abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:34:33 #1
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_142848335
Waarde Fok!-ers,

Het is nu ongeveer een half jaar geleden dat mijn relatie van 3 jaar stukliep. Even kort door de bocht hoe dat gegaan is: ik zag helemaal niets aankomen, begreep niet waarom ze me dumpte ("gevoel is er niet meer blabla") en was de eerste weken compleet van de kaart.

Nu gaat het beter, maar er zijn nog steeds heel veel dingen waar ik 'last' van heb, en ik vraag me af hoe lang die gaan blijven en of het wel normaal is om ze nu nog te hebben.

Omdat jullie van geordende posts houden, even in lijstvorm waar ik tegenaan loop:

- Waar ik het voorheen fijn vond om even alleen te zijn, heb ik daar nu de grootste moeite mee. Als ik ook maar even een avondje alleen ben voel ik me rot en word ik zelfs een beetje angstig. Geen idee waarom precies, het is niet zo dat ik dan de hele tijd aan mijn ex denk.

- Mijn ex is bijzonder aantrekkelijk. Zo eentje waarvan iedereen zich afvraagt waarom ze in godsnaam ooit met mij is geweest ( :') ). Het is niet zo dat ik andere vrouwen niet knap vind, maar hoe erg ik ook mijn best doe: ik blijf het idee behouden dat ik er bij een volgende relatie hard op achteruit ga.

- Hoewel ik haar na de breakup heb verwijderd van alle sociale netwerken en haar daarna maar 1 x kort heb gesproken op WhatsApp, blijf ik heel nieuwsgierig naar wat ze aan het doen is. Ik weet praktisch helemaal niets van haar, maar toch moet ik me iedere dag inhouden om niet spontaan een bericht te sturen o.i.d.

- Het waarom van de breakup heb ik nooit kunnen begrijpen. En hoewel ik het misschien ook helemaal niet wil weten (de genezende wond wordt dan misschien wel helemaal opnieuw opengereten), blijft het in mijn achterhoofd hangen.

Voor degenen die mij een zielige zeikerd vinden: Nee. Het gaat stukken beter, het beheerst allang niet meer mijn dag, maar bovenstaande punten zijn nog steeds aan de orde.

Ik post het hier omdat ik van jullie wil weten of dit normaal is na een half jaar, en wat ik er aan kan doen. En het schrijft lekker weg natuurlijk ;).
pi_142848565
Heb je ooit goed met haar gesproken over waarom ze het uitmaakte en bleef dat (voor jou) vaag, of heb je nooit echt je vragen kunnen stellen? In het 2de geval alsnog doen, kan helpen.

Verder verschilt hoelang je er last van hebt van geval tot geval en persoon tot persoon. Andere vrouwen neuken helpt vaak wel.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:42:00 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142848566
Als het daadwerkelijk als donderslag bij heldere hemel kwam en je helemaal geen signalen hebt gekregen dat ze het niet meer zag zitten kun je er vanuit gaan dat er iemand anders in het spel is. Hoeft niet zo te zijn dat er wat gebeurd is, maar misschien wel verliefd geworden op die ene spannende jongen van de sportschool.

En wat de bovenbuurman zegt: rebounds scoren. Werkt prima, helpt de verveling tegen te gaan. En je bent er zo overheen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:45:40 #4
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_142848689
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:42 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb je ooit goed met haar gesproken over waarom ze het uitmaakte en bleef dat (voor jou) vaag, of heb je nooit echt je vragen kunnen stellen? In het 2de geval alsnog doen, kan helpen.
Ja ik heb al mijn vragen kunnen stellen, maar het bleef vaag. Ze wist het zelf ook niet echt, zei ze. Vrouwen :').

quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
Als het daadwerkelijk als donderslag bij heldere hemel kwam en je helemaal geen signalen hebt gekregen dat ze het niet meer zag zitten kun je er vanuit gaan dat er iemand anders in het spel is. Hoeft niet zo te zijn dat er wat gebeurd is, maar misschien wel verliefd geworden op die ene spannende jongen van de sportschool.
Ik kan natuurlijk niets 100% uitsluiten, maar heb later nog contact gehad met een familielid van haar waar ik erg goed mee kon. Hij vertelde mij dat ze absoluut nog niemand anders zag zitten en dat ze er niet aan moest denken om een andere gast überhaupt te zoenen. Dus dit lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik weet het natuurlijk niet zeker.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:46:34 #5
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142848717
Grow up, leef door.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:47:37 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142848754
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef wip_kip het volgende:

[..]

