abonnement Unibet Coolblue
pi_153195346
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Düsseldorf
Voor een paar tientjes ga je retour met de trein. ;)
Naar Australië reizen is duurt toch al een eeuwigheid dus dat kan er ook wel bij. :P
  dinsdag 2 juni 2015 @ 19:26:31 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153195450
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:22 schreef DutchTrain het volgende:
Weer een mooie KLM aanbieding die vandaag ook nog te boeken is op fluege.de: Vanaf 218 euro in februari 2016 vanaf Hamburg, Osnabrück, Keulen of Düsseldorf naar Tokyo en terug.

[ afbeelding ]
Het blijft toch jammer dat enkeltjes duurder zijn _O- en je de eerste reis niet mag skippen.
Terug uit Azië via Tokio in februari was dan een serieuze mogelijkheid
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153196634
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 17:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Wat werkt er niet? Ik kreeg net toch nog altijd deze prijzen er uit, ook bij het doorklikken naar betalen?
Na betalen krijg je een melding dat het volgeboekt is.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:04:06 #229
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_153196774
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 19:59 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Na betalen krijg je een melding dat het volgeboekt is.
Inmiddels zie ik de prijzen uberhaubt al niet meer verschijnen. Ik moet ook zeggen dat dit wel riekt naar een foutje in het boekingsysteem en dat per abuis de kerosinetoeslagen niet waren meegenomen...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_153197372
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:04 schreef ozzietukker het volgende:
Inmiddels zie ik de prijzen uberhaubt al niet meer verschijnen. Ik moet ook zeggen dat dit wel riekt naar een foutje in het boekingsysteem en dat per abuis de kerosinetoeslagen niet waren meegenomen...
Ze verdwijnen nu heel snel inderdaad. Alleen vanuit Dusseldorf was er net nog één, die nu ook weg is. Het zijn dezelfde soort aanbiedingen als vorig jaar bij supersaver ineens te boeken waren, maar toen een week lang. Het zijn combinaties van twee allianties (Skyteam (KLM) en Star Alliance (ANA)) waardoor er vreemde tarieven uitkomen.
Ik had zelf een ticket dat was uitgegeven door ANA, waarmee ik wel kon inchecken op de heenreis bij KLM, maar op de terugreis voor de binnenlandse vlucht alleen bij ANA en voor de KLM vlucht alleen bij Delta. En mijn bagage dus ook niet doorgelabeld kon worden, want een andere alliantie 8)7
Blijkbaar kunnen sommige bookingsites dus meer bijzondere dingen dan andere... :?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 21:21:24 #231
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_153199843
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:19 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ze verdwijnen nu heel snel inderdaad. Alleen vanuit Dusseldorf was er net nog één, die nu ook weg is. Het zijn dezelfde soort aanbiedingen als vorig jaar bij supersaver ineens te boeken waren, maar toen een week lang. Het zijn combinaties van twee allianties (Skyteam (KLM) en Star Alliance (ANA)) waardoor er vreemde tarieven uitkomen.
Ik had zelf een ticket dat was uitgegeven door ANA, waarmee ik wel kon inchecken op de heenreis bij KLM, maar op de terugreis voor de binnenlandse vlucht alleen bij ANA en voor de KLM vlucht alleen bij Delta. En mijn bagage dus ook niet doorgelabeld kon worden, want een andere alliantie 8)7
Blijkbaar kunnen sommige bookingsites dus meer bijzondere dingen dan andere... :?
Ze kunnen niet meer dan andere, men maakt 'misbruik' van een lek in het systeem dat de 'belastingen' door combineren van tickets niet helemaal goed worden doorgerekend, de bedoeling van de luchtvaartmaatschappijen is dat één van beide dit dus opvangt, maar door handig gebruik te maken van ticketvoorwaarden kan je dit soort zaken omzeilen. Grijs gebied, maar de luchtvaartmaatschappijen staan dit zelf toe in hun ticketvoorwaarden....

