abonnement Unibet Coolblue
pi_142845526
Laat jullie scherpe blik en kritische geest eens los op dit filmpje met radarbeelden:

Je ziet een ander vliegtuig (van Singapore Airlines) de MH17 volgen en op het moment dat hij eroverheen vliegt, verliest de MH17 radarcontact.
Het verhaal erbij is dat precies dit de tactiek was uit Operation Northwoods.

Eerder kreeg ik als commentaar dat het andere vliegtuig heel ver weg was, maar dat sloeg volgens mij op een andere video van radarbeelden. Hier zou het andere vliegtuig slechts 2000 ft (600 m) boven de MH17 hebben gevlogen (zie 2:55).

[ Bericht 0% gewijzigd door xenoss op 29-07-2014 13:09:41 ]
pi_142845670
Alleen dat muziekje onder dat filmpje al en die hijgerige stem van die man :D!
En het lijkt me totale onzin, die hele verwisseltruc.
Ja doei.
pi_142845789
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen dat muziekje onder dat filmpje al en die hijgerige stem van die man :D!
En het lijkt me totale onzin, die hele verwisseltruc.
Het líjkt je onzin en het geluid bevalt je niet. Sterk argument.
pi_142845850
Nou en? Jouw onderbuikgevoelens zijn net zo veel waard als mijn gezond verstand in BNW 8-)
Ja doei.
pi_142846530
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:57 schreef xenoss het volgende:
Laat jullie scherpe blik en kritische geest eens los op dit filmpje met radarbeelden:

Je ziet een ander vliegtuig (van Singapore Airlines) de MH17 volgen en op het moment dat hij eroverheen vliegt, verliest de MH17 radarcontact.
Het verhaal erbij is dat precies dit de tactiek was uit Operation Northwoods.

Eerder kreeg ik als commentaar dat het andere vliegtuig heel ver weg was, maar dat sloeg volgens mij op een andere video van radarbeelden. Hier zou het andere vliegtuig slechts 2000 ft (600 m) boven de MH17 hebben gevlogen (zie 2:55).
Waarom laat jij je scherpe blik en kritische geest niet even los op de originele data van FL24? of zitten die soms ook in het complot?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:39:31 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142846733
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:57 schreef xenoss het volgende:
Laat jullie scherpe blik en kritische geest eens los op dit filmpje met radarbeelden:

Je ziet een ander vliegtuig (van Singapore Airlines) de MH17 volgen en op het moment dat hij eroverheen vliegt, verliest de MH17 radarcontact.
Het verhaal erbij is dat precies dit de tactiek was uit Operation Northwoods.

Eerder kreeg ik als commentaar dat het andere vliegtuig heel ver weg was, maar dat sloeg volgens mij op een andere video van radarbeelden. Hier zou het andere vliegtuig slechts 2000 ft (600 m) boven de MH17 hebben gevlogen (zie 2:55).
Dichtsbijzijnde toestel waren er 2 waren meer dan 10 km van MH17 vandaan, zie link pagina 1 of foto hier onder.
Militaire vliegtuigen worden niet weer gegeven en vliegen een heel stuk lager.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142847013
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dichtsbijzijnde toestel waren er 2 waren meer dan 10 km van MH17 vandaan, zie link pagina 1 of foto hier onder.
Militaire vliegtuigen worden niet weer gegeven en vliegen een heel stuk lager.
[ afbeelding ]
De foto lijkt idd op de beelden uit het filmpje, maar is een momentopname.
Op de video zie je een ander vliegtuig volgen en overboven gaan vliegen,
Any thoughts?
pi_142847048
Waarom maakte vlucht MH17 op het laatste moment een scherpe bocht?

Iets wat door de media in het Westen angstvallig wordt verzwegen is dat het ramptoestel MH17 van Malaysia Airlines net voordat het neerstortte een koerswijziging maakte van 180 graden(!).
Met andere woorden, ze vlogen een stukje terug op de route waarlangs ze waren gekomen voordat ze werden neergehaald.

De reden dat men hoopt dat dit feit niet aan het licht komt is omdat het niet in de “officiële versie van het verhaal past. Echter, iedereen kan zelf constateren dat dit is gebeurd door gebruik te maken van vluchtgegevens in het publieke domein.

