abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:15:36 #26
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_143426638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef babette21 het volgende:
Ik durf te wedden dat Melissa voor het eind van het seizoen om zeep geholpen wordt. Een bekentenis op camera is in de tv-wereld net zoiets als een eigen doodvonnis :')
Helemaal mee eens ja. Natuurlijk raakt die tape dan kwijt, waardoor haar ''ik ken ''A'' zonder het te weten'' woordje een seizoen te laat bij de liars terecht komt. Zoiets gok ik eigenlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_143427171
Hoe voorziet Caleb eigenlijk in zijn levensonderhoud? :+

Melissa zal inderdaad wel omgebracht worden of iniedergeval simpelweg verdwijnen ;(

Toen ik Mona zo zag liggen leefde bij mij even de vrees dat -A of Ally haar had omgebracht middels vergiftiging. :@
pi_143569033
Ik ben nu op de helft bij seizoen vier maar ik begin een beetje een 'waar gaat dit over' gevoel te krijgen. Hebben anderen dat ook?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 21:13:20 #29
382129 crew  Donna
pi_143569245
Ik vond seizoen 4 eigenlijk vrij slecht. Pas tegen het einde werd het weer leuk en seizoen 5 nu vind ik weer spannend.
pi_143569408
Hmm blijven doorkijken dus. :P
pi_143570097
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm blijven doorkijken dus. :P
Hoe O+ gezellig :* Borte ook is... ik zou je aanraden dit topic verder niet te volgen totdat je bij bent, om het spannend te houden. :s)
pi_143655254
Geesten? :') really? :')


Ally heeft natuurlijk dat arme meisje daarheen gelokt in haar kleding om in haar plaats te sterven waarop Ally haar een mep gaf met die schoffel.

Spencer kwam toevallig in een labiele bui langs en Ally kon nog net tijdig wegkomen.
En Monica maakte het feestje compleet.

Gaat iemand in deze theorie mee? :P
  donderdag 21 augustus 2014 @ 07:23:12 #33
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143655699
Ja hoor, zie Ali er wel voor aan. (Monica als in Melissa?)
Ben echt blij dat de rest doorheeft wat een draak dat kind is, denk dat dit seizoen me vooral zo tegenviel omdat ze ineens weer allemaal als makke schapen achter haar aan hobbelde...

Dat geestengedoe was het staartje van Ravenswood (de spin-off), neem aan een eenmalige actie om dat verhaal af te ronden - binnen dit verhaal verder natuurlijk totaal misplaatst.
pi_143698471
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:23 schreef babette21 het volgende:
Ja hoor, zie Ali er wel voor aan. (Monica als in Melissa?)
Ben echt blij dat de rest doorheeft wat een draak dat kind is, denk dat dit seizoen me vooral zo tegenviel omdat ze ineens weer allemaal als makke schapen achter haar aan hobbelde...

Dat geestengedoe was het staartje van Ravenswood (de spin-off), neem aan een eenmalige actie om dat verhaal af te ronden - binnen dit verhaal verder natuurlijk totaal misplaatst.
Nope, er gaat dacht ik nog een crossover episode plaatsvinden. Verder vond ik helemaal niet dat ze als makke schapen achter Ali liepen, vanaf het begin dat ze terugwas twijfelden de Liars. Pas sinds nu uiten ze dit naar elkaar, maar Spencer en Hannah hadden vanaf het begin al hun vraagtekens erbij.
Volgende week dus de schokkende finale, ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:52:46 #35
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143720983
Maar Ravenswood is gecancelled.. wat valt er dan nog te crossoveren?!

Als je bedenkt hoe ver ze vóór de terugkomst van Ali waren qua besef over diens ware karakter dan vond ik dat ze vanaf dat zij weer terugwas weer een paar stappen terug deden. Sommige hadden wel duidelijk hun twijfels, maar ze hebben haar allemaal getroost, gevolgd in haar leugens, etc. Dat noem ik makke schapen-gedrag. Ik had haar persoonlijk meteen gezegd dat ze (alsnog) dood kon vallen. Eerst bij nader in zien een schijtvriendin zijn en dan een beetje doodleuk doen of je dood bent (en dan wel zo'n Noel in vertrouwen nemen maar niet je so called best friends...), pffff.
pi_143724001
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:52 schreef babette21 het volgende:
Maar Ravenswood is gecancelled.. wat valt er dan nog te crossoveren?!