Ja ik heb al mijn vragen kunnen stellen, maar het bleef vaag. Ze wist het zelf ook niet echt, zei ze. Vrouwen :').

[..]

Ik kan natuurlijk niets 100% uitsluiten, maar heb later nog contact gehad met een familielid van haar waar ik erg goed mee kon. Hij vertelde mij dat ze absoluut nog niemand anders zag zitten en dat ze er niet aan moest denken om een andere gast überhaupt te zoenen. Dus dit lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik weet het natuurlijk niet zeker.
Je zegt zelf al dat je al je vragen hebt kunnen stellen, maar geen fatsoenlijk antwoord gehad. Of ze is zwakbegaafd of ze wil je de waarheid niet vertellen. Ik gok op het laatste.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:47:57 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142848769
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef wip_kip het volgende:

Hij vertelde mij dat ze absoluut nog niemand anders zag zitten en dat ze er niet aan moest denken om een andere gast überhaupt te zoenen.
Dit is sowieso altijd onzin. Vrouwen hebben ook gewoon behoefte aan lichamelijk contact en affectie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:49:51 #8
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_142848833
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit is sowieso altijd onzin. Vrouwen hebben ook gewoon behoefte aan lichamelijk contact en affectie.
Heb je gelijk in, maar degene die mij dat vertelde zei dat hij zich daarom zorgen maakte over haar. Ze was niet zoals ze zou moeten zijn. Maargoed, dat even terzijde.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:51:32 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142848913
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:49 schreef wip_kip het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar degene die mij dat vertelde zei dat hij zich daarom zorgen maakte over haar. Ze was niet zoals ze zou moeten zijn. Maargoed, dat even terzijde.
Ik zeg niet dat hij een jokkebrok is maar het mooier maken dan het is, is vast wel zo.

Ik krijg beetje het idee dat je nog niet 100% overtuigd bent van dat je toch echt gedumpt bent en zij geen enkele interesse meer in jou heeft. Lijkt me verstandig voor jou om een leuk iemand tegen te komen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:56:26 #10
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_142849118
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik krijg beetje het idee dat je nog niet 100% overtuigd bent van dat je toch echt gedumpt bent en zij geen enkele interesse meer in jou heeft. Lijkt me verstandig voor jou om een leuk iemand tegen te komen.
Misschien heb je hier wel gelijk in ja. Het feit dat ik echt compleet niets heb zien aankomen heeft misschien wel gezorgd dat het besef er nog altijd niet helemaal is ofzo?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:58:42 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142849201
Mijn ex zag ook niks aankomen toen ik dr aan de kant schoof. Maar dat kwam omdat ze een egoïstisch takkewijf was geworden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:04:21 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142849423
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:56 schreef wip_kip het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wel gelijk in ja. Het feit dat ik echt compleet niets heb zien aankomen heeft misschien wel gezorgd dat het besef er nog altijd niet helemaal is ofzo?
Dat vermoed ik persoonlijk wel. Al moet ik zeggen dat ik ook 1x een relatie na 8 maanden zag stranden. BAM uit het niets. Zomaar.

Ze wou het nog wel uitpraten maar ben daar niet op in gegaan. Kwam zo hard en raar aan dat ik toen totaal geen behoefte had... ik was er zo overheen dat wel. Ook nooit meer haar gesproken naderhand.

Kan best een shock geweest zijn voor jou, immers pakt iedereen het weer anders aan.
Dat je daar nu nog last van hebt want na een half jaar zou je toch echt zoiets moeten hebben van i dont care anymore en richt mij op andere dames.

