abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:56:24 #1
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142947554
quote:
Van Persie adviseerde Boula

Als inwoner van Maassluis was het eigenlijk best vreemd dat Khalid Boulahrouz nu pas de overstap naar Feyenoord heeft gemaakt. Zelf vindt hij dat ook. Tegen Voetbal International zegt hij dat hij zich enorm op zijn plek voelt bij de club en dat hij het fantastisch naar zijn zin heeft.

Mooie woorden, maar critici zullen het afdoen als het gewoonlijke praatje van een nieuweling. 'Ongetwijfeld, maar dit is echt geen slijmballerig geouwehoer, want zo ben ik niet en ik heb het ook niet nodig', zo verweert hij zich. 'Het is gewoon zoals het is. Soms heb je weleens een klik, met mensen, dingen. Die klik voel ik met Feyenoord.'

Voordat hij naar Feyenoord ging belde hij even met Robin van Persie. De twee zijn goede vrienden. 'Natuurlijk, maar niet specifiek omdat ’t om Feyenoord ging. We bellen elkaar altijd als er beslissingen moeten worden genomen', zo zegt hij. 'Wat is jouw advies, hoe denk jij erover? “Zeker doen”, zei Robin, in dit geval natuurlijk helemaal, want Feyenoord is ook zijn club. Maar verder heb ik hem met rust gelaten, hij zat met zijn hoofd middenin het WK.'

Uitgesproken mening
Boulahrouz is Nederlander en voelt zich thuis in Maassluis, maar hij heeft wel een uitgesproken mening over het land. Hij vindt dat er teveel is veranderd. 'Nederland voelt als thuis, dat zeker, maar er is wel veel veranderd, hoor. Totaal. Wat is er aan de hand? Waar is het gebleven, de tolerantie waar dit land om bekend stond?', zo vraagt hij zich hardop af. 'Er is alleen maar politiek gezeur, tegenstellingen en iedereen houdt het in stand.'

De televisie staat bij de familie Boulahrouz daarom dan ook niet meer aan. 'Alles wordt gemanipuleerd, tot het journaal aan toe. Verder: soaps en reality-series. We worden als het ware dom gehouden, je leert niks. Nee, ook niet in praatprogramma’s, daar wordt alleen intelligent geluld en iedereen heeft zijn eigen insteek. Je hebt kampen. Vroeger was er niks aan de hand. Iedereen leefde met elkaar, toen had je echt een multiculturele samenleving', aldus de verdediger die weet hoe het komt dat alles plots is veranderd. 'En toen kwam 11 september 2001, dat heeft veel kapotgemaakt. Alles is harder geworden in Nederland. Ik vind dat echt jammer. En tóch ben ik blij terug te zijn. Ik heb overal in Europa gespeeld en pas dan besef je dat Nederland gewoon een goed land is om in te wonen. Ik hoop dat iedereen dat beseft, dan kan het weer echt wat worden.'
Zou hij al een transferverzoek hebben ingediend?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_142947656
Maar hoezo hypocriet? Voor een voetballer praat ie trouwens best verstandig.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_142947661
Wanneer een voetballer zich aan maatschappijkritische bespiegelingen waagt dan haak ik af.
Je vraagt Bas van Toor ook niet naar zijn mening over de Space Shuttle.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lokale_Notabele op 01-08-2014 10:22:38 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_142948072
Boulahrouz voor President!
pi_142948111
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wanneer een voetballer zich aan maatschappijkritische bespiegelingen waagt dan haak ik af.
Je vraagt Bas van Toor ook niet naar zijn mening over de Space Shuttle.
En wat is er verkeerd aan een mening hebben?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:28:08 #6
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142948165
Beter dan die andere Khalid :')
pi_142948177
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:25 schreef Antaris het volgende:

[..]

