abonnement Unibet Coolblue
pi_142829300
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_142831445
Wij hebben met 3,5 maand de bakjes verruild voor de wandelwagen. Maar onze bakjes waren natuurlijk erg smal omdat het een tweelingwagen met de wiegjes naast ekkaar was. De wande,wagen stoeltjes staan overigens niet in zitstand maar in halfligstand. Ze hoeven dus niet zelf hun hoofdje omhoog te houden maar liggen in een soort van chillstand in de wagen. :D
  maandag 28 juli 2014 @ 22:56:29 #3
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_142831936
Als zelfstandig gaan zitten een criterium is dan zou ze nog in de bak moeten liggen :+

Wij zijn met een maand of 6 over gegaan naar de ligstand.
pi_142832107
http://www.oeiikgroei.nl/veiligheid/kinderwagens-en-wandelwagens/
(Inb4 ' ;( sprongen ;(')


Gaan zitten is misschien wat overdreven :P, maar vond het wel prettig. Dan is z'n lichaam er imo klaar voor ^O^
  maandag 28 juli 2014 @ 23:19:38 #5
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_142833185
Nee met mijn melkproductie is niks mis franny. Vandaag voor het eerst gekolfd om een voorraad aan te leggen voor als ik een keer een avondje de deur uit ga. Ik was verbaasd hoeveel er nog uit kwam na een voeding (30 a 40 ml) :o Nou ja… niet genoeg voor een voeding maar met drie keer kolven heb ik nu een eerste portie van 100ml in de vriezer zitten *O*

En met mij gaat het goed. Kan volgens mij alles wel weer alleen heb ik er geen tijd voor :') Kijk uit naar dat ik volgende week weer mag autorijden en sporten. Of dat laatste ervan komt weet ik niet, maar ik kan iig weer ergens heen zonder dat stomme OV. Verder met wat mensen aan het afspreken dus dat breekt mijn dagen een beetje :) En litteken begint er goed uit te zien. Alleen kleding blijft lastig omdat zelfs mijn positiespijkerbroeken toch snel teveel drukken op de wond. Gelukkig is het jurkjesweer :+

En nu ga ik snel naar bed voordat Lucas weer wakker wordt. Heeft me weer lekker bezig gehouden vanaf vijf uur...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_142840007
Chanty fijn dat het goed gaat nu.
Sac heeft tot ongeveer 6mnd in de reiswieg gelegen en toen paste het echt niet meer.

Ze vond de bbq gisteren wel heel gezellig. Zo gezellig dat ze niet naar bed wilde en om 06:30 weer wakker was om te zien waar het feestje was en ze lag in een vreemd bed dus ook anders. Ze ligt er al weer even in.
pi_142841334
Wij hebben L. voor het eerst in wandelwageninzet gehad met 6 maanden (en 2 dagen), maar gebruikte toen ook nog veel de reiswieg omdat ze er nog zo lekker in kon slapen. Toen ze zichzelf heel veel begon op te trekken in de reiswieg hebben we die definitief aan de kant gedaan, maar hadden we de wandelwageninzet nog veel in ligstand en later halfligstand. Ze kon toen al goed zelfstandig blijven zitten. Overigens gelden de richtlijnen ook voor het gebruik van een wipstoeltje, zo lang mogelijk in ligstand en pas zitten als ze dat kunnen (en zeker niet te lang (in het begin max 2x 15 minuten).

Voor een buggy zou ik zelf (veel) langer wachten, want daar zit wel heel weinig steun en demping in. Fietsstoeltje hebben we ook pas gedaan nadat ze zelfstandig kon gaan zitten (9 maanden).
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:29:09 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142841505
Onze wandelwagen kan ook helemaal plat dus dat is fijn :). Een buggy wil ik eigenlijk alleen voor op vakantie, ik hoorde dat ze er in het vliegtuig niet erg zorgvuldig mee omgaan, dus wil een goedkoop tweedehandsje mee nemen ipv onze dure mutsy.
KuikenGuppy
pi_142841600
kinderwagen :o laatst eens voor de grap J erin gezet maar vond het er maar gek uitzien -O-

mag ik even lui zijn en gewoon even hoi zeggen en een foto van J spammen?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
pi_142843047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef klaprooss het volgende:
kinderwagen :o laatst eens voor de grap J erin gezet maar vond het er maar gek uitzien -O-

mag ik even lui zijn en gewoon even hoi zeggen en een foto van J spammen?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coole foto's!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:37:40 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142844953
Offtopic maar ik moet het ff kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_142845464
Tja burdie, je kunt niet gaan maar zoals het klinkt heeft die kat het echt niet naar d'r zin. Katten zijn erg schone dieren van zichzelf en nu kan ze én zichzelf niet meer wassen én laat ze alles maar lopen.
Zou toch maar naar de dierenarts gaan.
Klinkt heel hard maar ook dit hoort er helaas bij ;(
Ik heb ook katten en heb er in het verleden ook een paar weg moeten brengen, en dat is echt klote en zielig etc., maar om niks te doen doe je ze ook geen plezier mee denk ik... Dat is ook zielig.
Tralalalaaa
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:58:32 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142845547
Ja, ik ga zo bellen.
KuikenGuppy
pi_142845618
Ze kunnen eventueel ook naar je huis komen burdie. Vooral als ze al zo oud is kan thuis blijven veel fijner zijn.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:22:58 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142846244
Ik heb een afspraak gemaakt voor morgen. De kat drinkt wel nog gewoon, dus wie weet knapt ze nog op.
KuikenGuppy
pi_142846848
Burdie, zoiets is ook echt naar ;( Goed dat je toch gebeld hebt. En als de kat nog drinkt, wie weet knapt ze idd nog wel op dan. :*

