abonnement Unibet Coolblue
pi_142940008
Hebben jullie het wel eens uitgemaakt met iemand waarvan jullie dachten dat jullie samen zouden trouwen, kinderen krijgen en oud gingen worden? Voor je gevoel een perfect stel vormde, met precies dezelfde humor en interesses? Nou zo'n vriendin had ik dus. Ik heb het uitgemaakt omdat het niet meer werkte, maar ik ben er helemaal kapot van. Ik ben tegelijkertijd mijn maatje en mijn vriendin kwijt. Godverdomme.

Sorry, ik moest het even kwijt.
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:27:11 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142940025
:*
Resistance is futile.
pi_142940054
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:27 schreef Seven. het volgende:
:*
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:29:32 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142940112
Waarom werkte het niet?
Resistance is futile.
pi_142940160
Wat werkte er niet meer? Ik denk dat bijna elk stel wel denkt dat ze samen oud worden.. Succes met het verwerken.
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:34:01 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_142940284
Ja, en had hetzelfde gevoel. Maar over een tijdje gaat dat weg en bedenk je, zoals 9 van de 10 mensen, dat het een moeilijke maar juiste keuze was.
pi_142940490
Sterkte :*
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:39:39 #8
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142940507
Heel veel sterkte!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_142940569
Herkenbaar! Zelfs na 12 jaar geef ik nog best om haar.. ook al ben ik nu getrouwd en heb ik een kind.

Maar als het niet werkt, houdt het op.
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:56:45 #10
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142941181
Dat is zo shit als het maar komt. Sterkte!
pi_142941691
Dank voor alle lieve reacties. Ook al ken ik jullie niet, het doet me op de één of andere manier toch goed.

Om antwoord te geven op de vraag waarom het niet meer werkte: dat heeft meerdere kanten. Allereerst ben ik wat laks geweest in onze relatie. Ik heb de relatie zeg maar als vanzelfsprekend beschouwd en heb er te weinig aan gewerkt. Mijn vriendin heeft hier meerdere keren aangegeven een probleem mee te hebben, maar heb er in haar ogen te weinig mee gedaan (ze heeft hier wel gelijk in denk ik). Toen is zij een week weg geweest en toen ze terugkwam zei ze dat zij even tijd wilde om over onze relatie na te denken (niks gebeurd op die trip, svp geen insinuaties maken hierover). Dit was 4 maanden terug. Hoewel ik het moeilijk vond haar deze ruimte te gunnen heb ik hier mijn uiterste best voor gedaan. Ik heb er al mijn enthousiasme ingestopt om haar weer terug in een actieve relatie te trekken, maar het was in deze 4 maanden voor mijn gevoel eenrichtingsverkeer. Waar we eerst enorme gesprekken voerden in real life en over de chat, ging dit nu ineens een stuk moeizamer of kwam er een weinig enthousiaste reactie terug. Hoewel we enorm van elkaar houden was de spontaniteit en de energie (van haar kant) eraf. En ik was na zo'n tijd ook niet meer bereid om aan een ogenschijnlijk dood paard te trekken.

Toch hoop je altijd dat je weer terug kan naar die prachtige momenten samen. Momenten waar ik het gelukkigste was in mijn hele leven en wilde dat het eeuwig zo kon zijn.

Ik neem mijn vriendin overigens niets kwalijk, ik heb het net zo goed laten gebeuren. Maar goed, dat maakt het niet minder pijnlijk.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 00:24:15 #12
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_142942059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dank voor alle lieve reacties. Ook al ken ik jullie niet, het doet me op de één of andere manier toch goed.