En wat is er verkeerd aan een mening hebben?
Iedereen in dit land heeft recht op zijn eigen meninkje, maar ik ben persoonlijk niet zo geïnteresseerd in wat een versleten marokkaanse voorstopper van de Nederlandse maatschappij vindt. Laat hij eens beginnen met de bal in het goede doel te schoppen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:32:30 #8
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142948263
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Iedereen in dit land heeft recht op zijn eigen meninkje, maar ik ben persoonlijk niet zo geïnteresseerd in wat een versleten marokkaanse voorstopper van de Nederlandse maatschappij vindt. Laat hij eens beginnen met de bal in het goede doel te schoppen.
Je staart je duidelijk blind op wie iets zegt ;) Het gaat er om wat ie zegt. Dat voetballers meestal weinig nuttigs uitkramen doet daar weinig aan af.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:39:24 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_142948406
Meid het is wat
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:59:41 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142957651
Hij heeft toch gelijk? Nederland IS veranderd. VEEL meer polarisatie.

We zijn van een modern welvarend sympathiek westers land veranderd in een negatief, openlijk racistisch en fout land (steunen van verkeerde oorlogen en regimes, NSA, etc), waar alle sociale en solidaire voorzieningen compleet zijn afgebroken (maar je betaalt nog minstens zoveel aan belastingen), en op alle fronten zijn we er alleen maar op achteruit gegaan... (zorg, onderwijs, huizenmarkt, koopkracht, etc etc...)

Hetgene waar ik dan met Boula over verschil, is dat het komt door 9/11: Ik persoonlijk leg de schuld eerder bij zo'n 15 jaar aan kortzichtig rechts wanbeleid, en populistische en haatzaaiende politici die de boel opzetten tegen elkaar ...
pi_142957764
Khalid mag dit ook zeggen tegen dat tuig wat het elke keer voor veel andere moslims in Nederland verpest een grote groep overigens.
pi_142957887
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
Hij heeft toch gelijk? Nederland IS veranderd. VEEL meer polarisatie.

We zijn van een modern welvarend sympathiek westers land veranderd in een negatief, openlijk racistisch en fout land (steunen van verkeerde oorlogen en regimes, NSA, etc), waar alle sociale en solidaire voorzieningen compleet zijn afgebroken (maar je betaalt nog minstens zoveel aan belastingen), en op alle fronten zijn we er alleen maar op achteruit gegaan... (zorg, onderwijs, huizenmarkt, koopkracht, etc etc...)

Hetgene waar ik dan met Boula over verschil, is dat het komt door 9/11: Ik persoonlijk leg de schuld eerder bij zo'n 15 jaar aan kortzichtig rechts wanbeleid, en populistische en haatzaaiende politici die de boel opzetten tegen elkaar ...
Dat onze sociale voorzieningen afgebroken worden komt omdat het niet meer te betalen is met de hoeveelheid kansarme allochtonen die in Nederland wonen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_142959055
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
Hij heeft toch gelijk? Nederland IS veranderd. VEEL meer polarisatie.

We zijn van een modern welvarend sympathiek westers land veranderd in een negatief, openlijk racistisch en fout land (steunen van verkeerde oorlogen en regimes, NSA, etc), waar alle sociale en solidaire voorzieningen compleet zijn afgebroken (maar je betaalt nog minstens zoveel aan belastingen), en op alle fronten zijn we er alleen maar op achteruit gegaan... (zorg, onderwijs, huizenmarkt, koopkracht, etc etc...)

Hetgene waar ik dan met Boula over verschil, is dat het komt door 9/11: Ik persoonlijk leg de schuld eerder bij zo'n 15 jaar aan kortzichtig rechts wanbeleid, en populistische en haatzaaiende politici die de boel opzetten tegen elkaar ...
Voeg daar het steeds repressiever wordende drugsbeleid aan toe en je komt al snel tot de conclusie dat Fred en Ivo bezig zijn een hel op aarde te creëren.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:43:17 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142959130
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
Hij heeft toch gelijk? Nederland IS veranderd. VEEL meer polarisatie.

