abonnement Unibet Coolblue
pi_142875718
quote:
Hoi lieve mensen,

Bij deze een topic speciaal aangemaakt voor allen ratten liefhebbers.
Het is een vrij topic dus het mag over alle ratten gaan noem maar op!

Ik heb er zelf ook een!
Hier maar verder!
pi_142875731
Als reactie op je kietel foto's post:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142875735
Met deze post sloot ik af:

Pietie en Q


Pietie en Q onderweg vanochtend naar de dierenarts voor hun castratie...


Beetje onduidelijk, maar een kietelmomentje met Q!


En de dames Buttje (Butters) en Missy:
pi_142875753
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Als reactie op je kietel foto's post:

Jaaa grappig!
pi_142875839
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:43 schreef Cici het volgende:
Met deze post sloot ik af:

Pietie en Q
[ afbeelding ]

Pietie en Q onderweg vanochtend naar de dierenarts voor hun castratie...
[ afbeelding ]

Beetje onduidelijk, maar een kietelmomentje met Q!
[ afbeelding ]

En de dames Buttje (Butters) en Missy:
[ afbeelding ]
Ohhh, hele leuke fotos! :D
Succes met de castratie.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_142875982
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:49 schreef mjan het volgende:

[..]

Ohhh, hele leuke fotos! :D
Succes met de castratie.
Haha dank je en dank je! ^O^
pi_142879661
Operatie is goed verlopen!
Om 2 uur haal ik ze op!

*O*
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:46:18 #8
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_142881655
Ohhh, die bloterds O+
Ik vind ze zo aandoenlijk :D

En hoera voor de operatie *O*

Is het misschien een idee om de OP op te vrolijk met wat van de ratten van de users hier?
Of schattige rattenfoto's in het algemeen?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_142884111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef Cici het volgende:
Operatie is goed verlopen!
Om 2 uur haal ik ze op!

*O*
Hoe is het met ze? Eten/drinken/poepen ze alweer en zijn ze helder?

Goed idee Muck! Iedereen even zijn favoriete rattenfoto(s) hier aanleveren?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_142885725
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:46 schreef Muck het volgende:
Ohhh, die bloterds O+
Ik vind ze zo aandoenlijk :D

En hoera voor de operatie *O*

Is het misschien een idee om de OP op te vrolijk met wat van de ratten van de users hier?
Of schattige rattenfoto's in het algemeen?
Ik vind het helemaal prima!
Moet ik dat doen straks?
Of kan een ander dat ook??

Operatie is dus goed verlopen en toen ik ze ophaalde, waren ze heel helder en actief.
Zijn onderhuids gehecht.
Ff bekeken en toen in de kooi, waar ze begonnen met klimmen, zucht...
Denk dat ze er straks en morgen wel flink last van hebben haha.
Ze hadden ook al gegeten, zag 2 aangegeten yoghurtdropjes in hun vervoerskooitje.

Mag ze over 3 weken al introduceren met de dames, maar ik houd de 5 a 6 weken aan.
Vrijdagavond 5 september ga ik ze introduceren op de bank, ff kijken hoe dat gaat.
Gaat het goed, dan laat ik ze ff op de bank, maar gaan die avond denk ik wel hun eigen kooi in en dan zaterdag weer op de bank en dan samen in 1 kooi.
Ben benieuwd :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:58:50 #11
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_142890386
mijn dames zijn gek op douchen (met een plantenspuit). Eerste keer was een beetje schrikken maar nu komen ze kijken als ze zien dat ik de spuit pak. Het wordt hier binnen nogal heet dus dagelijks afkoelen is echt een must.. En daarna elkaar lekker poetsen O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:44:21 #12
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143344437


De heren Kleine Koe en Govert hebben een maïskolf gekregen. Toen ze doorhadden dat het naast een klimtoestel ook weten was, was het helemaal dolle pret :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_143369384
oeh ik ben benieuwd, zijn de speeltjes ook rattenproof, Anubis knaagt namelijk alles kapot? Zels hun sputnik is aan flarden...
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_143370376
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:35 schreef superkimmi het volgende:
oeh ik ben benieuwd, zijn de speeltjes ook rattenproof, Anubis knaagt namelijk alles kapot? Zels hun sputnik is aan flarden...
Ze knagen zelfs door beton heen, dus ik denk van niet ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_143370512
Met speciale groeten voor Summer:



Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:13:28 #16
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143372049
Wat een blije bekkies Mjan O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_143372454
Wat heerlijk, van die dweilen.
Hoop dat mijn mannetjes ook zo worden, lekker bij je liggen enzo...

