abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:29:21 #1
259246 Cristal
Magical touch...
pi_142865507
Een tijdje geleden heb ik zeker weten contact gehad met een entiteit. Over mijn vorige ervaring met de geest die ik heb gesproken heb ik destijds een topic geopend dat je hier terug kunt lezen. Voor degene die meteen denken dat ik aan psychoses lijd die moet ik teleurstellen want dit maal heb ik niet alleen contact gehad met een entiteit maar ook een vriendin van mij is er deze keer bij geweest.
Het was een ervaring die de rest van mijn leven zal bijblijven. Voor degene die zich afvragen hoe het is afgelopen; het is niet afgelopen. Ik ben verhuist na mijn vorige ervaring maar het kwade verhuist gewoon met mij mee.

In dit topic wil ik graag mijn ervaring delen van afgelopen weekend. Ik ben nog maar amper van de schrik bekomen maar wil wel al graag mijn verhaal kwijt omdat ik weet dat dit het subfora is dat wel geboeid is in mijn ervaringen met betrekking tot entiteiten. Degene die niet geloven/sceptisch tegenover geesten staan wil ik vragen om zich niet met dit topic te bemoeien, ik weet namelijk wat ik heb meegemaakt, en ik niet alleen deze keer.

Oke om het verhaal maar te beginnen... afgelopen zaterdag hadden mijn vriendin en ik een leuke avond voor onszelf gepland bij mij thuis (niet het huis waar ik de vorige ervaring had met entiteiten). We hadden wijn op tafel staan en en waren van plan om film te gaan kijken maar toen mijn vriendin mij erop wees dat het licht in de hal knipperde liep ik naar de hal en daar probeerde ik het licht uit te krijgen maar dat lukte niet. Ik ben sinds mijn vorige ervaringen met geesten alsmaar op mijn hoede en toen ik het licht niet uit kreeg wist ik eigenlijk al meteen dat het een bijzondere avond zou worden. Ik heb de deur dichtgetrokken van de hal zodat in de woonkamer het knipperde licht niet meer te zien was. Mijn vriendin en ik zaten op de bank toen plotseling de deur van de koelkast open waaide (ik heb een open keuken in de woonkamer). Mijn vriendin schrok en ik heb haar toen verteld dat dat wel vaker gebeurde in de hoop dat het zou ophouden, en ik wilde haar niet bang maken. Toen ook de wijn plotseling van de tafel viel heb ik haar opgebiecht dat het wel eens met mijn vorige ervaring te maken kon hebben (waarvan zij op de hoogte was). De sfeer was heel erg gespannen en ondanks de verwarming bij mij altijd op 22 graden staat was het heel koud in de kamer en hadden we allebei last van kippenvel. Dit alles gebeurde rond 02:30 'snachts. Ik kreeg sterk het idee dat een entiteit mij weer iets wilde vertellen net als vorige keer maar omdat ik dit keer niet zelf was begonnen met een Ouija board bedacht ik een andere manier om antwoorden te krijgen. Een ketting die ik in huis had heb ik gebruikt om te pendelen. Terwijl mijn vriendin in paniek haar vriend opbelde heb ik uit voorzorg alle dingen die op de kast stonden van de kast gehaald zodat dat niet meer kon vallen. Terwijl ik dit type besef ik me dat ik al een soort van gewend ben geraakt aan dit soort handelingen en ben ik er als iets meer nuchter onder geworden dat dit soort dingen kunnen gebeuren bij mij. Mijn vriendin wou de wijn opruimen die op de vloer lag maar toen zij in de keuken aankwam zag ze dat de theedoeken nat waren en heel erg stonken.

