abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 juli 2014 @ 05:22:53 #1
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_142872890
Sinds een half jaar ongeveer kan ik niet meer direct met paypal betalen. Alle betalingen zijn uitgestelde bankbetalingen

quote:
Wat is een uitgestelde bankbetaling?

Een uitgestelde bankbetaling wordt niet direct uitgevoerd, maar duurt 6 tot 10 werkdagen om te voltooien. De ontvanger ziet dat de betaling is geïnitieerd, maar ontvangt het geld pas na de volledige verwerking. De betaling bestaat uit 2 betaalopdrachten:
Uw bank schrijft het gewenste bedrag over naar PayPal en het geld wordt op uw saldo gestort.
PayPal schrijft het geld over van uw PayPal-rekening naar de verkoper.
Betaalopdracht 1 moet eerst volledig voltooien, voordat betaalopdracht 2 start. Dit kan 6 tot 10 werkdagen duren.
Waarom wordt een uitgestelde bankbetaling verstuurd?
Een uitgestelde bankbetaling wordt in de volgende situaties verstuurd:
Uw bankrekening is bevestigd, maar dit is uw eerste betaling via uw bankrekening.
Uw bankrekening is bevestigd, maar uw PayPal-saldo is negatief of u had een negatief saldo.
Ons interne beveiligingssysteem bepaalt dat de betaling als uitgestelde bankbetaling wordt verstuurd.
Hoe kan ik een uitgestelde bankbetaling voorkomen?
Door eerst geld aan uw PayPal-saldo toe te voegen, voorkomt u een uitgestelde bankbetaling. U kunt geld aan uw saldo toevoegen via Money2.nl (binnen 5 minuten bijgeschreven) of via uw bankrekening (binnen 1 tot 2 werkdagen bijgeschreven).
Ook voorkomt u een uitgestelde bankbetaling door een creditcard aan uw rekening toe te voegen.
Echter, mijn bankaccount is al jaren gekoppeld zonder enige problemen. Ik heb nooit roodgestaan op mijn betaalrekening, EN ik heb altijd geld op mijn paypal-rekening zelf staan. Ik snap dus niet waarom ik steeds zolang moet wachten, het is erg vervelend.

Vandaag is de betaling van 14 juli pas verrekend, maar nu zijn er al wel 2 weken van de 45 dagen verstreken waarin ik een geschil kan openen mocht het niet goed zijn.

Uiteraard heb ik paypal zelf al gemaild en gebeld, maar die geven enkel een standaardantwoord zoals in de quote hierboven. Terwijl dat dus geen van beide van toepassing is op mij.

Ik heb al geprobeerd een geheel nieuw paypal-account aan te maken, ander e-mailadres, geld erop gezet, bankrekening gekoppeld en bevestigd... en weer kan ik alleen voor uitgestelde bankbetaling kiezen.

Iemand tips? Een creditcard heb ik niet, en kom ik ook niet voor in aanmerking vanwege mijn inkomen. Maar normaal zou een ING-rekening met voldoende saldo toch ook moeten volstaan?
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  woensdag 30 juli 2014 @ 06:10:50 #2
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_142872941
Kn je geen prepaid CC nemen?
pi_142873197
om de uitgestelde bankbetaling te voorkomen moet je ervoor zorgen dat je voldoende saldo hebt op je paypal account, dus schrijf van te voren geld over van je bank naar paypal account. Als je dan een betaling doet met paypal is het een directe betaling.

hmmz, lees net dat je ook geld op je paypal rekening hebt staan? vreemd....
het moet dan wel voldoende zijn, anders moet er alsnog geld van je rekening afgeschreven worden en dan wordt het een uitgestelde betaling

volgens mij is dit sinds kort veranderd, afgelopen week heb ik daar als ontvanger voor het eerst mee te maken gekregen... irritant gedoe, ik hoop dat mensen steeds minder via paypal gaan betalen :-)
paypal is erg duur, omslachtig en weinig service
pi_142873207
Als ze willen verplichten een creditcard te nemen, dan kap ik meteen met Ebay.
  woensdag 30 juli 2014 @ 07:45:16 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142873236
Bel ze anders even :)
KuikenGuppy
pi_142873756
heeft het niet te maken met de overgang naar IBAN? waardoor je opnieuw je rekening moest bevestigen?
pi_142873891
Ik heb hier sinds een half jaar ook last van, soms werkt het wel goed, een betaling op steam is altijd instant, maar meestal dus niet. Ik heb er maanden terug eens over gebeld, gast heeft toen mijn account nagelopen maar kon niets vinden waarom ik niet direct kon betalen.

Dus als ik nu direct moet betalen zet ik er eerst geld op, is een service waardoor je via ideal geld kan storten, word naar gelinked op paypal zelf.
Moo
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:57:53 #8
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_142876031
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:45 schreef Burdie het volgende:
Bel ze anders even :)
Heb ik gedaan en dan quoten ze ook gewoon bovenstaande quote }:| Domma telefoonmutsen snappen niet dat dat geen van beide van toepassing is aangezien mijn rekening bevestigd is, genoeg saldo heeft (en altijd gehad) én ik geld op mijn paypalrekening zelf heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:38 schreef Jee2701 het volgende:
om de uitgestelde bankbetaling te voorkomen moet je ervoor zorgen dat je voldoende saldo hebt op je paypal account, dus schrijf van te voren geld over van je bank naar paypal account. Als je dan een betaling doet met paypal is het een directe betaling.

hmmz, lees net dat je ook geld op je paypal rekening hebt staan? vreemd....
het moet dan wel voldoende zijn, anders moet er alsnog geld van je rekening afgeschreven worden en dan wordt het een uitgestelde betaling

volgens mij is dit sinds kort veranderd, afgelopen week heb ik daar als ontvanger voor het eerst mee te maken gekregen... irritant gedoe, ik hoop dat mensen steeds minder via paypal gaan betalen :-)
paypal is erg duur, omslachtig en weinig service
Ik heb het nu al sinds begin dit jaar bij iedere betaling (op 1 na, geloof ik) teriwjl ik al sinds 2007 of zo paypal gebruik
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:46 schreef mschol het volgende:
heeft het niet te maken met de overgang naar IBAN? waardoor je opnieuw je rekening moest bevestigen?
Nee, dat SEPA gedoe heb ik ook gedaan, en ook een heel nieuw account haalde niks uit.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_142877387
het volgens mij nieuw beleid van paypal... om je er toe aan te zetten geld op je paypal account te zetten of je creditcard te koppelen...

als verkoper krijg je het advies niets te versturen omdat het om een uitgestelde betaling gaat, maar ik kan me niet voorstellen dat het proces is veranderd zodat ineens de risico's zoveel hoger zijn dat een betaling mislukt vergeleken met een jaar geleden.
Behalve dan dat paypal de aansprakelijkheid afschuif als je als verkoper besluit de spullen wel eerder op te sturen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')