abonnement Unibet Coolblue
pi_142918259
Ik had net een bijzonder grappig gesprek met een vriend van mij. Zoals gewoonlijk schepten wij keihard op over hoe groot onze lul wel niet is. Maar hij is geen FOK!ker, dus bij mijn 30cm haalt hij het niet. Toch had hij een mooi compliment via-via gehoord van een scharrel van hem. En daar gaat mijn vraag over, die eigenlijk al heel duidelijk in de titel staat.

Situatie: deze niet-FOK!ker heeft twee vriendinnen. Met één van de twee had hij seks. De twee vriendinnen waren ook bevriend met elkaar. De tweede van de twee heeft hem nooit naakt gezien en niet eens in boxer/zwemkleding of iets dergelijks. Toen de eerste tegen de tweede zei dat de niet-FOK!ker een grote had, zei de tweede dat zij dat allang gezien had. De tweede had dat dus gezien door te kijken naar het kruis van de niet-FOK!ker op een moment dat hij gekleed was.

Mijn vraag: doen vrouwen dit echt? Zo ja, wanneer? Heb je er ooit iets meegedaan alsin "wow die lijkt groot, laat ik met 'm gaan flirten"?

inb4 "TS, hoe groot is de jouwe dan?".
pi_142918287
Wtf is jouw UI? :')
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_142918294
Schopje naar de onz?
pi_142918295
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:50 schreef Aisomont het volgende:

inb4 "TS, hoe groot is de jouwe dan?".
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142918318
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:51 schreef Nelvalhil het volgende:
Wtf is jouw UI? :')
Het profiel van mijn username. En mijn username is een berg, zo eentje waar je op kan fietsen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:51 schreef hoas het volgende:
Schopje naar de onz?
Dit is een serieus topic!
pi_142918350
Natuurlijk doen ze dat.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:54:09 #7
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142918359
Vrouwen liegen als ze zeggen dat ze het niet doen.

Mannen kijken toch ook naar borsten?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_142918393
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:52 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Het profiel van mijn username. En mijn username is een berg, zo eentje waar je op kan fietsen.

[..]

Dit is een serieus topic!
_O-
pi_142918412
Voor mij is een "grote" zien echt geen (op zichzelf staande) reden om vervolgens te gaan flirten, maar ernaar kijken doe ik wel ja :P
Tails tell tales
pi_142918447
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:54 schreef DroogDok het volgende:
Natuurlijk doen ze dat.
Bedankt voor de eerste serieuze reactie.

quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Vrouwen liegen als ze zeggen dat ze het niet doen.

Mannen kijken toch ook naar borsten?
Ja, eigenlijk is het ook wel heel logisch.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:56 schreef Forbry het volgende:
Voor mij is een "grote" zien echt geen (op zichzelf staande) reden om vervolgens te gaan flirten, maar ernaar kijken doe ik wel ja :P
Is het ook niet een extra zetje? Als je half twijfelt dat het je over de streep trekt?
pi_142918456
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142918464
Is topic #1736372 over dit onderwerp echt nodig? Heb je geen searchfunctie?
pi_142918482
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is topic #1736372 over dit onderwerp echt nodig? Heb je geen searchfunctie?
Ik heb het niet gevonden, behalve van 5 jaar geleden ofzo. En tijden veranderen.
pi_142918508
Ja , dat werkt tegenwoordig heel goed met die afzakbroeken met het kruis tussen die knieën. }:| Jaren 70 en de strakke broeken van toen. :9~
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142918562
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:00 schreef trovey het volgende:
Ja , dat werkt tegenwoordig heel goed met die afzakbroeken met het kruis tussen die knieën. }:| Jaren 70 en de strakke broeken van toen. :9~
Ben je al zo oud? :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142918581
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:02 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ben je al zo oud? :D
Begin pubertijd in 2e helft van de jaren 70 dus ja, ik ben oud. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142918603
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:00 schreef trovey het volgende:
Ja , dat werkt tegenwoordig heel goed met die afzakbroeken met het kruis tussen die knieën. }:| Jaren 70 en de strakke broeken van toen. :9~
Ik doe niet aan mode dus ik heb niet dat soort broeken, zelfde geldt voor de niet-FOK!ker.
pi_142918649
Tuurlijk, maar goed je hebt bloedlullen en vleeslullen, dus echt betrouwbaar is het niet
pi_142918694
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:57 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Bedankt voor de eerste serieuze reactie.