Nu zijn ze nog te happy als ze op de bank mogen (en dat mogen ze 2x per dag, 's ochtends even voor ik moet werken en 's avonds langer) en racen dat ze doen, op de bank, onder de fleecedeken, willen spelen met mij, mij uitdagen.

Ik geniet daar zo van he, zien dat ze plezier hebben O+
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:31:05 #18
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143372560
Onze hoogbejaarde opa is ook zo'n dweil.
Doordat ie blind is, is ie niet meer zo ondernemend, maar als ie mij of mijn vriend ruikt of hoort, staat meneer te springen O+
Hij doet niets liever dan in je nek of op je schouder liggen en een beetje dommelen :z
Hij zit helaas alleen, omdat hij zich telkens te pletter schrikt van de jonge mannetjes en dan naar ze uithaalt. De kooien staan wel tegen elkaar aan, dus er wordt volop gesnuffeld en hij mag heel vaak bij ons zijn, wat ook wel weer scheelt. Mijn vriend en ik werken allebei vooral vanuit huis en meestal heeft een van ons Opa dan ook wel in de buurt :D *;
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_143373190
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef Muck het volgende:
Onze hoogbejaarde opa is ook zo'n dweil.
Doordat ie blind is, is ie niet meer zo ondernemend, maar als ie mij of mijn vriend ruikt of hoort, staat meneer te springen O+
Hij doet niets liever dan in je nek of op je schouder liggen en een beetje dommelen :z
Hij zit helaas alleen, omdat hij zich telkens te pletter schrikt van de jonge mannetjes en dan naar ze uithaalt. De kooien staan wel tegen elkaar aan, dus er wordt volop gesnuffeld en hij mag heel vaak bij ons zijn, wat ook wel weer scheelt. Mijn vriend en ik werken allebei vooral vanuit huis en meestal heeft een van ons Opa dan ook wel in de buurt :D *;
Ach gossie, wat lief.
En sneu, blind...

Ach, als je hem al happy maakt door lekker met hem te knu8ffelen, dan doe je dat graag.

Mijn rattenbende (2 mannetjes en 2 vrouwtjes, broertjes en zusjes) zijn nu 14 en een halve week oud.
Nog veel te druk om lekker bij je te komen liggen, als ze dat ooit gaan doen.. Ik hoop het wel.

1e weekend van september ga ik ze introduceren.
En dan hopelijk zal dat goed gaan en word het mij wat makkelijker gemaakt met uit de kooi halen. Ineens 4 op de bank ipv per 2...
Scheelt in tijd :P

Mogen ratten hondenbrokjes hebben als snack?
Welke wel en welke niet?
En kattensnoepjes dan?
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:53:14 #20
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143373357
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef Cici het volgende:

[..]

Ach gossie, wat lief.
En sneu, blind...
Het is wel vrij zeldzaam dat een rat blind wordt, meestal zijn ze dan allang dood :o
Onze bejaarde is ruim 3,5 O+
quote:
Mogen ratten hondenbrokjes hebben als snack?
Welke wel en welke niet?
En kattensnoepjes dan?
Ja hoor, bij ons krijgen ze allebei weleens. We hebben vrienden die honden opvangen en die krijgen vaak proefpakketjes. De ratten mogen daar ook weleens van meesnoepen ;)
Zoals bij alles geldt: niet teveel :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_143373444
Rennen kunnen deze twee ook als de beste hoor! Maar op een gegeven moment is er gelukkig ook tijd om uit te puffen. Vaak heb ik ook niet de mogelijkheid om foto's te maken omdat ze over mij heen aan het crossen zijn. Kennelijk zijn mensen toch nog altijd het leukste speelgoed ;)

