abonnement Unibet Coolblue
pi_142899788
Wat ik altijd vreemd vind is dat met de kwalificatieduels voor Europees voetbal speelt aan het begin van het seizoen. Veel teams zitten nog midden in de voorbereiding en zijn volop actief op de transfermarkt. Waarom laten ze de Europese competities niet ongeveer gelijktijdig aflopen en speel je aansluitend de Europese voorronde partijen? Zo was Feyenoord aan het einde van vorig seizoen best in staat Besiktas te verslaan. Nu hebben ze een hele andere ploeg die op zoek is naar versterkingen en hebben ze geen kans. Wat vinden jullie hiervan?
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:59:29 #2
67174 Dos37
Come on Twente
pi_142900295
En wanneer mogen ze op vakantie?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_142905341
En dan na de zomer de poulefase laten spelen om daar vervolgens 6 keer met dubbele cijfers afgedroogd te worden. Nederlandse clubs horen gewoon niet thuis in de cl
pi_142907846
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef hvan het volgende:
En dan na de zomer de poulefase laten spelen om daar vervolgens 6 keer met dubbele cijfers afgedroogd te worden. Nederlandse clubs horen gewoon niet thuis in de cl
Dit, Nederlandse clubs zijn sowieso de sjaak omdat we elk seizoen alles weer kwijtraken. In Engeland, Spanje, Italie en Duitsland hoor je ze niet klagen
pi_142914877
Gewoon het transfertermijn aanpassen.
pi_142915218
Ik vind dat de CL-voorronden best verderop in de tijd kunnen worden gespeeld.
Ik vind interlands in het eerste halfjaar na een EK of WK over de top.
En dan met name de oefeninterlands die de competitie een weeklang stil gaan leggen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:53:47 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142915273
Geef de UEFA lekker anders even de schuld van de incompetentie van Van Geel. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_142920690
Op zich heeft TS wel een punt. Je verdient europese plaatsing obv je prestaties, en het gevolg ervan (de voorronde wedstrijden spelen) doe je vervolgens met een selectie die totaal anders kan zijn. Dat is eigenlijk wel vreemd. Je zou eigenlijk nog makkelijk 2-4 weken door moeten kunnen gaan als de competitei klaar is, desnoods speel je maar 1 ronde dan en als je die doorkomt de laatste voorronde speel je dan in augustus. Het originele team van Feyenoord had ik nog wel willen zien tegen Beskitas eigenlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')