De afgelopen week heeft de Amerikaanse overheid het volgende plaatje vrijgegeven:



Hierop zie je de route van het vliegtuig, de plek vanwaar de pro Russische separatisten de BUK raket hebben afgevuurd en de plek waar het vliegtuig is neergestort.

Vanuit het plaatsje Snezhnoye zou dan de raket zijn afgevuurd en deze zou vervolgens het vliegtuig ongeveer vol op de neus hebben geraakt. Deze nieuwe locatie van het afweergeschut is overigens wederom volledig in tegenspraak met “eerder bewijsmateriaal van sociale media” zoals dat door Obama en Kerry is gepresenteerd.

Niet duidelijk is hoe ze aan bovenstaande wijsheid komen, maar het is in ieder geval in volledige tegenspraak met het volgende:

Op het onderstaande plaatje zie je de laatst bekende posities van vlucht MH17 zoals die door Flightradar24 op die bewuste datum zijn geregistreerd.

De bovenste melding is de laatst bekende positie van het vliegtuig met daarbij de tijd.



Wanneer je die posities op een lokale kaart gaat plaatsen en dat vergelijkt met de plek waar het neergestorte toestel is gevonden dan zie je iets heel merkwaardigs.



Je ziet de laatst bekende positie van het vliegtuig op de plek van de laatste gele pin en waar de groene lijn begint. De plek waar het vliegtuig is gevonden is echter ongeveer 14 kilometer min of meer terug op dezelfde route bij de rode pin op de kaart.

Dat betekent ook dat om die plek terecht te kunnen komen het vliegtuig een bocht van 180 graden naar links heeft moeten maken. De twee groene lijnen op de kaart geven mogelijke routes aan.

Wat dan ook weer betekent dat het vliegtuig niet aan flarden is geschoten op het punt waarop het van de radar is verdwenen. Wat inhoudt dat de kaart zoals die door Amerika is vrijgegeven niet kan kloppen.

Er zijn twee manieren om erachter te komen waarom het vliegtuig op het laatste moment teruggedraaid is op zijn eigen koers.

Dat is mogelijk door de gesprekken vrij te geven tussen de verkeersleiding en het toestel. Deze zijn onmiddellijk na de crash in beslag genomen door de welbekende en onder aansturing van het Westen staande veiligheidsdienst van de Oekraïne, de SBU, en zullen waarschijnlijk nooit weer boven tafel komen.

De tweede mogelijkheid zijn de zwarte dozen die nu in handen zijn van de Britten. De vraag is of zij de werkelijke inhoud van die dozen vrij zullen geven als zal blijken dat de inhoud niet strookt met het door hen (Amerika) gewenste scenario.

Feit is dat degene die uiteindelijk met een uitleg zal komen, moet verklaren hoe het kan dat dit vliegtuig 180 graden gedraaid is voordat het definitief uit de lucht is geschoten. Ook zal uitgelegd moeten worden hoe het kan dat voordat het vliegtuig de bocht heeft ingezet het van de radarschermen verdween.

Als men van mening is dat het vliegtuig geen bocht naar links heeft gemaakt en 180 graden van koers is veranderd, maar op het laatst bekende punt uit de lucht is geschoten dan zal men met een heel goede verklaring moeten komen om uit te leggen hoe de wrakstukken 14 kilometer terug op de koers die het vliegtuig vloog terecht kunnen komen.

Want zoals uit het kaartje van de Amerikanen blijkt, komen de wrakstukken een stuk voor het punt terecht waar het toestel wordt neergehaald en niet 14 kilometer verderop.

Dan is er nog die reportage van BBC Russia die per ongeluk is uitgezonden en waarvan men in Engeland vervolgens niet wist hoe snel deze verwijderd moest worden.

Het is een onthutsende reportage voor de Westerse leiders en mainstream media.

Je hoort en ziet lokale mensen getuigen dat ze allemaal gezien hebben dat er vlakbij de Maylasia Airlines Boeing een militaire jet vloog.

Dat niet alleen, ze zagen en hoorden vervolgens twee explosies in de lucht waarna het ramptoestel in stukken uiteenviel.

Als klap op de vuurpijl hoor je rond de 50 seconden in de video de vrouw met een rode trui vertellen dat nadat ze een explosie hoorde, het vliegtuig opeens draaide en weer terugvloog in de richting waar het vandaan kwam.

