abonnement Unibet Coolblue
pi_144248135
Die laatste lijkt me geweldig. :9

Ik had laatst deze gehaktballetjes in rode wijn tomatensausje gemaakt. Daar zou ik nu ook wel trek in hebben. ;(

  zondag 7 september 2014 @ 18:33:50 #227
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_144279150
Niet de mooiste foto's, dat moet ik nog ff oefenen ;)
Nepalese avond! Momo's, gevulde tomaten en dahi barfi (yoghurtblokjes met gecondenseerde melk :9 )

pi_144350450
Leuke foto's, Myraela.
Is dat zo?
pi_144384236
Knus ook met zo'n zeer klassieke soepkom Myra! :) O+

quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:33 schreef gcjoel het volgende:
Niet de mooiste foto's, dat moet ik nog ff oefenen ;)
Nepalese avond! Momo's, gevulde tomaten en dahi barfi (yoghurtblokjes met gecondenseerde melk :9 )

[ afbeelding ]
Foto's doen het vast geen recht aan, maar ooooooh: dahi barfi! Zo lekker! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_144384260
Ontbijt hier was geitenyoghurt met kardemom & vanille. Beetje versierd met vers fruit. :9



[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 10-09-2014 12:18:00 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_144385036
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn taarten van gisteren, helaas niet zo'n mooie foto's als ik had verwacht, de mooiste hoeken staan steeds precies aan de andere kant. Mijn normaal nogal goed fotograferende lief heeft nog wat te leren op food fotografie gebied. ;) Of ik moet het natuurlijk mijn eigen uitdaging maken!

[ afbeelding ]
aardbeien mousse taart

[ afbeelding ]
tiramisu pavlova

[ afbeelding ]
3 lagen chocolade framboos taart, de brownie bodem is een beetje verdekt opgesteld achter de donkere chocolade laag

Ze waren heel lekker! :9
Woah, dit even over het hoofd gezien! Wat is die laatste taart gaaf en zo helemaal van nu! :D ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_144387700


Pasteitjes met kip en champignons. Gemaakt met restjes gegrilde kip.
pi_144387828
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:00 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]

Pasteitjes met kip en champignons. Gemaakt met restjes gegrilde kip.
Goeie pasteien! ^O^ Ik vind deeg met azijn erin echt superlekker uitrollen/vormen. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_144388318
Maar weer eens wat van de Foodelicious-box gebruikt: tofu ingesmeerd met de rub eruit, en met de BBQ-saus (en sla van venkel en spitskool) in een stoombroodje gepropt. Mijn beste homemade stoombroodjes tot nu toe! Oefening baart kunst :)



Vegan lunch dus.
Let me see you stripped down to the bone
pi_144388467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:00 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]

Pasteitjes met kip en champignons. Gemaakt met restjes gegrilde kip.
Ziet er goed uit, recept meteen opgeslagen
pi_144395209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:20 schreef minilot het volgende:
Maar weer eens wat van de Foodelicious-box gebruikt: tofu ingesmeerd met de rub eruit, en met de BBQ-saus (en sla van venkel en spitskool) in een stoombroodje gepropt. Mijn beste homemade stoombroodjes tot nu toe! Oefening baart kunst :)

[ afbeelding ]

Vegan lunch dus.
Yummie!
  woensdag 10 september 2014 @ 18:42:48 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_144395893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:20 schreef minilot het volgende:
Maar weer eens wat van de Foodelicious-box gebruikt: tofu ingesmeerd met de rub eruit, en met de BBQ-saus (en sla van venkel en spitskool) in een stoombroodje gepropt. Mijn beste homemade stoombroodjes tot nu toe! Oefening baart kunst :)

[ afbeelding ]

Vegan lunch dus.
Nerm!

Heb je recept van stoombroodjes?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_144397175
Wat een prachtige pasteitjes!

En perfecte stoombroodjes!

En zoveel meer! Wat een fijn topic *O*
pi_144399627
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Nerm!

Heb je recept van stoombroodjes?
Deze:
http://userealbutter.com/2011/12/31/chinese-sweet-red-bean-buns-recipe/.. maar dan zonder de vulling uiteraard. En iets anders gevormd. Uitrollen tot een ovaaltje, inkwasten met wat olie, eetstokje in het midden leggen en daar overheen dubbelklappen. Daarna stomen.