Klap, wat een toffe foto's! O+ Die van jullie twee samen is mooi ook :Y

Vanmorgen met Tom naar het CB geweest. Hij is nu, met 3 maanden oud, 63cm lang en weegt 7,5k :D
Speklap O+
pi_142846868
Ik weet overigens niet meer goed wanneer wij Saar in een buggy hebben gezet. Ik vermoed rond de 6 maanden.
pi_142848487
oh burd, arme poes :(
poezen moeten ook eten he, anders krijgen ze leververvetting, en dat is echt heel slecht voor ze. desnoods beetje in haar mandje proberen te voeren?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_142851770
Ik hoop dat ie opknapt burd, iig goed dat je gebeld hebt :*

Net bij het cb geweest ook met mini, ze is 59,8 cm en 5460 gram :)
Maxi was 60 cm met 3 maanden, dus mini is nu vrijwel net zo groot. Ben benieuwd hoe lang zij dan is met 3 maanden.
Volgende maand weer, dan mag ze weer prikjes... Dat was net wel echt zielig, kon ook niet kijken ;( hield haar handjes vast en praatte lief tegen haar.
Tralalalaaa
pi_142854642
Burdie :* Zo naar om je huisdier zo te zien ;(

Coco en TAP, mooie stats! Hoe bevalt het moeder zijn van 2? :)
pi_142855167
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:53 schreef GotC het volgende:
Coco en TAP, mooie stats! Hoe bevalt het moeder zijn van 2? :)
Ja, super! :Y

Tis wat druk momenteel omdat we ook nog in een verhuizing zitten (zijn het andere huis nu op aan het knappen), maar ik hoef nog niet te werken dus dat valt eigenlijk ook wel weer mee :+

Maar Tom is geweldig lief (en makkelijk), Saar is heel lief voor haar broertje; we voelen ons echt een heel compleet gezin zo met z'n vieren O+
pi_142855468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, super! :Y

Tis wat druk momenteel omdat we ook nog in een verhuizing zitten (zijn het andere huis nu op aan het knappen), maar ik hoef nog niet te werken dus dat valt eigenlijk ook wel weer mee :+

Maar Tom is geweldig lief (en makkelijk), Saar is heel lief voor haar broertje; we voelen ons echt een heel compleet gezin zo met z'n vieren O+
O+ Wat klinkt dat heerlijk zo!
En wow wat een stats, M woog met 6 maanden zelfs minder :+
Wij gaan volgende week maar weer eens meten. De eerstvolgende afspraak staat namelijk met 11 maanden, maar ik ben wel nieuwsgierig hoeveel hij nu weegt.

Klappie O+ Jullie zijn zo mooi en leuk!

Ah Burdie wat sneu voor je kat. Hopelijk heeft ze geen pijn ofzo.

Ahhh Tap prikjes, heeft ze er last van?
pi_142855926
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, super! :Y

Tis wat druk momenteel omdat we ook nog in een verhuizing zitten (zijn het andere huis nu op aan het knappen), maar ik hoef nog niet te werken dus dat valt eigenlijk ook wel weer mee :+

Maar Tom is geweldig lief (en makkelijk), Saar is heel lief voor haar broertje; we voelen ons echt een heel compleet gezin zo met z'n vieren O+
O+ *zucht* O+
pi_142856996
Burdie, wat rot. Hopelijk is ie weer iets opgeknapt. :{ .

En coco, wat een beer heb jij! :) . TAP, mooie stats en leuk om te kunnen vergelijken!

Wij waren vandaag ook weer op cb. I is in gewicht niet heel erg gegroeid. Ze zat steeds net boven de gemiddelde lijn, nu eronder. Ook op de borstvoedingscurve. Ze is nu 6810. Wat lengte betreft is ze met 67,5 boven het gemiddelde. Dus ze begint een lange dunne te worden. Had zelf ook wel gezien dat ze iets minder spekkig is geworden.

Verder een verwijzing naar het ziekenhuis. :o . Mijn vriend was mee en die had het weer even over zijn zoon (de halfbroer van I dus) die een heupdysplasie heeft gehad. Nu schijnt het standaard beleid te zijn dat als dat in de familie voorkomt ze een foto/echo maken. Beetje vreemd dat we dat nu pas horen, want we hebben dit zelfs al aan de vk verteld en het heeft vanaf het begin in het dossier gestaan. Bij de checks die de arts deed, kwam er niets bijzonders uit maar voor de zekerheid dus maar naar het ziekenhuis.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:16:19 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_142857197
Dat is raar ja. Want ik ben zelf geboren met heupdysplasie/heupluxatie, en daar werd juist extra op gelet. En een lange slanke O+

Goed dat je vriend het nog eens benoemde!

Burdie wat naar :{

Coco dat klinkt heel erg goed O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')