Denk dat zodra je acceptatie hebt het makkelijker word, en daarom zou ik je gaan richten op andere vrouwen en deze compleet links laten liggen en ook zeker geen hoop koesteren na dat soort uitspraken van die neef/mattie van je.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142850108
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:56 schreef wip_kip het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wel gelijk in ja. Het feit dat ik echt compleet niets heb zien aankomen heeft misschien wel gezorgd dat het besef er nog altijd niet helemaal is ofzo?
Dat zou best kunnen, maar waarom is het relevant hoe het komt? De vraag is, hoe kom je er vanaf.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:48:25 #14
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_142850942
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:22 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, maar waarom is het relevant hoe het komt? De vraag is, hoe kom je er vanaf.
Goed punt! Maar het antwoord op die vraag heb ik nog altijd niet gevonden :')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:49:24 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142850970
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:48 schreef wip_kip het volgende:

[..]

Goed punt! Maar het antwoord op die vraag heb ik nog altijd niet gevonden :')
Heb je toch net (zoals volgens mij anderen ook) een mooie tip gegeven. Jammer :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142851310
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Kan best een shock geweest zijn voor jou, immers pakt iedereen het weer anders aan.
Dat je daar nu nog last van hebt want na een half jaar zou je toch echt zoiets moeten hebben van i dont care anymore en richt mij op andere dames.

Denk dat zodra je acceptatie hebt het makkelijker word, en daarom zou ik je gaan richten op andere vrouwen en deze compleet links laten liggen en ook zeker geen hoop koesteren na dat soort uitspraken van die neef/mattie van je.
Ach.. soms duurt het nu eenmaal langer dan anders. Dat mag ook best. Maar vastklampen is inderdaad een slecht idee. Maar jezelf kut voelen mag je best af en toe even toelaten. Als je maar wel gewoon je leven weer oppakt. Dat komt er vanzelf weer een andere dame het beeld in schuiven. Hoewel fanatiek opzoek gaan naar een neukertje ook prima werkt.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:02:43 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142851375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:00 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ach.. soms duurt het nu eenmaal langer dan anders. Dat mag ook best. Maar vastklampen is inderdaad een slecht idee. Maar jezelf kut voelen mag je best af en toe even toelaten. Als je maar wel gewoon je leven weer oppakt. Dat komt er vanzelf weer een andere dame het beeld in schuiven. Hoewel fanatiek opzoek gaan naar een neukertje ook prima werkt.
True ^O^ als je jezelf maar niet verliest in je kut voelen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:04:29 #18
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142851425
In mijn geval heb ik de relatie verbroken, maar echt makkelijk is het niet. Gelukkig heb ik best veel afleiding, en ik denk dat dat echt wel het belangrijkste is.

Download een grote hoeveelheid series, liefst een paar seizoenen en ga die kijken wanneer je je eenzaam voelt en je vrienden niet beschikbaar zijn om iets leuks te gaan doen.

Ga naar de sportschool, reageer je beetje af op de apparaten en werk aan je zelfvertrouwen :)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:04:51 #19
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_142853395
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef Brannagh het volgende:
In mijn geval heb ik de relatie verbroken, maar echt makkelijk is het niet. Gelukkig heb ik best veel afleiding, en ik denk dat dat echt wel het belangrijkste is.

Download een grote hoeveelheid series, liefst een paar seizoenen en ga die kijken wanneer je je eenzaam voelt en je vrienden niet beschikbaar zijn om iets leuks te gaan doen.

Ga naar de sportschool, reageer je beetje af op de apparaten en werk aan je zelfvertrouwen :)
Ja, een goede serie was ook iets waar ik mijzelf helemaal in kon verliezen op de momenten dat ik alleen thuis was... En op andere momenten dat ik me kut voelde kon ik mooi mijn gedachten naar die serie verschuiven :)
Breaking Bad, Dexter, Game of Thrones, Homeland, House of Cards... Zat keus, dikke prima allemaal!

Helemaal wegstoppen lukt toch niet (en is ook niet goed denk ik), slijt vanzelf joh, no worries!

