijkheden ja
Geniet er van zolang het kan :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143393558
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geniet er van zolang het kan :)
I will, is niet altijd even genieten anders :)
dus
pi_143393608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:49 schreef Evie het volgende:

[..]

I will, is niet altijd even genieten anders :)
Leven is soms lijden...

Soms ook geen seksrelatie krijgen, om ontopic te blijven :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143401298
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leven is soms lijden...

Soms ook geen seksrelatie krijgen, om ontopic te blijven :)
ook dat valt gelukkig erg mee :D
dus
pi_143402425
Ik heb soort ''sex'' relatie en ja niet alle mensen kunnen dit zonder gevoelens te krijgen
voor diegene dat is mij niet gelukt.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 08:33:31 #115
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_143403332
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Evie het volgende:

[..]

blijft nog steeds lastig ;) Is niet alsof ik iedere kerel wil, 99,9% niet iig
Dan heb je nog een aanbod van zo'n 4000 mannen in Nederland
Dat lijkt nog veel, maar als je daar de mannen afhaalt die niet in de buurt wonen/al een relatie hebben/jou niet willen, dan is het zoeken naar die ene speld
pi_143403402
Kan prima.. nu ben ik totaal geen player of super goed met vrouwen (work in progress).

maar ik heb nu toch 1 meid van (26 jaar) en een milf/cougar (45 jaar) waar mee ik dus af en toe afspreek om seks mee te hebben. Ik chill verder dan ook niet met ze behalve als ik en zij dus zin hebben in een verzetje :9~

Daarna is het gewoon lekker allebei naar ons eigen plekje en dan later weer een keer afspreken.
Waz met jou!
pi_143422441
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 08:33 schreef gewoonmeppen het volgende:

[..]

Dan heb je nog een aanbod van zo'n 4000 mannen in Nederland
Dat lijkt nog veel, maar als je daar de mannen afhaalt die niet in de buurt wonen/al een relatie hebben/jou niet willen, dan is het zoeken naar die ene speld
Dat is het bij het aangaan van een (seks)relatie natuurlijk altijd... :o
pi_143445416
Heb 1 jaar een sex relatie gehad, en toen het een relatie werd was de sex over :)
pi_143447306
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 08:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Kan prima.. nu ben ik totaal geen player of super goed met vrouwen (work in progress).

maar ik heb nu toch 1 meid van (26 jaar) en een milf/cougar (45 jaar) waar mee ik dus af en toe afspreek om seks mee te hebben. Ik chill verder dan ook niet met ze behalve als ik en zij dus zin hebben in een verzetje :9~

Daarna is het gewoon lekker allebei naar ons eigen plekje en dan later weer een keer afspreken.
Hoe heb je zo'n 45 jarige gevonden?
pi_143447597
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:03 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Hoe heb je zo'n 45 jarige gevonden?
Op straat.
pi_143468758
Damn zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen zijn net als mannen beesten. Geniet ervan.
pi_143469477
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:59 schreef imikethat het volgende:
"Echte vrouwen willen genomen worden in jouw stad, schrijf je nu gratis in!" Ja tuurlijk
Ik woon in een dorp met 3 straten. Welke buurvrouw is het precies? :')
Cindy De Vuyst
pi_143473952
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 02:02 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik woon in een dorp met 3 straten. Welke buurvrouw is het precies? :')
Die ene met maatje 36 en cup D! Einde van de straat rechts, 3e huis links.
pi_143608867
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Joyr1der het volgende:

[..]

Ben nooit student geweest, dus ken het leven op studentenkamers (helaas) niet...
voor elk individu ongeacht leeftijd/tijdsperiode is het leven een les/studie , en zijn we allemaal leerling/leraar tegelijk .
pi_143617370
Ik denk dat dit best mogelijk is.. de sleutel is waarschijnlijk er allebei met de juiste intentie instappen.
pi_143651845
Mijn ervaring, dan willen ze wel weer dat je monogaam aan hun bent..

De fuck's da nou? :{
pi_143651889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:02 schreef x.Vira het volgende:
Mijn ervaring, dan willen ze wel weer dat je monogaam aan hun bent..

De fuck's da nou? :{
Ze willen gewoon een harempje bouwen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143795571
Het kan zeker werken. *)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')