We zijn van een modern welvarend sympathiek westers land veranderd in een negatief, openlijk racistisch en fout land (steunen van verkeerde oorlogen en regimes, NSA, etc), waar alle sociale en solidaire voorzieningen compleet zijn afgebroken (maar je betaalt nog minstens zoveel aan belastingen), en op alle fronten zijn we er alleen maar op achteruit gegaan... (zorg, onderwijs, huizenmarkt, koopkracht, etc etc...)

Hetgene waar ik dan met Boula over verschil, is dat het komt door 9/11: Ik persoonlijk leg de schuld eerder bij zo'n 15 jaar aan kortzichtig rechts wanbeleid, en populistische en haatzaaiende politici die de boel opzetten tegen elkaar ...
Man man man :').

het is weer allemaal de schuld van de blanke nederlandse middelbare man natuurlijk :').

Allochtonen hebben NIETS fout gedaan de afgelopen 15 jaar, alleen die kanjerkazen hebben dit land eigenhandig katpotgemaakt, zonder aanleiding.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:55:56 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142959635
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Man man man :').

het is weer allemaal de schuld van de blanke nederlandse middelbare man natuurlijk :').

Allochtonen hebben NIETS fout gedaan de afgelopen 15 jaar, alleen die kanjerkazen hebben dit land eigenhandig katpotgemaakt, zonder aanleiding.
Oh jee, Heatwaveje springt weer snel in zijn slachtofferrolletje.

We hebben wetten en regels in dit land. Als er misbruik wordt gemaakt van sociale voorzieningen, zoals uitkeringen, dan zijn daar gewoon instanties voor die dat testen en toetsen en bij misbruik dus niet toekennen en fraude horen te vervolgen.

Daarnaast hebben we, ondanks onze multi-culti, zo'n beetje de laagste werklooosheidscijfers in Europa.

Oftewel, praat geen bullshit.

Hebben we problemen met etters in de randsteden? Ja. Zouden we die ook gehad hebben zonder multi-culti? Ja. Want in iedere grote stad overal ter wereld heb je overlast van etters, veelal uit arme wijken. Maar als zoiets je land verwoest, dan is het de overheid die faalt, want als je te incompetent bent om die overlast aan te pakken, dan hoor je niet aan de macht te zijn. De criminaloiteit en overlast is hier trouwens ook miniem btw.

Vervelend? Natuurlijk. Maar miniem.

ALS we dan kijken welke allochtonen uitkeringen hebben, dan zijn dat veelal 50+ mannen die hier 30 jaar lang fysiek zwaar laaggeschoold werk hebben verricht, en waarvan het lichaam nu op is. Dan zou je zeggen: dan gaan ze toch ander werk doen? Maar daar wilde destijds rechts NL absoluut geen cent in investeren (omscholen, integratie, etc etc). Dus nog even los van een lichaam dat 'op' is, hebben ze ook vrijwel geen kans op de arbeidsmarkt.

Dus ja, ik leg de schuld van de achteruitgang van NL heel duidelijk bij de politiek, die op meerdere punten opzichtig en bewust gefaald heeft.
pi_142959636
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Man man man :').

het is weer allemaal de schuld van de blanke nederlandse middelbare man natuurlijk :').

Allochtonen hebben NIETS fout gedaan de afgelopen 15 jaar, alleen die kanjerkazen hebben dit land eigenhandig katpotgemaakt, zonder aanleiding.
huil huil discriminazie :'(
pi_142959777
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:55 schreef Yi-Long het volgende:

Dus ja, ik leg de schuld van de achteruitgang van NL heel duidelijk bij de politiek, die op meerdere punten opzichtig en bewust gefaald heeft.
Wie heeft die politici gekozen?
pi_142960223
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
Hij heeft toch gelijk? Nederland IS veranderd. VEEL meer polarisatie.

We zijn van een modern welvarend sympathiek westers land veranderd in een negatief, openlijk racistisch en fout land (steunen van verkeerde oorlogen en regimes, NSA, etc), waar alle sociale en solidaire voorzieningen compleet zijn afgebroken (maar je betaalt nog minstens zoveel aan belastingen), en op alle fronten zijn we er alleen maar op achteruit gegaan... (zorg, onderwijs, huizenmarkt, koopkracht, etc etc...)