Cici: ik geef ze eigenlijk alleen rattensnoepjes, maar denk niet dat er heel veel mis is met een honden/kattenbrokje. Zo een beetje naar de inhoud van de brokjes kijken en het daarvan laten afhangen. Heel veel vlees eten gaan ze op den duur niet bepaald lekkerder van ruiken volgens mij :D

Hoe maakt het kleine grut het bij jou, Muck?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:02:49 #22
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143373697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef mjan het volgende:
Rennen kunnen deze twee ook als de beste hoor! Maar op een gegeven moment is er gelukkig ook tijd om uit te puffen. Vaak heb ik ook niet de mogelijkheid om foto's te maken omdat ze over mij heen aan het crossen zijn. Kennelijk zijn mensen toch nog altijd het leukste speelgoed ;)

Cici: ik geef ze eigenlijk alleen rattensnoepjes, maar denk niet dat er heel veel mis is met een honden/kattenbrokje. Zo een beetje naar de inhoud van de brokjes kijken en het daarvan laten afhangen. Heel veel vlees eten gaan ze op den duur niet bepaald lekkerder van ruiken volgens mij :D

Hoe maakt het kleine grut het bij jou, Muck?
Gooooed O+

Vijf van de negen zijn al verhuisd en vrijdagavond worden er nog twee dametjes opgehaald.
Omdat Kleine Koe achterblijft in groei, verkopen we deze niet en blijft hij gewoon bij ons.Ook zijn broertje Govert (Goudglans :') ) blijft hier, zodat Koetje gezelschap heeft :)
De mini's groeien als kool en spelen en stoeien dat het een lieve lust is _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_143373895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:02 schreef Muck het volgende:

[..]

Gooooed O+

Vijf van de negen zijn al verhuisd en vrijdagavond worden er nog twee dametjes opgehaald.
Omdat Kleine Koe achterblijft in groei, verkopen we deze niet en blijft hij gewoon bij ons.Ook zijn broertje Govert (Goudglans :') ) blijft hier, zodat Koetje gezelschap heeft :)
De mini's groeien als kool en spelen en stoeien dat het een lieve lust is _O_
Ah, de mais-etende bende blijft, leuk! Toffe namen ook. Merk je verder iets aan Kleine Koe of is hij (tot nu toe) alleen wat kleiner en lichter dan de rest? Ik heb altijd wel een zwak voor beestjes-waar-iets-mee-is O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_143374072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:53 schreef Muck het volgende:

[..]

Het is wel vrij zeldzaam dat een rat blind wordt, meestal zijn ze dan allang dood :o
Onze bejaarde is ruim 3,5 O+
Oeh, mooie leeftijd!

quote:
Ja hoor, bij ons krijgen ze allebei weleens. We hebben vrienden die honden opvangen en die krijgen vaak proefpakketjes. De ratten mogen daar ook weleens van meesnoepen ;)
Zoals bij alles geldt: niet teveel :)
Nee idd, met mate, dank je :)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef mjan het volgende:
Rennen kunnen deze twee ook als de beste hoor! Maar op een gegeven moment is er gelukkig ook tijd om uit te puffen. Vaak heb ik ook niet de mogelijkheid om foto's te maken omdat ze over mij heen aan het crossen zijn. Kennelijk zijn mensen toch nog altijd het leukste speelgoed ;)

Cici: ik geef ze eigenlijk alleen rattensnoepjes, maar denk niet dat er heel veel mis is met een honden/kattenbrokje. Zo een beetje naar de inhoud van de brokjes kijken en het daarvan laten afhangen. Heel veel vlees eten gaan ze op den duur niet bepaald lekkerder van ruiken volgens mij :D


Danke!!
pi_143374110
3,5 al! Wauw! Das inderdaad een zeldzaamheid.

En mijn ratten zijn dol op felix kattensnoepjes :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')