Als je bedenkt hoe ver ze vóór de terugkomst van Ali waren qua besef over diens ware karakter dan vond ik dat ze vanaf dat zij weer terugwas weer een paar stappen terug deden. Sommige hadden wel duidelijk hun twijfels, maar ze hebben haar allemaal getroost, gevolgd in haar leugens, etc. Dat noem ik makke schapen-gedrag. Ik had haar persoonlijk meteen gezegd dat ze (alsnog) dood kon vallen. Eerst bij nader in zien een schijtvriendin zijn en dan een beetje doodleuk doen of je dood bent (en dan wel zo'n Noel in vertrouwen nemen maar niet je so called best friends...), pffff.
Mha als je een oude vriendin zo plots in je dagelijks leven verschijnt zul je de eerste dagen waarschijnlijk voorzichtig aan doen en wat genuanceerder reageren. Vergeet niet dat het denk ik pas 2 weken is (ongeveer) dat ze terug is.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:02:07 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143845991
Spannend, wie gaat er dood in de finale? :9
KuikenGuppy
pi_143846300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:23 schreef babette21 het volgende:
Ja hoor, zie Ali er wel voor aan. (Monica als in Melissa?)

Juist! :)

quote:
Dat geestengedoe was het staartje van Ravenswood (de spin-off), neem aan een eenmalige actie om dat verhaal af te ronden - binnen dit verhaal verder natuurlijk totaal misplaatst.
Ja echt zo ongepast, hopelijk blijft het hier inderdaad bij want dit zou echt de dynamiek verpesten.
Ravenswood kon ik ook niet aanzien en ben daar dan ook snel mee gestopt.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:53:21 #39
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_143849226
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Juist! :)

[..]

Ja echt zo ongepast, hopelijk blijft het hier inderdaad bij want dit zou echt de dynamiek verpesten.
Ravenswood kon ik ook niet aanzien en ben daar dan ook snel mee gestopt.
Ik snapte ook écht niet waarom ze dat geest gedoe in hemelsnaam moesten toevoegen. Denk ook dat de mensen die Ravenswood niet gekeken hebben (ikzelf maar één of twee afleveringen, vond er niets aan!), er totaal niets van begrepen. Past ook gewoon niet in het PPL verhaal. :') "Oh, hij is toch zo van slag en aan de drank omdat ie weet dat er meer is in deze wereld!" :') Die scene voelde dan ook heel awkward aan als kijker.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:00:09 #40
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143853516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:02 schreef Burdie het volgende:
Spannend, wie gaat er dood in de finale? :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in dat geval stop ik met kijken! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143853971
Ik haat het als ik wil quoten dat je automatisch de spoilers te zien krijgt :')
Maar goed, enkel geruchten zijn dat.
Wat ik erg tof zou vinden (en nooit gaat gebeuren) is dat een van de Liars of Ali doodgaat.
Waarschijnlijker is iemand in een kleine rol, Lucas of Paige (hoewel dat 3 op een rij voor M zou zijn).
Als een van de ouders zou sterven zou dat ook tof zijn, en waarschijnlijker dan een van de Liars.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_143853989
Ik hoop Ali. En dat het dan ook voorbij is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:18:23 #43
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143854066
Ali mag van mij hartstikke dood! :Y
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:25:51 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_143854287
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast zal het me niks verbazen dat Ali diegene is die heeft aangegeven de ''waarheid'' te vertellen, en dat ze het dan zo overtuigend brengt dat de Liars de schuldigen worden. Of Mona is diegene die wil praten met de politie..

Ik vind het nog steeds hartstikke spannend. Is de serie logisch? Verre van, maar dat is ook niet de reden waarom ik kijk :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_143854320
Caleb of Toby zou ook geweldig zijn _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 10:20:53 #46
382129 crew  Donna
pi_143874278
Zo kijken! :D
pi_143874325
Ik had 't per ongeluk op FB al gelezen :') maar het zat er ook wel aan te komen.
Ja doei.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:24:44 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143874360
Ze houden op de PLL FB pagina altijd zo lekker rekening met mensen die niet live kijken he :').
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 10:27:19 #49
382129 crew  Donna
pi_143874425
Daarom volg ik die pagina niet meer. Ik kijk het normaal 6 dagen later op Netflix. Niet leuk als je dan alles al weet.
pi_143874472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:24 schreef Burdie het volgende:
Ze houden op de PLL FB pagina altijd zo lekker rekening met mensen die niet live kijken he :').
Oh, ik vind dat niet zo erg. Ik weet dat het is voor de live-kijkers, dus ik ga me daar ook niet kwaad om maken. Moet ik 't maar niet volgen. Mensen die daar over gaan zitten jammeren op FB vind ik altjid wat sneu. Net als mensen op FOK! die in serietopics gana jammeren over 'maar i had 't nog niet gezieieieieiien, spoilllllers!!!!'. Dan moet je 't topic niet openen nadat het is uitgezonden :X

Maar met PLL vind ik 't ook niet zo erg, dat kijk ik toch 'on the side', letterlijk, terwijl ik andere (nuttiger) dingen aan het doen ben :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')