abonnement Unibet Coolblue
pi_142844767


Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.


Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:32:57 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142844796
Jullie gedragen je wel een beetje lichtgeraakt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142844813
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik doel op mensen in 't algemeen die na 2 zinnen al besluiten 'nah, das niks want hij stelt niet de goeie vraag'. Je voelt je blijkbaar aangesproken. En over 't algemeen zijn de mensen die op tinder zitten om wat te regelen alleen, een uitzondering daargelaten.
ja ik voel me aangesproken want ik heb geen zin in duffe gesprekken. Er zijn genoeg leuke gesprekken te voeren (met andere mensen). Het werkt echt al mijn hele leven prima voor me en ik vind je conclusie suf en te snel getrokken

(En wat MissGump zegt)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142844829
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:32 schreef fathank het volgende:
Jullie gedragen je wel een beetje lichtgeraakt
huh? Een reactie waarbij iemande het niet met je eens is is meteen licht geraakt? Apart
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142844903
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:32 schreef fathank het volgende:
Jullie gedragen je wel een beetje lichtgeraakt
Nee, we hebben gewoon gelijk ;)

En Aisomont: sorry, kan je niet meer quoten maar bedoelde nu ff daten met dezelfde persoon langere tijd, aangezien dat natuurlijk onmogelijk moet zijn voor mensen met die zo 'arrogant' zijn als ik ben :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:36:42 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142844914
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waarom zou je een fuck geven om wat zij er van denkt?
Dat dus. Het is JOUW plan toch? Als ze zelf zulke leuke ideëen heeft dan mag ze dat verwerken in HAAR plan voor de volgende dag. :{w
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_142844957
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef MissGump het volgende:

[..]

Nee, we hebben gewoon gelijk ;)

En Aisomont: sorry, kan je niet meer quoten maar bedoelde nu ff daten met dezelfde persoon langere tijd, aangezien dat natuurlijk onmogelijk moet zijn voor mensen met zo'n lange 'eisenlijst' als ik :+
rhubarbje is gestopt. Maar langer daten met dezelfde persoon lijkt mij niet echt een goede graadmeter... want die mensen zijn al snel hier weg. Ik kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat tijn die vraag stom zou vinden.
pi_142844982
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef Aisomont het volgende:

[..]

rhubarbje is gestopt. Maar langer daten met dezelfde persoon lijkt mij niet echt een goede graadmeter... want die mensen zijn al snel hier weg. Ik kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat tijn die vraag stom zou vinden.
gestopt waar mee?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142845006
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

gestopt waar mee?
Met je date? Toch?
pi_142845009
Hoe groot is de kans dat een eerste date mijn zieke zielige reet wil verzorgen, ipv de leuke plannen die we gemaakt hadden uit te voeren?
pi_142845031
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat een eerste date mijn zieke zielige reet wil verzorgen, ipv de leuke plannen die we gemaakt hadden uit te voeren?
Wat waren de leuke plannen?
Wat krijgt 'ie terug voor je verzorgen?
pi_142845063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:39 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Met je date? Toch?
nee? Ik date nu zo'n 4 maanden dezelfde. Ik was wel even gestopt met verse dates. Of eigenlijk nooit begonnen. Voor ik goed en wel op gang kwam met daten kwam ik deze kerel tegen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142845072
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef Aisomont het volgende:

[..]

rhubarbje is gestopt. Maar langer daten met dezelfde persoon lijkt mij niet echt een goede graadmeter... want die mensen zijn al snel hier weg. Ik kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat tijn die vraag stom zou vinden.
Van alle mensen die langer daten kies je Tijn? Ik heb niks tegen Tijn maar kom op, als dat je lichtende voorbeeld is voor (internet)daten dan kan ik het hier inderdaad beter bij laten.

