abonnement Unibet Coolblue
pi_142925912
Hallo allemaal,

Al jaren doe ik helemaal niks aan sport. Dit komt omdat ik geen discipline heb qua sport. Ik heb uiteindelijk toch de knop kunnen omdraaien om zodoende de stap te zetten om te gaan beginnen met thuissporten.

Zo ben ik van plan om gelijk alles goed aan te pakken, mijn voeding qua vet verminderen dan dat ik eerst deed (dagelijks wel wat vettige snacks). Ik zal als ik wat geld heb wat materialen kopen of een jaarabonnement nemen bij een sportschool, maar tot die tijd zal ik thuissporten en zoveel mogelijk in beweging blijven. Vanaf nu neem ik ook altijd de trap i.p.v. de lift, kleine maar toch belangrijke dingen.

Nu ben ik totaal onervaren in dit wereldje, en vandaar dat ik ook hier alles vermeld zodat jullie tips en tops kunnen geven en zodoende mij kunnen volgen.

Wat info over mijzelf:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gister (30-07-2014) begonnen en ik hou alles bij op MyFitnessPal.


Mijn doel (aantal keer + duur is maar een schatting, ik zal natuurlijk dagelijks trainen, waaronder push ups e.d.):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30-07-2014

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
31-07-2014 - Nog niet volledig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door KingOfMuscles op 31-07-2014 17:08:10 ]
pi_142926001
Waarom heb je de 30e geen middageten gehad? Lijkt me toch wel belangrijk om regelmatig te eten.
En is 68 kg bij 1.82 m niet een beetje weinig?
En waarom ga je niet gewoon meeposten in 1 van de afvaltopics hier? LIF / [Gezond Slank] #2278 - Champagne voor een jarige uniek!
pi_142926075
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:59 schreef Sylvana het volgende:
Waarom heb je de 30e geen middageten gehad? Lijkt me toch wel belangrijk om regelmatig te eten.
En is 68 kg bij 1.82 m niet een beetje weinig?
En waarom ga je niet gewoon meeposten in 1 van de afvaltopics hier? LIF / [Gezond Slank] #2278 - Champagne voor een jarige uniek!
Ik wil het vetpercentage verlagen, vandaar! Ik wil er wat 'ripped'/'Muscles up' uitzien.
pi_142926107
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:01 schreef KingOfMuscles het volgende:

[..]

Ik wil het vetpercentage verlagen, vandaar! Ik wil er wat 'ripped'/'Muscles up' uitzien.
Maar kun je dat dan niet beter als doel zetten? Dat je je vetpercentage gaat meten ipv je gewicht? Want spieren wegen zwaarder dan vet ;)
pi_142926138
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Maar kun je dat dan niet beter als doel zetten? Dat je je vetpercentage gaat meten ipv je gewicht? Want spieren wegen zwaarder dan vet ;)
Hmm. Goeie. Als ik mijn vetpercentage wil weten, moet ik mijn middel opmeten toch? Moet ik mijn buik dan inhouden of gewoon helemaal los houden, dus mijzelf in principe gewoon dik maken? :P
pi_142926292
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Maar kun je dat dan niet beter als doel zetten? Dat je je vetpercentage gaat meten ipv je gewicht? Want spieren wegen zwaarder dan vet ;)
pi_142926307
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:01 schreef KingOfMuscles het volgende:

[..]

Ik wil het vetpercentage verlagen, vandaar! Ik wil er wat 'ripped'/'Muscles up' uitzien.
En jij denkt dit te kunnen bereiken zonder krachttraining? :')
pi_142926321
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:08 schreef Renzoku het volgende:

[..]

En jij denkt dit te kunnen bereiken zonder krachttraining? :')
Nee. Lees mijn OP eens goed.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:57 schreef KingOfMuscles het volgende:


Ik zal als ik wat geld heb wat materialen kopen of een jaarabonnement nemen bij een sportschool, maar tot die tijd zal ik thuissporten en zoveel mogelijk in beweging blijven. Vanaf nu neem ik ook altijd de trap i.p.v. de lift, kleine maar toch belangrijke dingen.

Nu ben ik totaal onervaren in dit wereldje, en vandaar dat ik ook hier alles vermeld zodat jullie tips en tops kunnen geven en zodoende mij kunnen volgen.

pi_142926338
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_142926371
quote:
Ik wil niet het lichaam hebben van een bodybuilder hé! :P
pi_142926381
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:10 schreef KingOfMuscles het volgende:

[..]

Ik wil niet het lichaam hebben van een bodybuilder hé! :P
Heb je überhaupt de OP gelezen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_142926384
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:08 schreef KingOfMuscles het volgende:

[..]