Hetgene waar ik dan met Boula over verschil, is dat het komt door 9/11: Ik persoonlijk leg de schuld eerder bij zo'n 15 jaar aan kortzichtig rechts wanbeleid, en populistische en haatzaaiende politici die de boel opzetten tegen elkaar ...
Vroeger was alles beter.
pi_142960323
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oh jee, Heatwaveje springt weer snel in zijn slachtofferrolletje.

We hebben wetten en regels in dit land. Als er misbruik wordt gemaakt van sociale voorzieningen, zoals uitkeringen, dan zijn daar gewoon instanties voor die dat testen en toetsen en bij misbruik dus niet toekennen en fraude horen te vervolgen.

Daarnaast hebben we, ondanks onze multi-culti, zo'n beetje de laagste werklooosheidscijfers in Europa.

Oftewel, praat geen bullshit.

Hebben we problemen met etters in de randsteden? Ja. Zouden we die ook gehad hebben zonder multi-culti? Ja. Want in iedere grote stad overal ter wereld heb je overlast van etters, veelal uit arme wijken. Maar als zoiets je land verwoest, dan is het de overheid die faalt, want als je te incompetent bent om die overlast aan te pakken, dan hoor je niet aan de macht te zijn. De criminaloiteit en overlast is hier trouwens ook miniem btw.

Vervelend? Natuurlijk. Maar miniem.

ALS we dan kijken welke allochtonen uitkeringen hebben, dan zijn dat veelal 50+ mannen die hier 30 jaar lang fysiek zwaar laaggeschoold werk hebben verricht, en waarvan het lichaam nu op is. Dan zou je zeggen: dan gaan ze toch ander werk doen? Maar daar wilde destijds rechts NL absoluut geen cent in investeren (omscholen, integratie, etc etc). Dus nog even los van een lichaam dat 'op' is, hebben ze ook vrijwel geen kans op de arbeidsmarkt.

Dus ja, ik leg de schuld van de achteruitgang van NL heel duidelijk bij de politiek, die op meerdere punten opzichtig en bewust gefaald heeft.
Er klopt niks van je hele verhaaltje. Niet westerse allochtonen komen veel vaker in aanraking met justitie en zijn vaker werkloos dan hun autochtone leeftijdsgenoten. Ik vind ook dat de politiek gefaald heeft, namelijk in de jaren 70 toen we die marokkaanse vijfde colonne binnengehaald hebben.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_142960481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:56 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zou hij al een transferverzoek hebben ingediend?
Anders zet je ook even de rest van dat interview erbij waarin hij heel positief is.
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:25:11 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142960716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:10 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter.
Zorg, onderwijs, koopkracht, woningmarkt, sociale vangnet, etc etc allemaal wel.

Criminaliteit was destijds hoger, dus slechter. (al verwacht ik dat de criminaliteit in de komende jaren alleen maar zal toenemen, want open grenzen, en crisis, en bezuinigingen politie)
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:06:34 #22
186611 Haags
pi_142961935
FF serieus, waar gaat dit nou over dan? Ik zit dat stuk te lezen en ik denk lekker belangrijk, wat een gelul man!
Zonder wrijving geen glans
pi_142970019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FF serieus, waar gaat dit nou over dan? Ik zit dat stuk te lezen en ik denk lekker belangrijk, wat een gelul man!
Khalid bewaart zijn maatschappijkritische bespiegelingen maar voor zijn tante in marokko.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_143018762
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:56 schreef Morendo het volgende:

Zou hij al een transferverzoek hebben ingediend?
Waarom associeer jij zijn uitgesproken mening die gewoon een kern van waarheid bevat gelijk aan een mogelijke transfer ergens anders heen? }:| Nederland is gewoon veranderd en niet ten goede als ik dat afzet t.o.v. de eind jaren 60,begin 70 en volgend.
pi_143020851
Ik vind ook dat Nederland in negatieve zin is veranderd ten opzichte van de jaren 60.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')