En Tijn, no offence, ik hoop dat je snapt hoe ik het bedoel. Hoe is het met haar?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_142845108
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee? Ik date nu zo'n 4 maanden dezelfde. Ik was wel even gestopt met verse dates. Of eigenlijk nooit begonnen. Voor ik goed en wel op gang kwam met daten kwam ik deze kerel tegen
Oh, ik dacht dat hij niet meer wilde ofzoiets.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:41 schreef MissGump het volgende:

[..]

Van alle mensen die langer daten kies je Tijn? Ik heb niks tegen Tijn maar kom op, als dat je lichtende voorbeeld is voor (internet)daten dan kan ik het hier inderdaad beter bij laten.

En Tijn, no offence, ik hoop dat je snapt hoe ik het bedoel. Hoe is het met haar?
Ik ken niet genoeg mensen hier om met goede voorbeelden te komen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:43:10 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142845122
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

huh? Een reactie waarbij iemande het niet met je eens is is meteen licht geraakt? Apart
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef MissGump het volgende:

[..]

Nee, we hebben gewoon gelijk ;)

En Aisomont: sorry, kan je niet meer quoten maar bedoelde nu ff daten met dezelfde persoon langere tijd, aangezien dat natuurlijk onmogelijk moet zijn voor mensen met die zo 'arrogant' zijn als ik ben :+
Prima, dan hebben jullie helemaal gelijk. Ik zat compleet mis.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142845209
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of tijn nu al seks heeft gehad met zijn vriendin. Hij kreeg tips van Thijs in één van de sc's, dus dat moet haast wel goed uitgepakt hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142845311
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens heb je ALTIJD een aanknopingspunt. Ook als er niks aan info bijstaat. Begin gewoon over wederzijdse ervaringen via die site of app. Iedereen heeft wel dramaverhalen en dat zijn de leukste verhalen om te horen natuurlijk. Valt er gelijk wat te lachen en het schept een band. Epische tip. Gratis. Omdat jullie het zijn.
In de pua heet dit ''rapport".

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 12:53:27 ]
pi_142845607
:') PUA :').

Echt één van de tekenen die wijst op de teloorgang van de mensheid.
pi_142845675
Inb4 een verongelijkte Weissman.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142845678
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
:') PUA :').

Echt één van de tekenen die wijst op de teloorgang van de mensheid.
Ik las ook in eerste instantie ''apport'' en visualiseerde toen iemand die dit roept tegen vrouwen in een bar alsof het honden zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142845747
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Wat waren de leuke plannen?
Wat krijgt 'ie terug voor je verzorgen?
Eeuwige dank natuurlijk. Is er meer nodig?
pi_142845922
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Inb4 een verongelijkte Weissman.
:')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:21:12 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_142846195
Een gesprek kan net als een boek of film zijn. Het begin kan even moeilijk zijn om door heen te komen of te kunnen waarderen zeg ik altijd maar :)

Maar waar ik meer op doelde zijn de daters die geruime tijd alleen zijn meer en meer gaan mierenneuken over de gekste dingen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:28:31 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142846410
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
OP-waardige tip, ik herhaal hem nog eens. Dat het dus niet alleen maar bashen is wat de klok slaat voor de tere zieltjes onder ons. Als je je horrordates een beetje met humor weet te brengen is ze hooked.

[..]

En toch hé.. om heel eerlijk te zijn: als ik écht een leuk iemand tref dan kap ik dat soort verhalen met "liefde" af. Als je snapt wat ik bedoel. Tuurlijk, even lachen erom etc. Maar dat wil ik dan verder helemaal niet weten eerlijk gezegd. Het draagt in ieder geval niet bij aan iemands aantrekkingskracht als ik er teveel vanaf weet. Raar eigenlijk.
pi_142846612
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:21 schreef ook_gek het volgende:
Maar waar ik meer op doelde zijn de daters die geruime tijd alleen zijn meer en meer gaan mierenneuken over de gekste dingen.
Dat noemen ze dan selectief zijn :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')