abonnement Unibet Coolblue
pi_142903963
Ik zit zojuist wat oude cd-tjes te luisteren en krijg er toch wel mooie herinneringen bij. Mijn eerste echt verliefdheid (man wat erg, ze was ook verliefd op mij, maar ik was zo verliefd dat ik niets durfde doen, tegen de tijd dat ik de stap zette was ik te laat, levenslesje). Dit alles begeleid door Smashing pumpkins - Today. Ik voel bijna de vlinders in mijn buik nog.

Mijn volgende stappen op het pad van de liefde... zoenen, voelen, sex, eerste keer... met hele of halve vriendinnetjes, begeleid door de prodigy, rage against the machine, maar ook een meisje waar ik achteraf gezien meer mee had dan ik toen dacht, een gabbermeisje, bij haar denk ik vooral aan paul elstak (ect waar, heb de nummers niet, maarja) was toch mooi.

Maar ook mijn eerste echte relatie. 3 jaar lang waren we stormachtig verliefd, deden alles samen, totdat we allebei in een volgende fase kwamen: studeren. Ze maakte het uit want ze wilde vrij zijn... ik was er kapot van. Achteraf niet zo hard nodig, want een begin van een nieuwe mooie periode (nieuwe levensles). Begeleid door Massive attack, bush

Mooi tochten in de bergen, even geen vrouwen was het idee, wist ik veel dat er daar heel veel eenzame vrouwen opvakantie gingen. Ik heb me als losse vent daar helemaal verloren in de vleselijke liefde... voor een paar dagen steeds. Ik werkte in het land en heb er met volle teugen van genoten. Muziek: met name muse. Maar ook queens of the stone age en een epic nummer van blur- song 2.

Ontmoeten van mijn huidige vrouw: muse, hooverphonic, racoon,

Geboorte van mijn 1e dochter: die ene gothic band, had mijn vrouw net iets van gekocht. Kind lag na een paar weken alles mee te zingen.

Jongste dochter: hippie sabotage. Ze zingt het Oh-oh met zulke overgave... prachtig.

Zo. Dit was een lief dagboek post. Maar moest het even kwijt. Krijg je ervan, ik word al een oude sentimentele zak...

Welke stappen in de liefde horen voor jou bij welke muziek? Waarom paste het er zo goed bij? heeft de muziek je iets geleerd? Of was het meer (zoals bij mij) de begeleiding van de 'film'
Whatever...
pi_142904205
Wat een wijven topic.
pi_142904252
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Solo14 het volgende:
Wat een wijven topic.
Ik ben geen wijf, wel een sentimentele vent :P

Krijg je van muziek met een drankje te veel op. Ik zit cd-tjes te rippen van vroeger.
Whatever...
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:23:42 #4
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_142904405
Ik heb dat meer in zijn geheel (muziek link ik niet alleen al relaties maar ook aan vakanties etc). Niks van geleerd uiteraard, doet mij enkel terugdenken aan een bepaalde periodes (waar ik nog onwetend was, heel enthousiast of erg verdrietig. Gewoon een bepaalde periode dus, geen leermoment ofzo)
pi_142904753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:23 schreef Digi_Djeff het volgende:
Ik heb dat meer in zijn geheel (muziek link ik niet alleen al relaties maar ook aan vakanties etc). Niks van geleerd uiteraard, doet mij enkel terugdenken aan een bepaalde periodes (waar ik nog onwetend was, heel enthousiast of erg verdrietig. Gewoon een bepaalde periode dus, geen leermoment ofzo)
nja, me too. In dit geval deed het me vooral denken aan allerlei relaties, serieus of juist niet. Voor mij is het ook meer de soundtrack van een deel van mijn leven.

Maargoed; om welke nummers gaat het dan?
Whatever...
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:30:46 #6
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142904809
You're my best friend van Queen = mijn eerste vriendinnetje. Blijft toch speciaal.

Ben ook zo'n sentimentele zak af en toe :') ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_142904926
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef Spanky78 het volgende:
Geboorte van mijn 1e dochter: die ene gothic band, had mijn vrouw net iets van gekocht. Kind lag na een paar weken alles mee te zingen.
Dat is dus gewoon dom gelul. Of een gevalletje van herinneringsverfraaiing, want kinderen van een paar weken kunnen helemaal niet zingen.

Ow en dat kind was ook niet geweldig en fantastisch mocht je dat soms denken, want net als al die andere kutkinderen was het enige wattie deed zijn luier volschijten en blèren }:| :r :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:32:57 #8
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142904945
RED ONS HENNIEGOD
pi_142905005
quote:
3s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon dom gelul. Of een gevalletje van herinneringsverfraaiing, want kinderen van een paar weken kunnen helemaal niet zingen.