Zo heb ik ooit eens op het punt gestaan om door een fout bij Al Italia een vlucht te boeken van Milaan naar Bari via Tokio en Rome voor 68 Euro. Maar dit paste onmogelijk in mijn eigen schema, daarnaast Al Italia is nou ook weer niet je van het en een beetje tijd op de bestemming is ook wel weer aangenaam.

Een verslag van iemand die wel is gegaan staat eventueel hier:
http://www.airliners.net/(...)rts/read.main/232951
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_153286161
Retour Amsterdam - Christchurch: ¤757
Retour Amsterdam - Auckland: ¤764

Meer info hier.
pi_153418843
Düsseldorf - Los Angeles: ¤519
Reizen in september t/m december.
Meer info hier.
pi_153450390
Je moet vertrouwen hebben in Norwegian Air Shuttle, maar als je dat hebt:

Oslo - New York: ¤259.
Reizen in februari 2016.

Een retourtje naar Oslo is te vinden voor minder dan ¤100.
Al met al voor zo'n ¤350 retour naar New York.
Let wel, bij Norwegian bij deze prijs geen gratis ruimbagage en eten.
Wil je dat wel dan ben je voor het retourtje OSL - JFK -OSL zo'n ¤100 extra kwijt, krijg je ook stoelreservatie erbij.


Meer info hier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 11-06-2015 22:44:55 ]
pi_153526474
Heb zelf totaal geen ervaring met de site, maar hier kun je 4, 5 of 7 nachten New York + 4**** hotel + helikoptervlucht voor onder/rond de ¤1000 vinden. (Vanaf ¤879 p.p)
Weliswaar moet je voor de helikoptervlucht nog wel $35 p.p. te betalen maar alleen vlucht + hotel is al duurder.



[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 15-06-2015 21:18:00 ]
  maandag 15 juni 2015 @ 11:55:15 #236
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_153544765
Hier
Een vakantie naar Florida, voor 419 euro p.p. :{ op basis van 3 personen. En dat is dan inc. auto exc. accomodatie.
Komt dit soort aanbiedingen vaker voor of is het echt zeldzaam dat het zo goedkoop is?
pi_153544795
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef DrSnuggle het volgende:
Hier
Een vakantie naar Florida, voor 419 euro p.p. :{ op basis van 3 personen. En dat is dan inc. auto exc. accomodatie.
Komt dit soort aanbiedingen vaker voor of is het echt zeldzaam dat het zo goedkoop is?
bijna wekelijks
Hooray for boobies!
pi_153548696
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef DrSnuggle het volgende:
Hier
Een vakantie naar Florida, voor 419 euro p.p. :{ op basis van 3 personen. En dat is dan inc. auto exc. accomodatie.
Komt dit soort aanbiedingen vaker voor of is het echt zeldzaam dat het zo goedkoop is?
Zoals spockjuh_ inderdaad zegt, bijna wekelijks. Behalve in het hoogseizoen. Zelf ook een keer gedaan voor 410,- pp met 2 personen in februari.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_153548719
'Goedkope' tickets naar de USA in de zomer. Naar Charlotte en Philadelphia. Zelfs in juli.
Te vinden via skyscanner. +- 500
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  maandag 15 juni 2015 @ 15:05:37 #240
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_153549557
Haha ik doe dan toch iets verkeerd. Maar goed om te weten, dan laat ik deze aanbieding sowieso voorbij schieten en kijk ik of we iets kunnen vinden eind augustus / begin september.
pi_153573761
http://www.qatarairways.com/nl/en/special-offers.page

Veel mooie aanbiedingen van Qatar Airways.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_153725529
Air Asia heeft supergoedkope tickets.

En bij cheaptickets krijg je vandaag ¤20 korting met onderstaande code:
1KL20
  zondag 21 juni 2015 @ 19:49:43 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153725849
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:38 schreef Iemand91 het volgende:
Air Asia heeft supergoedkope tickets.