Hier vanavond avondeten van restjes pho-bouillon en chinees roodgestoofd rundvlees (en ei en noedels en gefrituurde sjalot enzo):


En helaas, helaas, het is weer de tijd van het jaar dat iets als om vier uur 's middags klaar moet zijn om het nog normaal op de foto te krijgen. }:|
Naja, lekker was het wel!

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 10-09-2014 20:39:21 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_144400462
quote:
Prachtige kom en de soep ziet er ook heerlijk uit!
Heb je volle of magere yoghurt gebruikt?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_144400637
Die pasteitjes. Die stoombroodjes. Die bouillon. :9 Bohh! Lekker hoor!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144400724
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Deze:
http://userealbutter.com/2011/12/31/chinese-sweet-red-bean-buns-recipe/.. maar dan zonder de vulling uiteraard. En iets anders gevormd. Uitrollen tot een ovaaltje, inkwasten met wat olie, eetstokje in het midden leggen en daar overheen dubbelklappen. Daarna stomen.

Hier vanavond avondeten van restjes pho-bouillon en chinees roodgestoofd rundvlees (en ei en noedels en gefrituurde sjalot enzo):
[ afbeelding ]

En helaas, helaas, het is weer de tijd van het jaar dat iets als om vier uur 's middags klaar moet zijn om het nog normaal op de foto te krijgen. }:|
Naja, lekker was het wel!
Hoe maak jij je (ongetwijfeld zeer goede) pho?
pi_144401061
Hier was het weer Wereld Woensdag. Dit keer aten we Marokkaanse Tajine


Edit: ik ben het met Mini eens. Kwart over 8 is geen tijd om nog fatsoenlijke foto's van eten te maken.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:21:25 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_144402230
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Deze:
http://userealbutter.com/2011/12/31/chinese-sweet-red-bean-buns-recipe/.. maar dan zonder de vulling uiteraard. En iets anders gevormd. Uitrollen tot een ovaaltje, inkwasten met wat olie, eetstokje in het midden leggen en daar overheen dubbelklappen. Daarna stomen.

Hier vanavond avondeten van restjes pho-bouillon en chinees roodgestoofd rundvlees (en ei en noedels en gefrituurde sjalot enzo):
[ afbeelding ]

En helaas, helaas, het is weer de tijd van het jaar dat iets als om vier uur 's middags klaar moet zijn om het nog normaal op de foto te krijgen. }:|
Naja, lekker was het wel!
Thanks!

En je eten ziet er heerlijk uit :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_144402779
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef Lonaa het volgende:
Hier was het weer Wereld Woensdag. Dit keer aten we Marokkaanse Tajine
[ afbeelding ]

Edit: ik ben het met Mini eens. Kwart over 8 is geen tijd om nog fatsoenlijke foto's van eten te maken.
Ik dacht ff dat er een worm rechtsbovenin zat :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_144403542
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik dacht ff dat er een worm rechtsbovenin zat :o
Oooh, nu je het zegt! Haha. Het was een vijg, gelukkig. :P
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 11 september 2014 @ 09:30:35 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_144413317
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Deze:
http://userealbutter.com/2011/12/31/chinese-sweet-red-bean-buns-recipe/.. maar dan zonder de vulling uiteraard. En iets anders gevormd. Uitrollen tot een ovaaltje, inkwasten met wat olie, eetstokje in het midden leggen en daar overheen dubbelklappen. Daarna stomen.

Hier vanavond avondeten van restjes pho-bouillon en chinees roodgestoofd rundvlees (en ei en noedels en gefrituurde sjalot enzo):
[ afbeelding ]

En helaas, helaas, het is weer de tijd van het jaar dat iets als om vier uur 's middags klaar moet zijn om het nog normaal op de foto te krijgen. }:|
Naja, lekker was het wel!
Oeh dat ziet er lekker uit, hoe maak je dit? En wat voor noedels zijn dit? Zien er lekker uit! :9
pi_144415294
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef Lonaa het volgende:
Hier was het weer Wereld Woensdag. Dit keer aten we Marokkaanse Tajine
[ afbeelding ]

Edit: ik ben het met Mini eens. Kwart over 8 is geen tijd om nog fatsoenlijke foto's van eten te maken.
Je gaat lekker Lonaa.

Ik ga op de budget-tour en daar was deze simpele spaghetti met champignonsaus geschikt voor.

pi_144415411
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je gaat lekker Lonaa.

Ik ga op de budget-tour en daar was deze simpele spaghetti met champignonsaus geschikt voor.

[ link | afbeelding ]
Thanks! O+

Champignons. :9
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')