Omdat ik mij met zijn tweeën toch sterker voel dan alleen heb ik gevraagd of mijn vriendin de nacht bij mij wou doorbrengen en dat deed zij. Met het pendel heb ik dingen gevraagd als: bent u ook degene die mij het stuipen op het lijf heeft gejaagd de vorige keer, waarop de entiteit het antwoord 'misschien' gaf. Wat ik nu interessant vind is dat net als vorige keer de geest een paar keer de muren verlichtte alsof er een auto voorbij reed die met mijn koplampen mijn woonkamer in schijnt. Ook heb ik gevraagd waarom ik telkens dit soort dingen moest meemaken waarop de entiteit geen antwoord wilde geven. Ik ben niet heel veel verder gekomen met het verkrijgen van antwoorden en ik word er behoorlijk moe van dat dit soort heftige dingen mij overkomen. Ik wil niet weer verhuizen, en ik weet nu ook dat dat geen nut heeft maar ik ben nu wel opzoek naar een permanente oplossing waardoor het niet nog een keer gebeurd.Het verhaal is afgelopen dat wij allebei een slaappil hebben ingenomen rond 03:40 en de volgende dag zijn wakker geworden met een heel vredig en bijna voldaan gevoel. Mijn vraag aan jullie is of jullie een verband kunnen leggen met mijn vorige ervaring en wat kunnen jullie mij aanraden wat ik in dit geval moet doen? De vorige keer heb ik het probleem min of meer opgelost door Sao Paolo (heilig hout) te branden in mijn woning en dat heeft echt geholpen, dus dat ga ik weer proberen, en ik zal jullie laten weten of het weer helpt. Als iemand nog andere tips heeft zijn die welkom. Ik ben nog steeds echt in shock en kan amper bevatten wat er is gebeurd.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_142865757
Damn, hoopte ik eindelijk een foto/video te zien van deze dingen. Waarom maak je geen foto/video als je weet dat er iets gaat gebeuren? Een vriend of vriendin die hetzelfde verteld is niet echt onomstotelijk bewijs btw in mijn ogen :P
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:42:41 #3
259246 Cristal
Magical touch...
pi_142866220
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef Disker91 het volgende:
Damn, hoopte ik eindelijk een foto/video te zien van deze dingen. Waarom maak je geen foto/video als je weet dat er iets gaat gebeuren? Een vriend of vriendin die hetzelfde verteld is niet echt onomstotelijk bewijs btw in mijn ogen :P
Ik heb een foto gemaakt de omgevallen wijnglazen, maar dat bewijst natuurlijk nog niks.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:45:53 #4
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142866407
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door Lavenderr op 30-07-2014 13:09:43 ]
pi_142866644
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan je vragen of die geest de toekomst kan zien? Ik ben benieuwd of Ajax de 5e titel op een rij pakt

Mijn DMBox staat open, bedankt.
TRU / Is TRU gestorven of is er nog hoop?

Lees dit eens door.
pi_142866844
Ga dan naar een priester en vraag of die je huis wil zuiveren.
Ура для россии
pi_142867370
En dat gebeurd alleen 's nachts?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:13:32 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142867899
Ik heb over het stukje met bewijs heen gelezen geloof ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 30 juli 2014 @ 01:44:32 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142871819
Ik zou geen oog dicht kunnen doen.
daarom komt er hier ook geen Ouija board in huis :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:24:49 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142878948
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:13 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb over het stukje met bewijs heen gelezen geloof ik
Het is ook meer bewijs voor haarzelf in deze context. Zo heb ik in een grijs verleden nog wel eens een speelkaart op een hoge plank neergelegd zonder te zien welke deze was zodat wanneer ik succesvol zou uittreden die kaart kon zien en deze dus kon verifiëren als ik echt wakker was. Dat is ook geen bewijs voor derden maar wel voor mezelf.

Het lijkt er toch een beetje op dat je nog ergens een deur op een kiertje hebt gezet met die vorige actie eigenlijk. Geen idee hoe je dat dicht kan timmeren als je dat wil.

Eventueel kan je die entiteit vriendelijk en vol met liefde verzoeken te vertrekken (dus niet boos/bang zeg maar)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:15:30 #11
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_142880729
Als de geest echt is, kan je door logisch te redeneren concluderen dat God ook bestaat (mijn logica dan :) ), ik zou zeggen: vraag die om hulp. :)

ikzelf heb ervaring met demonen en ik denk dat jij daar ook last van hebt, die zitten bij je met een reden, of je ouders hebben iets gedaan dat hem/ze recht heeft gegeven of jij.
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:26:30 #12
259246 Cristal
Magical touch...
pi_142893102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:15 schreef Manke het volgende:
Als de geest echt is, kan je door logisch te redeneren concluderen dat God ook bestaat (mijn logica dan :) ), ik zou zeggen: vraag die om hulp. :)