In een normale, gezonde wereld zou met al het bovenstaande onmiddellijk een einde komen aan de waanzinnige sprookjes die de Westerse leiders ons op de mouw proberen te spelden. Echter, die hebben de nare gewoonte dat ookal worden ze honderd keer ontmaskerd als leugenaars, ze gewoon doorgaan met liegen.


http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:55:49 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142847122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:51 schreef xenoss het volgende:

[..]

De foto lijkt idd op de beelden uit het filmpje, maar is een momentopname.
Op de video zie je een ander vliegtuig volgen en overboven gaan vliegen,
Any thoughts?
Ja jou filmpje klopt voor geen meter want op de radar tracker valt deze gewoon te zien kijk naar kleur van vliegtuigje en de melding die er bij staat, dit was gewoon in real time, als er vertraging of iets anders aan de hand was zou het wel duidelijk gemarkeerd worden.

Vliegtuig was niet in de buurt, btw eens met motor bloempje wazig kut filmpje met weer drama muziekje er bij.

en geen getuige die een ander vliegtuig in de buurt had gespot op een paar straaljagers na, maar die vlogen op andere hoogte.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 13:58:59 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_142847231
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen dat muziekje onder dat filmpje al en die hijgerige stem van die man :D!
En het lijkt me totale onzin, die hele verwisseltruc.
Dat flikken ze altijd. Als ik zo'n stem hoor haak ik al af :r
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:11:16 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142847592
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Op dezelfde hoogte hetzelfde pad simultaan vliegen. Knap.

Sowieso verwacht je dat, als een ander vliegtuig je op de hielen zit in de lucht dat je daar als piloot wat over opmerkt via de radio?
Probleem is wel dat dat de doorsnee passagiersvliegtuigen geen achteruitkijk spiegel hebben ;) Piloten hebben vaak al genoeg moeite om de vleugels te zien bij problemen, laat staan dat ze achter het vliegtuig kunnen kijken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142847615
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Probleem is wel dat dat de doorsnee passagiersvliegtuigen geen achteruitkijk spiegel hebben ;) Piloten hebben vaak al genoeg moeite om de vleugels te zien bij problemen, laat staan dat ze achter het vliegtuig kunnen kijken.
Hebben ze geen eigen radar aan boord voor op z'n minst beperkt overzicht van overig luchtverkeer in de directe nabijheid?
Ja doei.
pi_142847621
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:53 schreef Astasha het volgende:
Waarom maakte vlucht MH17 op het laatste moment een scherpe bocht?

Iets wat door de media in het Westen angstvallig wordt verzwegen is dat het ramptoestel MH17 van Malaysia Airlines net voordat het neerstortte een koerswijziging maakte van 180 graden(!).
Met andere woorden, ze vlogen een stukje terug op de route waarlangs ze waren gekomen voordat ze werden neergehaald.

De reden dat men hoopt dat dit feit niet aan het licht komt is omdat het niet in de “officiële versie van het verhaal past. Echter, iedereen kan zelf constateren dat dit is gebeurd door gebruik te maken van vluchtgegevens in het publieke domein.

De afgelopen week heeft de Amerikaanse overheid het volgende plaatje vrijgegeven:

[ afbeelding ]

Hierop zie je de route van het vliegtuig, de plek vanwaar de pro Russische separatisten de BUK raket hebben afgevuurd en de plek waar het vliegtuig is neergestort.

Vanuit het plaatsje Snezhnoye zou dan de raket zijn afgevuurd en deze zou vervolgens het vliegtuig ongeveer vol op de neus hebben geraakt. Deze nieuwe locatie van het afweergeschut is overigens wederom volledig in tegenspraak met “eerder bewijsmateriaal van sociale media” zoals dat door Obama en Kerry is gepresenteerd.

Niet duidelijk is hoe ze aan bovenstaande wijsheid komen, maar het is in ieder geval in volledige tegenspraak met het volgende:

Op het onderstaande plaatje zie je de laatst bekende posities van vlucht MH17 zoals die door Flightradar24 op die bewuste datum zijn geregistreerd.

De bovenste melding is de laatst bekende positie van het vliegtuig met daarbij de tijd.

