abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Games woensdag 30 juli 2014 @ 20:24:31 #26
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142895432
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef Beach het volgende:

[..]

lkr sex met een blinde en verbrande manke
Ah, vandaar die 18+ melding bij het downloaden :')
Ik ben zover niet gekomen geloof ik... :')
Ik zat lekker te chillen billen in de schoolkantine en al die gehandicapte meisjes zaten te zeuren of ik graag meehielp met festiviteiten organiseren op school, terwijl ik daar net een paar dagen rondliep. Daar had ik dus helemaal geen zin in :{w Dus op een gegeven moment ben ik met zo'n bijziende aluminiumhoedjesgozer het dak op gerend en een fles whisky naar binnen gewerkt en vervolgens heb ik me maar van kant gemaakt...

Van eindeloos die dialogen doorklikken/lezen werd ik gestoord van, En mijn attentiespanne is helaas niet zo groot.. :') Teveel tekst voor een uitgewerkte Comic..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:30:39 #27
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_142898780
De Nigeriaanse prinsen zijn heel blij dat je inlogt op hun externe site met jouw account.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_142900265
.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
geneens de voetloze in dr poepert pakken :')
Klinkt als een goed spel. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142901491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Beach het volgende:
haha jatog gewoon even inloggen met je steamaccount op een externe site
Als je het niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niets :)
Je logt in op Steam en via een interface krijgt de andere site dan je identiteit bevestigd.
pi_142901836
Ik heb ideeën nodig over hoe ik mijn games kan categoriseren. Ik heb nu zoveel spellen dat ik het overzicht compleet kwijt ben. De zoekfunctie is hierdoor zinloos geworden aangezien ik niet van alle spellen kan onthouden wát het nou precies moet voorstellen.

Een voorbeeld: games zoals GTA, Saint's Row, Just Cause, Elder Scrolls-series en Fallout 3 + New Vegas. Ze zijn allemaal open world, maar verschillen aanzienlijk van elkaar. Als ik Fallout onder RPG's zet dan moet er nog een verschil komen in wat voor soort RPG het is zodat ik het niet verwar met games zoals Last Dream, Final Fantasy of Cthulhu Saves the World. Een Action RPG dan? Maar dan komt ie naast games als DeathSpank en Bastion te staan wat compleet onlogisch is.

Iemand?

#thestruggleisreal
pi_142902073
rijkeluis problemen?

Games die ge ni meer speelt in een aparte categorie zetten, en die dichtklappen. Is al een heel begin
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:20:06 #32
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_142907135
Ik heb niet zo heel veel games op Steam (45 momenteel, nog een paar non-steam), maar de tijd dat ik om de paar weken bij de gamemania een nieuwe game ging halen (xbox) nadat ik de vorige helemaal plat had gespeeld was toch wel beter. Bij zoveel keuze heb je toch vrij snel iets van "fuck it", of gewoon weer zin in iets anders. Of anders gewoon weer dota of twitch. :')

First world problems. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:57:47 #33
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_142908124
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:33 schreef Drxx het volgende:
Ik heb ideeën nodig over hoe ik mijn games kan categoriseren. Ik heb nu zoveel spellen dat ik het overzicht compleet kwijt ben. De zoekfunctie is hierdoor zinloos geworden aangezien ik niet van alle spellen kan onthouden wát het nou precies moet voorstellen.

Een voorbeeld: games zoals GTA, Saint's Row, Just Cause, Elder Scrolls-series en Fallout 3 + New Vegas. Ze zijn allemaal open world, maar verschillen aanzienlijk van elkaar. Als ik Fallout onder RPG's zet dan moet er nog een verschil komen in wat voor soort RPG het is zodat ik het niet verwar met games zoals Last Dream, Final Fantasy of Cthulhu Saves the World. Een Action RPG dan? Maar dan komt ie naast games als DeathSpank en Bastion te staan wat compleet onlogisch is.

Iemand?

#thestruggleisreal
GTA, SR , Just cause is Sandbox

Games als Tes en Fallout - RPG
Final fantasy, JRPG
Bastion action-rpg/indieshit
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_142909165
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

GTA, SR , Just cause is Sandbox

Games als Tes en Fallout - RPG
Final fantasy, JRPG
Bastion action-rpg/indieshit
:') GTFO :{w
pi_142909167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

GTA, SR , Just cause is Sandbox
Not sure... Sandbox vind ik persoonlijk te vaag. Daar vallen zoveel games onder die open world zijn. Ik wil juist duidelijk meteen het verschil zien tussen games als GTA en SR tegenover games als Universe Sandbox of State of Decay.

quote:
Games als Tes en Fallout - RPG
De RPG-genre is behoorlijk breed, hoe maak je onderscheid tussen wat je wél onder RPG zet en wat niet? Desktop Dungeons is ook een RPG, maar toch gigantisch anders dan TES en Fallout.

quote:
Final fantasy, JRPG
Nadeel daarvan is weer dat er heel weinig JRPG's zijn op de PC, dus het wordt dan een wel érg kleine categorie.

quote:
Bastion action-rpg/indieshit
Een indie-categorie lijkt me niet slim, daar zouden dan meer dan de helft van mijn games in komen te staan :')

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef AntiChrist7 het volgende:
rijkeluis problemen?
OCD :P

quote:
Games die ge ni meer speelt in een aparte categorie zetten, en die dichtklappen. Is al een heel begin
Ik heb minder dan 5% van m'n library al gespeeld, dus dat gaat niet werken helaas.