Ow en dat kind was ook niet geweldig en fantastisch mocht je dat soms denken, want net als al die andere kutkinderen was het enige wattie deed zijn luier volschijten en blèren }:| :r :(
Dat ze twee jaar lang geen nacht doorsliep ben ik me van bewust. Maargoed, kind lag dus echt de geluiden mee te doen van within temptation. Beetje mee te neurien. En het zal ongetiwijfeld ook een verfraide herinnering zijn, of ene hallucinatie door slaapgebrek.
Whatever...
pi_142905042
Geluiden nadoen klinkt al heel anders dan alles mee zingen.

:6
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_142905145
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Geralt het volgende:
Geluiden nadoen klinkt al heel anders dan alles mee zingen.

:6
Ik vind dat voor een baby wel meetellen als zingen *O*

Maargoed, wat was de soundtrack van jouw eerste liefde dan? Of ligt dat te geveoelig? :P
Whatever...
pi_142905254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef Spanky78 het volgende:
Maargoed, wat was de soundtrack van jouw eerste liefde dan? Of ligt dat te geveoelig? :P
Nee hoor, helemaal niet gevoelig. Daar kan ik kort over zijn. Die had geen soundtrack (want geen muzikant) en ik denk nog steeds niet.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_142905305
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef Spanky78 het volgende:

Kind lag na een paar weken alles mee te zingen.

:') .
pi_142905326
TS is een gevoelige jongen. Niks mis mee.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142905391
quote:
Best aardig nummer..
Whatever...
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:42:13 #16
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142905458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Best aardig nummer..
Roept wel de nodige dingen bij me op.
nog steeds jammer genoeg..
RED ONS HENNIEGOD
pi_142905481
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Roept wel de nodige dingen bij me op.
nog steeds jammer genoeg..
Heh, waaraan als ik vragen mag?
Whatever...
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:42:53 #18
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142905498
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:42 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Heh, waaraan als ik vragen mag?
vroegere relatie, was een beetje ons nummer
RED ONS HENNIEGOD
pi_142905708
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

vroegere relatie, was een beetje ons nummer
Nja, sommigen vergeet je nooit meer. Met name een meisje met wie ik drie jaar iets heb gehad, was echt stormachtig, daarna ook nooit meer zoiets meeegemaakt. Zo'n eerste echte liefde, daarna wordt het toch allemaal anders ofzo (wel een stuk beter te hanteren ook trouwens).

Ik zoek nog steeds af en toe stiekum op hoe het met haar gaat... Ze heeft onlangs een kindje gekregen. Ben ik toch stiekum een beetje jaloers... dat terwijl ik zelf twee kinderen heb en een vrouw waar ik gek op ben.
Whatever...
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:49:12 #20
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142905856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nja, sommigen vergeet je nooit meer. Met name een meisje met wie ik drie jaar iets heb gehad, was echt stormachtig, daarna ook nooit meer zoiets meeegemaakt. Zo'n eerste echte liefde, daarna wordt het toch allemaal anders ofzo (wel een stuk beter te hanteren ook trouwens).

Ik zoek nog steeds af en toe stiekum op hoe het met haar gaat... Ze heeft onlangs een kindje gekregen. Ben ik toch stiekum een beetje jaloers... dat terwijl ik zelf twee kinderen heb en een vrouw waar ik gek op ben.
Eerste liefde gaat nooit helemaal weg he ? Snap dat gevoel wel , al was dat meisje misschien niet helemaal mijn eerste liefde .
RED ONS HENNIEGOD
pi_142905944
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Eerste liefde gaat nooit helemaal weg he ? Snap dat gevoel wel , al was dat meisje misschien niet helemaal mijn eerste liefde .
Nja, je hebt gradaties... mijn eerste zoen, eerste echte verliefdheid, echte relatie, etc.etc. Die eerste relatie ga ik echt niet vergeten, net als die verliefdheid. Daartussen zit vanalles, van indrukwekkend tot 'zo snel mogelijk vergeten'.
Whatever...
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:51:57 #22
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_142905992
Heel herkenbaar hoor, maar ik ben dan ook een wijf. :')
Koester die mooie herinneringen... die maken je een rijk mens.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:51:58 #23
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142905994
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nja, je hebt gradaties... mijn eerste zoen, eerste echte verliefdheid, echte relatie, etc.etc. Die eerste relatie ga ik echt niet vergeten, net als die verliefdheid. Daartussen zit vanalles, van indrukwekkend tot 'zo snel mogelijk vergeten'.
In dat geval heb ik nog niet veel ervaring vergeleken met jou :P
RED ONS HENNIEGOD
pi_142906032
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Heel herkenbaar hoor, maar ik ben dan ook een wijf. :')
Koester die mooie herinneringen... die maken je een rijk mens.
Deel eens iets van je muziek dan, met bijbehorende herinnering? Of is dat te gevoelig?
Whatever...
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:54:14 #25
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_142906114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:52 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Deel eens iets van je muziek dan, met bijbehorende herinnering? Of is dat te gevoelig?
Niet gevoelig, heb alleen nu niet de neiging dat op fok te delen op dit moment of waar dan ook. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')