abonnement Unibet Coolblue
pi_143937184
Veel plezier!
pi_143937620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:40 schreef Keyos het volgende:
Ben nu onderweg naar het Metlife Stadium voor de Giants tegen de Patriots. Ben echt vreselijk zenuwachtig haha, gaat een gaaf seizoen worden.

Zal mij hierbij ook een beetje aanmelden in dit topic. Ben enkele jaren geleden begonnen met af en toe NFL kijken, dit seizoen wil ik op de voet volgen.

Als mensen dat wensen kan ik altijd wat foto's uploaden straks vanuit het stadion. Nu maar hopen dat Brady speelt.
Gaaf hoor, veel plezier!

Een NFL game in USA staat zeker nog op mijn bucket list. Eerst maar eens een keer in de UK gaan ;)
pi_143938228
Boldewijn geblesseerd en speelt dus niet vanavond. Daar gaat zijn laatste kans om zich te laten zien, ik vrees dat hij het net niet gaat halen maar op de practice squad komt.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 01:57:42 #154
263417 Keyos
Like a Boss
pi_143940698
Kijkt iemand de wedstrijd?



Go Patriots!
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_143941622
pi_143942430
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 01:57 schreef Keyos het volgende:
Kijkt iemand de wedstrijd?

[ afbeelding ]

Go Patriots!
Midden in de nacht, een preseason game week 4 kijken? Nou nee bedankt :P

Hoe was het in Met-life?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143944038


Los Angeles Raiders to win Super Bowl :D

En Derek Carr is de beste QB in de AFC West :D
Get it and Bet it
pi_143949932
Impressive, die Carr! Tegen de first-stringers van Seattle een simpel ogende TD drive neerzetten is niet makkelijk.. Lijkt me dat hij gaat starten in Oakland!

Metlife trouwens, nice!
Former resident.
pi_143950375


_O-
Tevens: Sam Bradford injured on the play
Get it and Bet it
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:10:36 #160
263417 Keyos
Like a Boss
pi_143955710
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Midden in de nacht, een preseason game week 4 kijken? Nou nee bedankt :P

Hoe was het in Met-life?
Was super om eens mee te maken ! Blijft jammer dat Metlife nog een stuk van Manhattan vandaag is. Je bent best veel tijd kwijt met nog een irritante overstap om er te komen. Verder wel een prachtig stadion natuurlijk maar dat mag ook wel gezien de leeftijd van het stadion en het geld dat ermee is gemoeid.

Zelfs in het stadion word je doodgegooid met reclames , mensen die blij moesten doen omdat ze in hun rij een mini zakje cheetos cadeau kregen ;( .

Het is alleen beetje jammer dat reguliere wedstrijden niet te betalen zijn. Ik ga zeer waarschijnlijk naar Jets - Patriots in december (1 dag voor ik weer naar NL vertrek), meer zit er financieel niet in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keyos op 30-08-2014 07:28:31 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_143961200
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:10 schreef Keyos het volgende:

[..]

Was super om eens mee te maken ! Blijft jammer dat Metlife nog een stuk van Manhattan vandaag is. Je ben best veel tijd kwijt met nog een irritante overstap om er te komen. Verder wel een prachtig stadion natuurlijk maar dat mag ook wel gezien de leeftijd van het stadion en het geld dat ermee is gemoeid.

Zelfs in het stadion word je doodgegooid met reclames , mensen die blij moesten doen omdat ze in hun rij een mini zakje cheetos cadeau kregen ;( .

Het is alleen beetje jammer dat reguliere wedstrijden niet te betalen zijn. Ik ga zeer waarschijnlijk naar Jets - Patriots in december (1 dag voor ik weer naar NL vertrek), meer zit er financieel niet in.
Je gaat toch ook nog wel een college game bijwonen? Absolute aanrader ook.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143969778
Boldewijn heeft iig de eennalaatste cut overleefd. Hij zit bij de laatste 63.

Edit: wel echt zonde dat hij zich niet kon laten zien gisteren. Ik denk ook dat het een practice squad gaat worden voor hem.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 07:32:54 #163
263417 Keyos
Like a Boss
pi_143980893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Je gaat toch ook nog wel een college game bijwonen? Absolute aanrader ook.
Daar zal ik me even voor moeten verdiepen of er een college in de buurt is om te kijken. Mijn eigen universiteit (Hofstra University) heeft jammer genoeg geen American Football team , was te duur en te onsuccesvol.