ikzelf heb ervaring met demonen en ik denk dat jij daar ook last van hebt, die zitten bij je met een reden, of je ouders hebben iets gedaan dat hem/ze recht heeft gegeven of jij.
ja dat denk ik ook. Ik erken God ook en hoop dat Hij mij kan helpen met dit probleem, ik ben ook katholiek opgevoed maar dingen zoals ''de exorcist'' vind ik te ver gaan. Zo is het ook totaal niet bij mij; maar dat er iets aan de hand is is overduidelijk dus ga binnenkort maar eens googlen naar mensen die hier verstand van hebben. Mijn vriendin heeft overigens gisteren een tarot legging laten doen en daaruit kwam dat er een geest is gekomen voor HAAR, dus misschien was het deze keer niet voor mij bedoeld. Ik weet het af en toe ook niet meer maar ik blijf me wel verdiepen in dit onderwerp omdat ik graag voorbereid wil zijn.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:00:54 #13
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_142894369
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:26 schreef Cristal het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook. Ik erken God ook en hoop dat Hij mij kan helpen met dit probleem, ik ben ook katholiek opgevoed maar dingen zoals ''de exorcist'' vind ik te ver gaan. Zo is het ook totaal niet bij mij; maar dat er iets aan de hand is is overduidelijk dus ga binnenkort maar eens googlen naar mensen die hier verstand van hebben. Mijn vriendin heeft overigens gisteren een tarot legging laten doen en daaruit kwam dat er een geest is gekomen voor HAAR, dus misschien was het deze keer niet voor mij bedoeld. Ik weet het af en toe ook niet meer maar ik blijf me wel verdiepen in dit onderwerp omdat ik graag voorbereid wil zijn.
Met tarot raadpleegt men waarzeggende geesten, dat zijn ook demonen, de bijbel spreekt er ook over:
handelingen 16

En het geschiedde, toen wij naar de gebedsplaats gingen, dat een zekere slavin, die een waarzeggende geest had, ons tegenkwam, welke aan haar eigenaars met waarzeggen veel voordeel aanbracht. 17 Deze liep Paulus en ons achterna, luid roepende: Deze mensen zijn dienstknechten van de allerhoogste God, die u de weg tot behoudenis boodschappen. 18 En dit deed zij vele dagen lang. Maar toen dit Paulus verdroot, wendde hij zich tot de geest en zeide: Ik gelast u in de naam van Jezus Christus van haar uit te gaan. En hij ging uit op datzelfde uur.
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:49:11 #14
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_142927507
Interessant, probeer dit op de een of andere manier in beeld te brengen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_142941013
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:26 schreef Cristal het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook. Ik erken God ook en hoop dat Hij mij kan helpen met dit probleem, ik ben ook katholiek opgevoed maar dingen zoals ''de exorcist'' vind ik te ver gaan. Zo is het ook totaal niet bij mij; maar dat er iets aan de hand is is overduidelijk dus ga binnenkort maar eens googlen naar mensen die hier verstand van hebben. Mijn vriendin heeft overigens gisteren een tarot legging laten doen en daaruit kwam dat er een geest is gekomen voor HAAR, dus misschien was het deze keer niet voor mij bedoeld. Ik weet het af en toe ook niet meer maar ik blijf me wel verdiepen in dit onderwerp omdat ik graag voorbereid wil zijn.
Al zout geprobeerd? Het schijnt dat geesten niet langs zout kunnen komen dus in een cirkel van zout slapen of lijntjes aanleggen schijnt wel effectief te zijn. Ook wel eens ergens gelezen dat Demonen niet zo van pentagrammen houden en ijzer ook geen favoriet is. Ik zelf heb het allemaal niet hoeven uitproberen, maar wie weet kan het je helpen :P
pi_142992648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Cristal het volgende:

[..]

Ik heb een foto gemaakt de omgevallen wijnglazen, maar dat bewijst natuurlijk nog niks.
Je had toch ook foto's van je kast en koelkast met bedorven eten?
pi_142994829
Brrr.. dat klinkt enorm griezelig. En dat het ook is meegekomen naar je nieuwe woning... Als het dezelfde entiteit is dan zat deze in ieder geval niet 'vast' aan je huis, maar aan jou of aan een bepaald voorwerp. En dat eerste is geen fijne gedachte.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_143021762
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Woestijnvos het volgende:
Ga dan naar een priester en vraag of die je huis wil zuiveren.
Maar als de entiteit niet vast zit aan het huis, maar aan TS zelf of een voorwerp, heeft dat dan nog steeds zin? Dan zou TS ook zelf gereinigd moeten worden. Net als zijn vriendin. Ben totaal niet bekend met dit onderwerp, dus vandaar dat ik het vraag.