[..]

Ja, eigenlijk is het ook wel heel logisch.

[..]

Is het ook niet een extra zetje? Als je half twijfelt dat het je over de streep trekt?
Ik flirt alleen voor de lul... ehh lol :+ en niet voor seks, want ben al jaren bezet (en monogaam/trouw), dus nee...
Maar goed, was dat niet het geval... mwah... ik ken dat "half twijfelen" niet... ik vind iemand leuk of niet en in het eerste geval is het formaat van de piemel voor mij van érg ondergeschikt belang ;) Aan de andere kant, vind ik een enigszins grote piemel op zích wel aantrekkelijk, dus in de situatie die jíj (waarschijnlijk) bedoelt zou dat mogelijk wel een (kleine) rol kunnen spelen ja... :)
Tails tell tales
pi_142918705
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef LittleLady het volgende:
Tuurlijk, maar goed je hebt bloedlullen en vleeslullen, dus echt betrouwbaar is het niet
En je hebt niet-erecte lullen en sommige zijn dat wel, natuurlijk. Dat weet ik. Maar als 'ie er groot uitziet, wordt hij niet ineens kleiner in bed.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 13:08:36 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_142918741
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef Aisomont het volgende:

[..]

En je hebt niet-erecte lullen en sommige zijn dat wel, natuurlijk. Dat weet ik. Maar als 'ie er groot uitziet, wordt hij niet ineens kleiner in bed.
Nou ja ligt er aan hoe koud het is in bed natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_142918749
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:06 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik flirt alleen voor de lul... ehh lol :+ en niet voor seks, want ben al jaren bezet (en monogaam/trouw), dus nee...
Maar goed, was dat niet het geval... mwah... ik ken dat "half twijfelen" niet... ik vind iemand leuk of niet en in het eerste geval is het formaat van de piemel voor mij van érg ondergeschikt belang ;) Aan de andere kant, vind ik een enigszins grote piemel op zích wel aantrekkelijk, dus in de situatie die jíj (waarschijnlijk) bedoelt zou dat mogelijk wel een (kleine) rol kunnen spelen ja... :)
Ik bedoel niet eens per se een grote he, het gaat mij om de grootte. Dus misschien val je juist wel op een gemiddelde en denk je "nahh, die van hem is zó groot, daar ga ik niet mee flirten". Dat kan ook.

En vrouwen twijfelen denk ik minder snel half dan mannen?
pi_142918856
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef Aisomont het volgende:

[..]

En je hebt niet-erecte lullen en sommige zijn dat wel, natuurlijk. Dat weet ik. Maar als 'ie er groot uitziet, wordt hij niet ineens kleiner in bed.
Nee maar als je al een 17 cm hebt hangen en hij groeit tot een 18 cm of je hebt 12 cm hangen en hij groeit tot 20 cm het zegt niets en als koud is dan kruipen ze ook nog weg.
Formaat ballen is ook wel interessant, een beetje hand vol is wel leuk, twee knikkers zijn ook afknappers
pi_142918874
Ik kijk daar alleen naar in n wielrenbroekje oid en dan nog alleen omdat ik er niet omheen kan. Ik kijk er dus niet naar, maar lees net dat ik dat lieg.
Naar borsten kijk ik wel btw.
compact en kleverig.
pi_142919000
Ach ik geef gewoon toe, ik kijk naar alles, zowel bij mannen als vrouwen, vind het gewoon leuk om mensjes te kijken, soms ook nog afvragend hoe seks met een bepaalde man zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')