Heb vandaag wel Madden gekocht en kreeg er een guide mee. Samen met veel NFL kijken eens een stuk beter in de sport verdiepen om écht te weten waar ik over praat en weet wie er allemaal in welke teams spelen :Y . Ik vind de sport zo mooi maar ik baal er gewoon van dat ik behalve kennis van de spelregels te weinig feitjes weet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_143980960
Haha dan snap ik ook dat je lang bezig bent om bij Met-Life te komen, als je op Long Island zit.
Was vorig jaar naar een game van de Islanders gegaan, dat duurde ook even voordat we vanaf Manhattan bij de ijshal waren :P

Keertje bij Columbia gaan kijken of zo. Is niet het hoogsteniveau (qua football) maar wel Ivy league, heeft toch ook wel wat.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 07:59:38 #165
263417 Keyos
Like a Boss
pi_143981001
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 07:48 schreef Guard het volgende:
Haha dan snap ik ook dat je lang bezig bent om bij Met-Life te komen, als je op Long Island zit.
Was vorig jaar naar een game van de Islanders gegaan, dat duurde ook even voordat we vanaf Manhattan bij de ijshal waren :P

Keertje bij Columbia gaan kijken of zo. Is niet het hoogsteniveau (qua football) maar wel Ivy league, heeft toch ook wel wat.
Haha ja, dat is dan de luxe die ik heb. Ik kan vanuit mijn dorm in een kwartier naar dat stadion lopen van de Islanders, buiten de deur tickets kopen voor een paar dollar als het niet vol zit en weer zo naar huis gaan. Verder heb je hier ook nog NY Cosmos maar die zijn niet zoveel en het Lacrosse team speelt voor zover ik weet op een redelijk niveau.

Als alles meezit en de (gratis) shuttle van de universiteit brengt me naar het juiste station ben ik in een uur op Penn Station. Met een beetje pech (zoals eergisteren naar Metlife) duurt het ineens 2 uur ;(. Kwam net voor het volkslied binnen terwijl ik liever gewoon ruim op tijd ben, in alle rust kan genieten van wat er om me heen gebeurt.

Denk overigens dat ik af en toe eens bij de Islanders ga kijken, ben er toch en als het idd zo goedkoop is zeker een leuke opvulling van de tijd. Ben niet helemaal into NHL maar wat niet is kan nog komen (huisgenootje van me is NY Rangers fan, wie weet helpt dat). Rond de kerst kom ik alweer naar huis dus moet het er wel van menen (jammer dat ik de Super bowl niet kan meemaken terwijl ik in de US ben, dat lijkt me wel gaaf).

[ Bericht 9% gewijzigd door Keyos op 30-08-2014 08:06:54 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_143997449
_O-

"Will the play clock operator please pay attention and set the clock on the signals!"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143999306
Harrison retires
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144003329
quote:
The Atlanta Falcons today announced that they have waived cornerback Ricardo Allen, safety Sean Baker, wide receiver Jeremy Ebert, guard Harland Gunn, tackle Terren Jones, wide receiver Bernard Reedy, defensive tackle Travian Robertson, tight end Mickey Shuler, and linebacker Jacques Smith. The club has also reached an injury settlement with wide receiver Geraldo Boldewijn.
Michael Sam is ook gecut, word wel over practice squad gesproken op nfl.com
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:44:16 #169
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_144024314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef remi1986 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze ^O^ _O_
Ik heb Game Pass toch ook maar aangeschaft, maar vergeet ik gewoon de promo code in te voeren 8)7

Iemand enig idee of dit nog hersteld kan worden?

Voor de liefhebbers: Ik zag net dat FOX 1 wedstrijd per week college football gaat uitzenden.
pi_144038387
Mallett naar de Texans voor een 6th rounder.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_144040640
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:58 schreef zjroentje het volgende:
Mallett naar de Texans voor een 6th rounder.
Conditional 7th?
  maandag 1 september 2014 @ 02:16:01 #172
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_144051342
Boldewijn speelde wel impressive, maar hun receiver corps is gewoon erg sterk. Ik zie hem nog wel een plekje krijgen bij een ander team..
pi_144052757
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 02:16 schreef Luuksor het volgende:
Boldewijn speelde wel impressive, maar hun receiver corps is gewoon erg sterk. Ik zie hem nog wel een plekje krijgen bij een ander team..
Ze hebben nog 2 plekken vrij, kan best dat hij over een paar weken opgenomen wordt in hun PS.
Get it and Bet it
pi_144068080
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:33 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Ze hebben nog 2 plekken vrij, kan best dat hij over een paar weken opgenomen wordt in hun PS.
Dacht net te zien dat die van Atlanta vol zit
  maandag 1 september 2014 @ 19:38:07 #175
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_144072967
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:23 schreef Downtime het volgende:

[..]

Dacht net te zien dat die van Atlanta vol zit
Ze kunnen hem pas over een paar weken opnemen in hun PS, ivm zijn status (blessure).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')