[ afbeelding ]

Wanneer je die posities op een lokale kaart gaat plaatsen en dat vergelijkt met de plek waar het neergestorte toestel is gevonden dan zie je iets heel merkwaardigs.

[ afbeelding ]

Je ziet de laatst bekende positie van het vliegtuig op de plek van de laatste gele pin en waar de groene lijn begint. De plek waar het vliegtuig is gevonden is echter ongeveer 14 kilometer min of meer terug op dezelfde route bij de rode pin op de kaart.

Dat betekent ook dat om die plek terecht te kunnen komen het vliegtuig een bocht van 180 graden naar links heeft moeten maken. De twee groene lijnen op de kaart geven mogelijke routes aan.

Wat dan ook weer betekent dat het vliegtuig niet aan flarden is geschoten op het punt waarop het van de radar is verdwenen. Wat inhoudt dat de kaart zoals die door Amerika is vrijgegeven niet kan kloppen.

Er zijn twee manieren om erachter te komen waarom het vliegtuig op het laatste moment teruggedraaid is op zijn eigen koers.

Dat is mogelijk door de gesprekken vrij te geven tussen de verkeersleiding en het toestel. Deze zijn onmiddellijk na de crash in beslag genomen door de welbekende en onder aansturing van het Westen staande veiligheidsdienst van de Oekraïne, de SBU, en zullen waarschijnlijk nooit weer boven tafel komen.

De tweede mogelijkheid zijn de zwarte dozen die nu in handen zijn van de Britten. De vraag is of zij de werkelijke inhoud van die dozen vrij zullen geven als zal blijken dat de inhoud niet strookt met het door hen (Amerika) gewenste scenario.

Feit is dat degene die uiteindelijk met een uitleg zal komen, moet verklaren hoe het kan dat dit vliegtuig 180 graden gedraaid is voordat het definitief uit de lucht is geschoten. Ook zal uitgelegd moeten worden hoe het kan dat voordat het vliegtuig de bocht heeft ingezet het van de radarschermen verdween.

Als men van mening is dat het vliegtuig geen bocht naar links heeft gemaakt en 180 graden van koers is veranderd, maar op het laatst bekende punt uit de lucht is geschoten dan zal men met een heel goede verklaring moeten komen om uit te leggen hoe de wrakstukken 14 kilometer terug op de koers die het vliegtuig vloog terecht kunnen komen.

Want zoals uit het kaartje van de Amerikanen blijkt, komen de wrakstukken een stuk voor het punt terecht waar het toestel wordt neergehaald en niet 14 kilometer verderop.

Dan is er nog die reportage van BBC Russia die per ongeluk is uitgezonden en waarvan men in Engeland vervolgens niet wist hoe snel deze verwijderd moest worden.

Het is een onthutsende reportage voor de Westerse leiders en mainstream media.

Je hoort en ziet lokale mensen getuigen dat ze allemaal gezien hebben dat er vlakbij de Maylasia Airlines Boeing een militaire jet vloog.

Dat niet alleen, ze zagen en hoorden vervolgens twee explosies in de lucht waarna het ramptoestel in stukken uiteenviel.

Als klap op de vuurpijl hoor je rond de 50 seconden in de video de vrouw met een rode trui vertellen dat nadat ze een explosie hoorde, het vliegtuig opeens draaide en weer terugvloog in de richting waar het vandaan kwam.

In een normale, gezonde wereld zou met al het bovenstaande onmiddellijk een einde komen aan de waanzinnige sprookjes die de Westerse leiders ons op de mouw proberen te spelden. Echter, die hebben de nare gewoonte dat ookal worden ze honderd keer ontmaskerd als leugenaars, ze gewoon doorgaan met liegen.