En over dat ze zo knap is, dat gevoel ken ik ook wel.
Maar als je straks weer echt echt verliefd wordt op een ander, vind je die sowieso mooier dan je ex. Heb ook echt heel lang gedacht dat het nooit mooier/knapper/beter kon dan mijn ex, maar echt, het kan wel ;) Dat is nu gewoon je eigen gedachtengang/kronkel waar je nog in zit ;)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:07:39 #20
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142853481
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:04 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ja, een goede serie was ook iets waar ik mijzelf helemaal in kon verliezen op de momenten dat ik alleen thuis was... En op andere momenten dat ik me kut voelde kon ik mooi mijn gedachten naar die serie verschuiven :)
Breaking Bad, Dexter, Game of Thrones, Homeland, House of Cards... Zat keus, dikke prima allemaal!

Helemaal wegstoppen lukt toch niet (en is ook niet goed denk ik), slijt vanzelf joh, no worries!

En over dat ze zo knap is, dat gevoel ken ik ook wel.
Maar als je straks weer echt echt verliefd wordt op een ander, vind je die sowieso mooier dan je ex. Heb ook echt heel lang gedacht dat het nooit mooier/knapper/beter kon dan mijn ex, maar echt, het kan wel ;) Dat is nu gewoon je eigen gedachtengang/kronkel waar je nog in zit ;)
Dames uit GOT O+
En vergeet orange is the new black niet.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:12:58 #21
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_142853628
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dames uit GOT O+
En vergeet orange is the new black niet.
Ohja, daar moet ik nog aan beginnen :P
Tijd te kort met al die series... :)
pi_142853867
Je gedeelte over angst 's avonds lijkt me niet normaal. Je maatstaaf van knapheid extrapoleren naar je toekomstige relatie lijkt me ook niet goed, gaat om het totaalplaatje. Berichtje sturen kan imo niet kwijt maar daarover valt te discussieren lijkt me. En ja wat al duidelijk is gemaakt is dat ze de waarheid niet wil vertellen om jou te sparen waarschijnlijk. Ik zou vooral zitten met die 'angst' elke avond want dat lijkt me wel kut en wat raar.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:26:40 #23
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142857555
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ohja, daar moet ik nog aan beginnen :P
Tijd te kort met al die series... :)
Daarom is het ook zo'n goede tip :) Series absorberen alle vrije tijd en eenzaamheid
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:19:06 #24
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_142865039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:34 schreef wip_kip het volgende:
(...)
Zoek een hobby
Zoek een sport
Ga reizen
Doe de dingen die je altijd al hebt willen doen en uiteindelijk komt het op je pad.

Ik ben sinds kort ook weer single en heb ook veel moeite vooral op de momenten dat ik alleen ben. Ik doe nu veel dingen met mijn vrienden ( nu aan het zwemmen zelfs ) en veel aan het sporten geslagen.

Belangrijkste nu is ervoor te zorgen dat je met jezelf kan leven en wie weet kom je iemand tegen die haar leven ook met jou wilt delen.

En ja het is lastig, maar door conflict groeit men.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:28:15 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_142865462
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef Brannagh het volgende:
In mijn geval heb ik de relatie verbroken, maar echt makkelijk is het niet. Gelukkig heb ik best veel afleiding, en ik denk dat dat echt wel het belangrijkste is.

Download een grote hoeveelheid series, liefst een paar seizoenen en ga die kijken wanneer je je eenzaam voelt en je vrienden niet beschikbaar zijn om iets leuks te gaan doen.

Ga naar de sportschool, reageer je beetje af op de apparaten en werk aan je zelfvertrouwen :)
Dit!

Ik had maar een paar maanden een relatie ( was mn eerste meid waar ik alles mee deed en ze was nog mooi ook ). Ik had het uitgemaakt... En de reden waarom ? Geen idee.. maar als het in mijn gevoel niet goed zit..... dan werkt het niet.. enfin.

Als nog denk ik na anderhalf jaar nog steeds aan haar.

Maar heb laatst een date gehad en ze is tot nu toe een leuke meid... wie ik ook eerlijk had verteld hoe het zat met mijn gevoel. En daar had ze respect voor.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')