abonnement Unibet Coolblue
pi_411472
Nou euhmm moet ik het nog uitleggen of wat??? Volgens mij is Fewdi echt een alcoholist hoor echt zag net een stukje over dat F in een put zat vanwege zijn (inmiddels) ex-vriendin enzo.... zijn ouders hebben hem eruit moeten trekken zegt F Dus is er maar 1 conclusie mogelijk.... F is een alcoholist, het eerste beetje alcohol wat hij binnenkrijgt herinnert hem aan zijn vriendin (zoals het vaak gaat) Hij wil dit vergeten en dus drinkt F maar meer BIER dus effe over dat topic van die fust, prima idee en de uitkomst voor F!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Freaky20 op 23-10-2000 22:55]

  Moderator maandag 23 oktober 2000 @ 22:47:04 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_411491
Harry zeg er eens wat van
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 23 oktober 2000 @ 22:53:55 #3
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_411516
Kun jij toch ook Gert
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_411567
Ik zeg er wel wat van:

Dit had BIJVOORBEELD gekund in:

http://www.fokforum.nl/showtopic/18421

  maandag 23 oktober 2000 @ 23:17:20 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_411604
Gert,

Zo belangrijk ben ik niet hoor.

Freaky20,

Welkom op dit FOK!forum !
We proberen zo weinig mogelijk topics over hetzelfde onderwerp te hebben hier, zodat het voor iedereen wat overzichtelijker is.
Vandaar de verwijzing naar een ander vergelijkbaar topic.

Succes met posten !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_411605

O, dit topic gaat niet over mij... nou dan ben ik weer weg
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_411781
fewrdi is helemaal geen alcoholist. Met dat beetje drank al dronken worden is meer iets voor iemand die helemaal niet drinkt.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_411787
quote:
Op 23 oktober 2000 22:44 schreef Freaky20 het volgende:
Nou euhmm moet ik het nog uitleggen of wat??? Volgens mij is Fewdi echt een alcoholist hoor echt zag net een stukje over dat F in een put zat vanwege zijn (inmiddels) ex-vriendin enzo.... zijn ouders hebben hem eruit moeten trekken zegt F Dus is er maar 1 conclusie mogelijk.... F is een alcoholist, het eerste beetje alcohol wat hij binnenkrijgt herinnert hem aan zijn vriendin (zoals het vaak gaat) Hij wil dit vergeten en dus drinkt F maar meer BIER dus effe over dat topic van die fust, prima idee en de uitkomst voor F!!!!!

Beetje vage conclusie op vaagheden gebaseerd...een beetje te diep in het glaasje gekeken Freaky20????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 01:12:47 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_411854
Ferdi lijkt mij meer het type dat om 4:40 AM in een rokerige Seventies bar 10 keer achter mekaar hetzelfde plaatje opzet en op de vraag van de laatst aanwezige tapgast, waarom hij zo treurig over zijn glas heenkijkt, antwoordt:

"I'm playing the jukebox to remember what I'm drinking to forget."

pi_411920
Gezallich!
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 03:00:47 #11
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_411965
volgens zijn fansite houdt Ferdi niet van alcohol, nou dat is dan ook bewezen een leugen te zijn. (maar ja, die website wordt dan ook onderhouden door zijn ouders)
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:31:34 #12
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_412681
Ferdi is echt geen alcoholist! Dan wordt je echt niet zo snel zat. Bovendien hadden we dan al een soort van afkickverschijnseleen bij em moeten waarnemen de afgelopen maand. Hij heeft het ook niet echt veel over drinken gehad.
Ik kan me wel voorstellen dat ie zin had om flink te gaan zuipen, en dat deed ie dan ook
"Honger, da's het ergste wat er is!"
  Moderator dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:43:44 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_412702
quote:
Op 23 oktober 2000 23:17 schreef Harry het volgende:
Gert,

Zo belangrijk ben ik niet hoor.


Dat weet ik wel, maar je was zo lekker op dreef gisteren (het topic over het vaatje bier)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_412735
Nou euhmm dan heb ik dus mijn conlcusies verkeerd getrokken. Helaas, de volgende keer beter dan maar om het zo maar te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')