Om antwoord te geven op de vraag waarom het niet meer werkte: dat heeft meerdere kanten. Allereerst ben ik wat laks geweest in onze relatie. Ik heb de relatie zeg maar als vanzelfsprekend beschouwd en heb er te weinig aan gewerkt. Mijn vriendin heeft hier meerdere keren aangegeven een probleem mee te hebben, maar heb er in haar ogen te weinig mee gedaan (ze heeft hier wel gelijk in denk ik). Toen is zij een week weg geweest en toen ze terugkwam zei ze dat zij even tijd wilde om over onze relatie na te denken (niks gebeurd op die trip, svp geen insinuaties maken hierover). Dit was 4 maanden terug. Hoewel ik het moeilijk vond haar deze ruimte te gunnen heb ik hier mijn uiterste best voor gedaan. Ik heb er al mijn enthousiasme ingestopt om haar weer terug in een actieve relatie te trekken, maar het was in deze 4 maanden voor mijn gevoel eenrichtingsverkeer. Waar we eerst enorme gesprekken voerden in real life en over de chat, ging dit nu ineens een stuk moeizamer of kwam er een weinig enthousiaste reactie terug. Hoewel we enorm van elkaar houden was de spontaniteit en de energie (van haar kant) eraf. En ik was na zo'n tijd ook niet meer bereid om aan een ogenschijnlijk dood paard te trekken.

Toch hoop je altijd dat je weer terug kan naar die prachtige momenten samen. Momenten waar ik het gelukkigste was in mijn hele leven en wilde dat het eeuwig zo kon zijn.

Ik neem mijn vriendin overigens niets kwalijk, ik heb het net zo goed laten gebeuren. Maar goed, dat maakt het niet minder pijnlijk.
Moeilijk man.
Heb je niet tegen haar hetzelfde gezegd als wat ze tegen jou heeft gezegd, over dat je er niet genoeg energie in stak? Want je "beschuldigd" haar nu van t zelfde als zij jou heeft beschuldigd.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_142942437
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dank voor alle lieve reacties. Ook al ken ik jullie niet, het doet me op de één of andere manier toch goed.

Om antwoord te geven op de vraag waarom het niet meer werkte: dat heeft meerdere kanten. Allereerst ben ik wat laks geweest in onze relatie. Ik heb de relatie zeg maar als vanzelfsprekend beschouwd en heb er te weinig aan gewerkt. Mijn vriendin heeft hier meerdere keren aangegeven een probleem mee te hebben, maar heb er in haar ogen te weinig mee gedaan (ze heeft hier wel gelijk in denk ik). Toen is zij een week weg geweest en toen ze terugkwam zei ze dat zij even tijd wilde om over onze relatie na te denken (niks gebeurd op die trip, svp geen insinuaties maken hierover). Dit was 4 maanden terug. Hoewel ik het moeilijk vond haar deze ruimte te gunnen heb ik hier mijn uiterste best voor gedaan. Ik heb er al mijn enthousiasme ingestopt om haar weer terug in een actieve relatie te trekken, maar het was in deze 4 maanden voor mijn gevoel eenrichtingsverkeer. Waar we eerst enorme gesprekken voerden in real life en over de chat, ging dit nu ineens een stuk moeizamer of kwam er een weinig enthousiaste reactie terug. Hoewel we enorm van elkaar houden was de spontaniteit en de energie (van haar kant) eraf. En ik was na zo'n tijd ook niet meer bereid om aan een ogenschijnlijk dood paard te trekken.

Toch hoop je altijd dat je weer terug kan naar die prachtige momenten samen. Momenten waar ik het gelukkigste was in mijn hele leven en wilde dat het eeuwig zo kon zijn.

Ik neem mijn vriendin overigens niets kwalijk, ik heb het net zo goed laten gebeuren. Maar goed, dat maakt het niet minder pijnlijk.
Het is jammer dat de laatste tijd de rollen zijn omgedraaid en dat ze het niet meer kon opbrengen. Misschien hebben jullie beide tijd nodig?! Je zal het snel genoeg merken. Het klinkt nu misschien bot maar er zijn meerdere vissen in de zee! Hoe moeilijk en zwaar het nu ook klinkt. Het is nu even kudt maar je komt er wel weer boven op!

Succes!
pi_142943005
Ik hoop toch dat het nog goed kan komen wanneer jullie hierover praten.
Zo te lezen is er zelfinzicht nu en wie weet...

