abonnement Unibet Coolblue
pi_142839131
Hoi,
Ik heb hotmail en gmailaccounts en gebruik windows live mail.

Als ik mails van mijn hotmail naar gmail stuur komt het o.a in gmail postvak in en bij "verzonden berichten". Als ik het daar verwijder wordt het ook in mijn gmail-postvak in verwijderd. Hoe is dit op te lossen?

edit: Ik heb mijn hotmailaccount toegevoegd aan mijn gmail-account. Gebruik hotmailaccount via hotmail (ik haal mijn mail niet via mijn gmailaccount op). Merk nu dat alle mail die ik vanaf hotmailaccount verstuur in verzonden items bij gmail komt. Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt! :D

[ Bericht 24% gewijzigd door blue-eye op 29-07-2014 07:31:40 ]
pi_142842177
je gmail account haalt dus Hotmail op en gmail is ingesteld in windows live mail?
pi_142847141
Nee ik gebruik mijn hotmailaccount apart van mijn gmail.
Ik heb mijn hotmail wel als extra account toegevoegd in mijn gmail, zodat ik in gmail ook vanaf mijn hotmail mails kan sturen.

Inmiddels heb ik gelezen dat de map verzonden berichten bij gmail je "archief"is. Daarom komt het zowel bij postvak in als bij verzonden items terecht.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 29 juli 2014 @ 15:14:21 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_142849803
klopt inderdaad, bij gmail zijn het eigenlijk allemaal filters die ze hangen aan de berichten. dus zoek op een filter en krijg alle berichten die dat filter hebben.

Het zijn geen aparte mappen zoals bijv bij hotmail.
Je ziet daarom dus ook maar 1 bericht als je jezelf mailt. onder de filter verzonden items en onder de filter postvak in.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_142953025
sorry voor de late reactie. Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')