http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
Kijk nou eens naar de track? is dat 180 graden?
Die hele bocht is een onmogelijkheid trouwens, een passagiersvliegtuig heeft een radius van meer dan 15 kilometer als het een scherpe 180 draai maakt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142847662
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hebben ze geen eigen radar aan boord voor op z'n minst beperkt overzicht van overig luchtverkeer in de directe nabijheid?
Klopt de transponder ADS-B
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:14:50 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142847705
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hebben ze geen eigen radar aan boord voor op z'n minst beperkt overzicht van overig luchtverkeer in de directe nabijheid?
Een weerradar in de neus, maar die kijkt alleen naar voren. Voor de rest zijn ze afhankelijk van transponders, en die kan je uit zetten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:15:59 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142847746
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:12 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Kijk nou eens naar de track? is dat 180 graden?
Die hele bocht is een onmogelijkheid trouwens, een passagiersvliegtuig heeft een radius van meer dan 15 kilometer als het een scherpe 180 draai maakt.
Misschien is dat gewoon de crash zelf?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142847810
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien is dat gewoon de crash zelf?
Het zou kunnen, wellicht is die laatste pin op de rode streep dan waar de cockpit ligt?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:21:43 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142847939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:57 schreef xenoss het volgende:
Laat jullie scherpe blik en kritische geest eens los op dit filmpje met radarbeelden:

Je ziet een ander vliegtuig (van Singapore Airlines) de MH17 volgen en op het moment dat hij eroverheen vliegt, verliest de MH17 radarcontact.
Het verhaal erbij is dat precies dit de tactiek was uit Operation Northwoods.

Eerder kreeg ik als commentaar dat het andere vliegtuig heel ver weg was, maar dat sloeg volgens mij op een andere video van radarbeelden. Hier zou het andere vliegtuig slechts 2000 ft (600 m) boven de MH17 hebben gevlogen (zie 2:55).
Btw dat gele vliegtuigje hebben ze er in ge-edit ik heb gelijk de flight tracker er bij gepakt rond uurtje of 6 die dag en daarop was hij nooit te zien, als iemand dat was opgevallen toen zou dat wel gebeurt zijn en gelijk gemeld.

pas nu een week later is die er plots op zichtbaar, terwijl het betreffende vliegtuig een compleet andere route vloog, conclussie sensatie zoekers en ook weer gewoon bewerkt om een compleet ander beeld weer te geven.

btw in dat filmpje hier boven word gesproken over de nabijheid van een militair transport vliegtuig, dat zou wel evt een mogelijkheid kunnen zijn die worden namelijk niet weer gegeven op de vlucht tracker.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142848010
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Btw dat gele vliegtuigje hebben ze er in ge-edit ik heb gelijk de flight tracker er bij gepakt rond uurtje of 6 die dag en daarop was hij nooit te zien, als iemand dat was opgevallen toen zou dat wel gebeurt zijn en gelijk gemeld.

pas nu een week later is die er plots op zichtbaar, terwijl het betreffende vliegtuig een compleet andere route vloog, conclussie sensatie zoekers en ook weer gewoon bewerkt om een compleet ander beeld weer te geven.

btw in dat filmpje hier boven word gesproken over de nabijheid van een militair transport vliegtuig, dat zou wel evt een mogelijkheid kunnen zijn die worden namelijk niet weer gegeven op de vlucht tracker.
Maar wel op de primaire, ook daar was geen ander toestel zichtbaar.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:34:46 #70
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142848344


[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 29-07-2014 14:42:52 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:59:33 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142849233
quote:
Jeuj... meer waanzin.

Die collega van mij waarvan een vriendin op die vlucht zat is zeker ook een actrice?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142849304
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jeuj... meer waanzin.

Die collega van mij waarvan een vriendin op die vlucht zat is zeker ook een actrice?
Of mijn promotor en andere school staff van mijn huidige universiteit en zowat al mijn oud-leraren van mijn oude middelbare school die ik ken?

Die waarschuwing voor de filmpje ook :')
Ja doei.
pi_142849442
Die vent is denk ik een beetje gefrustreerd dat de slachtoffers wél mensen hebben die om ze gaven en wél op vakantie gingen en leuke dingen deden met hun leven _O- Hoe hij rond de 17/18e minuut af zit te geven op de foto's die er bij een verhaal over de slachtoffers getoond worden. "barbie en ken dit", "perfect lives dit,dat-alles" :')

Hoe kan hij zelf een leuk leven hebben en dat soort toffe dingen doen als je filmpjes van meer dan een uur gaat maken om andere mensen af te kraken? :')
Ja doei.
pi_142849793
En die schapengeluidjes eronder, wtf :') die gast moet echt een kutleven hebben _O-
Ja doei.
pi_142849849
Ik zal weer even een post kopiëren van Bellingcat die de moeite wel waard is, in plaats van die idiote YouTube filmpjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')