Ja, ook meegemaakt. Zelf uitgemaakt. Mezelf maar overtuigen dat het beter was zo en ik heb alles gedaan daarna wat ik leuk vond...totdat de klap een paar jaar later kwam. En de spijt.

Ik maakte het uit omdat we weinig meer samen deden, ik zat mezelf ook in de weg qua werkkeuzes en had gewoon moeten praten.

Nu denk ik nog wel eens; meid, hoe kon je zoveel moois down the drain smijten? Ik weet hoe en waarom maar daarom zeg ik tegen je... als je veel goeds had samen... probeer .. totdat het echt zeker is dat de liefde weg is.

En bedenk je.. liefde zit in zo veel dingen. Dat heb ik ervan geleerd.. ons leven samen toen was me zo veel waard en dat besefte ik niet.

Sterkte!
pi_142946283
Dit is een heel vervelende situatie zeg :*

Soms werken dingen niet, helaas... En het is goed dat je zelfinzicht hebt, maar gooi het niet allemaal op jezelf. Weet je wat er is gebeurt toen je vriendin weg was (nee, ik zeg niet dat ze vreemd is gegaan, maar soms kunnen situaties mensen laten denken)?

Misschien hebben jullie even beiden tijd nodig en kunnen jullie, wanneer de pijn gezakt is, een gesprek voeren en eventueel proberen opnieuw te daten. Misschien helpt dat en misschien ook niet. Helaas kun je niet meer doen. Sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:39:13 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142946334
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Toen is zij een week weg geweest en toen ze terugkwam zei ze dat zij even tijd wilde om over onze relatie na te denken (niks gebeurd op die trip, svp geen insinuaties maken hierover). Dit was 4 maanden terug. Daarna was het eenrichtingsverkeer.
Ah, dus zij heeft het uitgemaakt en heeft jou de trekker over laten halen.
pi_142947440
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ah, dus zij heeft het uitgemaakt en heeft jou de trekker over laten halen.
Zo hoort dat toch? Dan kan zij lekker ongegeneerd uithuilen bij vriendinnen en een paar maanden lekker rondneuken omdat zij het slachtoffer is.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_142947635
Heeft TS een beetje kunnen slapen? Doet meestal wonderen.
pi_142948007
In mijn eerdere relaties dacht ik ook telkens dat we samen oud en gelukkig zouden worden.
Nu weet ik dat het allemaal een leugen is. Zelfs op mijn vijftigste kan ik alsnog scheiden en toch noodgedwongen alleen oud moeten worden.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:02:44 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142950928
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:24 schreef Studeur het volgende:

[..]

Moeilijk man.
Heb je niet tegen haar hetzelfde gezegd als wat ze tegen jou heeft gezegd, over dat je er niet genoeg energie in stak? Want je "beschuldigd" haar nu van t zelfde als zij jou heeft beschuldigd.
Dit idd wat de fuck? :') TS moet wel veranderen maar zij niet?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142951436
Zij heeft die laatste maanden juist gewoon gebruikt om afstand te creëren en het af te sluiten voor zichzelf.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:20:55 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142951609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zij heeft die laatste maanden juist gewoon gebruikt om afstand te creëren en het af te sluiten voor zichzelf.
Precies. Gewoon het kutwijf acteren en wachten tot de ander het uitmaakt zodat ze zelf dat lastige gesprek niet hoeft te beginnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142951663
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Precies. Gewoon het kutwijf acteren en wachten tot de ander het uitmaakt zodat ze zelf dat lastige gesprek niet hoeft te beginnen.
Emotioneel gezien heeft zij in die periode al afscheid genomen. Het uitmaken op zich was voor haar daarom slechts een formaliteit.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:22:41 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142951679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Emotioneel gezien heeft zij in die periode al afscheid genomen. Het uitmaken op zich was voor haar daarom slechts een formaliteit.
Maar ze durfde zelf niet en wachtte net zo lang totdat TS het beu was.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142952823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Emotioneel gezien heeft zij in die periode al afscheid genomen. Het uitmaken op zich was voor haar daarom slechts een formaliteit.
Mwa, zij is nog emotioneler dan ik, dus het is geen formaliteit voor haar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')