abonnement Unibet Coolblue
pi_142915646
Beste dames en heren,


- knipje -

Gr. Student5

[ Bericht 81% gewijzigd door student5 op 31-07-2014 14:10:42 ]
pi_142915703
Is het niet handiger dergelijke ondernemingen direct via telefoon/persoonlijk/mail te benaderen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142915759
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:12 schreef DroogDok het volgende:
Is het niet handiger dergelijke ondernemingen direct via telefoon/persoonlijk/mail te benaderen?
Beste Droogdok,

Ik heb dergelijke ondernemingen al grootschalig telefonisch benaderd, alsmede per e-mail. Denk hierbij aan een stuk of dertig zaken van mbk tot ketens. Helaas gaf ieder keer op keer aan geen interesse te hebben, weinig tijd te hebben of op vakantie te gaan.
pi_142916230
Whihihih, 30 stuks is niet grootschalig ;)

Ergens is er iets mis met het verhaal dat je aan de telefoon vertelt. En: 15 tot 20 minuten is teveel gevraagd voor iets waar zij niets aan hebben / niet toe verplicht zijn.

Ik zou er een paar bezoeken en proberen voor de komende dagen een afspraak te maken. In ruil: je neemt iets lekkers mee voor de koffie (voor het hele team). Kost je een paar dagen en wat appeltaartjes, maar dan gaat het vast wel lukken.
pi_142916429
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:33 schreef Queller het volgende:
Whihihih, 30 stuks is niet grootschalig ;)

Ergens is er iets mis met het verhaal dat je aan de telefoon vertelt. En: 15 tot 20 minuten is teveel gevraagd voor iets waar zij niets aan hebben / niet toe verplicht zijn.

Ik zou er een paar bezoeken en proberen voor de komende dagen een afspraak te maken. In ruil: je neemt iets lekkers mee voor de koffie (voor het hele team). Kost je een paar dagen en wat appeltaartjes, maar dan gaat het vast wel lukken.
Ik hoef er nog maar één (Heb er al wel wat) maar juist die laatste is het obstakel waar ik tegen aanloop. Dus ik dacht dat wellicht hier iemand wel iemand uit de persoonlijke sfeer kende, die mij verder kon helpen.
pi_142920588
Ondertussen een paar geregeld per e-mail. Men vond denk ik mijn uitleg lastig te begrijpen via de telefoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')