Nee. Lees mijn OP eens goed.

[..]

Staat niks in over krachttraining hoor
pi_142926427
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:11 schreef Renzoku het volgende:

[..]

Staat niks in over krachttraining hoor
Je zou kunnen verwachten dat als ik naar de sportschool ga, dat ik met name voor de krachttraining ga.
pi_142926444
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:12 schreef KingOfMuscles het volgende:

[..]

Je zou kunnen verwachten dat als ik naar de sportschool ga, dat ik met name voor de krachttraining ga.
Waarom? Meeste mensen die naar de sportschool gaan doen dat namelijk niet.
pi_142926499
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:12 schreef KingOfMuscles het volgende:

[..]

Je zou kunnen verwachten dat als ik naar de sportschool ga, dat ik met name voor de krachttraining ga.
Nou dat hoeft niet hoor, genoeg die alleen cardio en groepslessen doen ;)

En vetpercentage berekenen doe je met een huidplooimeter (die ze op 5 plekken meten), dat kunnen ze wel bij de sportschool doen. Alleen aan de hand van je middelomtrek is niet echt betrouwbaar.
pi_142926586
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:10 schreef KingOfMuscles het volgende:

[..]

Ik wil niet het lichaam hebben van een bodybuilder hé! :P
Zo moe word ik van dit soort opmerkingen he. Denk je soms dat je binnen 1 jaar het lichaam van Schwarzenegger krijgt?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_142927317
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:10 schreef KingOfMuscles het volgende:

[..]

Ik wil niet het lichaam hebben van een bodybuilder hé! :P
Hoeft ook niet, je stopt wanneer je zelf tevreden bent. :) Je bereikt op een beetje serieuze manier gewoon sneller je doelen, dat is fijn en motiverend. Veel mensen rommelen maar wat aan en stoppen na een halfjaar, dat is toch zonde?
pi_142927497
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:10 schreef KingOfMuscles het volgende:

[..]

Ik wil niet het lichaam hebben van een bodybuilder hé! :P
Bodybuilding is aan je lichaam werken, wat ben jij nu aan het doen?
pi_142927602
quote:
6s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:48 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Bodybuilding is aan je lichaam werken, wat ben jij nu aan het doen?
In essentie wel inderdaad. Toch hebben veel mensen het beeld erbij dat je dan meteen obsessief 5x per week moet trainen met vier soorten supplementen en een moestuin vol broccoli. Minstens.

Maar goed, ik vind 'fitnessen' ook zo lafjes klinken. :P
pi_142927643
Uhm.. je vetpercentage is denk ik niet het grootste probleem. Je gewicht is ook prima. Tijd voor meer spiermassa dus.
pi_142927647
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:52 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

In essentie wel inderdaad. Toch hebben veel mensen het beeld erbij dat je dan meteen obsessief 5x per week moet trainen met vier soorten supplementen en een moestuin vol broccoli. Minstens.

Maar goed, ik vind 'fitnessen' ook zo lafjes klinken. :P
Tja vooroordelen blijven altijd bestaan.
Vooroordelen ontstaan door te kort aan kennis.
pi_142928083
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:17 schreef Seam het volgende:

[..]

Zo moe word ik van dit soort opmerkingen he. Denk je soms dat je binnen 1 jaar het lichaam van Schwarzenegger krijgt?
Nee tuurlijk niet. Ik wist na het posten van de betreffende post dat ik zo'n reactie, als dat jij nu gaf, zou krijgen. :P
pi_142928101
quote:
6s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:48 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Bodybuilding is aan je lichaam werken, wat ben jij nu aan het doen?
Scherp van je. Bodybuilding = building the body.
pi_142928168
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Uhm.. je vetpercentage is denk ik niet het grootste probleem. Je gewicht is ook prima. Tijd voor meer spiermassa dus.
Nee? Maar 18% vet camoufleert de spiermassa en abs toch?

Is mijn gewicht prima? Ik had net mijn BMI berekent en die was volgens de betreffende website wel goed.

Qua krachttraining doe ik

dips (5 sets van 10x),
push ups (5 sets van 10x )
biceps curls met een eetstoel (20-30x in 2 sets).
Ook bench presses met een eetstoel.

[ Bericht 3% gewijzigd door KingOfMuscles op 31-07-2014 18:53:45 ]
pi_142928852
Dus jij denkt dat je met het trainen van je armen en je borst en gespierder uit gaat zien. En dat je door minimaal te eten afvalt.

Nee, gewoon nee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')