En bij cheaptickets krijg je vandaag ¤20 korting met onderstaande code:
[ code verwijderd ]

Kreeg de mail van Air Asia al, jammer dat het vliegen pas vanaf 15 feb. is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 21 juni 2015 @ 20:54:17 #244
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_153727674
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kreeg de mail van Air Asia al, jammer dat het vliegen pas vanaf 15 feb. is.
Staar niet alleen maar blind op Air Asia, uiteraard dit soort acties zijn prima, en in vroegâh tijden boekte ik vaak veel tickets voor te vliegen periodes.
Maar de laatste tijd doet Air Asia aan veel schemawijzigingen nadat je de tickets geboekt hebt, en dat is op zich wel weer logisch aangezien je boekt met de schema's die nu bekend zijn terwijl de ervaring leert dat die geoptimaliseerd kunnen worden nadat er wat data over die routes is verzameld. Dit zorgt echter wel voor problemen als je e.e.a. aan de hand van die schema's hebt gepland.
Geld terug vragen met Air Asia is een eenvoudig proces gelukkig, kan allemaal online, maar uiteindelijk heb je dan geen ticket.

Door de explosieve groei van low cost carries staan de prijzen onder druk, en vooral (Thai) Lion of Malindo Air (Allemaal van de Lion groep) heeft vaak goedkope prijzen en op veel routes concurreren zij direct met Air Asia welke dan ook weer gedwongen wordt de tarieven aan te passen. Dus ook wat korter voor vertrek zijn er tegenwoordig relatief goede deals te scoren.
Voor Lion Air, google maar niet op Lion Air en Bali, want die kanttekening moet ik er wel bij maken...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 21 juni 2015 @ 21:26:51 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153728939
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:54 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Staar niet alleen maar blind op Air Asia, uiteraard dit soort acties zijn prima, en in vroegâh tijden boekte ik vaak veel tickets voor te vliegen periodes.
Maar de laatste tijd doet Air Asia aan veel schemawijzigingen nadat je de tickets geboekt hebt, en dat is op zich wel weer logisch aangezien je boekt met de schema's die nu bekend zijn terwijl de ervaring leert dat die geoptimaliseerd kunnen worden nadat er wat data over die routes is verzameld. Dit zorgt echter wel voor problemen als je e.e.a. aan de hand van die schema's hebt gepland.
Geld terug vragen met Air Asia is een eenvoudig proces gelukkig, kan allemaal online, maar uiteindelijk heb je dan geen ticket.

Door de explosieve groei van low cost carries staan de prijzen onder druk, en vooral (Thai) Lion of Malindo Air (Allemaal van de Lion groep) heeft vaak goedkope prijzen en op veel routes concurreren zij direct met Air Asia welke dan ook weer gedwongen wordt de tarieven aan te passen. Dus ook wat korter voor vertrek zijn er tegenwoordig relatief goede deals te scoren.
Voor Lion Air, google maar niet op Lion Air en Bali, want die kanttekening moet ik er wel bij maken...
Thanks, ga naar Seoul voor 4 maand, daarna wil ik nog een maandje doorreizen. Denk als er echt wat leuks tussen zit dan is het wellicht de moeite om te boeken. Kans dat ik wat geboekt had was overigens toch klein gezien ik de optie over wat ik wil doen nog open wil laten :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153809779
Diverse steden in de VS, bijv.:
Las Vegas ¤351
Los Angeles ¤464
Miami ¤411

Meer info hier en hier.

Verder:
Christchurch: ¤743
Auckland: ¤762
Meer info hier.
pi_154036638
Brussel/Antwerpen - New York: ¤388 / ¤398
Meer info hier en hier.
pi_154494134
Amsterdam - Auckland: vanaf ¤679.
Reizen in september en oktober.

Meer info hier en hier.
pi_155316608
Voor wie iets goedkoper dan normaal met de trein naar Duitsland wil:



Te boeken op https://www.nsinternational.nl/
pi_155322008
En ook weer voor 19 euro naar Lille en 29 euro naar Parijs met de Thalys.

Te boeken op http://kalender.nl.voyages-sncf.com/nl/

(nu boeken voor reizen vanaf 13 november)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')