En verder jammer dat er uiteindelijk geen bewijs in de OP te zien is. Beetje misleidend.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:34:23 #19
47102 Elvi
miemkwien
pi_143021878
Bakjes zout in de hoeken zetten, en salie branden (en goed in de hoeken). Ik zou geen contact proberen te leggen verder, straks kom je er nooit meer vanaf.
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 00:21:39 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_143037946
Wat een onzin :') dr moet dr een de eerste zijn geweest he, die dat bedacht heeft, van dat zout in die hoeken. Ik bedoel...hoe kóm je daarbij? Ga je dan maar gewoon random attributen in hoeken flikkeren om te kijken of dat werkt? 8)7

Ook leuk, sta je daar koplampen van een oude Toyota in de hoek te zetten om te kijken of dat werkt :') of heeft een entiteit dat ooit aangegeven ofzo? Zo van, hij komt je ongevraagd lastig vallen en je de stuipen op het lijf jagen maar hij heeft ooit wel tegen iemand gefluisterd (of op de spiegel geschreven ofzo) hey pssst, ik ben boos en eng en zo maar als je nou bakjes zout in de hoeken zet...nouuuuu, dat trek ik echt niet hoor, dan ben ik weg. :')

Echt hoor, wat een bullshit :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_143047026
@ CoolGuy Dit is natuurlijk wel TRU. Hier worden dit soort dingen besproken :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:19:55 #22
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_143053393
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef CoolGuy het volgende:
Wat een onzin :') dr moet dr een de eerste zijn geweest he, die dat bedacht heeft, van dat zout in die hoeken. Ik bedoel...hoe kóm je daarbij? Ga je dan maar gewoon random attributen in hoeken flikkeren om te kijken of dat werkt? 8)7

Ook leuk, sta je daar koplampen van een oude Toyota in de hoek te zetten om te kijken of dat werkt :') of heeft een entiteit dat ooit aangegeven ofzo? Zo van, hij komt je ongevraagd lastig vallen en je de stuipen op het lijf jagen maar hij heeft ooit wel tegen iemand gefluisterd (of op de spiegel geschreven ofzo) hey pssst, ik ben boos en eng en zo maar als je nou bakjes zout in de hoeken zet...nouuuuu, dat trek ik echt niet hoor, dan ben ik weg. :')

Echt hoor, wat een bullshit :')
Misschien omdat zout al millenia lang bekend staat om z'n reinigende werking. (algemeen)
Dat men het ook probeerd bij "entiteiten" en daarbij ook al sinds mensenheugenis het idee heeft dat het werkt.

De koplampen van een Toyota hebben weinig goeds te bieden. (helemaal als ze steeds groter worden ... :P )

Slakken hebben natuurlijk ook een bericht achter gelaten dat ze uit je tuin blijven als je er zout op gooit en sneeuwvlokjes hebben het in ijsletters op je raam geschreven dat sneeuw niet tegen zout kan. Hoe kom je anders op het idee zout er op te strooien ?
:')
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_143065749
Probeer het eens op te nemen met je recorder van je telefoon.
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:37:13 #24
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_143066776
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:29 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar als de entiteit niet vast zit aan het huis, maar aan TS zelf of een voorwerp, heeft dat dan nog steeds zin? Dan zou TS ook zelf gereinigd moeten worden. Net als zijn vriendin. Ben totaal niet bekend met dit onderwerp, dus vandaar dat ik het vraag.

En verder jammer dat er uiteindelijk geen bewijs in de OP te zien is. Beetje misleidend.
Misschien helpt het ook door er geen aandacht aan te besteden, omdat 'demonen' zich voeden met negatieve energie. Of heb ik teveel Paranormal Activity films gezien :P
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_143099178
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:37 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Misschien helpt het ook door er geen aandacht aan te besteden, omdat 'demonen' zich voeden met negatieve energie. Of heb ik teveel Paranormal Activity films gezien :P
Sowieso vraag ik me af waarom geesten zouden blijven kleven aan één persoon.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')