Het gaat er voor mij om dat ik genoeg categorieën heb om in één oogopslag duidelijk de verschillen tussen de verschillende games te zien, zonder dat je categorieën krijgt met max 5 spellen erin want dan blijft het onoverzichtelijk met 100+ categorieën.
pi_142909198
wat jij wilt kan denk ik niet overzichtelijk in steam, aangezien jij gebaat bent bij een multilevel categorie systeem
pi_142909230
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:37 schreef mschol het volgende:
wat jij wilt kan denk ik niet overzichtelijk in steam, aangezien jij gebaat bent bij een multilevel categorie systeem
Precies! Jij snapt 't :Y En juist omdat dat er niet is vraag ik me af wat het meest overzichtelijke zou zijn...
pi_142909320
quote:
9s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:38 schreef Drxx het volgende:

[..]

Precies! Jij snapt 't :Y En juist omdat dat er niet is vraag ik me af wat het meest overzichtelijke zou zijn...
de 'hoofd'categorieen indelen.. en je geheugen trainen :Y
pi_142909362
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:33 schreef Drxx het volgende:
Ik heb ideeën nodig over hoe ik mijn games kan categoriseren. Ik heb nu zoveel spellen dat ik het overzicht compleet kwijt ben. De zoekfunctie is hierdoor zinloos geworden aangezien ik niet van alle spellen kan onthouden wát het nou precies moet voorstellen.

Een voorbeeld: games zoals GTA, Saint's Row, Just Cause, Elder Scrolls-series en Fallout 3 + New Vegas. Ze zijn allemaal open world, maar verschillen aanzienlijk van elkaar. Als ik Fallout onder RPG's zet dan moet er nog een verschil komen in wat voor soort RPG het is zodat ik het niet verwar met games zoals Last Dream, Final Fantasy of Cthulhu Saves the World. Een Action RPG dan? Maar dan komt ie naast games als DeathSpank en Bastion te staan wat compleet onlogisch is.

Iemand?

#thestruggleisreal
Gewoon op alfabet sorteren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142910026
Is het geen idee om je categoriën gewoon wat uitgebreider te benoemen, bv:
RPG - Open World
RPG - Isometrisch
RPG - Dungeoncrawler

Shooter - Militair
Shooter - Spacemarinezzzz
Shooter - Arena
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 31 juli 2014 @ 07:39:59 #41
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_142911943
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:33 schreef Drxx het volgende:
Ik heb ideeën nodig over hoe ik mijn games kan categoriseren. Ik heb nu zoveel spellen dat ik het overzicht compleet kwijt ben. De zoekfunctie is hierdoor zinloos geworden aangezien ik niet van alle spellen kan onthouden wát het nou precies moet voorstellen.

Een voorbeeld: games zoals GTA, Saint's Row, Just Cause, Elder Scrolls-series en Fallout 3 + New Vegas. Ze zijn allemaal open world, maar verschillen aanzienlijk van elkaar. Als ik Fallout onder RPG's zet dan moet er nog een verschil komen in wat voor soort RPG het is zodat ik het niet verwar met games zoals Last Dream, Final Fantasy of Cthulhu Saves the World. Een Action RPG dan? Maar dan komt ie naast games als DeathSpank en Bastion te staan wat compleet onlogisch is.

Iemand?

#thestruggleisreal
https://code.google.com/p/depressurizer/

Hier, dit werkt goed.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:32:27 #42
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_142925198
Key voor Trainz: Murchison 2. Ik had hem al, nu in een bundle er bij gekregen.
Wie het eerst komt..

5I23Z-79LTM-K0Q4L
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_142925391
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:32 schreef JaimyLee het volgende:
Key voor Trainz: Murchison 2. Ik had hem al, nu in een bundle er bij gekregen.
Wie het eerst komt..

5I23Z-79LTM-K0Q4L
Super bedankt had TS2014 al deze leek me tof maar vond hem nog te duur nu voor free dus.
held _O_ .
blablablabla
pi_142925401
Age of Empires II ook even meegepakt trouwens leuke game was dat altijd .
blablablabla
pi_142925443
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
Age of Empires II ook even meegepakt trouwens leuke game was dat altijd .
_O_ _O_ Anno 1602 is nergens meer te koop hoe gaaf was dat dan met die piraten en shit
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:46:24 #46
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_142925597
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Super bedankt had TS2014 al deze leek me tof maar vond hem nog te duur nu voor free dus.
held _O_ .
Veel plezier er mee!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_142925610
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
Age of Empires II ook even meegepakt trouwens leuke game was dat altijd .
Hier ook
Ik zwaai naar dieren.
pi_142928535
Weet iemand de cheats nog van Age of Empires ? Anders hoef ik er niet eens aan te beginnen merk ik wel weer hahaha

Ik zwaai naar dieren.
pi_142928578
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:32 schreef Geerd het volgende:
Weet iemand de cheats nog van Age of Empires ? Anders hoef ik er niet eens aan te beginnen merk ik wel weer hahaha

[ afbeelding ]
http://www.gamefaqs.com/p(...)ii-hd-edition/cheats
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142928626
quote:
IK kan niet gamen maar vind het wel leuk !!
Net als met vrouwen hahaha,

[ Bericht 2% gewijzigd door Geerd op 31-07-2014 18:44:01 ]
Ik zwaai naar dieren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')