abonnement Unibet Coolblue
pi_142951091
quote:
'Er komt snel een gesprek tussen Van Hooijdonk en Van Persie'

De KNVB presenteerde vrijdag niet alleen de nieuwe technische staf van het Nederlands elftal; het maakte tevens bekend dat er meerdere coaches zijn aangetrokken voor een rol bij een van de nationale selecties. Onder hen Pierre van Hooijdonk, die assistent-trainer wordt bij Jong Oranje. De voormalig aanvaller kreeg het tijdens het afgelopen WK nog aan de stok met Robin van Persie.

De analist had kritiek geuit op Van Persie, die daar na de 3-0 overwinning op Brazilië fel op reageerde. De aanvoerder van Oranje stelde dat Van Hooijdonk alleen maar onrust wilde zaaien en dat hij 'lekker moet gaan golfen'. "Er gaat een gesprek komen tussen Van Hooijdonk en Van Persie", stelde Guus Hiddink vrijdag bij zijn presentatie.

Naast Van Hooijdonk zijn ook onder meer Bert Konterman, Aron Winter, Sonny Silooy, Michael Reiziger en Martijn Reuser bij jeugdteams van Oranje aangesteld. "We hebben veel vertrouwen in de vernieuwde technische staf van de nationale selecties”, zegt technisch manager Jelle Goes van de KNVB op de website van de bond. “Veel van deze trainers, waaronder ex-internationals, weten bovendien uit eigen ervaring wat het betekent en van je vraagt om op het hoogste niveau te spelen. Die ervaring kunnen zij overbrengen op de aanstormende talenten.”
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:07:32 #2
225540 Pugg
Friends forever
pi_142955665
Kan leuk worden O-)
pi_142958777
Bert KONTerman. XD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142960701
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:32 schreef superniger het volgende:
Bert KONTerman. XD
Hoe oud ben jij?

Martijn Reuser heb ik als analist nooit op enige voetbalkennis weten te betrappen. Als trainer lijkt het me ook weinig.
pi_142964495
Alle kneusjes die ajax en feyenoord dus niet (meer) in de buurt van hun talenten willen hebben kunnen dus lekker gaan snuffelen bij Jong Oranje :')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_142966393
Van Hooijdonk is waarschijnlijk aangetrokken omdat hij zo goed met jonge spelers kan omgaan.
Oh.
pi_143019875
:D Maar iets zegt mij dat Van Persie (mocht er ooit een gesprek komen) zijn mening en gedachtes over Van Hooijdonk echt niet gaat bijstellen en een houding zal hebben van: " zand erover, maar kom bij mij in de buurt als het over Oranje gaat,ongeacht in welke functie."

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 17:25:07 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')